Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (96)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 96 )
Asystent / Asystentka
Poznań
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Wsparcie zespołu zarządzającego centrum handlowym we wszelkich pracach związanych z utrzymaniem centrum, obsługą administracyjną, kontaktami z firmami współpracującymi
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka
Luboń
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Wsparcie zespołu zarządzającego centrum handlowym we wszelkich pracach związanych z utrzymaniem centrum, obsługą administracyjną, kontaktami z firmami współpracującymi
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka ds. Administracyjnych
Rybnicka 205, Gliwice
Wygasła: 31.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Wsparcie zespołu zarządzającego centrum handlowym we wszelkich pracach związanych z utrzymaniem centrum, obsługą administracyjną, kontaktami z firmami współpracującymi, w tym przede wszystkim:
Sporządzanie raportów, analiz (praca na danych finansowych), przygotowywanie profesjonalnych prezentacji,
Nadzór nad firmami świadczącymi usługi dla obiektu,
Koordynacja najemców – pozyskiwanie i weryfikacja danych, bieżące tematy operacyjne,
Kompleksowa organizacja pracy biura,
Obsługa klienta,
Koordynacja obiegu dokumentów finansowych oraz przygotowywanie rozliczeń
bieżąca współpraca z przedstawicielami marek obecnych w centrum, w tym analiza i monitorowanie wszelkich działalności jakie mają miejsce w centrum oraz analiza wskaźników sprzedaży
współpraca z Działem VM i Marketingu
przygotowywanie raportów oraz prezentacji
wsparcie w zarządzaniu umowami najmu lokali od momentu ich podpisania do dnia zdania lokalu
Site Marketing Specialist w centrum outletowym Factory
Gliwice
Wygasła: 01.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
organizowanie i koordynacja działań sprzedażowych, eventów oraz innych akcji wizerunkowych w centrum handlowym,
współpraca z Marketing Managerem przy opracowywaniu i realizacji kampanii reklamowych i strategii PR w centrum handlowym,
udział w przygotowywaniu prezentacji strategii marketingowych oraz efektów ich wdrażania w Centrum handlowego,
przygotowywanie cyklicznych raportów dotyczących działań marketingowych,
udział w analizie prowadzonych działań marketingowych i ich wpływu na wyniki centrum handlowego,
współpraca z Najemcami przy organizacji akcji marketingowych,
planowanie, egzekucja oraz analiza działań z zakresu digital, w tym: SEM/SEO, google analytics, zarządzanie bazami danych, tworzenie newslettery, Social Media, reklama display, influencer marketing,
zarządzanie wewnętrznymi platformami CMS oraz CRM,
nadzór i aktualizacja strony internetowej i profili na portalach społecznościowych,
bieżąca współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi oraz partnerami biznesowymi w zakresie wdrażania działań marketingowych
Site Marketing Specialist w centrum outletowym Factory
Gliwice
Wygasła: 14.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
organizowanie i koordynacja działań sprzedażowych, eventów oraz innych akcji wizerunkowych w centrum handlowym,
współpraca z Marketing Managerem przy opracowywaniu i realizacji kampanii reklamowych i strategii PR w centrum handlowym,
udział w przygotowywaniu prezentacji strategii marketingowych oraz efektów ich wdrażania w Centrum handlowego,
przygotowywanie cyklicznych raportów dotyczących działań marketingowych,
udział w analizie prowadzonych działań marketingowych i ich wpływu na wyniki centrum handlowego,
współpraca z Najemcami przy organizacji akcji marketingowych,
planowanie, egzekucja oraz analiza działań z zakresu digital, w tym: SEM/SEO, google analytics, zarządzanie bazami danych, tworzenie newslettery, Social Media, reklama display, influencer marketing,
zarządzanie wewnętrznymi platformami CMS oraz CRM,
nadzór i aktualizacja strony internetowej i profili na portalach społecznościowych,
bieżąca współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi oraz partnerami biznesowymi w zakresie wdrażania działań marketingowych
wdrażanie korporacyjnych zasad VM w centrach handlowych
kreowanie ekspozycji towarów w przestrzeni sklepowej
całkowity nadzór nad realizacją projektu adaptacji powierzchni sklepowej od zaprojektowania wystroju przez nadzór nad pracami wykończeniowymi. Doradztwo m.in. w zakresie zastosowań różnych materiałów wykończeniowych, do oddania powierzchni sklepowej do użytku
przygotowanie oraz prowadzenie szkoleń z zakresu VM dla pracowników sklepów
Site Marketing Specialist w centrum outletowym Factory
Gliwice
Wygasła: 10.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
organizowanie i koordynacja działań sprzedażowych, eventów oraz innych akcji wizerunkowych w centrum handlowym,
współpraca z Marketing Managerem przy opracowywaniu i realizacji kampanii reklamowych i strategii PR w centrum handlowym,
udział w przygotowywaniu prezentacji strategii marketingowych oraz efektów ich wdrażania w Centrum handlowego,
przygotowywanie cyklicznych raportów dotyczących działań marketingowych,
udział w analizie prowadzonych działań marketingowych i ich wpływu na wyniki centrum handlowego,
współpraca z Najemcami przy organizacji akcji marketingowych,
planowanie, egzekucja oraz analiza działań z zakresu digital, w tym: SEM/SEO, google analytics, zarządzanie bazami danych, tworzenie newslettery, Social Media, reklama display, influencer marketing,
zarządzanie wewnętrznymi platformami CMS oraz CRM,
nadzór i aktualizacja strony internetowej i profili na portalach społecznościowych,
bieżąca współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi oraz partnerami biznesowymi w zakresie wdrażania działań marketingowych
wdrażanie korporacyjnych zasad VM w centrach handlowych
kreowanie ekspozycji towarów w przestrzeni sklepowej
całkowity nadzór nad realizacją projektu adaptacji powierzchni sklepowej od zaprojektowania wystroju przez nadzór nad pracami wykończeniowymi. Doradztwo m.in. w zakresie zastosowań różnych materiałów wykończeniowych, do oddania powierzchni sklepowej do użytku
przygotowanie oraz prowadzenie szkoleń z zakresu VM dla pracowników sklepów
Wsparcie zespołu zarządzającego centrum handlowym we wszelkich pracach związanych z utrzymaniem centrum, obsługą administracyjną, kontaktami z firmami współpracującymi
Wsparcie zespołu zarządzającego centrum handlowym we wszelkich pracach związanych z utrzymaniem centrum, obsługą administracyjną, kontaktami z firmami współpracującymi
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Site Marketing Specialist w centrum outletowym Factory
Gliwice
Wygasła: 21.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
organizowanie i koordynacja działań sprzedażowych, eventów oraz innych akcji wizerunkowych w centrum handlowym,
współpraca z Marketing Managerem przy opracowywaniu i realizacji kampanii reklamowych i strategii PR w centrum handlowym,
udział w przygotowywaniu prezentacji strategii marketingowych oraz efektów ich wdrażania w Centrum handlowego,
przygotowywanie cyklicznych raportów dotyczących działań marketingowych,
udział w analizie prowadzonych działań marketingowych i ich wpływu na wyniki centrum handlowego,
współpraca z Najemcami przy organizacji akcji marketingowych,
planowanie, egzekucja oraz analiza działań z zakresu digital, w tym: SEM/SEO, google analytics, zarządzanie bazami danych, tworzenie newslettery, Social Media, reklama display, influencer marketing,
zarządzanie wewnętrznymi platformami CMS oraz CRM,
nadzór i aktualizacja strony internetowej i profili na portalach społecznościowych,
bieżąca współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi oraz partnerami biznesowymi w zakresie wdrażania działań marketingowych
Osoba zajmująca to stanowisko będzie koordynowała prace działu w szerokim zakresie – od planowania spotkań i wyjazdów, kontrolę budżetów, po tworzenie prezentacji, analiz i raportów. Będzie również miała szanse rozwijać się pracując kreatywnie w grupach projektowych z zakresu marketingu i komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Visual Merchandiser
Żelazna 28/30, Wola, Warszawa
Wygasła: 14.05.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
To launch and implement global strategies of Visual Merchandising ensuring its alignment with the KPIs defined on the Business Plan of each asset
To coordinate, supervise the “visual status” of the centres managed by NEINVER, preparing reports, suggesting and implementation of improvement plans with the aim of ensuring the correct condition of stores in terms of Visual Merchandising at all times
To improve and validate the fit out design projects of new tenants and/or refits bringing in the technical knowledge and the expertise in terms of Visual Merchandising, with the aim of contributing to the compliance of the technical and aesthetical requirements demanded by NEINVER in order to provide to our final customers the best shopping experience possible
To do a follow up of the management KPIs derived from the Visual Merchandising activity, analyzing them with the aim of getting to know the business situation and making it possible to make decisions and to adopt specific action plans consequently
To present training workshops to the staff of brands working in the centres managed by NEINVER in terms of window dressing, customer service, etc… through several methodologies (workshops, lectures, instore trainings…), with the aim of promoting a more thorough customer-focus service and an optimal shopping experience
To provide consultancy and technical support to the employees of the stores located in centres in terms of Visual Merchandising (window dressing, lighting, location of products within the physical space, image, etc.) with the aim of providing an effective service and of ensuring the adequate resolution of doubts and incidences that may appear on a daily basis
In collaboration with Marketing Department, to apply and adapt the seasonal chmpaigns to the needs of the stores and centres, on to all visual elements that may be affected (price signage, communication supports, units, vinyls, etc.)
