Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (17)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 17 )
Specjalista/ka ds. pozyskiwania obiektów cyfrowych
aleja Jana Pawła II 29, Warszawa
Wygasła: 18.01.2024
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wykonywanie kwerend dotyczących materiałów ikonograficznych na potrzeby działalności Instytutu;
przygotowywanie opisów do wyszukiwanych materiałów ikonograficznych;
pozyskiwanie praw autorskich i/lub licencji do obiektów cyfrowych na potrzeby działalności Instytutu;
praca przy tworzeniu bazy danych pozyskanych materiałów ikonograficznych;
pozyskiwanie zgód na udostępnianie wybranych obiektów cyfrowych, weryfikacja ich stanu prawnego, nadzór nad licencjami oraz zawieranie umów licencyjnych na wykorzystanie materiałów ikonograficznych w porozumieniu i współpracy z odpowiednimi działami w Instytucie;
odpowiedzialność za obieg dokumentów finansowych, koordynacja wydatków i rozliczeń finansowych dotyczących pozyskiwania obiektów cyfrowych i/lub licencji w porozumieniu i współpracy z odpowiednimi działami w Instytucie;
bieżąca archiwizacja prowadzonych spraw;
współpraca z innymi działami w zakresie realizacji celów statutowych Instytutu
Specjalista / Specjalistka ds. organizacji konferencji
Belwederska 23, Warszawa
Wygasła: 24.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kompleksowa organizacja konferencji, seminariów, uroczystości rocznicowych (dalej zwanymi: wydarzeniami) organizowanych i współorganizowanych przez Instytut na terenie Polski, w tym koordynacja i nadzór nad organizowanymi uroczystościami na poziomie współpracy pomiędzy podmiotami (służbami i instytucjami) odpowiedzialnymi za poszczególne obszary odpowiedzialności, weryfikacja list uczestników imprezy, zapewnieniem miejsca wydarzenia, koordynacja usług gastronomicznych i hotelowych oraz transportu, obsługa techniczna wydarzeń,
w ramach koordynacji prac nad wydarzeniami organizowanymi przez IDR - konieczność wyjazdów służbowych,
wykonywanie czynności z związanych z konferencjami i innymi wydarzeniami organizowanymi przez Instytut De Republica w zakresie Zamówień Publicznych /w tym m.in. szacowanie, wnioskowanie o udzielenie zamówień publicznych, tworzenie opisu przedmiotu zamówienia i dokumentacji, współpraca z działem Zamówień Publicznych w zakresie wyboru procedury i prowadzenia postepowania, prowadzenie korespondencji i uzgodnień z oferentami w zakresie zamówień publicznych, prowadzenie rejestru Zamówień Publicznych/
wspieranie Biura Administracyjno-Finansowego w zakresie prac biurowych
Samodzielny Specjalista / Samodzielna Specjalistka ds. Kadr i Płac oraz Księgowości
Belwederska 23, Warszawa
Wygasła: 30.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy - z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu pracy i rozporządzeniami, oraz w terminach wynikających z przepisów prawa, w tym: przygotowywanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy itp.;
zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami;
wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowym Quorum QNT
prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowych;
koordynowanie obiegu dokumentów personalnych;
wystawianie wymaganych dokumentów i zaświadczeń dla pracowników i instytucji zewnętrznych;
naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie list płac, kartotek wynagrodzeń, deklaracji PIT, ZUS-u, PFRON; sporządzanie bieżącej ewidencji wynagrodzeń;
naliczanie PPK;
monitorowanie ważności badań okresowych pracowników, szkoleń bhp, ewidencjonowanie zwolnień lekarskich i nieobecności;
sporządzanie zestawień i raportów z zakresu zatrudnienia i płac, sporządzanie sprawozdań;
przygotowywanie bieżących zaświadczeń dla pracowników, do wydawania których Zleceniodawca jest zobowiązany z tytułu zatrudnienia danego pracownika;
w zakresie umów cywilnoprawnych - przygotowanie umów cywilnoprawnych i rachunków, sporządzanie deklaracji PIT-11 dla zleceniobiorców;
bieżące prowadzenie spraw przed urzędami skarbowymi i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, w tym reprezentowanie instytutu w czasie i w ramach udzielonego pełnomocnictwa
tworzenie i współtworzenie materiałów graficznych dla potrzeb Wydawnictwa Instytutu De Republica, w tym między innymi przygotowywanie:
- projektów layoutów i okładek publikacji (książki/czasopisma);
- materiałów do druku: projekt i przygotowanie (znajomość zasad DTP);
- opracowanie graficzne produktów wydawniczych;
tworzenie i współtworzenie materiałów popularyzatorskich dla potrzeb Instytutu De Republica, w tym między innymi przygotowywanie:
- projektów layoutów (m.in. zaproszeń na wydarzenia, plakatów na wydarzenia, innych druków ulotnych na wydarzenia);
- materiałów do druku: projekt i przygotowanie (znajomość zasad DTP);
- materiałów popularyzatorskich online: bannery, grafiki na media społecznościowe;
