Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (71)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 71 )
Specjalista / Specjalistka ds. promocji
Gwardii 1, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 31.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowywanie i realizacja media planów/planów promocji projektów i wydarzeń;
obsługa i redakcja strony internetowej;
zarządzanie kanałami społecznościowymi, zgodnie z obowiązującym trendami
przygotowywanie harmonogramu publikacji, tworzenie, redagowanie i publikowanie odpowiednich treści w celu kreowania pozytywnego wizerunku instytucji. Zarządzanie udostępnianym contentem;
tworzenie tekstów, grafik, filmów, relacji oraz obróbka zdjęć z przeznaczeniem do publikacji w mediach społecznościowych,
planowanie i tworzenie kampanii reklamowych w social mediach;
interakcja i aktywizowanie użytkowników mediów społecznościowych;
pomiar wskaźników prowadzonych akcji promocyjnych i marketingowych w social mediach;
generowanie pomysłów i rekomendowanie nowych rozwiązań na budowanie zasięgów, mając na uwadze spójność oraz jakość wizerunku;
prowadzenie realizowanych projektów (w tym dokumentacja fotograficzna, wideo, przygotowywanie i rozliczanie budżetu projektów, koordynowanie procesu przygotowania, prawidłowego obiegu i rozliczenia umów zawieranych z zewnętrznymi współpracownikami/firmami projektów)
Główny Specjalista / Główna Specjalistka ds. zamówień publicznych
Gwardii 1, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 27.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
• Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych związanych z inwestycją, wystawą stałą i bieżącą działalnością MHP
• Przygotowywanie i prowadzenie zamówień w zakresie działalności kulturalnej związanych
z bieżącą działalnością MHP
• Weryfikacja materiałów związanych z opisem przedmiotu zamówienia
• Udział w pracach komisji przetargowych
• Sporządzanie, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji przetargowej
• Koordynacja czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem
• Weryfikowanie i opiniowanie poprawności dokumentacji udzielania zamówień o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 tys. złotych wyłączonych spod reżimu ustawy PZP
• Śledzenie zmian w zakresie przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz przepisów z zakresu udzielania zamówień z zakresu działalności kulturalnej
• Przygotowywanie sprawozdań i analiz dotyczących zamówień publicznych oraz zamówień
z zakresu działalności kulturalnej
• Przygotowywanie planu zamówień publicznych MHP
• Prowadzenie rejestru zamówień publicznych
• Bieżąca weryfikacja przepisów wewnętrznych MHP dotyczących realizacji procedur zamówień publicznych oraz zamówień z zakresu działalności kulturalnej
Specjalista / Specjalistka w dziale strategii i rozwoju
Gwardii 1, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 03.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Charakterystyka stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmować się opracowywaniem dokumentacji i współtworzeniem procesów związanych z planami rozwojowymi oraz strategicznymi projektami muzeum. Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in. tworzenie pism, przygotowywanie umów ze współpracownikami, tworzenie i rozliczanie budżetów, przygotowywanie wniosków o dotacje. Stanowisko to wymaga doświadczenia z zakresu organizacji i funkcjonowania instytucji kultury, także znajomości bieżących trendów w muzealnictwie
Zakres obowiązków
Realizacja strategicznych projektów Muzeum
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami Muzeum w kraju i za granicą
Aktywny udział w promocji Muzeum
Prowadzenie korespondencji z partnerami oraz innymi podmiotami zewnętrznymi
Przygotowywanie wniosków o dotacje
Przygotowywanie umów ze współpracownikami
Tworzenie i rozliczanie budżetów projektów
Współtworzenie rocznych i wieloletnich planów działalności Muzeum Historii Polski
Współtworzenie strategicznych dokumentów dotyczących realizacji misji Muzeum i jego rozwoju
Współtworzenie dokumentów operacyjnych wynikających ze strategii współpracy Muzeum z instytucjami w kraju i za granicą
Aktywne wsparcie procesów zmiany w ramach MHP
Aktywne uczestnictwo w innych działaniach podejmowanych przez MHP
Specjalista / Specjalistka w dziale administracyjnym
Gwardii 1, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 03.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Charakterystyka stanowiska
Osoba na tym stanowisku będzie zajmować się organizacją recepcji biura Muzeum, odpowiadać będzie za sprawy związane z organizacją, administracją i funkcjonowaniem Muzeum Historii Polski. Będzie również koordynować obieg dokumentów i informacji w zakresie powierzonych zadań
Zakres obowiązków:
• Obsługa recepcji biura
• Zastępowanie pracowników sekretariatu
• Nadzór nad prawidłową realizacją umów z usługodawcami Muzeum w ramach kompetencji działu
• Wprowadzanie danych do systemów inwentaryzacyjnych
• Współpraca z właściwymi instytucjami rządowymi oraz samorządowymi przy organizacji wydarzeń kulturalnych (w tym uzyskiwanie zgód i decyzji administracyjnych)
• Współdziałanie przy organizacji imprez, wystaw i innych aktywności podejmowanych przez Muzeum
Specjalista / Specjalistka w dziale administracyjnym
Gwardii 1, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 25.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Charakterystyka stanowiska
Osoba na tym stanowisku będzie się zajmować sprawami związanymi z organizacją, administracją i funkcjonowaniem Muzeum Historii Polski. Będzie realizować bieżące potrzeby wynikające z działalności Instytucji
Zakres obowiązków:
• Koordynacja i nadzór nad realizacją umów z usługodawcami Muzeum
• Koordynacja umów ubezpieczeniowych
• Pozyskiwanie i rozliczanie dotacji z Ministerstwa oraz z zewnętrznych programów grantowych
• Realizacja zadań w zakresie zarządzania mieniem Muzeum
• Obsługa systemów informatycznych wykorzystywanych w pracy Działu
• Występowanie w imieniu Muzeum do właściwych organów, jednostek rządowych i samorządowych na etapie organizacji przez Muzeum wydarzeń kulturalnych (w tym pozyskiwanie zgód i decyzji administracyjnych)
Specjalista / Specjalistka w dziale administracyjnym
Gwardii 1, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 25.02.2024
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Charakterystyka stanowiska
Osoba na tym stanowisku zajmować się będzie sprawami związanymi z organizacją, administracją i funkcjonowaniem Archiwum Zakładowego oraz obiegu dokumentów w Muzeum Historii Polski
Zakres obowiązków:
• Utrzymanie bieżących działań związanych z funkcjonowaniem archiwum zakładowego
• Przygotowywanie dokumentacji do aktualizowania wprowadzonych normatywów kancelaryjnych i archiwalnych
• Nadzór nad dokumentacją przekazaną do AZ
• Wsparcie pracowników w zakresie prawidłowego obiegu dokumentów, w kwestiach związanych z nadawaniem numerów spraw oraz przygotowywaniem dokumentów do przekazania do AZ
• Prowadzenie wewnętrznych szkoleń z normatywów kancelaryjnych
• Prowadzenie ewidencji dokumentacji, opisywanie i klasyfikacja
• Udostępnianie dokumentacji zgromadzonej w AZ
• Współpraca z zewnętrznym podmiotem wykonującym zadania archiwistyczne
• Kontakt z organem nadzorującym prawidłowe funkcjonowanie AZ
• Analiza zgromadzonych akt i ich ewentualne przekwalifikowywanie
• Udział w przygotowaniu do wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów
Zatrudniona osoba dołączy do Działu Kadr i Płac. Głównym jej zadaniem będzie kompleksowa obsługa wynagrodzeń. Stanowisko to wymaga dużych zdolności organizacyjnych, skrupulatności oraz odpowiedzialności za powierzone zadania
Zakres obowiązków:
Kompleksowa obsługa wynagrodzeń pracowników oraz osób współpracujących na podstawie umów cywilnoprawnych
Naliczanie składek zus oraz zaliczek na podatek dochodowy
Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS oraz deklaracji podatkowych PIT, IFT
Naliczanie i rozliczanie wpłat do Instytucji Finansowej PPK
Sporządzanie deklaracji i naliczanie wpłat do PFRON
Specjalista / Specjalistka ds. oświetlenia estradowego
Gwardii 1, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 15.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Charakterystyka stanowiska:
Osoba na tym stanowisku będzie współtworzyła Dział Multimediów zajmujący się utrzymaniem i eksploatacją infrastruktury nowej siedziby MHP w zakresie elektroakustyki, mechaniki estradowej oraz oświetlenie estradowego i systemów multimedialnych
Zakres obowiązków:
• Opracowanie systemu pracy i utrzymanie standardów współpracy z innymi działami
• Przygotowywanie sprzętu oświetlenia estradowego i mechaniki estradowej do wydarzeń
• Obsługa imprez masowych, eventów, studia oraz wydarzeń kulturalnych
• Zapewnienie ciągłości działania instalacji i systemów oświetlenia estradowego i mechaniki estradowej, w tym realizacja planowanych prac konserwacyjnych
• Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie oświetlenie estradowego i mechaniki estradowej
• Nadzór nad usuwaniem usterek gwarancyjnych, w tym współpraca z gwarantem
• Reagowanie na bieżące awarie oraz analiza przyczyn ich powstawania
• Planowanie przeglądów bieżących i okresowych zgodnie z wymogami gwaranta
