Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Providing legal advice, drafting legal opinions, particularly in the areas of media law, copyright law, criminal law, and administrative law
Developing and reviewing contract drafts and participating in negotiations
Supporting and actively participating in contacts with supervisory authorities, especially the National Broadcasting Council, the Office of Electronic Communications, etc., regarding matters handled by the Group
Developing and reviewing regulations, procedures, powers of attorney, and document templates
Preparing draft letters and responses
Providing legal assistance in matters of rights protection, particularly legal and procedural representation and appearing before courts, authorities, law enforcement agencies, participating in negotiations concerning the conclusion of settlements, preparing settlement drafts, acknowledging debt, waiving claims, etc
Preparing website and contest regulations, with a particular focus on consumer protection issues
Continuously monitoring case law and legislative changes in the regulatory area of the Group
Assist in the review, drafting, and management of commercial contracts relevant to the TV and digital advertising services, influencer marketing, merchandising, intellectual property, audiovisual production
Provide on-going general business and legal advice to internal clients concerning advertising and media law.Research, manage, and track existing contractual obligations, including compliance with such obligations
Coordinate with business, finance, data privacy/security, compliance, and other internal teams to assist with deal development
Work pro-actively and closely with the business to ensure that colleagues are aware of the importance of involving the legal team at the outset in any commercial opportunity or discussion
Take part in active legal monitoring on legal news and news regulations
Participate in special projects and other duties as assigned
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego Online
Wiertnicza 166, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktów - monitoring konkurencji, danych rynkowych i trendów branżowych;
aktywny wkład w tworzenie koncepcji i założeń biznesowych dla produktów reklamowych;
uczestnictwo w procesach (adtech /go to market) wprowadzania nowych produktów do oferty reklamowej;
współpraca z zespołem sprzedażowym w obszarze identyfikacji i zrozumienia potrzeb w celu rozwoju oferty i dostosowywania produktów reklamowych do zmieniających się wymagań rynku;
wsparcie sprzedaży w zakresie monetyzacji istniejących produktów reklamowych poprzez dostarczanie wiedzy produktowej oraz materiałów handlowych;
optymalizacja produktu - bieżące analizowanie najważniejszych parametrów produktu, identyfikacja obszarów do poprawy oraz wprowadzanie zmian w celu zwiększenia skuteczności i efektywności;
bliska współpraca z innymi zespołami wewnątrz organizacji oraz partnerami zewnętrznymi
Being a member of Commercial Legal team, advising mainly following teams: IT, technology, sourcing, marketing, finance (complex intercompany structure), including drafting documents, negotiating all phases of transactions, and providing guidance on deal strategy and structure;
Draft corporate documentation and handle legal processes for management boards and supervisory boards of Warner Bros. Discovery & TVN companies
Guide business on regulatory and compliance issues to ensure compliance with legal regulations as well as with Warner Bros. Discovery & TVN policies
Consulting on the management, processes and administration of active agreements, regulatory reporting and other processes
Reviewing and updating standard form agreements, creating and maintaining template agreements for key service areas
Maintain awareness and understanding of the latest developments in the law and technology as they relate to Warner Bros. Discovery & TVN
Provide market intelligence research and support for business initiatives as directed
Being a member of Commercial Legal team, advising mainly following teams: IT, technology, sourcing, marketing, finance (complex intercompany structure), including drafting documents, negotiating all phases of transactions, and providing guidance on deal strategy and structure;
Draft corporate documentation and handle legal processes for management boards and supervisory boards of Warner Bros. Discovery & TVN companies
Guide business on regulatory and compliance issues to ensure compliance with legal regulations as well as with Warner Bros. Discovery & TVN policies
Consulting on the management, processes and administration of active agreements, regulatory reporting and other processes
Reviewing and updating standard form agreements, creating and maintaining template agreements for key service areas
Maintain awareness and understanding of the latest developments in the law and technology as they relate to Warner Bros. Discovery & TVN
Provide market intelligence research and support for business initiatives as directed
• Serve as a key Workday configuration resource and ensure the successful implementation of new functionality and/or processes within project timelines
• Conduct discovery sessions with stakeholder(s) and/or project sponsor(s) to understand business requirements
• Demonstrate Workday configuration through the development of a proof of conept (prototype)
• Ensure thorough documentation of requirements, conceptual design, and end-to-end processes
• Lead configuration testing efforts and partner with HRIS and Technical Solutions teams in configuring and testing in Workday
• Develop high quality deliverables and presentations catered to the audience and with close attentionto detail
Continuous Improvement:
• Maintain process controls to help design, implement and/or monitor operations as part of initial configuration/implementation and continuous improvement:
• Participate in various process improvement projects, provide recommendations and assist in the process and system change implementations
• Partner with cross functional teams and Technical Solutions team in the development, testing and roll-out of enhancements (e.g., new system updates/releases, new integrations)
• Serve as an advisor in Workday configuration knowledge to the HRIS Solutions team
• Participate in update trainings as needed
Project Management Office:
This position will support PMO efforts for Workday projects
• Oversee, define and monitor critical path activities and resolve or escalate issues as needed
• Leverage project management tools and methodology, and work to refine and standardize tools and practices for projects under the PMO function
• Serve in a quality assurance role for projects - review functional process designs and related configuration
• Help to deliver on project/process documentation as part of transition of support to operations
• Understand and apply WarnerBros Discovery security and privacy policies, standards and processes to ensure the confidentiality and integrity of data
• Perform other duties as required at the request of senior members of HR Services
Manage relationships with all Polish licensing accounts as well as Global and EMEA based partners who operate within the Polish business; ensuring best in class account management is deployed – enabling the Polish business areas to thrive and drive growth in line with the targets and Polish market performance
Recruit new and appropriate licensees for all assigned categories – in alignment with the global category and franchise strategy; including undertaking all required contract negotiations & processing, whilst also ensuring that current partners are supported and serviced to their satisfaction
Deliver best-in-class category and promotions management for licensees in cooperation with Retail Manager
Setting of budget targets and preparing reforecasts for category area at a local level – both for Global / Regional partners, alongside any relevant local partners
Mandate quarterly business reviews for all key licensees and local partners covering product development, retail planning, marketing support and target revenue alignment. Working hand in hand with partners to maximise the portfolio potential for these category areas
Provide administrative and substantive support and assistance, including:
Preparing first drafts of policies, procedures, training documents and contractual provisions;
Legal/regulatory research, as needed;
Assistance with policy and training initiatives, including 3rd party vendor assessments,
coordination of pre-launch testing, and translations (e.g., Code of Ethics and all related E&C
policies and training/awareness materials);
EMEA region-wide support with data gathering and analysis during internal audits and other inquiries; and
Provision of English-language translation services, as needed
Manage all EMEA-based 3rd party due diligence documentation and workflows, including preliminary substantive review of due diligence reports to identify and analyze adverse findings and their potential risk
Assist with management of all POL-based Ethics Hotline matters, including investigation of allegations and implementation of remediation action plans
Assist with day-to-day review and management of conflicts of interest, due diligence, and gifts, hospitality, and entertainment requests from the EMEA region
Research, respond and resolve EMEA-related E&C mailbox inquiries daily by using a strategic mindset to compile the facts and circumstances to categorize and analyze the issue, attendant risk, and possible resolution/remediation/risk mitigation
Dyrektor planowania strategicznego i monetyzacji TV
Wiertnicza 166, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 16.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
dyrektor
Obowiązki:
kreowanie i implementacja strategii rozwoju i wzrostu monetyzacji treści TV w środowisku telewizyjnym i digitalowym
prowadzenie analiz oraz modelowanie scenariuszy mających na celu bieżącą optymalizację i podnoszenie efektywności monetyzacji zasobów TV oraz digital odpowiedzialność za prowadzenie procesów monitoringu realizacji założeń produktowych
opracowywanie rozwiązań wspomagających podejmowanie decyzji obejmujących wszystkie źródła monetyzacji Grupy WBD
współpraca z zespołami biorącymi udział w procesach budżetowych Grupy WBD
koordynacja pracy zespołu operatorów i reporterów;
koordynacja nagrań poszczególnych odcinków programu, w tym emisja programu na żywo;
organizacja wyjazdów zdjęciowych w kraju i zagranicą, rezerwacja noclegów, przejazdów;
składanie wniosków o akredytacje dla dziennikarzy;
stała współpraca z reporterami i wydawcami programu oraz producentami TVN24, realizatorami wizji, działem koordynacji, działem produkcji zagranicznej, recepcją, biurami podróży, magazynami sprzętu, portalem TVN24 GO, archiwum, redakcjami krajowymi TVN24;
koordynowanie połączeń reporterskich na żywo;
współpraca z wydawcą programu przy tworzeniu serwisu informacyjnego;
dbanie o przejrzystą komunikację podczas produkcji programów na żywo
Tworzenie wysokiej jakości obrazu prezentującego treści merytoryczne i formę zdjęciową nagrań reporterskich lub/i produkcji live emitowanych na antenie przez wyznaczone
Wybór i przygotowanie odpowiedniego sprzętu do zapisu obrazu i dźwięku na potrzeby realizacji nagrań reporterskich lub produkcji live
Wysyłanie materiału zdjęciowego z wykorzystaniem środków nadawczych typu LiveU ,Aviwest, oraz zewnętrznych łączeń światłowodowych
Współpraca z reporterem lub/i realizatorem telewizyjnym lub/i producentem i kierownikiem produkcji w zakresie realizacji określonej produkcji telewizyjnej
Współtworzenie promocji programów Grupy TVN WBD w social mediach
Opracowywanie strategii publikacji materiałów na kanały YouTube
Udział w planach zdjęciowych i tworzenie nagrań wideo i/lub relacji live, służących do promocji różnych programów Grupy
Tworzenie i/lub współtworzenie różnych materiałów redakcyjnych oraz graficznych na potrzeby social mediów (m.in. tworzenie materiałów redakcyjnych, opracowywanie i wybór materiałów graficznych na kanały YouTube
Współpraca z innymi pionami w procesach kreacji i tworzenia koncepcji promocji w social mediach
Support execution of the internal audit program, assigned audits and advisory projects
Conduct engagements with a focus on analysis and assessment of the control environment
Use analytics, robotics, and other tools to deliver accurate, efficient, and valuable insights to management