- modyfikacja projektów graficznych na formaty wymagane do różnych mediów i kanałów komunikacji;
umiejętność przeprowadzania korekty graficznej, technicznej i merytorycznej;
realizacja założeń planu wydawniczego;
współpraca z autorami, redaktorami i pozostałymi Zespołami Instytutu;
prowadzenie dokumentacji i archiwizacji prac, zadania administracyjne związane z działalnością wydawniczą (elementy prawa autorskiego, obieg dokumentów)
Główny specjalista / Główna specjalistka ds. księgowości
Belwederska 23, Warszawa
Wygasła: 16.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
prowadzenie rachunkowości oraz gospodarki finansowej;
wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
prowadzenie ewidencji składników majątku Instytutu De Republica;
dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
opracowywanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych z wykonania procesów gromadzenia środków publicznych oraz ich rozdysponowania;
weryfikowanie pod względem finansowym projektów dokumentów powodujących powstanie zobowiązań finansowych Instytutu;
prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypłat wynagrodzeń pracowników Instytutu i osób fizycznych wykonujących pracę na podstawie umów cywilnoprawnych;
kontrola pobierania i rozliczenia zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, Fundusz Pracy, wpłat na pracownicze plany kapitałowe (PPK), wpłat na PFRON;
inicjowanie i opracowywanie projektów dokumentów umów i porozumień związanych z realizacją zadań IDR;
realizację zobowiązań wynikających z zawartych umów, porozumień oraz decyzji dotyczących realizacji zadań IDR, a w przypadku zaistnienia konieczności zmian tych dokumentów, przygotowanie propozycji ich zmiany;
wykonywanie innych zadań zleconych przez Głównego Księgowego Instytutu de Republica,
wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Instytutu De Republica lub zastępców Dyrektora Instytutu De Republica
tworzenie i współtworzenie materiałów graficznych dla potrzeb Wydawnictwa Instytutu De Republica, w tym między innymi przygotowywanie:
projektów layoutów i okładek publikacji (książki/czasopisma),
materiałów do druku: projekt i przygotowanie (znajomość zasad DTP),
materiałów popularyzatorskich online: bannery, grafiki na media społecznościowe;
dobieranie i edycja obrazu z wykorzystaniem technik retuszu na potrzeby projektów graficznych;
modyfikacja projektów graficznych na formaty wymagane do różnych mediów i kanałów komunikacji;
umiejętność przeprowadzania korekty graficznej, technicznej i merytorycznej;
realizacja założeń planu wydawniczego;
współpraca z autorami, redaktorami i pozostałymi Zespołami Instytutu;
prowadzenie dokumentacji i archiwizacji prac, zadania administracyjne związane z działalnością wydawniczą (elementy prawa autorskiego, obieg dokumentów, obsługa elektronicznego planu wydawniczego)
Specjalista / Specjalistka ds. pozyskiwania obiektów cyfrowych
Belwederska 23, Warszawa
Wygasła: 16.11.2022
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie kwerend dotyczących materiałów ikonograficznych na potrzeby działalności Instytutu;
pozyskiwanie praw autorskich i licencji do obiektów cyfrowych na potrzeby działalności Instytutu;
praca przy tworzeniu bazy danych pozyskanych materiałów ikonograficznych;
przygotowywanie umów na podstawie przyjętych wzorów, pozyskiwanie zgód na udostępnianie pozyskanych obiektów cyfrowych oraz weryfikacja ich stanu prawnego i nadzór nad licencjami oraz zawieranie umów licencyjnych na wykorzystanie materiałów ikonograficznych;
odpowiedzialność za obieg dokumentów finansowych, nadzór nad wydatkami i rozliczeniami finansowymi dotyczącymi licencji;
bieżąca archiwizacja prowadzonych spraw;
współpraca z innymi działami w zakresie realizacji celów statutowych Instytutu
Specjalista do spraw organizacji konferencji i uroczystości organizowanych przez IDR
Warszawa
Wygasła: 01.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kompleksowa organizacja konferencji, seminariów, uroczystości rocznicowych (dalej zwanymi: wydarzeniami) organizowanych i współorganizowanych przez Instytut na terenie Polski, w tym koordynacja i nadzór nad organizowanymi uroczystościami na poziomie współpracy pomiędzy podmiotami (służbami i instytucjami) odpowiedzialnymi za poszczególne obszary odpowiedzialności, weryfikacja list uczestników imprezy, zapewnieniem miejsca wydarzenia, koordynacja usług gastronomicznych i hotelowych oraz transportu,
w ramach koordynacji prac nad miejscami wydarzeń organizowanych przez IDR - liczne wyjazdy służbowe w celu podziału obszarów odpowiedzialności pomiędzy poszczególne podmioty, ustalenie dróg komunikacji i wymiany informacji, ustalenie czasowej spójności realizowanych zadań (ich właściwej kolejności) oraz rozpoznania możliwych ryzyk,
umiejętność organizacji wydarzeń, redagowania pism, zaproszeń, etykietowania korespondencji, pozyskiwanie danych, tworzenie i zarządzanie bazami danych