Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (14)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 14 )
Lider / Liderka Działu Administracji
Krucza 16/22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Realizacja zadań i celów działu administracyjno-technicznego
Koordynacja i bieżąca obsługa lokalizacji, na których spółka realizuje nośniki reklamowe przy współpracy z Zarządem oraz innymi Działami Spółki
Realizowanie procesów związanych z uzyskaniem pozwoleń administracyjnych dla nośników reklamowych
Sporządzanie i nadzór nad dokumentacją, w tym planowanie działań związanych z cyfryzacją dokumentacji i automatyzacją procesów
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi, w tym kancelarią prawną w zakresie realizowanych zadań przez dział
Współpraca z instytucjami publicznymi (m.in. Wydział Architektury, Urząd Konserwatora Zabytków, Urząd Nadzoru Budowlanego i.in.) w zakresie pozyskiwania warunków zabudowy, pozwoleń na budowę, zgłoszeń budowlanych itp
Czytanie aktów prawa miejscowego, w tym miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego pod kątem dostępności realizacji inwestycji na danej nieruchomości
Utrzymywanie kontaktu i dobrych relacji z właścicielami nieruchomości
Nadzór nad pracą podległego zespołu, delegowanie i rozliczanie zadań, budowanie przyjaznej atmosfery pracy
Prowadzenie rekrutacji end to end, od identyfikacji potrzeb rekrutacyjnych po onboarding pracownika,
Tworzenie modeli kompetencyjnych i opisów stanowisk,
Wspieranie procesów onboardingu i offboardingu pracowników, w tym przygotowywanie stanowiska pracy, onboardingowe pulse check, exit interview,
Współpraca z kadrami zewnętrznymi w zakresie dostarczania danych niezbędnych do naliczenia i wypłacenia wynagrodzeń, kompletowanie dokumentów kadrowych, dbanie o przekazanie kompletnych dokumentów wypracowanych przy zatrudnieniu pracownika oraz związanych z jego utrzymaniem,
Współpraca z zewnętrznym specjalistą ds. BHP w obszarze szkoleń wstępnych i okresowych,
Zapewnienie zgodności polityki personalnej z przepisami prawa,
Administrowanie platformami benefitowymi, w tym Multiport, kontakt z opiekunami polis,
Planowanie i koordynowanie szkoleń i innych działań związanych z rozwojem pracowników,
Doradzanie managerom w sprawach personalnych oraz w obszarze zarządzanie i budowania efektywnych zespołów,
Przeprowadzanie okresowych ocen pracowniczych,
Facylitacja kultury organizacyjnej i jej wartości,
Inicjowanie i wdrażanie strategii EB,
Prowadzenie coachingów, mentoringów i działań usprawniających wellbeing pracowników,
Pozyskiwanie pozwoleń: Zarządzanie procesem uzyskiwania niezbędnych pozwoleń na montaż reklam wielkoformatowych, włączając w to przygotowywanie dokumentacji, składanie wniosków i monitorowanie postępów
Kontakt z urzędami: Prowadzenie korespondencji oraz rozmów z lokalnymi urzędami w celu uzyskania niezbędnych zgód i informacji. Zapewnienie zgodności reklam z zasadami konserwacji zabytków oraz uzyskanie niezbędnych zgód od konserwatora
Monitorowanie zmian w przepisach: Śledzenie i analizowanie zmian w przepisach dotyczących reklamy wielkoformatowej i dostosowywanie działań firmy do nowych wymagań
Znajomość uchwał krajobrazowych: Analiza i interpretacja uchwał krajobrazowych oraz innych miejscowych regulacji dotyczących reklam i krajobrazu miejskiego
Interpretacja planów miejscowych: Zrozumienie i interpretacja planów miejscowych w kontekście montażu reklam wielkoformatowych oraz wskazywanie obszarów, gdzie ich umieszczenie jest dopuszczalne
Koordynator ds. technicznych w dziale montaży nośników reklamowych
Krucza 16/22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Nadzór nad pracami prowadzonymi przez ekipy montażowe i podległy zespół
Przygotowanie harmonogramu realizacji prac oraz weryfikacja postępów prac związanych z montażem nośników reklamowych i ich serwisowaniem
Rozliczanie i raportowanie postępu wykonywania zleceń
Prowadzenie wraz z Zespołem projektów inwestycyjnych dot. realizacji kampanii reklamowych na nośnikach OOH (reklama zewnętrzna, digital, led, mural)
Koordynowanie procesów związanych z uzyskaniem pozwoleń administracyjnych dla nośników reklamowych, remontów / robót budowlanych nieruchomości
Analiza statusu prawnego nieruchomości - m.in. miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz innych uchwał prawa miejscowego
Współpraca z instytucjami publicznymi (m.in. Wydziały Architektury, Urzędy Konserwatora Zabytków ) w zakresie pozyskiwania warunków zabudowy, pozwoleń na budowę, zgłoszeń budowlanych, uzgodnień konserwatorskich itp
Pozyskiwanie ofert od podwykonawców, wybór podwykonawców i negocjowanie umów z podwykonawcami
Ścisła współpraca z firmami remontowo - budowlanymi, montażowymi, projektantami oraz właścicielami nieruchomości
Przygotowywanie wycen, kosztorysów, dokumentacji projektowej i koordynacja obiegu dokumentacji
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi spółki i podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym dla prawidłowej realizacji zadań
Nadzór właścicielski nad prowadzonymi inwestycjami
Specjalista ds. technicznych w w dziale montaży nośników reklamowych
Krucza 16/22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie wraz z zespołem projektów inwestycyjnych dot. realizacji kampanii reklamowych na nośnikach OOH (reklama zewnętrzna, digital, led, mural)
Koordynowanie procesów związanych z uzyskaniem pozwoleń administracyjnych dla nośników reklamowych, remontów / robót budowlanych nieruchomości
Ścisła współpraca z ekipami remontowo - budowlanymi, montażowymi, projektantami oraz właścicielami nieruchomości
Pozyskiwanie ofert od podwykonawców, wybór podwykonawców i negocjowanie umów z podwykonawcami
Przygotowywanie kosztorysów, wycen, dokumentacji projektowej i koordynacja obiegu dokumentacji
Kontrola poszczególnych etapów prac, rozliczanie i raportowanie postępu wykonywania zleceń
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi spółki i podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym dla prawidłowej realizacji zadań
Analiza statusu prawnego nieruchomości - m.in. miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz innych uchwał prawa miejscowego
Współpraca z instytucjami publicznymi (m.in. Wydziały Architektury, Urzędy Konserwatora Zabytków ) w zakresie pozyskiwania warunków zabudowy, pozwoleń na budowę, zgłoszeń budowlanych, uzgodnień konserwatorskich itp
Koordynacja spotkań z klientami oraz spotkań firmowych w biurze i w aplikacjach online (przygotowanie sali konferencyjnej, serwis napojów, wysyłanie zaproszeń)
Zapewnienie szybkiego i sprawnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem, a podlegającymi działami oraz koordynowanie obiegu dokumentów
Wykonywanie prac biurowych, w tym sporządzanie pism, koordynacja przesyłek
Prowadzenie spraw administracyjno – organizacyjnych (między innymi zaopatrzenie w materiały biurowe, eksploatacyjne, spożywcze)
Obsługiwanie urządzeń biurowych (np. skaner, kserokopiarka, telefon, poczta elektroniczna)
Wykonywanie samodzielnie zadań i projektów zleconych przez Zarząd firmy
Organizowanie spotkań firmowych i wyjazdów służbowych
Prowadzenie z Zespołem projektów inwestycyjnych dot. realizacji kampanii reklamowych na nośnikach OOH (reklama zewnętrzna, digital, led, mural)
Koordynowanie procesów związanych z uzyskaniem pozwoleń administracyjnych dla nośników reklamowych, remontów / robót budowlanych nieruchomości
Analiza statusu prawnego nieruchomości - m.in. miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz innych uchwał prawa miejscowego
Współpraca z instytucjami publicznymi (m.in. Wydziały Architektury, Urzędy Konserwatora Zabytków ) w zakresie pozyskiwania warunków zabudowy, pozwoleń na budowę, zgłoszeń budowlanych, uzgodnień konserwatorskich itp
Ścisła współpraca z ekipami remontowo budowlanymi, montażowymi, projektantami z uprawnieniami budowlanymi oraz właścicielami nieruchomości
Przygotowanie we współpracy z Działem Prawnym umów, aneksów, pism urzędowych oraz koordynacja obiegu dokuementów
Optymalizacja procesów instalacji urządzeń reklamowych i i kosztów
Nadzór właścicielski nad prowadzonymi inwestycjami
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi spółki i podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym dla prawidłowej realizacji zadań, będących w kompetencjach podległego działu
Nadzór nad pracą podległego zespołu, prowadzącego projekty związane z przygotowaniem inwestycji i realizacją nośników OOH (reklama zewnętrzna, backlihgt, digital, led, mural)
Koordynowanie procesów związanych z uzyskaniem pozwoleń administracyjnych dla nośników reklamowych
Sprawdzanie statusu prawnego nieruchomości - analiza miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz uchwał
Współpraca z instytucjami publicznymi (m.in. Wydział Architektury, Urząd Konserwatora Zabytków ) w zakresie pozyskiwania warunków zabudowy, pozwoleń na budowę, zgłoszeń budowlanych itp
Ścisła współpraca z kancelarią prawną, projektantami oraz właścicielami nieruchomości
Przygotowanie umów, aneksów, pism urzędowych oraz koordynacja ich właściwego obiegu
Tworzenie odpowiednich procedur obowiązujących w spółce oraz nadzorowanie ich przestrzegania
Skuteczna optymalizacja procesów i kosztów
Nadzór właścicielski nad prowadzonymi inwestycjami
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi spółki i podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym dla prawidłowej realizacji zadań, będących w kompetencjach podległego działu