Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych z zastosowaniem procedur i trybów określonych właściwymi przepisami prawa, w szczególności w zakresie sporządzania: ogłoszeń, specyfikacji warunków zamówienia, protokołów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
przekazywanie wymaganych ogłoszeń i informacji do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej i/lub Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zamieszczanie ogłoszeń i informacji na stronie internetowej prowadzonego postępowania - zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych (znajomość niezbędnych aplikacji i narzędzi informatycznych);
sporządzanie planu zamówień publicznych i przygotowywanie rocznych sprawozdań;
zapewnienie obsługi organizacyjnej i dokumentacyjnej oraz uczestnictwo w pracach komisji przetargowych;
wsparcie pracowników komórek merytorycznych w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości przedmiotu zamówienia, określaniu kryteriów wyboru oferty, warunków udziału w postępowaniu;
zabezpieczenie dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych i jej archiwizowanie po zakończonym postępowaniu;
weryfikowanie wniosków finansowych pod kątem ich zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz z regulaminami wewnętrznymi;
monitorowanie stanu prawnego oraz gromadzenie i analiza orzecznictwa w zakresie zamówień Publicznych;
przygotowanie projektów wewnętrznych regulaminów dotyczących zamówień publicznych;
udział w opiniowaniu projektów aktów prawnych przekazywanych do konsultacji międzyresortowych, związanych z zamówieniami publicznymi oraz udzielanie wyjaśnień instytucjom kontrolującym
udział w przygotowaniu zadań inwestycyjnych i remontowych,
optymalizacja rozwiązań projektowych i kalkulacji kosztorysowej,
kontrolowanie przebiegu realizacji inwestycji pod względem zgodności z przepisami prawa, warunkami zawartych umów na wykonawstwo oraz obowiązującymi harmonogramami i planami,
uczestnictwo w czynnościach odbioru dokumentacji projektowej, obiektów lub robót,
udział w naradach i spotkaniach roboczych z ramienia zamawiającego,
przygotowywanie wniosków i dokumentacji dla postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących realizowanych zadań inwestycyjnych,
zbieranie i opracowywanie ofert od podwykonawców i dostawców,
opracowywanie korespondencji z zakresu pracy wydziału
udział w przygotowaniu zadań inwestycyjnych i remontowych,
optymalizacja rozwiązań projektowych i kalkulacji kosztorysowej,
kontrolowanie przebiegu realizacji inwestycji pod względem zgodności z przepisami prawa, warunkami zawartych umów na wykonawstwo oraz obowiązującymi harmonogramami i planami,
uczestnictwo w czynnościach odbioru dokumentacji projektowej, obiektów lub robót,
udział w naradach i spotkaniach roboczych z ramienia zamawiającego,
przygotowywanie wniosków i dokumentacji dla postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących realizowanych zadań inwestycyjnych,
zbieranie i opracowywanie ofert od podwykonawców i dostawców,
opracowywanie korespondencji z zakresu pracy wydziału
przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych z zastosowaniem procedur i trybów określonych właściwymi przepisami prawa, w szczególności w zakresie sporządzania: ogłoszeń, specyfikacji warunków zamówienia, protokołów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
przekazywanie wymaganych ogłoszeń i informacji do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej i/lub Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zamieszczanie ogłoszeń i informacji na stronie internetowej prowadzonego postępowania - zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych (znajomość niezbędnych aplikacji i narzędzi informatycznych);
sporządzanie planu zamówień publicznych i przygotowywanie rocznych sprawozdań;
zapewnienie obsługi organizacyjnej i dokumentacyjnej oraz uczestnictwo w pracach komisji przetargowych;
wsparcie pracowników komórek merytorycznych w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości przedmiotu zamówienia, określaniu kryteriów wyboru oferty, warunków udziału w postępowaniu;
zabezpieczenie dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych i jej archiwizowanie po zakończonym postępowaniu;
weryfikowanie wniosków finansowych pod kątem ich zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz z regulaminami wewnętrznymi;
monitorowanie stanu prawnego oraz gromadzenie i analiza orzecznictwa w zakresie zamówień Publicznych;
przygotowanie projektów wewnętrznych regulaminów dotyczących zamówień publicznych;
udział w opiniowaniu projektów aktów prawnych przekazywanych do konsultacji międzyresortowych, związanych z zamówieniami publicznymi oraz udzielanie wyjaśnień instytucjom kontrolującym
Terminowe prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem pracowników oraz osób współpracujących na podstawie umów cywilno-prawnych: przygotowanie zgłoszenia do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na podstawie przedłożonych dokumentów;
Monitorowanie terminów badań lekarskich, wystawianie skierowań na badania medycyny pracy;
Monitorowanie terminów szkoleń związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy;
Prowadzenie akt i dokumentacji pracowniczej;
Rozliczanie urlopów;
Monitorowanie i rozliczanie nadgodzin pracowników;
Przygotowanie umów o pracę we współpracy z Radcą Prawnym Muzeum;
Terminowe zgłaszanie umów o dzieło do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych;
Terminowe sporządzanie list płac z tytułu wynagrodzenia za pracę, nagród, ekwiwalentu za niewykorzystany urlop wypoczynkowy, odpraw, świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, świadczeń z ubezpieczenia społecznego, a także umów cywilno-prawnych;
Naliczanie składek z tytułu ubezpieczeń społecznych, ubezpieczenia zdrowotnego i Funduszu Pracy oraz naliczanie i pobór zaliczek na podatek dochodowy;
Wprowadzanie przelewów z tytułu wynagrodzeń, umów cywilno-prawnych oraz przelewów związanych z potrąceniami wynikającymi z list płac na rachunki kontrahentów w systemie bankowości elektronicznej;
Sporządzenia deklaracji i rozliczeń z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji do celów podatkowych zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych;
Terminowe przygotowanie przelewów do urzędu skarbowego z tytułu zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych;
Terminowe przygotowanie i wysyłka deklaracji PIT-4 do pracowników i urzędu skarbowego;
Uzgadnianie w okresach miesięcznych kosztów i wydatków na wynagrodzenia, sporządzanie analiz i zestawień w tym zakresie, współpraca z pracownikiem odpowiedzialnym za ewidencję wynagrodzeń w programie finansowo-księgowym;
Sporządzanie sprawozdań do GUS: SU-02, Z-03, Z-06b, Z-12, Z-15;
Terminowa obsługa pracowniczych planów kapitałowych w imieniu pracodawcy;
Terminowe ustalanie wysokości i przekazywanie odpisu na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych oraz analiza merytoryczna wniosków złożonych w sprawie wypłat z ZFŚS;
Zawiadomienie organów emerytalno-rentowych o wysokości wynagrodzenia wypłacanego emerytom i rencistom zatrudnionym w Muzeum oraz sporządzenie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, w tym zaświadczeń wystawianych na druku Rp-7;
Sporządzanie zgłoszeń, raportów, deklaracji, korekt, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z ubezpieczeniami społecznymi i ubezpieczeniem zdrowotnych;
Samodzielne stanowisko ds. inwestycji w Wydziale Inwestycji w Biurze Administracyjno-Gospodarczym
Warszawa
Wygasła: 29.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udział w przygotowaniu zadań inwestycyjnych i remontowych,
optymalizacja rozwiązań projektowych i kalkulacji kosztorysowej,
kontrolowanie przebiegu realizacji inwestycji pod względem zgodności z przepisami prawa, warunkami zawartych umów na wykonawstwo oraz obowiązującymi harmonogramami i planami,
uczestnictwo w czynnościach odbioru dokumentacji projektowej, obiektów lub robót,
udział w naradach i spotkaniach roboczych z ramienia zamawiającego,
przygotowywanie wniosków i dokumentacji dla postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących realizowanych zadań inwestycyjnych,
zbieranie i opracowywanie ofert od podwykonawców i dostawców,
opracowywanie korespondencji z zakresu pracy wydziału
Monitorowanie terminów badań lekarskich, wystawianie skierowań na badania medycyny pracy;
Monitorowanie szkoleń związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy;
Prowadzenie akt i dokumentacji pracowniczej;
Rozliczanie urlopów;
Monitorowanie i rozliczanie nadgodzin pracowników;
Przygotowywanie umów o pracę we współpracy z Radcą Prawnym Muzeum;
Terminowe zgłaszanie umów o dzieło do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych;
Terminowe sporządzanie listy płac z tytułu wynagrodzeń za pracę, zasiłków, nagród, ekwiwalentów za niewykorzystany urlop, odpraw, świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Pracowniczych a także umów cywilno-prawnych;
Sporządzanie deklaracji i rozliczeń z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji do celów podatkowych zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych;
Sporządzanie zgłoszeń, raportów, deklaracji, korekt, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z ubezpieczeniem społecznym i ubezpieczeniem zdrowotnym;
