Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (33)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 33 )
Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń projektów
Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 09.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
monitorowanie, analizowanie realizacji budżetu projektów i poprawności wydatkowanych pieniędzy zgodnie z wnioskiem projektowym we współpracy z kierownikami projektów,
sporządzanie okresowych raportów i sprawozdań finansowych,
sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby Instytutu dla kierownictwa i innych działów,
weryfikowanie i potwierdzanie kwalifikowalności wydatków oraz dostępności środków w budżecie projektu,
bieżące monitorowanie wytycznych odnoszących się do projektów,
reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projekcie i współpraca z kierownikami projektów przy ich dokonywaniu, w szczególności w zakresie zmiany budżetu projektu,
monitorowanie realizacji umów z personelem projektu oraz wykonawcami,
udział w opracowywaniu dokumentacji aplikacyjnej o środki finansowe dla nowych projektów,
bieżący kontakt z instytucjami finansującymi projekty w sprawach finansowych
Prowadzenie ewidencji odczynników i materiałów laboratoryjnych
Podstawowe czynności związane z utrzymaniem ciągłości pracy laboratorium biologii molekularnej i komórkowej, tj. sterylizacja materiałów, obsługa zmywarki, utrzymywanie ogólnego porządku w laboratoriach
Monitorowanie stanu i utrzymanie sprzętu laboratoryjnego (m. in. wymiana wody w inkubatorach, łaźniach wodnych, mycie i sterylizacja inkubatorów, ław laminarnych)
Kontrola i utylizacja odpadów laboratoryjnych
Przygotowywanie niektórych odczynników laboratoryjnych, podłoży hodowlanych, izolacja komórek jednojądrzastych krwi obwodowej
Współpraca z Koordynatorem laboratorium, w tym prowadzenie ewidencji dostaw, prowadzenie zamówień laboratorium na usługi, sprzęt badawczy i podstawowe materiały
Wykonywanie innych zadań administracyjnych, w tym przyjmowanie i wysyłanie korespondencji laboratoryjnej oraz współpraca z firmami kurierskimi
Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń projektów
Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 09.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
monitorowanie, analizowanie realizacji budżetu projektów i poprawności wydatkowanych pieniędzy zgodnie z wnioskiem projektowym we współpracy z kierownikami projektów,
sporządzanie okresowych raportów i sprawozdań finansowych,
sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby Instytutu dla kierownictwa i innych działów,
weryfikowanie i potwierdzanie kwalifikowalności wydatków oraz dostępności środków w budżecie projektu,
bieżące monitorowanie wytycznych odnoszących się do projektów,
reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projekcie i współpraca z kierownikami projektów przy ich dokonywaniu, w szczególności w zakresie zmiany budżetu projektu,
monitorowanie realizacji umów z personelem projektu oraz wykonawcami,
udział w opracowywaniu dokumentacji aplikacyjnej o środki finansowe dla nowych projektów,
bieżący kontakt z instytucjami finansującymi projekty w sprawach finansowych
Koordynator / Koordynatorka ds. projektów naukowych
Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 27.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Koordynator/-ka ds. projektów naukowych w jednostce naukowej będzie podlegał/-a bezpośrednio kierownikowi Pracowni Immunologii i będzie odpowiedzialny/-a za wsparcie organizacyjne i administracyjne, w szczególności za:
- monitorowanie realizacji projektów krajowych i europejskich finansowanych ze środków zewnętrznych pod kątem ich zgodności z umowami, obowiązującymi przepisami, wytycznymi i procedurami zgodnie z wnioskami projektowymi,
- inicjowanie zmian w trakcie realizacji projektu, koordynowanie i przygotowywanie porozumień i innych dokumentów formalno-prawnych związanych z realizacją projektów,
- monitorowanie postępu harmonogramów finansowo-rzeczowych projektów oraz koordynowanie realizacji zadań w projektach,
