Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (532)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 532 )
Sales & Operations Manager
Lębork
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
Rozwijanie i wdrażanie wieloletniej strategii rozwoju sprzedaży w celu zdobycia większego udziału w rynku
Definiowanie i rozwój potencjału odmian ziemniaków firmy na polskim rynku
Określenie budżetu marketingowego i sprzedażowego z podziałem na segmenty rynku
Ustalanie cen sprzedaży oraz warunków dostaw i realizacji płatności. Ścisła współpraca z działem finansów i logistyki
Zarządzanie współpracą z dostawcami poprzez monitorowanie ich oczekiwań, zapewnienie celów ilościowych i jakościowych (w tym: raportowanie grupowe) i nadzór nad reklamacjami klientów
Opracowanie zrównoważonej, długoterminowej strategii wzrostu produkcji z obecnymi i nowymi plantatorami
Monitorowanie zmian prawnych i regulacji dotyczących m.in. norm certyfikacyjnych, wymagań eksportowych, transportu drogowego
Reprezentowanie polityki operacyjnej i sprzedażowej, zarówno wewnątrz organizacji, jak i w relacjach z partnerami zewnętrznymi
Zarządzanie, monitorowanie i odpowiedzialność za całość działań handlowych i produkcyjnych. Nadzorowanie pracy zespołów handlowych i operacyjnych
Wspieranie i rozwijanie zespołów poprzez definiowanie zadań, analizę i nadzór nad działaniami, celami i osiągnięciami w ramach realizowanej polityki
Aktywne śledzenie rynku oraz reagowanie na trendy i innowacje. Analiza i przewidywanie możliwych sytuacji i okazji oraz podejmowanie ukierunkowanych działań
Sales & Operations Manager ściśle współpracuje i raportuje do Dyrektora Zarządzającego w Polsce
Sales Manager Central Europe - Greenhouse Construction
Łódź
Wygasła: 12.05.2024
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
mobile work
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
Develop and establish project sales of professional greenhouses & equipment
Be the point of contact in the assigned region and develop project sales for the company’s Plastic and Glass Greenhouses & Equipment solutions
After a technical training period your main task is to promote and sell products from the Greenhouse and Equipment range while carrying out market research autonomously
Identify and target customers (investors, company directors and vegetable/plant growers)/distributors, build and develop a sales network, provide professional customer service
Organize you appointment schedule, visit the sites of prospective customers in the horticultural sector. Take part in professional trade exhibitions
Manage your projects autonomously; define customers’ requirements, gather the appropriate information and work alongside the group’s design office engineers to prepare the technical and business proposal. Identify your competitors’ strategies
Negotiate the financial and contractual aspects of the project with assistance from the Corporate Support teams
Once the contract is signed you set up the project and arrange for subcontracting of the work involved. You are the interface for the aftersales department
Stay constantly up to date with market developments and the latest trends
The Area Sales Manager CE closely cooperates with the HQ in France and reports to the Commercial Director Europe
Sales Manager Central Europe - Greenhouse Construction
Poznań
Wygasła: 12.05.2024
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
mobile work
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
Develop and establish project sales of professional greenhouses & equipment
Be the point of contact in the assigned region and develop project sales for the company’s Plastic and Glass Greenhouses & Equipment solutions
After a technical training period your main task is to promote and sell products from the Greenhouse and Equipment range while carrying out market research autonomously
Identify and target customers (investors, company directors and vegetable/plant growers)/distributors, build and develop a sales network, provide professional customer service
Organize you appointment schedule, visit the sites of prospective customers in the horticultural sector. Take part in professional trade exhibitions
Manage your projects autonomously; define customers’ requirements, gather the appropriate information and work alongside the group’s design office engineers to prepare the technical and business proposal. Identify your competitors’ strategies
Negotiate the financial and contractual aspects of the project with assistance from the Corporate Support teams
Once the contract is signed you set up the project and arrange for subcontracting of the work involved. You are the interface for the aftersales department
Stay constantly up to date with market developments and the latest trends
The Area Sales Manager CE closely cooperates with the HQ in France and reports to the Commercial Director Europe
Sales Manager Central Europe - Greenhouse Construction
Warszawa
Wygasła: 12.05.2024
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
mobile work
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
Develop and establish project sales of professional greenhouses & equipment
Be the point of contact in the assigned region and develop project sales for the company’s Plastic and Glass Greenhouses & Equipment solutions
After a technical training period your main task is to promote and sell products from the Greenhouse and Equipment range while carrying out market research autonomously
Identify and target customers (investors, company directors and vegetable/plant growers)/distributors, build and develop a sales network, provide professional customer service
Organize you appointment schedule, visit the sites of prospective customers in the horticultural sector. Take part in professional trade exhibitions
Manage your projects autonomously; define customers’ requirements, gather the appropriate information and work alongside the group’s design office engineers to prepare the technical and business proposal. Identify your competitors’ strategies
Negotiate the financial and contractual aspects of the project with assistance from the Corporate Support teams
Once the contract is signed you set up the project and arrange for subcontracting of the work involved. You are the interface for the aftersales department
Stay constantly up to date with market developments and the latest trends
The Area Sales Manager CE closely cooperates with the HQ in France and reports to the Commercial Director Europe
Obsługa kluczowych klientów firmy (przemysł spożywczy, klienci B2B i producenci pasz dla zwierząt) w zakresie transportu drogowego, morskiego oraz kolejowego, zapewnienie kompleksowego wsparcia, ustalanie harmonogramu wysyłek, terminów dostaw
Budowanie i dbanie o długofalowe relacje z klientami
Współpraca z przewoźnikami, planowanie harmonogramu załadunków, dostaw do klientów
Wystawianie dokumentów eksportowych, nadzór nad dokumentacją oraz systemem SENT
Współpraca z działem operacyjnym i innymi działami firmy w Polsce oraz za granicą
Raportowanie związane z realizacją załadunków oraz ścisła współpraca z firmą fakturującą i działem sprzedaży
Realizowanie projektów promujących zrównoważone praktyki na fermach bydła mlecznego
Angażowanie i zachęcanie producentów mleka oraz współpracujących gospodarstw do wprowadzania zrównoważonych praktyk poprzez zapewnienie kompleksowego wsparcia i wiedzy
Wdrażanie i monitorowanie strategii zrównoważonego rozwoju we współpracy z partnerami i dostawcami firmy oraz hodowcami bydła mlecznego
Monitorowanie i raportowanie postępów oraz wymiana doświadczeń w zakresie zrównoważonego rozwoju w międzynarodowym zespole Global Sustainability Team
Wdrażanie nowych projektów i rozwiązań związanych z poprawą wydajności produkcji zwierzęcej (np. dobór surowców paszowych i systemów żywienia, dobrostan i zdrowie zwierząt, higiena i warunki hodowli) i roślinnej (np. rotacja upraw, bioróżnorodność, zrównoważona uprawa gleby) oraz minimalizowania ich wpływu na środowisko
Analiza trendów i nastrojów rynkowych oraz proaktywne poszukiwanie skutecznych możliwości promowania zrównoważonego podejścia w branży mleczarskiej
Bliska współpraca z Sustainability Program Managerem w Polsce i zdalne raportowanie do Senior Dairy Sustainability Specialist w Holandii
Realizowanie projektów promujących zrównoważone praktyki na fermach bydła mlecznego
Angażowanie i zachęcanie producentów mleka oraz współpracujących gospodarstw do wprowadzania zrównoważonych praktyk poprzez zapewnienie kompleksowego wsparcia i wiedzy
Wdrażanie i monitorowanie strategii zrównoważonego rozwoju we współpracy z partnerami i dostawcami firmy oraz hodowcami bydła mlecznego
Monitorowanie i raportowanie postępów oraz wymiana doświadczeń w zakresie zrównoważonego rozwoju w międzynarodowym zespole Global Sustainability Team
Wdrażanie nowych projektów i rozwiązań związanych z poprawą wydajności produkcji zwierzęcej (np. dobór surowców paszowych i systemów żywienia, dobrostan i zdrowie zwierząt, higiena i warunki hodowli) i roślinnej (np. rotacja upraw, bioróżnorodność, zrównoważona uprawa gleby) oraz minimalizowania ich wpływu na środowisko
Analiza trendów i nastrojów rynkowych oraz proaktywne poszukiwanie skutecznych możliwości promowania zrównoważonego podejścia w branży mleczarskiej
Bliska współpraca z Sustainability Program Managerem w Polsce i zdalne raportowanie do Senior Dairy Sustainability Specialist w Holandii
Realizowanie projektów promujących zrównoważone praktyki na fermach bydła mlecznego
Angażowanie i zachęcanie producentów mleka oraz współpracujących gospodarstw do wprowadzania zrównoważonych praktyk poprzez zapewnienie kompleksowego wsparcia i wiedzy
Wdrażanie i monitorowanie strategii zrównoważonego rozwoju we współpracy z partnerami i dostawcami firmy oraz hodowcami bydła mlecznego
Monitorowanie i raportowanie postępów oraz wymiana doświadczeń w zakresie zrównoważonego rozwoju w międzynarodowym zespole Global Sustainability Team
Wdrażanie nowych projektów i rozwiązań związanych z poprawą wydajności produkcji zwierzęcej (np. dobór surowców paszowych i systemów żywienia, dobrostan i zdrowie zwierząt, higiena i warunki hodowli) i roślinnej (np. rotacja upraw, bioróżnorodność, zrównoważona uprawa gleby) oraz minimalizowania ich wpływu na środowisko
Analiza trendów i nastrojów rynkowych oraz proaktywne poszukiwanie skutecznych możliwości promowania zrównoważonego podejścia w branży mleczarskiej
Bliska współpraca z Sustainability Program Managerem w Polsce i zdalne raportowanie do Senior Dairy Sustainability Specialist w Holandii
Koordynowanie zabiegów agronomicznych (kontrola klimatu, monitoring upraw, nawadnianie, pożywki nawozowe, ochrona roślin) w wyznaczonej sekcji uprawy storczyków
Realizacja założonych planów produkcyjnych oraz aktywne poszukiwanie rozwiązań dążących do podniesienia jakości, minimalizacji kosztów i zużycia energii oraz ograniczenia strat
Monitoring bieżącego stanu upraw i warunków klimatycznych w szklarni poprzez analizę danych z komputera klimatycznego i regularne obchody po obiekcie
Współtworzenie i wdrażanie optymalnej strategii klimatycznej w szklarni. Bliska współpraca z zespołem technicznym odpowiedzialnym za zaplecze energetyczne
Odpowiedzialność za kondycję i jakość roślin (długość, wielkość kwiatów, ilość pąków)
Szkolenie, nadzorowanie i powierzanie zadań młodszym specjalistom ds. uprawy
Udział w procesach selekcji odmian, śledzenie trendów i bieżąca aktualizacja wiedzy dotyczącej nowoczesnych i innowacyjnych technik uprawy
Grower blisko współpracuje i raportuje do Kierownika Działu Technologii Produkcji
Regularne wizyty u aktualnych i potencjalnych klientów, utrzymywanie i rozwijanie partnerskich relacji z producentami upraw gruntowych, szklarniowych i pod osłonami
Kreowanie i wykorzystywanie okazji sprzedażowych poprzez kompleksowe doradztwo w zakresie stosowania produktów biologicznych z portfolio firmy
Definiowanie bieżących problemów i proponowanie najlepszych rozwiązań w czasie bezpośrednich wizyt na plantacjach owoców, warzyw i roślin ozdobnych
Aktywne poszukiwanie nowych możliwości zastosowania produktów biologicznych w uprawach ogrodniczych
Bezpośrednia współpraca z dostawcami, przekazywanie informacji zwrotnych od klientów, wymiana doświadczeń i uzupełnianie wiedzy o portfolio produktów biologicznych
Dzielenie się wiedzą wewnątrz zespołu, wspieranie pozostałych pracowników działu handlowego w zakresie produktów biologicznych
Bieżąca analiza informacji i uwag zebranych w trakcie spotkań z klientami w celu optymalizowania oferowanych produktów i usług
Śledzenie zmian i trendów rynkowych podczas pracy w terenie oraz w trakcie reprezentowania firmy na targach, dniach otwartych i spotkaniach branżowych
Współpraca z działem marketingu, proponowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży i promowanie stosowania produktów biologicznych wśród ogrodników
Codzienna praca w systemie CRM: prowadzenie i aktualizowanie bazy danych klientów, planowanie i raportowanie działań, przygotowywanie ofert i zamówień
Regularne wizyty u aktualnych i potencjalnych klientów, utrzymywanie i rozwijanie partnerskich relacji z producentami upraw gruntowych, szklarniowych i pod osłonami
Kreowanie i wykorzystywanie okazji sprzedażowych poprzez kompleksowe doradztwo w zakresie stosowania produktów biologicznych z portfolio firmy
Definiowanie bieżących problemów i proponowanie najlepszych rozwiązań w czasie bezpośrednich wizyt na plantacjach owoców, warzyw i roślin ozdobnych
Aktywne poszukiwanie nowych możliwości zastosowania produktów biologicznych w uprawach ogrodniczych
Bezpośrednia współpraca z dostawcami, przekazywanie informacji zwrotnych od klientów, wymiana doświadczeń i uzupełnianie wiedzy o portfolio produktów biologicznych
Dzielenie się wiedzą wewnątrz zespołu, wspieranie pozostałych pracowników działu handlowego w zakresie produktów biologicznych
Bieżąca analiza informacji i uwag zebranych w trakcie spotkań z klientami w celu optymalizowania oferowanych produktów i usług
Śledzenie zmian i trendów rynkowych podczas pracy w terenie oraz w trakcie reprezentowania firmy na targach, dniach otwartych i spotkaniach branżowych
Współpraca z działem marketingu, proponowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży i promowanie stosowania produktów biologicznych wśród ogrodników
Codzienna praca w systemie CRM: prowadzenie i aktualizowanie bazy danych klientów, planowanie i raportowanie działań, przygotowywanie ofert i zamówień
Regularne wizyty u aktualnych i potencjalnych klientów, utrzymywanie i rozwijanie partnerskich relacji z producentami upraw gruntowych, szklarniowych i pod osłonami
Kreowanie i wykorzystywanie okazji sprzedażowych poprzez kompleksowe doradztwo w zakresie stosowania produktów biologicznych z portfolio firmy
Definiowanie bieżących problemów i proponowanie najlepszych rozwiązań w czasie bezpośrednich wizyt na plantacjach owoców, warzyw i roślin ozdobnych
Aktywne poszukiwanie nowych możliwości zastosowania produktów biologicznych w uprawach ogrodniczych
Bezpośrednia współpraca z dostawcami, przekazywanie informacji zwrotnych od klientów, wymiana doświadczeń i uzupełnianie wiedzy o portfolio produktów biologicznych
Dzielenie się wiedzą wewnątrz zespołu, wspieranie pozostałych pracowników działu handlowego w zakresie produktów biologicznych
Bieżąca analiza informacji i uwag zebranych w trakcie spotkań z klientami w celu optymalizowania oferowanych produktów i usług
Śledzenie zmian i trendów rynkowych podczas pracy w terenie oraz w trakcie reprezentowania firmy na targach, dniach otwartych i spotkaniach branżowych
Współpraca z działem marketingu, proponowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży i promowanie stosowania produktów biologicznych wśród ogrodników
Codzienna praca w systemie CRM: prowadzenie i aktualizowanie bazy danych klientów, planowanie i raportowanie działań, przygotowywanie ofert i zamówień
Regularne wizyty u aktualnych i potencjalnych klientów, utrzymywanie i rozwijanie partnerskich relacji z producentami upraw gruntowych, szklarniowych i pod osłonami
Kreowanie i wykorzystywanie okazji sprzedażowych poprzez kompleksowe doradztwo w zakresie stosowania produktów biologicznych z portfolio firmy
Definiowanie bieżących problemów i proponowanie najlepszych rozwiązań w czasie bezpośrednich wizyt na plantacjach owoców, warzyw i roślin ozdobnych
Aktywne poszukiwanie nowych możliwości zastosowania produktów biologicznych w uprawach ogrodniczych
Bezpośrednia współpraca z dostawcami, przekazywanie informacji zwrotnych od klientów, wymiana doświadczeń i uzupełnianie wiedzy o portfolio produktów biologicznych
Dzielenie się wiedzą wewnątrz zespołu, wspieranie pozostałych pracowników działu handlowego w zakresie produktów biologicznych
Bieżąca analiza informacji i uwag zebranych w trakcie spotkań z klientami w celu optymalizowania oferowanych produktów i usług
Śledzenie zmian i trendów rynkowych podczas pracy w terenie oraz w trakcie reprezentowania firmy na targach, dniach otwartych i spotkaniach branżowych
Współpraca z działem marketingu, proponowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży i promowanie stosowania produktów biologicznych wśród ogrodników
Codzienna praca w systemie CRM: prowadzenie i aktualizowanie bazy danych klientów, planowanie i raportowanie działań, przygotowywanie ofert i zamówień
Regularne wizyty u aktualnych i potencjalnych klientów, utrzymywanie i rozwijanie partnerskich relacji z producentami upraw gruntowych, szklarniowych i pod osłonami
Kreowanie i wykorzystywanie okazji sprzedażowych poprzez kompleksowe doradztwo w zakresie stosowania produktów biologicznych z portfolio firmy
Definiowanie bieżących problemów i proponowanie najlepszych rozwiązań w czasie bezpośrednich wizyt na plantacjach owoców, warzyw i roślin ozdobnych
Aktywne poszukiwanie nowych możliwości zastosowania produktów biologicznych w uprawach ogrodniczych
Bezpośrednia współpraca z dostawcami, przekazywanie informacji zwrotnych od klientów, wymiana doświadczeń i uzupełnianie wiedzy o portfolio produktów biologicznych
Dzielenie się wiedzą wewnątrz zespołu, wspieranie pozostałych pracowników działu handlowego w zakresie produktów biologicznych
Bieżąca analiza informacji i uwag zebranych w trakcie spotkań z klientami w celu optymalizowania oferowanych produktów i usług
Śledzenie zmian i trendów rynkowych podczas pracy w terenie oraz w trakcie reprezentowania firmy na targach, dniach otwartych i spotkaniach branżowych
Współpraca z działem marketingu, proponowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży i promowanie stosowania produktów biologicznych wśród ogrodników
Codzienna praca w systemie CRM: prowadzenie i aktualizowanie bazy danych klientów, planowanie i raportowanie działań, przygotowywanie ofert i zamówień
Regularne wizyty u aktualnych i potencjalnych klientów, utrzymywanie i rozwijanie partnerskich relacji z producentami upraw gruntowych, szklarniowych i pod osłonami
Kreowanie i wykorzystywanie okazji sprzedażowych poprzez kompleksowe doradztwo w zakresie stosowania produktów biologicznych z portfolio firmy
Definiowanie bieżących problemów i proponowanie najlepszych rozwiązań w czasie bezpośrednich wizyt na plantacjach owoców, warzyw i roślin ozdobnych
Aktywne poszukiwanie nowych możliwości zastosowania produktów biologicznych w uprawach ogrodniczych
Bezpośrednia współpraca z dostawcami, przekazywanie informacji zwrotnych od klientów, wymiana doświadczeń i uzupełnianie wiedzy o portfolio produktów biologicznych
Dzielenie się wiedzą wewnątrz zespołu, wspieranie pozostałych pracowników działu handlowego w zakresie produktów biologicznych
Bieżąca analiza informacji i uwag zebranych w trakcie spotkań z klientami w celu optymalizowania oferowanych produktów i usług
Śledzenie zmian i trendów rynkowych podczas pracy w terenie oraz w trakcie reprezentowania firmy na targach, dniach otwartych i spotkaniach branżowych
Współpraca z działem marketingu, proponowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży i promowanie stosowania produktów biologicznych wśród ogrodników
Codzienna praca w systemie CRM: prowadzenie i aktualizowanie bazy danych klientów, planowanie i raportowanie działań, przygotowywanie ofert i zamówień
Support customers and colleagues in the field of poultry nutrition and management in Poland
Active implementation of product sales of the Selko poultry feed additives portfolio in the country, provide valuable support and expertise to poultry producers and feed industry stakeholders
Visit farms and feed mills, provide technical assistance and guidance to poultry farmers, nutritionists, and feed manufacturers on the selection, formulation, and application of feed additives to optimize animal health, performance, and production efficiency
Provide substantive support to the poultry sales team in the field of poultry nutrition (available solutions and the role of additives in improving flock performance and profitability) and poultry management. Transfer knowledge of trial reports to the Polish team
Implementation of training at customers’ premises on the current portfolio and on newly introduced products
Creation and editing of industry content published in the media
Liaising on an ongoing basis with production, logistics and customer service in order to provide the highest level of service
Cooperate with the marketing department in the creation of pricing lists, product sheets and marketing materials. Prepare sales forecasts to planning & logistics departments
Closely cooperate with the Technical Sales Manager for the Europe-Central Asia (ECA) region and with technical managers of other species
Support customers and colleagues in the field of poultry nutrition and management in Poland
Active implementation of product sales of the Selko poultry feed additives portfolio in the country, provide valuable support and expertise to poultry producers and feed industry stakeholders
Visit farms and feed mills, provide technical assistance and guidance to poultry farmers, nutritionists, and feed manufacturers on the selection, formulation, and application of feed additives to optimize animal health, performance, and production efficiency
Provide substantive support to the poultry sales team in the field of poultry nutrition (available solutions and the role of additives in improving flock performance and profitability) and poultry management. Transfer knowledge of trial reports to the Polish team
Implementation of training at customers’ premises on the current portfolio and on newly introduced products
Creation and editing of industry content published in the media
Liaising on an ongoing basis with production, logistics and customer service in order to provide the highest level of service
Cooperate with the marketing department in the creation of pricing lists, product sheets and marketing materials. Prepare sales forecasts to planning & logistics departments
Closely cooperate with the Technical Sales Manager for the Europe-Central Asia (ECA) region and with technical managers of other species
Support customers and colleagues in the field of poultry nutrition and management in Poland
Active implementation of product sales of the Selko poultry feed additives portfolio in the country, provide valuable support and expertise to poultry producers and feed industry stakeholders
Visit farms and feed mills, provide technical assistance and guidance to poultry farmers, nutritionists, and feed manufacturers on the selection, formulation, and application of feed additives to optimize animal health, performance, and production efficiency
Provide substantive support to the poultry sales team in the field of poultry nutrition (available solutions and the role of additives in improving flock performance and profitability) and poultry management. Transfer knowledge of trial reports to the Polish team
Implementation of training at customers’ premises on the current portfolio and on newly introduced products
Creation and editing of industry content published in the media
Liaising on an ongoing basis with production, logistics and customer service in order to provide the highest level of service
Cooperate with the marketing department in the creation of pricing lists, product sheets and marketing materials. Prepare sales forecasts to planning & logistics departments
Closely cooperate with the Technical Sales Manager for the Europe-Central Asia (ECA) region and with technical managers of other species
Support customers and colleagues in the field of poultry nutrition and management in Poland
Active implementation of product sales of the Selko poultry feed additives portfolio in the country, provide valuable support and expertise to poultry producers and feed industry stakeholders
Visit farms and feed mills, provide technical assistance and guidance to poultry farmers, nutritionists, and feed manufacturers on the selection, formulation, and application of feed additives to optimize animal health, performance, and production efficiency
Provide substantive support to the poultry sales team in the field of poultry nutrition (available solutions and the role of additives in improving flock performance and profitability) and poultry management. Transfer knowledge of trial reports to the Polish team
Implementation of training at customers’ premises on the current portfolio and on newly introduced products
Creation and editing of industry content published in the media
Liaising on an ongoing basis with production, logistics and customer service in order to provide the highest level of service
Cooperate with the marketing department in the creation of pricing lists, product sheets and marketing materials. Prepare sales forecasts to planning & logistics departments
Closely cooperate with the Technical Sales Manager for the Europe-Central Asia (ECA) region and with technical managers of other species
Support customers and colleagues in the field of poultry nutrition and management in Poland
Active implementation of product sales of the Selko poultry feed additives portfolio in the country, provide valuable support and expertise to poultry producers and feed industry stakeholders
Visit farms and feed mills, provide technical assistance and guidance to poultry farmers, nutritionists, and feed manufacturers on the selection, formulation, and application of feed additives to optimize animal health, performance, and production efficiency
Provide substantive support to the poultry sales team in the field of poultry nutrition (available solutions and the role of additives in improving flock performance and profitability) and poultry management. Transfer knowledge of trial reports to the Polish team
Implementation of training at customers’ premises on the current portfolio and on newly introduced products
Creation and editing of industry content published in the media
Liaising on an ongoing basis with production, logistics and customer service in order to provide the highest level of service
Cooperate with the marketing department in the creation of pricing lists, product sheets and marketing materials. Prepare sales forecasts to planning & logistics departments
Closely cooperate with the Technical Sales Manager for the Europe-Central Asia (ECA) region and with technical managers of other species
Support customers and colleagues in the field of poultry nutrition and management in Poland
Active implementation of product sales of the Selko poultry feed additives portfolio in the country, provide valuable support and expertise to poultry producers and feed industry stakeholders
Visit farms and feed mills, provide technical assistance and guidance to poultry farmers, nutritionists, and feed manufacturers on the selection, formulation, and application of feed additives to optimize animal health, performance, and production efficiency
Provide substantive support to the poultry sales team in the field of poultry nutrition (available solutions and the role of additives in improving flock performance and profitability) and poultry management. Transfer knowledge of trial reports to the Polish team
Implementation of training at customers’ premises on the current portfolio and on newly introduced products
Creation and editing of industry content published in the media
Liaising on an ongoing basis with production, logistics and customer service in order to provide the highest level of service
Cooperate with the marketing department in the creation of pricing lists, product sheets and marketing materials. Prepare sales forecasts to planning & logistics departments
Closely cooperate with the Technical Sales Manager for the Europe-Central Asia (ECA) region and with technical managers of other species
Manage and be responsible for strategy and results of the Business Unit Cattle in Poland
Propose and implement a multi-year sales plan and product development strategy to establish (organic) growth and increase profitability of the BU Cattle within the Europe and Central Asia (ECA) strategy framework
Manage, monitor and be responsible of all commercial activities in Poland of your department, supervise the work of the cattle team in Poland (20 people)
Implement commercial excellence, including CRM usage and opportunity management
Define and supervise actions, goals, and achievements of the sales team
Assess and further develop the distributors network, set ambitious quarterly and annual goals for distributors. Assure product trainings, assist and push to sell the full cattle portfolio
Anticipate various situations and opportunities in the market by submitting proposals or by taking targeted action. Follow up and react on trends and innovations
Launch new products and solutions and set out the strategy internally as well as towards the distributors. Many of the distributors are multi-species, so you will work closely with the swine and poultry team to ensure success across the board
Manage the pricing policy together with the Pricing Department in accordance with ECA’s strategy to increase the BU Ruminant department’s profits
Focus on achieving results in cooperation with colleagues, and promote team play mentality within your team and assure smooth cooperation between technical and sales department
Coordinate events like sales meetings and trainings
Control the budget of the department, take corrective actions when necessary and ensure adequate reporting, within corporate guidelines to ensure that the BU Cattle delivers its budget and meets KPI objectives
The Director Cattle & Distribution will closely cooperate and report to ECA Ruminant Director and be a member of the ECA Ruminant Management Team, a highly international team, where together with your peers from around ECA and several product group specialists, you will shape the wider commercial strategy for the whole region
Establish sales in the assigned region, ensuring the highest standards of the entire sales process
