Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (2)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 2 )
Asystent / Asystentka administracyjna biura
Artura Grottgera 9, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 07.04.2023
część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
Obsługa składanych skarg, prowadzenie korespondencji ze stronami postępowania przed Komisją Etyki Reklamy, prowadzenie dokumentacji związanej z administracją skarg, planowanie i administracja posiedzeń Komisji Etyki Reklamy, obsługa kalendarza KER, współpraca z Prezydium KER we współpracy z dyrekcją Rady Reklamy, prowadzenie kalendarza i obsługa posiedzeń Prezydium, przygotowywanie dokumentów do publikacji, aktualizacja orzecznictwa na stronie www, prowadzenie bazy danych Komisji Etyki Reklamy (w tym bazy skarg, bazy posiedzeń, bazy uchwał, bazy aktywności arbitrów), współpraca z arbitrem-referentem w zakresie bieżących prac Komisji Etyki Reklamy
od 1700 do 2300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Prawnik / Prawniczka
Artura Grottgera 9, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 19.09.2022
część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współpraca z Komisją Etyki Reklamy oraz Biurem Rady Reklamy w ramach obowiązków opisanych w Regulaminie Rozpatrywania Skarg
Kwalifikacja skarg, udział w posiedzeniach Komisji Etyki Reklamy, sporządzanie protokołów i uchwał, a w szczególności: zapewnienie zgodności procesu oceny skarżonych przekazów reklamowych z Regulaminem Rozpatrywania Skarg, zapewnienie prawidłowego przebiegu posiedzeń i eliminacji wad formalnych i proceduralnych, zapewnienie merytorycznego i formalnego wsparcia dla arbitrów przed i podczas posiedzeń, utrzymanie spójności i formalnej poprawności wydawanych i publikowanych uchwał
Prowadzenie działań edukacyjnych dla arbitrów, członków i szeroko dla konsumentów na rynku w oparciu o orzecznictwo Komisji Etyki Reklamy
Reprezentowanie interesów konsumentów w kontekście orzecznictwa Komisji Etyki Reklamy w mediach
Głos doradczy dla zarządu w sprawach wymagających wiedzy i doświadczenia prawniczego w obszarze działań Komisji Etyki Reklamy