Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Realizacja zakupów o wartości do 130 tys. zł zgodnie z wewnętrznymi regulacjami oraz wymaganiami grantodawców, w tym przygotowanie zapytań ofertowych, szacowanie wartości zamówienia, wybór najkorzystniejszej oferty oraz nadzór nad realizacją umów
Nadzór nad środkami trwałymi Działu Operacyjnego
Doraźna pomoc w realizacji zadań Sekretariatu Instytutu
Udział w pracach komisji likwidacyjnej ds. gospodarowania mieniem Instytutu
Prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami, w tym uzupełnianie bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadam (BDO)
Uczestnictwo w komisji ds. BHP oraz bieżące monitorowanie stanu wyposażenia środków BHP w MIBMiK
Koordynacja działań związanych z zachowaniem zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego w MIBMiK (m.in. sprawdzanie oznakowania ppoż w budynku, współpraca z firmą serwisującą instalację ppoż)
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne kierownika oraz pracowników Laboratorium Struktury Białka https://shorturl.at/dkqCW , w tym w szczególności:
• dokonywanie zamówień odczynników laboratoryjnych, sprzętu niezbędnego do realizacji zadań Laboratorium (np. aparatura, materiały laboratoryjne), materiałów biurowych, środków czystości, materiałów BHP i artykułów spożywczych oraz innych zleconych przez Kierownika Laboratorium oraz przechowywanie pełnej dokumentacji dotyczącej zamówień
• wykonywanie rutynowych prac laboratoryjnych z zakresu biochemii i/lub biologii komórki
• wdrażanie i praktyczny nadzór nad nowymi współpracownikami (stażyści, początkujący w laboratorium)
• pomoc w części administracyjnej wniosków grantowych, w razie potrzeby tłumaczenie części naukowej na język polski
• kooperację z Działem Grantów w zakresie kontroli przebiegu projektów, monitorowanie wydatków związanych z realizacją projektu we współpracy z Działem Finansowo – Księgowym
w tym realizację formalności związanych z odprawami celnymi przesyłek zagranicznych
• kompletowanie dokumentacji odczynników oraz sprzętu Laboratorium
• organizację wyjazdów służbowych pracowników Laboratorium oraz dbałość o terminowe zgłaszanie i rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych we współpracy z Działem Zarządzania Zasobami Ludzkimi
• współpracę z działem Zarządzania Zasobami Ludzkimi w zakresie zawierania umów
o dzieło/zlecenia
• dbanie o dobrą organizację pracy, ewidencjonowanie zasobów Laboratorium oraz porządek i ład
• pełnienie funkcji koordynatora ds. bhp:
o przeprowadzanie stanowiskowych szkoleń BHP, wprowadzanie osób rozpoczynających pracę oraz weryfikacja czynników szkodliwych na potrzeby profilaktycznych badań lekarskich
o nadzorowanie bezpieczeństwa pracy w laboratoriach, prowadzenie ewidencji (online) zagrożeń biologicznych oraz substancji chemicznych używanych w Laboratorium, opracowywanie oceny ryzyka zawodowego
Ponadto zatrudniona osoba będzie brała udział w prowadzeniu działalności naukowej Laboratorium
w zakresie molekularnej biologii komórki i biologii strukturalnej, poprzez wykonywanie pomocniczych prac laboratoryjnych po ustaleniu z Kierownikami
You will join the project entitled: “From dynamics of bacterial RNA degradation to gene expression manipulation tools” which is financed by EMBO Installation Grant
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. wsparcia laboratoriów
Księcia Trojdena 4, Ochota, Warszawa
Wygasła: 21.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne kierowników oraz pracowników Laboratorium Biologii Komórki https://shorturl.at/jqWX0 i Laboratorium Biologii Strukturalnej https://shorturl.at/bmJPX , w tym w szczególności:
• dokonywanie zamówień odczynników laboratoryjnych, sprzętu niezbędnego do realizacji zadań Laboratoriów (np. aparatura, materiały laboratoryjne), materiałów biurowych, środków czystości, materiałów BHP i artykułów spożywczych oraz innych zleconych przez Kierowników Laboratoriów oraz przechowywanie pełnej dokumentacji dotyczącej zamówień
• wykonywanie rutynowych prac laboratoryjnych z zakresu biochemii i/lub biologii komórki
• wdrażanie i praktyczny nadzór nad nowymi współpracownikami (stażyści, początkujący w laboratorium)
• pomoc w części administracyjnej wniosków grantowych, w razie potrzeby tłumaczenie części naukowej na język polski
• kooperację z Działem Grantów w zakresie kontroli przebiegu projektów, monitorowanie wydatków związanych z realizacją projektu we współpracy z Działem Finansowo – Księgowym
• obsługę przesyłek – zapewnienie właściwego obiegu dokumentacji związanej z przesyłką, w tym realizację formalności związanych z odprawami celnymi przesyłek zagranicznych
• kompletowanie dokumentacji odczynników oraz sprzętu Laboratoriów
• organizację wyjazdów służbowych pracowników Laboratoriów oraz dbałość o terminowe zgłaszanie i rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych we współpracy z Działem Zarządzania Zasobami Ludzkimi
• współpracę z działem Zarządzania Zasobami Ludzkimi w zakresie zawierania umów o dzieło/zlecenia
• dbanie o dobrą organizację pracy, ewidencjonowanie zasobów Laboratoriów oraz porządek i ład
• pełnienie funkcji koordynatora ds. bhp:
- przeprowadzanie stanowiskowych szkoleń BHP, wprowadzanie osób rozpoczynających pracę oraz weryfikacja czynników szkodliwych na potrzeby profilaktycznych badań lekarskich
- nadzorowanie bezpieczeństwa pracy w laboratoriach, prowadzenie ewidencji (online) zagrożeń biologicznych oraz substancji chemicznych używanych w Laboratoriach, opracowywanie oceny ryzyka zawodowego
Ponadto zatrudniona osoba będzie brała udział w prowadzeniu działalności naukowej Laboratoriów w zakresie molekularnej biologii komórki i biologii strukturalnej, poprzez wykonywanie pomocniczych prac laboratoryjnych po ustaleniu z Kierownikami
Specjalista do spraw rozliczania projektu do administrowania innowacyjnym projektem badawczym z zakresu wykorzystania mRNA w immunoterapii nowotworów
Księcia Trojdena 4, Ochota, Warszawa
Wygasła: 15.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
ogólne zarządzanie projektem, w tym także w aspekcie administracyjno-formalnym, zapewnienie terminowego przygotowania raportów okresowych i raportu końcowego oraz innych dokumentów wymaganych przez PORT;
monitorowanie postępów realizacji projektu HERO, w tym terminowe osiąganie wskaźników produktu i kamieni milowych;
organizację pracy Komitetu Sterującego (KS) projektu, w tym organizację spotkań, przygotowywanie dokumentów, sporządzanie protokołów ze spotkań KS i ich dystrybucja wśród członków KS;
zarządzanie zmianami w realizacji projektu;
robocze kontakty z PORT w aspektach administracyjnych, prawnych i finansowych projektu;
pośredniczenie w kontakcie pomiędzy Liderem Projektu, Komitetem Sterującym, członkami Zespołu Badawczego a pracownikami jednostek administracyjnych wszystkich partnerów konsorcjum, w sprawach dotyczących stanu realizacji projektu, w tym wydatków i zmian w kosztorysie;
aktywną współpracę z wewnętrznymi jednostkami administracyjnymi, w tym działami: Księgowości, Zasobów Ludzkich, PR, Koordynacji Naukowej, Zamówień Publicznych i z innymi kluczowymi pracownikami administracyjnymi;
nadzór nad finansami projektu, w tym zarządzanie wydatkami Konsorcjum zgodnie z zasadami projektu;
przygotowywanie sprawozdań finansowych i wniosków o płatność do Funduszu Nauki Polskiej dla MIBMiK oraz partnerów konsorcjum;
koordynowanie audytów/kontroli o dowolnym charakterze: finansowym, prawnym, merytorycznym;
koordynowanie działań komunikacyjnych i informacyjnych w projekcie;
prowadzenie rejestru wszelkiej istotnej dokumentacji, aktualizację i zarządzanie bazami danych projektu
Współtworzenie kompleksowej komunikacji organizacji
Kreowanie i realizacja działań komunikacyjnych, w szczególności z zakresu media relations i employer brandingu (wewn. i zewn.)