- udział w opracowywaniu raportów merytorycznych i finansowych wymaganych przez instytucje finansujące oraz zapewnianie terminowego przekazywania ich tym instytucjom,
- dbałość o właściwy obieg oraz archiwizację dokumentów Pracowni zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- ścisłą współpracę z komórkami organizacyjnymi IMDiK PAN zaangażowanymi w realizację projektów, m.in. Działem Projektów Badawczych i Rozwojowych oraz Działem Rozliczeń Projektów,
- prowadzenie dokumentacji finansowej Pracowni we współpracy z Działem Finansowo-Księgowym,
- wsparcie bieżącego funkcjonowania Pracowni w zakresie realizacji zadań projektowych, w tym współpraca z zespołem badawczym oraz prowadzenie zamówień na usługi i sprzęt badawczy
Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń projektów
Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 21.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
monitorowanie, analizowanie realizacji budżetu projektów i poprawności wydatkowanych pieniędzy zgodnie z wnioskiem projektowym we współpracy z kierownikami projektów,
sporządzanie raportów i sprawozdań finansowych z projektów,
sporządzanie sprawozdań z postępu realizacji projektu zgodnie z wymaganiami Instytucji finansujących,
sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby Instytutu dla kierownictwa i innych działów,
koordynacja projektów krajowych oraz zagranicznych od strony administracyjno-finansowej,
weryfikowanie i potwierdzanie kwalifikowalności wydatków oraz dostępności środków w budżecie projektu,
bieżące monitorowanie wytycznych odnoszących się do projektów realizowanych przez Instytut,
reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projekcie i współpraca z kierownikami projektów przy ich dokonywaniu, w szczególności w zakresie zmiany budżetu projektu,
przygotowywanie i monitorowanie realizacji umów z personelem projektu oraz wykonawcami,
udział w opracowywaniu dokumentacji aplikacyjnej o środki finansowe dla nowych projektów,
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Instytutu w zakresie związanym z monitorowaniem i rozliczaniem prowadzonych projektów,
bieżący kontakt z instytucjami finansującymi projekty,
prowadzenie dokumentacji, korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z realizacją i rozliczaniem projektów, obsługa skrzynki ePUAP
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 15.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
realizacja obowiązków wynikających z Ustawy PZP oraz procedur wewnętrznych IMDiK PAN
przygotowanie i przeprowadzenie zgodnie z procedurami zakupów Instytutu dokonywanych na mocy Ustawy o zamówieniach publicznych oraz nadzór nad zgodnością procedur zakupu z Ustawą (przygotowanie i opracowanie od strony formalnej wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji zamówień – procedur przetargowych, zamówień)
nadzór nad funkcjonowaniem Regulaminu zakupów i archiwizacji wniosków o zakup
weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przygotowywanych postępowań przetargowych
wykonywanie innych czynności, koniecznych dla prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne, zleconych przez przełożonych
sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych zgodnie z ustawą PZP i obowiązującymi przepisami prawa
aktualizowanie informacji publikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej dotyczących zamówień publicznych
prowadzenie dokumentacji zrealizowanych zamówień publicznych (archiwizacja dokumentacji postępowań) zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi i regulacjami wewnętrznymi jednostki
współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi IMDiK PAN, bieżąca współpraca z pracownikami IMDiK PAN oraz radcą prawnym w zakresie związanym z obszarem zamówień publicznych
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 11.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
realizacja obowiązków wynikających z Ustawy PZP oraz procedur wewnętrznych IMDiK PAN;