Develop an ongoing "trusted advisor" relationship with audit clients and Internal Audit business unit colleagues to ensure timely, consistent, and objective controls advice
Understand business changes, adapt the audit execution accordingly and provide insights to the business through more agile audit approaches
Have a goal of 6-8 audits / year - delivering timely insights
Identify and maintain leading edge knowledge and audit techniques to improve the audit process
Tworzenie krótkich materiałów wideo, przede wszystkim na potrzeby mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube, TikTok) oraz portali newsowych – współpraca z dziennikarzami, szukanie tematów, planowanie, realizacja, montaż
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Operator Obrazu News/ Montażysta
aleja Marsz. Edwarda Śmigłego-Rydza 20, Widzew, Łódź
Wygasła: 04.01.2024
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowanie sprzętu do zapisu obrazu i dźwięku na potrzeby realizacji newsowych
realizacja zdjęć do materiałów newsowych i produkcji “na żywo”
prowadzenie samochodu
montaż materiałów News i reportaży
szybkie poprawianie ewentualnych błędów montażowych lub technicznych w materiałach, przed emisją
Tworzenie ofert dotyczących kanałów TV obsługiwanych przez TVN Media
Wsparcie w zakresie tworzenia strategii sprzedaży i kształtowania produktów reklamowych dotyczących kanałów TV obsługiwanych przez TVN Media
Wsparcie merytoryczne sprzedaży w zakresie analizy potencjału reklamowego poszczególnych branż i kształtowania strategii sprzedaży produktów reklamowych
Współpraca w zakresie identyfikacji potrzeb rynkowych w kontekście produktów Premium TV i przy tworzeniu nowych produktów reklamowych
Wsparcie w zakresie przygotowywania prezentacji dedykowanych kanałom TV i ofercie Premium TV
Asysta merytoryczna przy tworzeniu ofert/prezentacji strategicznych dla klientów w tym sesje inspiracyjne zwoływane przez strategów i handlowców w odniesieniu do briefów odklienckich
Przygotowywanie na życzenie kanałów TV analiz dotyczących widowni i sprzedaży; wsparcie merytoryczne procesu tworzenia nowych formatów odantenowych
Wsparcie w zakresie budowania planów komunikacji B2B Premium TV i poszczególnych kanałów TV do domów mediowych i klientów bezpośrednich
Specjalista ds. opisywania i katalogowania produktów multimedialnych
Płk. Stanisława Dąbka 2, Podgórze, Kraków
Wygasła: 02.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie i obsługa archiwum oraz powierzonych baz w oparciu o powszechnie stosowane zasady archiwizacji materiałów audiowizualnych wykorzystywanych w bieżącej produkcji telewizyjnej
monitorowanie i udostępnianie archiwizowanych produktów multimedialnych zgodnie z bieżącymi potrzebami poszczególnych redakcji TVN WBD
przygotowywanie, na potrzeby redakcji, materiałów wideo
research materiałów fotograficznych i wideo
tworzenie zestawień, analiz dotyczących materiałów redakcyjnych
współpraca z działem IT oraz Techniki pod kątem tworzenia nowych rozwiązań technicznych dotyczących archiwizacji i obrotu materiałami audiowizualnymi
Koordynowanie wizyt oraz zapewnienie odpowiedniej obsługi gości (przyjmowanie i obsługa gości w siedzibie firmy, informowanie pracowników o przybyciu gości, kierowanie gości do właściwych osób/pomieszczeń, serwis kawowy)
Udzielanie podstawowych informacji na temat zakresu działalności Firmy
Organizacja transportu dla gości
Prowadzenie rejestrów przychodzących oraz wychodzących gości i pracowników
Obsługa przychodzących i wychodzących przesyłek oraz poczty elektronicznej, prowadzenie ewidencji w tym zakresie
Koordynacja obiegu korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
Obsługa centrali telefonicznej (odbieranie oraz łączenie rozmów)
Przyjmowanie i wydawanie artykułów biurowych i zaopatrzenia
Wsparcie twórców programów informacyjnych TVN24, TVN24 GO oraz Faktów TVN
Przygotowywanie zleconych opracowań merytorycznych, informacyjnych, dokumentacyjnych oraz wszelkich innych materiałów niezbędnych do realizacji programów
Proponowanie tematów/zagadnień do programów
Zbieranie, weryfikowanie i redagowanie informacji
Zapewnienie największej aktualności i najwyższej jakości dostarczanych materiałów
Budowanie relacji z instytucjami państwowymi i firmami zewnętrznymi
