Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
The Operations Officer will be based in the Warsaw Country Office and will cover Poland. The Country Office works very closely with all manners of public institutions and development partners. As a key member of the Country Management Unit (CMU), the Operations Officer will have a substantive role in supporting projects and policy dialogue with key counterparts in Government, public and private institutions and development partners, country strategy formulation and implementation, portfolio quality enhancement, portfolio monitoring, business planning, and briefing preparation
Client Relations: The Operations Officer will maintain regular relations and communications on portfolio and program issues with Government, ensuring timely and relevant information flows to and from counterparts, particularly the departments of the Ministry of Finance and the National Bank of Poland responsible for international cooperation. S/he will facilitate contacts between government officials and task team leaders
Reporting and Brief Preparation: The Operations Officer will support the preparation of reports and management briefs on the Poland Program, especially for senior management meetings with the Polish authorities, for example during the Annual and Spring Meetings. This may require substantive analysis of operational, country and sector issues
Partner and Stakeholder Relations: Together with the Head of Office and the Senior Operations Officer, the Operations Officer will support effective coordination with other donors and CSO in Poland
RAS and EU-funded programs: The Operations Officer will be responsible to the Head of Office for coordination of legal agreements and deliverable timetable for EU-funded technical assistance programs (mainly DG REFORM and DG REGIO) and Reimbursable Advisory Services concluded with the Governments of Poland. S/he will work closely together with LEG and the ECADE unit in Brussels responsible for coordination with the European Commission
Other activities: The selected candidate may provide support to GP teams, depending on profile and work load
Udział w kwestiach dotyczących różnych pionów funkcyjnych lub jednostek biznesowych od ich rozpoczęcia do wdrożenia, których celem jest zapewnienie zgodności funkcjonowania jednostki biznesowej z przepisami prawa i wymogami zasad na kluczowych/złożonych poziomach ryzyka
Korzystanie z procesu zarządzania problemami i metod zarządzania projektami od ich rozpoczęcia przez planowanie, wymogi w zakresie kontroli, realizację i fazę zamknięcia każdej kwestii; wyniki końcowe mogą obejmować zwiększenie produktywności, udoskonalenie technologii, procesów lub mechanizmów kontroli i oszczędność kosztów
Możliwość wspierania dowolnego obszaru działalności (organizacyjnie, regionalnie lub w związku z produktem) z perspektywy zagadnienia/projektu; regularna współpraca z członkami kierownictwa wyższego szczebla jednostki biznesowej, Pionem Prawnym, Pionem ds. Ryzyka i Pionem ds. Zgodności w przypadku skomplikowanych zagadnień
Nawiązywanie i rozwijanie relacji z innymi pracownikami w jednostce biznesowej i spółce w celu określenia i zrozumienia potrzeb biznesowych
Wdrażanie rozwiązań służącym zwiększaniu wydajności i poprawie wyników
Tworzenie kultury odpowiedzialności, uczciwości i szacunku
Praca w ramach przydzielonych zagadnień /projektów w celu wspierania wprowadzania ulepszeń
Wskazywanie i analizowanie problemów przekazanych z niższego szczebla i udzielanie wskazówek w celu ich rozwiązania
Negocjowanie rozwiązań i działanie w charakterze pośrednika w kontaktach z wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami
Monitorowanie, poszukiwanie i ocenianie postępów technologicznych w branży w celu określenia odpowiednich możliwości usprawnienia bieżących operacji prowadzonych przez biznes
Ocenianie kosztów/korzyści, formułowanie zaleceń, opracowywanie i nadzorowanie planów wdrożenia
Dokonywanie ocen w oparciu o analizę informacji w skomplikowanych i bezprecedensowych sytuacjach
Bezpośredni wpływ obszar działań poprzez współodpowiedzialność za osiąganie wyników końcowych
Wdrażanie i opracowywanie mechanizmów kontroli w celu zapobiegania wystąpienia ryzyka w wyspecjalizowanych jednostkach biznesowych
Analizowanie i określanie zagrożeń oraz sporządzanie sprawozdań analitycznych
Pełnienie funkcji konsultanta działu w zakresie procesów i mechanizmów kontroli
Realizowanie działań naprawczych
Zapewnianie wsparcia właścicielom działalności biznesowej oraz zewnętrznym działom ds. ryzyka i kontroli podmiotów
Koordynowanie kontroli przeprowadzanych na miejscu
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zgodności działań związanych z wdrażaniem istotnych analiz due diligence
Właściwie ocenia ryzyko przy podejmowaniu decyzji biznesowych, przejawiając szczególną dbałość o reputację Citigroup i bezpieczeństwo firmy, jej klientów i aktywów, poprzez zachowanie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami i regulacjami, przestrzeganie Polityk, kierowanie się wyważonymi ocenami etycznymi w zakresie zachowań osobistych, postępowania i praktyk biznesowych oraz eskalowanie i zgłaszanie problemów dotyczących kontroli oraz zarządzanie nimi w przejrzysty sposób
Analiza alertów oraz badanie aktywności transakcyjnej klientów Banku w celu wykrycia aktywności związanej z praniem pieniędzy oraz finansowaniem terroryzmu
Wyszukiwanie i ewidencjonowanie informacji istotnych dla przeprowadzanej analizy z wewnętrznych i zewnętrznych źródeł danych. Pozyskiwanie informacji poprzez kierowanie zapytań do innych jednostek działających w ramach Banku
Raportowanie nietypowych zachowań klientów mogących mieć związek z praniem pieniędzy
Ewidencjonowanie wniosków z przeprowadzonych inwestygacji w celu zaprezentowania kierownictwu wyższego szczebla bądź Compliance
Pomoc w prowadzeniu projektów w zakresie dostosowywania systemów GCB i/lub ICG do zmian w zakresie regulacji Monitoringu Zgodności
Wykazywanie się proaktywną postawą mającą na celu wzrost wykrywalności podejrzanych zachowań
Wspieranie procesu wdrażania procedur oraz zintegrowanych procesów mających na celu spełnienie wewnętrznych i zewnętrznych wymagań regulacyjnych
Stałe pogłębianie swojej wiedzy w zakresie procesów prania pieniędzy
Terminowa weryfikacja bazy klientów pod katem występowania na listach sankcyjnych oraz innych bazach informujących o podwyższonym ryzyku,
Weryfikacja zapytań dotyczących zgodności z listami podmiotów objętych sankcjami,
Weryfikacja transakcji krajowych i zagranicznych, transakcji finansowania i obsługi handlu oraz nawiązania relacji, w których wystąpiło trafienie z listami sankcyjnymi,
Przygotowywanie raportów analitycznych,
Wykonywanie dodatkowych zadań w ramach kompetencji Biura
Weryfikacja podatkowa i księgowa otrzymanych dokumentów, w tym sprawdzanie i zatwierdzanie płatności za faktury zakupu oraz sprawdzanie i zatwierdzanie rozliczeń wydatków służbowych pracowników
Sporządzanie i zatwierdzanie rejestru podatku naliczonego VAT na podstawie księgowanych faktur zakupu
Sporządzanie i zatwierdzanie korekt rejestrów podatku naliczonego VAT za poprzednie okresy z tytułu księgowanych faktur zakupu
Wprowadzanie danych do systemów księgowych banku
Kontrola prawidłowości salda na rachunkach podatku naliczonego VAT z tytułu księgowania faktur zakupu,
Sporządzanie i zatwierdzanie faktur wewnętrznych wystawianych w Departamencie
Udział w testach w systemach księgowo-rozliczeniowych, w celu zapewnienia terminowego wykonania wszelkich czynności i zadań obejmujących m. in.: wdrożenia usprawnień systemu oraz nowych funkcjonalności
Rekomendowanie rozwiązań biznesowych zwiększających efektywność procesów oraz pracowników i optymalizujących środowisko pracy w ramach jednostki
Udział w projektach regulacyjnych, regionalnych jak również mających na celu optymalizacje procesów realizowanych w banku/departamencie
Kontrola prawidłowego działania oraz modyfikacja obsługiwanych procesów/produktów
Współtworzenie strategii cyfrowej dla marki Citi Handlowy, skoncentrowanej na osiąganiu wyników i pozyskiwaniu nowych klientów zgodnie z wyznaczonymi celami
Współpraca z kluczowymi partnerami przy uruchamianiu kampanii cyfrowych, takich jak domy mediowe, agencje SEM & SEO, porównywarki finansowe, partnerzy afiliacyjni i portale internetowe
Koordynacja działań marketingowych i akwizycyjnych w ścisłej współpracy z wewnętrznymi partnerami, w tym z działami produktu, marketingu i komunikacji, zespołem grafików, developerami oraz działem analiz
Tworzenie kreacji marketingowych, strony internetowej, landing page na potrzeby promocji kampanii
Zarządzanie dedykowanym budżetem marketingowym
Monitorowanie działań konkurencji i trendów rynkowych
Raportowanie wyników, przygotowywanie analiz i rekomendacji, w tym prezentowanie ich dla wewnętrznych partnerów w organizacji
Przygotowanie i aktualizacja analizy kredytowej dotyczącej przypisanej grupy klientów w ramach segmentów Instytucji Finansowych i Sektora Publicznego, oraz monitorowanie realizacji założonych parametrów oraz kryteriów akceptacji ryzyka,
Pozyskiwanie informacji rynkowych na temat sytuacji dłużników,
Monitorowanie i ocena różnych form zabezpieczeń,
Przygotowywanie propozycji transakcji kredytowych we współpracy z jednostkami biznesowymi,
Współpraca z przydzielonymi do obsługi klientami w celu pozyskania informacji niezbędnych do obsługi kredytowej,
Przeprowadzanie cyklicznych przeglądów kredytowych i uzyskiwanie odpowiednich zatwierdzeń,
Monitorowanie wywiązywania się klienta z realizacji zobowiązań wobec Banku,
Rekomendowanie działań restrukturyzacyjnych, w stosunku do klientów, których wierzytelności zostały sklasyfikowane,
Analiza i ocena jakości portfela kredytowego na podstawie gotowych raportów oraz analiz własnych,
Wsparcie Analityków Kredytowych przy kompleksowych i złożonych transakcjach
Menedżer Biura Operacji ds. Bezpieczeństwa Informacji (VP)
Goleszowska 6, Wola, Warszawa
Wygasła: 02.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Zarządzanie pracą analityków bezpieczeństwa informacji w celu realizacji zadań, podniesienia jakości i wydajności, oraz zapewnienia ciągłości pracy biura
Zarządzanie zespołem, w szczególności dbałość o motywację oraz rozwój pracowników
Monitorowanie otoczenia regulacyjnego i koordynacja wdrażania wymogów związanych z zagadnieniem Bezpieczeństwem Informacji w Banku
Monitorowanie jakości pracy zespołu poprzez kontrole poprawności wykonywanych aktywności
Opracowanie i utrzymanie metryk związanych z prowadzonymi kontrolami
Optymalizacja procesów kontrolnych poprzez wdrażanie nowatorskich rozwiązań oraz ich automatyzację
Koordynacja przejmowania nowych obszarów kontrolnych oraz projektów wewnętrznych biura
Sporządzanie i aktualizacja dokumentacji operacyjnej biura
Identyfikacja ryzyka i wdrażanie adekwatnych kontroli oraz planów naprawczych w podległej jednostce organizacyjnej banku
Będziesz mieć możliwość pracy w jednej z następujących jednostek: Biuro Zgodności ds. Produktów lub Biuro Zgodności ds. Współpracy z Instytucjami Nadzorczymi i Regulacji Nadzorczych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Staż w Pionie Zgodności
Romualda Traugutta 7/9, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 28.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Opiniowanie projektów umów outsourcingu bankowego z dostawcami banku
Opiniowanie ankiet klasyfikacji powierzenia czynności
Opiniowanie aktów wewnętrznych
Inne zadania związane z zarządzaniem ryzykiem braku zgodności w obszarze outsourcingu
W Citi Handlowy doceniamy i rozwijamy talenty, inwestując w ambitnych studentów i absolwentów, którzy nie boją się podejmowania wyzwań. Jeśli masz chęć do nauki i pracy ramię w ramię z doświadczonymi profesjonalistami, zapraszamy Cię na Praktyki Letnie w Bankowości. Będziesz mieć możliwość pracy w jednym z następujących sektorów: Bankowość Korporacyjna, Bankowość Detaliczna, Bankowość Transakcyjna. Praktyki z nami pozwolą Ci zbudować portfolio umiejętności zawodowych, a także pomogą zrozumieć biznes z perspektywy globalnej organizacji. Jeśli interesuje Cię konkretny obszar bankowości, w którym chciał(a)byś zdobyć doświadczenie, napisz nam o tym w swoim CV!
