Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Ścisła współpraca z naszym zespołem, Menedżerem Konsultantów, Konsultantami oraz zewnętrznym ekspertem z firmy doradczej nad rozwojem biznesu Strategic Mind
Rozwój działań sprzedażowych poprzez prospecting (cold mail, social selling, cold call), kwalifikacje leadów (potencjalnych klientów), badanie potrzeb, umawianie spotkań z Konsultantami, przygotowanie podsumowań oraz ofert wspólnie z zespołem
Budowę bazy potencjalnych klientów z ustalonych segmentów i buyer person naszej firmy
Udział w rozwoju biznesu, sprzedaży i account managementu poprzez egzekucję i optymalizację istniejących procesów
Obsługa sprzedażowa leadów przychodzących z rekomendacji, inbound marketingu, oraz social sellingu
Ścisła współpraca z naszym zespołem, Menedżerem Konsultantów, Konsultantami oraz zewnętrznym ekspertem z firmy doradczej nad rozwojem biznesu Strategic Mind
Rozwój działań sprzedażowych poprzez prospecting (cold mail, social selling, cold call), kwalifikacje leadów (potencjalnych klientów), badanie potrzeb, umawianie spotkań z Konsultantami, przygotowanie podsumowań oraz ofert wspólnie z zespołem
Budowę bazy potencjalnych klientów z ustalonych segmentów i buyer person naszej firmy
Udział w rozwoju biznesu, sprzedaży i account managementu poprzez optymalizację istniejących procesów
Bezpośrednia praca z właścicielami / kadrą zarządzającą ecommerce nad strategią marketingu i sprzedaży internetowej
Prowadzenie audytów związanych z marketingiem, technologią sprzedaży, obsługą klienta
Pomoc w wyborze technologii i nadzór na wdrożeniem narzędzi do automatyzacji marketingu i sprzedaży
Pomoc w budowie i wdrożeniu strategii sprzedażowej, technologii, obsługi klienta - facylitowanie tego procesu i przekazywanie najlepszych praktyk do klienta i jego zespołu
Wsparcie w rozwoju i realizacji strategii marketingowej
Wsparcie kadry zarządzające w procesach zarządzania sprzedażą internetową i zespołem
Pomoc w tworzeniu struktury i optymalizacja procesu rekrutacji specjalistów i potencjalnie agencji reklamowych, software house, platform
Rozwój kadry zarządzającej i zespołu eCommerce i marketingu oraz jego kompetencji
Pomoc w projektowaniu procesów i automatyzacji w zakresie marketingu, sprzedaży i obsługi klienta
Pomoc w zarządzaniu realizacją działań wynikających ze strategii za pomocą zespołu i agencji klienta – wsparcie właściciela / menedżerów w kluczowych decyzjach personalnych i pomoc w zarządzaniu zespołem
Stała analiza i kontrola wyników, rynku, klientów i konkurencji - szkolenie i wsparcie zespołu Klienta w tworzeniu procesów w tym zakresie
Zarządzanie zmianą i uporządkowanie strategii, procesów, poprzez warsztaty, szkolenia, rekrutację, wdrożeniem najtrudniejszych zadań z zespołem klienta
Bezpośrednia praca z właścicielami / kadrą zarządzającą ecommerce nad strategią rozwoju biznesu internetowego
Projektowanie strategii – lejków marketingowych (budowanie brandu i pozyskiwanie klientów) oraz procesów sprzedażowych (optymalizacja procesu zakupowego i retencji)
Projektowanie strategii marketingowej i sprzedażowej wspólnie z klientem i jego zespołem – facylitowanie tego procesu
Nadzór nad stworzeniem i wdrożeniem strategii ecommerce m.in. optymalizacja platformy
Wsparcie w budowie procesów marketplace, technologicznych i logistycznych wynikających ze strategii biznesowej i marketingowej
Przygotowywanie struktury zatrudnienia
Procesy:
Przygotowywanie procesów i rekomendacji, warsztatów, podczas których szkolimy zespół
Stała analiza i kontrola wyników, rynku, klientów i konkurencji za pomocą wdrożenia odpowiednich procesów dla zespołu
Zarządzanie zmianą i uporządkowanie strategii, procesów, poprzez warsztaty, szkolenia, rekrutację
Tworzenie procesów rekrutacji
Tworzenie i udział w automatyzacji marketingu
Przygotowywanie procesów i rekomendacji, warsztatów z zakresu marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, z pomocą analityków i specjalistów w danym obszarze np.: seo, sem, fb ads, cro, ux
Pomoc w realizacji działań wynikających ze strategii za pomocą zespołu i agencji klienta – wsparcie właściciela / menedżerów w kluczowych decyzjach personalnych i pomoc w zarządzaniu zespołem
Stała analiza i kontrola wyników, rynku, klientów i konkurencji za pomocą wdrożenia odpowiednich procesów dla zespołu
Zarządzanie zmianą i uporządkowanie strategii, procesów, poprzez warsztaty, szkolenia, rekrutacje
Bezpośrednia praca z właścicielami i kadrą zarządzającą ecommerce (specjalistyczni resellerzy, usługi online B2C oraz marki DTC szukający wzrostu sprzedaży internetowej)
Przygotowywanie rekomendacji, warsztatów strategicznych i realizacja części najtrudniejszych zadań z zakresu marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, z pomocą analityków i specjalistów w danym obszarze po stronie Klienta i agencji współpracujących np.: seo, sem, fb ads, cro, ux
Tworzenie lejków marketingowych (pozyskiwanie klientów i powracalność) oraz lejków sprzedażowych (optymalizacja procesu zakupowego) i retencji
Projektowanie strategii marketingowej wspólnie z klientem i jego zespołem – facylitowanie tego procesu
Pomoc w realizacji działań wynikających ze strategii za pomocą zespołu i agencji klienta – wsparcie właściciela w kluczowych decyzjach personalnych i pomoc w zarządzaniu zespołem i zmianą
Ścisła współpraca i szkolenia wspólnie wybranego zespołu
Stała analiza i kontrola wyników, rynku, klientów i konkurencji szkolenie i wsparcie zespołu Klienta
Bezpośrednia praca z właścicielami / kadrą zarządzającą ecommerce (resellerzy oraz marki DTC – głównie B2C)
Przygotowywanie rekomendacji, warsztatów i realizacja części najtrudniejszych zadań z zakresu marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, z pomocą analityków i specjalistów w danym obszarze np.: seo, sem, fb ads, cro, ux
Tworzenie lejków marketingowych (pozyskiwanie klientów i powracalność) oraz lejków sprzedażowych (optymalizacja procesu zakupowego)
Projektowanie strategii marketingowej i sprzedażowej wspólnie z klientem i jego zespołem – facylitowanie tego procesu
Pomoc w realizacji działań wynikających ze strategii za pomocą zespołu i agencji klienta – wsparcie właściciela w kluczowych decyzjach personalnych i pomoc w zarządzaniu zespołem
Ścisła współpraca i szkolenia wspólnie wybranego zespołu
Stała analiza i kontrola wyników, rynku, klientów i konkurencji szkolenie i wsparcie zespołu Klienta
Bezpośrednia praca z właścicielami / kadrą zarządzającą ecommerce (resellerzy oraz marki DTC)
Przygotowywanie rekomendacji i realizacja części zadań z zakresu marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, z pomocą analityków i specjalistów w danym obszarze np.: seo, sem, fb ads, cro, ux
Pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów w systemie do zarządzania zadaniami/projektami oraz wdrożenie tego typu narzędzi dla klientów
Wspólne projektowanie strategii marketingowej i sprzedażowej
Pomoc w realizacji działań wynikających ze strategii za pomocą zespołu i agencji klienta – wsparcie właściciela w kluczowych decyzjach personalnych i pomoc w zarządzaniu zespołem
Ścisła współpraca i szkolenia wspólnie wybranego zespołu
Stała analiza i kontrola wyników, rynku, klientów i konkurencji szkolenie i wsparcie zespołu Klienta
Bezpośrednia praca z właścicielami / kadrą zarządzającą nad strategią ecommerce (resellerzy oraz marki DTC)
Przygotowywanie rekomendacji zakresu marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, z pomocą analityków i specjalistów w danym obszarze np.: seo, sem, fb ads, cro, ux
Prowadzenie projektu tworzenia strategii marketingowej i ecommerce
Wsparcie właściciela w kluczowych decyzjach personalnych i pomoc w zarządzaniu zespołem
Ścisła współpraca i kontrola wspólnie wybranego zespołu i/lub menadżera
Stała analiza i kontrola wyników, rynku, klientów i konkurencji wraz ze Młodszym Konsultantem lub Analitykiem z naszego zespołu
Szkolenie i wsparcie zespołu Klienta - szczególnie kadrę zarządzającą
NIE ROZPATRUJEMY APLIKACJI BEZ ODPOWIEDZI NA PONIŻSZE PYTANIA:
Podeślij CV klikając w przycisk aplikowania w tytule podaj nazwę stanowiska
W treści dodaj krótkie zwięzłe odpowiedzi na pytania:
a) w jaki sposób przygotowujesz strategię marketingową lub ecommerce
b) jak oceniasz swój poziom znajomości seo, sem, fb ads, cro, ux, GA, GTM, email marketing & MA? oceń w skali od jednego do dziesięciu każdą umiejętność
Bezpośrednia praca z właścicielami / kadrą zarządzającą ecommerce (resellerzy oraz marki DTC)
Przygotowywanie rekomendacji i realizacja części zadań z zakresu marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, z pomocą analityków i specjalistów w danym obszarze np.: seo, sem, fb ads, cro, ux
Pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów w systemie do zarządzania zadaniami/projektami oraz wdrożenie tego typu narzędzi dla klientów
Wspólne projektowanie strategii marketingowej i komunikacji
Pomoc w realizacji działań wynikających ze strategii za pomocą zespołu i agencji klienta – wsparcie właściciela w kluczowych decyzjach personalnych i pomoc w zarządzaniu zespołem
Ścisła współpraca i kontrola wspólnie wybranego zespołu
Stała analiza i kontrola wyników, rynku, klientów i konkurencji
szkolenie i wsparcie zespołu Klienta
NIE ROZPATRUJEMY APLIKACJI BEZ ODPOWIEDZI NA PONIŻSZE PYTANIA:
Podeślij CV klikając w przycisk aplikowania w tytule podaj nazwę stanowiska
W treści dodaj krótkie zwięzłe odpowiedzi na pytania:
a) w jaki sposób przygotowujesz taktykę marketingowo-sprzedażową i jakie elementy zawiera (plan marketingowy na kanały, działy, działania)
b) jak oceniasz swój poziom znajomości seo, sem, fb ads, cro, ux, GA, GTM, email marketing & MA? oceń w skali od jednego do dziesięciu każdą umiejętność
c) jakie porażki związane z pracą do tej pory doświadczyłeś i czego się z nich nauczyłeś?