To collaborate with the head office in order to make sure that the work conditions are safe and do not imply risks for the security and health of the staff
Koordynator/ka Marketingu w centrum outletowym Factory Ursus/Annopol
Annopol 2, Białołęka, Warszawa
Wygasła: 02.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Organizowanie i koordynacja działań sprzedażowych, eventów oraz innych akcji wizerunkowych w centrum handlowym,
Współpraca z Marketing Managerem przy opracowywaniu i realizacji kampanii reklamowych i strategii PR w centrum handlowym,
Udział w przygotowywaniu prezentacji strategii marketingowych oraz efektów ich wdrażania w Centrum handlowego,
Przygotowywanie cyklicznych raportów dotyczących działań marketingowych,
Udział w analizie prowadzonych działań marketingowych i ich wpływu na wyniki centrum handlowego,
Współpraca z Najemcami przy organizacji akcji marketingowych,
Planowanie, egzekucja oraz analiza działań z zakresu digital, w tym: SEM/SEO, google analytics, zarządzanie bazami danych, tworzenie newslettery, Social Media, reklama display, influencer marketing,
Zarządzanie wewnętrznymi platformami CMS oraz CRM,
Nadzór i aktualizacja strony internetowej i profili na portalach społecznościowych,
Bieżąca współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi oraz partnerami biznesowymi w zakresie wdrażania działań marketingowych
bieżąca współpraca z przedstawicielami marek obecnych w centrum, w tym analiza i monitorowanie wszelkich działalności jakie mają miejsce w centrum oraz analiza wskaźników sprzedaży
współpraca z Działem VM i Marketingu
przygotowywanie raportów oraz prezentacji
wsparcie w zarządzaniu umowami najmu lokali od momentu ich podpisania do dnia zdania lokalu,
Wsparcie zespołu zarządzającego centrum handlowym we wszelkich pracach związanych z utrzymaniem centrum, obsługą administracyjną, kontaktami z firmami współpracującymi,
Sporządzanie raportów, analiz (praca na danych finansowych), przygotowywanie profesjonalnych prezentacji,
Nadzór nad firmami świadczącymi usługi dla obiektu,
Koordynacja najemców – pozyskiwanie i weryfikacja danych, bieżące tematy operacyjne,
Kompleksowa organizacja pracy biura,
Obsługa klienta,
Koordynacja obiegu dokumentów finansowych oraz przygotowywanie rozliczeń
Bieżąca współpraca z przedstawicielami marek obecnych w centrum, w tym analiza i monitorowanie wszelkich działalności jakie mają miejsce w centrum oraz analiza wskaźników sprzedaży
Współpraca z Działem VM i Marketingu
Przygotowywanie raportów oraz prezentacji
Wsparcie w zarządzaniu umowami najmu lokali od momentu ich podpisania do dnia zdania lokalu
Coordination of external services (cost and budget control, contracts and ranges negotiations, current orders and accounts): technical, security , cleaning, others,
Preparation of required by law reports for local authorities,
Preparation of tender documents and execution of the tender process related to the service providers
Documentations and project coordination of tenants,
Analysis, pricing and initiating modifications, repairs, savings of energy consumption, etc
Wsparcie zespołu zarządzającego centrum handlowym we wszelkich pracach związanych z utrzymaniem centrum, obsługą administracyjną, kontaktami z firmami współpracującymi,
Sporządzanie raportów, analiz (praca na danych finansowych), przygotowywanie profesjonalnych prezentacji,
Nadzór nad firmami świadczącymi usługi dla obiektu,
Koordynacja najemców – pozyskiwanie i weryfikacja danych, bieżące tematy operacyjne,
Kompleksowa organizacja pracy biura,
Obsługa klienta,
Koordynacja obiegu dokumentów finansowych oraz przygotowywanie rozliczeń
Koordynator/ka Marketingu w centrum outletowym Factory Gliwice
Gliwice
Wygasła: 26.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Organizowanie i koordynacja działań sprzedażowych, eventów oraz innych akcji wizerunkowych w centrum handlowym,
Współpraca z Marketing Managerem przy opracowywaniu i realizacji kampanii reklamowych i strategii PR w centrum handlowym,
Udział w przygotowywaniu prezentacji strategii marketingowych oraz efektów ich wdrażania w Centrum handlowego,
Przygotowywanie cyklicznych raportów dotyczących działań marketingowych,
Udział w analizie prowadzonych działań marketingowych i ich wpływu na wyniki centrum handlowego,
Współpraca z Najemcami przy organizacji akcji marketingowych,
Planowanie, egzekucja oraz analiza działań z zakresu digital, w tym: google analytics, zarządzanie bazami danych, tworzenie newslettery, Social Media, reklama display, influencer marketing,
Zarządzanie wewnętrznymi platformami CMS oraz CRM,
Nadzór i aktualizacja strony internetowej i profili na portalach społecznościowych,
Bieżąca współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi oraz partnerami biznesowymi w zakresie wdrażania działań marketingowych
Bieżąca współpraca z przedstawicielami marek obecnych w centrum, w tym analiza i monitorowanie wszelkich działalności jakie mają miejsce w centrum oraz analiza wskaźników sprzedaży
Współpraca z Działem VM i Marketingu
Przygotowywanie raportów oraz prezentacji
Wsparcie w zarządzaniu umowami najmu lokali od momentu ich podpisania do dnia zdania lokalu
Nadzór i kontakt z firmami świadczącymi wszelkie usługi
Nadzór nad sprzętem komputerowym oraz telefonami
Sporządzanie raportów
Kompleksowa organizacja pracy biura
Obsługa administracyjna recepcji (obsługa połączeń przychodzących, prowadzenie zamówień artykułów biurowych, obsługa urządzeń biurowych, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie)
Prowadzenie rezerwacji hoteli, biletów kolejowych oraz lotniczych
Ewidencja poczty wychodzącej, przychodzącej oraz przesyłek kurierskich
Przyjmowanie klientów, dbanie o pierwszy kontakt z klientem oraz o swoje miejsce pracy
Koordynator/ka Marketingu w centrum outletowym Factory Gliwice
Gliwice
Wygasła: 04.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Organizowanie i koordynacja działań sprzedażowych, eventów oraz innych akcji wizerunkowych w centrum handlowym,
Współpraca z Marketing Managerem przy opracowywaniu i realizacji kampanii reklamowych i strategii PR w centrum handlowym,
Udział w przygotowywaniu prezentacji strategii marketingowych oraz efektów ich wdrażania w Centrum handlowego,
Przygotowywanie cyklicznych raportów dotyczących działań marketingowych,
Udział w analizie prowadzonych działań marketingowych i ich wpływu na wyniki centrum handlowego,
Współpraca z Najemcami przy organizacji akcji marketingowych,
Planowanie, egzekucja oraz analiza działań z zakresu digital, w tym: google analytics, zarządzanie bazami danych, tworzenie newslettery, Social Media, reklama display, influencer marketing,
Zarządzanie wewnętrznymi platformami CMS oraz CRM,
Nadzór i aktualizacja strony internetowej i profili na portalach społecznościowych,
Bieżąca współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi oraz partnerami biznesowymi w zakresie wdrażania działań marketingowych
Wsparcie zespołu zarządzającego centrum handlowym we wszelkich pracach związanych z utrzymaniem centrum, obsługą administracyjną, kontaktami z firmami współpracującymi, w tym przede wszystkim:
Sporządzanie raportów, analiz (praca na danych finansowych), przygotowywanie profesjonalnych prezentacji,
Nadzór nad firmami świadczącymi usługi dla obiektu,
Koordynacja najemców – pozyskiwanie i weryfikacja danych, bieżące tematy operacyjne,
Kompleksowa organizacja pracy biura,
Obsługa klienta,
Koordynacja obiegu dokumentów finansowych oraz przygotowywanie rozliczeń
Coordination of external services (cost and budget control, contracts and ranges negotiations, current orders and accounts): technical, security, cleaning, others,
Preparation of required by law reports for local authorities,
Preparation of tender documents and execution of the tender process related to the service providers,
Documentations and project coordination of tenants,
Analysis, pricing and initiating modifications, repairs, savings of energy consumption, etc
Wsparcie zespołu zarządzającego centrum handlowym we wszelkich pracach związanych z utrzymaniem centrum, obsługą administracyjną, kontaktami z firmami współpracującymi, w tym przede wszystkim:
Sporządzanie raportów, analiz (praca na danych finansowych), przygotowywanie profesjonalnych prezentacji,
Nadzór nad firmami świadczącymi usługi dla obiektu,
Koordynacja najemców – pozyskiwanie i weryfikacja danych, bieżące tematy operacyjne,
Kompleksowa organizacja pracy biura,
Obsługa klienta,
Koordynacja obiegu dokumentów finansowych oraz przygotowywanie rozliczeń
Wsparcie zespołu zarządzającego centrum handlowym we wszelkich pracach związanych z utrzymaniem centrum, obsługą administracyjną, kontaktami z firmami współpracującymi, w tym przede wszystkim:
Sporządzanie raportów, analiz (praca na danych finansowych), przygotowywanie profesjonalnych prezentacji,
Nadzór nad firmami świadczącymi usługi dla obiektu,
Koordynacja najemców – pozyskiwanie i weryfikacja danych, bieżące tematy operacyjne,
Kompleksowa organizacja pracy biura,
Obsługa klienta,
Koordynacja obiegu dokumentów finansowych oraz przygotowywanie rozliczeń