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Ekspert ds. Analiz Biznesowych
Romualda Traugutta 7/9, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 25.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
Realizowanie zadań związanych z obsługą procesów raportowania regulacyjnego,
Tworzenie raportów i analiz oraz prezentowanie wyników,
Tworzenie i administrowanie zaawansowanymi narzędziami działającymi w oparciu o macra, w tym MS Excel, MS query, bazy danych, SAS,
Zarządzanie bazami danych,
Zarządzanie procesami i ich optymalizacja w obszarze Wealth Management, pełnienie roli Biznes Analityka,
Współpraca z innymi jednostkami banku, w tym tworzenie i przekazywanie raportów z głównymi wskaźnikami, dostarczanie raportów dla partnerów biznesowych
Respond to inbound client inquiries and assist with specific service related requests and concerns
Provide solutions to client issues through the usage of all available resources under limited supervision
Identify problem areas and remove obstacles to retain Citi clients
Provide assistance with the delivery of a wide range of products and services to Citi clients as required
Complete assigned tasks in an accurate and timely manner
Consistently achieve individual and team performance targets
Appropriately assess risk when business decisions are made, demonstrating particular consideration for the firm's reputation and safeguarding Citigroup, its clients and assets, by driving compliance with applicable laws, rules and regulations, adhering to Policy, applying sound ethical judgment regarding personal behavior, conduct and business practices, and escalating, managing and reporting control issues with transparency
Wycena wartości aktywów netto i wartości aktywów netto na jednostkę/certyfikat funduszy inwestycyjnych, emerytalnych i ubezpieczeniowych
Obsługa operacyjna finansowych modeli wyceny służących do wyceny niepłynnych aktywów
Monitorowanie stanu rachunków papierów wartościowych, rachunków pieniężnych oraz pozostałych rachunków, na których przechowywane są aktywa funduszy u depozytariusza i w innych podmiotach
Monitorowanie stanu należności i zobowiązań funduszy
Zbieranie danych i przygotowywanie faktur za usługi depozytariusza
Przygotowanie raportów wewnętrznych oraz raportów wynikających z umów z Klientami
Weryfikacja sprawozdań finansowych funduszy
Opracowywanie i wdrażanie nowych procesów operacyjnych oraz optymalizacja już istniejących
Uczestnictwo w projektach dotyczących zmian w zakresie weryfikacji aktywów netto funduszy
Uczestnictwo w testach nowych wersji systemów służących do wyceny aktywów funduszy
Starszy Analityk ds. Nadzoru i Kontroli Działalności Funduszy
Goleszowska 6, Wola, Warszawa
Wygasła: 18.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Obsługa Klientów krajowych: Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych, Powszechne Towarzystwa Emerytalne i Towarzystwa Ubezpieczeniowe, dla których Bank Handlowy pełni rolę Depozytariusza lub Agenta Rozliczającego, w tym udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne, mailowe i pisemne odnośnie min. transakcji na papierach wartościowych, aktywów klientów, dokumentacji
Monitorowanie rozliczeń na rachunkach papierów wartościowych, rachunkach pieniężnych oraz pozostałych rachunkach, na których przechowywane są aktywa funduszy
Monitorowanie przekroczeń dziennych limitów kredytowych pod rozliczenia transakcji na papierach wartościowych
Weryfikacja instrukcji rozliczeniowych przekazywanych przez Klientów w tym obsługa aplikacji występujących w procesie
Weryfikacja dokumentacji Klientów procesowanej w jednostce
Zbieranie danych i przygotowywanie faktur za usługi depozytariusza
Przygotowanie raportów wewnętrznych oraz raportów wynikających z umów z Klientami
Wyjaśnianie reklamacji Klientów
Obsługa operacyjna procesów nadzorczo-kontrolnych między innymi: prowadzenie Rejestru Aktywów Funduszu i Rejestru Aktywów Struktur, kontrola nowych inwestycji i limitów inwestycyjnych funduszy inwestycyjnych i emerytalnych, monitorowanie zmian przepisów prawa, statutów, prospektów, polityk rachunkowości, umów, interpretacji Komisji Nadzoru Finansowego, a także raportowanie regulacyjne
Analityk ds. Nadzoru i Kontroli Działalności Funduszy
Goleszowska 6, Wola, Warszawa
Wygasła: 18.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Weryfikowanie zgodności działalności funduszy z przepisami prawa i z ich statutami w zakresie regulacji AIFMD, UCITS, Ustawy o funduszach inwestycyjnych i zarządzaniu alternatywnymi funduszami inwestycyjnymi i Ustawy o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych
Przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne oraz raportów wynikających z umów z Klientami w tym zasilanie danymi oraz uzgadnianie z Klientami
Obsługa Klientów krajowych: Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych, Powszechne Towarzystwa Emerytalne
i Towarzystwa Ubezpieczeniowe, dla których Bank Handlowy pełni rolę Depozytariusza lub Agenta Rozliczającego, w tym udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne, mailowe i pisemne odnośnie min. transakcji na papierach wartościowych i aktywów klientów
Monitorowanie rozliczeń na rachunkach papierów wartościowych, rachunkach pieniężnych oraz pozostałych rachunkach, na których przechowywane są aktywa funduszy w tym prawidłowość ewidencji środków pieniężnych
Monitorowanie przekroczeń dziennych limitów kredytowych pod rozliczenia transakcji na papierach wartościowych
Monitorowanie płynności środków finansowych na rachunkach inwestycyjnych funduszy
Weryfikacja instrukcji rozliczeniowych przekazywanych przez Klientów w tym obsługa aplikacji występujących w procesie
Weryfikacja dokumentacji Klientów w tym monitorowanie zmian statutów, prospektów, polityk rachunkowości funduszy inwestycyjnych i emerytalnych
Zbieranie danych i przygotowywanie faktur za usługi depozytariusza
Przygotowanie raportów wewnętrznych oraz raportów wynikających z umów z Klientami i wyjaśnianie reklamacji Klientów
Podstawowa obsługa operacyjna procesów nadzorczo-kontrolnych
Obsługa Klientów krajowych: Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych, Powszechne Towarzystwa Emerytalne i Towarzystwa Ubezpieczeniowe, dla których Bank Handlowy pełni rolę
Depozytariusza lub Agenta Rozliczającego, w tym udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne, mailowe i pisemne odnośnie min. transakcji na papierach wartościowych, aktywów klientów, dokumentacji
Monitorowanie rozliczeń na rachunkach papierów wartościowych, rachunkach pieniężnych oraz pozostałych rachunkach, na których przechowywane są aktywa funduszy
Monitorowanie przekroczeń dziennych limitów kredytowych pod rozliczenia transakcji na papierach wartościowych
Weryfikacja instrukcji rozliczeniowych przekazywanych przez Klientów w tym obsługa aplikacji występujących w procesie
Weryfikacja dokumentacji Klientów procesowanej w jednostce
Zbieranie danych i przygotowywanie faktur za usługi depozytariusza
Przygotowanie raportów wewnętrznych oraz raportów wynikających z umów z Klientami
The function manages a team of roughly 7 employees. This includes short term planning, task assignment, ensuring controls are executed and communicating timelines and results to business partners. This may include day-to-day supervise of junior level employees
The role filters all data requests and work with partners to determine which ones are priorities, which can wait and which are not required
The role is responsible for all existing reports and data processes. This includes monitoring and ensuring automated delivery
The function is often tasked with analyzing portfolio trends and identifying performance root causes. This includes data review per analytic standards, summarizing results and presenting a recommended action
The MIS head will oversee the Tableau page and ensure dashboards are clear, well organized and delivered in standard templates to ensure consistence and ease of use
The role is responsible for regulator reporting. This includes understand the requirement, verifying results and delivering within required timelines
Koordynacja procesu generowania oraz wysyłki korespondencji masowej Banku w formie elektronicznej;
Współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi na rzecz Banku usługi w zakresie dostawy oraz utrzymania aplikacji generujących i wysyłających korespondencję masową w formie elektronicznej oraz papierowej;
Testy aplikacji służących do generowania/wysyłki komunikacji elektronicznej
Przygotowanie cyklicznych raportów ilościowych oraz jakościowych na podstawie realizowanych procesów;
Współpraca z jednostkami produktowymi, biznesowymi oraz technologicznymi Banku mająca na celu realizację procesów;
Udział w projektach mających na celu poprawę i/lub wdrożenie nowych rozwiązań usprawniających realizację procesów;
zachowanie zgodności realizowanych procesów z wewnętrznymi oraz zewnętrznymi regulacjami
Przygotowywanie umów technologicznych oraz ich późniejsze uaktualnianie
Wsparcie Właściciela Umowy (VM) w zadaniach związanych z zarządzaniem wybranymi umowami (np. wykonywanie okresowych ryzyka relacji outsourcingowej, zbieranie dokumentacji wymagającej cyklicznej aktualizacji) lub pełnienie funkcji Właściciela Umowy
Przygotowywanie wniosków i dokumentów do Organów Statutowych Banku (Zarząd, Rada Nadzorcza)
Współpraca z project i process managerami w Banku w zakresie identyfikacji usług objętych umowami
Współpraca z jednostkami wewnętrznymi Banku w procesach przygotowywania umów, w zakresie metodologii i zasad zawierania umów i zarządzania dostawcami
Opracowywanie i pozyskiwanie dokumentacji dla organów zewnętrznych niezbędnych do finalizacji umów
Wsparcie jednostek Banku w zakresie procesów audytowych związanych z umowami technologicznymi
Utrzymywanie relacji z jednostkami z grupy Citi odpowiedzialnych za procesy związane z umowami wewnątrz grupy
Supporting and coaching Relationship Managers (Citigold Wealth Management Advisors)
Meetings with Clients with regards to advised products, market situation and Citi’s outlook, analysis of clients portfolio, thereby increasing client satisfaction and share of wallet of existing clients and successfully acquire new clients
10% of the time as a Research Analyst (continuous monitoring of the financial markets)
Investment analysis, preparation of investment recommendations and recommended portfolios
Running calls for Relationship Managers regarding the products and market situation
Oversight of reporting of selected regulatory submissions to: National Bank of Poland (financial reporting), Bank Guarantee Fund, Polish Financial Supervisory Authority
Automations od the process, controls, and data quality checks, including cooperation in the data warehouse implementation project
Supporting the bank’s parent company in fulfillment of respective regulatory submission on consolidated level
Conducting variance analysis and sanity checks related to reported data
Management of external vendors supplying reporting systems
Cooperation with bank’s other organizational units, auditors, regulators, banking sector
Control over adequacy of regulatory reporting based on implemented control mechanisms and monitoring
Preparation of internal manual and procedures covering the reporting process
Oversight of book-closing process, including passing appropriate required adjustment entries and consolidating financials at the end of each accounting period
Providing advice to internal clients on the implications of business trends, issues, operating environment changes, and firm or business unit strategy
Utilization of comprehensive knowledge within entire finance division in order to achieve organizational goals
Acting as subject matter expert to senior stakeholders and other team members
Menedżer Biura Operacji ds. Bezpieczeństwa Informacji (VP)
Goleszowska 6, Wola, Warszawa
Wygasła: 14.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Zarządzanie pracą analityków bezpieczeństwa informacji w celu realizacji zadań, podniesienia jakości i wydajności, oraz zapewnienia ciągłości pracy biura
Zarządzanie zespołem, w szczególności dbałość o motywację oraz rozwój pracowników
Monitorowanie otoczenia regulacyjnego i koordynacja wdrażania wymogów związanych z zagadnieniem Bezpieczeństwem Informacji w Banku
Monitorowanie jakości pracy zespołu poprzez kontrole poprawności wykonywanych aktywności
Opracowanie i utrzymanie metryk związanych z prowadzonymi kontrolami
Optymalizacja procesów kontrolnych poprzez wdrażanie nowatorskich rozwiązań oraz ich automatyzację
Koordynacja przejmowania nowych obszarów kontrolnych oraz projektów wewnętrznych biura
Sporządzanie i aktualizacja dokumentacji operacyjnej biura
Identyfikacja ryzyka i wdrażanie adekwatnych kontroli oraz planów naprawczych w podległej jednostce organizacyjnej banku
Asystentka / Asystent ds. Relacji z Klientem Citigold
aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 07.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Realizacja wyznaczonych działań serwisowych w oddziale oraz poza nim oraz budowanie i pogłębianie relacji z klientami,
Aktywne rozpoznawanie potrzeb klientów i przedstawienie odpowiednich rozwiązań dopasowanych do indywidualnych oczekiwań klienta,
Bieżące informowanie i poszerzanie wiedzy klientów o produktach oferowanych przez Bank,
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta,
Organizowanie i koordynowanie spotkań dla istniejących i potencjalnych klientów,