Be the point of contact and responsible for project sales within the group companies Thermoflor & Hedafor in the assigned region
Actively build a database of potential customers for Thermoflor (garden and retail centres) and Hedafor (research, production and botanical greenhouses), build and develop a sales network, provide professional customer service
Maintain existing customers and actively work on new customers. During visits you capture customer needs and assist customers with their construction and renovation plans, initiate ideas and reach solutions
Build on relationships with stakeholders like architectural offices, chain organisations, suppliers and consulting firms. Be on-site regularly with customers and stakeholders
Participate in various trade fairs for these markets
Stay constantly up to date with market developments and the latest trends
During your introduction period you acquire the necessary technical knowledge through (online) training courses and on-site meetings. You will also accompany the sales staff to customers to experience how the company works in its industry
Build a network of potential agents and communicate and generate leads to the agents under your supervision. Weekly assess projects with the lead generators and agents in the region
Conduct trade negotiations with clients and prepare commercial offers in cooperation with the design department/project team. Be responsible for administrative and conclusive files for the sales projects
The Area Sales Manager closely cooperates with the HQ in Belgium and reports weekly to the CEO and Commercial Director
Establish sales in the assigned region, ensuring the highest standards of the entire sales process
Be the point of contact and responsible for project sales within the group companies Thermoflor & Hedafor in the assigned region
Actively build a database of potential customers for Thermoflor (garden and retail centres) and Hedafor (research, production and botanical greenhouses), build and develop a sales network, provide professional customer service
Maintain existing customers and actively work on new customers. During visits you capture customer needs and assist customers with their construction and renovation plans, initiate ideas and reach solutions
Build on relationships with stakeholders like architectural offices, chain organisations, suppliers and consulting firms. Be on-site regularly with customers and stakeholders
Participate in various trade fairs for these markets
Stay constantly up to date with market developments and the latest trends
During your introduction period you acquire the necessary technical knowledge through (online) training courses and on-site meetings. You will also accompany the sales staff to customers to experience how the company works in its industry
Build a network of potential agents and communicate and generate leads to the agents under your supervision. Weekly assess projects with the lead generators and agents in the region
Conduct trade negotiations with clients and prepare commercial offers in cooperation with the design department/project team. Be responsible for administrative and conclusive files for the sales projects
The Area Sales Manager closely cooperates with the HQ in Belgium and reports weekly to the CEO and Commercial Director
Establish sales in the assigned region, ensuring the highest standards of the entire sales process
Be the point of contact and responsible for project sales within the group companies Thermoflor & Hedafor in the assigned region
Actively build a database of potential customers for Thermoflor (garden and retail centres) and Hedafor (research, production and botanical greenhouses), build and develop a sales network, provide professional customer service
Maintain existing customers and actively work on new customers. During visits you capture customer needs and assist customers with their construction and renovation plans, initiate ideas and reach solutions
Build on relationships with stakeholders like architectural offices, chain organisations, suppliers and consulting firms. Be on-site regularly with customers and stakeholders
Participate in various trade fairs for these markets
Stay constantly up to date with market developments and the latest trends
During your introduction period you acquire the necessary technical knowledge through (online) training courses and on-site meetings. You will also accompany the sales staff to customers to experience how the company works in its industry
Build a network of potential agents and communicate and generate leads to the agents under your supervision. Weekly assess projects with the lead generators and agents in the region
Conduct trade negotiations with clients and prepare commercial offers in cooperation with the design department/project team. Be responsible for administrative and conclusive files for the sales projects
The Area Sales Manager closely cooperates with the HQ in Belgium and reports weekly to the CEO and Commercial Director
Develop and achieve sales growth and set the strategic direction in Poland
Set the overall strategic direction of the company in Poland, work out the overall coverage of the market for the brands
Develop the dealer network and establish solid cooperation with current and new (tractor and machinery) dealers in Poland. Support, push and provide product trainings
Work out the sales and marketing strategies for the 3 brands and be responsible for the budget, annual sales forecasting and periodic review of sales in Poland
Identify where the company can improve and work out the road map to get there
Lead the sales in Poland and ensure future employees buy into the company vision
Analyze opportunities in the professional arable sector to drive profitability. Ongoing analysis of the market, trends and competition in terms of prices and services
Launch new products and supervise after sales service, spare part sales (stock at dealers) and guarantee issues in close contact with the company’s production facilities in Italy and Denmark
Closely cooperate with the Commercial Director of the group
The Sales Director Poland will be part of the directors management group that will give inputs back to the overall management on portfolio, product placement and shows & demo’s
Develop and achieve sales growth and set the strategic direction in Poland
Set the overall strategic direction of the company in Poland, work out the overall coverage of the market for the brands
Develop the dealer network and establish solid cooperation with current and new (tractor and machinery) dealers in Poland. Support, push and provide product trainings
Work out the sales and marketing strategies for the 3 brands and be responsible for the budget, annual sales forecasting and periodic review of sales in Poland
Identify where the company can improve and work out the road map to get there
Lead the sales in Poland and ensure future employees buy into the company vision
Analyze opportunities in the professional arable sector to drive profitability. Ongoing analysis of the market, trends and competition in terms of prices and services
Launch new products and supervise after sales service, spare part sales (stock at dealers) and guarantee issues in close contact with the company’s production facilities in Italy and Denmark
Closely cooperate with the Commercial Director of the group
The Sales Director Poland will be part of the directors management group that will give inputs back to the overall management on portfolio, product placement and shows & demo’s
Develop and achieve sales growth and set the strategic direction in Poland
Set the overall strategic direction of the company in Poland, work out the overall coverage of the market for the brands
Develop the dealer network and establish solid cooperation with current and new (tractor and machinery) dealers in Poland. Support, push and provide product trainings
Work out the sales and marketing strategies for the 3 brands and be responsible for the budget, annual sales forecasting and periodic review of sales in Poland
Identify where the company can improve and work out the road map to get there
Lead the sales in Poland and ensure future employees buy into the company vision
Analyze opportunities in the professional arable sector to drive profitability. Ongoing analysis of the market, trends and competition in terms of prices and services
Launch new products and supervise after sales service, spare part sales (stock at dealers) and guarantee issues in close contact with the company’s production facilities in Italy and Denmark
Closely cooperate with the Commercial Director of the group
The Sales Director Poland will be part of the directors management group that will give inputs back to the overall management on portfolio, product placement and shows & demo’s
Develop and achieve sales growth and set the strategic direction in Poland
Set the overall strategic direction of the company in Poland, work out the overall coverage of the market for the brands
Develop the dealer network and establish solid cooperation with current and new (tractor and machinery) dealers in Poland. Support, push and provide product trainings
Work out the sales and marketing strategies for the 3 brands and be responsible for the budget, annual sales forecasting and periodic review of sales in Poland
Identify where the company can improve and work out the road map to get there
Lead the sales in Poland and ensure future employees buy into the company vision
Analyze opportunities in the professional arable sector to drive profitability. Ongoing analysis of the market, trends and competition in terms of prices and services
Launch new products and supervise after sales service, spare part sales (stock at dealers) and guarantee issues in close contact with the company’s production facilities in Italy and Denmark
Closely cooperate with the Commercial Director of the group
The Sales Director Poland will be part of the directors management group that will give inputs back to the overall management on portfolio, product placement and shows & demo’s
Develop and achieve sales growth and set the strategic direction in Poland
Set the overall strategic direction of the company in Poland, work out the overall coverage of the market for the brands
Develop the dealer network and establish solid cooperation with current and new (tractor and machinery) dealers in Poland. Support, push and provide product trainings
Work out the sales and marketing strategies for the 3 brands and be responsible for the budget, annual sales forecasting and periodic review of sales in Poland
Identify where the company can improve and work out the road map to get there
Lead the sales in Poland and ensure future employees buy into the company vision
Analyze opportunities in the professional arable sector to drive profitability. Ongoing analysis of the market, trends and competition in terms of prices and services
Launch new products and supervise after sales service, spare part sales (stock at dealers) and guarantee issues in close contact with the company’s production facilities in Italy and Denmark
Closely cooperate with the Commercial Director of the group
The Sales Director Poland will be part of the directors management group that will give inputs back to the overall management on portfolio, product placement and shows & demo’s
Odpowiedzialność za strategiczny kierunek, dalszy rozwój i ogólne zarządzanie operacyjne gospodarstwem
Całkowita odpowiedzialność za zarządzanie gospodarstwem rolnym o powierzchni 800 ha produkcji roślinnej w zakresie planowania, organizacji i kontroli wszystkich działań
Ścisła współpraca z sąsiednim gospodarstwem partnerskim, z możliwością aktywnego zarządzania tym gospodarstwem w przyszłości
Koordynowanie zakupów środków do produkcji rolnej (nasiona, nawozy, środki ochrony roślin), maszyn i sprzętu
Pełne zarządzanie zabiegami uprawowymi: przygotowanie gleby, planowanie siewu, stosowanie nawozów i środków ochrony roślin, planowanie zbiorów i ich przechowywanie
Monitorowanie pól i odpowiedzialność za decyzje agronomiczne
Planowanie optymalnego poziomu zatrudnienia, rekrutacja personelu i zarządzanie zespołem pracowników
Zarządzanie ekonomiczne i odpowiedzialność za wyniki (w tym sprzedaż zebranych plonów)
Przygotowanie gospodarstwa do przyszłej produkcji sadzeniaków ziemniaka: analiza potrzeb w zakresie maszyn i infrastruktury oraz przygotowanie i realizacja planu inwestycyjnego
Zapewnienie konserwacji i napraw parku maszynowego i budynków gospodarczych
Monitorowanie jakości produktów i zgodności z przepisami
Przygotowywanie i prowadzenie raportów dotyczących produkcji i finansów, a także finalizowanie raportów finansowych i operacyjnych
Ścisła współpraca z lokalnymi partnerami biznesowymi i władzami
Dyrektor Gospodarstwa ściśle współpracuje i raportuje do Dyrektora ds. Rolnictwa
Rozwój i zarządzanie sprzedażą maszyn rolniczych w wyznaczonym regionie
Odpowiadasz za sprzedaż maszyn z portfolio firmy (kombajny, sadzarki, siewniki, nawadnianie, maszyny do uprawy pasowej i zerowej oraz rolnictwa precyzyjnego)
Dbasz o wzrost rozpoznawalności firmy w Twoim regionie poprzez regularne odwiedzanie, aktywne wyszukiwanie i budowanie bliskich relacji z klientami (głównie producenci ziemniaków i warzyw gruntowych i/lub zbóż)
Zapewniasz doradztwo techniczno-handlowe poprzez: prezentację i dobór najlepszych rozwiązań z portfolio produktowego, przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków handlowych, nadzór nad realizacją zamówień
Dbasz o wysoki poziom zadowolenia klientów poprzez profesjonalną obsługę sprzedażową i posprzedażową
Prowadzisz prezentacje produktowe podczas szkoleń, konferencji i targów branżowych
Blisko współpracujesz z kolegami z działu handlowego, product managerami i serwisem
Jako Area Sales Manager raportujesz bezpośrednio do Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału firmy
Rozwój i zarządzanie sprzedażą maszyn rolniczych w wyznaczonym regionie
Odpowiadasz za sprzedaż maszyn z portfolio firmy (kombajny, sadzarki, siewniki, nawadnianie, maszyny do uprawy pasowej i zerowej oraz rolnictwa precyzyjnego)
Dbasz o wzrost rozpoznawalności firmy w Twoim regionie poprzez regularne odwiedzanie, aktywne wyszukiwanie i budowanie bliskich relacji z klientami (głównie producenci ziemniaków i warzyw gruntowych i/lub zbóż)
Zapewniasz doradztwo techniczno-handlowe poprzez: prezentację i dobór najlepszych rozwiązań z portfolio produktowego, przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków handlowych, nadzór nad realizacją zamówień
Dbasz o wysoki poziom zadowolenia klientów poprzez profesjonalną obsługę sprzedażową i posprzedażową
Prowadzisz prezentacje produktowe podczas szkoleń, konferencji i targów branżowych
Blisko współpracujesz z kolegami z działu handlowego, product managerami i serwisem
Jako Area Sales Manager raportujesz bezpośrednio do Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału firmy
Rozwój i zarządzanie sprzedażą maszyn rolniczych w wyznaczonym regionie
Odpowiadasz za sprzedaż maszyn z portfolio firmy (kombajny, sadzarki, siewniki, nawadnianie, maszyny do uprawy pasowej i zerowej oraz rolnictwa precyzyjnego)
Dbasz o wzrost rozpoznawalności firmy w Twoim regionie poprzez regularne odwiedzanie, aktywne wyszukiwanie i budowanie bliskich relacji z klientami (głównie producenci ziemniaków i warzyw gruntowych i/lub zbóż)
Zapewniasz doradztwo techniczno-handlowe poprzez: prezentację i dobór najlepszych rozwiązań z portfolio produktowego, przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków handlowych, nadzór nad realizacją zamówień
Dbasz o wysoki poziom zadowolenia klientów poprzez profesjonalną obsługę sprzedażową i posprzedażową
Prowadzisz prezentacje produktowe podczas szkoleń, konferencji i targów branżowych
Blisko współpracujesz z kolegami z działu handlowego, product managerami i serwisem
Jako Area Sales Manager raportujesz bezpośrednio do Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału firmy
Rozwój i zarządzanie sprzedażą maszyn rolniczych w wyznaczonym regionie
Odpowiadasz za sprzedaż maszyn z portfolio firmy (kombajny, sadzarki, siewniki, nawadnianie, maszyny do uprawy pasowej i zerowej oraz rolnictwa precyzyjnego)
Dbasz o wzrost rozpoznawalności firmy w Twoim regionie poprzez regularne odwiedzanie, aktywne wyszukiwanie i budowanie bliskich relacji z klientami (głównie producenci ziemniaków i warzyw gruntowych i/lub zbóż)
Zapewniasz doradztwo techniczno-handlowe poprzez: prezentację i dobór najlepszych rozwiązań z portfolio produktowego, przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków handlowych, nadzór nad realizacją zamówień
Dbasz o wysoki poziom zadowolenia klientów poprzez profesjonalną obsługę sprzedażową i posprzedażową
Prowadzisz prezentacje produktowe podczas szkoleń, konferencji i targów branżowych
Blisko współpracujesz z kolegami z działu handlowego, product managerami i serwisem
Jako Area Sales Manager raportujesz bezpośrednio do Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału firmy
Rozwój i zarządzanie sprzedażą maszyn rolniczych w wyznaczonym regionie
Odpowiadasz za sprzedaż maszyn z portfolio firmy (kombajny, sadzarki, siewniki, nawadnianie, maszyny do uprawy pasowej i zerowej oraz rolnictwa precyzyjnego)
Dbasz o wzrost rozpoznawalności firmy w Twoim regionie poprzez regularne odwiedzanie, aktywne wyszukiwanie i budowanie bliskich relacji z klientami (głównie producenci ziemniaków i warzyw gruntowych i/lub zbóż)
Zapewniasz doradztwo techniczno-handlowe poprzez: prezentację i dobór najlepszych rozwiązań z portfolio produktowego, przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków handlowych, nadzór nad realizacją zamówień
Dbasz o wysoki poziom zadowolenia klientów poprzez profesjonalną obsługę sprzedażową i posprzedażową
Prowadzisz prezentacje produktowe podczas szkoleń, konferencji i targów branżowych
Blisko współpracujesz z kolegami z działu handlowego, product managerami i serwisem
Jako Area Sales Manager raportujesz bezpośrednio do Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału firmy
Rozwój i zarządzanie sprzedażą maszyn rolniczych w wyznaczonym regionie
Odpowiadasz za sprzedaż maszyn z portfolio firmy (kombajny, sadzarki, siewniki, nawadnianie, maszyny do uprawy pasowej i zerowej oraz rolnictwa precyzyjnego)
Dbasz o wzrost rozpoznawalności firmy w Twoim regionie poprzez regularne odwiedzanie, aktywne wyszukiwanie i budowanie bliskich relacji z klientami (głównie producenci ziemniaków i warzyw gruntowych i/lub zbóż)
Zapewniasz doradztwo techniczno-handlowe poprzez: prezentację i dobór najlepszych rozwiązań z portfolio produktowego, przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków handlowych, nadzór nad realizacją zamówień
Dbasz o wysoki poziom zadowolenia klientów poprzez profesjonalną obsługę sprzedażową i posprzedażową
Prowadzisz prezentacje produktowe podczas szkoleń, konferencji i targów branżowych
Blisko współpracujesz z kolegami z działu handlowego, product managerami i serwisem
Jako Area Sales Manager raportujesz bezpośrednio do Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału firmy
Regionalny Kierownik Sprzedaży (Nawozy, Biostymulatory, ŚOR)
Bydgoszcz
Wygasła: 17.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Reprezentowanie firmy w zakresie sprzedaży oraz doradztwa produktowego na podległym terenie
Rozwój rynku poprzez umacnianie współpracy z aktualnymi klientami oraz dalszy aktywny rozwój sieci dystrybucyjnej
Budowanie długofalowych relacji z klientami (dystrybutorzy, gospodarstwa rolne i ogrodnicze) w oparciu o rzetelną obsługę i obopólne zaufanie
Promowanie portfolio produktowego (nawozy dolistne, biostymulatory, środki ochrony roślin) wśród dystrybutorów oraz producentów roślin uprawnych w północnej części Polski
Zapewnienie kompleksowego wsparcia technicznego oraz prowadzenie szkoleń dla klientów i przedstawicieli sieci dystrybucyjnej
Wdrażanie nowych produktów i technologii agrotechnicznych z portfolio firmy
Reprezentowanie firmy podczas targów i spotkań branżowych
Dalszy rozwój kompetencji i wiedzy poprzez udział w szkoleniach firmowych i zewnętrznych
Bliska współpraca i wymiana doświadczeń z zespołem sprzedażowym i kadrą kierowniczą
Regionalny Kierownik Sprzedaży (Nawozy, Biostymulatory, ŚOR)
Gdańsk
Wygasła: 17.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Reprezentowanie firmy w zakresie sprzedaży oraz doradztwa produktowego na podległym terenie
Rozwój rynku poprzez umacnianie współpracy z aktualnymi klientami oraz dalszy aktywny rozwój sieci dystrybucyjnej
Budowanie długofalowych relacji z klientami (dystrybutorzy, gospodarstwa rolne i ogrodnicze) w oparciu o rzetelną obsługę i obopólne zaufanie
Promowanie portfolio produktowego (nawozy dolistne, biostymulatory, środki ochrony roślin) wśród dystrybutorów oraz producentów roślin uprawnych w północnej części Polski
Zapewnienie kompleksowego wsparcia technicznego oraz prowadzenie szkoleń dla klientów i przedstawicieli sieci dystrybucyjnej
Wdrażanie nowych produktów i technologii agrotechnicznych z portfolio firmy
Reprezentowanie firmy podczas targów i spotkań branżowych
Dalszy rozwój kompetencji i wiedzy poprzez udział w szkoleniach firmowych i zewnętrznych
Bliska współpraca i wymiana doświadczeń z zespołem sprzedażowym i kadrą kierowniczą
Regionalny Kierownik Sprzedaży (Nawozy, Biostymulatory, ŚOR)
Poznań
Wygasła: 17.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Reprezentowanie firmy w zakresie sprzedaży oraz doradztwa produktowego na podległym terenie
Rozwój rynku poprzez umacnianie współpracy z aktualnymi klientami oraz dalszy aktywny rozwój sieci dystrybucyjnej
Budowanie długofalowych relacji z klientami (dystrybutorzy, gospodarstwa rolne i ogrodnicze) w oparciu o rzetelną obsługę i obopólne zaufanie
Promowanie portfolio produktowego (nawozy dolistne, biostymulatory, środki ochrony roślin) wśród dystrybutorów oraz producentów roślin uprawnych w północnej części Polski
Zapewnienie kompleksowego wsparcia technicznego oraz prowadzenie szkoleń dla klientów i przedstawicieli sieci dystrybucyjnej
Wdrażanie nowych produktów i technologii agrotechnicznych z portfolio firmy
Reprezentowanie firmy podczas targów i spotkań branżowych
Dalszy rozwój kompetencji i wiedzy poprzez udział w szkoleniach firmowych i zewnętrznych
Bliska współpraca i wymiana doświadczeń z zespołem sprzedażowym i kadrą kierowniczą
Rozwój i zarządzanie sprzedażą portfolio systemów nawadniających
Współtworzysz i wdrażasz strategię sprzedaży portfolio systemów nawadniających (maszyny nawadniające: deszczownie szpulowe, mostowe, obrotowe; pompy i inny sprzęt nawadniający)
Regularnie odwiedzasz i aktywnie wyszukujesz potencjalnych klientów (głównie producenci ziemniaków i warzyw gruntowych) oraz przygotowujesz i prowadzisz prezentacje produktowe
Zapewniasz doradztwo techniczno-handlowe w zakresie doboru produktów poprzez: wsparcie przy projektowaniu systemów nawadniania, przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków handlowych, realizację zamówień Klientów
Monitorujesz trendy rynkowe i analizujesz działania konkurencji
Dbasz o wysoki poziom zadowolenia klientów poprzez profesjonalną obsługę posprzedażową oraz zapewnienie wsparcia technicznego
Blisko współpracujesz z działem serwisowym, a także pozostałymi przedstawicielami handlowymi firmy poprzez zapewnienie wsparcia produktowego i dostępnych rozwiązań w zakresie systemów nawadniania
Prowadzisz prezentacje techniczne i produktowe podczas szkoleń, konferencji i targów branżowych
Odpowiadasz za wyniki finansowe portfolio systemów nawadniania
Jako Product & Sales Manager – Systemy Nawadniania raportujesz bezpośrednio do Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału firmy
Rozwój i zarządzanie sprzedażą portfolio systemów nawadniających
Współtworzysz i wdrażasz strategię sprzedaży portfolio systemów nawadniających (maszyny nawadniające: deszczownie szpulowe, mostowe, obrotowe; pompy i inny sprzęt nawadniający)
Regularnie odwiedzasz i aktywnie wyszukujesz potencjalnych klientów (głównie producenci ziemniaków i warzyw gruntowych) oraz przygotowujesz i prowadzisz prezentacje produktowe
Zapewniasz doradztwo techniczno-handlowe w zakresie doboru produktów poprzez: wsparcie przy projektowaniu systemów nawadniania, przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków handlowych, realizację zamówień Klientów
Monitorujesz trendy rynkowe i analizujesz działania konkurencji
Dbasz o wysoki poziom zadowolenia klientów poprzez profesjonalną obsługę posprzedażową oraz zapewnienie wsparcia technicznego
Blisko współpracujesz z działem serwisowym, a także pozostałymi przedstawicielami handlowymi firmy poprzez zapewnienie wsparcia produktowego i dostępnych rozwiązań w zakresie systemów nawadniania
Prowadzisz prezentacje techniczne i produktowe podczas szkoleń, konferencji i targów branżowych
Odpowiadasz za wyniki finansowe portfolio systemów nawadniania
Jako Product & Sales Manager – Systemy Nawadniania raportujesz bezpośrednio do Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału firmy
Rozwój i zarządzanie sprzedażą portfolio systemów nawadniających
Współtworzysz i wdrażasz strategię sprzedaży portfolio systemów nawadniających (maszyny nawadniające: deszczownie szpulowe, mostowe, obrotowe; pompy i inny sprzęt nawadniający)
Regularnie odwiedzasz i aktywnie wyszukujesz potencjalnych klientów (głównie producenci ziemniaków i warzyw gruntowych) oraz przygotowujesz i prowadzisz prezentacje produktowe
Zapewniasz doradztwo techniczno-handlowe w zakresie doboru produktów poprzez: wsparcie przy projektowaniu systemów nawadniania, przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków handlowych, realizację zamówień Klientów
Monitorujesz trendy rynkowe i analizujesz działania konkurencji
Dbasz o wysoki poziom zadowolenia klientów poprzez profesjonalną obsługę posprzedażową oraz zapewnienie wsparcia technicznego
Blisko współpracujesz z działem serwisowym, a także pozostałymi przedstawicielami handlowymi firmy poprzez zapewnienie wsparcia produktowego i dostępnych rozwiązań w zakresie systemów nawadniania
Prowadzisz prezentacje techniczne i produktowe podczas szkoleń, konferencji i targów branżowych
Odpowiadasz za wyniki finansowe portfolio systemów nawadniania
Jako Product & Sales Manager – Systemy Nawadniania raportujesz bezpośrednio do Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału firmy
Rozwój i zarządzanie sprzedażą portfolio systemów nawadniających
Współtworzysz i wdrażasz strategię sprzedaży portfolio systemów nawadniających (maszyny nawadniające: deszczownie szpulowe, mostowe, obrotowe; pompy i inny sprzęt nawadniający)
Regularnie odwiedzasz i aktywnie wyszukujesz potencjalnych klientów (głównie producenci ziemniaków i warzyw gruntowych) oraz przygotowujesz i prowadzisz prezentacje produktowe
Zapewniasz doradztwo techniczno-handlowe w zakresie doboru produktów poprzez: wsparcie przy projektowaniu systemów nawadniania, przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków handlowych, realizację zamówień Klientów
Monitorujesz trendy rynkowe i analizujesz działania konkurencji
Dbasz o wysoki poziom zadowolenia klientów poprzez profesjonalną obsługę posprzedażową oraz zapewnienie wsparcia technicznego
Blisko współpracujesz z działem serwisowym, a także pozostałymi przedstawicielami handlowymi firmy poprzez zapewnienie wsparcia produktowego i dostępnych rozwiązań w zakresie systemów nawadniania
Prowadzisz prezentacje techniczne i produktowe podczas szkoleń, konferencji i targów branżowych
Odpowiadasz za wyniki finansowe portfolio systemów nawadniania
Jako Product & Sales Manager – Systemy Nawadniania raportujesz bezpośrednio do Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału firmy
Rozwój i zarządzanie sprzedażą portfolio systemów nawadniających
Współtworzysz i wdrażasz strategię sprzedaży portfolio systemów nawadniających (maszyny nawadniające: deszczownie szpulowe, mostowe, obrotowe; pompy i inny sprzęt nawadniający)
Regularnie odwiedzasz i aktywnie wyszukujesz potencjalnych klientów (głównie producenci ziemniaków i warzyw gruntowych) oraz przygotowujesz i prowadzisz prezentacje produktowe
Zapewniasz doradztwo techniczno-handlowe w zakresie doboru produktów poprzez: wsparcie przy projektowaniu systemów nawadniania, przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków handlowych, realizację zamówień Klientów
Monitorujesz trendy rynkowe i analizujesz działania konkurencji
Dbasz o wysoki poziom zadowolenia klientów poprzez profesjonalną obsługę posprzedażową oraz zapewnienie wsparcia technicznego
Blisko współpracujesz z działem serwisowym, a także pozostałymi przedstawicielami handlowymi firmy poprzez zapewnienie wsparcia produktowego i dostępnych rozwiązań w zakresie systemów nawadniania
Prowadzisz prezentacje techniczne i produktowe podczas szkoleń, konferencji i targów branżowych
Odpowiadasz za wyniki finansowe portfolio systemów nawadniania
Jako Product & Sales Manager – Systemy Nawadniania raportujesz bezpośrednio do Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału firmy
Rozwój i zarządzanie sprzedażą portfolio systemów nawadniających
Współtworzysz i wdrażasz strategię sprzedaży portfolio systemów nawadniających (maszyny nawadniające: deszczownie szpulowe, mostowe, obrotowe; pompy i inny sprzęt nawadniający)
Regularnie odwiedzasz i aktywnie wyszukujesz potencjalnych klientów (głównie producenci ziemniaków i warzyw gruntowych) oraz przygotowujesz i prowadzisz prezentacje produktowe
Zapewniasz doradztwo techniczno-handlowe w zakresie doboru produktów poprzez: wsparcie przy projektowaniu systemów nawadniania, przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków handlowych, realizację zamówień Klientów
Monitorujesz trendy rynkowe i analizujesz działania konkurencji
Dbasz o wysoki poziom zadowolenia klientów poprzez profesjonalną obsługę posprzedażową oraz zapewnienie wsparcia technicznego
Blisko współpracujesz z działem serwisowym, a także pozostałymi przedstawicielami handlowymi firmy poprzez zapewnienie wsparcia produktowego i dostępnych rozwiązań w zakresie systemów nawadniania
Prowadzisz prezentacje techniczne i produktowe podczas szkoleń, konferencji i targów branżowych
Odpowiadasz za wyniki finansowe portfolio systemów nawadniania
Jako Product & Sales Manager – Systemy Nawadniania raportujesz bezpośrednio do Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału firmy
Specjalista Uprawy Roślin Ozdobnych – Produkcja Szklarniowa
Stężyca (pow. rycki)
Wygasła: 02.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Aktywnie uczestniczysz w zarządzaniu nowoczesną uprawą roślin ozdobnych
Odpowiadasz za określone zabiegi (kontrola klimatu, monitoring upraw, nawadnianie, nawożenie lub ochrona roślin) w wyznaczonej sekcji uprawowej (storczyki, róże, anturium lub rośliny zielone)
Realizujesz założone plany produkcyjne, aktywnie poszukujesz nowych rozwiązań dążących do podniesienia jakości, minimalizacji kosztów oraz ograniczenia strat produkcyjnych