przygotowanie i przeprowadzenie zgodnie z procedurami zakupów Instytutu dokonywanych na mocy Ustawy o zamówieniach publicznych oraz nadzór nad zgodnością procedur zakupu z Ustawą (przygotowanie i opracowanie od strony formalnej wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji zamówień – procedur przetargowych, zamówień);
nadzór nad funkcjonowaniem Regulaminu zakupów i archiwizacji wniosków o zakup;
weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia;
opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przygotowywanych postępowań przetargowych;
wykonywanie innych czynności, koniecznych dla prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne, zleconych przez przełożonych;
sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych zgodnie z ustawą PZP i obowiązującymi przepisami prawa;
aktualizowanie informacji publikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej dotyczących zamówień publicznych;
prowadzenie dokumentacji zrealizowanych zamówień publicznych (archiwizacja dokumentacji postępowań) zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi i regulacjami wewnętrznymi jednostki;
współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi IMDiK PAN, bieżąca współpraca z pracownikami IMDiK PAN oraz radcą prawnym w zakresie związanym z obszarem zamówień publicznych
- udział we wdrażaniu systemu EZD w jednostce, w tym tworzenie szablonów dokumentów oraz obiegu dokumentów,
- bieżącą obsługę kancelarii EZD, w tym przyjmowanie, dokonywanie odwzorowań cyfrowych, rejestrowanie i przekazywanie do pracowników merytorycznych korespondencji wpływającej,
Specjalistka ds. transferu technologii-broker innowacji
Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 04.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Opracowywanie strategii sprzedaży i strategii licencjonowania dla własności intelektualnej Instytutu oraz zarządzanie pipeline'em sprzedażowym
Aktywne poszukiwanie klientów zainteresowanych nabyciem praw lub licencjonowaniem własności intelektualnej Instytutu i budowanie z klientami trwałych relacji biznesowych
Prezentowanie oferty Instytutu na spotkaniach branżowych, targach innowacji i innych tego typu wydarzeniach
Prowadzenie negocjacji i przygotowywanie warunków umów licencji i umów sprzedaży własności intelektualnej
Nadzorowanie realizacji umów i prowadzenie rejestru przychodów z komercjalizacji
Współpraca z Działem
Komunikacji i Promocji Instytutu w zakresie planowania i realizacji działań marketingowych wspierających działania sprzedażowe
Identyfikacja obszarów badawczych w Instytucie
Realizacja wybranych pozostałych obowiązków na stanowisku brokera innowacji, w tym m.in. pozyskiwanie partnerów biznesowych i inwestorów do wspólnych projektów badawczych i innowacyjnych
Analiza potencjału innowacyjnego i wdrożeniowego rezultatów prac badawczych oraz wsparcie kadry badawczej w zakresie rozwoju działalności wdrożeniowej
Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń projektów
Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 26.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
monitorowanie, analizowanie realizacji budżetu projektów i poprawności wydatkowanych pieniędzy zgodnie z wnioskiem projektowym we współpracy z kierownikami projektów,
sporządzanie raportów i sprawozdań finansowych z projektów,
sporządzanie sprawozdań z postępu realizacji projektu zgodnie z wymaganiami Instytucji finansujących,
sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby Instytutu dla kierownictwa i innych działów,
koordynacja projektów krajowych oraz zagranicznych od strony administracyjno-finansowej,
weryfikowanie i potwierdzanie kwalifikowalności wydatków oraz dostępności środków w budżecie projektu,
bieżące monitorowanie wytycznych odnoszących się do projektów realizowanych przez Instytut,
reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projekcie i współpraca z kierownikami projektów przy ich dokonywaniu, w szczególności w zakresie zmiany budżetu projektu,
przygotowywanie i monitorowanie realizacji umów z personelem projektu oraz wykonawcami,