Wyszukiwanie rozmówców, przeprowadzanie i nagrywanie rozmów
Analityk ds. Wyceny Produktu i Analizy Rynku (12-month contract)
Wiertnicza 166, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 25.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Cykliczne analizowanie aktualnej oferty produktów i wyceny w ramach TVN Media vs rynek
Tworzenie rekomendacji zmian, mających na celu maksymalizowanie przychodów z oferty produktowej TVN Media
Tworzenie strategii wyceny i kształtowanie produktów reklamowych w ramach TVN Media
Analiza potencjału reklamowego poszczególnych branż i kształtowanie strategii wyceny produktów
Dostarczanie wiedzy i informacji decydentom biznesowym
Analiza cen i tworzenie wyceny i cenników reklamowych i sponsorskich. Identyfikacja potrzeb rynkowych w kontekście produktów TVN Media. Merytoryczny wkład do cyklicznych prezentacji TVN Media
Wsparcie analityczne, produktowe i merytoryczne osób obsługujących kanały partnerskie i wewnętrzne
Analiza sprzedaży, wyceny, zakupu, performance’u stacji TVN
Tworzenie analiz „ad-hoc” na potrzeby osób obsługujących kanały partnerskie i wewnętrzne
Współpraca między działowa w ramach dostarczania wiedzy i analiz decydentom biznesowym
Utrzymywanie oraz zarządzanie systemami oraz aplikacjami
Zapewnienie optymalnego ustawienia środowiska pracy systemów oraz aplikacji na serwerach i stacjach roboczych
Diagnozowanie i rozwiązywanie powstałych problemów, awarii i usterek w działaniu systemów oraz aplikacji, w razie potrzeby we współpracy z zewnętrznymi firmami serwisowymi
Realizacja i zarządzanie wnioskami, incydenty, zmiany oraz innymi zgłoszeniami serwisowymi
Projektowanie oraz rozbudowa narzędzi do monitoringu systemów oraz aplikacji
Bieżące monitorowanie systemów oraz aplikacji pod kątem poprawności działania, wydajności oraz niezawodności
Wdrażanie nowych wersji systemów oraz aplikacji, rozbudowa i nadzór techniczny nad procesem wdrożeniowym
Weryfikacja i instalacja poprawek systemu operacyjnego oraz aktualizacja innych bibliotek i komponentów wykorzystywanych w systemach oraz aplikacjach
Współpraca z innymi Zespołami wsparcia w zakresie instalowania i utrzymywania systemów, w tym uzgadnianie i opracowywanie wymaganych procedur
Zarządzanie kontami użytkowników w szczególności ich zakładanie, usuwanie, modyfikacja
Wspieranie użytkowników w zakresie obsługiwania systemów i aplikacji
Przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników z zakresu systemów i aplikacji lub udzielanie wsparcia w trakcie takich szkoleń
Kontakty z dostawcami w zakresie dotyczącym utrzymania aplikacji i/lub jej rozwoju
First point of contact for incoming requests including international group mailboxes management
Responsible for supporting Warner Bros Discovery Group international subsidiaries in daily cash management and treasury operations related tasks
Assist with tasks related to cash-positioning/ cash reporting/ daily liquidity as needed
Daily support for business units with requests related to cash management (e.g. providing bank statements, confirmations, troubleshooting payments/receipts issues at the banks)
Support in the preparation of bank documentation related to bank accounts opening and maintenance, updating bank signatories and bank contacts for WBD international entities (i.e. completing bank forms, maintaining and archiving documents in shared folders, monitoring and updating companies’ data in the banks)
Assist in processing intercompany payments/settlements, account funding, and other treasury related wire transfers
Support in actual cash flow, bank fees analysis and reporting
Provide support for department and company projects as needed
Provide support with data collection for audit and compliance controls
Provide support with ensuring trackers and systems configuration data is maintained
Support execution of the internal audit program, assigned audits and advisory projects
Conduct engagements with a focus on analysis and assessment of the control environment
Use analytics, robotics, and other tools to deliver accurate, efficient, and valuable insights to management
Develop an ongoing "trusted advisor" relationship with audit clients and Internal Audit business unit colleagues to ensure timely, consistent, and objective controls advice
Understand business changes, adapt the audit execution accordingly and provide insights to the business through more agile audit approaches
Have a goal of 6-8 audits / year - delivering timely insights
Identify and maintain leading edge knowledge and audit techniques to improve the audit process
Pozyskiwanie informacji dotyczących praw autorskich i pokrewnych
Sporządzanie raportów oraz sprawozdań dotyczących praw autorskich i pokrewnych
Obsługa baz danych dotyczących różnorodnych materiałów wykorzystywanych w audycjach
Wsparcie procesu pozyskiwania praw autorskich i pokrewnych oraz znaków towarowych do audycji tworzących marki produktów telewizyjnych i stron internetowych
Rozpatrywanie zapytań pracowników dotyczących możliwości wykorzystania utworów
Order processing, invoicing, and settlement related to benefits,
Co-creation, implementation, and development of benefit offerings,
Analysis and monitoring of benefits satisfaction and effectiveness,
Supporting or leading benefits projects and activities as required – for instance design of new benefit plans, implementation, communications, carrying out analysis, research and data gathering, and making recommendations,
Writing benefits content and engaging communications
Analityk ds. Wyceny Produktu i Analizy Rynku - 12-month contract
Wiertnicza 166, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 10.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Cykliczne analizowanie aktualnej oferty produktów i wyceny w ramach TVN Media vs rynek
Tworzenie rekomendacji zmian, mających na celu maksymalizowanie przychodów z oferty produktowej TVN Media
Tworzenie strategii wyceny i kształtowanie produktów reklamowych w ramach TVN Media
Analiza potencjału reklamowego poszczególnych branż i kształtowanie strategii wyceny produktów
Dostarczanie wiedzy i informacji decydentom biznesowym
Analiza cen i tworzenie wyceny i cenników reklamowych i sponsorskich. Identyfikacja potrzeb rynkowych w kontekście produktów TVN Media. Merytoryczny wkład do cyklicznych prezentacji TVN Media
Wsparcie analityczne, produktowe i merytoryczne osób obsługujących kanały partnerskie i wewnętrzne
Analiza sprzedaży, wyceny, zakupu, performance’u stacji TVN
Tworzenie analiz „ad-hoc” na potrzeby osób obsługujących kanały partnerskie i wewnętrzne
Współpraca między działowa w ramach dostarczania wiedzy i analiz decydentom biznesowym
pozyskiwanie, redagowanie, tworzenie, dobór i publikacja treści w serwisach www i w social mediach (Facebook, Instagram)
opieka nad kanałami/formatami rozrywkowo-lifestyle'owymi
dbanie o jakość redakcyjną i techniczną publikowanych materiałów
bieżąca optymalizacja kanałów social media (Facebook, Instagram), komunikacja z fanami/obserwującymi - zarządzanie komentarzami
współpraca z montażystami przy wycinaniu fragmentów i montowaniu materiałów video
współpraca z grafikami przy tworzeniu oprawy graficznej (zdjęcia, grafiki, video, gify)
praca reporterska przy wydarzeniach (konferencje, sesje, pressjunkety) i na planach - tworzenie treści video: przeprowadzanie relacji i rozmów z gwiazdami
realizacja akcji specjalnych dla Biura Reklamy - w obrębie stron www i social mediów (Facebook, Instagram)
Monitoring all our production network and platforms real time using systems such as Pager Duty, SolarWinds, Service Now, etc
Outage vetting and escalating to our Tier 2/Tier 3 engineers and 3rd party vendors
Where possible resolving issues at the frontline or escalating to the Tier 2/3 engineers and 3rd party providers
Writing of outage notifications and raising, and managing tickets in ServiceNow, following Discovery’s Incident Management process. Checking whether changes have impacted the service and advising others accordingly. Ensuring that requests are handled in a timely manner
Maintain Knowledge Base(s) and writing of processes where necessary to help and aid others in the future
Ensure detailed shift handover among colleagues
Provide support to the Duty Operations Manager in the management of high priority outages as needed, providing stakeholder communications at agreed intervals until resolution of the issue with root cause determined
Coordinate with vendors and 3rd party suppliers on relevant issue reporting/resolution, post-incident reports, onboardings, service reviews, and system migrations/deployments
Provides 3rd level/escalation troubleshooting, incident, and problem resolution for Workplace Engineering technologies (Intune, SCCM, Windows and macOS, build processes and deployments, among other technologies)
Collaborate with other departments/teams to assist with implementation of unique technical requirements between multiple engineering groups
Triage larger problems with appropriate teams or vendors and provide resolution or warm handoff
Provides design input for solution planning and assists in building and testing technical solutions
Manages Windows and mobile devices and provides triage and support
Creates and updates documentation, as well as providing guidance and training to other technical teams
Technical skillset and personal development, research, and development
Wsparcie twórców programów informacyjnych TVN24, TVN24 GO oraz Faktów TVN
Przygotowywanie zleconych opracowań merytorycznych, informacyjnych, dokumentacyjnych oraz wszelkich innych materiałów niezbędnych do realizacji programów
Proponowanie tematów/zagadnień do programów
Zbieranie, weryfikowanie i redagowanie informacji
Wyszukiwanie rozmówców, przeprowadzanie i nagrywanie rozmów
Completes in-depth analysis on reward programs; conducts research, analyses data and identifies trends across Compensation and Benefits programs
Conducts data modeling, cost analysis and produces recommendations to support new initiatives or enhancements to existing plans
Actively supports all C&B harmonization projects for Poland
Actively participates in job evaluation processes
Analyzes data and prepares job pricing recommendations
Supports the benefit renewal process and the annual benefits budget process at Warner Bros Discovery
Supports International compensation management through the preparation of the annual competitive analysis, carrying out analysis to identify and track trends
Translates analysis into creative PowerPoints and dashboards
Participates in projects to implement global P&C system solutions (Workday, Benify) – analyses, processes, content, user tests
Liases with other units (eg. Payroll, Finance, IT, P&C Operations) to ensure smooth cooperation and process alignment
Prepares cyclical reports to inform C&B processes
Supports implementation of global C&B processes
Working collaboratively with HR analytical team on joint projects and data accuracy: provides holiday/sickness cover if needed
May participate in international C&B projects supporting other countries
pozyskiwanie, redagowanie, tworzenie, dobór i publikacja treści w serwisach www i w social mediach (Facebook, Instagram);
opieka nad kanałami/formatami rozrywkowo-lifestyle'owymi
dbanie o jakość redakcyjną i techniczną publikowanych materiałów
bieżąca optymalizacja kanałów social media (Facebook, Instagram), komunikacja z fanami/obserwującymi - zarządzanie komentarzami;
współpraca z montażystami przy wycinaniu fragmentów i montowaniu materiałów video;
współpraca z grafikami przy tworzeniu oprawy graficznej (zdjęcia, grafiki, video, gify);
praca reporterska przy wydarzeniach (konferencje, sesje, pressjunkety) i na planach - tworzenie treści video: przeprowadzanie relacji i rozmów z gwiazdami;
realizacja akcji specjalnych dla Biura Reklamy - w obrębie stron www i social mediów (Facebook, Instagram)
Tworzenie harmonogramów pracy realizatorów produkcji (operatorzy kamer, montażyści, realizatorzy wizji/światła/dźwięku, make up, asystenci i ekipy techniczne)
Zapewnienie odpowiedniej obsady realizacyjnej na potrzeby produkcji programów telewizyjnych TVN oraz TVN Media
Bieżące doradztwo i współpraca w zakresie doboru realizatorów produkcji potrzebnych przy realizacji programów telewizyjnych
Optymalizacja czasu i kosztów pracy realizatorów produkcji i ekip technicznych
Ścisła współpraca z innymi działami w zakresie wykorzystywania zasobów realizacyjnych w produkcji telewizyjnej
Prowadzenie i tworzenie zestawień na potrzeby planowania zasobów produkcji