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Gwardii 1, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 14.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Charakterystyka stanowiska
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie i prowadzenie zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej kwoty 130 tys. złotych netto z z zakresu działalności kulturalnej oraz związaną z bieżącą działalnością Muzeum Historii Polski w Warszawie. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała również obsługa administracyjno-biurowa Sekcji
Zakres obowiązków:
• Weryfikowanie i opiniowanie poprawności dokumentacji udzielania zamówień o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 tys. złotych netto wyłączonych spod reżimu ustawy PZP
• Przygotowywanie i prowadzenie zamówień w zakresie działalności kulturalnej
• Archiwizowanie dokumentów z zakresu zamówień publicznych
• Weryfikacja materiałów związanych z opisem przedmiotu zamówienia
• Śledzenie zmian w zakresie przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz przepisów z zakresu udzielania zamówień z zakresu działalności kulturalnej
• Prowadzenie rejestru zamówień publicznych
• Prowadzenie rejestru wniosków o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwoty 130 tys. złotych netto
• Pomoc w obsłudze korespondencji, przygotowywaniu dokumentacji, okresowych raportów oraz zestawień
• Prowadzenie rejestru pism dotyczących zamówień publicznych
• Organizacja i koordynacja pracy Zespołu Prawników
• Sporządzanie, opiniowanie i parafowanie umów, porozumień i innych aktów dokumentujących czynności prawne, których stroną jest Muzeum
• Sporządzanie umów do postępowań z zakresu zamówień publicznych oraz udział w komisjach przetargowych
• Opracowywanie aktów wewnętrznych, w tym regulaminów, zarządzeń, okólników
• Sporządzanie pełnomocnictw
• Świadczenie pomocy prawnej i doradztwa komórkom organizacyjnym Muzeum w formie konsultacji ustnych i pisemnych opinii prawnych miedzy innymi w zakresie przepisów prawa cywilnego, prawa pracy, ustawy o finansach publicznych, prawa zamówień publicznych, ustawy o muzeach, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej
• Monitorowanie obowiązujących przepisów prawa oraz orzecznictwa sądowego w zakresie niezbędnym do obsługi prawnej Muzeum
• Obsługa prawna i reprezentacja przed organami i sądami w ramach pełnomocnictwa
• Udział w negocjacjach z kontrahentami
• Sporządzanie oraz weryfikacja pism w ramach korespondencji z podmiotami zewnętrznymi
• Prowadzenie rejestru wewnętrznych aktów prawnych i pełnomocnictw
Główny specjalista / Główna specjalistka ds. organizacji wydarzeń
Mokotowska 33, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 17.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Charakterystyka stanowiska
Zatrudniona osoba dołączy do Działu Marketingi i Sprzedaży. Głównym jej zadaniem będzie organizacja eventów – rozwiązywanie problemów oraz podejmowanie decyzji na bieżąco tak aby zapewnić sukces każdego wydarzenia. Stanowisko to wymaga ogromnej kreatywności a także szeroko pojętych umiejętności organizacyjnych
Zakres obowiązków:
Kompleksowa organizacja eventów w tym booking artystów
Całościowe zarządzanie realizacją projektów eventowych, od fazy przygotowań, aż do rozliczenia i raportowania
Organizacja spotkań oraz wewnętrznych imprez okolicznościowych
Kompleksowy nadzór nad podwykonawcami oraz kreowanie pozytywnego wizerunku MHP
Obsługa umów, na podstawie, których Muzeum udostępnia swoje przestrzenie
Ścisła współpraca z pozostałymi działami w zakresie organizacji wydarzeń
Monitorowanie rynku eventowego poprzez śledzenie trendów i umiejętne dostosowywanie się do zmieniających się potrzeb
Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za sprawy związane z nadzorem, organizacją
i administrowaniem kwestiami bezpieczeństwa fizycznego w Muzeum Historii Polski. Głównym zadaniem pracownika będzie realizacja praktyczna zapisów wynikających z Rozporządzenia MKiDN z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczenia zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem, grożącym ich zniszczeniem lub utratą
Zakres obowiązków:
• Organizacja praktyczna ochrony fizycznej w obiekcie Muzeum, ze szczególnym uwzględnieniem organizacji realizacji czynności ochrony osób i mienia przez wyłonioną w ramach prowadzonego postępowania podmiotu zewnętrznego (strój pracowników ochrony, znajomość procedur postępowania w sytuacjach szczególnych, prowadzenie postępowań wyjaśniających, rejestracja incydentów itp.)
• Opracowanie i praktyczna realizacja zapisów wynikających z planu ochrony muzeum wraz z załącznikami
• Opracowanie i koordynowanie praktyczne działań i zamierzeń wynikających z instrukcji postepowania w przypadkach szczególnych, w szczególności kradzieży, napadu, podłożenia ładunku wybuchowego (par. 27 ust. 4 pkt. 3) rozporządzenia)
• Organizacja i prowadzenie szkoleń praktycznych dla pracowników ochrony w zakresie: organizowania ochrony na terenie Muzeum, wystąpienia wypadków i zdarzeń szczególnych, wystąpienia awarii i usterek elektronicznych systemów zabezpieczeń, wystąpienia przypadków zaboru mienia, wystąpienia awarii systemu łączności
• Organizacja wzmocnienia systemu ochrony fizycznej w przypadku wystąpienia sytuacji nadzwyczajnych czy zdarzeń niebezpiecznych, ze szczególnym uwzględnieniem wytycznych szczegółowych Kierownika Działu Bezpieczeństwa w tym zakresie
• Organizacja działań w zakresie bezpieczeństwa osobowego istotnych Gości Muzeum w trakcie organizacji wizyt i obecności w chronionym przez Dział Bezpieczeństwa obiekcie
• Opracowanie i realizacja praktyczna wytycznych wynikających z instrukcji ruchu osobowego i materiałowego (par. 27 ust. 4 pkt. 4) rozporządzenia)
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. ogólnobudowlanych
Dymińska 13, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 16.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Zakres obowiązków:
• Zapewnienie ciągłości działania elementów ogólnobudowlanych
• Planowanie oraz nadzór nad realizacją prac serwisowych i konserwacyjnych elementów budynkowych ogólnobudowlanych
• Planowanie oraz nadzór nad realizacją przeglądów bieżących i okresowych elementów ogólnobudowlanych zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz wytycznymi gwaranta
• Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi technicznej i napraw infrastruktury budynku – współpraca przy opracowywaniu zakresu prac, warunków umów/zleceń, nadzór nad realizacją prac, rozliczanie kontrahenta
• Nadzór merytoryczny nad usuwaniem usterek gwarancyjnych, w tym współpraca z gwarantem zgodnie z procedurą i postanowieniami umowy
• Reagowanie na bieżące awarie oraz analiza przyczyn ich powstawania
• Monitorowanie i reagowanie na wpisy usterkowe w systemie zarządzania konserwacją
• Nadzór nad obsługą techniczną wystaw czasowych, wydarzeń programowych organizowanych przez Muzeum i Oddział oraz nad wydarzeniami organizowanymi w Muzeum i Oddziale przez podmioty zewnętrzne
• Udział w rozruchu obiektu oraz w odbiorach końcowych i pogwarancyjnych obiektu
Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. realizacji inwestycji budowlanych
Dymińska 13, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 16.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Zakres obowiązków:
• Zarządzenie procesami inwestycyjnymi od fazy koncepcyjnej, przez wybór uczestników procesu budowlanego i czynności administracyjnych (pozyskiwanie stosownych decyzji urzędowych), po rozliczenie zawartych umów
• Procedowanie postępowań mających na celu wybór projektantów, wykonawców prac budowlanych i innych uczestników procesu budowlanego w trybie zamówień publicznych, w tym: udział w komisjach przetargowych
• Monitorowanie przedsięwzięć budowlanych wraz z identyfikacją ryzyka finansowego, terminowego, jakościowego i prawnego
• Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej budynku, w tym modelu BIM
• Sporządzenie raportów z realizacji zadań inwestycyjnych
• Nadzór nad realizacją wymogów prawa budowlanego art. 62 i innych przepisów w zakresie przeglądów okresowych oraz prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego
• Nadzór nad systemem monitoringu konstrukcji zaimplementowanym w budynku siedziby Muzeum
Starszy Specjalista ds. roszczeń gwarancyjnych dot. budynku
Dymińska 13, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 16.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Charakterystyka stanowiska
Osoba na tym stanowisku (biurowym) będzie współtworzyła Dział Techniczny zajmujący się utrzymaniem i eksploatacją budynku nowej siedziby MHP; w szczególności będzie liderem współpracy z generalnym wykonawcą w zakresie roszczeń gwarancyjnych
Zakres obowiązków:
• Uzgodnienie procedury dotyczącej usuwania usterek gwarancyjnych z generalnym wykonawcą /gwarantem budynku
• Stworzenie, monitorowanie i bieżące aktualizowanie bazy danych dotyczącej usterek gwarancyjnych oraz raportowanie w tym zakresie
• Monitorowanie systemu zarządzania konserwacją (SZK) pod kątem występowania zgłoszeń usterek gwarancyjnych
• Współpraca z pracownikami merytorycznymi Działu Technicznego oraz z inspektorami nadzoru w zakresie oceny przyczyn powstania usterek gwarancyjnych oraz ustalania metodologii ich usunięcia
• Nadzór nad procesem usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi, tym m.in.: ocena skuteczności, terminowości i jakości wykonania a także rozliczenie prac naprawczych we współpracy z pracownikami merytorycznymi Działu Technicznego oraz inspektorami nadzoru
• Organizacja napraw gwarancyjnych w zakresie uzgodnienia terminu i dostępności obiektu
• Współpraca z kontrahentami zewnętrznymi w ramach wykonawstwa zastępczego – ustalenie zakresu prac, warunków umów/zleceń, nadzór nad realizacją prac, rozliczanie kontrahenta
• Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji związanej z roszczeniami gwarancyjnymi
Specjalista / Specjalistka w dziale strategii i rozwoju
Dymińska 13, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 09.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Charakterystyka stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie przede wszystkim zajmować się bieżącym przygotowywaniem oraz realizacją planów w zakresie pozyskiwania funduszy oraz bieżącą współpracą ze sponsorami Muzeum. Stanowisko to wymaga doświadczenia w zakresie pozyskiwania funduszy od zróżnicowanego grona darczyńców
Zakres obowiązków
• Opracowanie i realizacja strategii fundraisingowej
• Opracowywanie ofert biznesowych
• Przygotowywanie wniosków o dotacje
• Realizacja strategicznych projektów Muzeum
• Aktywny udział w promocji Muzeum
• Prowadzenie korespondencji z partnerami oraz innymi podmiotami zewnętrznymi
• Współtworzenie rocznych i wieloletnich planów działalności Muzeum Historii Polski
• Współtworzenie strategicznych dokumentów dotyczących realizacji misji Muzeum i jego rozwoju
• Współtworzenie dokumentów operacyjnych wynikających ze strategii współpracy Muzeum z instytucjami w kraju i za granicą
• Aktywne wsparcie procesów zmiany w ramach MHP
• Aktywne uczestnictwo w innych działaniach podejmowanych przez MHP
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za współprowadzenie Biblioteki Muzeum Historii Polski w Warszawie
Zakres obowiązków:
• Gromadzenie, opracowywanie i ewidencjonowanie zbiorów bibliotecznych
• Obsługa Użytkowników biblioteki w zakresie udostępniania zbiorów, udzielanie informacji Czytelnikom w oparciu o własną wiedzę i dostępne zasoby biblioteczne
• Sporządzanie sprawozdań dotyczących księgozbioru oraz sprawozdań finansowych
• Śledzenie na bieżąco rynku wydawniczego w zakresie publikacji historycznych i nauk pomocniczych historii
• Zabezpieczanie zbiorów bibliotecznych, w szczególności poprzez działania konserwatorskie
i introligatorskie
• Współpraca z innymi instytucjami w kraju i za granicą w zakresie realizowanych zadań -szczególnie w zakresie międzybibliotecznej wymiany publikacji
• Przeprowadzanie inwentaryzacji i skontrum zbiorów bibliotecznych
• Udział w działaniach edukacyjnych i promocyjnych organizowanych i współorganizowanych przez Bibliotekę
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Mokotowska 33, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 23.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
• Weryfikowanie i opiniowanie poprawności dokumentacji udzielania zamówień o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 tys. złotych netto wyłączonych spod reżimu ustawy PZP
• Przygotowywanie i prowadzenie zamówień w zakresie działalności kulturalnej
• Archiwizowanie dokumentów z zakresu zamówień publicznych
• Weryfikacja materiałów związanych z opisem przedmiotu zamówienia
• Śledzenie zmian w zakresie przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz przepisów z zakresu udzielania zamówień z zakresu działalności kulturalnej
• Prowadzenie rejestru zamówień publicznych
• Prowadzenie rejestru wniosków o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwoty 130 tys. złotych netto
• Pomoc w obsłudze korespondencji, przygotowywaniu dokumentacji, okresowych raportów oraz zestawień
• Prowadzenie rejestru pism dotyczących zamówień publicznych
Zatrudniona osoba dołączy do Działu Kadr i Płac. Głównym jej zadaniem będzie kompleksowa obsługa wynagrodzeń. Stanowisko to wymaga dużych zdolności organizacyjnych, skrupulatności oraz odpowiedzialności za powierzone zadania
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa wynagrodzeń pracowników oraz osób współpracujących na podstawie umów cywilnoprawnych,
naliczanie składek zus oraz zaliczek na podatek dochodowy,
sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS oraz deklaracji podatkowych PIT, IFT,
naliczanie i rozliczanie wpłat do Instytucji Finansowej PPK,
sporządzanie deklaracji i naliczanie wpłat do PFRON,
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. ogólnobudowlanych
Mokotowska 33, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 23.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Charakterystyka stanowiska:
Osoba na tym stanowisku (biurowym) będzie współtworzyła Dział Techniczny zajmujący się utrzymaniem i eksploatacją budynku wraz z infrastrukturą techniczną nowej siedziby MHP, w szczególności będzie nadzorowała działanie elementów budynkowych takich jak: drzwi, bramy, okna, posadzki, ściany, sufity
Zakres obowiązków:
• Planowanie oraz nadzór nad realizacją prac serwisowych i konserwacyjnych elementów budynkowych ogólnobudowlanych
• Planowanie oraz nadzór nad realizacją przeglądów bieżących i okresowych zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz wytycznymi gwaranta
• Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi technicznej i napraw infrastruktury budynku – współpraca przy opracowywaniu zakresu prac, warunków umowy, nadzór nad realizacją prac, rozliczanie kontrahenta
• Nadzór nad usuwaniem usterek gwarancyjnych, w tym współpraca z gwarantem zgodnie z procedurą i postanowieniami umowy
• Reagowanie na bieżące awarie oraz analiza przyczyn ich powstawania
• Odczyty parametrów i alarmów w systemie
• Planowanie oraz nadzór nad realizacją przeglądów okresowych budynkowych (zgodnie z wymogami prawa budowlanego i innych przepisów oraz wytycznymi gwaranta)
• Nadzór nad obsługą techniczną wystaw czasowych, wydarzeń programowych organizowanych przez Muzeum i Oddział oraz nad wydarzeniami organizowanymi w Muzeum i Oddziale przez podmioty zewnętrzne
• Udział w rozruchu obiektu oraz w odbiorach końcowych i pogwarancyjnych obiektu
• Prowadzenie dokumentacji technicznej obiektu, w tym: książki urządzeń, UDT
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. sanitarnych
Mokotowska 33, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 23.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Charakterystyka stanowiska
Osoba na tym stanowisku (biurowym) będzie współtworzyła Dział Techniczny zajmujący się utrzymaniem i eksploatacją budynku wraz z infrastrukturą techniczną nowej siedziby MHP, w szczególności będzie nadzorowała działanie sieci, instalacji i systemów sanitarnych takich jak: systemy i urządzenia chłodnicze, szafy klimatyzacyjne, splity, instalacja wodno-kanalizacyjna, instalacja gaszenia gazem i mgłą wodną)
Zakres obowiązków:
• Zapewnienie ciągłości dostaw wody i odbioru ścieków
• Planowanie oraz nadzór nad realizacją prac serwisowych i konserwacyjnych instalacji, systemów i urządzeń sanitarnych
• Planowanie oraz nadzór nad realizacją przeglądów bieżących i okresowych zgodnie z wymogami prawa budowlanego, UDT oraz wytycznymi gwaranta
• Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi technicznej i napraw infrastruktury budynku – współpraca przy opracowywaniu zakresu prac, warunków umowy, nadzór nad realizacją prac, rozliczanie kontrahenta
• Nadzór nad usuwaniem usterek gwarancyjnych, w tym współpraca z gwarantem zgodnie z procedurą i postanowieniami umowy
• Reagowanie na bieżące awarie oraz analiza przyczyn ich powstawania
• Odczyty parametrów i alarmów w systemie BMS oraz identyfikacja zagrożeń prawidłowej pracy instalacji i systemów sanitarnych
• Udział w rozruchu obiektu oraz w odbiorach końcowych i pogwarancyjnych obiektu
• Prowadzenie dokumentacji technicznej obiektu w ramach branży sanitarnej, w tym: książki urządzeń, UDT
Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. utrzymania obiektu
Mokotowska 33, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Charakterystyka stanowiska
Osoba na tym stanowisku (biurowym) będzie współtworzyła Dział Techniczny zajmujący się utrzymaniem i eksploatacją budynku wraz z infrastrukturą techniczną nowej siedziby MHP, w szczególności będzie nadzorowała działanie sieci, instalacji i systemów budynkowych
Zakres obowiązków:
• Planowanie oraz nadzór nad realizacją prac serwisowych i konserwacyjnych instalacji, systemów i urządzeń budynkowych
• Planowanie oraz nadzór nad realizacją przeglądów bieżących i okresowych zgodnie z wymogami prawa budowlanego, UDT oraz wytycznymi gwaranta
• Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi technicznej i napraw infrastruktury budynku – współpraca przy opracowywaniu zakresu prac, warunków umowy, nadzór nad realizacją prac, rozliczanie kontrahenta
• Nadzór nad usuwaniem usterek gwarancyjnych, w tym współpraca z gwarantem zgodnie z procedurą i postanowieniami umowy
• Reagowanie na bieżące awarie oraz analiza przyczyn ich powstawania
• Odczyty parametrów i alarmów w systemie BMS oraz identyfikacja zagrożeń prawidłowej pracy instalacji i systemów budynkowych
• Optymalizacja kosztów eksploatacyjnych oraz napraw, w tym współtworzenie budżetu działu
• Udział w rozruchu obiektu oraz w odbiorach końcowych i pogwarancyjnych obiektu
• Prowadzenie dokumentacji technicznej obiektu, w tym: książki urządzeń, UDT
Specjalista/Specjalistka ds. bezpieczeństwa pożarowego