udział w opracowywaniu dokumentacji aplikacyjnej o środki finansowe dla nowych projektów,
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Instytutu w zakresie związanym z monitorowaniem i rozliczaniem prowadzonych projektów,
bieżący kontakt z instytucjami finansującymi projekty,
prowadzenie dokumentacji, korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z realizacją i rozliczaniem projektów, obsługa skrzynki ePUAP,
Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń projektów
Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 07.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
monitorowanie, analizowanie realizacji budżetu projektów i poprawności wydatkowanych pieniędzy zgodnie z wnioskiem projektowym we współpracy z kierownikami projektów,
sporządzanie raportów i sprawozdań finansowych z projektów,
sporządzanie sprawozdań z postępu realizacji projektu zgodnie z wymaganiami Instytucji finansujących,
sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby Instytutu dla kierownictwa i innych działów,
koordynacja projektów krajowych oraz zagranicznych od strony administracyjno-finansowej,
weryfikowanie i potwierdzanie kwalifikowalności wydatków oraz dostępności środków w budżecie projektu,
bieżące monitorowanie wytycznych odnoszących się do projektów realizowanych przez Instytut,
reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projekcie i współpraca z kierownikami projektów przy ich dokonywaniu, w szczególności w zakresie zmiany budżetu projektu,
przygotowywanie i monitorowanie realizacji umów z personelem projektu oraz wykonawcami,
udział w opracowywaniu dokumentacji aplikacyjnej o środki finansowe dla nowych projektów,
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Instytutu w zakresie związanym z monitorowaniem i rozliczaniem prowadzonych projektów,
bieżący kontakt z instytucjami finansującymi projekty,
prowadzenie dokumentacji, korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z realizacją i rozliczaniem projektów, obsługa skrzynki ePUAP,
Z-ca Dyrektora ds. Rozwoju i Współpracy będzie odpowiedzialny/-a za:
1) przygotowanie strategii i kierowanie działaniami w zakresie transferu i wdrażania wyników działalności naukowej oraz badawczo-rozwojowej do gospodarki;
2) zarządzanie katalogiem usług świadczonych przez IMDiK PAN oraz
3) pozyskiwanie funduszy ze źródeł zewnętrznych lokalnych i międzynarodowych na działalność i rozwój Instytutu
Do głównych zadań Z-cy Dyrektora ds. Rozwoju i Współpracy należeć będzie:
• współudział w opracowaniu planów strategicznych związanych z działalnością Instytutu;
• współpraca z instytucjami unijnymi i lokalnymi w celu zdobywania dla Instytutu funduszy na realizację projektów naukowych, badawczo - rozwojowych, edukacyjnych oraz inwestycyjnych;
• rozwijanie współpracy Instytutu z zagranicznymi i polskimi: instytucjami i organizacjami naukowymi, uczelniami oraz partnerami przemysłowymi w zakresie realizacji wspólnych projektów badawczo-rozwojowych;
• usprawnienie i rozwój działalności usługowej Instytutu: pozyskiwanie klientów, przygotowanie
i rozwój katalogu usług;
• wspieranie działań podejmowanych przez Instytut związanych z transferem i wdrażaniem wyników działalności naukowej i badawczo-rozwojowej do gospodarki;
• działania dotyczące transferu technologii i komercjalizacji wyników badań naukowych i prac rozwojowych oraz „know how” związanego z tymi wynikami;
• nadzorowanie procesu ochrony praw własności intelektualnej oraz praw własności przemysłowej;
• ścisła współpraca z Działem Komunikacji i Promocji w celu zapewnienia skuteczności kampanii informacyjnych i promocyjnych oraz utrzymania relacji z klientami Instytutu;
• współpraca z innymi podmiotami naukowymi w celu konsolidacji usług i wymiany wiedzy
z zakresu wyceny innowacji i transferu technologii, pozyskiwania finansowania i analizy potrzeb rynku;
• nadzorowanie i koordynacja prac pracowników bezpośrednio podległych komórek organizacyjnych