Zapewnienie skutecznego wsparcia i współpraca z wyznaczonymi Menedżerami Citigold w celu realizacji wyznaczonych działań sprzedażowych, podniesienia poziomu świadczonych usług oraz wymiany doświadczeń
Director of Collection Strategy And Revolving Products Credit Policy Department
Romualda Traugutta 7/9, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 06.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
director
Obowiązki:
Lead and develop a team of risk analysts and manage complex/critical/large professional disciplinary areas
Lead risk financial forecasting efforts, including designing and maintaining complex credit loss and financial risk forecasting models, conducting cost of credit analyses, and monitoring product trends to identify key areas of risk-opportunity
Develop, test, optimize and implement credit/valuation policies
Manage risk levels for the entire credit/valuation spectrum across multiple revolving products and retail formats consistent with program financial goals
Track and report on initiatives, performance results, emerging trends and opportunities to senior management
Together with business teams and collection units, by crafting credit policies and by monitoring of the portfolio, has a responsibility of delivering Plan P&L numbers with special attention to Cost Of Credit in Revolving products area (Credit Card, Unsecured Overdraft)
Track and monitor macroeconomic environment to properly manage adverse risk to the portfolio
Establish credit policies and procedures by multidimensional analysis and in compliance with:
Country PFSA (Polish Financial Supervision Authority) recommendations
Bank Handlowy internal policies and standards
European Banking Authority guidelines
Establish cross-functional partnerships and networks in order to perform the BAU portfolio management and support the execution of cross-functional and business initiatives (on a daily basis cooperation with Business Product/Asset teams, Marketing Team, Digital Team, Credit Verification Unit, Risk Systems Development Bureau, Collection Department, Operational MIS, Compliance Department, Legal Department, Operational Risk Management Department, Capital Management Department)
Performs matrix supervision over performance and efficiency of operational teams (Credit Verification Unit, Collection Department)
Has a direct exposure to and performs consultation on behalf of Country Risk Manager with Regional consultants,
Has a direct exposure on BHW Board/Regional Risk members by participating/leading on decisional commissions and committees
Appropriately assess risk when business decisions are made, demonstrating particular consideration for the firm's reputation and safeguarding BHW, its clients and assets, by driving compliance with applicable laws, rules and regulations, adhering to Policy, applying sound ethical judgment regarding personal behavior, conduct and business practices, and escalating, managing and reporting control issues with transparency, as well as effectively supervise the activity of others and create accountability with those who fail to maintain these standards
Rozliczanie podatków w zakresie odpowiedzialności Pionu Powiernictwa Papierów Wartościowych
Obsługa procesu zwrotu nadpłaconego podatku, tzw. tax reclaim
Obsługa korespondencji z urzędami skarbowymi
Obsługa zapytań, skarg i reklamacji klientów
Aktywne budowanie relacji i współpracy z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
Obsługa fakturowania klientów za usługi powiernictwa i monitorowanie ich płatności
Udział w projektach związanych z działalnością Departamentu
Wykonywanie testów użytkownika dla nowego oprogramowania oraz nowych wersji systemów operacyjnych wykorzystywanych w Departamencie Operacji Powierniczych
Zapewnienie wysokiego standardu etyki zawodowej i zgodności działań z wewnętrznymi i zewnętrznymi regulacjami
Zapewnienie wysokiego standardu oferowanych usług oraz realizacji oczekiwań i potrzeb klientów
Niezależna walidacja modeli ryzyka rynkowego, kontrahenta oraz modeli wycen instrumentów finansowych
Przygotowanie raportów z walidacji wdrożeniowej i okresowej
Tworzenie, utrzymywanie i rozwój kodów programistycznych i narzędzi analitycznych/baz danych zapewniających efektywny proces walidacji
Ocena ryzyka modelu, identyfikowanie i śledzenie ograniczeń modelu, inicjowanie planów naprawczych i formułowanie zaleceń
Ocena zmian do modeli, weryfikacja poprawności implementacji modelu w systemie produkcyjnym, niezależna ocena procesu monitoring modeli
Ocena i weryfikacja planów naprawczych
Przygotowywanie prezentacji z wynikami walidacji dla Szefa Sektora Zarządzania Ryzykiem oraz stosownych Komitetów oraz przekazywanie innych informacji z zakresu zarządzania ryzykiem modeli Banku
Efektywna współpraca z jednostkami organizacyjnymi Banku będącymi właścicielami modeli w zakresie pozyskiwania informacji niezbędnych do oceny modelu oraz uzgadnianie planów naprawczych
Komunikacja z lokalnym nadzorcą oraz audytorem w obszarze związanym z walidacją modeli oraz zarządzaniem ryzykiem modeli
Participation in the annual planning and periodic forecasting processes,
Generate flash results/highlights for Board of Directors’ reports and Executive Management reports,
Contribute to the development of review material for internal leadership and external regulator reviews,
Business performance monitoring, including: month end tracking (P&L / BS), efficiency metrics monitoring, metrics/drivers review, trend & variance analysis, YTD Business result vs Plan monitoring (top to bottom), financial data accuracy review and remediation (cooperation with other Units: e.g. Services, Markets, Risk, Finance, Operations&Technology), clients acquisition/activation/attrition analysis,
Aid with using metrics to evaluate proposed business decisions,
Conduct various ad hoc analyses and strategically address issues that are complementary to the regular Planning and Analysis processes,
Assist in building strategy for CCB (Commercial Bank),
Coordinate CCB FP&A tasks/activities with global team,
Day to day managing CCB client Base in Bank booking systems
Involvement in preparing data for Scorecard of CCB employees,
Has the ability to cooperate with different departments on local and global levels
Partner with Product Management in managing strategic marketing programs, strategic program roadmaps, program development, program/product launches, and program marketing to gain maximum benefit from each program/product and deliver on client value propositions
Create and deploy marketing strategies, lead conceptualization and implementation of key growth initiatives, and maintain current market intelligence on overall industry verticals and competitors
Develop plans and ensure successful execution functional strategies for a business or product requiring coordination and integration across teams/business units, as well as construct and ensure successful execution marketing plan that spans product, brand, acquisition, customer, and retention to improve performance, brand preference, and client engagement
Create and deploy E2E processes for newly-established partnerships and products - including acquisition through various channels and Client onboarding
Utilize specialty knowledge to review, analyze, and develop beyond existing solutions, as well as develop and communicate a business plan on approaching the marketplace
Develop client value propositions, positioning, segmentation, pricing, targeting, channel strategies, and competitive differentiation to achieve preferred status as a partner to Citi clients
Collect client and competitor market research, develop a product innovation roadmap, and manage all aspects of program life cycle management including market demands, technology trends, and competitive field
Obsługa kart płatniczych organizacji VISA, MasterCard wydanych przez Bank handlowy w Warszawie S.A. w zakresie autoryzacji, zastrzegania kart, wycofywania transakcji i innych działań określonych w procedurach;
Przygotowanie raportów i analiz dla innych jednostek organizacyjnych w Banku
Współpraca z organizacjami płatniczymi Visa/Mastercard oraz centrami rozliczeniowymi i usługodawcami w ramach rozwiązywania problemów z dokonywaniem transakcji
Gathers operational data from various cross functional stakeholders to examine past business performance
Identifies data patterns & trends, and provides insights to enhance business decision making capability in business planning, process improvement, solution assessment etc
Recommends actions for future developments & strategic business opportunities, as well as enhancements to operational policies
Exploratory data analysis, confirmatory data analysis and/or qualitative analysis
Translate data into consumer or customer behavioral insights to drive targeting and segmentation strategies, and communicate clearly and effectively to business partners and senior leaders all findings
Continuously improve processes and strategies by exploring and evaluating new data sources, tools, and capabilities
Work closely with internal and external business partners in building, implementing, tracking and improving decision strategies
Appropriately assess risk when business decisions are made, demonstrating particular consideration for the firm's reputation and safeguarding Citigroup, its clients and assets, by driving compliance with applicable laws, rules and regulations, adhering to Policy, applying sound ethical judgment regarding personal behavior, conduct and business practices, and escalating, managing and reporting control issues with transparency
Obsługa Klientów krajowych: Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych, Powszechne Towarzystwa Emerytalne i Towarzystwa Ubezpieczeniowe, dla których Bank Handlowy pełni rolę Depozytariusza lub Agenta Rozliczającego, w tym udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne, mailowe i pisemne odnośnie min. transakcji na papierach wartościowych i aktywów klientów
Monitorowanie rozliczeń na rachunkach papierów wartościowych, rachunkach pieniężnych oraz pozostałych rachunkach, na których przechowywane są aktywa funduszy
Monitorowanie przekroczeń dziennych limitów kredytowych pod rozliczenia transakcji na papierach wartościowych
Monitorowanie płynności środków finansowych na rachunkach inwestycyjnych funduszy
Weryfikacja instrukcji rozliczeniowych przekazywanych przez Klientów w tym obsługa aplikacji występujących w procesie
Weryfikacja dokumentacji Klientów procesowanej w jednostce
Zbieranie danych i przygotowywanie faktur za usługi depozytariusza
Przygotowywanie raportów wewnętrznych oraz raportów wynikających z umów z Klientami
Niezależna walidacja modeli ryzyka rynkowego, kontrahenta oraz modeli wycen instrumentów finansowych
Przygotowanie raportów z walidacji wdrożeniowej i okresowej
Tworzenie, utrzymywanie i rozwój kodów programistycznych i narzędzi analitycznych/baz danych zapewniających efektywny proces walidacji
Ocena ryzyka modelu, identyfikowanie i śledzenie ograniczeń modelu, inicjowanie planów naprawczych i formułowanie zaleceń
Ocena zmian do modeli, weryfikacja poprawności implementacji modelu w systemie produkcyjnym, niezależna ocena procesu monitoring modeli
Ocena i weryfikacja planów naprawczych
Przygotowywanie prezentacji z wynikami walidacji dla Szefa Sektora Zarządzania Ryzykiem oraz stosownych Komitetów oraz przekazywanie innych informacji z zakresu zarządzania ryzykiem modeli Banku
Efektywna współpraca z jednostkami organizacyjnymi Banku będącymi właścicielami modeli w zakresie pozyskiwania informacji niezbędnych do oceny modelu oraz uzgadnianie planów naprawczych
Komunikacja z lokalnym nadzorcą oraz audytorem w obszarze związanym z walidacją modeli oraz zarządzaniem ryzykiem modeli
Tworzenie komunikacji marketingowej promujących ofertę Banku
Planowanie oraz wdrożenie kampanii reklamowych w kanałach digital
Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z partnerami taktycznymi w ramach programu Citi Specials w tym programu Restauracyjnego
Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej z obszaru współpracy z partnerami oraz obszaru engagement i usage (używalności produktów marki Citi Handlowy)
Planowanie, koordynowanie oraz nadzór nad terminową realizacją akcji promocyjnych
Współpraca z firmami zewnętrznymi tj. agencje reklamowe, mediowe, PR-owe, graficy
Wykonywanie procesu oceny ryzyka klienta detalicznego i MSP poprzez samodzielną weryfikację transakcji na kontach, analizę dokumentacji dostępnej w banku, kontakt z doradcą bankowym oraz bezpośrednio z klientem
Weryfikacja aktywności na rachunkach klientów w celu minimalizacja ryzyk, także pod kątem wykorzystania produktów banku do celów innych niż przeznaczenie danego produktu
Pozyskiwanie niezbędnych dokumentów KYC i wyjaśnień
Analiza dokumentacji prawnej, m.in. umów spółek, statutów, aktów notarialnych w celu pozyskania niezbędnych informacji wymaganych ustawą AML
Dbanie o spójność poziomów ryzyka AML dla klientów MSP w systemach Banku
Identyfikowanie i eskalowanie ryzyk operacyjnych oraz efektywne rozwiązywanie problemów
Analiza i ocena sytuacji ekonomiczno – finansowej klientów i prowadzonych przez nich projektów inwestycyjnych, rekomendowanie strategii współpracy kredytowej z klientami, w tym wielkości limitów i struktury transakcji;
Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do podejmowania decyzji;
Prowadzenie bieżącego monitoringu sytuacji klientów, w tym analiza sytuacji branży, zewnętrznych i wewnętrznych sygnałów wczesnego ostrzegania oraz podejmowanie działań adekwatnych do zidentyfikowanych ryzyk;
Inicjowanie i rekomendowanie zmian do procesu kredytowego i regulacji kredytowych wpływających na zwiększenie ich efektywności i przejrzystości;
Współpraca z innymi jednostkami celem zapewnienia optymalnego procesu obsługi kredytowej klientów;
Analiza i ocena sytuacji ekonomiczno – finansowej klientów i prowadzonych przez nich projektów inwestycyjnych, rekomendowanie strategii współpracy kredytowej z klientami, w tym wielkości limitów i struktury transakcji;
Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do podejmowania decyzji;
Prowadzenie bieżącego monitoringu sytuacji klientów, w tym analiza sytuacji branży, zewnętrznych i wewnętrznych sygnałów wczesnego ostrzegania oraz podejmowanie działań adekwatnych do zidentyfikowanych ryzyk;
Inicjowanie i rekomendowanie zmian do procesu kredytowego i regulacji kredytowych wpływających na zwiększenie ich efektywności i przejrzystości;
Współpraca z innymi jednostkami celem zapewnienia optymalnego procesu obsługi kredytowej klientów;
Analiza i ocena sytuacji ekonomiczno – finansowej klientów i prowadzonych przez nich projektów inwestycyjnych, rekomendowanie strategii współpracy kredytowej z klientami, w tym wielkości limitów i struktury transakcji;
Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do podejmowania decyzji;
Prowadzenie bieżącego monitoringu sytuacji klientów, w tym analiza sytuacji branży, zewnętrznych i wewnętrznych sygnałów wczesnego ostrzegania oraz podejmowanie działań adekwatnych do zidentyfikowanych ryzyk;
Inicjowanie i rekomendowanie zmian do procesu kredytowego i regulacji kredytowych wpływających na zwiększenie ich efektywności i przejrzystości;
Współpraca z innymi jednostkami celem zapewnienia optymalnego procesu obsługi kredytowej klientów;
Przygotowywanie umów technologicznych oraz ich późniejsze uaktualnianie,
Wsparcie Właściciela Umowy (VM) w zadaniach związanych z zarządzaniem wybranymi umowami (np. wykonywanie okresowych ryzyka relacji outsourcingowej, zbieranie dokumentacji wymagającej cyklicznej aktualizacji),
Przygotowywanie wniosków i dokumentów do Organów Statutowych Banku (Zarząd, Rada Nadzorcza),
Współpraca z project i process managerami w Banku w zakresie identyfikacji usług objętych umowami,
Współpraca z jednostkami wewnętrznymi Banku w procesach przygotowywania umów, w zakresie metodologii i zasad zawierania umów i zarządzania dostawcami,
Opracowywanie i pozyskiwanie dokumentacji dla organów zewnętrznych niezbędnych do finalizacji umów,
Wsparcie jednostek Banku w zakresie procesów audytowych związanych z umowami technologicznymi,
Utrzymywanie relacji z jednostkami z grupy Citi odpowiedzialnych za procesy związane z umowami wewnątrz grupy
Activation and maintenance of locally approved credit obligors in the credit system
Preparation of credit approvals (CA) document in the credit system based on the data provided by the RM and Risk for Annual Review, Interim, Extension and Initial following the established procedures, policies and checkpoints;
Input and maintenance of approved credit facilities in the credit system (e.g. facility creation, allocations/re-allocations, facility amendment, cancellation, classification, special handling instructions, and updates using “As Of” functionality);
Ensure that the credit approvals are obtained and in compliance to the credit policy
Review and rectification of data exceptions.; month-end adjustments on credit facilities via "as of" functionality. Monitoring, completion/filing of fully approved workflows;
Monthly reporting of Expiring CAs and Expired CAs;
Checking of approval for Classified Credit Review if in compliance to the credit policy
Appropriately assess risk when business decisions are made, demonstrating particular consideration for the firm's reputation and safeguarding Citigroup, its clients and assets, by driving compliance with applicable laws, rules and regulations, adhering to Policy, applying sound ethical judgment regarding personal behavior, conduct and business practices, and escalating, managing and reporting control issues with transparency
Analiza kredytowa i ocena ryzyka klientów w ramach przydzielonego portfela (Średnie i Duże Przedsiębiorstwa) oraz współpraca w tym zakresie z partnerami biznesowymi, zapewnienie odpowiedniej jakości portfela i adekwatnej klasyfikacji klientów;
Zarządzanie ryzykiem związanym z nowymi i istniejącymi transakcjami kredytowymi, w tym finansowania konsorcjalne;
Wsparcie partnerów biznesowych w działaniach akwizycyjnych, poprzez analizę sytuacji i zdolności kredytowej potencjalnych klientów;
Analiza i ocena sytuacji ekonomiczno – finansowej klientów i prowadzonych przez nich projektów inwestycyjnych, rekomendowanie strategii współpracy kredytowej z klientami, w tym wielkości limitów i struktury transakcji;
Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do podejmowania decyzji;
Prowadzenie bieżącego monitoringu sytuacji klientów, w tym analiza sytuacji branży, zewnętrznych i wewnętrznych sygnałów wczesnego ostrzegania oraz podejmowanie działań adekwatnych do zidentyfikowanych ryzyk;
Inicjowanie i rekomendowanie zmian do procesu kredytowego i regulacji kredytowych wpływających na zwiększenie ich efektywności i przejrzystości;
Współpraca z innymi jednostkami celem zapewnienia optymalnego procesu obsługi kredytowej klientów
Aleja Generała Tadeusza Bora-Komorowskiego 25B, Prądnik Czerwony, Kraków
Wygasła: 26.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Analiza kredytowa i ocena ryzyka klientów w ramach przydzielonego portfela (Średnie i Duże Przedsiębiorstwa) oraz współpraca w tym zakresie z partnerami biznesowymi, zapewnienie odpowiedniej jakości portfela i adekwatnej klasyfikacji klientów;
Zarządzanie ryzykiem związanym z nowymi i istniejącymi transakcjami kredytowymi, w tym finansowania konsorcjalne;
Wsparcie partnerów biznesowych w działaniach akwizycyjnych, poprzez analizę sytuacji i zdolności kredytowej potencjalnych klientów;
Analiza i ocena sytuacji ekonomiczno – finansowej klientów i prowadzonych przez nich projektów inwestycyjnych, rekomendowanie strategii współpracy kredytowej z klientami, w tym wielkości limitów i struktury transakcji;
Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do podejmowania decyzji;
Prowadzenie bieżącego monitoringu sytuacji klientów, w tym analiza sytuacji branży, zewnętrznych i wewnętrznych sygnałów wczesnego ostrzegania oraz podejmowanie działań adekwatnych do zidentyfikowanych ryzyk;
Inicjowanie i rekomendowanie zmian do procesu kredytowego i regulacji kredytowych wpływających na zwiększenie ich efektywności i przejrzystości;
Współpraca z innymi jednostkami celem zapewnienia optymalnego procesu obsługi kredytowej klientów
Analiza kredytowa i ocena ryzyka klientów w ramach przydzielonego portfela (Średnie i Duże Przedsiębiorstwa) oraz współpraca w tym zakresie z partnerami biznesowymi, zapewnienie odpowiedniej jakości portfela i adekwatnej klasyfikacji klientów;
Zarządzanie ryzykiem związanym z nowymi i istniejącymi transakcjami kredytowymi, w tym finansowania konsorcjalne;
Wsparcie partnerów biznesowych w działaniach akwizycyjnych, poprzez analizę sytuacji i zdolności kredytowej potencjalnych klientów;
Analiza i ocena sytuacji ekonomiczno – finansowej klientów i prowadzonych przez nich projektów inwestycyjnych, rekomendowanie strategii współpracy kredytowej z klientami, w tym wielkości limitów i struktury transakcji;
Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do podejmowania decyzji;
Prowadzenie bieżącego monitoringu sytuacji klientów, w tym analiza sytuacji branży, zewnętrznych i wewnętrznych sygnałów wczesnego ostrzegania oraz podejmowanie działań adekwatnych do zidentyfikowanych ryzyk;
Inicjowanie i rekomendowanie zmian do procesu kredytowego i regulacji kredytowych wpływających na zwiększenie ich efektywności i przejrzystości;
Współpraca z innymi jednostkami celem zapewnienia optymalnego procesu obsługi kredytowej klientów
Dostarczanie wielokanałowych kampanii marketingowych i sprzedażowych w CRM
Pomoc zespołom marketingu w identyfikacji i kierowaniu najlepszych ofert do klientów poprzez wykorzystaniu dostępnych informacji, zarządzanie kontaktami z klientami i pozyskania potencjalnych klientów
Realizacja strategii kontaktu z klientami we współpracy z innymi departamentami Banku części detalicznej w celu maksymalizacji wyników sprzedażowych i zadowolenia klienta
Pogłębianie relacji z klientami w celu jej poprawy
Przygotowywanie raportów cyklicznych i ad-hoc i z przeprowadzanych kampanii
Codzienna współpraca z innymi departamentami Banku w celu osiągnięcia celów biznesowych
Kontrola ciągłości oraz utrzymanie dokumentacji procesów bazodanowych
Starszy Specjalista ds. Modelowania Ryzyka Kredytowego
Romualda Traugutta 7/9, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Prowadzenie projektów, budowa i utrzymanie modeli scoringowych oraz innych narzędzi wspierających zarządzanie portfelem kredytowym oraz podejmowanie decyzji kredytowych,
Projektowanie i budowa nowoczesnych modeli oceny ryzyka i zdolności kredytowej klienta, bazujących na nowych źródłach danych,
Przeprowadzanie i analiza wyników testów warunków skrajnych CCAR,
Prowadzenie projektów budowy modeli na potrzeby testów warunków skrajnych i raportowania regulacyjnego,
Wsparcie analityczne w zakresie zarządzania portfelem kredytowym,
Utrzymanie i rozwój systemów informacji zarządczej w zakresie ryzyka kredytowego,
Wyliczanie odpisów i wymogów kapitałowych dla produktów Bankowości Detalicznej wg. standardu rachunkowości USGAAP
Kompleksowa obsługa klienta zamożnego, w tym obsługa kasowa
Edukacja i wsparcie klienta w zakresie samoobsługi w preferowanych dla danej czynności kanałach obsługi takich jak: bankomat, Citibank Online, Citi Mobile, CitiPhone
Dbanie o zgodność podejmowanych działań, operacji i transakcji kasowych z obowiązującymi procedurami i standardami Banku
Działania administracyjne związane z zarządzaniem gotówką i kompletowaniem wymaganych dokumentów
Efektywna współpraca z innymi działami Banku
Dbanie o najwyższe wartości i etykę w realizacji codziennych zadań
Odpowiadanie za sprawny przebieg procesów z zakresu bezpieczeństwa oraz administracji w jednostce w obszarze kasowym
Przygotowywanie raportów i prezentacji stanu realizacji procesów bezpieczeństwa informacji,
Prowadzenie kontroli bezpieczeństwa informacji zgodnie z istniejącymi procedurami,
Współudział w projektach, audytach i innych działaniach kontrolnych,
Pomoc w przygotowaniu materiałów edukacyjnych, wydarzeń i akcji podnoszących świadomość z zakresu bezpieczeństwa informacji,
Realizacja zadań funkcji koordynatora ds. Zarządzania Dokumentacją, Koordynatora Przetwarzania Danych Osobowych i/lub Bezpieczeństwa Informacji na poziomie pionu,
Realizacja zadań z zakresu zarządzania umowami oraz dostawcami zewnętrznymi,
Przeprowadzanie złożonych audytów, w tym pisanie raportów z audytu wraz z projektami zaleceń z przeprowadzonych audytów, prezentowanie zidentyfikowanych ustaleń oraz omawianie planów naprawczych,
Realizowanie przypisanych audytów zgodnie z przyjętym harmonogramem i budżetem,
Proponowanie rozwiązań mających na celu ograniczenie ryzyka i usprawnienie procesów,
Przyczynianie się do rozwoju usprawnień procesów audytu, w tym rozwoju zautomatyzowanych procedur,
Stosowanie się do standardów, zasad i przepisów audytu wewnętrznego,
Proaktywna współpraca z biznesem w ramach audytowanych obszarów,
Prezentowanie niezależnego osądu,
Występowanie jako ekspert w ramach zespołów audytowych w wybranych obszarach audytu, w szczególności w zakresie działalności maklerskiej
Optimization and preparation of new analytical models as well as reporting tools supporting incentive and performance management from DWH using SAS/ SAS4GL,
Leading strategic projects around incentive compensation as well as core compensation,
Supporting team members with analytical and technical views,
Preparation various analytics including predictive modelling,
Ensures analytics drive appropriate decisions and activities,
Work closely with internal and external business partners in building, implementing, tracking and improving strategies,
Makes and implements recommendations through the use of data analysis and segmentation methodologies,
Translate data into consumer or customer behavioral insights to drive targeting and segmentation strategies, and communicate clearly and effectively to business partners and senior leaders all findings,
Forecasting includes creation of key indicator curves and indices,
Integrates key profitability drivers and measures of success make pricing offer recommendations and performs adhoc analytical requests,
Appropriately assess risk when business decisions are made, demonstrating particular consideration for the firm's reputation and safeguarding Citigroup, its clients and assets, by driving compliance with applicable laws, rules and regulations, adhering to Policy, applying sound ethical judgment regarding personal behavior, conduct and business practices, and escalating, managing and reporting control issues with transparency, as well as effectively supervise the activity of others and create accountability with those who fail to maintain these standards