1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. KRAJOWA RADA NOTARIALNA
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

KRAJOWA RADA NOTARIALNA

Warszawa, ul. Dzika

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (4) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 4 )

Asystent Działu Zagranicznego

Dzika 19/23, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 31.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Bieżąca obsługa spraw zagranicznych Krajowej Rady Notarialnej wynikających z członkostwa w strukturach międzynarodowych, w tym:
  • Zarządzanie korespondencją zagraniczną, w tym ewidencja;
  • Prowadzenie kalendarza;
  • Tłumaczenie korespondencji i dokumentów w zakresie języka angielskiego;
  • Wsparcie przy opracowywaniu oficjalnych stanowisk i wszelkich innych opracowań związanych z działalnością zagraniczną oraz przy wyszukiwaniu stosownych informacji;
  • Organizacja konferencji oraz szkoleń związanych z działalnością zagraniczną;
  • Organizacja wizyt delegacji zagranicznych;
  • Organizacja podróży służbowych;
  • Gotowość udziału w wyjazdach zagranicznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent Działu Zagranicznego

Dzika 19/23, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Bieżąca obsługa spraw zagranicznych Krajowej Rady Notarialnej wynikających z członkostwa w strukturach międzynarodowych, w tym:
  • Zarządzanie korespondencją zagraniczną, w tym ewidencja;
  • Prowadzenie kalendarza;
  • Tłumaczenie korespondencji i dokumentów w zakresie języka angielskiego;
  • Wsparcie przy opracowywaniu oficjalnych stanowisk i wszelkich innych opracowań związanych z działalnością zagraniczną oraz przy wyszukiwaniu stosownych informacji;
  • Organizacja konferencji oraz szkoleń związanych z działalnością zagraniczną;
  • Organizacja wizyt delegacji zagranicznych;
  • Organizacja podróży służbowych;
  • Gotowość udziału w wyjazdach zagranicznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Dzika 19/23, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 16.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kompleksowa obsługa kancelaryjna:
  • a. przygotowywanie, sortowanie i ewidencjonowanie korespondencji firmowej (poczta tradycyjna i poczta e-mail)
  • b. dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
  • c. archiwizacja dokumentacji
  • d. przygotowywanie dokumentacji (skanowanie dokumentacji i jej opracowanie na potrzeby prowadzonych postępowań)
  • e. obsługę centrali telefonicznej i domofonu
  • f. obsługę gości
  • g. prowadzenie i aktualizacja kalendarza wydarzeń i spotkań
  • Organizacja spotkań wewnętrznych, eventów i konferencji
  • Organizacja podróży służbowych
  • Protokołowanie spotkań
  • Ścisła współpraca z działami wewnętrznymi firmy
  • Zamówienia artykułów biurowych, spożywczych i środków czystości oraz cateringu na spotkania
  • Załatwianie spraw poza biurem, w tym składanie dokumentów na dzienniki podawcze w różnych urzędach oraz doręczanie korespondencji do urzędu pocztowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Dzika 19/23, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 29.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kompleksowa obsługa kancelaryjna:
  • a. przygotowywanie, sortowanie i ewidencjonowanie korespondencji firmowej (poczta tradycyjna i poczta e-mail)
  • b. dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
  • c. archiwizacja dokumentacji
  • d. przygotowywanie dokumentacji (skanowanie dokumentacji i jej opracowanie na potrzeby prowadzonych postępowań)
  • e. obsługę centrali telefonicznej i domofonu
  • f. obsługę gości
  • g. prowadzenie i aktualizacja kalendarza wydarzeń i spotkań
  • Organizacja spotkań wewnętrznych, eventów i konferencji
  • Organizacja podróży służbowych
  • Protokołowanie spotkań
  • Ścisła współpraca z działami wewnętrznymi firmy
  • Zamówienia artykułów biurowych, spożywczych i środków czystości oraz cateringu na spotkania
  • Załatwianie spraw poza biurem, w tym składanie dokumentów na dzienniki podawcze w różnych urzędach oraz doręczanie korespondencji do urzędu pocztowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne