Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (2 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 2 )
Specjalista ds. Wdrożeń i Wsparcia Technicznego - Customer Service
Kościuszki 55, Katowice
Wygasła: 05.05.2022
umowa o pracę
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie i realizacja projektów związanych z wdrożeniem aplikacji w hotelach na terenie całej Europy (zapewniamy profesjonalne wdrożenie)
prace wsparcia technicznego świadczone potencjalnym oraz pozyskanym klientom
obsługa klienta w zakresie oferowania dodatkowych produktów i usług SynHo
analiza poprawności działania produktów SynHo i zgłaszanie pojawiających się błędów do bezpośredniego przełożonego oraz zespołu developerów
bezpośrednie kontakty z partnerami technologicznymi SynHo w trakcie wykonywania obowiązków służbowych
prowadzenie szkoleń dla potencjalnych oraz pozyskanych klientów (zdalnie oraz u klienta) z zakresu obsługi produktów SynHo
dostosowywanie produktów SynHo do bieżących potrzeb klientów
świadczenie usług wsparcia technicznego w godzinach pracy oraz w trakcie dyżurów (dodatkowo płatne)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. wdrożeń i wsparcia technicznego
3 Maja 30
Wygasła: 10.09.2020
Umowa o pracę
Kontrakt B2B
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne