Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi sklepu internetowego
Warszawa
Wygasła: 16.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
• Przetwarzanie zamówień detalicznych ze wszystkich kanałów sprzedaży w aplikacji Baselinker – weryfikacja, akceptacja oraz przekazanie do realizacji w magazynie zewnętrznym
• Mailowa obsługa klienta np. doradztwo przy doborze odpowiedniego produktu, odpowiedzi na wszelkie zapytania
• Nadzór nad wysyłką produktów do klientów (koordynacja z firmami kurierskimi oraz zewnętrznym centrum logistycznym)
• Obsługa zwrotów, wymian, zagubionych lub opóźnionych paczek, weryfikacja pomyłek
• Dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta oraz o spełnianie odpowiednich norm jakości sprzedaży na wszystkich kanałach
• Obsługa kont firmowych w Social Mediach (Facebook, Instagram): planowanie i dodawanie postów, odpowiedzi na wiadomości prywatne oraz komentarze pod postami, wchodzenie w interakcje z użytkownikami
URBOGYM to rozwijająca się polska firma w branży Sport i Fitness. W związku z dynamicznym rozwojem rozbudowujemy nasz zespół, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds.sprzedaży e-commerce
Jeżeli jesteś osobą która szuka nowych wyzwań, a przy tym jest dobrze zorganizowana, nastawiona na naukę i rozwój, to dołącz do nas
Do Twoich zadań należeć będzie:
▪ Obsługa sklepu internetowego, Allegro oraz marketplace’ow,
▪ Dbanie o aktualność, atrakcyjność i kompletność ofert
▪ Obsługa zamówień hurtowych/eksportowych – kontakt z klientem B2B
▪ Monitorowanie i raportowanie wielkości sprzedaży na poszczególnych kanałach,
▪ Monitorowanie i raportowanie oferty konkurencji,
▪ Dbanie o pozytywny wizerunek marki,
▪ Dbanie o spełnianie norm jakości obsługi na wszystkich kanałach sprzedażowych
▪ Typowanie produktów do udziału w promocjach,
▪ Dbanie o bieżącą realizację wszystkich zamówień,
▪ Tworzenie analiz i zestawień oraz proponowanie rozwiązań ewentualnych problemów związanych ze sprzedażą/obsługą klienta,
▪ Aktywne podejmowanie współpracy z nowymi marketplace’ami oraz dystrybutorami