1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. INPAYTEX sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

INPAYTEX sp. z o.o.

Warszawa, ul. Adama Branickiego

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (5) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 5 )

Project Manager

Postępu 16, Kolonia Lesznowola (pow. piaseczyński)
Wygasła: 18.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Project Manager d/s instalacji bankomatów i recyclerów gotówki
  • (praca stacjonarna lub - po pełnym wyszkoleniu - hybrydowa)
  • Zakres obowiązków:
  • Przygotowywanie, organizowanie oraz bieżący nadzór nad przebiegiem procesów instalacji, demontaży i wymian bankomatów oraz recyclerów gotówki, a także innych prac instalacyjno-budowlanych z nimi związanych - w szczególności:
  • 1. Bezpośrednia współpraca z Klientami firmy w zakresie tworzenia, uzgadniania i ew. bieżących modyfikacji cyklicznych (tygodniowych, miesięcznych, projektowych, itp.) harmonogramów instalacji, demontaży i wymian urządzeń oraz innych prac instalacyjno-budowlanych z nimi związanych
  • 2. Przekazywanie ww. harmonogramów do realizacji przez kolejne działy firmy (magazyn i logistyka, ekipy instalacyjne, księgowość i finanse) oraz bieżąca współpraca z tymi działami w pełnym zakresie dot. prowadzonych prac i ich właściwej synchronizacji
  • 3. Bieżące wspieranie ekip instalacyjnych przy realizacji ww. prac w terenie – rozwiązywanie lub eskalowanie i organizowanie sprawnego rozwiązywania problemów pojawiających się na bieżąco w miejscach i w trakcie instalacji/wymian/demontaży urządzeń, dokonywanie niezbędnych uzgodnień bieżących, podejmowanie bieżących decyzji odnośnie dalszego przebiegu danej instalacji, itp
  • 4. Kontrola zakresu i poprawności wykonania poszczególnych prac instalacyjnych oraz weryfikacja i akceptacja ich kosztów, wyjaśnianie ew. wątpliwości lub niezgodności z ekipami instalacyjnymi, dokonywanie odp. uzgodnień
  • 5. Przygotowywanie powykonawczych wycen ww. prac i przekazywanie ich do akceptacji Klientów, wyjaśnianie ew. wątpliwości lub niezgodności z Klientami, dokonywanie odp. uzgodnień
  • 6. Przekazywanie zaakceptowanych przez Klientów wycen do działu finansowego w celu ich odpowiedniego zafakturowania wyjaśnianie ew. wątpliwości, dokonywanie odp. uzgodnień
  • 7. Przygotowywanie cyklicznych (przede wszystkim miesięcznych) raportów w pełnym ww. zakresie (ilości i rodzajów wykonanych prac, ich kosztów oraz wycen)
  • 8. Obsługa przetargów ogłaszanych przez Klientów w pełnym zakresie dotyczącym procesów instalacji, demontaży i wymian bankomatów oraz recyclerów gotówki, a także innych prac instalacyjno-budowlanych z nimi związanych
Pokaż więcej >>
od 7000 do 12000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. administracyjno-księgowych

Postępu 16, Kolonia Lesznowola (pow. piaseczyński)
Wygasła: 20.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków:
  • Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym w zakresie bieżącej obsługi księgowej firmy:
  • • weryfikacja, opisywanie i przygotowywanie bieżących faktur kosztowych do ich odp. zaksięgowania przez zewnętrzne biuro rachunkowe,
  • • weryfikacja zgodności sald z kontrahentami, partnerami oraz współpracownikami firmy, wyjaśnianie ew. niezgodności,
  • • nadzorowanie terminowości i prawidłowości obiegu informacji i dokumentów księgowych wewnątrz firmy, oraz pomiędzy firmą a obsługującym ją biurem rachunkowym,
  • • pozyskiwanie, weryfikacja i przygotowywanie dokumentacji nowych kontrahentów, w celu ich odp. wprowadzenia do systemów księgowych,
  • • bieżąca obsługa rachunków bankowych firmy – nadzorowanie cash-flow oraz terminowości wpływu należności wraz z ich raportowaniem, optymalizacja terminów wykonywania przelewów wychodzących oraz przygotowywanie ich odp. paczek do zatwierdzenia, itp
  • • bieżąca współpraca z US, ZUS i biurem rachunkowym w zakresie dotyczącym wymaganych dokumentów, zaświadczeń, potwierdzeń, itp
  • Współpraca z zewnętrznym biurem kadrowym w zakresie bieżącej obsługi kadrowej firmy:
  • • pozyskiwanie, weryfikacja i przygotowywanie dokumentacji nowych pracowników, w celu ich odp. wprowadzenia do systemów kadrowych,
  • • przygotowywanie umów dla nowych pracowników (we współpracy z biurem kadrowym),
  • • pilnowanie terminowości wykonywania obowiązkowych badań lekarskich, szkoleń BHP, itp. przez pracowników firmy,
  • • zbieranie i przekazywanie informacji dot. urlopów i zwolnień pracowników firmy, ewidencja i kontrola stopnia wykorzystywania urlopów przez pracowników firmy, ich raportowanie itp
  • Obsługa spraw administracyjnych:
  • • współpraca z administratorem budynku biura oraz magazynów firmy, leasingodawcami samochodów, wyposażenia oraz usług IT w zakresie dot. bieżących spraw administracyjnych,
  • • identyfikacja potrzeb poszcz. działów firmy oraz zakup i ewidencja ich wyposażenia, materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych,
  • • weryfikacja bieżących kosztów administracyjnych oraz opisywanie i wprowadzanie do systemów faktur ich dotyczących,
  • • weryfikacja i raportowanie wydatków dokonywanych za pomocą kart firmowych oraz ich opisywanie i przygotowanie do ich odp. zaksięgowania,
  • Współpraca z zewnętrznymi firmami ubezpieczeniowymi w zakresie dot. bieżących ubezpieczeń majątku oraz działalności firmy:
  • • kontrola i odnawianie zawartych polis, analiza i optymalizacja ich warunków, zgłaszanie ew. szkód, wyjaśnianie wątpliwości, itp
Pokaż więcej >>
od 8000 do 12000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Serwisant