Uzgadnianie w okresach miesięcznych kosztów i wydatków na wynagrodzenia, sporządzanie analiz i zestawień w tym zakresie;
Terminowa obsługa pracowniczych planów kapitałowych w imieniu pracodawcy;
Sporządzanie sprawozdań do GUS: SU-2, Z-03, Z-06b, Z-12, Z-15;
Zgłaszanie informacji o konieczności zabezpieczenia środków finansowych w zakresie wynagrodzeń osobowych;
Archiwizacja dokumentów kadrowo-płacowych;
Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych;
Terminowe prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem pracowników oraz osób współpracujących na podstawie umów cywilno-prawnych: przygotowanie zgłoszeń do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na podstawie przedłożonych dokumentów;
Monitorowanie terminów badań lekarskich, wystawianie skierowań na badania medycyny pracy;
Monitorowanie szkoleń związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy;
Prowadzenie akt i dokumentacji pracowniczej;
Rozliczanie urlopów;
Monitorowanie i rozliczanie nadgodzin pracowników;
Przygotowywanie umów o pracę we współpracy z Radcą Prawnym Muzeum;
Terminowe zgłaszanie umów o dzieło do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych;
Terminowe sporządzanie listy płac z tytułu wynagrodzeń za pracę, zasiłków, nagród, ekwiwalentów za niewykorzystany urlop, odpraw, świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Pracowniczych a także umów cywilno-prawnych;
Sporządzanie i realizacja przelewów na rachunki osobiste z tytułu wynagrodzeń, umów cywilno-prawnych w systemie bankowości elektronicznej;
Sporządzanie deklaracji i rozliczeń z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji do celów podatkowych zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych;
Sporządzanie zgłoszeń, raportów, deklaracji, korekt, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z ubezpieczeniem społecznym i ubezpieczeniem zdrowotnym;
Uzgadnianie w okresach miesięcznych kosztów i wydatków na wynagrodzenia, sporządzanie analiz i zestawień w tym zakresie;
Terminowa obsługa pracowniczych planów kapitałowych w imieniu pracodawcy;
Sporządzanie sprawozdań do GUS: SU-2, Z-03, Z-06b, Z-12, Z-15;
Zgłaszanie informacji o konieczności zabezpieczenia środków finansowych w zakresie wynagrodzeń osobowych;
Współuczestnictwo w sporządzaniu projektów i planów budżetu Muzeum;
Archiwizacja dokumentów kadrowo-płacowych;
Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych;
Prowadzenie akt spraw związanych z całokształtem działalności Muzeum nienależących do innych komórek organizacyjnych;
Odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów przychodzących do Muzeum i wychodzących z Muzeum zgodnie z zasadami określonymi w instrukcji kancelaryjnej;
Odpowiedzialność za sprawy przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem i pracownikami;
Organizacja spotkań pracowników Muzeum i innych osób z Dyrektorem;
Przygotowywanie i redagowanie pism;
Archiwizacja dokumentów;
Prowadzenie rejestru umów;
Aktywny udział w bieżącej działalności Muzeum;
Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego;
Sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem spraw związanych z rachunkowością, analizowaniem zakładowego planu kont z zasadami rachunkowości oraz wyceny aktywów i pasywów;
Opracowywanie projektów planów finansowych Muzeum i nadzór nad ich realizacją;
Dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym Muzeum;
Sprawowanie nadzoru nad przebiegiem wykonania budżetu;
Nadzór na prowadzeniem spraw kadr i płac;
Nadzór nad terminową realizacją zobowiązań;
Realizowanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
Nadzór nad rzetelnym i terminowym sporządzaniem sprawozdań oraz rozliczaniem dotacji otrzymanych przez Muzeum;
Nadzór nad sprawowaniem kontroli formalno-rachunkowej, merytorycznej wszystkich dowodów księgowych, oraz innych dowodów powodujących skutki finansowe;
Nadzór merytoryczny nad racjonalnym i efektywnym gospodarowaniem posiadanymi środkami finansowymi w zakresie podległej komórki organizacyjnej oraz Muzeum;
Wystąpienie z wnioskiem o przeprowadzenie inwentaryzacji składników majątkowych, a po jej zakończeniu nadzór nad prawidłowym dokonaniem końcowego rozliczenia;
Bieżący kontakt z organizatorem i innymi instytucjami (m.in. ZUS, US, bank) w zakresie bieżących rozliczeń;
Nadzór nad prawidłowym dokonaniem odpisu na dany rok budżetowy oraz nad terminowym przekazaniem środków na rachunek ZFŚS;
Redagowanie pism;
Inicjowanie i koordynowanie współpracy podległej komórki organizacyjnej z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Muzeum;
Delegowanie, ewaluacja, egzekwowanie i nadzór nad realizacją zadań;
Motywowanie i dbanie o rozwój podległych pracowników;