1. Pracodawca
  2. Gliwice
  3. SIGEN sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

SIGEN sp. z o.o.

Gliwice, ul. Józefa Sowińskiego

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (5) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 5 )

Szef Logistyki

Gliwice
Wygasła: 14.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Przygotowanie i nadzór krótko i długoterminowych planów materiałowych i planów produkcyjnych
  • Obliczanie i skladanie zapotrzebowania na finansowanie zakupu surowców i materiałów pomocniczych do produkcji
  • Współpraca z działem sprzedaży ( przegląd, opiniowaie i wykorzystanie planów sprzedaży do przygotowania własnych planów operacyjnych, informowanie o dostępnych mocach produkcyjnych)
  • Utrzymywanie kontaktów i budowanie relacji z kluczowymi dostawcami i klientami
  • Nadzór nad obsługą klientów oraz obsługą przez dostawców, nadzór relacji i współpracy podległego personelu
  • Monitorowanie i ezgekwowanie jakości i terminowości usług zgodnie z ustalonym standardem
  • Przygotowanie i nadzór nad polityką zakupów
  • Nadzór nad wyborem dostawców, poziomem cen i procesem negocjacji
  • Zarządzanie podległym zespołem: stawianie celów podległym pracownikom, planowanie działań i pracy, kontrola realizacji zadań, raportowanie realizacji celów i planów oraz dostosowanie ich do bieżących potrzeb firmy
  • Identyfikacja i analiza ryzyka na drodze do osiagania celów i realizacji planów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

IT Senior Specialist

Gliwice
Wygasła: 14.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Rozwój i nadzór nad istniejącymi systemami informatycznymi (parametryzacja, rozwiazywanie problemów)
  • Współpraca z klientem wewnętrznym w zakresie zbierania, wypracowywania oraz wdrażania koncepcji
  • Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w procesie rozwoju i wsparcia oprogramowania
  • Implementacja rozwiązań, testy, wdrożenia, utrzymanie
  • Kreowanie i rekomendowanie rozwiązań
  • Tworzenie nowych aplikacji, programów narzędziowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Oddziału – usługi utrzymania czystości

Katowice
Wygasła: 14.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Planowanie, organizowanie i monitorowanie działalności oddziału w zakresie świadczenia usług porządkowych w sposób zapewniający terminową, efektywną realizację zadań oraz wysoką jakość obsługi klientów
  • Odpowiadzialność za działalność operacyjną oraz wszystkie pozostałe aspekty związane z funkcjonowaniem spółki na rynku. W szczególności za nadzór, kontrolę kosztów operacyjnych i koordynację procesu wdrożenia nowych kontraktów
  • Optymalne zarządzanie kosztami, zgodnie z zakładaną kalkulacją
  • Zarządzanie działem sprzedażowym oraz działem zamówień publicznych
  • Zarządzanie zespołem oraz motywowanie w celu osiagnięcia założonych celi i realizacji kontraktów
  • Czuwanie nad calością realizacji kontraktów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Director

Gliwice
Wygasła: 14.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • W zakresie rozwoju i pozyskiwania nowych klientów
  • • Prowadzenie rozpoznania rynku wraz z analizą wniosków dla obecnych i nowych obszarów sprzedaży oraz potencjalnych klientów
  • • opracowanie koncepcji i planów oraz ich realizacja
  • • Przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków handlowych. Finalizacja transakcji sprzedaży oraz umów długoterminowych w ramach udzielonych pełnomocnictw
  • • Analiza rentowności produktów i klientów, podejmowanie działań mających na celu podnoszenie rentowności
  • • Monitorowanie działań konkurencji wraz z kontrolowaniem cen
  • W zakresie planowania i realizacji planów sprzedaży służących realizacji celów
  • • Uczestnictwo w tworzeniu nowych koncepcji działań sprzedażowych, opracowywanie strategii i planów sprzedaży oraz ich realizacja przy pomocy podległych pracowników
  • • Analiza przebiegu realizacji planów sprzedaży i podejmowanie działań korygujących, przyczyniających się do wykonania planów, które służą osiąganiu celów
  • • Inicjacja możliwości wytwórczych dla nowych produktów
  • • Analiza sprzedaży i marżowości produktów oraz rekomendacja korekt w sposobie ich realizacji i korekt warunków współpracy z klientami dla podnoszenia marży
  • • Prezentacja wniosków z w/w analiz w formie raportu
  • W zakresie współpracy z klientami
  • • Utrzymywanie kontaktów handlowych i budowanie relacji z kluczowymi klientami
  • • Nadzór nad obsługą klienta i budowanie relacji z klientami przez podległy personel, w tym obsługa procesu od zamówienia do płatności
  • • Współdziałanie i wspieranie procesu windykacji należności
  • • Realizacja obsługi reklamacji i komunikacji z klientami zgłaszającymi uwagi
  • W zakresie zarządzania podległym zespołem pracowników m.in.:
  • • Raportowanie realizacji celów i planów oraz dostosowywanie ich do bieżących potrzeb firmy
  • • Identyfikacja i analiza zagrożenia oraz ryzyka na drodze do osiągania celów i realizacji planów , a następnie planowanie oraz podejmowanie działań zaradczych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager Global Operations Finance

Kraków
Wygasła: 14.10.2022
full-time
umowa o pracę
full office work, home office work, hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • Managing and developing a small central team and indirectly through a matrix organisation, plant controllers and their teams
  • A key contributor to the regional and global Device operations strategy, providing consistently high-quality financial support and risk analysis
  • Consolidation and analysis of actual results, forecasts, and budget from all plants and non-plant entities
  • Preparing financial analyses and developing business decision support for manufacturing, procurement, and logistics
  • Improving financial performance across operational areas, including material spend, labor, and overhead
  • Driving forecast and budget processes in coordination with the operations leadership team
  • Providing financial support and analysis of Global BU Operations strategy including footprint migration, consolidation or expansion activities, capacity analysis, automation projects, and other capital investments
  • Working with global BU supply chain team to identify and drive freight and inventory optimisation
  • Coordinating and conducting monthly plant reviews
  • Productivity analysis for both conversion and material; Identifying areas for improvement
  • Driving the organizational talent agenda through development, diversity, retention, and recruitment efforts
  • Continuously striving to create a world class finance/accounting organization that collaborates within the Business Unit and across the Segment
Pokaż więcej >>
od 24000 do 28000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie SIGEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.