Monitorujesz uprawy i klimat w szklarni poprzez regularne obchody po obiekcie oraz analizę danych z komputera klimatycznego
Blisko współpracujesz z pozostałymi działami produkcyjnymi
Dbasz o utrzymanie standardów jakościowych i wydajnościowych na poszczególnych etapach produkcji roślin
Wykorzystujesz i dalej rozwijasz praktyczną wiedzę na temat identyfikacji i metod zwalczania chorób i szkodników w obiektach szklarniowych
Regional Sales Manager CEE (Solutions for Poultry & Egg Production)
Strykowo (pow. poznański)
Wygasła: 01.11.2023
full-time
umowa o pracę
home office work
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
Grow and manage the sales of Chore-Time’s solutions for egg and poultry production in CEE
Develop, execute and manage the sales and distribution strategies for the Eastern and Central European markets to meet or exceed sales goals for both layer and meat production
Actively analyse and screen the poultry sector for opportunities in the dedicated area, work closely with the distributors and/or direct with Key Accounts (large integrators)
Present technical information, educate and train distributors on the product lines and project and quoting systems, while also developing strong relationships to meet mutual sales goals
Partner with distributors to work with customers on large projects, obstacles and ongoing support to maintain and grow the brand and customer base. Be a strong communicator
Attend trade shows, conferences and other marketing events to network and develop sales opportunities
Strongly promote, monitor and develop the sales of the company’s aviary systems and solutions during the transition from cage to non-cage poultry farming
Continuously grow your knowledge of the industry, customers, product lines and sales process to stay ahead of trends and continually enhance your sales success
Actively cooperate with the team in Poland, the Netherlands and in US
The Regional Sales Manager CEE reports to the Sales Director EMEA
Manage the cultivation of indoor tomato in the assigned greenhouse complex
Be responsible for and optimize (independently) the production results of your greenhouse by optimising growing conditions for the cultivation of tomatoes (mostly pink tomato varieties)
Manage the greenhouse climate, irrigation and lighting (LED) by checking and setting up production parameters, and adapt efficiently to outside weather circumstances/changes and growing stages of the tomato plants
Analysis and changes of climate computer settings and control measurements of cultivation parameters
Monitor the greenhouse and the condition of the plants. Closely cooperate with the biological control and work planning department
Plan the demand for young tomato plants
Forecast production results
Discuss cultivation and growing parameters together with the growing team of the other production sites, and pro-actively share information and experiences during weekly production meetings
Cooperate with external (crop) advisors, laboratory and other departments of the company
Supervise the subordinate team
Follow up on market trends
The Head Grower cooperates closely and reports to the Growing Director and the Board
Manage the cultivation of indoor tomato in the assigned greenhouse complex
Be responsible for and optimize (independently) the production results of your greenhouse by optimising growing conditions for the cultivation of tomatoes (mostly pink tomato varieties)
Manage the greenhouse climate, irrigation and lighting (LED) by checking and setting up production parameters, and adapt efficiently to outside weather circumstances/changes and growing stages of the tomato plants
Analysis and changes of climate computer settings and control measurements of cultivation parameters
Monitor the greenhouse and the condition of the plants. Closely cooperate with the biological control and work planning department
Plan the demand for young tomato plants
Forecast production results
Discuss cultivation and growing parameters together with the growing team of the other production sites, and pro-actively share information and experiences during weekly production meetings
Cooperate with external (crop) advisors, laboratory and other departments of the company
Supervise the subordinate team
Follow up on market trends
The Head Grower cooperates closely and reports to the Growing Director and the Board
Manage the cultivation of indoor tomato in the assigned greenhouse complex
Be responsible for and optimize (independently) the production results of your greenhouse by optimising growing conditions for the cultivation of tomatoes (mostly pink tomato varieties)
Manage the greenhouse climate, irrigation and lighting (LED) by checking and setting up production parameters, and adapt efficiently to outside weather circumstances/changes and growing stages of the tomato plants
Analysis and changes of climate computer settings and control measurements of cultivation parameters
Monitor the greenhouse and the condition of the plants. Closely cooperate with the biological control and work planning department
Plan the demand for young tomato plants
Forecast production results
Discuss cultivation and growing parameters together with the growing team of the other production sites, and pro-actively share information and experiences during weekly production meetings
Cooperate with external (crop) advisors, laboratory and other departments of the company
Supervise the subordinate team
Follow up on market trends
The Head Grower cooperates closely and reports to the Growing Director and the Board
Kierownik Działu Kontroli Jakości - Podłoża Ogrodnicze
Grądy (pow. gryficki)
Wygasła: 21.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Pełna odpowiedzialność w zakresie kontroli jakości za wszelkie procesy związane z wytworzeniem podłoży ogrodniczych
Dbasz o bezwzględne spełnianie wymagań jakościowych na każdym etapie produkcji od surowców, przez półprodukty do wyrobów gotowych
Monitorujesz i kontrolujesz fizyczne i chemiczne parametry jakości (odczyn PH, poziom EC, nawodnienie) w zakładowym laboratorium oraz zlecasz wykonanie niektórych badań zewnętrznym specjalistycznym placówkom
Aktywnie uczestniczysz w codziennych procesach produkcyjnych: sprawdzasz partie produktowe (również organoleptycznie), wychwytujesz nieścisłości, instruujesz pracowników i podnosisz ich świadomość dotyczącą ścisłego przestrzegania regulacji jakościowych
Zarządzasz działem kontroli jakości i podległym personelem (2-3 osoby) w zakresie delegowania zadań i organizacji czasu pracy
Opracowujesz plany kontroli jakości, wdrażasz i dbasz o przestrzeganie aktualnych procedur oraz uczestniczysz w tworzeniu nowych regulacji zgodnych z firmowymi systemami jakości (np. ISO). Tworzysz raporty oraz analizy dla kadry kierowniczej
Kontrolujesz przestrzeganie receptur produktowych dla całego asortymentu i indywidualnych specyfikacji dla poszczególnych klientów
Uczestniczysz w rozwiązywaniu problemów technologicznych i asortymentowych
Prowadzisz szkolenia i udzielasz wsparcia technicznego dla pracowników firmy oraz partnerów dystrybucyjnych. Wnosisz merytoryczny wkład w przygotowanie materiałów dydaktycznych i promocyjnych
Współpracujesz z działem R&D oraz zewnętrznymi jednostkami badawczymi i naukowymi w zakresie rozwoju nowych produktów i poszerzania portfolio o innowacyjne rozwiązania
Wnosisz wkład w budowanie pozytywnego wizerunku i najwyższego statusu jakościowego marki poprzez zapewnienie dostaw produktów najwyższej jakości oraz minimalizowanie reklamacji i zwrotów
Ściśle współpracujesz z kadrą zarządzającą zakładu produkcyjnego i kierownictwem Grupy
Establish sales growth in the assigned region, ensuring the highest standards of the entire sales process
Establish commercial contact with potential customers (large growers, (re-)packers, horticultural cooperatives); initiate and finalize the sales of the company’s premium packaging and sorting lines for fresh packed fruits (mainly blueberry, cherry, soft fruit, mushrooms and tomatoes)
Actively build a database of potential customers, intensive search for new clients in the subordinate markets, build and develop a sales network, provide professional customer service
Plan and implement sales activities. Advice on the company’s commercial offer
Capture customer needs, demonstrate skilfully the link between their needs and requirements and the added value of your product, and reach (tailor made) effective solutions
Conduct trade negotiations with clients, and prepare commercial offers in cooperation with the design department/project team
Drive profitable growth with existing and new customers and develop new markets within the assigned region
Establish a clear vision, strategy and plan for each of your markets; be responsible to realize the agreed targets of sales and margin. Report on the results of business meetings
Systematic monitoring of the bidding process
Provide professional after-sales service, ensure a high level of customer satisfaction. Cooperate with the service team. Reference meetings with clients
Build and nurture executive relationships with actual and new customers and regularly inform them about the latest developments and innovations
You closely follow up market developments, identify opportunities and turn them into new business proposals
Give commercial and technical presentations, represent the company at trade fairs and industry events
You will closely cooperate with and report to the Sales Director Europe
Establish sales growth in the assigned region, ensuring the highest standards of the entire sales process
Establish commercial contact with potential customers (large growers, (re-)packers, horticultural cooperatives); initiate and finalize the sales of the company’s premium packaging and sorting lines for fresh packed fruits (mainly blueberry, cherry, soft fruit, mushrooms and tomatoes)
Actively build a database of potential customers, intensive search for new clients in the subordinate markets, build and develop a sales network, provide professional customer service
Plan and implement sales activities. Advice on the company’s commercial offer
Capture customer needs, demonstrate skilfully the link between their needs and requirements and the added value of your product, and reach (tailor made) effective solutions
Conduct trade negotiations with clients, and prepare commercial offers in cooperation with the design department/project team
Drive profitable growth with existing and new customers and develop new markets within the assigned region
Establish a clear vision, strategy and plan for each of your markets; be responsible to realize the agreed targets of sales and margin. Report on the results of business meetings
Systematic monitoring of the bidding process
Provide professional after-sales service, ensure a high level of customer satisfaction. Cooperate with the service team. Reference meetings with clients
Build and nurture executive relationships with actual and new customers and regularly inform them about the latest developments and innovations
You closely follow up market developments, identify opportunities and turn them into new business proposals
Give commercial and technical presentations, represent the company at trade fairs and industry events
You will closely cooperate with and report to the Sales Director Europe
Establish sales growth in the assigned region, ensuring the highest standards of the entire sales process
Establish commercial contact with potential customers (large growers, (re-)packers, horticultural cooperatives); initiate and finalize the sales of the company’s premium packaging and sorting lines for fresh packed fruits (mainly blueberry, cherry, soft fruit, mushrooms and tomatoes)
Actively build a database of potential customers, intensive search for new clients in the subordinate markets, build and develop a sales network, provide professional customer service
Plan and implement sales activities. Advice on the company’s commercial offer
Capture customer needs, demonstrate skilfully the link between their needs and requirements and the added value of your product, and reach (tailor made) effective solutions
Conduct trade negotiations with clients, and prepare commercial offers in cooperation with the design department/project team
Drive profitable growth with existing and new customers and develop new markets within the assigned region
Establish a clear vision, strategy and plan for each of your markets; be responsible to realize the agreed targets of sales and margin. Report on the results of business meetings
Systematic monitoring of the bidding process
Provide professional after-sales service, ensure a high level of customer satisfaction. Cooperate with the service team. Reference meetings with clients
Build and nurture executive relationships with actual and new customers and regularly inform them about the latest developments and innovations
You closely follow up market developments, identify opportunities and turn them into new business proposals
Give commercial and technical presentations, represent the company at trade fairs and industry events
You will closely cooperate with and report to the Sales Director Europe
Establish sales growth in the assigned region, ensuring the highest standards of the entire sales process
Establish commercial contact with potential customers (large growers, (re-)packers, horticultural cooperatives); initiate and finalize the sales of the company’s premium packaging and sorting lines for fresh packed fruits (mainly blueberry, cherry, soft fruit, mushrooms and tomatoes)
Actively build a database of potential customers, intensive search for new clients in the subordinate markets, build and develop a sales network, provide professional customer service
Plan and implement sales activities. Advice on the company’s commercial offer
Capture customer needs, demonstrate skilfully the link between their needs and requirements and the added value of your product, and reach (tailor made) effective solutions
Conduct trade negotiations with clients, and prepare commercial offers in cooperation with the design department/project team
Drive profitable growth with existing and new customers and develop new markets within the assigned region
Establish a clear vision, strategy and plan for each of your markets; be responsible to realize the agreed targets of sales and margin. Report on the results of business meetings
Systematic monitoring of the bidding process
Provide professional after-sales service, ensure a high level of customer satisfaction. Cooperate with the service team. Reference meetings with clients
Build and nurture executive relationships with actual and new customers and regularly inform them about the latest developments and innovations
You closely follow up market developments, identify opportunities and turn them into new business proposals
Give commercial and technical presentations, represent the company at trade fairs and industry events
You will closely cooperate with and report to the Sales Director Europe
Establish sales growth in the assigned region, ensuring the highest standards of the entire sales process
Establish commercial contact with potential customers (large growers, (re-)packers, horticultural cooperatives); initiate and finalize the sales of the company’s premium packaging and sorting lines for fresh packed fruits (mainly blueberry, cherry, soft fruit, mushrooms and tomatoes)
