Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista ds. Płac w Dziale Personalnym i Administracji
Aleja 3 Maja 1, Krowodrza, Kraków
Wygasła: 15.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
naliczanie wynagrodzeń pracowników oraz należności z tytułu umów cywilnoprawnych,
naliczanie i odprowadzanie składek z tytułu PPK,
sporządzanie dokumentacji do celów zasiłkowych i emerytalno- rentowych,
prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej/ zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników/zleceniobiorców i członków ich rodzin,
sporządzanie dokumentów rozliczeniowych/- oraz w terminowa sprawozdawczość dla ZUS,
przygotowywanie raportów na potrzeby ZUS/US,
sporządzanie raportów i zestawień płacowych na potrzeby wewnętrzne,
sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, GUS, PIT,
wstawianie zaświadczeń o zarobkach oraz prowadzenie korespondencji z urzędami,
udzielanie informacji pracownikom z zakresu wynagrodzeń,
monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowych i płacowych,
wsparcie merytoryczne pracowników w zakresie prawa pracy i spraw płacowych
koordynowanie procesu realizacji projektów wystawienniczych i wydarzeń kulturalnych
zarządzanie zespołem projektowym - bezpośrednia współpraca z kuratorem, projektantem aranżacji oraz pozostałymi członkami zespołu (m.in. Dział Marketingu, Edukacji, Wydawnictw, Pracownie Konserwatorskie, Magazyny, Dział Techniczny), organizacja spotkań, delegowanie zadań oraz nadzór nad ich realizacją
przygotowanie harmonogramu projektu, bieżący nadzór nad jego realizacją, kontrola terminowej realizacji zadań w całym procesie realizacji projektu
przygotowanie budżetu projektu, nadzór nad jego realizacją i rozliczeniem, przygotowywanie wniosków o dofinasowanie projektów oraz stosownych raportów i rozliczeń
zamawianie koniecznych usług i dostaw u kontrahentów zewnętrznych, w razie konieczności inicjowanie procedur przetargowych we współpracy z Działem Zamówień Publicznych i innymi członkami zespołu projektowego
wprowadzanie wniosków dotyczących realizacji usług lub zakupów niezbędnych dla realizacji projektu, zlecanie prac na zewnątrz, zawieranie umów niezbędnych w procesie projektowym, negocjowanie warunków finansowych z kontrahentami zewnętrznymi, kontrolowanie realizacji zleceń, rozliczanie podpisanych umów
nadzorowanie montażu i demontażu wystawy
nadzorowanie nad organizacją i udział w wernisażu prowadzonej wystawy
prowadzenie dokumentacji, sprawozdawczości i korespondencji projektowej, w tym gromadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektów oraz archiwizacja
naliczanie wynagrodzeń pracowników oraz należności z tytułu umów cywilnoprawnych,
naliczanie i odprowadzanie składek z tytułu PPK,
sporządzanie dokumentacji do celów zasiłkowych i emerytalno- rentowych
prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej/ zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników/zleceniobiorców i członków ich rodzin
sporządzanie dokumentów rozliczeniowych/- oraz w terminowa sprawozdawczość dla ZUS
przygotowywanie raportów na potrzeby ZUS/US
sporządzanie raportów i zestawień płacowych na potrzeby wewnętrzne,
sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, GUS, PIT
wstawianie zaświadczeń o zarobkach oraz prowadzenie korespondencji z urzędami
udzielanie informacji pracownikom z zakresu wynagrodzeń,
monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowych i płacowych,
wsparcie merytoryczne pracowników w zakresie prawa pracy i spraw płacowych
▸organizacja konferencji prasowych, spotkań i innych eventów skierowanych do mediów,
▸monitorowanie rynku mediów w Polsce,
▸bieżąca współpraca z mediami, odpowiadanie na zapytania, organizacja wizyt dziennikarzy i ekip telewizyjnych w MNK,
▸tworzenie strategii obecności MNK w mediach,
▸monitoring mediów, tworzenie raportów,
▸w razie potrzeby zarządzenie kryzysowe,
▸prowadzenie i aktualizacja bazy mediów
Tworzenie i podtrzymywanie relacji z otoczeniem MNK, w tym z organizacjami pozarządowymi zajmującymi się kulturą, instytucjami miejskimi i samorządowymi, urzędami. Lobbing na rzecz misji pełnionej przez MNK
Współtworzenie i utrzymywanie relacji z blogerami i influencerami
Monitorowanie możliwości i przygotowywanie wniosków o nagrody, wyróżnienia
Współpraca przy pozyskiwaniu patronów medialnych wystaw i innych przedsięwzięć muzealnych
Współorganizacja wydarzeń o charakterze promocyjnym
Przygotowywanie tekstów promocyjnych, w tym tekstów dotyczących wystaw
Przygotowywanie i rozliczanie umów, rachunków w ramach działań wynikających z realizowanych zadań
zarządzanie podległymi pracownikami oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Sekcji, z uwzględnieniem terminowego i oszczędnego wykonywania zadań, ze szczególnym uwzględnieniem tych wynikających z planu wystaw Muzeum;
planowanie i nadzór nad realizacją harmonogramu transportów i pracy montażystów oraz kierowców Sekcji;
bieżące monitorowanie i kontrola pracy pracowników w Sekcji oraz ustalanie priorytetów zadań do wykonania w uzgodnieniu z osobami zlecającymi;
organizowanie i koordynowanie wszelkich spraw związanych z transportami dzieł sztuki w związku z realizowanymi wystawami oraz zgodnie z innymi zleceniami napływającymi z działów Muzeum;
prowadzenie dokumentacji Sekcji, w tym weryfikowanie i usprawnianie procedur i narzędzi do zarządzania pracą, które funkcjonują w Sekcji (harmonogramy, budżety, bazy, wzory umów, zleceń, wniosków itp.) w oparciu o nabywane doświadczenie i ewentualne zmiany zachodzące w procesie realizacji wystaw;
przeprowadzenie procedur ubezpieczania obiektów zgodnie ze zleceniami od koordynatorów wystaw;
przeprowadzenie procedur wyłaniania zewnętrznych wykonawców transportów we współpracy z koordynatorami wystaw i Działem Zamówień Publicznych;
sporządzanie zleceń wewnętrznych do działów Muzeum i zewnętrznych na zakup usług i sprzętu związanego z organizowanymi wystawami;
nadzór nad magazynem tymczasowym podlegającym Sekcji, w szczególności w ramach harmonogramu pracy magazynu i opieki nad dziełami sztuki przechowywanymi w magazynie
prowadzenie ewidencji czasu pracy i wykorzystania samochodów służbowych Muzeum oraz wózka widłowego, jak również dbanie o terminowe wykonywanie przeglądów i ubezpieczeń
naliczanie wynagrodzeń pracowników oraz należności z tytułu umów cywilnoprawnych,
naliczanie i odprowadzanie składek z tytułu PPK,
sporządzanie dokumentacji do celów zasiłkowych i emerytalno- rentowych
prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej/ zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników/zleceniobiorców i członków ich rodzin
sporządzanie dokumentów rozliczeniowych/- oraz w terminowa sprawozdawczość dla ZUS
przygotowywanie raportów na potrzeby ZUS/US
sporządzanie raportów i zestawień płacowych na potrzeby wewnętrzne,
sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, GUS, PIT
wstawianie zaświadczeń o zarobkach oraz prowadzenie korespondencji z urzędami
udzielanie informacji pracownikom z zakresu wynagrodzeń,
monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowych i płacowych,
wsparcie merytoryczne pracowników w zakresie prawa pracy i spraw płacowych
Specjalista ds. Płac w Dziale Personalnym i Administracji
Aleja 3 Maja 1, Krowodrza, Kraków
Wygasła: 17.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