Budowanie reputacji organizacji zgodnie ze wspólnie wytyczoną strategią
Opracowanie treści komunikacyjnych i proaktywne budowanie relacji z mediami
Współpraca w trzy osobowym zespole PR i uzupełnianie się w realizacji zadań z innych obszarów komunikacji (m.in. media społecznościowe, public affairs, organizacja wydarzeń, custom publishing)
Współpraca z interesariuszami organizacji i zespołami PR wiodących instytutów naukowych w Europie
Realizacja określonych zadań informacyjno-promocyjnych wynikających z uzyskanych przez organizację grantów
Ewaluacja działań na podstawie określonych mierników
Przygotowanie i prowadzenie postępowań zakupowych zgodnie z wewnętrznymi regulacjami i wytycznymi grantodawców oraz wsparcie w tym zakresie dla innych pracowników MIBMiK,
Realizowanie w imieniu MIBMiK umów zawartych z wykonawcami oraz przygotowywanie raportów z ich wykonania,
Współpracowanie z kontrahentami zewnętrznymi, prowadzenie korespondencji z wykonawcami, przygotowywanie projektów umów na bazie wypracowanych w dziale wzorców umownych,
Udział w procedurach kontrolnych realizowanych wobec MIBMiK przez grantodawców lub inne uprawnione podmioty, w tym w szczególności udział w przygotowywaniu projektów wyjaśnień, weryfikacja zawartości przekazywanej dokumentacji,
Przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówienia we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi MIBMiK,
Współudział w tworzeniu dokumentacji zakupowych (w tym przetargowych) w oparciu o informacje oraz opisy przedmiotu zamówienia przekazywane przez inne komórki organizacyjne MIBMiK,
Sporządzanie dokumentacji postępowania zakupowego zgodnie z regulacjami wewnętrznymi lub wymaganiami grantodawców oraz udział w przygotowywaniu rocznego planu zamówień a także sprawozdania o udzielonych zamówieniach,
Wystawianie i księgowanie faktur VAT dotyczących sprzedaży usług naukowych, organizowanych wydarzeń naukowych, w tym konferencji, warsztatów itp. oraz ich kompleksowe rozliczanie
Rozliczanie projektów ze środków programów ramowych UE, Funduszy Strukturalnych i agencji wykonawczych oraz ścisła współpraca z kierownikami projektów
Kontrola formalno-rachunkowa i księgowanie dokumentów projektowych
Prowadzenie kasy oraz księgowanie dokumentów kasowych
Realizacja zakupów o wartości do 130 tys. zł zgodnie z wewnętrznymi regulacjami oraz wymaganiami grantodawców, w tym przygotowanie zapytań ofertowych, szacowanie wartości zamówienia, wybór najkorzystniejszej oferty oraz nadzór nad realizacją umów
Nadzór nad środkami trwałymi Działu Operacyjnego
Doraźna pomoc w realizacji zadań Sekretariatu Instytutu
Udział w pracach komisji likwidacyjnej ds. gospodarowania mieniem Instytutu
Prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami, w tym uzupełnianie bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadam (BDO)
Uczestnictwo w komisji ds. BHP oraz bieżące monitorowanie stanu wyposażenia środków BHP w MIBMiK
Koordynacja działań związanych z zachowaniem zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego w MIBMiK (m.in. sprawdzanie oznakowania ppoż w budynku, współpraca z firmą serwisującą instalację ppoż)
The newly created Laboratory of Single-Molecule Biophysics at the International Institute of Molecular and Cell Biology (IIMCB), Warsaw headed by Dr. Ewelina Małecka is inviting applications for a Postdoctoral Researcher
You will work on the SONATA BIS project: 2022/46/E/NZ1/00462 funded by the Polish National Science Centre, entitled: “Dynamics of RNA degrading complexes in bacteria”
JOB DESCRIPTION