Mokotowska 33, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Charakterystyka stanowiska:
Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za sprawy związane z realizacją oraz nadzorowaniem sporządzenia zapisów instrukcji bezpieczeństwa pożarowego Muzeum, a także za praktyczne zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa pożarowego w budynku Muzeum
Zakres obowiązków:
• Sporządzenie instrukcji przygotowania zbiorów do ewakuacji oraz realizacja jej zapisów w pełnym wymiarze
• Nadzorowanie realizacji zapisów instrukcji bezpieczeństwa pożarowego
• Przygotowanie instrukcji konwojowej, dotyczącej konwojowania zbiorów oraz koordynowanie praktycznej realizacji jej zapisów
• Nadzorowanie przestrzegania przepisów przeciwpożarowych (Ppoż.) przez pracowników Muzeum oraz firm zewnętrznych
• Prowadzenia działań w celu spełnienia wymogów organizacyjnych, prawnych i praktycznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej w Muzeum
• Współtworzenie wewnętrznych regulacji oraz opiniowanie dokumentacji technicznej w zakresie ochrony przeciwpożarowej
• Prowadzenia szkoleń z zakresu ochrony przeciwpożarowej i dokumentacji z nimi związanej
• Tworzenia planów ewakuacji ludzi i zbiorów oraz instrukcji bezpieczeństwa pożarowego
• Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn zarzewi ognia lub pożarów
• Kontroli warunków pracy, bieżącego informowania pracodawcy o zagrożeniach oraz opracowywanie i wdrażanie działań modernizacyjnych i prewencyjnych
• Dokonywanie bieżących przeglądów stanu ochrony przeciwpożarowej oraz przygotowywanie kwartalnych raportów z tych przeglądów
• Koordynowanie i nadzorowanie pracy Zespołu Strażaka Dyżurnego
• Udział w pracach zespołu Działu Bezpieczeństwa w zakresie organizacji i zabezpieczenia przeciwpożarowego wydarzeń programowych i komercyjnych organizowanych w Muzeum
• Koordynowanie i nadzorowanie realizacji prac technicznych, naprawczych, serwisowych i testowych systemów bezpieczeństwa pożarowego, funkcjonujących W Muzeum
• Współpraca z Państwową Strażą Pożarną oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie ochrony Ppoż
• Kontrola prawidłowości wykonywania umów przez firmy w zakresie ochrony Ppoż
Główny Specjalista / Główna Specjalistka ds. Oświetlenia
Mokotowska 33, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 18.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Charakterystyka stanowiska:
Osoba na tym stanowisku będzie współtworzyła Dział Multimediów zajmujący się utrzymaniem i eksploatacją infrastruktury nowej siedziby MHP w zakresie elektroakustyki, mechaniki estradowej oraz oświetlenie estradowego i systemów multimedialnych oraz będzie odpowiedzialna za oświetlenie estradowe i wystawowe
Zakres obowiązków:
• Zapewnienie ciągłości działania instalacji i systemów sprzętu oświetlenia estradowego
i wystawowego w tym realizacja planowanych prac konserwacyjnych
• Przygotowywanie sprzętu oświetleniowego do wydarzeń
• Nadzór nad usuwaniem usterek gwarancyjnych, w tym współpraca z gwarantem
• Reagowanie na bieżące awarie oraz analiza przyczyn ich powstawania
• Opracowanie systemu pracy i utrzymanie standardów współpracy z innymi działami
• Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie oświetlenia estradowego i wystawowego
• Planowanie oraz nadzór nad realizacją przeglądów bieżących i okresowych zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz wytycznymi gwaranta
• Udział w rozruchu obiektu oraz w odbiorach końcowych i pogwarancyjnych obiektu
• Koordynowanie pracy pracowników w zakresie oświetlenia estradowego i wystawowego
Główny Specjalista / Główna Specjalistka ds. zamówień publicznych
Mokotowska 33, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 16.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Charakterystyka stanowiska
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie i prowadzenie zamówień publicznych związanych zarówno z budową siedziby i wystawy stałej, jak i bieżącą działalnością Muzeum Historii Polski w Warszawie. Będzie uczestniczyła w pracach komisji przetargowych i sporządzała dokumentację przetargową
Zakres obowiązków:
• Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych związanych z inwestycją, wystawą stałą i bieżącą działalnością MHP
• Przygotowywanie i prowadzenie zamówień w zakresie działalności kulturalnej związanych
z bieżącą działalnością MHP
• Weryfikacja materiałów związanych z opisem przedmiotu zamówienia
• Udział w pracach komisji przetargowych
• Sporządzanie, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji przetargowej
• Koordynacja czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem
• Weryfikowanie i opiniowanie poprawności dokumentacji udzielania zamówień o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 tys. złotych wyłączonych spod reżimu ustawy PZP
• Śledzenie zmian w zakresie przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz przepisów z zakresu udzielania zamówień z zakresu działalności kulturalnej
• Przygotowywanie sprawozdań i analiz dotyczących zamówień publicznych oraz zamówień
z zakresu działalności kulturalnej
• Przygotowywanie planu zamówień publicznych MHP
• Prowadzenie rejestru zamówień publicznych
• Bieżąca weryfikacja przepisów wewnętrznych MHP dotyczących realizacji procedur zamówień publicznych oraz zamówień z zakresu działalności kulturalnej
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmować się inwentaryzacją, opracowaniem
i odpowiednim zabezpieczeniem muzealiów. Do zadań na tym stanowisku należeć będzie również negocjowanie i podpisywanie umów depozytowych, zakupów i darowizny, inwentaryzacja i opracowanie zbiorów. Ponadto osoba ta będzie odpowiedzialna za ruch obiektów wewnętrzny i zewnętrzny jak również prawidłowe zabezpieczenie obiektów w magazynach zbiorów
Zakres obowiązków:
• Prowadzenie spraw dotyczących pozyskiwania darowizn i depozytów długoterminowych
• Prowadzenie spraw dotyczących pozyskiwania obiektów do zbiorów drogą zakupu
• Inwentaryzacja zbiorów
• Opracowanie zbiorów
• Wewnętrzny i zewnętrzny ruch muzealiów
• Właściwe zabezpieczenie muzealiów w magazynach zbiorów
Specjalista / Specjalistka ds. zabezpieczeń technicznych
Mokotowska 33, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 16.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Charakterystyka stanowiska:
Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za sprawy związane z realizacją funkcjonowania technicznych środków bezpieczeństwa Muzeum, ze szczególnym uwzględnieniem: Systemu Kontroli Dostępu (SKD), Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) i Telewizji Dozorowej (CCTV), systemu zabezpieczenia gablot, systemu klucza elektronicznego. Ponadto w zakresie odpowiedzialności tego stanowiska będzie organizacja oraz nadzór funkcjonalny nad systemem łączności radiowej zaimplementowanym w Muzeum
Zakres obowiązków:
• Realizacja wszelkich czynności związanych z funkcjonowaniem technicznych środków bezpieczeństwa Muzeum, ze szczególnym uwzględnieniem: Systemu Kontroli Dostępu (SKD), Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) i Telewizji Dozorowej (CCTV), systemu zabezpieczenia gablot, systemu klucza elektronicznego
• Opracowywanie dokumentów, określających zasady funkcjonowania Systemu Bezpieczeństwa Muzeum, ze szczególnym uwzględnieniem zasad funkcjonowania elektronicznych systemów zabezpieczeń zaimplementowanych w obiekcie Muzeum
• Nadzór i współpraca z podmiotami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za świadczenie usług konserwacji i serwisów technicznych na rzecz Muzeum
• Organizacja oraz nadzór funkcjonalny nad systemem łączności radiowej, zaimplementowanym w Muzeum, szkolenia użytkowników, rozbudowa, modernizacja oraz serwis
• Opracowywanie, uzgadnianie i zatwierdzenie instrukcji wystaw organizowanych w Muzeum
• Tworzenie kart systemu kontroli dostępu dla pracowników etatowych Muzeum, współpracowników, firm zewnętrznych, wolontariuszy, pracownikom ochrony;
• Organizacja depozytariusza kluczy do wskazanych pomieszczeń w obiekcie Muzeum, w tym przydzielanie uprawnień użytkownikom oraz programowanie kart systemu kontroli dostępu
• Współpraca z pozostałymi Działami w zakresie wymiany informacji, organizowania oraz prowadzenia wspólnych przedsięwzięć inwestycyjnych. Udzielanie pomocy i wsparcia merytorycznego w ramach posiadanych kompetencji i umiejętności
• Wsparcie Kierownika Działu Bezpieczeństwa w zakresie realizacji zadań i prac związanych z wdrażaniem polityki, procedur i zasad bezpieczeństwa Muzeum
Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. elektrycznych
Mokotowska 33, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 16.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Charakterystyka stanowiska
Osoba na tym stanowisku (biurowym) będzie współtworzyła Dział Techniczny zajmujący się utrzymaniem i eksploatacją budynku wraz z infrastrukturą techniczną nowej siedziby MHP. Do jej zadań będzie należało w szczególności nadzorowanie działania sieci, instalacji i systemów elektro-energetycznych
Zakres obowiązków:
• Zapewnienie ciągłości dostaw energii elektrycznej
• Planowanie oraz nadzór nad realizacją prac serwisowych i konserwacyjnych instalacji, systemów i urządzeń elektrycznych
• Planowanie oraz nadzór nad realizacją przeglądów bieżących i okresowych zgodnie z wymogami prawa budowlanego, UDT oraz wytycznymi gwaranta
• Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi technicznej i napraw infrastruktury budynku – współpraca przy opracowywaniu zakresu prac, warunków umowy, nadzór nad realizacją prac, rozliczanie kontrahenta
• Nadzór nad usuwaniem usterek gwarancyjnych, w tym współpraca z gwarantem zgodnie z procedurą i postanowieniami umowy;
• Reagowanie na bieżące awarie oraz analiza przyczyn ich powstawania
• Odczyty parametrów i alarmów w systemie BMS oraz identyfikacja zagrożeń prawidłowej pracy instalacji i systemów elektrycznych
• Udział w rozruchu obiektu oraz w odbiorach końcowych i pogwarancyjnych obiektu
• Prowadzenie dokumentacji technicznej obiektu w ramach branży elektrycznej, w tym: książki urządzeń, UDT
Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za sprawy związane z zarządzaniem kryzysowym oraz realizacją zadań obronnych i prowadzenie szkoleń w zakresie spraw obronnych w Muzeum. Ponadto do zadań osoby należeć będzie opracowywanie i koordynowanie realizacji planów operacyjnych Muzeum, z uwzględnieniem koordynowania działania systemu ochrony informacji niejawnych w Muzeum. Kandydat będzie koordynował działanie i funkcjonowanie struktury Stałego Dyżuru w Muzeum. Od kandydata wymagamy dużych zdolności organizacyjnych, samodzielności, dużej kultury osobistej, łatwości w nawiązywaniu kontaktów, odpowiedzialności, pracowitości oraz dyskrecji
Zakres obowiązków:
• Realizacja zadań z obszaru Zarządzania i Reagowania Kryzysowego Muzeum oraz Zadań i Spraw Obronnych, w tym również w zakresie działań i obowiązków mobilizacyjnych Muzeum;
• Realizacja zadań wynikających z funkcjonowania w Muzeum zapisów ustawy o ochronie informacji niejawnych, w tym funkcjonowania Pionu Ochrony Informacji Niejawnych oraz kompleksu pomieszczeń służących do przetwarzania informacji niejawnych;
• Koordynowanie działań Stałego Dyżuru w ramach struktury stworzonej i funkcjonującej w Muzeum, z uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie przepisów;
• Realizacja zadań oraz koordynowanie działań innych działów Muzeum w zakresie realizacji obowiązków wynikających z wprowadzenia stopni alarmowych CRP;
• Bieżący nadzór nad przestrzeganiem procedur bezpieczeństwa przez osoby przebywające na terenie Muzeum, w tym aktywne monitorowanie stanu zabezpieczeń Muzeum oraz raportowanie i wnioskowanie ich poprawy;
• Realizacja czynności związanych z wydawaniem kart dostępu w funkcjonującym w Muzeum systemie kontroli dostępu oraz przydzielaniem dostępu do kluczy w ramach systemu depozytorów kluczy;
• Planowanie i koordynowanie realizacji przez Muzeum działań w sytuacjach reagowania kryzysowego, ze szczególnym uwzględnieniem realizacji zleconych przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego zadań obronnych;
• Tworzenie systemu szkoleń w zakresie zadań obronnych oraz zarządzania kryzysowego oraz opracowywanie planów i programów szkoleń teoretycznych i praktycznych oraz ich realizacja;
• Wypracowywanie i przygotowywanie projektów, współuczestnictwo w przygotowywaniu projektów pism, projektów umów, projektów dokumentów z zakresu bezpieczeństwa opracowywanych w Dziale Bezpieczeństwa
• opracowywanie i realizacja media planów/planów promocji projektów i wydarzeń;
• obsługa i zarządzanie stroną internetową;
• zarządzanie kanałami społecznościowymi, zgodnie z obowiązującym trendami i w oparciu o analizy oraz strategię firmy;
• przygotowywanie harmonogramu publikacji, tworzenie, redagowanie i publikowanie odpowiednich treści w celu kreowania pozytywnego wizerunku instytucji. Zarządzanie udostępnianymi treściami;
• tworzenie i nadzór nad przygotowaniem materiałów wspierających publikacje postów w postaci grafik, zdjęć, filmów, animacji, relacji i podcastów
• planowanie i tworzenie kampanii reklamowych w social mediach;
• interakcja i aktywizowanie Użytkowników mediów społecznościowych;
• pomiar wskaźników prowadzonych akcji promocyjnych i marketingowych w social mediach;
• generowanie pomysłów i rekomendowanie nowych rozwiązań w celu budowania zasięgów, zgodnych z wizerunkiem MHP;
• prowadzenie realizowanych projektów (w tym dokumentacja fotograficzna, wideo, przygotowywanie i rozliczanie budżetu projektów, koordynowanie procesu przygotowania, prawidłowego obiegu i rozliczenia umów zawieranych z zewnętrznymi współpracownikami/firmami projektów)
Główny specjalista / Główna specjalistka ds. obsługi publiczności
Dymińska 13, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 11.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Osoba na tym stanowisku będzie brała udział w tworzeniu nowego działu w zespole Muzeum - Działu Obsługi Publiczności. Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należeć przygotowanie strategii działu, w tym opracowanie planu obsługi publiczności, opracowanie dokumentów i procesów związanych z jej obsługą oraz przeprowadzenie rekrutacji do zespołu
Stanowisko to wymaga wiedzy i doświadczenia z zakresu sprzedaży, obsługi publiczności oraz koordynacji pracy zespołu
Zakres obowiązków:
• przygotowanie i wdrożenie planu obsługi publiczności – określenie liczby stanowisk i zakresu obowiązków na poszczególnych stanowiskach,
• opracowanie dokumentów i procesów związanych z obsługą publiczności m.in. regulaminu zwiedzania, standardów obsługi odwiedzających,
• koordynacja pracy zespołu obsługi publiczności poprzez wyznaczanie rotacyjnych stanowisk pracy, przerw oraz zadań w trakcie dnia operacyjnego,
• bieżące nadzorowanie pracy i wsparcie pracowników obsługi publiczności, reagowanie i rozwiązywanie sytuacji niestandardowych,
• profesjonalna obsługa odwiedzających i kreowanie pozytywnego wizerunek Muzeum,
• opracowanie i wdrożenie standardów obsługi odwiedzających,
• planowanie i rozliczanie grafików pracy,
• przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji i zwrotów,
• udzielanie informacji o aktualnej ofercie Muzeum,
• sprawdzanie stanu gotowości wystaw, przeprowadzanie codziennych protokołów zamknięcia i otwarcia wystawy,
• nadzorowanie sprzedaży bezpośredniej biletów, towarów i usług w kasach,
• sporządzanie raportów zgodności gotówki ze sprzedaży biletów, towarów i usług
Specjalista ds. sanitarnych (utrzymanie i eksploatacja budynku)
mazowieckie
Wygasła: 14.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Charakterystyka stanowiska:
Osoba na tym stanowisku będzie współtworzyła Dział Techniczny zajmujący się utrzymaniem i eksploatacją budynku wraz z infrastrukturą nowej siedziby MHP, w szczególności: sieci, instalacji i systemów sanitarnych
Zakres obowiązków:
• zapewnienie ciągłości dostarczania energii cieplnej, wody i odprowadzania ścieków – współpraca z dostawcami mediów
• planowanie oraz nadzór nad realizacją prac serwisowych i konserwacyjnych instalacji, systemów sanitarnych oraz HVAC
• planowanie oraz nadzór nad realizacją przeglądów bieżących i okresowych zgodnie z wymogami prawa budowlanego, UDT oraz wytycznymi gwaranta
• współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi technicznej infrastruktury budynku – współpraca przy opracowywaniu warunków umów, nadzór nad realizacją, rozliczanie kontrahenta;
• nadzór nad usuwaniem usterek gwarancyjnych, w tym współpraca z gwarantem zgodnie z procedurą i postanowieniami umowy
• reagowanie na bieżące awarie oraz analiza przyczyn ich powstawania
• odczyty parametrów i alarmów w systemie BMS oraz identyfikacja zagrożeń prawidłowej pracy instalacji i systemów sanitarnych oraz HVAC
• udział w rozruchu obiektu oraz w odbiorach końcowych i pogwarancyjnych obiektu
• prowadzenie dokumentacji technicznej obiektu w ramach branży sanitarnej, w tym: książki urządzeń, UDT
Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za zorganizowanie Działu Eksploatacji do którego zadań będzie należała obsługa techniczna działań i wydarzeń realizowanych w nowym budynku Muzeum Historii Polski
Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku będzie stworzenie ram organizacyjnych wydziału, opis zadań do realizacji, określenie niezbędnych zasobów ludzkich oraz współpraca z pozostałymi działami
Stanowisko to wymaga dużej wiedzy i doświadczenia na podobnym stanowisku, łatwości w nawiązywaniu kontaktów, odpowiedzialności, pracowitości oraz dyskrecji
Zakres obowiązków:
• stworzenie i prowadzenie działu zajmującego się obsługą techniczną działań i wydarzeń realizowanych w nowym budynku Muzeum Historii Polski
• zarządzanie podległym personelem oraz kontrola pracy zakontraktowanych podmiotów zewnętrznych,
• inicjowanie i koordynowanie współpracy podległej komórki organizacyjnej z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Muzeum (wsparcie merytoryczne w prowadzonych przez inne działy projektach, zapewnienie obsługi technicznej),
• nadzór merytoryczny nad racjonalnym i efektywnym gospodarowaniem środkami finansowymi w zakresie powierzonej komórki organizacyjnej
• współpraca przy tworzeniu wewnętrznych procedur;
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmować się opracowywaniem dokumentacji i współtworzeniem procesów związanych z planami rozwojowymi oraz strategicznymi projektami muzeum. Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in. tworzenie pism, przygotowywanie umów ze współpracownikami, tworzenie i rozliczanie budżetów, przygotowywanie wniosków o dotacje
Stanowisko to wymaga doświadczenia z zakresu organizacji i funkcjonowania instytucji kultury, także znajomości bieżących trendów w muzealnictwie
