Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Ensuring local HR policies, programs and processes availability, implementation and compliance with Company policies (Global CoE) and local legislation
Providing day-to-day management and communication of HR policies and programs to employees, HR events arrangement
Taking a part in staff planning, people and HR cost budgeting and reporting based on Company policies
Main HR contact person (local CoE) for employees and managers, consulting and ad-hoc HR questions and claims solving
Implementing and aligning local procedures acording to Corporate standards and local legislation
Taking a part in recruitment process and programs, newcomer`s on-boarding and briefing
Implementing and aligning local procedures and programs acording to Corporate standards and local legislation
Taking a part in trainings and programs conducting
Developing and administration of labor policies/procedures and reporting based on Company policies and local legislation
Ensuring preparation, reviewing, administration and records of labor/service/outstaffing agreements, annexes and amendments (incl non-compete, NDA, GDPR), personal employee records and documents (hiring, move, salary increase, dismissal) based on Company polices and local legislation
Ensuring administration of working schedules, employees presences/absences (incl vacations, sick leaves, overtimes), time record keeping based on local legislation
Staff tracking, accounting and HR reporting based on Company policies and local legislation
Ensuring staff related documents and records safety, storing and archiving based on local legislation
General on-site organization and support of employees relocation
Supporting the payroll process in collaboration with outsourced providers
Taking a part in job descriptions, orgdesign, job offer preparations and employees salary reviews
Ensuring on-site organization and documental support of business trips based on Company policy and local legislation
General on-site staff medical&life insurance and other benefits administration based on Company policy and local legislation
Collaboration with Labor relations and Payroll provider to ensure compliance with local legislation
This role will provide opportunities for continuous improvement, development, and growth. It will be varied in nature and will strive ensure we provide operational HR, LR excellence and compliance
Obsługa i prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych
Tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych
Pisanie tekstów reklamowych oraz przygotowywanie prostych grafik w celach reklamowych
Budowanie aktywnej i zaangażowanej społeczności wokół profili
Określanie docelowej grupy odbiorczej i dostosowywanie strategii do jej preferencji
Samodzielne, częste i kreatywne działanie w Real Time Marketing
Komunikacja z klientami B2C oraz B2B w Mediach Społecznościowych (Crisis Management / również weekendy). Reagowanie na komunikaty od społeczności, zarządzanie kryzysami online
Monitorowanie działań konkurencji w mediach społecznościowych i w Internecie
Analiza trendów, poszukiwanie pomysłów i niestandardowych rozwiązań
Planowanie harmonogramu publikacji i monitorowanie wyników
Przygotowywanie raportów jakościowych i ilościowych z prowadzonych kampanii oraz rekomendacji
Samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz umiejętność podejmowania ryzyka
Identyfikacja potencjalnych influencerów współpracujących z marką
Ścisła współpraca z Działem Obsługi Klienta, Działem Sprzedaży, Działem Prawnym i Działem Księgowości
Doskonalenie umiejętności związanych z obszarem mediów społecznościowych
Tworzenie planów i strategii mediów społecznościowych, bliska współpraca z Marketing Managerem Polska
Ensuring local HR policies, programs and processes availability, implementation and compliance with Company policies (Global CoE) and local legislation
Providing day-to-day management and communication of HR policies and programs to employees, HR events arrangement
Taking a part in staff planning, people and HR cost budgeting and reporting based on Company policies
Main HR contact person (local CoE) for employees and managers, consulting and ad-hoc HR questions and claims solving
Implementing and aligning local procedures acording to Corporate standards and local legislation
Taking a part in recruitment process and programs, newcomer`s on-boarding and briefing
Implementing and aligning local procedures and programs acording to Corporate standards and local legislation
Taking a part in trainings and programs conducting
Developing and administration of labor policies/procedures and reporting based on Company policies and local legislation
Ensuring preparation, reviewing, administration and records of labor/service/outstaffing agreements, annexes and amendments (incl non-compete, NDA, GDPR), personal employee records and documents (hiring, move, salary increase, dismissal) based on Company polices and local legislation
Ensuring administration of working schedules, employees presences/absences (incl vacations, sick leaves, overtimes), time record keeping based on local legislation
Staff tracking, accounting and HR reporting based on Company policies and local legislation
Ensuring staff related documents and records safety, storing and archiving based on local legislation
General on-site organization and support of employees relocation
Supporting the payroll process in collaboration with outsourced providers
Taking a part in job descriptions, orgdesign, job offer preparations and employees salary reviews
Ensuring on-site organization and documental support of business trips based on Company policy and local legislation
General on-site staff medical&life insurance and other benefits administration based on Company policy and local legislation
Collaboration with Labor relations and Payroll provider to ensure compliance with local legislation
This role will provide opportunities for continuous improvement, development, and growth. It will be varied in nature and will strive ensure we provide operational HR, LR excellence and compliance
Księgowość: Prowadzenie dokładnych rejestrów transakcji finansowych, w tym rozliczeń z dostawcami i odbiorcami, bilansów kont bankowych oraz rejestrów płac
Raportowanie finansowe: Przygotowywanie sprawozdań finansowych, takich jak bilans, rachunek zysków i strat oraz przepływy pieniężne
Przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych: Zapewnienie, że deklaracje podatkowe są przygotowane prawidłowo i złożone na czas, aby uniknąć kar i grzywien
Zgodność: Zapewnienie, że dokumentacja finansowa jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawnymi, regulacjami i standardami branżowymi
Przygotowanie do audytu: Pomoc w przygotowaniu dokumentów finansowych i sprawozdań na potrzeby audytu
Zarządzanie rozliczeniami z dostawcami i odbiorcami: Przetwarzanie faktur i prowadzenie dokładnych rejestrów płatności
Liderowanie w identyfikowaniu, opracowywaniu i wdrażaniu skutecznych mechanizmów kontroli wewnętrznej oraz nieustanne doskonalenie procesów finansowych i rutynowych
Księgowość: Prowadzenie dokładnych rejestrów transakcji finansowych, w tym rozliczeń z dostawcami i odbiorcami, bilansów kont bankowych oraz rejestrów płac
Raportowanie finansowe: Przygotowywanie sprawozdań finansowych, takich jak bilans, rachunek zysków i strat oraz przepływy pieniężne
Przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych: Zapewnienie, że deklaracje podatkowe są przygotowane prawidłowo i złożone na czas, aby uniknąć kar i grzywien
Zgodność: Zapewnienie, że dokumentacja finansowa jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawnymi, regulacjami i standardami branżowymi
Przygotowanie do audytu: Pomoc w przygotowaniu dokumentów finansowych i sprawozdań na potrzeby audytu
Zarządzanie rozliczeniami z dostawcami i odbiorcami: Przetwarzanie faktur i prowadzenie dokładnych rejestrów płatności
Liderowanie w identyfikowaniu, opracowywaniu i wdrażaniu skutecznych mechanizmów kontroli wewnętrznej oraz nieustanne doskonalenie procesów finansowych i rutynowych
Implementing (selling) tours and achieving sales targets
Providing support for tours, including checking departure times, informing customers about any changes to the tour, offering additional services, communicating with tourists, and addressing any questions that arise during and after the trip
Providing consultations on the company's products, including the hotel base, specific details about resorts, and excursion programs, among others
Booking tours and working with online platforms of tour operators
Managing the CRM database
Attracting and searching for new customers in the tourist database