1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. BRAUGHMAN GROUP MEDIA OUTDOOR sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

BRAUGHMAN GROUP MEDIA OUTDOOR sp. z o.o.

Warszawa, ul. Krucza

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (14) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 14 )

Lider / Liderka Działu Administracji

Krucza 16/22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Realizacja zadań i celów działu administracyjno-technicznego
  • Koordynacja i bieżąca obsługa lokalizacji, na których spółka realizuje nośniki reklamowe przy współpracy z Zarządem oraz innymi Działami Spółki
  • Realizowanie procesów związanych z uzyskaniem pozwoleń administracyjnych dla nośników reklamowych
  • Sporządzanie i nadzór nad dokumentacją, w tym planowanie działań związanych z cyfryzacją dokumentacji i automatyzacją procesów
  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi, w tym kancelarią prawną w zakresie realizowanych zadań przez dział
  • Współpraca z instytucjami publicznymi (m.in. Wydział Architektury, Urząd Konserwatora Zabytków, Urząd Nadzoru Budowlanego i.in.) w zakresie pozyskiwania warunków zabudowy, pozwoleń na budowę, zgłoszeń budowlanych itp
  • Czytanie aktów prawa miejscowego, w tym miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego pod kątem dostępności realizacji inwestycji na danej nieruchomości
  • Utrzymywanie kontaktu i dobrych relacji z właścicielami nieruchomości
  • Nadzór nad pracą podległego zespołu, delegowanie i rozliczanie zadań, budowanie przyjaznej atmosfery pracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista/tka - Asystent/ka Zarządu

Krucza 16/22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 01.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa centrali telefonicznej i udzielanie informacji klientom
  • Przyjmowanie gości i zapewnianie im profesjonalnej obsługi
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
  • Organizacja spotkań oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji
  • Prowadzenie bieżącej dokumentacji biurowej
  • Wspieranie Zarządu w codziennych zadaniach administracyjnych
  • Organizowanie podróży służbowych i rezerwowanie zakwaterowania
  • Przygotowywanie prezentacji i raportów na potrzeby Zarządu
  • Zarządzanie terminarzem spotkań i udzielanie wsparcia w planowaniu harmonogramu pracy Zarządu
  • Koordynacja i monitorowanie zadań asystenckich związanych z obsługą biura Zarządu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Manager

Krucza 16/22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 27.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Prowadzenie rekrutacji end to end, od identyfikacji potrzeb rekrutacyjnych po onboarding pracownika,
  • Tworzenie modeli kompetencyjnych i opisów stanowisk,
  • Wspieranie procesów onboardingu i offboardingu pracowników, w tym przygotowywanie stanowiska pracy, onboardingowe pulse check, exit interview,
  • Współpraca z kadrami zewnętrznymi w zakresie dostarczania danych niezbędnych do naliczenia i wypłacenia wynagrodzeń, kompletowanie dokumentów kadrowych, dbanie o przekazanie kompletnych dokumentów wypracowanych przy zatrudnieniu pracownika oraz związanych z jego utrzymaniem,
  • Współpraca z zewnętrznym specjalistą ds. BHP w obszarze szkoleń wstępnych i okresowych,
  • Zapewnienie zgodności polityki personalnej z przepisami prawa,
  • Administrowanie platformami benefitowymi, w tym Multiport, kontakt z opiekunami polis,
  • Planowanie i koordynowanie szkoleń i innych działań związanych z rozwojem pracowników,
  • Doradzanie managerom w sprawach personalnych oraz w obszarze zarządzanie i budowania efektywnych zespołów,
  • Przeprowadzanie okresowych ocen pracowniczych,
  • Facylitacja kultury organizacyjnej i jej wartości,
  • Inicjowanie i wdrażanie strategii EB,
  • Prowadzenie coachingów, mentoringów i działań usprawniających wellbeing pracowników,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa/y

Krucza 16/22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • księgowanie dokumentów na podstawie dowodów księgowych w księgach rachunkowych: m.in. sprzedaży, zakupu, poleceń księgowania, wyciągów bankowych, rozliczeń międzyokresowych kosztów, amortyzacji, rezerw
  • weryfikacja dokumentów pod względem rachunkowym, podatkowym i zgodności z procedurami Spółki,
  • prowadzenie rejestru środków trwałych i wyposażenia,
  • udział w sporządzaniu rocznego sprawozdania finansowego (zgodnie z ustawą o rachunkowości),
  • udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych,
  • uzgadnianie obrotów i sald kont z innymi danymi potwierdzającymi prawidłowość dokonanych operacji,
  • bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych,
  • uzgadnianie rozliczeń z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami,
  • przygotowywanie zestawień na potrzeby przełożonego i Zarządu,
  • pomoc w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca i roku
  • ustalanie rozrachunków i dokonywanie rozliczeń z kontrahentami oraz bieżąca współpraca
  • zarządzanie płynnością finansową spółki matki oraz spółek zależnych w grupie,
  • przygotowywanie płatności (wprowadzanie przelewów do systemu bankowego),
  • księgowanie wyciągów bankowych,
  • obsługa kart płatniczych, monitoring wydatków
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główna/y księgowa/y

Krucza 16/22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 22.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zarządzanie kilkuosobowym działem księgowym, dbanie o rozwój zespołu, efektywny podział obowiązków
  • Kreowanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających pracę w obszarze księgowości
  • Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości
  • Odpowiedzialność za rozliczenia podatkowe w tym sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, CIT, VAT, JPK)
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych według polskich standardów (bilans, RZiS, cash flow)
  • Nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów, procesem płatności oraz koordynowanie działań windykacyjnych
  • Optymalizacja efektywności procesów księgowych oraz prowadzenie projektów usprawniających procesy finansowe
  • Odpowiedzialność za terminowość, poprawność i zgodność z bieżącymi przepisami wszystkich procesów księgowych
  • Monitorowanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca oraz wsparcie w przygotowaniu miesięcznych raportów finansowych
  • Odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym,
  • Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby CFO, zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych,
  • Kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP),
  • Uczestniczenie w procesie budżetowania oraz prognozowania finansowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. administracji

Krucza 16/22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Pozyskiwanie pozwoleń: Zarządzanie procesem uzyskiwania niezbędnych pozwoleń na montaż reklam wielkoformatowych, włączając w to przygotowywanie dokumentacji, składanie wniosków i monitorowanie postępów
  • Kontakt z urzędami: Prowadzenie korespondencji oraz rozmów z lokalnymi urzędami w celu uzyskania niezbędnych zgód i informacji. Zapewnienie zgodności reklam z zasadami konserwacji zabytków oraz uzyskanie niezbędnych zgód od konserwatora
  • Monitorowanie zmian w przepisach: Śledzenie i analizowanie zmian w przepisach dotyczących reklamy wielkoformatowej i dostosowywanie działań firmy do nowych wymagań
  • Znajomość uchwał krajobrazowych: Analiza i interpretacja uchwał krajobrazowych oraz innych miejscowych regulacji dotyczących reklam i krajobrazu miejskiego
  • Interpretacja planów miejscowych: Zrozumienie i interpretacja planów miejscowych w kontekście montażu reklam wielkoformatowych oraz wskazywanie obszarów, gdzie ich umieszczenie jest dopuszczalne
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator projektów (ds. technicznych) w dziale montaży nośników reklamowych

Krucza 16/22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 23.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Nadzór nad montażem reklam i konstrukcji
  • Przygotowanie harmonogramu realizacji prac oraz weryfikacja postępów prac
  • Prowadzenie wraz z Zespołem projektów inwestycyjnych dot. realizacji kampanii reklamowych na nośnikach OOH (reklama zewnętrzna, digital, led, mural)
  • Ścisła współpraca z firmami remontowo - budowlanymi, montażowymi, projektantami, drukarniami, grafikami oraz właścicielami nieruchomości
  • Koordynowanie procesów związanych z uzyskaniem pozwoleń administracyjnych dla nośników reklamowych, remontów / robót budowlanych nieruchomości
  • Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi spółki i podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym dla prawidłowej realizacji zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik biurowy ds. archiwizacji

Krucza 16/22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 23.06.2023
część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
  • kopiowanie i skanowanie dokumentów
  • porządkowanie dokumentacji
  • wprowadzanie dokumentacji do systemu komputerowego
  • prowadzenie rejestru dokumentacji
  • wykonywanie pozostałych prac biurowych
  • dbanie o wizerunek spółki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. HR

Krucza 16/22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Organizacja i przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy
  • Onboarding i offboarding pracowników
  • Koordynacja działań z zakresu ścieżek kariery, rozwoju, szkoleń oraz oceny pracowników
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
  • Prowadzenie rejestru upoważnień do przetwarzania danych osobowych RODO
  • Współpraca z kadrami
  • Wspieranie organizacji eventów, akcji motywacyjnych dla pracowników
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. technicznych w dziale montaży nośników reklamowych

Krucza 16/22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Nadzór nad pracami prowadzonymi przez ekipy montażowe i podległy zespół
  • Przygotowanie harmonogramu realizacji prac oraz weryfikacja postępów prac związanych z montażem nośników reklamowych i ich serwisowaniem
  • Rozliczanie i raportowanie postępu wykonywania zleceń
  • Prowadzenie wraz z Zespołem projektów inwestycyjnych dot. realizacji kampanii reklamowych na nośnikach OOH (reklama zewnętrzna, digital, led, mural)
  • Koordynowanie procesów związanych z uzyskaniem pozwoleń administracyjnych dla nośników reklamowych, remontów / robót budowlanych nieruchomości
  • Analiza statusu prawnego nieruchomości - m.in. miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz innych uchwał prawa miejscowego
  • Współpraca z instytucjami publicznymi (m.in. Wydziały Architektury, Urzędy Konserwatora Zabytków ) w zakresie pozyskiwania warunków zabudowy, pozwoleń na budowę, zgłoszeń budowlanych, uzgodnień konserwatorskich itp
  • Pozyskiwanie ofert od podwykonawców, wybór podwykonawców i negocjowanie umów z podwykonawcami
  • Ścisła współpraca z firmami remontowo - budowlanymi, montażowymi, projektantami oraz właścicielami nieruchomości
  • Przygotowywanie wycen, kosztorysów, dokumentacji projektowej i koordynacja obiegu dokumentacji
  • Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi spółki i podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym dla prawidłowej realizacji zadań
  • Nadzór właścicielski nad prowadzonymi inwestycjami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. technicznych w w dziale montaży nośników reklamowych

Krucza 16/22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie wraz z zespołem projektów inwestycyjnych dot. realizacji kampanii reklamowych na nośnikach OOH (reklama zewnętrzna, digital, led, mural)
  • Koordynowanie procesów związanych z uzyskaniem pozwoleń administracyjnych dla nośników reklamowych, remontów / robót budowlanych nieruchomości
  • Ścisła współpraca z ekipami remontowo - budowlanymi, montażowymi, projektantami oraz właścicielami nieruchomości
  • Pozyskiwanie ofert od podwykonawców, wybór podwykonawców i negocjowanie umów z podwykonawcami
  • Przygotowywanie kosztorysów, wycen, dokumentacji projektowej i koordynacja obiegu dokumentacji
  • Kontrola poszczególnych etapów prac, rozliczanie i raportowanie postępu wykonywania zleceń
  • Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi spółki i podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym dla prawidłowej realizacji zadań
  • Analiza statusu prawnego nieruchomości - m.in. miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz innych uchwał prawa miejscowego
  • Współpraca z instytucjami publicznymi (m.in. Wydziały Architektury, Urzędy Konserwatora Zabytków ) w zakresie pozyskiwania warunków zabudowy, pozwoleń na budowę, zgłoszeń budowlanych, uzgodnień konserwatorskich itp
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystentka /Asystent Biura Zarządu

