Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
Specjalista ds. promocji
mazowieckie
Wygasła: 19.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowanie zaplecza organizacyjnego dla wydarzeń instytutu (wynajem sal, catering, nagłośnienie, obsługa wydarzeń online w mediach społecznościowych oraz na stronie www, nagrywanie podcastów i inne)
współuczestniczenie w procesie koncepcyjnym projektów z Programów Strategicznych Instytutu oraz w promocji projektów
współpraca z drukarniami, agencjami reklamowymi i innymi wykonawcami usług marketingowych
współuczestnictwo w opracowywaniu i współpraca z grafikami podczas przygotowywania do druku informatorów, folderów, kalendarzy i innych materiałów promocyjnych Instytutu
organizacja i obsługa pobytów studyjnych oraz wizyt ekspertów i współpracowników Instytutu
koordynacja kalendarza imprez kulturalnych, konferencji, seminariów, konkursów i wydarzeń nawiązujących tematycznie do obszarów działalności Instytutu
zarządzanie treścią i publikowanie tekstów na stronie internetowej Instytutu
planowanie i realizacja zakupu gadżetów i materiałów promocyjnych
nadzór nad magazynem gadżetów i materiałów promocyjnych
gromadzenie, archiwizacja i udostępnianie dokumentacji dotyczącej projektów Instytutu
Antoniego Józefa Madalińskiego 101, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 14.01.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
organizacja pracy Działu Komunikacji i Promocji oraz zarządzanie podległymi pracownikami a także nadzór nad realizacją powierzonych im zadań;
tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji i promocji dla prowadzonych w Instytucie projektów oraz nadzór nad ich realizacją;
tworzenie i wdrażanie zasad komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej;
inicjowanie i koordynowanie współpracy Działu Komunikacji i Promocji z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Instytutu przy realizowanych projektach;
definiowanie celów promocyjnych;
nadzór i koordynowanie działań wszystkich kanałów komunikacji (media społecznościowe, strona internetowa);
nadzorowanie współpracy z firmami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, drukarniami) oraz działalności z zakresu public relations;
nadzór nad obsługą i rozwojem kontaktów z mediami;
zarządzanie i nadzór nad przygotowywaniem tekstów informacyjnych i komunikacyjnych oraz materiałów promocyjno-reklamowych od strony merytorycznej i graficznej;
koordynacja przygotowywania materiałów informacyjno-promocyjnych, w tym fotograficznych, wideo i graficznych na potrzeby promocji działań;
monitorowanie skuteczności działań promocyjnych i komunikacyjnych, analizowanie wniosków i wdrażanie usprawnień;
zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych, zarówno w relacjach z mediami, jak i wewnętrznych;
nadzór merytoryczny nad racjonalnym i efektywnym gospodarowaniem powierzonym budżetem;
przygotowywanie planów, sprawozdań, raportów z wykonanych zadań
Antoniego Józefa Madalińskiego 101, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 14.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie aktywnego medialnego i marketingowego wsparcia działalności Instytutu;
budowanie strategii public relations oraz proponowanie sposobów jej prowadzenia w porozumieniu z Działem Komunikacji i Promocji oraz Działem Strategii i Analiz;
udział w wystąpieniach publicznych;
organizacja i prowadzenie konferencji prasowych, briefingów, wydarzeń okolicznościowych i spotkań z mediami pod względem logistycznym i merytorycznym;
prowadzenie monitoringu mediów krajowych i zagranicznych oraz reagowanie na zaistniałe wydarzenia medialne oraz zapytania od mediów;
informowanie mediów o projektach realizowanych przez Instytut, redagowanie materiałów przekazywanych mediom, inicjowanie kontaktów oraz odpowiadanie na zapotrzebowanie zgłaszane przez dziennikarzy;
komentowanie wydarzeń krajowych i zagranicznych oraz udzielanie odpowiedzi na publikacje oraz materiały rozpowszechniane w środkach masowego przekazu dotyczące działalności Instytutu, w tym prowadzenie tzw. banku odpowiedzi do mediów;
przygotowywanie i dystrybucja do środków masowego przekazu i elektronicznych form komunikacji Instytutu informacji prasowych oraz innych materiałów przeznaczonych do publikacji w ramach działalności Instytutu;
budowanie i utrzymywanie stałych relacji z przedstawicielami mediów;
pozyskiwanie patronatów medialnych;
koordynacja działań PR;
opracowywanie i realizacja strategii komunikacji medialnej;
opracowywanie i koordynacja kampanii informacyjnych;
przygotowywanie i stała aktualizacja bazy adresowej mediów oraz prowadzenie monitoringu mediów wschodzących w zakres zainteresowań Instytutu;
przeglądanie, analizowanie i archiwizowanie publikacji