Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (5)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 5 )
Szef Logistyki
Gliwice
Wygasła: 14.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
Przygotowanie i nadzór krótko i długoterminowych planów materiałowych i planów produkcyjnych
Obliczanie i skladanie zapotrzebowania na finansowanie zakupu surowców i materiałów pomocniczych do produkcji
Współpraca z działem sprzedaży ( przegląd, opiniowaie i wykorzystanie planów sprzedaży do przygotowania własnych planów operacyjnych, informowanie o dostępnych mocach produkcyjnych)
Utrzymywanie kontaktów i budowanie relacji z kluczowymi dostawcami i klientami
Nadzór nad obsługą klientów oraz obsługą przez dostawców, nadzór relacji i współpracy podległego personelu
Monitorowanie i ezgekwowanie jakości i terminowości usług zgodnie z ustalonym standardem
Przygotowanie i nadzór nad polityką zakupów
Nadzór nad wyborem dostawców, poziomem cen i procesem negocjacji
Zarządzanie podległym zespołem: stawianie celów podległym pracownikom, planowanie działań i pracy, kontrola realizacji zadań, raportowanie realizacji celów i planów oraz dostosowanie ich do bieżących potrzeb firmy
Identyfikacja i analiza ryzyka na drodze do osiagania celów i realizacji planów
Planowanie, organizowanie i monitorowanie działalności oddziału w zakresie świadczenia usług porządkowych w sposób zapewniający terminową, efektywną realizację zadań oraz wysoką jakość obsługi klientów
Odpowiadzialność za działalność operacyjną oraz wszystkie pozostałe aspekty związane z funkcjonowaniem spółki na rynku. W szczególności za nadzór, kontrolę kosztów operacyjnych i koordynację procesu wdrożenia nowych kontraktów
Optymalne zarządzanie kosztami, zgodnie z zakładaną kalkulacją
Zarządzanie działem sprzedażowym oraz działem zamówień publicznych
Zarządzanie zespołem oraz motywowanie w celu osiagnięcia założonych celi i realizacji kontraktów
• Prowadzenie rozpoznania rynku wraz z analizą wniosków dla obecnych i nowych obszarów sprzedaży oraz potencjalnych klientów
• opracowanie koncepcji i planów oraz ich realizacja
• Przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków handlowych. Finalizacja transakcji sprzedaży oraz umów długoterminowych w ramach udzielonych pełnomocnictw
• Analiza rentowności produktów i klientów, podejmowanie działań mających na celu podnoszenie rentowności
• Monitorowanie działań konkurencji wraz z kontrolowaniem cen
W zakresie planowania i realizacji planów sprzedaży służących realizacji celów
• Uczestnictwo w tworzeniu nowych koncepcji działań sprzedażowych, opracowywanie strategii i planów sprzedaży oraz ich realizacja przy pomocy podległych pracowników
• Analiza przebiegu realizacji planów sprzedaży i podejmowanie działań korygujących, przyczyniających się do wykonania planów, które służą osiąganiu celów
• Inicjacja możliwości wytwórczych dla nowych produktów
• Analiza sprzedaży i marżowości produktów oraz rekomendacja korekt w sposobie ich realizacji i korekt warunków współpracy z klientami dla podnoszenia marży
• Prezentacja wniosków z w/w analiz w formie raportu
W zakresie współpracy z klientami
• Utrzymywanie kontaktów handlowych i budowanie relacji z kluczowymi klientami
• Nadzór nad obsługą klienta i budowanie relacji z klientami przez podległy personel, w tym obsługa procesu od zamówienia do płatności
• Współdziałanie i wspieranie procesu windykacji należności
• Realizacja obsługi reklamacji i komunikacji z klientami zgłaszającymi uwagi
W zakresie zarządzania podległym zespołem pracowników m.in.:
• Raportowanie realizacji celów i planów oraz dostosowywanie ich do bieżących potrzeb firmy
• Identyfikacja i analiza zagrożenia oraz ryzyka na drodze do osiągania celów i realizacji planów , a następnie planowanie oraz podejmowanie działań zaradczych
Managing and developing a small central team and indirectly through a matrix organisation, plant controllers and their teams
A key contributor to the regional and global Device operations strategy, providing consistently high-quality financial support and risk analysis
Consolidation and analysis of actual results, forecasts, and budget from all plants and non-plant entities
Preparing financial analyses and developing business decision support for manufacturing, procurement, and logistics
Improving financial performance across operational areas, including material spend, labor, and overhead
Driving forecast and budget processes in coordination with the operations leadership team
Providing financial support and analysis of Global BU Operations strategy including footprint migration, consolidation or expansion activities, capacity analysis, automation projects, and other capital investments
Working with global BU supply chain team to identify and drive freight and inventory optimisation
Coordinating and conducting monthly plant reviews
Productivity analysis for both conversion and material; Identifying areas for improvement
Driving the organizational talent agenda through development, diversity, retention, and recruitment efforts
Continuously striving to create a world class finance/accounting organization that collaborates within the Business Unit and across the Segment