naliczanie wynagrodzeń pracowników oraz należności z tytułu umów cywilnoprawnych,
naliczanie i odprowadzanie składek z tytułu PPK,
sporządzanie dokumentacji do celów zasiłkowych i emerytalno- rentowych,
prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej/ zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników/zleceniobiorców i członków ich rodzin,
sporządzanie dokumentów rozliczeniowych/- oraz w terminowa sprawozdawczość dla ZUS,
przygotowywanie raportów na potrzeby ZUS/US,
sporządzanie raportów i zestawień płacowych na potrzeby wewnętrzne,
sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, GUS, PIT,
wstawianie zaświadczeń o zarobkach oraz prowadzenie korespondencji z urzędami,
udzielanie informacji pracownikom z zakresu wynagrodzeń,
monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowych i płacowych,
wsparcie merytoryczne pracowników w zakresie prawa pracy i spraw płacowych
Asystent w Dziale Starych Druków, Rękopisów i Kartografii
Aleja 3 Maja 1, Krowodrza, Kraków
Wygasła: 17.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
wszechstronna opieka nad kolekcją starodruków, rękopisów i kartografii Muzeum Narodowego w Krakowie;
uczestnictwo w pracach w zakresie: konserwacji, magazynowania, przechowywania i transportowania obiektów oraz ich digitalizacji;
tworzenie kart katalogu naukowego w ramach inwentaryzacji i reinwentaryzacji w systemie bazodanowym (muza);
nadzór merytoryczny nad wypożyczeniami międzydziałowymi i zewnętrznymi oraz sporządzanie dokumentacji związanej z ruchem muzealiów;
realizowanie kwerend pisemnych i przygotowywanie materiałów do kwerend osobistych;
nadzór nad przeprowadzaniem kwerend przez osoby spoza Muzeum;
przygotowywanie scenariuszy i realizacja wystaw stałych i czasowych;
udział w działaniach promocyjnych, wydawniczych , wystawienniczych i edukacyjnych Muzeum w formie wykładów i publikacji;
przygotowywanie tekstów do folderów, ulotek, materiałów edukacyjnych, katalogów lub artykułów, związanych ze zbiorami MNK oraz wystawami stałymi i czasowymi;
prowadzenie prac naukowo-badawczych oraz uczestnictwo w konferencjach naukowych
Referent w Zespole ds. Funduszy sponsorskich i Partnerów Strategicznych
Aleja 3 Maja 1, Krowodrza, Kraków
Wygasła: 15.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udział w procesie pozyskiwania kontaktów sponsorskich: kontakty telefoniczne, aktualizacja i weryfikacja baz danych, dokumentacja informacji;
współpraca ze sponsorami MNK: komunikacja (telefoniczna, e-mailowa) ws. bieżącej współpracy w ustalonym zakresie;
udział w koordynacji organizacji spotkań sponsorów na terenie MNK;
współpraca przy tworzeniu ofert sponsorskich i raportów sponsorskich;
prace administracyjno - biurowe;
sporządzanie pism;
przygotowywanie wzorów umów sponsoringowych;
obsługa formalno-administracyjna dokumentów zgodnie z ustalonymi procedurami i terminami: tworzenie wniosków, protokołów, opisywanie faktur, rachunków itp.;
kontrola nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą;
prowadzenie dokumentacji, porządkowanie i archiwizacja dokumentów;
prowadzenie sprawozdawczości: systematyczne uzupełnianie oraz tworzenie zestawień i baz danych;
tworzenie planów kosztów Zespołu do budżetu MNK i ich rozliczanie;
obsługa administracyjna działalności Zespołu: działania w zakresie zaopatrzenia w sprzęt i materiały niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Zespołu oraz monitoring eksploatacji;
wsparcie Zespołu w bieżących zadaniach i projektach
montaż i obsługa audiowizualna wydarzeń organizowanych przez Muzeum,
w tym przygotowanie i konfiguracja sprzętu AV,
projektowanie i montaż instalacji audio i wideo na potrzeby wystaw stałych i czasowych,
nadzór nad dostawami sprzętu AV, instalacją, wdrożeniem i uruchomieniem systemów multimedialnych,
opracowywanie i przygotowanie specyfikacji sprzętu na potrzeby realizacji zakupów sprzętu multimedialnego, w tym współpraca z działem zamówień publicznych MNK,
konsultacje techniczne projektów aranżacyjnych i wykonawczych w zakresie instalacji AV,
zarządzanie podległymi pracownikami oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Sekcji, z uwzględnieniem terminowego i oszczędnego wykonywania zadań, ze szczególnym uwzględnieniem tych wynikających z planu wystaw Muzeum;
planowanie i nadzór nad realizacją harmonogramu transportów i pracy montażystów oraz kierowców Sekcji;
bieżące monitorowanie i kontrola pracy pracowników w Sekcji oraz ustalanie priorytetów zadań do wykonania w uzgodnieniu z osobami zlecającymi;
organizowanie i koordynowanie wszelkich spraw związanych z transportami dzieł sztuki w związku z realizowanymi wystawami oraz zgodnie z innymi zleceniami napływającymi z działów Muzeum;
prowadzenie dokumentacji Sekcji, w tym weryfikowanie i usprawnianie procedur i narzędzi do zarządzania pracą, które funkcjonują w Sekcji (harmonogramy, budżety, bazy, wzory umów, zleceń, wniosków itp.) w oparciu o nabywane doświadczenie i ewentualne zmiany zachodzące w procesie realizacji wystaw;
przeprowadzenie procedur ubezpieczania obiektów zgodnie ze zleceniami od koordynatorów wystaw;
przeprowadzenie procedur wyłaniania zewnętrznych wykonawców transportów we współpracy z koordynatorami wystaw i Działem Zamówień Publicznych;
sporządzanie zleceń wewnętrznych do działów Muzeum i zewnętrznych na zakup usług i sprzętu związanego z organizowanymi wystawami;
nadzór nad magazynem tymczasowym podlegającym Sekcji, w szczególności w ramach harmonogramu pracy magazynu i opieki nad dziełami sztuki przechowywanymi w magazynie;
prowadzenie ewidencji czasu pracy i wykorzystania samochodów służbowych Muzeum oraz wózka widłowego, jak również dbanie o terminowe wykonywanie przeglądów i ubezpieczeń
Asystent w Pracowni Konserwacji Malarstwa i Rzeźby w Pałacu Biskupa Erazma Ciołka
aleja 3 Maja 1, Krowodrza, Kraków
Wygasła: 13.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
konserwacja i restauracja muzealiów, a w szczególności rzeźb złoconych i polichromowanych,
konserwacja prewencyjna,
wykonywanie dokumentacji konserwatorskiej pisemnej i fotograficznej,
kontrola stanów zachowania i sporządzanie opinii konserwatorskich,
przygotowywanie zaleceń i programów konserwatorskich
przeprowadzanie planowych przeglądów ekspozycji i magazynów w tym kontrola stanu zachowania obiektów oraz warunków ich przechowywania
nadzór konserwatorski i bezpośredni udział w ruchu wewnętrznym i zewnętrznym muzealiów związanym z urządzaniem ekspozycji, montażem, fotografowaniem i filmowaniem, transportem,
udział w wyjazdach z obiektami na terenie kraju i za granicę,
współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Muzeum, a w szczególności z kustoszami oraz magazynami zbiorów,
Specjalista w Sekcji Koordynatorów/ w Dziale Realizacji Wystaw
aleja 3 Maja 1, Krowodrza, Kraków
Wygasła: 13.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
koordynowanie procesu realizacji projektów wystawienniczych i wydarzeń kulturalnych
zarządzanie zespołem projektowym powołanym do realizacji danego projektu, bezpośrednia współpraca z kuratorem, projektantem aranżacji oraz pozostałymi członkami zespołu (m.in. Dział Marketingu, Edukacji, Wydawnictw, Pracownie Konserwatorskie, Magazyny, Dział Techniczny), organizacja spotkań, delegowanie zadań, nadzór nad ich realizacją
przygotowanie harmonogramu projektu, bieżący nadzór nad jego realizacją, kontrola terminowej realizacji zadań w całym procesie realizacji projektu
przygotowanie budżetu projektu, nadzór nad jego realizacją i rozliczeniem, przygotowywanie wniosków o dofinasowanie projektów oraz stosownych raportów i rozliczeń
zamawianie koniecznych usług i dostaw u kontrahentów zewnętrznych, w razie konieczności inicjowanie procedur przetargowych we współpracy z Działem Zamówień Publicznych i innymi członkami zespołu projektowego,
wprowadzanie wniosków dotyczących realizacji usług lub zakupów niezbędnych dla realizacji projektu, zlecanie prac na zewnątrz, zawieranie umów niezbędnych w procesie projektowym, negocjowanie warunków finansowych z kontrahentami zewnętrznymi, kontrolowanie realizacji zleceń, rozliczanie podpisanych umów ,
nadzorowanie montażu i demontażu wystawy,
nadzór nad organizacją i udział w wernisażu prowadzonej wystawy,
prawidłowe i rzetelne prowadzenie dokumentacji, sprawozdawczości i korespondencji projektowej, w tym gromadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektów oraz jej archiwizacja
Asystent/Adiunkt w Bibliotece Książąt Czartoryskich
aleja 3 Maja 1, Krowodrza, Kraków
Wygasła: 08.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
prowadzenie prac naukowo-badawczych, gromadzenie, opieka nad kolekcją starodruków Biblioteki Książąt Czartoryskich;
tworzenie kart katalogu naukowego w ramach inwentaryzacji, reinwentaryzacji oraz nowych nabytków;
nadzór merytoryczny nad wypożyczeniami międzydziałowymi i zewnętrznymi oraz zwrotami wypożyczonych obiektów,
nadzór merytoryczny nad obiektami w zakresie: konserwacji, magazynowania, przechowywania i transportowania;
sporządzanie dokumentacji opisowej związanej z ruchem muzealiów;
przygotowywanie wystaw stałych i czasowych;
realizowanie kwerend;
inicjowanie i uczestniczenie w działaniach promocyjnych, wydawniczych , wystawienniczych
i edukacyjnych Muzeum w formie wykładów, publikacji, artykułów, przygotowania tekstów katalogów oraz opracowań na potrzeby wydawnictwa bądź promocji, edukacji;
przygotowywanie materiałów do folderów, ulotek, materiałów edukacyjnych
i informacyjnych związanych z wystawami stałymi i czasowymi przygotowywanymi przez pracownika;
uczestnictwo w konferencjach naukowych, sympozjach;
zapewnienie skutecznej realizacji zadań i procesów z zakresu rekrutacji, onboardingu, szkoleń i rozwoju we wspieranych działach Muzeum,
doradztwo i wsparcie w zakresie prawa pracy, czasu pracy, ale również rozwiązań organizacyjnych,
opracowywanie i wprowadzanie rozwiązań oraz narzędzi HR, w tym wewnętrznych instrukcji i procedur w ramach realizowanych projektów,
bieżące wsparcie kadry menadżerskiej w obszarze kierowania zespołem, komunikowania i wprowadzania zmian organizacyjnych, rozwiązywania konfliktów oraz problemów personalnych,
wsparcie procesu rozwoju i szkoleń pracowników, w tym poprzez prowadzenie szkoleń wewnętrznych,
sporządzenie umów niezbędnych w obszarze pracy działu HR (np. umowy szkoleniowe, umowy zlecenia/o dzieło)
inicjowanie i wyznaczanie strategii rozwoju działalności Archiwum MNK,
wprowadzanie nowoczesnych narzędzi, standardów i procesów zarządzania Archiwum MNK,
profilowanie zbiorów poprzez monitorowanie możliwości pozyskiwania nowych obiektów drogą zakupów i darów
przygotowywanie sprawozdań z pracy Archiwum MNK oraz udział w skontrach w zasobie Archiwum MNK,
bieżąca aktualizacja wewnętrznych przepisów dot. archiwizacji i czynności kancelaryjnych oraz przeprowadzanie procedur akceptacji tych przepisów przez Archiwum Państwowe,
współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Muzeum w zakresie pracy Archiwum, w tym doradzanie pracownikom MNK w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją oraz szkolenie pracowników i współpracowników w zakresie znajomości przepisów kancelaryjno-archiwalnych
montaż i demontaż obiektów muzealnych, sprzętu wystawienniczego
z wykorzystaniem rusztowań i uwzględniając pracę na wysokości,
transport krajowy i zagraniczny dzieł sztuki pomiędzy oddziałami Muzeum oraz innymi instytucjami, w tym pakowanie i załadunek oraz rozpakowywanie
i rozładunek obiektów i sprzętu wystawienniczego,
techniczne opracowywanie specjalistycznych opakowań do transportu dzieł sztuki (zgodnie z instrukcją) oraz przygotowywanie materiałów pakowych i skrzyń
Realizacja zakupów wg wniosków poszczególnych działów zgodnie z obowiązującymi w MNK procedurami;
Przygotowywanie zapytań handlowych, zbieranie i porównywanie ofert, negocjowanie warunków zakupowych z dostawcami;
Opracowywanie i składanie zamówień, sporządzanie niezbędnych umów etc.;
Nadzór nad terminową realizacją zamówień i dostaw, w tym również realizacja dostaw (odbiór zamówień od dostawców, załadunek i rozładunek towarów);
Składanie reklamacji w zakresie realizowanych zamówień;
Prowadzenie analiz zakupów pod względem konkurencyjności warunków zakupowych oraz optymalizacji kosztów;
Prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym sporządzanie i opracowywanie dokumentów w formie papierowej oraz w systemach informatycznych MNK (EMPLO, Cogisoft)
Prowadzenie całości spraw związanych z dostawą wody źródlanej oraz dzierżawą mat wejściowych w Oddziałach MNK , ściśle współpracując z Kierownikami
Prowadzenie całości spraw związanych z likwidacją materiałów stanowiących majątek MNK, zgodnie z obowiązującymi przepisami w MNK, (w tym zamieszczanie ogłoszeń na BIP, Strona MNK, OLX , Allegro etc.), obsługa systemu BDO
samodzielne przygotowywanie koncepcyjnych i wykonawczych projektów oraz wizualizacji aranżacji wystaw zgodnie z wewnętrznymi procedurami oraz wymogami (m.in. konserwatorskimi, ppoż)
projektowanie plików produkcyjnych materiałów poligraficznych do przestrzeni wystawy (np. podpisy, tablice edukacyjne i informacyjne, fototapety, oznaczenia komunikacyjne)
planowanie i kontrolowanie wydatków związanych z realizacją projektów zgodnie z przydzielonymi budżetami, w tym przygotowywanie wstępnych i wykonawczych kosztorysów wystaw we współpracy z Działem Technicznym
przygotowywanie zapytań ofertowych i nadzór nad realizacją zamówień na wybrane elementy aranżacji u kontrahentów zewnętrznych. W razie konieczności przeprowadzenia przetargu przygotowanie niezbędnej dokumentacji z zakresu aranżacyjnego dla Sekcji Zamówień Publicznych
pełnienie nadzoru autorskiego nad przygotowywanymi przez siebie projektami, w tym bieżące weryfikowanie realizacji prac budowlano-montażowych, a także dostaw wszelkich usług i elementów scenograficznych produkowanych wewnętrznie bądź przez kontrahentów zewnętrznych
bieżąca współpraca z członkami Zespołów Projektowych, w tym w szczególności z Kuratorami, Koordynatorami i Działem Technicznym w ramach przygotowywania koncepcji i jej implementacji
samodzielne przygotowywanie projektów re-aranżacji i przebudowy wybranych przestrzeni niewystawowych w Muzeum
Tworzenie strategii harmonogramu działań na platformach społecznościowych MNK;
Udział w budowaniu strategii mediów społecznościowych MNK;
Tworzenie wartościowych treści wg harmonogramu we współpracy z działami merytorycznymi (w szczególności FB, Instagram, Twitter, YT, Pinterest, TIK TOK);
Moderowanie kanałów MNK;
Moderowanie grup na FB;
Monitorowanie trendów w mediach społecznościowych, proponowanie i implementacja nowych rozwiązań;
Raportowanie skuteczności działań;
Monitorowanie i administrowanie profilami MNK na portalach typu TripAdvisor
samodzielne naliczanie wynagrodzeń pracowników i należności z tytułu umów cywilnoprawnych oraz zapewnienie ich zgodności z przepisami prawa pracy, przepisami podatkowymi oraz ubezpieczeń społecznych,
obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych w zakresie rozliczania obowiązkowych i dobrowolnych składek oraz przekazywanie danych o miesięcznych rozliczeniach składek,
sporządzanie dokumentacji do celów zasiłkowych i emerytalno- rentowych,
prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej/ zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników/zleceniobiorców i członków ich rodzin,
wspieranie obsługi oraz realizacja wypłat z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
sporządzanie dokumentów rozliczeniowych/- oraz terminowa sprawozdawczość dla ZUS,
przygotowywanie raportów na potrzeby ZUS,
sporządzanie raportów i zestawień płacowych na potrzeby wewnętrzne,
sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, GUS, PIT,
wystawianie zaświadczeń o zarobkach oraz prowadzenie korespondencji z urzędami, instytucjami publicznymi i komornikami,
udzielanie informacji pracownikom z zakresu wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń z ZUS,
monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowych i płacowych,
wsparcie merytoryczne pracowników w zakresie prawa pracy i spraw płacowych
Asystent/ Adiunkt w Dziale Sztuki Dalekiego Wschodu
aleja 3 Maja 1, Krowodrza, Kraków
Wygasła: 23.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Obowiązki:
Prowadzenie prac naukowo-badawczych, gromadzenie, opieka nad powierzonymi zbiorami Działu Sztuki Dalekiego Wschodu
Tworzenie kart katalogu naukowego w ramach inwentaryzacji, reinwentaryzacji oraz nowych nabytków
Nadzór merytoryczny nad wypożyczeniami międzydziałowymi i zewnętrznymi oraz zwrotami wypożyczonych obiektów
Nadzór merytoryczny nad obiektami w zakresie: konserwacji, magazynowania i transportowania
Sporządzanie dokumentacji opisowej związanej z ruchem muzealiów
Przygotowywanie wystaw stałych i czasowych
Realizowanie kwerend
Inicjowanie i uczestniczenie w działaniach promocyjnych, wydawniczych , wystawienniczych i edukacyjnych Muzeum w formie wykładów, publikacji, artykułów, przygotowania tekstów katalogów oraz opracowań na potrzeby wydawnictwa bądź promocji, edukacji
Przygotowywanie materiałów do folderów, ulotek, materiałów edukacyjnych i informacyjnych związanych z wystawami stałymi i czasowymi przygotowywanymi przez pracownika
Uczestnictwo w konferencjach naukowych, sympozjach
Poszukiwanie, monitorowanie możliwości grantowych i finansowych oferowanych przez krajowe i zagraniczne instytucje finansujące;
Przygotowanie, składanie, realizacja wniosków o dofinansowanie projektów realizowanych ze środków oferowanych przez krajowe i zagraniczne instytucje finansujące;
Współpraca z pracownikami rożnych działów Muzeum w zakresie wsparcia w przygotowaniu dokumentacji projektowej;
Opracowanie całościowej dokumentacji projektowej, raportów i sprawozdań;
Administrowanie korespondencją i dokumentacją w projektach, w tym: przygotowanie, gromadzenie, odpowiednie przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi zasadami Muzeum oraz wytycznymi projektowymi;
Monitorowanie złożonych wniosków do momentu uzyskania finansowania oraz przygotowanie umów grantowych w przypadku otrzymania finansowania;
Nadzór nad realizacją podpisanych umów o dofinansowanie pod kątem dotrzymania warunków, na jakich Muzeum otrzymało środki
praca merytoryczna przy przejmowaniu dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych Muzeum Narodowego w Krakowie, zgodnie z obowiązującymi normatywami,
opracowanie zbiorów według istniejących standardów,
Stażysta w Dziale Organizacji Wystaw/ Sekcja Koordynatorów
aleja 3 Maja 1, Krowodrza, Kraków
Wygasła: 08.03.2022
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
praktykant / stażysta
Obowiązki:
wspieranie koordynatorów w bieżących działaniach związanych z procesem realizacji projektów wystawienniczych i wydarzeń kulturalnych;
realizowanie przydzielonych zadań wynikających z harmonogramu projektów przy wsparciu i nadzorze Koordynatorów;
współpracowanie z zespołami projektowymi, udział w spotkaniach projektowych, prowadzenie korespondencji i dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji projektowej;
udział w procesie powstawania aranżacji oraz montażu wystaw, np. poprzez wsparcie przy zamawianiu wybranych usług i materiałów,
wspieranie Koordynatorów w trakcie organizacji wernisaży wystaw,
wspieranie administracyjne projektów, tj. np. tworzenie notatek, rejestrowanie umów, nadawanie dokumentów pocztą, archiwizacja dokumentów, wpisywanie wniosków do systemu finansowego;
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i jednostkami MNK
montaż i obsługa audiowizualna wydarzeń organizowanych przez MNK, w tym przygotowanie i konfiguracja sprzętu AV,
projektowanie i montaż instalacji audio i wideo na potrzeby wystaw stałych i czasowych,
nadzór nad dostawami sprzętu AV, instalacją, wdrożeniem i uruchomieniem systemów multimedialnych,
opracowywanie i przygotowanie specyfikacji sprzętu na potrzeby realizacji zakupów sprzętu multimedialnego, w tym współpraca z działem zamówień publicznych MNK,
konsultacje techniczne projektów aranżacyjnych i wykonawczych w zakresie instalacji AV,
sporządzanie opinii i zaleceń konserwatorskich oraz opisów stanu zachowania ram,
kontrola stanu zachowania obiektów oraz warunków przechowywania i ekspozycji,
nadzór konserwatorski i bezpośredni udział w ruchu wewnętrznym i zewnętrznym muzealiów związanym z urządzaniem ekspozycji montażem, digitalizacją, transportem,
znajomość odczynników chemicznych wykorzystywanych w konserwacji,
udział w wyjazdach z obiektami,
współudział w tworzeniu harmonogramów pracy i sprawozdań,
współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Muzeum a w szczególności
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie pozyskiwanie funduszy dla Muzeum z uwzględnieniem wszystkich dostępnych źródeł finansowania. Kandydat powinien posiadać doświadczenie w udokumentowanym sukcesami pisaniu wniosków. Doświadczenie w pracy w sektorze kultury będzie dodatkowym atutem
Zakres obowiązków:
• Poszukiwanie, monitorowanie możliwości grantowych i finansowych oferowanych przez krajowe i zagraniczne instytucje finansujące;
• Przygotowanie, składanie, realizacja wniosków o dofinansowanie projektów realizowanych ze środków oferowanych przez krajowe i zagraniczne instytucje finansujące;
• Współpraca z pracownikami rożnych działów Muzeum w zakresie wsparcia w przygotowaniu dokumentacji projektowej;
• Opracowanie całościowej dokumentacji projektowej, raportów i sprawozdań;
• Administrowanie korespondencją i dokumentacją w projektach, w tym: przygotowanie, gromadzenie, odpowiednie przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi zasadami Muzeum oraz wytycznymi projektowymi;
• Monitorowanie złożonych wniosków do momentu uzyskania finansowania oraz przygotowanie umów grantowych w przypadku otrzymania finansowania;
• Nadzór nad realizacją podpisanych umów o dofinansowanie pod kątem dotrzymania warunków, na jakich Muzeum otrzymało środki