Krucza 16/22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 29.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Wsparcie działań Zarządu Spółki
  • Planowanie kalendarzy Zarządu Spółki
  • Monitorowanie kluczowych zadań i spotkań Prezesa
  • Koordynacja spotkań z klientami oraz spotkań firmowych w biurze i w aplikacjach online (przygotowanie sali konferencyjnej, serwis napojów, wysyłanie zaproszeń)
  • Zapewnienie szybkiego i sprawnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem, a podlegającymi działami oraz koordynowanie obiegu dokumentów
  • Wykonywanie prac biurowych, w tym sporządzanie pism, koordynacja przesyłek
  • Prowadzenie spraw administracyjno – organizacyjnych (między innymi zaopatrzenie w materiały biurowe, eksploatacyjne, spożywcze)
  • Obsługiwanie urządzeń biurowych (np. skaner, kserokopiarka, telefon, poczta elektroniczna)
  • Wykonywanie samodzielnie zadań i projektów zleconych przez Zarząd firmy
  • Organizowanie spotkań firmowych i wyjazdów służbowych
  • Dbanie o wizerunek Biura i Spółki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Techniczno-Administracyjnych

Krucza 16/22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 29.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie z Zespołem projektów inwestycyjnych dot. realizacji kampanii reklamowych na nośnikach OOH (reklama zewnętrzna, digital, led, mural)
  • Koordynowanie procesów związanych z uzyskaniem pozwoleń administracyjnych dla nośników reklamowych, remontów / robót budowlanych nieruchomości
  • Analiza statusu prawnego nieruchomości - m.in. miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz innych uchwał prawa miejscowego
  • Współpraca z instytucjami publicznymi (m.in. Wydziały Architektury, Urzędy Konserwatora Zabytków ) w zakresie pozyskiwania warunków zabudowy, pozwoleń na budowę, zgłoszeń budowlanych, uzgodnień konserwatorskich itp
  • Ścisła współpraca z ekipami remontowo budowlanymi, montażowymi, projektantami z uprawnieniami budowlanymi oraz właścicielami nieruchomości
  • Przygotowanie we współpracy z Działem Prawnym umów, aneksów, pism urzędowych oraz koordynacja obiegu dokuementów
  • Optymalizacja procesów instalacji urządzeń reklamowych i i kosztów
  • Nadzór właścicielski nad prowadzonymi inwestycjami
  • Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi spółki i podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym dla prawidłowej realizacji zadań, będących w kompetencjach podległego działu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik działu administracji

Krucza 16/22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 15.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Nadzór nad pracą podległego zespołu, prowadzącego projekty związane z przygotowaniem inwestycji i realizacją nośników OOH (reklama zewnętrzna, backlihgt, digital, led, mural)
  • Koordynowanie procesów związanych z uzyskaniem pozwoleń administracyjnych dla nośników reklamowych
  • Sprawdzanie statusu prawnego nieruchomości - analiza miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz uchwał
  • Współpraca z instytucjami publicznymi (m.in. Wydział Architektury, Urząd Konserwatora Zabytków ) w zakresie pozyskiwania warunków zabudowy, pozwoleń na budowę, zgłoszeń budowlanych itp
  • Ścisła współpraca z kancelarią prawną, projektantami oraz właścicielami nieruchomości
  • Przygotowanie umów, aneksów, pism urzędowych oraz koordynacja ich właściwego obiegu
  • Tworzenie odpowiednich procedur obowiązujących w spółce oraz nadzorowanie ich przestrzegania
  • Skuteczna optymalizacja procesów i kosztów
  • Nadzór właścicielski nad prowadzonymi inwestycjami
  • Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi spółki i podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym dla prawidłowej realizacji zadań, będących w kompetencjach podległego działu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie BRAUGHMAN GROUP MEDIA OUTDOOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.