Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (200)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 200 )
Specjalista w Biurze Uznawania Kwalifikacji
Efraima Schroegera 82, Bielany, Warszawa
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych, w szczególności: prowadzenie postępowań, opracowywanie projektów pism, decyzji, postanowień, weryfikowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji, udzielanie informacji telefonicznych, przyjmowanie interesantów,
współpraca z Ministerstwem Zdrowia, konsultantami krajowymi, zespołami ekspertów i innymi właściwymi organami i instytucjami w związku z prowadzonymi sprawami,
planowanie, monitorowanie i prowadzenie sprawozdawczości
Badanie rynku i zasięganie informacji o sposobie realizacji złożonych zamówień
Negocjowanie warunków zakupów
Współpraca z Dostawcami i Odbiorcami w ramach realizowanych zakupów
Zabezpieczanie sprawnego i terminowego odbioru, a w przypadku nieterminowych, niekompletnych lub uszkodzonych dostaw – monitorowanie i składanie reklamacji
Prowadzenie rejestrów, dokumentacji i korespondencji w zakresie prowadzonych zadań
Sporządzanie umów długoterminowych i monitorowanie ich realizacji
Kompletowanie i przygotowanie dokumentacji do sporządzenie dokumentów przyjęcia środków trwałych oraz wyjaśnianie ewentualnych niezgodności
Prowadzenie w programie komputerowym ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
Ścisła współpraca z Działem Księgowości i Specjalistą ds. Inwentaryzacji
Kontrola obiegu dokumentów przyjęcia środka trwałego OT
Drukowanie etykiet i znakowanie składników inwentarzowych zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami wewnętrznymi
Dokonywanie zwiększania wartości środków trwałych i ewentualnych koniecznych modyfikacji zapisów
Uczestniczenie w planowanych i doraźnych spisach kontrolnych
Praca z komputerem w godzinach od 8 do 16
Wyjazdy do Jednostek Instytucji zlokalizowanych na terenie Warszawy i okolic
Badanie rynku i zasięganie informacji o sposobie realizacji złożonych zamówień
Negocjowanie warunków zakupów
Współpraca z Dostawcami i Odbiorcami w ramach realizowanych zakupów
Zabezpieczanie sprawnego i terminowego odbioru, a w przypadku nieterminowych, niekompletnych lub uszkodzonych dostaw – monitorowanie i składanie reklamacji
Prowadzenie rejestrów, dokumentacji i korespondencji w zakresie prowadzonych zadań
Sporządzanie umów długoterminowych i monitorowanie ich realizacji
Kompletowanie i przygotowanie dokumentacji do sporządzenie dokumentów przyjęcia środków trwałych oraz wyjaśnianie ewentualnych niezgodności
Prowadzenie w programie komputerowym ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
Ścisła współpraca z Działem Księgowości i Specjalistą ds. Inwentaryzacji
Kontrola obiegu dokumentów przyjęcia środka trwałego OT
Drukowanie etykiet i znakowanie składników inwentarzowych zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami wewnętrznymi
Dokonywanie zwiększania wartości środków trwałych i ewentualnych koniecznych modyfikacji zapisów
Uczestniczenie w planowanych i doraźnych spisach kontrolnych
Praca z komputerem w godzinach od 8 do 16
Wyjazdy do Jednostek Instytucji zlokalizowanych na terenie Warszawy i okolic
inicjowanie i wspieranie działań na rzecz aktywizacji i rozwoju młodych naukowców, w tym poszukiwanie ofert grantów, stypendiów i szkoleń,
organizacja oraz wsparcie w realizacji szkoleń, warsztatów i konferencji dla młodych naukowców, opracowywanie materiałów dydaktycznych i logistyczna obsługa wydarzeń,
współpraca z władzami dziekańskimi Szkoły i doktorantami,
działania marketingowe i promocyjne, w tym przy przygotowywania materiałów informacyjnych,
organizacja współpracy CMKP z Federacją Polskich Towarzystw Medycznych oraz Radą Kształcenia Młodych Kadr Medycznych
Referent - Specjalista w Zespole ds. Kontroli Szkolenia
Efraima Schroegera 82, Bielany, Warszawa
Wygasła: 01.03.2024
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzania kontroli, przeprowadzanie kontroli zgodnie z przepisami prawa w jednostkach akredytowanych do prowadzenia szkolenia specjalizacyjnego na terenie całego kraju, w tym sporządzanie protokołów kontrolnych,
raportowanie kontroli realizacji szkolenia specjalizacyjnego w obszarze ochrony zdrowia,
opracowywanie projektów pism, weryfikowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji, udzielanie informacji telefonicznych, przyjmowanie interesantów,
współpraca z Ministerstwem Zdrowia, konsultantami krajowymi i innymi właściwymi organami i instytucjami w związku z prowadzonymi sprawami,
planowanie, monitorowanie i prowadzenie sprawozdawczości z wykonanych zadań,
znajomość aktów prawnych związanych z kształceniem specjalizacyjnym w ochronie zdrowia oraz zintegrowanym systemem kwalifikacji,
bieżąca współpraca z pracownikami administracyjnymi innych działów CMKP
prowadzenie działań związanych z uzyskiwaniem przez jednostki organizacyjne uprawnień do prowadzenia specjalizacji i staży kierunkowych w specjalnościach lekarskich i lekarsko-dentystycznych oraz innych zawodach medycznych, w tym: weryfikacja poprawności i rejestracja wniosków składanych przez jednostki ubiegające się o uzyskanie akredytacji;
współpraca z właściwymi wydziałami Urzędów Wojewódzkich oraz jednostkami szkolącymi;
prowadzenie korespondencji z jednostkami, weryfikowanie wyjaśnień otrzymywanych z jednostek ubiegających się o prowadzenie specjalizacji;
udzielanie informacji jednostkom wnioskującym o wpis na listę w zakresie: wymogów formalnych dotyczących składania wniosków o akredytację, wymogów formalnych dotyczących zmian ( nazwy, formy prawnej, reorganizacji jednostki);
bieżąca współpraca z pracownikami administracyjnymi innych działów CMKP
prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych, w szczególności: prowadzenie postępowań, opracowywanie projektów pism, decyzji, postanowień, weryfikowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji, udzielanie informacji telefonicznych, przyjmowanie interesantów,
współpraca z Ministerstwem Zdrowia, konsultantami krajowymi, zespołami ekspertów i innymi właściwymi organami i instytucjami w związku z prowadzonymi sprawami,
planowanie, monitorowanie i prowadzenie sprawozdawczości
przygotowanie wniosków o płatność, sprawozdań, raportów, projektów umów, porozumień i innych dokumentów formalno-prawnych związanych z realizacją projektów;
komunikacja i monitorowanie wdrażania niezbędnych zmian w projekcie;
monitorowanie stopnia osiągnięcia wskaźników produktu i rezultatów przewidzianych we wnioskach o dofinansowanie;
zarządzanie ryzykiem w projektach;
prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizacji projektu wynikającej z wniosku, umowy o dofinansowanie projektu i innych wiążących dokumentów i przepisów prawa
przygotowanie wniosków o płatność, sprawozdań, raportów, projektów umów, porozumień i innych dokumentów formalno-prawnych związanych z realizacją projektów;
komunikacja i monitorowanie wdrażania niezbędnych zmian w projekcie;
monitorowanie stopnia osiągnięcia wskaźników produktu i rezultatów przewidzianych we wnioskach o dofinansowanie;
zarządzanie ryzykiem w projektach;
prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizacji projektu wynikającej z wniosku, umowy o dofinansowanie projektu i innych wiążących dokumentów i przepisów prawa
obsługa kadrowo-płacowa nauczycieli i pracowników niebędących nauczycielami akademickimi (dokumentacja rekrutacji, zatrudnienia, awansów, podnoszenia kwalifikacji zawodowych, przeniesień, zwolnień i innych zadań z zakresu prawa pracy);
prowadzenie akt osobowych pracowników;
zgłaszanie/wyrejestrowanie do/z ubezpieczeń społecznych oraz do PPK;
Referent / Specjalista w Katedrze i Klinice Gastroenterologii, Hepatologii i Onkologii Klinicznej
Roentgena 5, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 04.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pomoc w organizacji kursów i szkoleń Kliniki – dbałość o prawidłowe przygotowanie dokumentów, druk programów, list, dbałość o czytelne oznaczenie sal, rozliczanie kursów, terminowość w tworzeniu i przekazywaniu dokumentacji, rezerwacja sal oraz stały kontakt ze Studium Kliniczno-Dydaktycznym w celu sprawnego obiegu dokumentów. Dbałość o prawidłowe wypełnianie dokumentów przynoszonych przez kursantów. Gromadzenie i właściwa segregacja dokumentów pokursowych,
Dbałość o funkcjonowanie sprzętu komputerowego i audiowizualnego dla potrzeb szkoleń wewnętrznych i kursów,
Prowadzenie dokumentacji stażystów, rezydentów i innych lekarzy szkolonych w Klinice,
Nadzorowanie dokumentacji, zakupów i innych aspektów w związku z prowadzeniem badań naukowych statutowych i własnych; na polecenie kierownika Kliniki,
Pisanie pism zlecanych przez innych pracowników Kliniki jeśli są to prace związane z działalnością statutową Kliniki, a w innych przypadkach – jeśli praca jest zaakceptowana przez Kierownika Kliniki;
Ewidencja i przechowywanie akt związanych z funkcjonowaniem Kliniki,
Obsługa urządzeń teletechnicznych oraz dbałość o ich bieżące funkcjonowanie (zaopatrzenie w tonery, papier itp. oraz obsługę serwisową), a w przypadku awarii organizowanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Czuwanie nad prawidłowym i racjonalnym wykorzystywaniem urządzeń biurowych,
prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych, w szczególności: prowadzenie postępowań, opracowywanie projektów pism, decyzji, postanowień, weryfikowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji, udzielanie informacji telefonicznych, przyjmowanie interesantów,
współpraca z Ministerstwem Zdrowia, konsultantami krajowymi, zespołami ekspertów i innymi właściwymi organami i instytucjami w związku z prowadzonymi sprawami,
planowanie, monitorowanie i prowadzenie sprawozdawczości
przygotowanie wniosków o płatność, sprawozdań, raportów, projektów umów, porozumień i innych dokumentów formalno-prawnych związanych z realizacją projektów;
komunikacja i monitorowanie wdrażania niezbędnych zmian w projekcie;
monitorowanie stopnia osiągnięcia wskaźników produktu i rezultatów przewidzianych we wnioskach o dofinansowanie;
zarządzanie ryzykiem w projektach;
prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizacji projektu wynikającej z wniosku, umowy o dofinansowanie projektu i innych wiążących dokumentów i przepisów prawa
Referent w zespole Kancelarii i Archiwum Zakładowego CMKP
Efraima Schroegera 82, Bielany, Warszawa
Wygasła: 27.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przyjmowanie, rozdział i przekazywanie do poszczególnych komórek organizacyjnych korespondencji przychodzącej oraz wewnętrznej, w tym jej przemieszczanie pomiędzy lokalizacjami CMKP
Przygotowywanie i ekspedycja przesyłek wychodzących
Skrupulatne i rzetelne prowadzenie rejestrów