Zakres obowiązków
Realizacja strategicznych projektów Muzeum;
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami Muzeum w kraju i za granicą;
Aktywny udział w promocji Muzeum;
Prowadzenie korespondencji z partnerami oraz innymi podmiotami zewnętrznymi;
Przygotowywanie wniosków o dotacje;
Przygotowywanie umów ze współpracownikami;
Tworzenie i rozliczanie budżetów projektów;
Współtworzenie rocznych i wieloletnich planów działalności Muzeum Historii Polski;
Współtworzenie strategicznych dokumentów dotyczących realizacji misji Muzeum i jego rozwoju;
Współtworzenie dokumentów operacyjnych wynikających ze strategii współpracy Muzeum z instytucjami w kraju i za granicą;
Aktywne wsparcie procesów zmiany w ramach MHP;
Aktywne uczestnictwo w innych działaniach podejmowanych przez MHP;
Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za sprawy związane z nadzorem, organizacją
i administrowaniem kwestiami bezpieczeństwa fizycznego w Muzeum Historii Polski. Głównym zadaniem pracownika będzie realizacja praktyczna zapisów wynikających z Rozporządzenia MKiDN z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczenia zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą. Stanowisko to wymaga bieżącej współpracy z pozostałymi działami Muzeum w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa fizycznego w obiektach Muzeum. Od kandydata wymagamy dużych zdolności organizacyjnych, samodzielności, dużej kultury osobistej, łatwości w nawiązywaniu kontaktów, odpowiedzialności, pracowitości oraz dyskrecji
Zakres obowiązków:
1. Organizacja praktyczna ochrony fizycznej w obiekcie Muzeum, ze szczególnym uwzględnieniem organizacji realizacji czynności ochrony osób i mienia przez wyłonioną w ramach prowadzonego postępowania podmiotu zewnętrznego (wygląd zewnętrzny pracowników ochrony, znajomość procedur postępowania w sytuacjach szczególnych, prowadzenie postępowań wyjaśniających, rejestracja zdarzeń z incydentów itp.);
2. Opracowanie i praktyczna realizacja zapisów wynikających z planu ochrony muzeum wraz z załącznikami;
3. Opracowanie i koordynowanie praktyczne działań i zamierzeń wynikających z instrukcji postepowania w przypadkach szczególnych, w szczególności kradzieży, napadu, podłożenia ładunku wybuchowego (par. 27 ust. 4 pkt. 3) rozporządzenia);
4. Organizacja i prowadzenie szkoleń praktycznych dla pracowników ochrony w zakresie: organizowania ochrony na terenie Muzeum, wystąpienia wypadków i zdarzeń szczególnych, wystąpienia awarii i usterek elektronicznych systemów zabezpieczeń, wystąpienia przypadków zaboru mienia, wystąpienia awarii systemu łączności;
5. Organizacja wzmocnienia systemu ochrony fizycznej w przypadku wystąpienia sytuacji nadzwyczajnych czy zdarzeń niebezpiecznych, ze szczególnym uwzględnieniem wytycznych szczegółowych Zastępcy Kierownika Działu Bezpieczeństwa w tym zakresie;
6. Organizacja działań w zakresie bezpieczeństwa osobowego istotnych Gości Muzeum w trakcie organizacji wizyt i obecności w chronionym przez Dział Bezpieczeństwa obiekcie;
9. Opracowanie i realizacja praktyczna wytycznych wynikających z instrukcji ruchu osobowego i materiałowego (par. 27 ust. 4 pkt. 4) rozporządzenia);
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmować się inwentaryzacją, opracowaniem i odpowiednim zabezpieczeniem muzealiów. Do obowiązków osoby należeć będzie negocjowanie i podpisywanie umów depozytowych, zakupów i darowizny, inwentaryzacja i opracowanie zbiorów, ponadto osoba będzie odpowiedzialna za ruch obiektów wewnętrzny i zewnętrzny jak również prawidłowe zabezpieczenie obiektów w magazynach zbiorów
Zakres obowiązków:
• prowadzenie spraw dotyczących pozyskiwania darowizn i depozytów długoterminowych;
• prowadzenie spraw dotyczących pozyskiwania obiektów do zbiorów drogą zakupu;
• inwentaryzacja zbiorów;
• opracowanie zbiorów;
• wewnętrzny i zewnętrzny ruch muzealiów;
• właściwe zabezpieczenie muzealiów w magazynach zbiorów
Starszy specjalista ds. sprzedaży i organizacji wydarzeń
mazowieckie
Wygasła: 16.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Charakterystyka stanowiska
Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za stworzenie oferty wynajmu przestrzeni konferencyjnej w budynku Muzeum. Oprócz zadań związanych z opracowaniem dokumentacji i procesów związanych ze sprzedażą przestrzeni konferencyjnej, po rozpoczęciu działalności Muzeum w nowej siedzibie osoba na tym stanowisku będzie również realizowała zadania jako event manager tj. koordynator wydarzeń komercyjnych i programowych
Stanowisko to wymaga wiedzy i doświadczenia z zakresu obsługi klienta, organizacji wydarzeń oraz koordynacji pracy zespołu
Zakres obowiązków:
• opracowanie dokumentacji związanej z wynajmem przestrzeni, w tym regulaminu i cennika wynajmu,
• opracowanie i wdrożenie standardów obsługi klienta oraz standardów organizacji wydarzeń,
• udzielanie telefonicznej i mailowej informacji dot. oferty, tworzenie ofert handlowych, w tym szczegółowych wycen wynajmu przestrzeni,
• pozyskiwanie klientów, przeprowadzanie wizji lokalnych z klientami,
• dbanie o wysoki standard obsługi klientów i wizerunek Muzeum,
• koordynacja kalendarza wydarzeń komercyjnych i programowych,
• przygotowanie scenariuszy wydarzeń we współpracy z klientem oraz innymi działami Muzeum,
• przygotowywanie umów dot. wynajmu przestrzeni, nadzór nad ich prawidłową realizacją i rozliczeniem
• koordynacja działań pracowników i podwykonawców zaangażowanych w realizacje wydarzeń, kompleksowa kontrola nad przebiegiem wydarzeń,
• planowanie działań promocyjnych i marketingowych dot. wynajmu przestrzeni
Osoba na tym stanowisku będzie brała udział w tworzeniu zespołu i standardów obsługi publiczności. Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in. przygotowanie i wdrożenie planu obsługi publiczności oraz opracowanie dokumentów i procesów związanych z jej obsługą. Od momentu rozpoczęcia działalności Muzeum w nowej siedzibie, osoba ta będzie odpowiedzialna za koordynacje pracy pracowników w trakcie dnia operacyjnego oraz nadzorowanie rozliczeń kasowych
Stanowisko to wymaga wiedzy i doświadczenia z zakresu sprzedaży, obsługi publiczności oraz koordynacji pracy zespołu
Zakres obowiązków:
• przygotowanie i wdrożenie planu obsługi publiczności – określenie liczby stanowisk i zakresu obowiązków na poszczególnych stanowiskach,
• opracowanie dokumentów i procesów związanych z obsługą publiczności m.in. regulaminu zwiedzania, standardów obsługi odwiedzających,
• koordynacja pracy pracowników obsługi publiczności poprzez wyznaczanie rotacyjnych stanowisk pracy, przerw oraz zadań w trakcie dnia operacyjnego,
• bieżące nadzorowanie pracy i wsparcie pracowników obsługi publiczności, reagowanie i rozwiązywanie sytuacji niestandardowych;
• profesjonalna obsługa odwiedzających i dbanie o wizerunek Muzeum,
• opracowanie i wdrożenie standardów obsługi odwiedzających,
• planowanie i rozliczanie grafików pracy,
• przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji i zwrotów,
• udzielanie informacji o aktualnej ofercie Muzeum,
• sprawdzanie stanu gotowości wystaw, przeprowadzanie codziennych protokołów zamknięcia i otwarcia wystawy,
• obsługa sprzedaży biletów, towarów i usług w kasach Muzeum poprzez system rezerwacji i sprzedaży iKSORIS,
• monitorowanie przestrzenia regulaminu sprzedaży oraz obiegu gotówki na stanowiskach obsługujących kasy fiskalne,
• sporządzanie raportów zgodności gotówki ze sprzedaży biletów, towarów i usług
Główny specjalista ds. administrowania systemem rezerwacji i sprzedaży
mazowieckie
Wygasła: 15.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Charakterystyka stanowiska
Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za wdrożenie i administrowanie systemem rezerwacji i sprzedaży iKSORIS umożliwiającym zakup biletów, usług i towarów online oraz stacjonarnie w kasach Muzeum. Oprócz zadań związanych z organizacją systemu osoba na tym stanowisku będzie również brała udział w tworzeniu dokumentacji i ustalaniu procesów niezbędnych do rozpoczęcia sprzedaży oferty Muzeum
Stanowisko to wymaga wiedzy i doświadczenia z zakresu organizacji sprzedaży oraz znajomości systemu sprzedaży
Zakres obowiązków:
• wdrożenie i konfiguracja systemu przed rozpoczęciem sprzedaży oferty Muzeum,
• udział w opracowaniu ścieżek zakupu biletów, towarów i usług,
• bieżąca obsługa i zarządzanie systemem sprzedaży i rezerwacji biletów iKSORIS - w tym wdrożenie, administrowanie, wprowadzanie zmian i usprawnień mających na celu rozwój systemu,
• udział w planowaniu sprzedaży, w tym opracowywanie regulaminu sprzedaży, warunków zwrotu i reklamacji oraz cen oferty muzealnej,
• sporządzanie i analiza raportów frekwencji i sprzedaży,
• administrowanie stroną rezerwacji online, w tym wprowadzanie i aktualizacja oferty,
• koordynowanie sprzedaży biletów, warsztatów muzealnych i innych wydarzeń organizowanych przez Muzeum,
• bieżąca współpraca z dostawcą systemu sprzedaży i rezerwacji biletów iKSORIS, w tym zgłaszanie awarii i problemów oraz propozycji usprawnień,
• wsparcie użytkowników systemu rezerwacji online w zakresie monitorowania transakcji i procesu rezerwacji i sprzedaży,
• wsparcie pracowników Muzeum w zakresie obsługi systemu sprzedaży i rezerwacji biletów iKSORIS,
• planowanie działań marketingowych w zakresie marketingu internetowego
Osoba na tym stanowisku dołączy do Działu Księgowości. Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie wsparcie Działu Księgowości. Stanowisko to wymaga zdolności organizacyjnych, samodzielności, dużej kultury osobistej, łatwości w nawiązywaniu kontaktów, odpowiedzialności, pracowitości oraz dyskrecji
Zakres obowiązków:
dekretowanie i księgowanie dokumentów,
przygotowywanie, kontrola terminowości oraz zgodności dokonywanych płatności,
rozliczanie dotacji,
wyjaśnianie i uzgadnianie poprawności sald,
dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (korespondencja wewnętrzna i zewnętrzna),
dbanie o sprawny przepływ informacji oraz współpracę z działami,
wystawianie faktur sprzedaży, not obciążeniowych i korygujących
sporządzanie deklaracji podatkowych VAT z uwzględnieniem prewspółczynnika
Specjalista ds. sanitarnych -utrzymanie i eksploatacja budynku
Warszawa
Wygasła: 12.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Charakterystyka stanowiska:
Osoba na tym stanowisku będzie współtworzyła Dział Techniczny zajmujący się utrzymaniem i eksploatacją budynku wraz z infrastrukturą nowej siedziby MHP, w szczególności: sieci, instalacji i systemów sanitarnych
Zakres obowiązków:
zapewnienie ciągłości dostarczania energii cieplnej, wody i odprowadzania ścieków
zapewnienie ciągłości działania instalacji i systemów sanitarnych oraz HVAC, w tym realizacja planowanych prac konserwacyjnych
współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi technicznej infrastruktury budynku;
nadzór nad usuwaniem usterek gwarancyjnych, w tym współpraca z gwarantem
reagowanie na bieżące awarie oraz analiza przyczyn ich powstawania
planowanie oraz nadzór nad realizacją przeglądów bieżących i okresowych zgodnie z wymogami prawa budowlanego, UDT oraz wytycznymi gwaranta
odczyty parametrów i alarmów w systemie BMS oraz identyfikacja zagrożeń prawidłowej pracy instalacji i systemów sanitarnych oraz HVAC
udział w rozruchu obiektu oraz w odbiorach końcowych i pogwarancyjnych obiektu
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zaangażowana w przygotowanie oraz realizację wystaw czasowych Muzeum Historii Polski. Do jej obowiązków będzie należało w szczególności:
a) sporządzanie harmonogramów prac (samodzielnie lub we współpracy z kuratorami wystaw) oraz realizacji zadań zgodnie z przyjętymi założeniami,
b) planowanie budżetu wystawy oraz udział w jego realizacji, w tym dbanie o dyscyplinę kosztów,
c) przygotowywanie wniosków o dofinansowanie wystaw i rozliczanie przyznanych dotacji,
d) poszukiwanie materiałów na potrzeby wystawy (m.in. prowadzenie kwerend w muzeach, archiwach i bibliotekach, zbiorach fotograficznych w Polsce i za granicą),
e) udział w procesie wyboru wykonawcy projektu graficznego i wykonawcy wystawy,
f) przygotowywanie umów z projektantami i podwykonawcami wystawy oraz nadzór nad realizacją warunków zawartych w umowach,
g) realizacja zakupów niezbędnych do produkcji wystawy w tym m.in.: przygotowywanie umów, opis faktur i dokumentów, prowadzenie we współpracy z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi przetargów oraz przygotowywania ofert porównawczych,
h) współpraca z innymi działami Muzeum w celu realizacji wystaw czasowych,
i) nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z instytucjami zewnętrznymi
Osoba na tym stanowisku dołączy do Działu Kadr i Płac. Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie prowadzenie administracji kadrowej, wsparcie procesów rekrutacyjnych, oraz monitorowanie systemów ocen pracowników. Stanowisko to wymaga dużych zdolności organizacyjnych, samodzielności, dużej kultury osobistej, łatwości w nawiązywaniu kontaktów, odpowiedzialności, pracowitości oraz dyskrecji
Zakres obowiązków:
prowadzenie administracji kadrowej;
wsparcie i udział w procesach rekrutacyjnych i adaptacji pracowników;
planowanie, koordynowanie i analiza procesu ocen pracowniczych;
udział w opracowywaniu i wdrażaniu systemów motywacyjnych;
prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji pracowników;
koordynowanie procesu komunikacji oraz rozwijanie i utrzymywanie relacji pracowniczych;
Specjalista ds. elektrycznych i automatyki budynkowej
Warszawa
Wygasła: 10.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Charakterystyka stanowiska:
Osoba na tym stanowisku będzie współtworzyła Dział Techniczny zajmujący się utrzymaniem i eksploatacją budynku wraz z infrastrukturą nowej siedziby MHP
Zakres obowiązków:
• zapewnienie ciągłości dostaw energii elektrycznej;
• zapewnienie ciągłości działania instalacji, systemów i urządzeń elektrycznych, w tym wind;
• koordynacja prac serwisowych i konserwacyjnych instalacji oraz systemów i urządzeń elektrycznych;
• nadzór nad usuwaniem usterek gwarancyjnych dotyczących branży elektrycznej (współpraca z gwarantem);
• reagowanie na bieżące awarie instalacji i systemów elektrycznych oraz analiza przyczyn ich powstawania;
• planowanie oraz nadzór nad realizacją przeglądów okresowych instalacji i urządzeń elektrycznych (zgodnie z wymogami prawa budowlanego, UDT oraz wytycznych gwaranta);
• obsługa BMS;
• koordynacja prac realizowanych przez firmy zewnętrzne w zakresie branży elektrycznej (weryfikacja ofert, kontrola terminowa, finansowa i jakościowa);
• udział w rozruchu obiektu oraz w odbiorach końcowych i pogwarancyjnych obiektu
Osoba na tym stanowisku będzie współtworzyła Dział Techniczny zajmujący się utrzymaniem i eksploatacją budynku wraz z infrastrukturą nowej siedziby MHP
Zakres obowiązków:
• zapewnienie ciągłości działania systemów teletechnicznych, w tym m.in.: SAP, DSO, CCTV, SKD, SSWiN, BMS;
• koordynacja prac serwisowych i konserwacyjnych instalacji oraz systemów i urządzeń teletechnicznych;
• nadzór nad usuwaniem usterek gwarancyjnych dotyczących branży teletechnicznej (współpraca z gwarantem);
• reagowanie na bieżące awarie instalacji i systemów teletechnicznych oraz analiza przyczyn ich powstawania;
• planowanie oraz nadzór nad realizacją przeglądów okresowych instalacji i urządzeń teletechnicznych (zgodnie z wytycznymi gwaranta);
• obsługa BMS;
• koordynacja prac realizowanych przez firmy zewnętrzne w zakresie branży teletechnicznej (weryfikacja ofert, kontrola terminowa, finansowa i jakościowa);
• udział w rozruchu obiektu oraz w odbiorach końcowych i pogwarancyjnych obiektu
Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za sprawy związane z organizacją, administracją i funkcjonowaniem Muzeum Historii Polski. Zajmować się będzie realizacją bieżących potrzeb, zakupów i usług, będzie brała czynny udział przy organizacji imprez, wystaw i innych aktywności organizowanych przez Muzeum w tym również w pracach mających na celu przygotowanie zasiedlenia głównego budynku Muzeum Historii Polskie na Cytadeli. Stanowisko to wymaga dużych zdolności organizacyjnych, samodzielności, dużej kultury osobistej, łatwości w nawiązywaniu kontaktów, odpowiedzialności, pracowitości oraz dyskrecji
Zakres obowiązków:
• współpraca przy organizacji imprez, wystaw i innych aktywności podejmowanych przez Muzeum;
• współpraca z właściwymi instytucjami samorządowymi oraz rządowymi przy organizacji przez Muzeum wydarzeń kulturalnych (w tym uzyskiwanie zgód i decyzji administracyjnych);
• koordynacja i realizacja zadań związanych z mieniem Muzeum;
• koordynacja i realizacja umów z usługodawcami Muzeum;
• udział w postępowaniach przetargowych oraz prowadzenie konkursów ofert zgodnie z obowiązującymi w Muzeum procedurami;
• realizacja zakupów i usług realizowanych przez podmioty zewnętrzne zleconych przez Dyrekcję i poszczególne działy;
• współpraca z właścicielem budynku biurowego i właścicielem magazynów muzealnych zakresie bieżącej eksploatacji;
• koordynacja i realizacja działań związanych z ubezpieczeniem;
• współpraca przy tworzeniu wewnętrznych procedur;
• współpraca w przygotowywaniu okresowych raportów, zestawień, rozliczeń finansowych;
• zastępowanie w czasie nieobecności osób pracujących w sekretariacie;
• współpraca z innymi działami Muzeum w kwestiach bieżącego zaopatrzenia;
• udział w wydarzeniach organizowanych przez Muzeum
Specjalista ds. elektrycznych i automatyki budynkowej
Warszawa
Wygasła: 10.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Charakterystyka stanowiska:
Osoba na tym stanowisku będzie współtworzyła Dział Techniczny zajmujący się utrzymaniem i eksploatacją budynku wraz z infrastrukturą nowej siedziby MHP
Zakres obowiązków:
• zapewnienie ciągłości dostaw energii elektrycznej;
• zapewnienie ciągłości działania instalacji, systemów i urządzeń elektrycznych, w tym wind;
• koordynacja prac serwisowych i konserwacyjnych instalacji oraz systemów i urządzeń elektrycznych;
• nadzór nad usuwaniem usterek gwarancyjnych dotyczących branży elektrycznej (współpraca z gwarantem);
• reagowanie na bieżące awarie instalacji i systemów elektrycznych oraz analiza przyczyn ich powstawania;
• planowanie oraz nadzór nad realizacją przeglądów okresowych instalacji i urządzeń elektrycznych (zgodnie z wymogami prawa budowlanego, UDT oraz wytycznych gwaranta);
• obsługa BMS, w tym optymalizacja parametrów i ustawień zautomatyzowanych systemów budynkowych (HVAC, wod-kan, inst. elektryczne w tym oświetlenie, systemy bezpieczeństwa, systemy słaboprądowe);
• obsługa systemu do zarządzania eksploatacją budynku (zarządzanie zgłoszeniami użytkowników, statusem usterek i awarii oraz innych prac, przeglądami okresowymi, magazynem części zamiennych, dokumentacją techniczną);
