Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (1 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 1 )
Asystent ds. administracyjnych - obsługa klienta
Warszawa
Wygasła: 21.09.2022
praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
Obowiązki:
przyjazna i profesjonalna obsługa klienta skierowaną na rozwiązanie problemu
odpowiadanie na zapytania, wątpliwości klientów i lekarzy
udzielanie informacji w oparciu o standardy firmy (poprzez kontakt mailowy i telefoniczny)
przyjmowanie reklamacji zgodnie z przepisami firmy dot. obsługi klienta
nawiązywanie współpracy z zainteresowanymi lekarzami
tworzenie raportów i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne spółki,
nadawanie przesyłek w programach kurierskich
współpraca z pozostałymi działami spółki w zakresie sprawnego przepływ informacji
realizowanie innych zadań zlecanych przez Zarząd oraz zgodnych z priorytetami wynikającymi z pracy bieżącej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne