Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Obsługę spraw sądowych – sprawy gospodarcze ( w szczególności dochodzenie należności), konsumenckie, rejestrowe;
Bieżące wsparcie prawne dla działów biznesowych Spółki, w tym udzielanie porad i konsultacji, przygotowywanie opinii prawnych (głównie w zakresie kredytów konsumenckich, outsourcingu bankowego, marketingu usług finansowych, prawa pracy);
Sporządzanie i opiniowanie projektów umów, udział w negocjacjach z partnerami biznesowymi;
Sporządzanie projektów pism, dokumentów korporacyjnych, odpowiedzi do różnych organów i instytucji publicznych, podmiotów gospodarczych;
Obsługę spraw z zakresu praw własności intelektualnej;
Zarządzanie porównywarkami i serwisami z kategorii Telco: Komorkomat.pl, Kalkulator Rankomat GSM, serwisy zapleczowe white label. Koordynacja wszystkich działań prowadzonych w ramach projektów;
Dbałość o efektywność ścieżek klienta, zapewnienie szerokiego wyboru produktów za pośrednictwem porównywarki, ciągłe udoskonalanie istniejących procesów;
Odpowiedzialność za realizacje budżetu dla linii produktowej Telco, zgodnie z wyznaczonymi KPI przychodu/kosztu/ współczynników konwersji;
Kreowanie i wdrażanie nowych oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących produktów Telco i cyfrowych zgodnie ze strategią firmy;
Współpraca z Działami Sprzedaży, Marketingu, IT oraz innymi Działami Sp. Rankomat;
Uczestnictwo w roli kierownika w projektach w obszarze produktów, koordynacja wdrożeń nowych partnerów np. poprzez integracje API;
Dostosowanie regulacji produktowych do otoczenia rynkowego i prawnego oraz wymogów partnerów. Współpraca z Działem Compliance;
Wspieranie Działu Sprzedaży w reprezentacji spółki na spotkaniach biznesowych z potencjalnymi i obecnymi partnerami;
Przygotowywanie i prowadzenie profesjonalnych prezentacji biznesowych;
Bieżąca analiza wyników prowadzonych projektów (raporty, analizy, estymacje). Proponowanie rozwiązań mających na celu optymalizacje KPI;
Bieżący monitoring produktów z kategorii w zakresie: potrzeb Klienta, potrzeb biznesowych, oferty rynkowej oraz działań konkurencji;
Opracowywanie dokumentacji wewnętrznej związanej z wdrażaniem i zarządzaniem cyklem życia produktu
Zarządzanie pracą Kierowników Operacyjnych Call Center, w zakresie nadzorowania, wspierania i motywowania;
Ocena pracy poszczególnych członków zespołu z realizacji powierzonych zadań. Wskazanie i praca nad słabszymi stronami oraz umiejętne rozpoznawanie szans na rozwój;
Usprawnianie obecnych i inicjowanie nowych procesów Call Center w zakresie rozwoju produktów ubezpieczeniowo-finansowych i działań CRM-owych;
Przygotowywanie i kontrola raportów dotyczących działań operacyjnych, w celu zwiększenie efektywności pracy Call Center i optymalizacji pracy podległego zespołu;
Rekrutowanie, szkolenie i rozwijanie umiejętności podległego zespołu w zakresie obsługi 5 linii biznesowych na Call Center
Zarządzanie pracą Kierowników Operacyjnych Call Center, w zakresie nadzorowania, wspierania i motywowania managerów;
Rozwijanie umiejętności managerskich podległego zespołu w celu wzrostu samodzielności w podejmowaniu decyzji oraz brania odpowiedzialności za powierzone zadania;
Podejmowanie działań mających na celu wzmocnienie współpracy i budowania dobrych relacji w zespole;
Ocena pracy poszczególnych członków zespołu z realizacji powierzonych zadań. Wskazanie i praca nad słabszymi stronami oraz umiejętne rozpoznawanie szans na rozwój;
Usprawnianie obecnych i inicjowanie nowych procesów Call Center w zakresie rozwoju produktów ubezpieczeniowo-finansowych i działań CRM-owych
Zarządzanie porównywarkami i serwisami Rankomatu z kategorii Personal Finance (konta, karty, lokaty, kredyty);
Koordynację wszystkich działań prowadzonych w ramach projektów;
Dbałość o efektywność ścieżek klienta, zapewnienie szerokiego wyboru produktów za pośrednictwem porównywarki, ciągłe udoskonalanie istniejących procesów;
Realizacja budżetu dla wyznaczonych linii produktowych, zgodnie z wyznaczonymi KPI przychodu/kosztu/ współczynników konwersji;
Kreowanie i wdrażanie nowych oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących produktów cyfrowych zgodnie ze strategią firmy;
Współpraca z Działami Sprzedaży, Marketingu, IT oraz innymi Działami Sp. Rankomat;
Uczestnictwo w roli kierownika w projektach w obszarze produktów;
Koordynacja wdrożeń nowych partnerów np. poprzez integracje API;
Dostosowanie regulacji produktowych do otoczenia rynkowego i prawnego oraz wymogów partnerów, współpraca z Działem Compliance;
Przygotowywanie i prowadzenie profesjonalnych prezentacji biznesowych;
Bieżąca analiza wyników prowadzonych projektów (raporty, analizy, estymacje). Proponowanie rozwiązań mających na celu optymalizacje KPI;
Bieżący monitoring produktów w zakresie: potrzeb Klienta, potrzeb biznesowych, oferty rynkowej oraz działań konkurencji;
Opracowywanie dokumentacji wewnętrznej związanej z wdrażaniem i zarządzaniem cyklem życia produktu
Sporządzanie wszelkich dokumentów kadrowo-płacowych związanych ze stosunkiem pracy;
Sporządzanie list płac i kontrola dokumentacji niezbędnej do naliczania wynagrodzeń, świadczeń pracowników z tytułu umowy o pracę, umów cywilno-prawnych oraz działalności B2B;
Sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);
Prowadzenie ewidencji czasu pracy i nieobecności;
Bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym SAP;
Zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ZUS;
Obsługa pakietów medycznych i innych benefitów pracowniczych (w tym rozliczanie PPK);
Współtworzenie i rozwój biznesu Call Center Life, poprzez pomoc w tworzeniu Strategii Sprzedaży linii ubezpieczeń na życie oraz wsparcie Agentów w sprzedaży produktów życiowych;
Monitoring i realizację celów biznesowych Call Center Life, śledzenie jakości obsługi klienta i wdrażanie rozwiązań wpływających na wzrost wyników sprzedaży;
Inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie produktów i projektów linii ubezpieczeń na życie;
Wsparcie szkoleniowo-merytoryczne dla Agentów Call Center Life. Dbałość o jakość szkoleń tj. szkoleń wdrażających nowego pracownika oraz doskonalących umiejętności obecnej kadry. Analiza bieżących potrzeb dotyczących szkoleń merytorycznych Agentów;
Wdrożenie i monitoring realizacji projektów usprawniających pracę Call Center Life, które mają wpływ na wzrost efektywności i wyników sprzedaży oraz podnoszą satysfakcję Klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Prowadzenie i kontrola zamówień kosztów i sprzedaży w systemie SAP;
Rozliczanie innych transakcji księgowych;
Przygotowywanie analiz na potrzeby grupowych sprawozdań miesięcznych, w tym z wykorzystaniem zewnętrznych programów i narzędzi. Przygotowywanie sprawozdań ad hoc;
Analizy danych bieżących w celu poprawy procesów i efektywności pracy;
Analizy danych rocznych, przygotowanie danych dotyczących zamknięcia roku księgowego;
Współpraca z audytorami zewnętrznymi, wewnętrznymi, instytucjami sprawującymi nadzór;
Wspieranie innych działów firmy w odpowiedniej realizacji projektów klienta od strony księgowej i przygotowaniu zamówień;
Wspieranie wszystkich pozostałych działów firmy w kwestiach związanych z księgowością
Prowadzenie i kontrola zamówień kosztów i sprzedaży w systemie SAP 4/HANA;
Rozliczanie innych transakcji księgowych;
Przygotowywanie analiz na potrzeby grupowych sprawozdań miesięcznych, w tym z wykorzystaniem zewnętrznych programów i narzędzi. Przygotowywanie sprawozdań ad hoc;
Analizy danych bieżących w celu poprawy procesów i efektywności pracy;
Analizy danych rocznych, przygotowanie danych dotyczących zamknięcia roku księgowego;
Współpraca z audytorami zewnętrznymi, wewnętrznymi, instytucjami sprawującymi nadzór;
Wspieranie innych działów firmy w odpowiedniej realizacji projektów klienta od strony księgowej i przygotowaniu zamówień;
Wspieranie wszystkich pozostałych działów firmy w kwestiach związanych z księgowością
Współtworzenie i monitoring realizacji celów biznesowych Call Center linii ubezpieczeń na życie: śledzenie jakości obsług klienta i wdrażanie rozwiązań wpływających na wzrost wyników sprzedaży;
Inicjonowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w celu poprawy jakości prowadzonych rozmów;