Actively build a database of potential customers, intensive search for new clients in the subordinate markets, build and develop a sales network, provide professional customer service
Plan and implement sales activities. Advice on the company’s commercial offer
Capture customer needs, demonstrate skilfully the link between their needs and requirements and the added value of your product, and reach (tailor made) effective solutions
Conduct trade negotiations with clients, and prepare commercial offers in cooperation with the design department/project team
Drive profitable growth with existing and new customers and develop new markets within the assigned region
Establish a clear vision, strategy and plan for each of your markets; be responsible to realize the agreed targets of sales and margin. Report on the results of business meetings
Systematic monitoring of the bidding process
Provide professional after-sales service, ensure a high level of customer satisfaction. Cooperate with the service team. Reference meetings with clients
Build and nurture executive relationships with actual and new customers and regularly inform them about the latest developments and innovations
You closely follow up market developments, identify opportunities and turn them into new business proposals
Give commercial and technical presentations, represent the company at trade fairs and industry events
You will closely cooperate with and report to the Sales Director Europe
Establish sales growth in the assigned region, ensuring the highest standards of the entire sales process
Establish commercial contact with potential customers (large growers, (re-)packers, horticultural cooperatives); initiate and finalize the sales of the company’s premium packaging and sorting lines for fresh packed fruits (mainly blueberry, cherry, soft fruit, mushrooms and tomatoes)
Actively build a database of potential customers, intensive search for new clients in the subordinate markets, build and develop a sales network, provide professional customer service
Plan and implement sales activities. Advice on the company’s commercial offer
Capture customer needs, demonstrate skilfully the link between their needs and requirements and the added value of your product, and reach (tailor made) effective solutions
Conduct trade negotiations with clients, and prepare commercial offers in cooperation with the design department/project team
Drive profitable growth with existing and new customers and develop new markets within the assigned region
Establish a clear vision, strategy and plan for each of your markets; be responsible to realize the agreed targets of sales and margin. Report on the results of business meetings
Systematic monitoring of the bidding process
Provide professional after-sales service, ensure a high level of customer satisfaction. Cooperate with the service team. Reference meetings with clients
Build and nurture executive relationships with actual and new customers and regularly inform them about the latest developments and innovations
You closely follow up market developments, identify opportunities and turn them into new business proposals
Give commercial and technical presentations, represent the company at trade fairs and industry events
You will closely cooperate with and report to the Sales Director Europe
Establish sales growth in the assigned region, ensuring the highest standards of the entire sales process
Establish commercial contact with potential customers (large growers, (re-)packers, horticultural cooperatives); initiate and finalize the sales of the company’s premium packaging and sorting lines for fresh packed fruits (mainly blueberry, cherry, soft fruit, mushrooms and tomatoes)
Actively build a database of potential customers, intensive search for new clients in the subordinate markets, build and develop a sales network, provide professional customer service
Plan and implement sales activities. Advice on the company’s commercial offer
Capture customer needs, demonstrate skilfully the link between their needs and requirements and the added value of your product, and reach (tailor made) effective solutions
Conduct trade negotiations with clients, and prepare commercial offers in cooperation with the design department/project team
Drive profitable growth with existing and new customers and develop new markets within the assigned region
Establish a clear vision, strategy and plan for each of your markets; be responsible to realize the agreed targets of sales and margin. Report on the results of business meetings
Systematic monitoring of the bidding process
Provide professional after-sales service, ensure a high level of customer satisfaction. Cooperate with the service team. Reference meetings with clients
Build and nurture executive relationships with actual and new customers and regularly inform them about the latest developments and innovations
You closely follow up market developments, identify opportunities and turn them into new business proposals
Give commercial and technical presentations, represent the company at trade fairs and industry events
You will closely cooperate with and report to the Sales Director Europe
Establish sales growth in the assigned region, ensuring the highest standards of the entire sales process
Establish commercial contact with potential customers (large growers, (re-)packers, horticultural cooperatives); initiate and finalize the sales of the company’s premium packaging and sorting lines for fresh packed fruits (mainly blueberry, cherry, soft fruit, mushrooms and tomatoes)
Actively build a database of potential customers, intensive search for new clients in the subordinate markets, build and develop a sales network, provide professional customer service
Plan and implement sales activities. Advice on the company’s commercial offer
Capture customer needs, demonstrate skilfully the link between their needs and requirements and the added value of your product, and reach (tailor made) effective solutions
Conduct trade negotiations with clients, and prepare commercial offers in cooperation with the design department/project team
Drive profitable growth with existing and new customers and develop new markets within the assigned region
Establish a clear vision, strategy and plan for each of your markets; be responsible to realize the agreed targets of sales and margin. Report on the results of business meetings
Systematic monitoring of the bidding process
Provide professional after-sales service, ensure a high level of customer satisfaction. Cooperate with the service team. Reference meetings with clients
Build and nurture executive relationships with actual and new customers and regularly inform them about the latest developments and innovations
You closely follow up market developments, identify opportunities and turn them into new business proposals
Give commercial and technical presentations, represent the company at trade fairs and industry events
You will closely cooperate with and report to the Sales Director Europe
Establish sales growth in the assigned region, ensuring the highest standards of the entire sales process
Establish commercial contact with potential customers (large growers, (re-)packers, horticultural cooperatives); initiate and finalize the sales of the company’s premium packaging and sorting lines for fresh packed fruits (mainly blueberry, cherry, soft fruit, mushrooms and tomatoes)
Actively build a database of potential customers, intensive search for new clients in the subordinate markets, build and develop a sales network, provide professional customer service
Plan and implement sales activities. Advice on the company’s commercial offer
Capture customer needs, demonstrate skilfully the link between their needs and requirements and the added value of your product, and reach (tailor made) effective solutions
Conduct trade negotiations with clients, and prepare commercial offers in cooperation with the design department/project team
Drive profitable growth with existing and new customers and develop new markets within the assigned region
Establish a clear vision, strategy and plan for each of your markets; be responsible to realize the agreed targets of sales and margin. Report on the results of business meetings
Systematic monitoring of the bidding process
Provide professional after-sales service, ensure a high level of customer satisfaction. Cooperate with the service team. Reference meetings with clients
Build and nurture executive relationships with actual and new customers and regularly inform them about the latest developments and innovations
You closely follow up market developments, identify opportunities and turn them into new business proposals
Give commercial and technical presentations, represent the company at trade fairs and industry events
You will closely cooperate with and report to the Sales Director Europe
Establish sales growth in the assigned region, ensuring the highest standards of the entire sales process
Establish commercial contact with potential customers (large growers, (re-)packers, horticultural cooperatives); initiate and finalize the sales of the company’s premium packaging and sorting lines for fresh packed fruits (mainly blueberry, cherry, soft fruit, mushrooms and tomatoes)
Actively build a database of potential customers, intensive search for new clients in the subordinate markets, build and develop a sales network, provide professional customer service
Plan and implement sales activities. Advice on the company’s commercial offer
Capture customer needs, demonstrate skilfully the link between their needs and requirements and the added value of your product, and reach (tailor made) effective solutions
Conduct trade negotiations with clients, and prepare commercial offers in cooperation with the design department/project team
Drive profitable growth with existing and new customers and develop new markets within the assigned region
Establish a clear vision, strategy and plan for each of your markets; be responsible to realize the agreed targets of sales and margin. Report on the results of business meetings
Systematic monitoring of the bidding process
Provide professional after-sales service, ensure a high level of customer satisfaction. Cooperate with the service team. Reference meetings with clients
Build and nurture executive relationships with actual and new customers and regularly inform them about the latest developments and innovations
You closely follow up market developments, identify opportunities and turn them into new business proposals
Give commercial and technical presentations, represent the company at trade fairs and industry events
You will closely cooperate with and report to the Sales Director Europe
Establish sales growth in the assigned region, ensuring the highest standards of the entire sales process
Establish commercial contact with potential customers (large growers, (re-)packers, horticultural cooperatives); initiate and finalize the sales of the company’s premium packaging and sorting lines for fresh packed fruits (mainly blueberry, cherry, soft fruit, mushrooms and tomatoes)
Actively build a database of potential customers, intensive search for new clients in the subordinate markets, build and develop a sales network, provide professional customer service
Plan and implement sales activities. Advice on the company’s commercial offer
Capture customer needs, demonstrate skilfully the link between their needs and requirements and the added value of your product, and reach (tailor made) effective solutions
Conduct trade negotiations with clients, and prepare commercial offers in cooperation with the design department/project team
Drive profitable growth with existing and new customers and develop new markets within the assigned region
Establish a clear vision, strategy and plan for each of your markets; be responsible to realize the agreed targets of sales and margin. Report on the results of business meetings
Systematic monitoring of the bidding process
Provide professional after-sales service, ensure a high level of customer satisfaction. Cooperate with the service team. Reference meetings with clients
Build and nurture executive relationships with actual and new customers and regularly inform them about the latest developments and innovations
You closely follow up market developments, identify opportunities and turn them into new business proposals
Give commercial and technical presentations, represent the company at trade fairs and industry events
You will closely cooperate with and report to the Sales Director Europe
Establish sales growth in the assigned region, ensuring the highest standards of the entire sales process
Establish commercial contact with potential customers (large growers, (re-)packers, horticultural cooperatives); initiate and finalize the sales of the company’s premium packaging and sorting lines for fresh packed fruits (mainly blueberry, cherry, soft fruit, mushrooms and tomatoes)
Actively build a database of potential customers, intensive search for new clients in the subordinate markets, build and develop a sales network, provide professional customer service
Plan and implement sales activities. Advice on the company’s commercial offer
Capture customer needs, demonstrate skilfully the link between their needs and requirements and the added value of your product, and reach (tailor made) effective solutions
Conduct trade negotiations with clients, and prepare commercial offers in cooperation with the design department/project team
Drive profitable growth with existing and new customers and develop new markets within the assigned region
Establish a clear vision, strategy and plan for each of your markets; be responsible to realize the agreed targets of sales and margin. Report on the results of business meetings
Systematic monitoring of the bidding process
Provide professional after-sales service, ensure a high level of customer satisfaction. Cooperate with the service team. Reference meetings with clients
Build and nurture executive relationships with actual and new customers and regularly inform them about the latest developments and innovations
You closely follow up market developments, identify opportunities and turn them into new business proposals
Give commercial and technical presentations, represent the company at trade fairs and industry events
You will closely cooperate with and report to the Sales Director Europe
Establish sales growth in the assigned region, ensuring the highest standards of the entire sales process
Establish commercial contact with potential customers (large growers, (re-)packers, horticultural cooperatives); initiate and finalize the sales of the company’s premium packaging and sorting lines for fresh packed fruits (mainly blueberry, cherry, soft fruit, mushrooms and tomatoes)
Actively build a database of potential customers, intensive search for new clients in the subordinate markets, build and develop a sales network, provide professional customer service
Plan and implement sales activities. Advice on the company’s commercial offer
Capture customer needs, demonstrate skilfully the link between their needs and requirements and the added value of your product, and reach (tailor made) effective solutions
Conduct trade negotiations with clients, and prepare commercial offers in cooperation with the design department/project team
Drive profitable growth with existing and new customers and develop new markets within the assigned region