Rzeszów
Wygasła: 08.02.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Serwisant bankowych urządzeń samoobsługowych (bankomatów, wpłatomatów i recyklerów gotówki) - praca mobilna
  • Miejsce pracy:
  • - region podstawowy (główny): Podkarpacki
  • - regiony dodatkowe (obsługiwane rzadziej): Małopolski, Świętokrzyski, Lubelski
  • Zakres obowiązków:
  • - diagnozowanie i naprawianie urządzeń w miejscu ich zainstalowania,
  • - wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacyjnych,
  • - konfigurowanie urządzeń i ich oprogramowania (wraz z jego re-instalacją oraz konfigurowaniem połączeń sieciowych),
  • - uzupełnianie lub wymiana naklejek i ew. innych elementów graficznego oznakowania urządzeń,
  • - raportowanie wykonanej pracy w systemie informatycznym,
  • - bieżąca współpraca w ww. zakresie z przedstawicielami klientów oraz centralą Inpaytex
Pokaż więcej >>
od 7500 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Serwisant

Rzeszów
Wygasła: 21.10.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Serwisant bankowych urządzeń samoobsługowych (bankomatów, wpłatomatów i recyklerów gotówki) - praca mobilna
  • Miejsce pracy:
  • - region podstawowy (główny): Podkarpacki
  • - regiony dodatkowe (obsługiwane rzadziej): Małopolski, Świętokrzyski, Lubelski
  • Zakres obowiązków:
  • - diagnozowanie i naprawianie urządzeń w miejscu ich zainstalowania,
  • - wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacyjnych,
  • - konfigurowanie urządzeń i ich oprogramowania (wraz z jego re-instalacją oraz konfigurowaniem połączeń sieciowych),
  • - uzupełnianie lub wymiana naklejek i ew. innych elementów graficznego oznakowania urządzeń,
  • - raportowanie wykonanej pracy w systemie informatycznym,
  • - bieżąca współpraca w ww. zakresie z przedstawicielami klientów oraz centralą Inpaytex
Pokaż więcej >>
od 7500 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik magazynu

Postępu 16, Kolonia Lesznowola (pow. piaseczyński)
Wygasła: 15.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Magazynier - Logistyk (w zakresie dot. obsługi systemu zamówień i ewidencji magazynowej) bankowych urządzeń samoobsługowych (bankomatów, wpłatomatów i recyklerów gotówki)
  • Zakres obowiązków:
  • => Przyjmowanie do magazynu, oraz wydawanie z magazynu urządzeń, części zamiennych oraz materiałów marketingowych i eksploatacyjnych, wraz z ewidencjonowaniem ich przyjęć i wydań w informatycznym systemie magazynowym
  • => Obsługa zamówień od klientów, serwisantów oraz partnerów firmy, zarówno w zakresie logistycznym (w informatycznym systemie obsługi zamówień), jak i magazynowym (zdejmowanie z regałów wysokiego składowania, kompletacja, pakowanie i wydawanie do wysyłki lub transporu)
  • => Obsługa wózków magazynowych niskiego oraz wysokiego składowania (składowanie także na regałach 3-poziomowych - w razie potrzeby zapewniamy odp. przeszkolenie zakończone uzyskaniem niezbędnych uprawnień)
  • => Prowadzenie bieżącej korespondencji roboczej (mailowej) z klientami, serwisantami oraz partnerami firmy, w języku polskim oraz podstawowym angielskim (niezbędna jest podstawowa znajomość języka angielskiego)
  • => Raportowanie wykonywanej pracy w systemie informatycznym
  • => Przygotowywanie raportów i zestawień w ww. zakresie (okazjonalnie)
Pokaż więcej >>
od 7000 do 9000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie INPAYTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.