Udzielanie konsultacji dot. prawidłowego postępowania z dokumentacją, zwłaszcza właściwego klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji oraz jej archiwizacji w celu przekazania do archiwum zakładowego
Ewidencja akt przekazywanych do archiwum zakładowego i ich późniejsze udostępnianie/wypożyczanie
Zabezpieczanie i porządkowanie dokumentacji przyjętej na stan archiwum zakładowego
Rejestracja dorobku naukowego pracowników w uczelnianej bazie bibliograficznej
Przygotowywanie analiz punktacji dorobku naukowego pracowników Uczelni
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Referent / Specjalista w Biurze Koordynacji Kształcenia
Marymoncka 99, Bielany, Warszawa
Wygasła: 06.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa administracyjno-organizacyjna kursów specjalizacyjnych organizowanych przez jednostki zewnętrzne:
rejestr zgłoszeń na kursy w systemie „Dziekanat”,
weryfikacja czy zgłoszenie wpłynęło od osoby zgodnie z przeznaczeniem kursu,
przeprowadzenie kwalifikacji lekarzy na kurs,
informowanie o przyjęciu na kurs osób zakwalifikowanych, tworzenie listy PESEL osób zakwalifikowanych do opublikowania na stronie internetowej CMKP oraz w SMK,
przygotowanie i opublikowanie na stronie internetowej CMKP oraz w SMK listy PESEL osób zakwalifikowanych,
współpraca z kierownikiem naukowym i administracyjnym danego kursu w zakresie prawidłowej realizacji kursu, w tym przekazywanie zaszyfrowanej listy uczestników zakwalifikowanych przez Biuro,
przekazywanie informacji dotyczących zmian w realizacji kursu tj. zmiany terminu kursu, miejsca realizacji kursu, kierownika naukowego, administracyjnego kursu, kadry dydaktycznej kursu, itp.,
udzielanie informacji o zasadach kwalifikacji i uczestnictwa w kursach,
Obsługa administracyjna studiów podyplomowych i kursów płatnych prowadzonych w CMKP
prowadzenie działań związanych z uzyskiwaniem przez jednostki organizacyjne uprawnień do prowadzenia specjalizacji i staży kierunkowych w specjalnościach lekarskich i lekarsko-dentystycznych oraz innych zawodach medycznych, w tym : weryfikacja poprawności i rejestracja wniosków składanych przez jednostki ubiegające się o uzyskanie akredytacji,
współpraca z właściwymi wydziałami Urzędów Wojewódzkich oraz jednostkami szkolącymi,
prowadzenie korespondencji z jednostkami, weryfikowanie wyjaśnień otrzymywanych z jednostek ubiegających się o prowadzenie specjalizacji,
udzielanie informacji jednostkom wnioskującym o wpis na listę w zakresie: wymogów formalnych dotyczących składania wniosków o akredytację, wymogów formalnych dotyczących zmian ( nazwy, formy prawnej, reorganizacji jednostki),
bieżąca współpraca z pracownikami administracyjnymi innych działów CMKP
Udzielanie informacji w zakresie kursów, szkoleń, egzaminów, uroczystości, posiedzeń itp. odbywających się w CMKP
Nadzór nad odpowiednim przygotowaniem sal dydaktycznych do potrzeb kursów i seminariów oraz nadzór nad pracą zewnętrznych podmiotów prowadzących obsługę cateringową
Kierowanie interesantów zgodnie z ich potrzebami do odpowiednich jednostek organizacyjnych, pomieszczeń i do właściwych pracowników Centrum
Posiadanie aktualnej wiedzy i stała współpraca z jednostkami organizacyjnymi CMKP w celu pozyskiwania danych o odbywających się kursach i innych działaniach Centrum oraz umiejscowieniu jednostek organizacyjnych i pracowników
Łączenie rozmów telefonicznych i udzielanie informacji o numerach wewnętrznych
Zwracanie uwagi na osoby wchodzące do budynku i wypraszanie osób wchodzących w celach handlowych
Dbanie o sprawne funkcjonowanie kserokopiarki funkcjonującej w holu recepcji, poprzez wzywanie serwisu podmiotu, którego własnością jest urządzenie
Wzywanie w razie potrzeby służb ratowniczych
Dbałość o schludny i estetyczny wygląd osobisty
Dbałość o estetyczny wygląd recepcji, holu i wejścia do budynku, poprzez zgłaszanie potrzeb do stosownych służb wewnętrznych
Wykonywanie prac biurowych działu, w przypadku wystąpienia potrzeb w tym zakresie
Zgłaszanie przełożonemu nieprawidłowości w zakresie działań Centrum, wynikających z zajmowanego stanowiska
Wykonywanie poleceń osób kierujących działem w zakresie obejmowanego stanowiska
przygotowanie wniosków o płatność, sprawozdań, raportów, projektów umów, porozumień i innych dokumentów formalno-prawnych związanych z realizacją projektów;
komunikacja i monitorowanie wdrażania niezbędnych zmian w projekcie;
monitorowanie stopnia osiągnięcia wskaźników produktu i rezultatów przewidzianych we wnioskach o dofinansowanie;
zarządzanie ryzykiem w projektach;
prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizacji projektu wynikającej z wniosku, umowy o dofinansowanie projektu i innych wiążących dokumentów i przepisów prawa
prowadzenie spraw związanych z wydawaniem przez Dyrektora CMKP decyzji administracyjnych, w szczególności: prowadzenie postępowań, opracowywanie projektów pism, decyzji, postanowień, weryfikowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji, udzielanie informacji telefonicznych, przyjmowanie interesantów,
współpraca z Ministerstwem Zdrowia, konsultantami krajowymi, zespołami ekspertów i innymi właściwymi organami i instytucjami w związku z prowadzonymi sprawami,
planowanie, monitorowanie i prowadzenie sprawozdawczości
Sporządzanie i redagowanie pism związanych z działalnością Zakładu Szkolenia Biegłych do instytucji współpracujących w zakresie działalności dydaktycznej w szczególności do: towarzystw naukowych, izb zawodowych, prokuratur i sądów - w porozumieniu z Kierownikiem Zakładu Szkolenia Biegłych
Bieżący kontakt i współpraca z przedstawicielami współpracujących towarzystw naukowych oraz z uczestnikami szkoleń
Pozyskiwanie nowych uczestników kursu prowadzonego przez Zakład Szkolenia Biegłych
Współpraca z Kierownikiem Zakładu w zakresie procesu zawierania umów i porozumień z uczestnikami kursu oraz instytucjami zewnętrznymi
Prowadzenie korespondencji wychodzącej i przychodzącej wpływającej do Zakładu Szkolenia Biegłych (poczta elektroniczna i papierowa)
Tworzenie i aktualizacja uczestników i absolwentów kursu prowadzonego przez Zakład Szkolenia Biegłych
Sporządzanie materiałów komunikacyjnych i informacyjnych związanych z bieżącą działalnością Zakładu, w tym m. in. opracowywanie treści strony internetowej Zakładu, komunikatów dla uczestników i innych materiałów na potrzeby Zespołu Komunikacji i Promocji Uczelni
Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością Zakładu: raporty z przebiegu kursu, rejestry certyfikatów
Bieżąca aktualizacja informacji umieszczanych na stronie internetowej o kursach doskonalących Zakładu
weryfikacja czy zgłoszenie wpłynęło od osoby zgodnie z przeznaczeniem kursu,
prowadzenie kwalifikacji na kurs,
informowanie o przyjęciu na kurs osób zakwalifikowanych,
wystawianie uczestnikom kursów certyfikatów
współpraca z kierownikiem w zakresie prawidłowej realizacji kursu,
przekazywanie kierownikowi zatwierdzeń organizacji list obecności uczestników, list wykładowców i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji kursu,
przekazywanie informacji dotyczących zmian realizacji kursu tj. zmiany terminu, miejsca, kierownika naukowego, administracyjnego, kadry dydaktycznej,
weryfikowanie dokumentacji (listy obecności i listy wykładowców) i przekazywanie do dziekanatu po zakończeniu kursu
udzielania informacji o zasadach kwalifikacji i uczestnictwa w kursach
przygotowanie dokumentacji rozliczeniowej kursu
Przygotowanie dokumentacji dotyczącej rozliczeń pensum dydaktycznego realizowanego przez nauczycieli akademickich Zakładu zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora CMKP
Bieżąca współpraca z pracownikami innych jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie związanym z działalnością Zakładu
Obsługa administracyjna i techniczna szkoleń organizowanych przez Zakład
Współpraca z Zespołem ds. E-learningu
Współpraca z Zespołem ds. Analiz
Inwentaryzacja środków trwałych oraz nadzór nad mieniem Zakładu
Archiwizacja dokumentów Zakładu
Inne zadania i czynności zlecone przez Kierownika Zakładu lub Kierownika Dziekanatu Szkoły Zdrowia Publicznego
Referent/specjalista w pełnym wymiarze czasu pracy w Biurze Koordynacji Kształcenia
Marymoncka 99, Bielany, Warszawa
Wygasła: 18.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa na zastępstwo
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
• Obsługa administracyjno-organizacyjna kursów specjalizacyjnych i doskonalących:
o rejestr zgłoszeń na kursy w systemie „Dziekanat”,
o weryfikacja czy zgłoszenie wpłynęło od osoby zgodnie z przeznaczeniem kursu,
o przeprowadzenie kwalifikacji lekarzy na kurs,
o informowanie o przyjęciu na kurs osób zakwalifikowanych, tworzenie listy PESEL osób zakwalifikowanych do opublikowania na stronie internetowej CMKP i w SMK,
o przygotowanie i opublikowanie na stronie internetowej CMKP i w SMK listy PESEL osób zakwalifikowanych,
o wystawianie uczestnikom kursów zaświadczeń na podstawie oryginału listy obecności lub szyfrowanych list,
o współpraca z kierownikiem naukowym i administracyjnym danego kursu
w zakresie prawidłowej realizacji kursu lub osobą wskazana przez organizatora,
o przekazywanie kierownikom kursów zatwierdzeń organizacji, list obecności uczestników, list wykładowców i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji kursu,
o przekazywanie informacji dotyczących zmian w realizacji kursu tj. zmiany terminu kursu, miejsca realizacji kursu, kierownika naukowego, administracyjnego kursu, kadry dydaktycznej kursu, itp.,
o przekazywanie programu kursu i zatwierdzenia w celu przygotowania umów dla wykładowców zewnętrznych,
o weryfikowanie dokumentacji (listy obecności i listy wykładowców) wpływającej do Studium po zakończeniu kursu,
o udzielanie informacji o zasadach kwalifikacji i uczestnictwa w kursach,
o weryfikacja dokumentacji rozliczeniowej kursy
• Prowadzenie dokumentacji dla poszczególnych jednostek szkolących organizujących kursy
• Opracowanie dokumentacji dotyczącej rozliczeń pensum dydaktycznego realizowanego przez nauczycieli akademickich w klinikach i zakładach podległych SNM;
• Współpraca z Działem Obsługi Działalności Naukowej i Współpracy z Zagranicą oraz Biurem Programów, Akredytacji i Kontroli Szkolenia
• Współpraca z Zespołem ds. Analiz
• Współpraca z Zespołem ds. E-learningu
• Opracowanie list do pensum zgodnie z zapisami w Regulaminie rozliczania pensum
prowadzenie działań związanych z uzyskiwaniem przez jednostki organizacyjne uprawnień do prowadzenia specjalizacji i staży kierunkowych w specjalnościach lekarskich i lekarsko-dentystycznych oraz innych zawodach medycznych, w tym : weryfikacja poprawności i rejestracja wniosków składanych przez jednostki ubiegające się o uzyskanie akredytacji;
współpraca z właściwymi wydziałami Urzędów Wojewódzkich oraz jednostkami szkolącymi;
prowadzenie korespondencji z jednostkami, weryfikowanie wyjaśnień otrzymywanych z jednostek ubiegających się o prowadzenie specjalizacji;
udzielanie informacji jednostkom wnioskującym o wpis na listę w zakresie: wymogów formalnych dotyczących składania wniosków o akredytację, wymogów formalnych dotyczących zmian ( nazwy, formy prawnej, reorganizacji jednostki);
bieżąca współpraca z pracownikami administracyjnymi innych działów CMKP
Referent / Specjalista w Zespole ds. Kontroli Szkolenia
Efraima Schroegera 82, Bielany, Warszawa
Wygasła: 16.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzania kontroli,
przeprowadzanie kontroli zgodnie z przepisami prawa w jednostkach akredytowanych do prowadzenia szkolenia specjalizacyjnego na terenie całego kraju, w tym sporządzanie protokołów kontrolnych,
raportowanie kontroli realizacji szkolenia specjalizacyjnego w obszarze ochrony zdrowia,
pozyskiwanie i przetwarzanie danych służących monitorowaniu działalności wspieranych przez CMKP Instytucjom Certyfikującym,
raportowanie wyników prowadzonego nadzoru w celu zapewnienia jakości walidacji i certyfikowaniu w obszarze zdrowie,
opracowywanie projektów pism, weryfikowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji, udzielanie informacji telefonicznych, przyjmowanie interesantów,
współpraca z Ministerstwem Zdrowia, konsultantami krajowymi i innymi właściwymi organami i instytucjami w związku z prowadzonymi sprawami,
planowanie, monitorowanie i prowadzenie sprawozdawczości z wykonanych zadań
znajomość aktów prawnych związanych z kształceniem specjalizacyjnym w ochronie zdrowia oraz zintegrowanym systemem kwalifikacji,
bieżąca współpraca z pracownikami administracyjnymi innych działów CMKP
Referent/Specjalista w Dziekanacie Szkoły Zdrowia Publicznego
Efraima Schroegera 82, Bielany, Warszawa
Wygasła: 30.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa administracyjno-biurowa sekretariatu Dyrektora oraz Zakładów Szkoły Zdrowia Publicznego poprzez: realizowanie zadań bezpośredniej obsługi biurowej i sekretarskiej, organizowanie i obsługę spotkań, narad, konferencji, seminariów; redagowanie pism, prowadzenie i rejestracja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, wspomaganie nauczycieli akademickich w obsłudze administracyjnej kursów specjalizacyjnych i doskonalących realizowanych przez Zakład, wspomaganie nauczycieli akademickich w realizacji ich statutowych zadań
Współpraca i wsparcie krajowego konsultanta w dziedzinie zdrowia publicznego w zakresie zadań realizowanych przez CMKP
Współpraca z CEM w zakresie zadań konsultanta krajowego w dziedzinie zdrowia publicznego
Współpraca m.in. z Ministerstwem Zdrowia, konsultantami krajowymi, a także konsultantami wojewódzkimi, oraz prorektorami ds. kształcenia podyplomowego uczelni i jednostek uprawnionych do prowadzenia kształcenia specjalizacyjnego w zakresie zapotrzebowania i planowania programu dydaktycznego dla lekarzy i lekarzy dentystów i innych osób, w obszarze działalności SZP
Archiwizacja dokumentów
Inwentaryzacja środków trwałych oraz nadzór nad mieniem Zakładów
Współpraca z innymi jednostkami CMKP w realizacji zadań Szkoły Zdrowia Publicznego oraz CMKP
Inne zadania zlecone przez kierownika związane z realizacją zadań CMKP
prowadzenie działań związanych z uzyskiwaniem przez jednostki organizacyjne uprawnień do prowadzenia specjalizacji i staży kierunkowych w specjalnościach lekarskich i lekarsko-dentystycznych oraz innych zawodach medycznych, w tym : weryfikacja poprawności i rejestracja wniosków składanych przez jednostki ubiegające się o uzyskanie akredytacji;
współpraca z właściwymi wydziałami Urzędów Wojewódzkich oraz jednostkami szkolącymi;
prowadzenie korespondencji z jednostkami, weryfikowanie wyjaśnień otrzymywanych z jednostek ubiegających się o prowadzenie specjalizacji;
udzielanie informacji jednostkom wnioskującym o wpis na listę w zakresie: wymogów formalnych dotyczących składania wniosków o akredytację, wymogów formalnych dotyczących zmian ( nazwy, formy prawnej, reorganizacji jednostki);
bieżąca współpraca z pracownikami administracyjnymi innych działów CMKP
Specjalista (prawnik) w Dziale Organizacyjno-Prawnym
Marymoncka 99/103, Bielany, Warszawa
Wygasła: 23.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
sporządzanie projektów wewnętrznych aktów prawnych oraz wspieranie pracowników w procesie przygotowywania projektów dokumentów wewnętrznych: wzorów umów, zarządzeń, regulaminów, pism i uchwał oraz samodzielne ich opracowywanie,
sporządzanie projektów opinii m.in. z zakresu szkolnictwa wyższego, prawa medycznego, prawa pracy, postępowania administracyjnego, a także opinii dotyczących dokumentów i ich zgodności z obowiązującym stanem prawnym,
sporządzanie i opiniowanie projektów umów, porozumień,
pomoc prawna przy opracowywaniu materiałów do postępowań administracyjnych i innych postępowań wewnętrznych prowadzonych w CMKP, korekta prawna projektów decyzji administracyjnych sporządzanych przed inne jednostki organizacyjne CMKP,
kwartalne przeglądy wewnętrznych regulaminów, procedur i innych aktów, pod kątem aktualności i zgodności z prawem krajowym oraz unijnym
Referent / Specjalista w Zespole ds. Kontroli Szkolenia
Efraima Schroegera 82, Bielany, Warszawa
Wygasła: 18.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzania kontroli,
przeprowadzanie kontroli zgodnie z przepisami prawa w jednostkach akredytowanych do prowadzenia szkolenia specjalizacyjnego na terenie całego kraju, w tym sporządzanie protokołów kontrolnych,
raportowanie kontroli realizacji szkolenia specjalizacyjnego w obszarze ochrony zdrowia,
pozyskiwanie i przetwarzanie danych służących monitorowaniu działalności wspieranych przez CMKP Instytucjom Certyfikującym,
raportowanie wyników prowadzonego nadzoru w celu zapewnienia jakości walidacji i certyfikowaniu w obszarze zdrowie,
opracowywanie projektów pism, weryfikowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji, udzielanie informacji telefonicznych, przyjmowanie interesantów,
współpraca z Ministerstwem Zdrowia, konsultantami krajowymi i innymi właściwymi organami i instytucjami w związku z prowadzonymi sprawami,
planowanie, monitorowanie i prowadzenie sprawozdawczości z wykonanych zadań,
znajomość aktów prawnych związanych z kształceniem specjalizacyjnym w ochronie zdrowia oraz zintegrowanym systemem kwalifikacji,
bieżąca współpraca z pracownikami administracyjnymi innych działów CMKP
Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego w Warszawie zatrudni pracownika na stanowisko Bibliotekarza w Klinice Kardiologii CMKP mieszczącej się w Szpitalu Grochowskim
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista w Dziale Organizacyjno-Prawnym
Marymoncka 99/103, Bielany, Warszawa
Wygasła: 17.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
bieżące monitorowanie spraw napływających do Działu Organizacyjno – Prawnego, właściwa ich kategoryzacja i priorytetowanie, niezwłoczne zgłaszanie kierownikowi Działu, właściwa segregacja korespondencji i dokumentacji wpływającej do Działu,
prowadzenie i monitorowanie wewnętrznego systemu zarządzeń, regulaminów i innych aktów wewnętrznych, podjętych w CMKP od 1979 roku, przy wykorzystaniu nowoczesnych i dostępnych narzędzi informatycznych,
prowadzenie rejestru pełnomocnictw i upoważnień, rejestru EPUAP, rejestru podpisów elektronicznych oraz prawidłowa realizacja nadawania podpisów pracownikom CMKP, rejestru wydawanych w CMKP wewnętrznych aktów prawnych oraz rejestrowanie porozumień i umów zawartych przez CMKP, a także archiwizowanie w/w aktów,
prowadzenie rejestru środków trwałych w COP i bieżące czuwanie nad wszelkimi czynnościami, związanymi ze środkami trwałymi w Dziale oraz wsparcie przy okresowych inwentaryzacjach,
prowadzenie, nadzór i aktualizacja jednostkowego planu zamówień publicznych w Dziale,
kwartalne przeglądy wewnętrznych regulaminów, procedur i innych aktów, pod kątem aktualności i zgodności z prawem krajowym oraz unijnym,
bieżąca dbałość o dostępność dla pracowników CMKP do wszystkich obowiązujących aktów wewnętrznych, regulujących obszary ważne dla wszystkich jednostek organizacyjnych i stała współpraca w tym zakresie z Działem Informatyki,
sporządzanie projektów wewnętrznych aktów prawnych oraz wspieranie pracowników w procesie przygotowywania projektów dokumentów wewnętrznych: wzorów umów, zarządzeń, regulaminów, pism i uchwał oraz samodzielne ich opracowywanie,
monitorowanie projektów aktów prawnych, kierowanych do konsultacji przez ministra właściwego do spraw zdrowia oraz ministra właściwego do spraw nauki i szkolnictwa wyższego w zakresie projektów aktów prawnych, których regulacje mają wpływ na funkcjonowanie CMKP oraz monitorowanie w tym zakresie obowiązujących aktów prawnych,
sporządzanie projektów opinii m.in. z zakresu szkolnictwa wyższego, prawa medycznego, prawa pracy, postępowania administracyjnego, a takż opinii dotyczących dokumentów i ich zgodności z obowiązującym stanem prawnym,
sporządzanie i opiniowanie projektów umów, porozumień, listów intencyjnych etc.,
pomoc prawna w przedmiocie funkcjonowania Wspólnej Szkoły Doktorskiej i Komisji Bioetycznej,
pomoc prawna przy opracowywaniu materiałów do postępowań administracyjnych i innych postępowań wewnętrznych prowadzonych w CMKP, korekta prawna projektów decyzji administracyjnych sporządzanych przed inne jednostki organizacyjne CMKP,
wykonywanie innych czynności na zlecenie przełożonych zgodnie z ich uprawnieniami w ramach posiadanych przez pracownika kwalifikacji i zgodnie z nimi,
prowadzenie spraw dotyczących kontroli zarządczej, wynikających z aktualnego zarządzenia dyrektora CMKP regulującego system kontroli zarządczej, w tym koordynowanie:
procesu samooceny kontroli zarządczej, a także przygotowanie raportów z przeprowadzonej samooceny kontroli zarządczej,
procesu identyfikacji celów i zadań oraz procesu analizy ryzyka, a także przygotowywanie raportów z procesów zarządzania ryzykiem,
przygotowywanie projektów oświadczeń o stanie kontroli zarządczej,
analiza wewnętrznych procedur oraz zgłaszanie dyrektorowi CMKP ewentualnych zastrzeżeń w celu usprawnienia realizacji zadań CMKP,
monitorowanie zmian przepisów prawnych dotyczących kontroli zarządczej i podejmowanie działań zmierzających do dostosowania procedur obowiązujących w CMKP do obowiązującego stanu prawnego
prowadzenie spraw związanych z wydawaniem przez Dyrektora CMKP decyzji administracyjnych, w szczególności: prowadzenie postępowań, opracowywanie projektów pism, decyzji, postanowień, weryfikowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji, udzielanie informacji telefonicznych, przyjmowanie interesantów,
współpraca z Ministerstwem Zdrowia, konsultantami krajowymi, zespołami ekspertów i innymi właściwymi organami i instytucjami w związku z prowadzonymi sprawami,
planowanie, monitorowanie i prowadzenie sprawozdawczości