Kreowanie i inicjowanie zmian produktowych w linii ubezpieczeń na życie. Nadzór nad stosowaniem Strategii Sprzedaży ze szczególną dbałością o wizerunek firmy oraz jakość obsługi klienta; Rozwój umiejętności „miękkich” wśród członków zespołu poprzez mentoring oraz dzielenie się wiedzą dotyczącą umiejętności sprzedażowych;
Dbałość o jakość szkoleń pracowników linii życiowej tj. szkoleń wdrażających nowego pracownika oraz doskonalących umiejętności obecnej kadry. Analiza bieżących potrzeb szkoleniowych pracowników i współtworzenie harmonogramów szkoleniowych;
Kreowanie, wdrożenie i monitoring realizacji projektów usprawniających pracę Call Center które mają wpływ na wzrost efektywności i wyników sprzedaży oraz podnoszą satysfakcję Klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Współtworzenie i monitoring realizacji celów biznesowych Call Center linii ubezpieczeń na życie: śledzenie jakości obsługi klienta i wdrażanie rozwiązań wpływających na wzrost wyników sprzedaży;
Inicjonowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w celu poprawy jakości prowadzonych rozmów;
Kreowanie i inicjowanie zmian produktowych w linii ubezpieczeń na życie;
Nadzór nad stosowaniem Strategii Sprzedaży ze szczególną dbałością o wizerunek firmy oraz jakość obsługi klienta;
Rozwój umiejętności „miękkich” wśród członków zespołu poprzez mentoring oraz dzielenie się wiedzą dotyczącą umiejętności sprzedażowych;
Dbałość o jakość szkoleń pracowników linii życiowej tj. szkoleń wdrażających nowego pracownika oraz doskonalących umiejętności obecnej kadry. Analiza bieżących potrzeb szkoleniowych pracowników i współtworzenie harmonogramów szkoleniowych;
Kreowanie, wdrożenie i monitoring realizacji projektów usprawniających pracę Call Center które mają wpływ na wzrost efektywności i wyników sprzedaży oraz podnoszą satysfakcję Klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Sporządzanie dokumentów kadrowo-płacowych w związku z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy pracowników;
Sporządzanie list płac i kontrola dokumentacji niezbędnej do naliczania wynagrodzeń, świadczeń pracowników z tytułu umowy o pracę i umów cywilno-prawnych;
Sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);
Prowadzenie ewidencji czasu pracy i nieobecności;
Bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym SAP;
Zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ZUS;
Naliczanie i rozliczanie PPK;
Obsługa pakietów medycznych i innych benefitów pracowniczych;
Sporządzanie dokumentów kadrowo-płacowych w związku z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy pracowników;
Sporządzanie list płac i kontrola dokumentacji niezbędnej do naliczania wynagrodzeń, świadczeń pracowników z tytułu umowy o pracę i umów cywilno-prawnych;
Sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);
Prowadzenie ewidencji czasu pracy i nieobecności;
Bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym SAP;
Zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ZUS;
Naliczanie i rozliczanie PPK;
Obsługa pakietów medycznych i innych benefitów pracowniczych;
Zarządzanie porównywarkami i serwisami z kategorii pożyczek: SowaFinansowa.pl, Gotowkanonstop.pl i serwisy zapleczowe. Koordynacja wszystkich działań prowadzonych w ramach tych projektów;
Dbanie o efektywność ścieżek klienta, zapewnienie szerokiego wyboru produktów za pośrednictwem porównywarki, ciągłe udoskonalanie istniejących procesów;
Realizacja budżetu dla linii produktowej pożyczek, zgodnie z wyznaczonymi KPI przychodu/kosztu/ współczynników konwersji;
Współpraca z Działami Sprzedaży, Marketingu, IT oraz innymi Działami Sp. Rankomat;
Uczestnictwo w roli kierownika w projektach w obszarze produktów, koordynacja wdrożeń nowych partnerów np. poprzez integracje API;
Dostosowanie regulacji produktowych do otoczenia rynkowego i prawnego oraz wymogów pożyczkodawców. Współpraca z Działem Compliance;
Zarządzanie zespołem redaktorów, specjalistów ds. social media i PR
Współtworzenie i realizację strategii content marketingowej firmy
Kierowanie procesem powstawania treści, w tym artykułów, wpisów w social media, grafik, ebooków oraz wszelkich innych materiałów powstających w zespole content marketingu
Planowanie aktywności marki w mediach społecznościowych, w szczególności na Facebooku (organic & paid)