Establish a clear vision, strategy and plan for each of your markets; be responsible to realize the agreed targets of sales and margin. Report on the results of business meetings
Systematic monitoring of the bidding process
Provide professional after-sales service, ensure a high level of customer satisfaction. Cooperate with the service team. Reference meetings with clients
Build and nurture executive relationships with actual and new customers and regularly inform them about the latest developments and innovations
You closely follow up market developments, identify opportunities and turn them into new business proposals
Give commercial and technical presentations, represent the company at trade fairs and industry events
You will closely cooperate with and report to the Sales Director Europe
Establish sales growth in the assigned region, ensuring the highest standards of the entire sales process
Establish commercial contact with potential customers (large growers, (re-)packers, horticultural cooperatives); initiate and finalize the sales of the company’s premium packaging and sorting lines for fresh packed fruits (mainly blueberry, cherry, soft fruit, mushrooms and tomatoes)
Actively build a database of potential customers, intensive search for new clients in the subordinate markets, build and develop a sales network, provide professional customer service
Plan and implement sales activities. Advice on the company’s commercial offer
Capture customer needs, demonstrate skilfully the link between their needs and requirements and the added value of your product, and reach (tailor made) effective solutions
Conduct trade negotiations with clients, and prepare commercial offers in cooperation with the design department/project team
Drive profitable growth with existing and new customers and develop new markets within the assigned region
Establish a clear vision, strategy and plan for each of your markets; be responsible to realize the agreed targets of sales and margin. Report on the results of business meetings
Systematic monitoring of the bidding process
Provide professional after-sales service, ensure a high level of customer satisfaction. Cooperate with the service team. Reference meetings with clients
Build and nurture executive relationships with actual and new customers and regularly inform them about the latest developments and innovations
You closely follow up market developments, identify opportunities and turn them into new business proposals
Give commercial and technical presentations, represent the company at trade fairs and industry events
You will closely cooperate with and report to the Sales Director Europe
Establish sales growth in the assigned region, ensuring the highest standards of the entire sales process
Establish commercial contact with potential customers (large growers, (re-)packers, horticultural cooperatives); initiate and finalize the sales of the company’s premium packaging and sorting lines for fresh packed fruits (mainly blueberry, cherry, soft fruit, mushrooms and tomatoes)
Actively build a database of potential customers, intensive search for new clients in the subordinate markets, build and develop a sales network, provide professional customer service
Plan and implement sales activities. Advice on the company’s commercial offer
Capture customer needs, demonstrate skilfully the link between their needs and requirements and the added value of your product, and reach (tailor made) effective solutions
Conduct trade negotiations with clients, and prepare commercial offers in cooperation with the design department/project team
Drive profitable growth with existing and new customers and develop new markets within the assigned region
Establish a clear vision, strategy and plan for each of your markets; be responsible to realize the agreed targets of sales and margin. Report on the results of business meetings
Systematic monitoring of the bidding process
Provide professional after-sales service, ensure a high level of customer satisfaction. Cooperate with the service team. Reference meetings with clients
Build and nurture executive relationships with actual and new customers and regularly inform them about the latest developments and innovations
You closely follow up market developments, identify opportunities and turn them into new business proposals
Give commercial and technical presentations, represent the company at trade fairs and industry events
You will closely cooperate with and report to the Sales Director Europe
Establish sales growth in the assigned region, ensuring the highest standards of the entire sales process
Establish commercial contact with potential customers (large growers, (re-)packers, horticultural cooperatives); initiate and finalize the sales of the company’s premium packaging and sorting lines for fresh packed fruits (mainly blueberry, cherry, soft fruit, mushrooms and tomatoes)
Actively build a database of potential customers, intensive search for new clients in the subordinate markets, build and develop a sales network, provide professional customer service
Plan and implement sales activities. Advice on the company’s commercial offer
Capture customer needs, demonstrate skilfully the link between their needs and requirements and the added value of your product, and reach (tailor made) effective solutions
Conduct trade negotiations with clients, and prepare commercial offers in cooperation with the design department/project team
Drive profitable growth with existing and new customers and develop new markets within the assigned region
Establish a clear vision, strategy and plan for each of your markets; be responsible to realize the agreed targets of sales and margin. Report on the results of business meetings
Systematic monitoring of the bidding process
Provide professional after-sales service, ensure a high level of customer satisfaction. Cooperate with the service team. Reference meetings with clients
Build and nurture executive relationships with actual and new customers and regularly inform them about the latest developments and innovations
You closely follow up market developments, identify opportunities and turn them into new business proposals
Give commercial and technical presentations, represent the company at trade fairs and industry events
You will closely cooperate with and report to the Sales Director Europe
Promote and sell the feed solutions portfolio towards fish farms in Poland
Co-develop and execute the sales plan for Poland. Promote and sell fish feed products and services to existing and potential customers, applying the sales strategy defined with the Sales and Marketing Manager in France
Establish sustainable relations with your customers (with focus on trout and salmon fish farms and hatcheries) and the distributor network in Poland
Create and sustain relations with new customers, analyse the needs of your clients and pro-actively promote products and services, providing on-site advice and effective solutions, tailored for each customer, in order to retain and grow the customer base according to expectations and to achieve the sales targets
Analyse the fish feed market, recognize trends and respond timely on opportunities and queries. Share market knowledge within the team and with the management
Coordinate, execute, maintain / improve / update various administrative sales processes and systems used (CRM, Power BI, e-ordering), in close cooperation with colleagues in Poland and France
Maintain and build own product and technical knowledge in relevant product categories. Stay up to date with the quality and sale regulations of the fish feed sector
The Account Manager closely cooperates with and reports to the Sales and Marketing Manager in France and the Managing Director of livestock feed division in Poland
Promote and sell the feed solutions portfolio towards fish farms in Poland
Co-develop and execute the sales plan for Poland. Promote and sell fish feed products and services to existing and potential customers, applying the sales strategy defined with the Sales and Marketing Manager in France
Establish sustainable relations with your customers (with focus on trout and salmon fish farms and hatcheries) and the distributor network in Poland
Create and sustain relations with new customers, analyse the needs of your clients and pro-actively promote products and services, providing on-site advice and effective solutions, tailored for each customer, in order to retain and grow the customer base according to expectations and to achieve the sales targets
Analyse the fish feed market, recognize trends and respond timely on opportunities and queries. Share market knowledge within the team and with the management
Coordinate, execute, maintain / improve / update various administrative sales processes and systems used (CRM, Power BI, e-ordering), in close cooperation with colleagues in Poland and France
Maintain and build own product and technical knowledge in relevant product categories. Stay up to date with the quality and sale regulations of the fish feed sector
The Account Manager closely cooperates with and reports to the Sales and Marketing Manager in France and the Managing Director of livestock feed division in Poland
Promote and sell the feed solutions portfolio towards fish farms in Poland
Co-develop and execute the sales plan for Poland. Promote and sell fish feed products and services to existing and potential customers, applying the sales strategy defined with the Sales and Marketing Manager in France
Establish sustainable relations with your customers (with focus on trout and salmon fish farms and hatcheries) and the distributor network in Poland
Create and sustain relations with new customers, analyse the needs of your clients and pro-actively promote products and services, providing on-site advice and effective solutions, tailored for each customer, in order to retain and grow the customer base according to expectations and to achieve the sales targets
Analyse the fish feed market, recognize trends and respond timely on opportunities and queries. Share market knowledge within the team and with the management
Coordinate, execute, maintain / improve / update various administrative sales processes and systems used (CRM, Power BI, e-ordering), in close cooperation with colleagues in Poland and France
Maintain and build own product and technical knowledge in relevant product categories. Stay up to date with the quality and sale regulations of the fish feed sector
The Account Manager closely cooperates with and reports to the Sales and Marketing Manager in France and the Managing Director of livestock feed division in Poland
Promote and sell the feed solutions portfolio towards fish farms in Poland
Co-develop and execute the sales plan for Poland. Promote and sell fish feed products and services to existing and potential customers, applying the sales strategy defined with the Sales and Marketing Manager in France
Establish sustainable relations with your customers (with focus on trout and salmon fish farms and hatcheries) and the distributor network in Poland
Create and sustain relations with new customers, analyse the needs of your clients and pro-actively promote products and services, providing on-site advice and effective solutions, tailored for each customer, in order to retain and grow the customer base according to expectations and to achieve the sales targets
Analyse the fish feed market, recognize trends and respond timely on opportunities and queries. Share market knowledge within the team and with the management
Coordinate, execute, maintain / improve / update various administrative sales processes and systems used (CRM, Power BI, e-ordering), in close cooperation with colleagues in Poland and France
Maintain and build own product and technical knowledge in relevant product categories. Stay up to date with the quality and sale regulations of the fish feed sector
The Account Manager closely cooperates with and reports to the Sales and Marketing Manager in France and the Managing Director of livestock feed division in Poland
Promote and sell the feed solutions portfolio towards fish farms in Poland
Co-develop and execute the sales plan for Poland. Promote and sell fish feed products and services to existing and potential customers, applying the sales strategy defined with the Sales and Marketing Manager in France
Establish sustainable relations with your customers (with focus on trout and salmon fish farms and hatcheries) and the distributor network in Poland
Create and sustain relations with new customers, analyse the needs of your clients and pro-actively promote products and services, providing on-site advice and effective solutions, tailored for each customer, in order to retain and grow the customer base according to expectations and to achieve the sales targets
Analyse the fish feed market, recognize trends and respond timely on opportunities and queries. Share market knowledge within the team and with the management
Coordinate, execute, maintain / improve / update various administrative sales processes and systems used (CRM, Power BI, e-ordering), in close cooperation with colleagues in Poland and France
Maintain and build own product and technical knowledge in relevant product categories. Stay up to date with the quality and sale regulations of the fish feed sector
The Account Manager closely cooperates with and reports to the Sales and Marketing Manager in France and the Managing Director of livestock feed division in Poland
Promote and sell the feed solutions portfolio towards fish farms in Poland
Co-develop and execute the sales plan for Poland. Promote and sell fish feed products and services to existing and potential customers, applying the sales strategy defined with the Sales and Marketing Manager in France
Establish sustainable relations with your customers (with focus on trout and salmon fish farms and hatcheries) and the distributor network in Poland
Create and sustain relations with new customers, analyse the needs of your clients and pro-actively promote products and services, providing on-site advice and effective solutions, tailored for each customer, in order to retain and grow the customer base according to expectations and to achieve the sales targets
Analyse the fish feed market, recognize trends and respond timely on opportunities and queries. Share market knowledge within the team and with the management
Coordinate, execute, maintain / improve / update various administrative sales processes and systems used (CRM, Power BI, e-ordering), in close cooperation with colleagues in Poland and France
Maintain and build own product and technical knowledge in relevant product categories. Stay up to date with the quality and sale regulations of the fish feed sector
The Account Manager closely cooperates with and reports to the Sales and Marketing Manager in France and the Managing Director of livestock feed division in Poland
Promote and sell the feed solutions portfolio towards fish farms in Poland
Co-develop and execute the sales plan for Poland. Promote and sell fish feed products and services to existing and potential customers, applying the sales strategy defined with the Sales and Marketing Manager in France
Establish sustainable relations with your customers (with focus on trout and salmon fish farms and hatcheries) and the distributor network in Poland