1. Obsługa administracyjno - organizacyjna kursów specjalizacyjnych i doskonalących:
• rejestr zgłoszeń na kursy w systemie „Dziekanat”,
• weryfikacja czy zgłoszenie wpłynęło od osoby zgodnie z przeznaczeniem kursu,
• przeprowadzenie kwalifikacji lekarzy na kurs,
• informowanie o przyjęciu na kurs osób zakwalifikowanych, tworzenie listy PESEL osób zakwalifikowanych do opublikowania na stronie internetowej CMKP i w SMK,
• przygotowanie i opublikowanie na stronie internatowej CMKP i w SMK listy PESEL osób zakwalifikowanych
• wystawianie uczestnikom kursów zaświadczeń na podstawie oryginału listy obecności
• współpraca z kierownikiem naukowym i administracyjnym danego kursu w zakresie prawidłowej realizacji kursu,
• przekazywanie kierownikom kursów zatwierdzeń organizacji, list obecności uczestników, list wykładowców i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji kursu
• przekazywanie informacji dotyczących zmian w realizacji kursu tj. zmiany terminu kursu, miejsca realizacji kursu, kierownika naukowego, administracyjnego kursu, kadry dydaktycznej kursu, itp
• przekazywanie programu kursu i zatwierdzenia w celu przygotowania umów dla wykładowców zewnętrznych
• weryfikowanie dokumentacji (listy obecności i listy wykładowców) wpływającej do Studium po zakończeniu kursu,
• udzielanie informacji o zasadach kwalifikacji i uczestnictwa w kursach,
• weryfikacja dokumentacji rozliczeniowej kursu
2. Prowadzenie dokumentacji dla poszczególnych jednostek szkolących organizujących kursy
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzania kontroli,
przeprowadzanie kontroli zgodnie z przepisami prawa w jednostkach akredytowanych do prowadzenia szkolenia specjalizacyjnego na terenie całego kraju, w tym sporządzanie protokołów kontrolnych,
raportowanie kontroli realizacji szkolenia specjalizacyjnego w obszarze ochrony zdrowia,
pozyskiwanie i przetwarzanie danych służących monitorowaniu działalności wspieranych przez CMKP Instytucjom Certyfikującym,
raportowanie wyników prowadzonego nadzoru w celu zapewnienia jakości walidacji i certyfikowaniu w obszarze zdrowie,
opracowywanie projektów pism, weryfikowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji, udzielanie informacji telefonicznych, przyjmowanie interesantów,
współpraca z Ministerstwem Zdrowia, konsultantami krajowymi i innymi właściwymi organami i instytucjami w związku z prowadzonymi sprawami,
planowanie, monitorowanie i prowadzenie sprawozdawczości z wykonanych zadań,
znajomość aktów prawnych związanych z kształceniem specjalizacyjnym w ochronie zdrowia oraz zintegrowanym systemem kwalifikacji,
bieżąca współpraca z pracownikami administracyjnymi innych działów CMKP
prowadzenie spraw związanych z wydawaniem przez Dyrektora CMKP decyzji administracyjnych, w szczególności: prowadzenie postępowań, opracowywanie projektów pism, decyzji, postanowień, weryfikowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji, udzielanie informacji telefonicznych, przyjmowanie interesantów,
współpraca z Ministerstwem Zdrowia, konsultantami krajowymi, zespołami ekspertów i innymi właściwymi organami i instytucjami w związku z prowadzonymi sprawami,
planowanie, monitorowanie i prowadzenie sprawozdawczości
Referent - Specjalista w Archiwum Zakładowym i Kancelarii w Dziale Organizacyjno - Prawnym
Marymoncka 99/103, Bielany, Warszawa
Wygasła: 06.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
W zakresie obowiązków archiwistycznych:
1. przyjmowanie i ewidencja dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych jednostek organizacyjnych CMKP;
2. dbałość o właściwe przechowywanie i zabezpieczanie akt, w tym m.in. przegląd akt pod kątem stanu zużycia teczek i pudeł oraz ich wymiana w razie stwierdzenia uszkodzeń, kontrolowanie warunków lokalowych pomieszczeń archiwum zakładowego, ewidencja poziomu temperatury i wilgotności powietrza
w poszczególnych magazynach oraz zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości w tym zakresie;
3. porządkowanie dokumentacji przejętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym;
4. udostępnianie dokumentacji, w tym ewidencja wypożyczeń oraz nadzór nad ich terminowym oddawaniem oraz kompletnością;
5. przeprowadzanie skontrum dokumentacji;
6. przeprowadzanie kwerend archiwalnych;
7. sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego;
z dokumentacją, zwłaszcza właściwego porządkowania, klasyfikowania
i kwalifikowania akt (kat. A oraz kat. B);
9. przygotowanie i organizacja procesu brakowania lub ekspertyzy akt, w tym uczestnictwo w komisjach dokonujących oceny dokumentacji w tym zakresie;
10. przekwalifikowywaniu akt przejętych przez archiwum zakładowe, w przypadku zmiany kategorii archiwalnej na wyższą;
11. udział w kontrolach ze strony Archiwum Państwowego oraz realizacja zaleceń pokontrolnych;
12. kontaktowanie się z firmami zewnętrznymi w celach związanych z obsługą działalności archiwum zakładowego;
13. dbałość o pogłębianie kompetencji w zakresie powierzonych obowiązków, np. udział w szkoleniach;
14. wykonywanie innych czynności na zlecenie przełożonych zgodnie z ich uprawnieniami w ramach posiadanych przez pracownika kwalifikacji i zgodnie
z nimi
W zakresie obowiązków kancelaryjnych:
1. Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów pomiędzy Działem Uznawania Kwalifikacji w Kształceniu Podyplomowym oraz innymi jednostkami organizacyjnych, posadowionymi w lokalizacji przy ul. Schroegera 82 oraz/ ul. Kleczewskiej 61/63 a siedzibą CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103, w tym:
