Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (5)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 5 )
Specjalista do spraw ewidencji i świadczeń
Bolesławiec
Wygasła: 19.11.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Sporządzanie decyzji administracyjnych
w tym:
- decyzji o przyznaniu lub odmowie przyznania prawa do zasiłku
- decyzji o utracie /pozbawieniu prawa do zasiłku dla bezrobotnych
- decyzji o wstrzymaniu/wznowieniu wypłaty zasiłku dla bezrobotnych
- decyzji o przyznaniu/utracie bądź pozbawieniu prawa do stypendium
- decyzji o pozbawieniu statusu osoby bezrobotnej
- decyzji o pozbawieniu statusu osoby poszukującej pracy.
2. Wydawanie decyzji administracyjnych
zaświadczeń oraz generowanie rozliczeń podatkowych (PIT 11).
3. Sporządzanie zgłoszeń i wyrejestrowań do ubezpieczeń zdrowotnych i społecznych
bezrobotnych oraz członków ich rodzin.
4. Sporządzenie zestawień stażu pracy osób bezrobotnych.
5. Przyjmowanie dodatkowych dowodów i informacji dotyczących zmian w sytuacji bezrobotnego.
6. Prowadzenie korespondencji z klientami indywidualnymi oraz instytucjami.
7. Digitalizacja wszystkich przedkładanych dokumentów.
8. Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy. Przygotowywanie w tym zakresie stosownych decyzji administracyjnych.
9. Wprowadzanie informacji podawanych przez klienta do bazy informatycznej PUP oraz sprawdzanie ich prawidłowości.
10. Gromadzenie
przechowywanie
aktualizowanie i archiwizowanie akt bezrobotnych wyłączonych z ewidencji.
11. Sporządzanie protokołów zdawczych i przekazywanie akt do archiwum.
12.Prowadzenie i zakładanie spraw w programie elektronicznego obiegu dokumentów
1.Koordynowanie i nadzorowanie realizacji usług rynku pracy i instrumentów rynku pracy określonych ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
2.Koordynowanie i nadzorowanie prac przy opracowywaniu i realizacji:
a)programu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy
b)projektów lokalnych finansowanych z Funduszu Pracy
bądź mających współfinansowanie z dodatkowych źródeł.
3.Koordynowanie i nadzorowanie działań związanych z pozyskiwaniem
i gospodarowaniem środkami finansowymi na realizację zadań z zakresu aktywizacji lokalnego rynku pracy.
4.Koordynowanie i nadzorowanie prac przy opracowaniu analiz i sprawozdań dotyczących rynku pracy
w tym prowadzenia monitoringu zawodów deficytowych i nadwyżkowych.
5.Realizowanie zadań związanych z KFS.
6.Nadzorowanie zadań związanych z wypłatą świadczeń dla klientów Urzędu.
7.Współpracowanie z partnerami rynku pracy.
8.Wydawanie decyzji
postanowień oraz zaświadczeń w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym
na podstawie upoważnienia Starosty.
9.Opracowywanie procedur i zasad dotyczących stosowanych w Urzędzie instrumentów rynku pracy.
10.Planowanie
wytyczanie kierunków działania
organizacja pracy i nadzór podległych komórek organizacyjnych.
11.Dokonywanie okresowej oceny kwalifikacyjnej pracowników samorządowych.
12.Ustalanie i aktualizowanie szczegółowych zakresów czynności dla podległych pracowników
w tym:
- decyzji o przyznaniu lub odmowie przyznania prawa do zasiłku
- decyzji o utracie /pozbawieniu prawa do zasiłku dla bezrobotnych
- decyzji o wstrzymaniu/wznowieniu wypłaty zasiłku dla bezrobotnych
- decyzji o przyznaniu/utracie bądź pozbawieniu prawa do stypendium
- decyzji o pozbawieniu statusu osoby bezrobotnej
- decyzji o pozbawieniu statusu osoby poszukującej pracy.
2. Wydawanie decyzji administracyjnych
zaświadczeń oraz generowanie rozliczeń podatkowych (PIT 11).
3. Sporządzanie zgłoszeń i wyrejestrowań do ubezpieczeń zdrowotnych i społecznych
bezrobotnych oraz członków ich rodzin (ZUA
ZZA
ZCNA
ZWUA
ZIUA).
4. Sporządzenie zestawień stażu pracy osób bezrobotnych.
5. Przyjmowanie dodatkowych dowodów i informacji dotyczących zmian w sytuacji bezrobotnego.
6. Prowadzenie korespondencji z klientami indywidualnymi oraz instytucjami.
7. Digitalizacja wszystkich przedkładanych dokumentów.
8. Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy. Przygotowywanie w tym zakresie stosownych decyzji administracyjnych.
9. Wprowadzanie informacji podawanych przez klienta do bazy informatycznej PUP oraz sprawdzanie ich prawidłowości. Gromadzenie
przechowywanie
aktualizowanie
i archiwizowanie akt bezrobotnych wyłączonych z ewidencji.
10. Sporządzanie protokołów zdawczych i przekazywanie akt do archiwum.
11. Prowadzenie i zakładanie spraw w programie elektronicznego obiegu dokumentów
1. Wykonywanie zadań doradcy klienta w oparciu o ustawę o promocji zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy.
2. Bezpośrednia obsługa osób bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie pośrednictwa pracy.
3. Przygotowywanie i nadzór nad realizacją indywidualnych planów działania osób bezrobotnych.
4. Obsługa komputerowych baz danych w zakresie pośrednictwa pracy.
5. Realizacja zadań ustawowych powiatowego urzędu pracy w zakresie pośrednictwa pracy
w oparciu o obowiązujące przepisy.
6. Promocja usług urzędu.
7. Przygotowanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej w zakresie przydzielonych kompetencji.
8. Sporządzanie okresowych analiz
raportów oraz sprawozdawczości bieżącej.
9. Współpraca z innymi komórkami w zakresie niezbędnym na stanowisku.
1. Praca w siedzibie Urzędu.
2. Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
3. Pełny wymiar czasu pracy.
4. Obsługa komputera i urządzeń biurowych powyżej 4 godzin dziennie.
5. Szkodliwe warunki pracy - nie występują
1. Prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi działania archiwów zakładowych.
2. Przyjmowanie z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu na podstawie spisów zdawczo odbiorczych dokumentacji aktowej stanowiącej materiały archiwalne i dokumentację niearchiwalną.
3. Udostępnianie przechowywanej w archiwum zakładowym dokumentacji osobom upoważnionym.
4. Kwalifikowanie dokumentacji niearchiwalnej do brakowania.
5. Aktualizacja danych zawartych w bazie informatycznej Urzędu.
6. Obsługa klientów Urzędu i wystawianie zaświadczeń.
7. Prowadzenie korespondencji z klientami indywidualnymi oraz instytucjami.
III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Praca w siedzibie Urzędu.
2. Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
3. Pełny wymiar czasu pracy.
4. Obsługa komputera i urządzeń biurowych powyżej 4 godzin dziennie.
5. Praca na wysokości