Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Utrzymanie relacji handlowych z kluczowymi klientami firmy na podległym terenie (Europa północno-wschodnia/Ameryka Północna)
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
Regularne wizyty handlowe
Budowa długotrwałych relacji biznesowych
Dystrybucja materiałów promocyjnych (np. POS) do klientów w celu wspierania sprzedaży i utrzymywania wysokiego poziomu widoczności marek
Kontrola i monitoring dystrybucji dostarczonych materiałów promocyjnych pomiędzy hurtem, a detalem
Ciągła analiza wykonania celów w kanale oraz profitowości posiadanych klientów
Identyfikacja możliwości zwiększania sprzedaży z istniejącymi klientami - włącznie ze zwiększeniem wolumenu sprzedaży dotychczasowych marek jak i wprowadzeniem nowych
Identyfikacja i wykorzystanie możliwości związanych z nowymi klientami na rynkach zagranicznych
Identyfikacja potencjalnych nowych kanałów sprzedaży
Udział w imprezach targowych w kraju i za granicą
Realizacja planów sprzedażowych
Aktywne działania w zakresie promowanie marki STOLKAR
Utrzymanie relacji handlowych z kluczowymi klientami firmy na podległym terenie (Europa północno-wschodnia/Ameryka Północna)
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
Regularne wizyty handlowe
Budowa długotrwałych relacji biznesowych
Dystrybucja materiałów promocyjnych (np. POS) do klientów w celu wspierania sprzedaży i utrzymywania wysokiego poziomu widoczności marek
Kontrola i monitoring dystrybucji dostarczonych materiałów promocyjnych pomiędzy hurtem, a detalem
Ciągła analiza wykonania celów w kanale oraz profitowości posiadanych klientów
Identyfikacja możliwości zwiększania sprzedaży z istniejącymi klientami - włącznie ze zwiększeniem wolumenu sprzedaży dotychczasowych marek jak i wprowadzeniem nowych
Identyfikacja i wykorzystanie możliwości związanych z nowymi klientami na rynkach zagranicznych
Identyfikacja potencjalnych nowych kanałów sprzedaży
Udział w imprezach targowych w kraju i za granicą
Realizacja planów sprzedażowych
Aktywne działania w zakresie promowanie marki STOLKAR
Utrzymanie relacji handlowych z kluczowymi klientami firmy na podległym terenie (Europa północno-wschodnia/Ameryka Północna)
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
Regularne wizyty handlowe
Budowa długotrwałych relacji biznesowych
Dystrybucja materiałów promocyjnych (np. POS) do klientów w celu wspierania sprzedaży i utrzymywania wysokiego poziomu widoczności marek
Kontrola i monitoring dystrybucji dostarczonych materiałów promocyjnych pomiędzy hurtem, a detalem
Ciągła analiza wykonania celów w kanale oraz profitowości posiadanych klientów
Identyfikacja możliwości zwiększania sprzedaży z istniejącymi klientami - włącznie ze zwiększeniem wolumenu sprzedaży dotychczasowych marek jak i wprowadzeniem nowych
Identyfikacja i wykorzystanie możliwości związanych z nowymi klientami na rynkach zagranicznych
Identyfikacja potencjalnych nowych kanałów sprzedaży
Udział w imprezach targowych w kraju i za granicą
Realizacja planów sprzedażowych
Aktywne działania w zakresie promowanie marki STOLKAR
Prowadzenie strony www – copywriting, aktualizacja treści, nadzór nad mapą kontrahentów, analiza statystyk - Google Analytics, Google Search Console
SEO content marketing - przygotowanie tekstów, grafik, artykułów, weryfikacja efektów i analiza statystyk
Prowadzenie Kampanii reklamowych w Google ADS - przygotowywanie treści i grafik, weryfikacja efektów i analiza statystyk. Współpraca z klientem przy wspólnych akcjach promocyjnych
Prowadzenie firmowych Social Mediów – Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest - Copywriting, grafika, video, nadzór nad komentarzami i reakcjami, odpowiadanie na zapytania klientów, analiza statystyk. YouTube - planowanie publikacji, przygotowywanie scenariuszy pod odcinki fabularne, przygotowanie materiałów do nagrań - plansze, treści na prompter, określenie grup docelowych pod targetowanie do reklam, nadzór na montażem i publikacją
Opieka nad wizytówkami oraz opiniami w Google Maps
Dystrybucja materiałów graficznych, promocyjnych i handlowych do Klientów
Kreatywne budowanie świadomości marki u konsumenta za pomocą kanałów tradycyjnych i Internetu
Czynny udział przy kreowaniu polityki i strategii marketingowej firmy
Przygotowanie materiałów graficznych na potrzeby promocji np. banery, zwiastuny, Trendbooki itp