Create and sustain relations with new customers, analyse the needs of your clients and pro-actively promote products and services, providing on-site advice and effective solutions, tailored for each customer, in order to retain and grow the customer base according to expectations and to achieve the sales targets
Analyse the fish feed market, recognize trends and respond timely on opportunities and queries. Share market knowledge within the team and with the management
Coordinate, execute, maintain / improve / update various administrative sales processes and systems used (CRM, Power BI, e-ordering), in close cooperation with colleagues in Poland and France
Maintain and build own product and technical knowledge in relevant product categories. Stay up to date with the quality and sale regulations of the fish feed sector
The Account Manager closely cooperates with and reports to the Sales and Marketing Manager in France and the Managing Director of livestock feed division in Poland
Promote and sell the feed solutions portfolio towards fish farms in Poland
Co-develop and execute the sales plan for Poland. Promote and sell fish feed products and services to existing and potential customers, applying the sales strategy defined with the Sales and Marketing Manager in France
Establish sustainable relations with your customers (with focus on trout and salmon fish farms and hatcheries) and the distributor network in Poland
Create and sustain relations with new customers, analyse the needs of your clients and pro-actively promote products and services, providing on-site advice and effective solutions, tailored for each customer, in order to retain and grow the customer base according to expectations and to achieve the sales targets
Analyse the fish feed market, recognize trends and respond timely on opportunities and queries. Share market knowledge within the team and with the management
Coordinate, execute, maintain / improve / update various administrative sales processes and systems used (CRM, Power BI, e-ordering), in close cooperation with colleagues in Poland and France
Maintain and build own product and technical knowledge in relevant product categories. Stay up to date with the quality and sale regulations of the fish feed sector
The Account Manager closely cooperates with and reports to the Sales and Marketing Manager in France and the Managing Director of livestock feed division in Poland
Promote and sell the feed solutions portfolio towards fish farms in Poland
Co-develop and execute the sales plan for Poland. Promote and sell fish feed products and services to existing and potential customers, applying the sales strategy defined with the Sales and Marketing Manager in France
Establish sustainable relations with your customers (with focus on trout and salmon fish farms and hatcheries) and the distributor network in Poland
Create and sustain relations with new customers, analyse the needs of your clients and pro-actively promote products and services, providing on-site advice and effective solutions, tailored for each customer, in order to retain and grow the customer base according to expectations and to achieve the sales targets
Analyse the fish feed market, recognize trends and respond timely on opportunities and queries. Share market knowledge within the team and with the management
Coordinate, execute, maintain / improve / update various administrative sales processes and systems used (CRM, Power BI, e-ordering), in close cooperation with colleagues in Poland and France
Maintain and build own product and technical knowledge in relevant product categories. Stay up to date with the quality and sale regulations of the fish feed sector
The Account Manager closely cooperates with and reports to the Sales and Marketing Manager in France and the Managing Director of livestock feed division in Poland
Promote and sell the feed solutions portfolio towards fish farms in Poland
Co-develop and execute the sales plan for Poland. Promote and sell fish feed products and services to existing and potential customers, applying the sales strategy defined with the Sales and Marketing Manager in France
Establish sustainable relations with your customers (with focus on trout and salmon fish farms and hatcheries) and the distributor network in Poland
Create and sustain relations with new customers, analyse the needs of your clients and pro-actively promote products and services, providing on-site advice and effective solutions, tailored for each customer, in order to retain and grow the customer base according to expectations and to achieve the sales targets
Analyse the fish feed market, recognize trends and respond timely on opportunities and queries. Share market knowledge within the team and with the management
Coordinate, execute, maintain / improve / update various administrative sales processes and systems used (CRM, Power BI, e-ordering), in close cooperation with colleagues in Poland and France
Maintain and build own product and technical knowledge in relevant product categories. Stay up to date with the quality and sale regulations of the fish feed sector
The Account Manager closely cooperates with and reports to the Sales and Marketing Manager in France and the Managing Director of livestock feed division in Poland
Promote and sell the feed solutions portfolio towards fish farms in Poland
Co-develop and execute the sales plan for Poland. Promote and sell fish feed products and services to existing and potential customers, applying the sales strategy defined with the Sales and Marketing Manager in France
Establish sustainable relations with your customers (with focus on trout and salmon fish farms and hatcheries) and the distributor network in Poland
Create and sustain relations with new customers, analyse the needs of your clients and pro-actively promote products and services, providing on-site advice and effective solutions, tailored for each customer, in order to retain and grow the customer base according to expectations and to achieve the sales targets
Analyse the fish feed market, recognize trends and respond timely on opportunities and queries. Share market knowledge within the team and with the management
Coordinate, execute, maintain / improve / update various administrative sales processes and systems used (CRM, Power BI, e-ordering), in close cooperation with colleagues in Poland and France
Maintain and build own product and technical knowledge in relevant product categories. Stay up to date with the quality and sale regulations of the fish feed sector
The Account Manager closely cooperates with and reports to the Sales and Marketing Manager in France and the Managing Director of livestock feed division in Poland
Promote and sell the feed solutions portfolio towards fish farms in Poland
Co-develop and execute the sales plan for Poland. Promote and sell fish feed products and services to existing and potential customers, applying the sales strategy defined with the Sales and Marketing Manager in France
Establish sustainable relations with your customers (with focus on trout and salmon fish farms and hatcheries) and the distributor network in Poland
Create and sustain relations with new customers, analyse the needs of your clients and pro-actively promote products and services, providing on-site advice and effective solutions, tailored for each customer, in order to retain and grow the customer base according to expectations and to achieve the sales targets
Analyse the fish feed market, recognize trends and respond timely on opportunities and queries. Share market knowledge within the team and with the management
Coordinate, execute, maintain / improve / update various administrative sales processes and systems used (CRM, Power BI, e-ordering), in close cooperation with colleagues in Poland and France
Maintain and build own product and technical knowledge in relevant product categories. Stay up to date with the quality and sale regulations of the fish feed sector
The Account Manager closely cooperates with and reports to the Sales and Marketing Manager in France and the Managing Director of livestock feed division in Poland
Promote and sell the feed solutions portfolio towards fish farms in Poland
Co-develop and execute the sales plan for Poland. Promote and sell fish feed products and services to existing and potential customers, applying the sales strategy defined with the Sales and Marketing Manager in France
Establish sustainable relations with your customers (with focus on trout and salmon fish farms and hatcheries) and the distributor network in Poland
Create and sustain relations with new customers, analyse the needs of your clients and pro-actively promote products and services, providing on-site advice and effective solutions, tailored for each customer, in order to retain and grow the customer base according to expectations and to achieve the sales targets
Analyse the fish feed market, recognize trends and respond timely on opportunities and queries. Share market knowledge within the team and with the management
Coordinate, execute, maintain / improve / update various administrative sales processes and systems used (CRM, Power BI, e-ordering), in close cooperation with colleagues in Poland and France
Maintain and build own product and technical knowledge in relevant product categories. Stay up to date with the quality and sale regulations of the fish feed sector
The Account Manager closely cooperates with and reports to the Sales and Marketing Manager in France and the Managing Director of livestock feed division in Poland
Promote and sell the feed solutions portfolio towards fish farms in Poland
Co-develop and execute the sales plan for Poland. Promote and sell fish feed products and services to existing and potential customers, applying the sales strategy defined with the Sales and Marketing Manager in France
Establish sustainable relations with your customers (with focus on trout and salmon fish farms and hatcheries) and the distributor network in Poland
Create and sustain relations with new customers, analyse the needs of your clients and pro-actively promote products and services, providing on-site advice and effective solutions, tailored for each customer, in order to retain and grow the customer base according to expectations and to achieve the sales targets
Analyse the fish feed market, recognize trends and respond timely on opportunities and queries. Share market knowledge within the team and with the management
Coordinate, execute, maintain / improve / update various administrative sales processes and systems used (CRM, Power BI, e-ordering), in close cooperation with colleagues in Poland and France
Maintain and build own product and technical knowledge in relevant product categories. Stay up to date with the quality and sale regulations of the fish feed sector
The Account Manager closely cooperates with and reports to the Sales and Marketing Manager in France and the Managing Director of livestock feed division in Poland
Promote and sell the feed solutions portfolio towards fish farms in Poland
Co-develop and execute the sales plan for Poland. Promote and sell fish feed products and services to existing and potential customers, applying the sales strategy defined with the Sales and Marketing Manager in France
Establish sustainable relations with your customers (with focus on trout and salmon fish farms and hatcheries) and the distributor network in Poland
Create and sustain relations with new customers, analyse the needs of your clients and pro-actively promote products and services, providing on-site advice and effective solutions, tailored for each customer, in order to retain and grow the customer base according to expectations and to achieve the sales targets
Analyse the fish feed market, recognize trends and respond timely on opportunities and queries. Share market knowledge within the team and with the management
Coordinate, execute, maintain / improve / update various administrative sales processes and systems used (CRM, Power BI, e-ordering), in close cooperation with colleagues in Poland and France
Maintain and build own product and technical knowledge in relevant product categories. Stay up to date with the quality and sale regulations of the fish feed sector
The Account Manager closely cooperates with and reports to the Sales and Marketing Manager in France and the Managing Director of livestock feed division in Poland
Promote and sell the feed solutions portfolio towards fish farms in Poland
Co-develop and execute the sales plan for Poland. Promote and sell fish feed products and services to existing and potential customers, applying the sales strategy defined with the Sales and Marketing Manager in France
Establish sustainable relations with your customers (with focus on trout and salmon fish farms and hatcheries) and the distributor network in Poland
Create and sustain relations with new customers, analyse the needs of your clients and pro-actively promote products and services, providing on-site advice and effective solutions, tailored for each customer, in order to retain and grow the customer base according to expectations and to achieve the sales targets
Analyse the fish feed market, recognize trends and respond timely on opportunities and queries. Share market knowledge within the team and with the management
Coordinate, execute, maintain / improve / update various administrative sales processes and systems used (CRM, Power BI, e-ordering), in close cooperation with colleagues in Poland and France
Maintain and build own product and technical knowledge in relevant product categories. Stay up to date with the quality and sale regulations of the fish feed sector
The Account Manager closely cooperates with and reports to the Sales and Marketing Manager in France and the Managing Director of livestock feed division in Poland
Budujesz strategię biznesową oraz wdrażasz i realizujesz plany sprzedażowe
Zarządzasz, planujesz i monitorujesz wszystkie działania handlowe firmy związane z segmentem rynku HoReCa – Mięso
Aktywnie analizujesz rynek i kreujesz nowe pomysły biznesowe
Dbasz o budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Odpowiadasz za budowanie i rozwój zespołu. Wspierasz i motywujesz pracowników, dbając o dobrą atmosferę i zaangażowanie w osiąganiu wspólnych celów i założonych wyników
Nawiązujesz i utrzymujesz relacje z nowymi klientami, analizujesz ich potrzeby oraz aktywnie promujesz usługi firmy
Dbasz o partnerskie relacje z aktualnymi klientami oparte na zaufaniu i długofalowej współpracy
Blisko współpracujesz z innymi działami firmy
Raportujesz wyniki pracy i ustalasz dalsze plany bezpośrednio z Zarządem
Budujesz strategię biznesową oraz wdrażasz i realizujesz plany sprzedażowe
Zarządzasz, planujesz i monitorujesz wszystkie działania handlowe firmy związane z segmentem rynku HoReCa – Mięso
Aktywnie analizujesz rynek i kreujesz nowe pomysły biznesowe
Dbasz o budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Odpowiadasz za budowanie i rozwój zespołu. Wspierasz i motywujesz pracowników, dbając o dobrą atmosferę i zaangażowanie w osiąganiu wspólnych celów i założonych wyników
Nawiązujesz i utrzymujesz relacje z nowymi klientami, analizujesz ich potrzeby oraz aktywnie promujesz usługi firmy
Dbasz o partnerskie relacje z aktualnymi klientami oparte na zaufaniu i długofalowej współpracy
Blisko współpracujesz z innymi działami firmy
Raportujesz wyniki pracy i ustalasz dalsze plany bezpośrednio z Zarządem