• koordynacja prac realizowanych przez firmy zewnętrzne w zakresie branży elektrycznej (weryfikacja ofert, kontrola terminowa, finansowa i jakościowa);
• udział w przedsięwzięciach i wydarzeniach organizowanych przez inne jednostki organizacyjne;
• udział w rozruchu obiektu oraz w odbiorach końcowych i pogwarancyjnych obiektu;
• optymalizacja kosztów eksploatacyjnych oraz napraw, w tym współtworzenie budżetu działu;
• udział w postępowaniach zakupowych na rzecz działu
Osoba na tym stanowisku będzie współtworzyła Dział Techniczny zajmujący się utrzymaniem i eksploatacją budynku wraz z infrastrukturą nowej siedziby MHP
Zakres obowiązków:
• zapewnienie ciągłości działania systemów teletechnicznych, w tym m.in..: SAP, DSO, CCTV, SKD, SSWiN, BMS;
• koordynacja prac serwisowych i konserwacyjnych instalacji oraz systemów i urządzeń teletechnicznych;
• nadzór nad usuwaniem usterek gwarancyjnych dotyczących branży teletechnicznej (współpraca z gwarantem);
• reagowanie na bieżące awarie instalacji i systemów teletechnicznych oraz analiza przyczyn ich powstawania;
• planowanie oraz nadzór nad realizacją przeglądów okresowych instalacji i urządzeń teletechnicznych (zgodnie z wytycznymi gwaranta);
• obsługa, kalibracja i aktualizacja BMS;
• obsługa systemu do zarządzania eksploatacją budynku (zarządzanie zgłoszeniami użytkowników, statusem usterek i awarii oraz innych prac, przeglądami okresowymi, magazynem części zamiennych, dokumentacją techniczną);
• koordynacja prac realizowanych przez firmy zewnętrzne w zakresie branży teletechnicznej; (weryfikacja ofert, kontrola terminowa, finansowa i jakościowa);
• udział w przedsięwzięciach i wydarzeniach organizowanych przez inne jednostki organizacyjne;
• udział w rozruchu obiektu oraz w odbiorach końcowych i pogwarancyjnych obiektu;
• optymalizacja kosztów eksploatacyjnych oraz napraw, w tym współtworzenie budżetu działu;
• udział w postępowaniach zakupowych na rzecz działu
Osoba na tym stanowisku będzie współrealizowała i kreowała zadania z zakresu promocji i PR ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania kanałami społecznościowymi, zgodnie z obowiązującymi trendami i w oparciu o analizy oraz strategię MHP
Zakres obowiązków:
• opracowywanie i realizacja media planów/planów promocji projektów i wydarzeń;
• obsługa i zarządzanie stroną internetową;
• zarządzanie kanałami społecznościowymi, zgodnie z obowiązującym trendami i w oparciu o analizy oraz strategię firmy;
• przygotowywanie harmonogramu publikacji, tworzenie, redagowanie i publikowanie odpowiednich treści w celu kreowania pozytywnego wizerunku instytucji. Zarządzanie udostępnianym contentem;
• tworzenie i nadzór nad przygotowaniem materiałów wspierających publikacje postów w postaci grafik, zdjęć, filmów, animacji, relacji i podcastów;
• planowanie i tworzenie kampanii reklamowych w social mediach;
• interakcja i aktywizowanie użytkowników mediów społecznościowych;
• zarządzanie komunikacją marketingową;
• pomiar wskaźników prowadzonych akcji promocyjnych i marketingowych w social mediach;
• generowanie pomysłów i rekomendowanie nowych rozwiązań na budowanie zasięgów, mając na uwadze spójność oraz jakość wizerunku;
• prowadzenie realizowanych projektów (w tym dokumentacja fotograficzna, wideo, przygotowywanie i rozliczanie budżetu projektów, koordynowanie procesu przygotowania, prawidłowego obiegu i rozliczenia umów zawieranych z zewnętrznymi współpracownikami/firmami projektów)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zaangażowana w przygotowanie merytoryczne oraz realizację wystaw czasowych Muzeum Historii Polski oraz projektów wystawienniczych realizowanych we współpracy z podmiotami zewnętrznymi. Do jej obowiązków będzie należało w szczególności (samodzielnie lub we współpracy) opracowanie scenariusza wystawy, poszukiwanie materiałów na potrzeby wystawy, selekcja i dobór materiałów oraz pisanie tekstów na wystawę. Osoba ta będzie także odpowiedzialna za proces realizacji wystawy / projektu wystawienniczego, w tym kontakty z osobami i podmiotami zewnętrznymi. Będzie uczestniczyła w procesie wyboru wykonawcy projektu graficznego i producenta wystawy / projektu wystawienniczego
Zakres obowiązków:
• przygotowywanie samodzielnie lub we współpracy scenariusza wystawy/ projektu wystawienniczego,
• poszukiwanie materiałów na potrzeby wystawy (m.in. prowadzenie kwerend w archiwach i bibliotekach w Polsce i zagranicą),
• dobór i selekcja materiałów na wystawę,
• pisanie i redagowanie tekstów na wystawę i do towarzyszących jej elementów (katalog, multimedia),
• nadzór nad procesem realizacji wystawy / projektu wystawienniczego,
• utrzymywanie kontaktów z osobami i instytucjami uczestniczącymi w procesie realizacji wystawy / projektu wystawienniczego,
• udział w procesie wyboru wykonawcy projektu graficznego i wykonawcy wystawy / projektu wystawienniczego,
• samodzielne przygotowywanie pism, wniosków oraz innej korespondencji związanej z przygotowaniem wystawy / projektu wystawienniczego,
• współpraca z innymi działami Muzeum w zakresie przygotowania i realizacji wystawy / projektu wystawienniczego
Specjalista ds. przygotowania, realizacji wystaw oraz wydarzeń o charakterze kulturalnym
Warszawa
Wygasła: 27.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zaangażowana w przygotowanie merytoryczne oraz realizację wystaw czasowych Muzeum Historii Polski oraz projektów wystawienniczych realizowanych we współpracy z podmiotami zewnętrznymi. Do jej obowiązków będzie należało w szczególności (samodzielnie lub we współpracy) opracowanie scenariusza wystawy, poszukiwanie materiałów na potrzeby wystawy, selekcja i dobór materiałów oraz pisanie tekstów na wystawę. Osoba ta będzie także odpowiedzialna za proces realizacji wystawy / projektu wystawienniczego, w tym kontakty z osobami i podmiotami zewnętrznymi. Będzie uczestniczyła w procesie wyboru wykonawcy projektu graficznego i producenta wystawy / projektu wystawienniczego. Będzie także odpowiedzialna za przygotowywanie wydarzeń kulturalnych towarzyszących wystawom
Zakres obowiązków:
przygotowywanie samodzielnie lub we współpracy scenariusza wystawy / projektu wystawienniczego,
poszukiwanie materiałów na potrzeby wystawy (m.in. prowadzenie kwerend w archiwach i bibliotekach w Polsce i zagranicą),
dobór i selekcja materiałów na wystawę,
pisanie i redagowanie tekstów na wystawę i do towarzyszących jej elementów (katalog, multimedia),
nadzór nad procesem realizacji wystawy / projektu wystawienniczego,
utrzymywanie kontaktów z osobami i instytucjami uczestniczącymi w procesie realizacji wystawy / projektu wystawienniczego,
udział w procesie wyboru wykonawcy projektu graficznego i wykonawcy wystawy / projektu wystawienniczego,
samodzielne przygotowywanie pism, wniosków oraz innej korespondencji związanej z przygotowaniem wystawy / projektu wystawienniczego,
współpraca z innymi działami Muzeum w zakresie przygotowania i realizacji wystawy / projektu wystawienniczego,
samodzielne przygotowywanie imprez o charakterze kulturalny towarzyszącym wystawom
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie i prowadzenie zamówień publicznych Muzeum Historii Polski w Warszawie. Będzie uczestniczyła w pracach komisji przetargowych i sporządzała dokumentację przetargową. Będzie wspierała pracowników we właściwym przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia, we współpracy z Działem Prawnym będzie przygotowywała umowę z wybranym oferentem oraz będzie koordynowała proces jej podpisania. Będzie przygotowywała plan zamówień publicznych MHP, prowadziła rejestr zamówień publicznych, przygotowywała potrzebne analizy i sprawozdania z zakresu zamówień publicznych oraz działalności kulturalnej. Od wybranej osoby oczekujemy bardzo dobrej znajomości przepisów ustawy PZP, jak również prawa i procedur dotyczących działalności instytucji kultury i bieżącego śledzenia zmian w tym zakresie. Poszukujemy osoby odpowiedzialnej, systematycznej, sumiennej, rzetelnej i dyskretnej, umiejącej pracować pod presją czasu i przy kilku projektach równocześnie
Zakres obowiązków:
• Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych Przygotowywanie i prowadzenie zamówień w zakresie działalności kulturalnej związanych z bieżącą działalnością MHP,
• Weryfikacja materiałów związanych z opisem przedmiotu zamówienia,
• Udział w pracach komisji przetargowych,
• Sporządzanie, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji przetargowej,
• Koordynacja czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem,
• Weryfikowanie i opiniowanie poprawności dokumentacji udzielania zamówień o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 tys. złotych wyłączonych spod reżimu ustawy PZP
• Śledzenie zmian w zakresie przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz przepisów z zakresu udzielania zamówień z zakresu działalności kulturalnej,
• Przygotowywanie sprawozdań i analiz dotyczących zamówień publicznych oraz zamówień z zakresu działalności kulturalnej,
• Przygotowywanie planu zamówień publicznych MHP,
• Prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
• Bieżąca weryfikacja przepisów wewnętrznych MHP dotyczących realizacji procedur zamówień publicznych oraz zamówień z zakresu działalności kulturalnej