Zapewnianie wysokiej jakości tworzonych w zespole content marketingu treści
Efektywne zarządzanie budżetem przeznaczonym na content marketing
Zarządzanie zespołem redaktorów, specjalistów ds. social media i PR
Współtworzenie i realizację strategii content marketingowej firmy
Kierowanie procesem powstawania treści, w tym artykułów, wpisów w social media, grafik, ebooków oraz wszelkich innych materiałów powstających w zespole content marketingu
Planowanie aktywności marki w mediach społecznościowych, w szczególności na Facebooku (organic & paid)
Zapewnianie wysokiej jakości tworzonych w zespole content marketingu treści
Efektywne zarządzanie budżetem przeznaczonym na content marketing
Zarządzanie zespołem redaktorów, specjalistów ds. social media i PR
Współtworzenie i realizację strategii content marketingowej firmy
Kierowanie procesem powstawania treści, w tym artykułów, wpisów w social media, grafik, ebooków oraz wszelkich innych materiałów powstających w zespole content marketingu
Planowanie aktywności marki w mediach społecznościowych, w szczególności na Facebooku (organic & paid)
Zapewnianie wysokiej jakości tworzonych w zespole content marketingu treści
Efektywne zarządzanie budżetem przeznaczonym na content marketing
Zarządzanie zespołem redaktorów, specjalistów ds. social media i PR
Współtworzenie i realizację strategii content marketingowej firmy
Kierowanie procesem powstawania treści, w tym artykułów, wpisów w social media, grafik, ebooków oraz wszelkich innych materiałów powstających w zespole content marketingu
Planowanie aktywności marki w mediach społecznościowych, w szczególności na Facebooku (organic & paid)
Zapewnianie wysokiej jakości tworzonych w zespole content marketingu treści
Efektywne zarządzanie budżetem przeznaczonym na content marketing
Zarządzanie zespołem redaktorów, specjalistów ds. social media i PR
Współtworzenie i realizację strategii content marketingowej firmy
Kierowanie procesem powstawania treści, w tym artykułów, wpisów w social media, grafik, ebooków oraz wszelkich innych materiałów powstających w zespole content marketingu
Planowanie aktywności marki w mediach społecznościowych, w szczególności na Facebooku (organic & paid)
Zapewnianie wysokiej jakości tworzonych w zespole content marketingu treści
Efektywne zarządzanie budżetem przeznaczonym na content marketing
Zarządzanie zespołem redaktorów, specjalistów ds. social media i PR
Współtworzenie i realizację strategii content marketingowej firmy
Kierowanie procesem powstawania treści, w tym artykułów, wpisów w social media, grafik, ebooków oraz wszelkich innych materiałów powstających w zespole content marketingu
Planowanie aktywności marki w mediach społecznościowych, w szczególności na Facebooku (organic & paid)
Zapewnianie wysokiej jakości tworzonych w zespole content marketingu treści
Efektywne zarządzanie budżetem przeznaczonym na content marketing
Zarządzanie zespołem redaktorów, specjalistów ds. social media i PR
Współtworzenie i realizację strategii content marketingowej firmy
Kierowanie procesem powstawania treści, w tym artykułów, wpisów w social media, grafik, ebooków oraz wszelkich innych materiałów powstających w zespole content marketingu
Planowanie aktywności marki w mediach społecznościowych, w szczególności na Facebooku (organic & paid)
Zapewnianie wysokiej jakości tworzonych w zespole content marketingu treści
Efektywne zarządzanie budżetem przeznaczonym na content marketing
Zarządzanie zespołem redaktorów, specjalistów ds. social media i PR
Współtworzenie i realizację strategii content marketingowej firmy
Kierowanie procesem powstawania treści, w tym artykułów, wpisów w social media, grafik, ebooków oraz wszelkich innych materiałów powstających w zespole content marketingu
Planowanie aktywności marki w mediach społecznościowych, w szczególności na Facebooku (organic & paid)
Zapewnianie wysokiej jakości tworzonych w zespole content marketingu treści
Efektywne zarządzanie budżetem przeznaczonym na content marketing
Zarządzanie zespołem redaktorów, specjalistów ds. social media i PR
Współtworzenie i realizację strategii content marketingowej firmy
Kierowanie procesem powstawania treści, w tym artykułów, wpisów w social media, grafik, ebooków oraz wszelkich innych materiałów powstających w zespole content marketingu
Planowanie aktywności marki w mediach społecznościowych, w szczególności na Facebooku (organic & paid)
Zapewnianie wysokiej jakości tworzonych w zespole content marketingu treści
Efektywne zarządzanie budżetem przeznaczonym na content marketing
Zarządzanie zespołem redaktorów, specjalistów ds. social media i PR
Współtworzenie i realizację strategii content marketingowej firmy
Kierowanie procesem powstawania treści, w tym artykułów, wpisów w social media, grafik, ebooków oraz wszelkich innych materiałów powstających w zespole content marketingu
Planowanie aktywności marki w mediach społecznościowych, w szczególności na Facebooku (organic & paid)
Zapewnianie wysokiej jakości tworzonych w zespole content marketingu treści
Efektywne zarządzanie budżetem przeznaczonym na content marketing
Zarządzanie zespołem redaktorów, specjalistów ds. social media i PR
Współtworzenie i realizację strategii content marketingowej firmy
Kierowanie procesem powstawania treści, w tym artykułów, wpisów w social media, grafik, ebooków oraz wszelkich innych materiałów powstających w zespole content marketingu
Planowanie aktywności marki w mediach społecznościowych, w szczególności na Facebooku (organic & paid)
Zapewnianie wysokiej jakości tworzonych w zespole content marketingu treści
Efektywne zarządzanie budżetem przeznaczonym na content marketing
Zarządzanie zespołem redaktorów, specjalistów ds. social media i PR
Współtworzenie i realizację strategii content marketingowej firmy
Kierowanie procesem powstawania treści, w tym artykułów, wpisów w social media, grafik, ebooków oraz wszelkich innych materiałów powstających w zespole content marketingu
Planowanie aktywności marki w mediach społecznościowych, w szczególności na Facebooku (organic & paid)
Zapewnianie wysokiej jakości tworzonych w zespole content marketingu treści
Efektywne zarządzanie budżetem przeznaczonym na content marketing
Zarządzanie zespołem redaktorów, specjalistów ds. social media i PR
Współtworzenie i realizację strategii content marketingowej firmy
Kierowanie procesem powstawania treści, w tym artykułów, wpisów w social media, grafik, ebooków oraz wszelkich innych materiałów powstających w zespole content marketingu
Planowanie aktywności marki w mediach społecznościowych, w szczególności na Facebooku (organic & paid)
Zapewnianie wysokiej jakości tworzonych w zespole content marketingu treści
Efektywne zarządzanie budżetem przeznaczonym na content marketing
Zarządzanie zespołem redaktorów, specjalistów ds. social media i PR
Współtworzenie i realizację strategii content marketingowej firmy
Kierowanie procesem powstawania treści, w tym artykułów, wpisów w social media, grafik, ebooków oraz wszelkich innych materiałów powstających w zespole content marketingu
Planowanie aktywności marki w mediach społecznościowych, w szczególności na Facebooku (organic & paid)
Zapewnianie wysokiej jakości tworzonych w zespole content marketingu treści
Efektywne zarządzanie budżetem przeznaczonym na content marketing
Zarządzanie zespołem redaktorów, specjalistów ds. social media i PR
Współtworzenie i realizację strategii content marketingowej firmy
Kierowanie procesem powstawania treści, w tym artykułów, wpisów w social media, grafik, ebooków oraz wszelkich innych materiałów powstających w zespole content marketingu
Planowanie aktywności marki w mediach społecznościowych, w szczególności na Facebooku (organic & paid)
Zapewnianie wysokiej jakości tworzonych w zespole content marketingu treści
Efektywne zarządzanie budżetem przeznaczonym na content marketing
Zarządzanie zespołem redaktorów, specjalistów ds. social media i PR
Współtworzenie i realizację strategii content marketingowej firmy
Kierowanie procesem powstawania treści, w tym artykułów, wpisów w social media, grafik, ebooków oraz wszelkich innych materiałów powstających w zespole content marketingu
Planowanie aktywności marki w mediach społecznościowych, w szczególności na Facebooku (organic & paid)
Zapewnianie wysokiej jakości tworzonych w zespole content marketingu treści
Efektywne zarządzanie budżetem przeznaczonym na content marketing