The goal of this project is to study the molecular mechanisms that govern the communication between specific processes such as RNA silencing, RNA degradation, and translation in bacteria. We will learn about the dynamics of these mechanisms on the millisecond scale, and thus at the real-time resolution at which these processes occur in the cell. By monitoring single molecules, we will also gain insight into the heterogeneity of these processes. All this information will be valuable in designing artificial regulators of gene expression and simulating their effects. More about the project: http://bit.ly/3yoVS3j
The newly created Laboratory of Single-Molecule Biophysics at the International Institute
of Molecular and Cell Biology (IIMCB), Warsaw headed by Ewelina Małecka, PhD is inviting applications for a Junior Research Specialist
We especially welcome applications from fifth-year MSc students or candidates who have already completed their studies and would like to continue their scientific path and start education at the Doctoral School in the future
As a Junior Research Specialist, you will be responsible for preparing RNA, testing RNA-protein interactions in vitro, and analyzing data from single-molecule experiments. You will be participating
in setting up a single-molecule lab!
Candidates will be selected in an open competition, according to the procedure complying
with the rules of the European Charter for Researchers and the Code of Conduct for the Recruitment of Researchers as a part of HR Excellence in Research Strategy https://www.iimcb.gov.pl/en/institute/hr-excellence
Specjalista/ka ds. pozyskiwania i rozliczania funduszy zewnętrznych
Księcia Trojdena 4, Ochota, Warszawa
Wygasła: 31.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
monitorowanie otwartych naborów wniosków ze źródeł zewnętrznych (np. Narodowe Centrum Nauki, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Fundacja na rzecz Nauki Polskiej, Programy Ramowe UE)
zdobywanie i przekazywanie wiedzy na temat zasad programów finansowania zainteresowanym naukowcom
kompleksowe zarządzanie administracyjne, formalne i finansowe grantami od złożenia wniosku do realizacji projektu
utrzymywanie kontaktów z przedstawicielami instytucji finansujących w zakresie zarządzanych projektów
archiwizowanie wszelkiej istotnej dokumentacji, aktualizowanie i zarządzanie bazami danych projektów
współpracę z naukowcami i wewnętrznymi jednostkami administracyjnymi
Zarządzanie grantami i ścisłą współpracę z Działem Grantów i innymi jednostkami administracyjnymi MIBMiK
Przygotowywanie zamówień laboratorium na usługi, sprzęt badawczy, materiały itp
Prowadzenie ewidencji sprzętu i materiałów laboratoryjnych
Prowadzenie przy wsparciu Działu Finansowo – Księgowego dokumentacji finansowej związanej z funkcjonowaniem laboratorium
Współpracę z Działem ZZL przy zatrudnianiu nowych pracowników, doktorantów, studentów i wolontariuszy oraz przy przygotowywaniu umów cywilno-prawnych
Pomoc w organizacji wyjazdów służbowych, zarówno krajowych jak i zagranicznych kierownika oraz członków laboratorium oraz za organizację wizyt gości laboratorium
Wykonywanie innych zadań administracyjnych, w tym obieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz współpracę z firmami kurierskimi
You will join the Dioscuri Centre supported by the Max Planck Society, and the National Science Centre. Dioscuri Centre of Scientific Excellence provides generous funding and mentoring to establish future-oriented research with international standards of scientific quality
You will work on the project funded by NAWA PP PPN/PPO/2020/1/00006/DEC/1 “Regulation of microRNAs for the treatment and understanding the etiology of Parkinson’s disease”