Z-ca Dyrektora ds. Operacyjnych będzie odpowiedzialny/-a za zapewnienie właściwego funkcjonowania zaplecza administracyjnego oraz infrastruktury Instytutu
Do głównych zadań Z-cy Dyrektora ds. Operacyjnych należeć będzie:
• nadzór nad stanem organizacyjno-technicznym Instytutu ze szczególnym uwzględnieniem remontów i działań inwestycyjnych;
• nadzór nad pracą administracji Instytutu i służb technicznych;
• zapewnienie efektywnego wykorzystania infrastruktury Instytutu zarówno do celów prowadzonych badań jak i realizacji usług dla partnerów zewnętrznych;
• zarządzanie majątkiem Instytutu w zakresie opracowywania działań mających na celu optymalizację kosztów, w tym dotyczących inwestycji, modernizacji, outsourcingu, konserwacji infrastruktury, itp.;
• działania mające na celu optymalizację procesów i procedur administracyjnych, wdrażanie odpowiednich rozwiązań informatycznych;
• pozyskiwanie finansowania na utrzymanie i rozwój infrastruktury Instytutu;
• koordynacja i realizacja projektów inwestycyjnych oraz na utrzymanie infrastruktury Instytutu;
• nadzór nad sprawami gospodarczymi, inwestycjami, transportem oraz koordynacja pracy podległych działów;
• koordynacja pracy i nadzór nad wykonywaniem zadań przez podległe komórki organizacyjne;
• udział w targach, pokazach, konferencjach i w innych miejscach, które wymagają obecności reprezentacji Instytutu
organizacja i kierowanie pracą Działu Projektów Badawczych i Rozwojowych;
nadzór i udział w poszukiwaniu źródeł zewnętrznego finansowania dla projektów naukowych i B+R (m.in. fundusze europejskie z horyzontu 2021-27, fundusze ministerialne, fundusze norweskie, NCN, NCBR, ABM, NAWA, FNP, granty komercyjne) oraz nadzór nad przygotowywaniem informacji o możliwościach i zasadach aplikowania dla pracowników Instytutu;
nadzór nad wsparciem procesu składania wniosków projektowych, obejmujący m.in. udział w opracowywaniu części administracyjnej wniosków projektowych, weryfikację formalną oraz nadzór nad całościowym przygotowaniem dokumentacji aplikacyjnej;
nadzór nad wsparciem pracowników Instytutu w obsłudze administracyjnej realizowanych projektów, w tym monitorowaniem terminów istotnych dla realizacji przyznanych projektów oraz stopnia osiągniętych wskaźników, prowadzeniem korespondencji formalnej z instytucjami finansującymi;
nadzór nad prowadzeniem ewidencji i archiwizacji dokumentacji projektowej;
udział w sporządzaniu corocznych sprawozdań, zestawień i statystyk dotyczących projektów realizowanych w Instytucie;
nadzór nad zamieszczaniem oraz aktualizowaniem danych dotyczących realizowanych projektów w systemie POLON/RADON;
udział w realizacji spraw związanych z rozwojem Instytutu, zwłaszcza w przygotowaniu wniosków do projektów o znaczeniu strategicznym (MEiN, PAN);
monitorowanie obowiązujących przepisów i wytycznych mających wpływ na pozyskiwanie i realizację projektów
Specjalista / Specjalistka ds. projektów badawczych i rozwojowych
Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 22.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
poszukiwanie źródeł zewnętrznego finansowania dla projektów naukowych i B+R (m.in. fundusze europejskie z horyzontu 2021-27, fundusze ministerialne, fundusze norweskie, NCN, NCBR, ABM, NAWA, FNP, granty komercyjne) oraz przygotowywanie informacji o możliwościach
i zasadach aplikowania dla pracowników Instytutu;
wspieranie procesu składania wniosków projektowych, obejmujące m.in. udział w opracowywaniu części administracyjnej wniosków projektowych, weryfikację formalną oraz nadzór nad całościowym przygotowaniem dokumentacji aplikacyjnej;
wspieranie pracowników Instytutu w obsłudze administracyjnej realizowanych projektów, w tym monitorowanie terminów istotnych dla realizacji przyznanych projektów oraz stopnia osiągniętych wskaźników;
prowadzenie korespondencji formalnej z instytucjami finansującymi projekty;
prowadzenie ewidencji i archiwizowanie dokumentacji projektowej;
sporządzanie corocznych sprawozdań, zestawień i statystyk dotyczących projektów realizowanych w Instytucie;
zamieszczanie oraz aktualizowanie danych dotyczących realizowanych projektów w systemie POLON/RADON;
