Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (86)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 86 )
Mechanik
Polska Stacja Polarna Hornsund, Norwegia
Wygasła: 06.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Bieżąca obsługa, przeglądy, naprawy i konserwacja agregatów prądotwórczych,
Przeglądy, naprawa i konserwacja pojazdów mechanicznych znajdujących się na wyposażeniu Stacji, w tym skuterów śnieżnych, ciągników, transporterów pływających i silników zaburtowych
od 9000 do 9000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. projektów
Księcia Janusza 64, Wola, Warszawa
Wygasła: 21.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
- Analizowanie dostępnych źródeł finansowania projektów ze środków publicznych oraz poszukiwanie źródeł finansowania dla prac prowadzonych w Instytucie,
- Informowanie innych pracowników o możliwości składania wniosków oraz organizowanie wewnętrznych szkoleń i warsztatów w tym zakresie,
- Udział w przygotowaniu wniosków o finansowanie projektów z funduszy publicznych oraz nadzór nad procesem ich składania i wsparcie procesów negocjacji, i podpisania umowy,
- Kontakty z instytucjami publicznymi w zakresie konsultacji, ustaleń i pozyskiwania informacji na etapie poprzedzającym przygotowanie wniosku o dofinansowanie,
- Prowadzenie repozytorium dokumentów projektowych i zarządzanie dokumentacją;
- Współpraca z działem księgowym w zakresie realizacji budżetu;
1. Wsparcie działalności Działu Informacji i Wydawnictw Naukowych w dziedzinie bieżących prac redakcyjnych: Acta Geophysica, Publications of the Institute of Geophysics, Polish Academy of Sciences oraz Geoplanet Book Series, w tym:
- współpraca z autorami, recenzentami, edytorami,
- redakcja merytoryczna i językowa manuskryptów zakwalifikowanych do druku,
- skład i łamanie tekstu, korekta,
- bieżąca aktualizacja stron internetowych prowadzonych przez Dział,
- dystrybucja i prowadzenie rejestru publikacji wydanych w formie drukowanej
2. (docelowo przejęcie funkcji Managing Edytora serii Geoplanet: Earth and Planetary Sciences oraz funkcji Managing & Technical Edytora serii Publications of the Institute of Geophysics, Polish Academy of Sciences)
3. Utrzymywanie kontaktów z jednostkami zewnętrznymi, wynikającymi z obecnej działalności Działu, w tym z ustawy o obowiązkowych egzemplarzach bibliotecznych
4. Wsparcie pracowników Instytutu w procesie korekt językowych
Praca na stanowisku Informatyka w ramach całorocznej 46. Wyprawy Polarnej IGF PAN do Polskiej Stacji Polarnej Hornsund na Spitsbergenie
Okres pobytu w Stacji: Wyjazd - czerwiec 2023 r.; powrót - czerwiec 2024 r
Do podstawowych zadań stanowiskowych należeć będzie:
1. Zarządzanie infrastrukturą informatyczną Instytutu Geofizyki PAN zlokalizowaną w Polskiej Stacji Polarnej Hornsund na Spitsbergenie w tym m.in. serwerami, routerami, przełącznikami, łączami internetowymi, telefonami, stacjami roboczymi i siecią WIFI
2. Utrzymywanie łączności satelitarnej, w tym nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem infrastruktury anten satelitarnych do łączności internetowej
3. Monitorowanie działania systemów informatycznych i łączności w Stacji
4. Dbanie o bezpieczeństwo systemu informatycznego w Stacji
5. Pomoc przy konfiguracji urządzeń badawczych i naukowych
Zapraszamy do pracy w prestiżowym Instytucie Polskiej Akademii Nauk, w interdyscyplinarnym zespole realizującym zadania naukowe oraz informatyczne w obszarze zagrożeń antropogenicznych. Praca polega na promocji wyników badań naukowych oraz innowacyjnych rozwiązań dla nauki, przemysłu oraz społeczności zagrożonych działalnością człowieka. Osoba na tym stanowisku będzie na co dzień współpracowała ze środowiskiem międzynarodowym
Zakres zadań:
-Opracowanie i realizacja strategii komunikacji i promocji
- Prowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnych
- Prowadzenie profili w mediach społecznościowych i nawiązywanie współpracy z
grupami tematycznie pokrewnymi
- Tworzenie materiałów promocyjnych, w tym tekstów promocyjnych
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
1) przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych z zastosowaniem procedur i trybów określonych właściwymi przepisami prawa, w szczególności w zakresie: sporządzania ogłoszeń, specyfikacji warunków zamówienia, protokołów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
2) przekazywanie wymaganych ogłoszeń i informacji do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej i/lub Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zamieszczania ogłoszeń i informacji na stronie internetowej prowadzonego postępowania - zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych; znajomość niezbędnych aplikacji i narzędzi informatycznych;
3) zapewnienie obsługi organizacyjnej i dokumentacyjnej oraz uczestnictwo w pracach komisji przetargowych;
4) wsparcie pracowników komórek merytorycznych w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości przedmiotu zamówienia, określaniu kryteriów oceny oferty, warunków udziału w postępowaniu;
5) zabezpieczenie dokumentacji o udzielenie zamówień publicznych i jej archiwizowanie po zakończonym postępowaniu
Administrowanie nieruchomościami Instytutu, w szczególności dbałość o należyty stan techniczny i sanitarno-higieniczny budynków, w tym:
a) organizacja i prowadzenie dokumentacji eksploatacyjno-technicznej obiektów i urządzeń w nich funkcjonujących,
b) organizacja przeglądów technicznych budynków wraz z instalacjami, w zakresach i terminach określonych odpowiednimi przepisami,
c) planowanie potrzeb w zakresie konserwacji obiektów i instalacji,
d) nadzór nad eksploatacją, konserwacjami i usuwaniem uszkodzeń substancji budynków i ich instalacji,
e) rozliczanie kosztów prowadzenia konserwacji i usuwania awarii w budynkach oraz analiza kosztów eksploatacji obiektów,
f) rozliczanie kosztów działalności bieżącej (energii elektrycznej, gazu, wody ścieków, odpadów, telefonów itp.),
g) prowadzenie prac i nadzór nad należytym utrzymaniem terenów, oraz porządku w siedzibie Instytutu,
h) organizacja ochrony osób i mienia Instytutu,
i) prowadzenie całokształtu prac związanych z mieszkaniami funkcyjnymi, umowami najmu,
j) przygotowywanie projektów dokumentów związanych z administrowaniem obiektów, w tym projektów umów, opisów przedmiotu zamówienia na potrzeby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
Organizacja i nadzór realizowanych inwestycji i remontów, w tym:
a) zabezpieczanie wymaganej aktualnymi przepisami dokumentacji technicznej i decyzji administracyjnych oraz organizacja i nadzór nad realizacją inwestycji, remontów i modernizacji budynków wraz z wyposażeniem technicznym pomieszczeń,
b) przygotowywanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
c) opracowywanie projektów planu remontów oraz inwestycji,
d) rozliczanie kosztów realizowanych inwestycji i remontów,
e) przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia na potrzeby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
Obsługa administracyjna w Obserwatoriach,
Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku Instytutu oraz odpowiedzialnością cywilną,
Nadzorowanie i koordynowanie zadań z zakresu transportu i zarzadzania flotą pojazdów służbowych Instytutu, w tym zapewnienie technicznej i eksploatacyjnej sprawności pojazdów,
Przygotowywanie okresowych sprawozdań, w tym do GUS oraz innych raportów na polecenie Dyrekcji,
Współpraca z wykonawcami świadczącymi usługi w zakresie objętym właściwością Działu,
Administrowanie i zarządzanie infrastrukturą sieciową Instytutu, w tym pełnienie funkcji administratora systemów;
Konfiguracja usług sieciowych na serwerach Linux;
Zarządzanie protokołem BGP;
Zapewnienie bieżącej obsługi teleinformatycznej Instytutu, w tym stały monitoring systemów oraz zapewnianie ciągłości funkcjonowania systemów informatycznych;
Rozwiązywanie bieżących problemów infrastruktury teleinformatycznej, modernizacja bazy sprzętowej i oprogramowania, wykonywanie prac instalacyjnych;
Systematyczne przeglądy techniczne sprzętu teleinformatycznego oraz oprogramowania, w tym dokonywanie aktualizacji;
Współpraca przy opracowywaniu procedur w zakresie rozwiązań technicznych z obszaru bezpieczeństwa teleinformatycznego, utrzymania i zarządzania kopii bezpieczeństwa, aktualizacji systemów informatycznych;
Nadzór nad bezpieczeństwem gromadzonych oraz przesyłanych danych, zapobieganie naruszeniom;
Udział w prowadzonych przez Instytut postepowaniach z obszaru IT, w tym dobór odpowiednich rozwiązań informatycznych oraz ich szacunkowa wycena;
Prowadzenie instruktażu dla pracowników Instytutu w zakresie obsługi sprzętu informatycznego, oprogramowania oraz ochrony i bezpieczeństwa danych;
Proponowanie rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa komunikacji protokołów sieciowych, łączenia oddziałów, itp.;
Udział w tworzeniu specyfikacji na urządzenia typu serwery, macierze, biblioteki taśmowe, klimatyzacja, urządzenia sieciowe, urządzenia wielofunkcyjne, niszczarki, kontrolery;
Koordynacja działań związanych z wdrażaniem i utrzymaniem systemów;
Udział w odbiorach i rozruchach sieci, urządzeń i oprogramowania, zakupionych przez Instytut;
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie zapewnienia usług teleinformatycznych
Administrowanie narzędziami służącymi do archiwizacji, udostępniania i przetwarzania danych w pracach badawczych i rozwojowych oraz projektowanie rozwiązań w tym zakresie
Współpraca z grupami badawczymi w zakresie udostępniania i archiwizacji danych
Wsparcie realizowanych projektów w organizacji od strony standardów zarządzania danymi
Nadzór nad przestrzeganiem procesów i standardów zarządzania danymi w ING PAN oraz IGF PAN, w ścisłej współpracy z naukowcami i autorami danych
Wsparcie procesu przygotowania i udostępniania zestawów danych klientów baz danych
Nadzór i wsparcie w procedurze przyznawania identyfikatorów DOI zbiorom danych
Monitoring, kontrola i utrzymanie poprawności działania baz danych
Rozwój i utrzymanie baz danych, w tym wdrożenia i konserwacja oprogramowania
Zarządzanie architekturą danych i architekturą informacyjną baz danych
Zapraszamy do pracy w prestiżowym Instytucie Polskiej Akademii Nauk, w interdyscyplinarnym zespole realizującym zadania naukowe oraz informatyczne w obszarze nauk o Ziemi. Praca polega na realizacji obowiązków z zakresu obsługi biurowo-administracyjnej IGF PAN w Krakowie. Osoba na tym stanowisku będzie na co dzień współpracowała z zespołem pracowników naukowych oraz technicznych. Będzie miała również kontakt ze środowiskiem międzynarodowym
Organizacja pracy zespołu od strony administracyjnej i logistycznej
Obsługa dokumentów rozliczeniowych
Prowadzenie korespondencji pocztowej
Kontakt z działem księgowym IGF PAN
Opieka nad środkami trwałymi
Sprzęt IT - monitorowanie potrzeb modernizacji stanowisk pracy, kontakt z działem IT w sprawach awarii lub z lokalnym serwisem (np. drukarki), zamawianie sprzętu IT w dziale IT lub samodzielnie u lokalnych dostawców
Udział w realizacji spraw leżących w zakresie kompetencji Działu Administracyjnego, w szczególności:
a. Realizowanie zakupów i dostaw zatwierdzonych do realizacji, przestrzeganie limitów przeznaczonych na poszczególne zakupy i dostawy, terminów odbioru i rozliczeń,
b. Kontrola stanu wyposażenia stanowisk pracy w środki trwałe i przedmioty nietrwałe
c. Zgłaszanie zauważonych usterek oraz przypilnowanie ich terminowej naprawy,
d. Aktywne włączanie się w sprawy BHP i ppoż,
e. Kontakt z administracją budynku
Prowadzenie części spraw pracowniczych we współpracy działem Personalnym Instytutu, w szczególności prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników biura w Krakowie, obsługa delegacji służbowych , sprawy socjalne i osobowe
Kontakt z administracją, księgowością i działem personalnym w imieniu pracowników anglojęzycznych
Organizacja pobytu gości IGF PAN
Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych
Administrowanie środkami transportowymi będącymi w dyspozycji biura w Krakowie, prowadzenie ewidencji udostępniania pojazdu, ewidencji zużytego paliwa oraz kart drogowych związanych z powierzonym taborem
Zapraszamy do pracy w prestiżowym instytucie Polskiej Akademii Nauk, w interdyscyplinarnym zespole realizującym zadania naukowe oraz informatyczne w obszarze zagrożeń antropogenicznych. Praca polega na promocji wyników badań naukowych oraz innowacyjnych rozwiązań dla nauki, przemysłu oraz społeczności zagrożonych działalnością człowieka. Osoba na tym stanowisku będzie na co dzień współpracowała ze środowiskiem międzynarodowym
Opracowanie i realizacja strategii komunikacji i promocji
Prowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnych
Prowadzenie profili w mediach społecznościowych i nawiązywanie współpracy z grupami tematycznie pokrewnymi
Tworzenie materiałów promocyjnych, w tym tekstów promocyjnych