As a Research Assistant you will be participating in investigating cellular pathways and RNA-binding proteins that control the biogenesis of neuronal microRNAs (miRNAs), implicated in Parkinson’s disease (PD). You will be using novel drug discovery platform, based on RNA-Protein Interactions in Eukaryotic Cell Extracts with Confocal Nanoscanning (RP-CONA) https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34107032 (Zhu et al. NAR 2021 doi: 10.1093/nar/gkab484) to characterize specific compounds that modulate the levels of alpha-Synuclein, the main culprit behind the PD. Both human cultured cells ad well as C.elegans model of PD will be employed in the validation analysis
Candidates will be selected in an open competition, according to the procedure complying
with the rules of the European Charter for Researchers and the Code of Conduct for the Recruitment
of Researchers as a part of HR Excellence in Research strategy https://bit.ly/3B53EkD
przyjmowanie zleceń na przygotowanie plazmidów od użytkowników
przygotowywanie planu klonowania
przygotowywanie map plazmidów
koordynacje procesu przygotowania plazmidów, w tym czynny udział w pracy laboratoryjnej (przeprowadzanie reakcji PCR, klonowanie, izolacja plazmidów, przygotowywanie próbek do sekwencjonowania)
Research Specialist in Dioscuri Centre of Scientific Excellence
Stefana Hankiewicza 2, Ochota, Warszawa
Wygasła: 05.11.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
The Dioscuri Centre for RNA-Protein Interactions in Human Health and Disease https://cutt.ly/eCk2azB at the International Institute of Molecular and Cell Biology (IIMCB), Warsaw headed by Prof. dr hab. Gracjan Michlewski is inviting applications for a Research Specialist
You will join the Dioscuri Centre supported by the Max Planck Society, and the National Science Centre.Dioscuri Centre of Scientific Excellence provides generous funding and mentoring to establish future-oriented research with international standards of scientific quality
It is inked to an internationally recognized researcher Prof. Juri Rappsilber from Berlin Technical University. You will work on the project funded by NAWA PP PPN/PPO/2020/1/00006/DEC/1 “Regulation of microRNAs for the treatment and understanding the etiology of Parkinson’s disease”
As a Research Specialist you will be participating in investigating cellular pathways and RNA-binding proteins that control the biogenesis of neuronal microRNAs (miRNAs), implicated in Parkinson’s disease (PD). You will be also implementing novel drug discovery platform, based on RNA-Protein Interactions in Eukaryotic Cell Extracts with Confocal Nanoscanning (RP-CONA) https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34107032 (Zhu et al. NAR 2021) to screen for specific compounds that modulate RNA-protein interactions. This screen will help identifying molecules that decrease the levels of alpha-Synuclein, the main culprit behind the PD, and will provide lead compounds for the PD treatment
Zarządzanie grantami i ścisłą współpracę z Działem Grantów i innymi jednostkami administracyjnymi MIBMiK
Przygotowywanie zamówień laboratoriów na usługi, sprzęt badawczy, materiały itp
Prowadzenie ewidencji sprzętu i materiałów laboratoryjnych
Prowadzenie przy wsparciu Działu Finansowo – Księgowego dokumentacji finansowej związanej z funkcjonowaniem laboratorium
Współpracę z Działem ZZL przy zatrudnianiu nowych pracowników, doktorantów, studentów i wolontariuszy oraz przy przygotowywaniu umów cywilno-prawnych
Pomoc w organizacji wyjazdów służbowych, zarówno krajowych jak i zagranicznych kierownika oraz członków laboratorium oraz za organizację wizyt gości laboratorium
Wykonywanie innych zadań administracyjnych, w tym obieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz współpracę z firmami kurierskimi
The Dioscuri Centre for RNA-Protein Interactions in Human Health and Disease https://cutt.ly/eCk2azB at the International Institute of Molecular and Cell Biology (IIMCB), Warsaw headed by Prof. dr hab. Gracjan Michlewski is inviting applications for a Research Specialist
You will join the Dioscuri Centre supported by the Max Planck Society, and the National Science Centre.Dioscuri Centre of Scientific Excellence provides generous funding and mentoring to establish future-oriented research with international standards of scientific quality
It is inked to an internationally recognized researcher Prof. Juri Rappsilber from Berlin Technical University. You will work on the project funded by NAWA PP PPN/PPO/2020/1/00006/DEC/1 “Regulation of microRNAs for the treatment and understanding the etiology of Parkinson’s disease”
As a Research Specialist you will be participating in investigating cellular pathways and RNA-binding proteins that control the biogenesis of neuronal microRNAs (miRNAs), implicated in Parkinson’s disease (PD). You will be also implementing novel drug discovery platform, based on RNA-Protein Interactions in Eukaryotic Cell Extracts with Confocal Nanoscanning (RP-CONA) https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34107032 (Zhu et al. NAR 2021) to screen for specific compounds that modulate RNA-protein interactions. This screen will help identifying molecules that decrease the levels of alpha-Synuclein, the main culprit behind the PD, and will provide lead compounds for the PD treatment
Candidates will be selected in an open competition, according to the procedure complying
with the rules of the European Charter for Researchers and the Code of Conduct for the Recruitment
of Researchers as a part of HR Excellence in Research strategy https://bit.ly/2OBshQU
Obsługa kadrowa pracowników, m.in. prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów o pracę, aneksów, porozumień, prowadzenie spraw dotyczących urlopów macierzyńskich, rodzicielskich, wychowawczych, Wystawianie świadectw pracy
Prowadzenie bieżącej ewidencji, dokumentacji, spraw dotyczących doktorantów oraz wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, o studiach doktoranckich, o praktykach
Przygotowywanie rocznych i okresowych sprawozdań oraz bieżąca aktualizacja danych dla zewnętrznych instytucji (m.in. GUS, MNiSW, PAN)
Obsługa oświadczeń pracowników w zakresie reprezentowanej dziedziny i dyscypliny
oraz o prowadzeniu działalności naukowej lub braniu udziału w prowadzeniu działalności naukowej, w tym bieżąca obsługa systemu POLon
Obsługa dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego, NNW oraz grupowego ubezpieczenia na życie
Prowadzenie ewidencji czasu pracy
Obsługa wniosków i faktur dot. refundacji okularów, aparatów słuchowych i obuwia profilaktycznego
Przygotowywanie materiałów, informacji i analiz na potrzeby statystyki i sprawozdawczości oraz kontroli prowadzonych w obszarze prowadzonych spraw
ogólne zarządzanie projektem, w tym także w aspekcie administracyjno-formalnym, zapewnienie terminowego przygotowania raportów okresowych i raportu końcowego oraz innych dokumentów wymaganych przez PORT
monitorowanie postępów realizacji projektu HERO, w tym terminowe osiąganie wskaźników produktu i kamieni milowych
organizację pracy Komitetu Sterującego (KS) projektu, w tym organizację spotkań, przygotowywanie dokumentów, sporządzanie protokołów ze spotkań KS i ich dystrybucja wśród członków KS
zarządzanie zmianami w realizacji projektu
robocze kontakty z PORT w aspektach administracyjnych, prawnych i finansowych projektu
pośredniczenie w kontakcie pomiędzy Liderem Projektu, Komitetem Sterującym, członkami Zespołu Badawczego a pracownikami jednostek administracyjnych wszystkich partnerów konsorcjum, w sprawach dotyczących stanu realizacji projektu, w tym wydatków i zmian w kosztorysie