- odbiór dokumentacji i korespondencji kierowanej do ww. Działów z Kancelarii oraz korespondencji i dokumentów z ww. Działów do odpowiednich jednostek organizacyjnych;
- dostarczanie i odbiór dokumentacji z Archiwum CMKP, a w miarę możliwości technicznych udostępnianie ich w formie elektronicznej (zeskanowanych dokumentów PDF);
- ścisła współpraca z Kancelarią, sekretariatem Dyrektora CMKP oraz jego Zastępców;
- współpraca z ww. Działami w zakresie przygotowania dokumentów do archiwizacji,
Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego w Warszawie
poszukuje pracownika na stanowisko Specjalisty w Dziale Organizacyjno-Prawnym
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Programista .NET
Marymoncka 99/103, Bielany, Warszawa
Wygasła: 12.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pracujemy nad rozwojem aplikacji tworzonej dla klienta wewnętrznego w środowisku Visual Studio 2019 - C#- .NET 5.0
Praca według Agilowego harmonogramu projektu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Główny Specjalista w Zespole Komunikacji i Promocji
Marymoncka 99/103, Bielany, Warszawa
Wygasła: 11.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
tworzenie procesów związanych z działaniami promocyjnymi i PR CMKP w procesie budowania wizerunku, tworzenie i moderacja contentu (m.in. Twitter, Linkedin)
tworzenie i podtrzymywanie relacji z otoczeniem medialnym uczelni
stała współpraca z jednostkami organizacyjnymi CMKP w celu pozyskania i tworzenia informacji mających ukazać się w portalach medycznych. Przygotowanie, redagowanie i dystrybuowanie informacji prasowych i komunikatów
nadzór nad kontaktami z mediami oraz publikowanie informacji o działalności CMKP
zapewnienie obsługi medialnej CMKP i jej kierownictwa poprzez zbieranie i przetwarzanie informacji od jednostek organizacyjnych CMKP w celu przygotowania odpowiedzi na pytania dziennikarzy; planowanie i organizacja konferencji prasowych oraz innych wydarzeń medialnych
mycie posadzek, wykładzin PCV, paneli, drzwi i ościeżnic, parapetów, luster, ścian pokrytych glazurą, sanitariatów, kabin prysznicowych i koszy na śmieci oraz innych elementów stanowiących wyposażenie pomieszczeń (dozowników mydła, lodówek itp.),
mycie okien i ram okiennych oraz balustrady schodów,
odkurzanie wykładzin, wycieraczek i mebli tapicerowanych, wycieranie kurzu z elementów wyposażenia,
uzupełnianie środków czystości (mydła, ręczników, papieru toaletowego, płynu do zmywania naczyń) w toaletach i pomieszczeniach socjalnych,
opróżnianie koszy na śmieci do wskazanych pojemników zbiorczych, z zachowaniem obowiązujących zasad segregacji odpadów komunalnych,
należyta dbałość o powierzony sprzęt (odkurzacze itp.),
pobieranie środków czystościowych wg rozdzielnika,
przestrzeganie obowiązujących norm pracy wg ustalonego grafiku,
bezwzględne przestrzeganie przepisów BHP i p.poż.,
Ochrona budynku wraz z przynależnym terenem i mieniem CMKP, a w przypadku wtargnięcia osób postronnych lub włamania wezwanie służb interwencyjnych i zawiadomienie wskazanych osób
Dbanie i zapobieganie niszczeniu majątku CMKP oraz powstawaniu niebezpieczeństwa dla mienia i ludzi w przypadku anomalii pogodowych, oddziaływań ludzkich i wystąpienia innych czynników stanowiących zagrożenie
Patrolowanie nieruchomości poza standardowymi godzinami pracy CMKP z użyciem systemu kontroli pracy wartowników
Informowanie uczestników procesów dydaktycznych i innych realizowanych przez CMKP na tematy dotyczące administracyjnej obsługi tych procesów
Wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń
Prowadzenie rejestru pobierania i zdawania kluczy
Umożliwianie wstępu i kontrolowanie wstępu i obecności na terenie nieruchomości CMKP podmiotów i osób do tego uprawnionych
Kontrola sygnalizacji systemu alarmu włamania oraz reagowanie zgodnie z przyjętymi procedurami w przypadku stwierdzenia włamania
Monitorowanie sygnalizacji, sygnalizującej obecność wody w pomieszczeniu archiwum, oraz reagowanie zgodnie z przyjętymi procedurami w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości
Monitorowanie stanu temperatury wewnątrz zamrażarek niskotemperaturowych i temperatury w pomieszczeniach zamrażarek oraz reagowanie zgodnie z przyjętymi procedurami w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości
Monitorowanie system sygnalizacji pożaru oraz reagowanie zgodnie z przyjętymi procedurami w przypadku powstania pożaru
Monitorowanie systemu kontroli temperatury i wilgotności w zwierzętarni oraz reagowanie zgodnie z przyjętymi procedurami w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości
Kontrola sytuacji na nieruchomości w oparciu o system monitoringu TV
Wezwanie personelu patrolu interwencyjnego w przypadku stworzenia zagrożenia przez osoby postronne
Obsługa szatni CMKP, wraz z przyjmowaniem i wydawaniem uczestnikom kursów ich bagaży m.in. w postaci walizek i toreb podróżnych
Ręczne załączenie i wyłączanie oświetlenia terenu CMKP
W przypadku nieobecności pracownika recepcji CMKP udzielanie informacji telefonicznych
Pomoc osobom niepełnosprawnym poruszającym się na wózku inwalidzkim w wejściu do i opuszczeniu budynku CMKP, poruszaniu się po budynku CMKP, w tym w korzystaniu z platformy schodowej
Wykonywanie pracy w odzieży przewidzianej przez pracodawcę