monitorowanie obowiązujących przepisów i wytycznych mających wpływ na pozyskiwanie i realizację projektów
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi kancelaryjnej
Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 14.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
- udział we wdrażaniu systemu EZD w jednostce, w tym tworzenie szablonów dokumentów oraz obiegu dokumentów,
- bieżącą obsługę kancelarii EZD, w tym przyjmowanie, dokonywanie odwzorowań cyfrowych, rejestrowanie i przekazywanie do pracowników merytorycznych korespondencji wpływającej,
Prowadzenie badań z zakresu inżynierii białek, tj. klonowanie genów, nadprodukcja białek rekombinowanych w E. coli, oczyszczanie białek, badanie aktywności enzymatycznej otrzymanych białek rekombinowanych;
Analiza wyników badań i ich dokumentacja, rzetelne gromadzenie i przechowywanie danych;
planowanie i realizacja zadań badawczych zgodnie z harmonogramem projektu,
planowanie i wykonywanie doświadczeń z wykorzystaniem metod biochemii, biologii molekularnej, obrazowania mikroskopowego,
analiza i interpretacja uzyskiwanych danych,
prezentowanie wyników na seminariach w Pracowni i w Instytucie oraz na szerszym forum naukowym, w tym na krajowych i międzynarodowych konferencjach naukowych,
realizacja obowiązków wynikających z Ustawy PZP oraz procedur wewnętrznych IMDiK PAN;
przygotowanie i przeprowadzenie zgodnie z procedurami zakupów Instytutu dokonywanych na mocy Ustawy o zamówieniach publicznych oraz nadzór nad zgodnością procedur zakupu z Ustawą (przygotowanie i opracowanie od strony formalnej wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji zamówień – procedur przetargowych, zamówień);
nadzór nad funkcjonowaniem Regulaminu zakupów i archiwizacji wniosków o zakup;
weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia;
opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przygotowywanych postępowań przetargowych;
wykonywanie innych czynności, koniecznych dla prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne, zleconych przez przełożonych;
sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych zgodnie z ustawą PZP i obowiązującymi przepisami prawa;
aktualizowanie informacji publikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej dotyczących zamówień publicznych;
prowadzenie dokumentacji zrealizowanych zamówień publicznych (archiwizacja dokumentacji postępowań) zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi i regulacjami wewnętrznymi jednostki;
współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi IMDiK PAN, bieżąca współpraca z pracownikami IMDiK PAN oraz radcą prawnym w zakresie związanym z obszarem zamówień publicznych
Specjalista ds. projektów badawczych i rozwojowych
Adolfa Pawińskiego 5, Ochota, Warszawa
Wygasła: 18.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
poszukiwanie źródeł zewnętrznego finansowania dla projektów naukowych i B+R (m.in. fundusze europejskie, fundusze ministerialne, fundusze norweskie, NCN, NCBR, ABM, NAWA, FNP, granty komercyjne) oraz przygotowywanie informacji o możliwościach i zasadach aplikowania dla pracowników Instytutu
wspieranie procesu składania wniosków projektowych, obejmującą m.in. udział w opracowywaniu części administracyjnej wniosków projektowych, weryfikację formalną oraz nadzór nad całościowym przygotowaniem dokumentacji aplikacyjnej
wspieranie pracowników Instytutu w obsłudze administracyjnej realizowanych projektów, w tym monitorowanie terminów istotnych dla realizacji przyznanych projektów oraz stopnia osiągniętych wskaźników, prowadzenie korespondencji formalnej z instytucjami finansującymi
prowadzenie ewidencji i archiwizowanie dokumentacji projektowej
sporządzanie corocznych sprawozdań, zestawień i statystyk dotyczących projektów realizowanych w instytucie
zamieszczanie oraz aktualizowanie danych dotyczących realizowanych projektów w systemie POLON/RADON
monitorowanie obowiązujących przepisów i wytycznych mających wpływ na pozyskiwanie i realizację projektów