aktywną współpracę z wewnętrznymi jednostkami administracyjnymi, w tym działami: Księgowości, Zasobów Ludzkich, PR, Koordynacji Naukowej, Zamówień Publicznych i z innymi kluczowymi pracownikami administracyjnymi
nadzór nad finansami projektu, w tym zarządzanie wydatkami Konsorcjum zgodnie z zasadami projektu
przygotowywanie sprawozdań finansowych i wniosków o płatność do Funduszu Nauki Polskiej dla MIBMiK oraz partnerów konsorcjum
koordynowanie audytów/kontroli o dowolnym charakterze: finansowym, prawnym, merytorycznym
koordynowanie działań komunikacyjnych i informacyjnych w projekcie
prowadzenie rejestru wszelkiej istotnej dokumentacji, aktualizację i zarządzanie bazami danych projektu
Grants management including close cooperation with the in-house Grants Office and other administrative units
Management of orders of all purchases in the lab such as research equipment, materials and services
Keeping records of laboratory equipment and supplies
Maintenance of financial documentation related to lab operation
Managing procedures related to business travel of lab members, visits by external guests hosted by the laboratory, employment of new laboratory staff, and enrolment of new PhD and graduate students
Carrying out other administrative tasks including answering calls, taking messages, handling correspondence and cooperation with courier companies
Specjalista ds. wsparcia laboratorium Laboratory Support Specialist in Laboratory of RNA-Protein Interactions
Księcia Trojdena 4, Ochota, Warszawa
Wygasła: 14.04.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Grants management including close cooperation with the in-house Grants Office and other administrative units, filling in administrative parts of projects’ proposals, archiving administrative documents, monitoring and forecasting projects’ expenses
Management of orders of all purchases in the lab such as research equipment, materials and services, according to binding internal regulations and tender procedures including market search, communication and negotiation with external suppliers, preparation and archiving required documentation
Keeping records of laboratory equipment and supplies, maintenance and update of the lab databases, and cooperation with the Accounting Unit regarding the registry for lab assets
Maintenance of financial documentation related to lab operation
Carrying out scientific and research tasks agreed with the Lab Leader
Managing procedures related to business travel of lab members, visits by external guests hosted by the laboratory, employment of new laboratory staff, and enrolment of new PhD and graduate students. Close cooperation with the HR and other administration in the above activities
Carrying out other administrative tasks including answering calls, taking messages, handling correspondence and cooperation with courier companies
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne Kierowników Pracowni oraz ich współpracowników w szczególności w zakresie:
• dokonywania zamówień odczynników laboratoryjnych, sprzętu niezbędnego do realizacji zadań Pracowni (np. aparatura, materiały laboratoryjne), materiałów biurowych, środków czystości, materiałów BHP itp. oraz przechowywanie pełnej dokumentacji dotyczącej zamówień
• zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów pomiędzy komórkami organizacyjnymi Instytutu lub klientami zewnętrznymi a Pracowniami
• obsługi przesyłek – zapewnienie właściwego obiegu dokumentacji związanej z przesyłką, w tym realizację formalności związanych z odprawami celnymi przesyłek zagranicznych
• organizacji wyjazdów służbowych pracowników Pracowni oraz dbałość o terminowe zgłaszanie i rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych we współpracy z Działem Zarządzania Zasobami Ludzkimi
