Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (9)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 9 )
Przedstawiciel Regionalny w Sektorze Biotechnologicznym
pomorskie
Wygasła: 05.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sprzedaż produktów z branży biotechnologicznej
Promocja produktów firmy w środowisku naukowym, medycznym, farmaceutycznym, w laboratoriach, w stacjach badawczych, w sektorze publicznym i prywatnym, założeniami strategii marketingowej Firmy
Organizowanie i przeprowadzanie profesjonalnych prezentacji produktowych dla potencjalnych Klientów
Realizacja założonego planu sprzedaży
Uczestnictwo i reprezentowanie firmy na konferencjach i sympozjach naukowych
Przedstawiciel Regionalny w Sektorze Biotechnologicznym
dolnośląskie
Wygasła: 01.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sprzedaż produktów z branży biotechnologicznej
Promocja produktów firmy w środowisku naukowym, medycznym, farmaceutycznym, w laboratoriach, w stacjach badawczych, w sektorze publicznym i prywatnym, założeniami strategii marketingowej Firmy
Organizowanie i przeprowadzanie profesjonalnych prezentacji produktowych dla potencjalnych Klientów
Realizacja założonego planu sprzedaży
Uczestnictwo i reprezentowanie firmy na konferencjach i sympozjach naukowych
Promocja produktów firmy w środowisku naukowym, medycznym, farmaceutycznym, w laboratoriach, w stacjach badawczych, w sektorze publicznym i prywatnym, założeniami strategii marketingowej Firmy
Organizowanie i przeprowadzanie profesjonalnych prezentacji produktowych dla potencjalnych Klientów
Realizacja założonego planu sprzedaży
Uczestnictwo i reprezentowanie firmy na konferencjach i sympozjach naukowych
Promocja produktów firmy w środowisku naukowym, medycznym, farmaceutycznym, w laboratoriach, w stacjach badawczych, w sektorze publicznym i prywatnym, założeniami strategii marketingowej Firmy
Organizowanie i przeprowadzanie profesjonalnych prezentacji produktowych dla potencjalnych Klientów
Realizacja założonego planu sprzedaży
Uczestnictwo i reprezentowanie firmy na konferencjach i sympozjach naukowych
Promocja produktów firmy w środowisku naukowym, medycznym, farmaceutycznym, w laboratoriach, w stacjach badawczych, w sektorze publicznym i prywatnym, założeniami strategii marketingowej Firmy
Organizowanie i przeprowadzanie profesjonalnych prezentacji produktowych dla potencjalnych Klientów
Realizacja założonego planu sprzedaży
Uczestnictwo i reprezentowanie firmy na konferencjach i sympozjach naukowych
Promocja produktów firmy w środowisku naukowym, medycznym, farmaceutycznym, w laboratoriach, w stacjach badawczych, w sektorze publicznym i prywatnym, założeniami strategii marketingowej Firmy
Organizowanie i przeprowadzanie profesjonalnych prezentacji produktowych dla potencjalnych Klientów
Realizacja założonego planu sprzedaży
Uczestnictwo i reprezentowanie firmy na konferencjach i sympozjach naukowych
Promocja produktów firmy w środowisku naukowym, medycznym, farmaceutycznym, w laboratoriach, w stacjach badawczych, w sektorze publicznym i prywatnym, założeniami strategii marketingowej Firmy
Organizowanie i przeprowadzanie profesjonalnych prezentacji produktowych dla potencjalnych Klientów
Realizacja założonego planu sprzedaży
Uczestnictwo i reprezentowanie firmy na konferencjach i sympozjach naukowych
Promocja produktów firmy w środowisku naukowym, medycznym, farmaceutycznym, w laboratoriach, w stacjach badawczych, w sektorze publicznym i prywatnym, założeniami strategii marketingowej Firmy
Organizowanie i przeprowadzanie profesjonalnych prezentacji produktowych dla potencjalnych Klientów
Realizacja założonego planu sprzedaży
Uczestnictwo i reprezentowanie firmy na konferencjach i sympozjach naukowych
Promocja produktów firmy w środowisku naukowym, medycznym, farmaceutycznym, w laboratoriach, w stacjach badawczych, w sektorze publicznym i prywatnym, założeniami strategii marketingowej Firmy
Organizowanie i przeprowadzanie profesjonalnych prezentacji produktowych dla potencjalnych Klientów
Realizacja założonego planu sprzedaży
Uczestnictwo i reprezentowanie firmy na konferencjach i sympozjach naukowych