• współpracy z działem Zarządzania Zasobami Ludzkimi w zakresie zawierania umów o dzieło/zlecenia
• dbania o dobrą organizację pracy, ewidencjonowanie zasobów Pracowni oraz porządek i ład wsparcia w przygotowaniu dokumentów niezbędnych do działania Pracowni (wnioski do lokalnej komisji etycznej, protokoły, raporty)
• archiwizacji dokumentów wytworzonych przez wspierane Pracownie
zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne Kierownika Laboratorium oraz pracowników laboratorium
dokonywanie zamówień odczynników laboratoryjnych, sprzętu niezbędnego do realizacji zadań Laboratorium (np. aparatura, materiały laboratoryjne), materiałów biurowych, środków czystości, materiałów BHP i artykułów spożywczych oraz innych zleconych przez Kierownika Laboratorium oraz przechowywanie pełnej dokumentacji dotyczącej zamówień
kooperację z Działem Grantów w zakresie kontroli przebiegu projektów, monitorowanie wydatków związanych z realizacją projektu we współpracy z Działem Finansowo – Księgowym
obsługę przesyłek – zapewnienie właściwego obiegu dokumentacji związanej z przesyłką, w tym realizację formalności związanych z odprawami celnymi przesyłek zagranicznych
kompletowanie dokumentacji odczynników oraz sprzętu Laboratorium
organizację wyjazdów służbowych pracowników Laboratorium oraz dbałość o terminowe zgłaszanie i rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych we współpracy z Działem Zarządzania Zasobami Ludzkimi
współpracę z działem Zarządzania Zasobami Ludzkimi w zakresie zawierania umów o dzieło/zlecenia
dbanie o dobrą organizację pracy, ewidencjonowanie zasobów Laboratorium oraz porządek i ład
przeprowadzanie stanowiskowych szkoleń BHP, wprowadzanie osób rozpoczynających pracę oraz weryfikacja czynników szkodliwych na potrzeby profilaktycznych badań lekarskich
nadzorowanie bezpieczeństwa pracy w laboratorium, prowadzenie ewidencji (online) zagrożeń biologicznych oraz substancji chemicznych używanych w laboratorium, opracowywanie oceny ryzyka zawodowego
ponadto zatrudniona osoba będzie brała udział w prowadzeniu działalności naukowej Laboratorium w zakresie nauk biologicznych
Koordynowanie spraw związanych z przeprowadzaniem okresowych ocen pracowników Instytutu
Przygotowywanie we współpracy z kierownikami komórek organizacyjnych opisów stanowisk
Badanie potrzeb szkoleniowych pracowników, opracowywanie planów, organizowanie
i dokumentowanie szkoleń oraz ocenianie ich efektywności
Koordynacja i obsługa administracyjna procesu rekrutacyjnego (w tym koordynacja procesu rekrutacyjnego doktorantów do szkoły doktorskiej), w szczególności przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych, weryfikacja ofert pracy pod względem formalnym, korespondencja z kandydatami, organizacja rozmów kwalifikacyjnych, przygotowywanie protokołów
Sprawowanie opieki nad rybami z gatunku Danio rerio w Pracowni Hodowli Danio Pręgowanego (ocena stanu zdrowia i kondycji zwierząt oraz zachowania ich dobrostanu)
Organizacja prac w hodowli (nastawianie ryb do tareł, odnawianie linii, zbieranie ikry, fin-klipowanie, zamrażanie spermy, IVF) oraz kontrola stanów ilościowych ryb
Przygotowywanie pokarmu żywego dla ryb, karmienie ryb pokarmem suchym oraz żywym
Mycie, sterylizowanie i wymiana akwariów oraz ich elementów wymiennych
Czyszczenie regałów hodowlanych oraz wymiana wszelkich elementów wymiennych w Pracowni
Kontrola pracy urządzeń i dbanie o ich terminowe serwisowanie
Wykonywanie pomiarów parametrów wody w systemie hodowlanym
Przygotowywanie roztworów niezbędnych w pracy hodowlanej oraz uzupełnianie pomieszczeń należących do Pracowni w laboratoryjne materiały zużywalne
Dbanie o czystość, w tym odkażanie powierzchni użytkowych pomieszczenia hodowlanego
Organizacja szkoleń praktycznych z zakresu pracy w Pracowni