Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Project Manager d/s instalacji bankomatów i recyclerów gotówki
(praca stacjonarna lub - po pełnym wyszkoleniu - hybrydowa)
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie, organizowanie oraz bieżący nadzór nad przebiegiem procesów instalacji, demontaży i wymian bankomatów oraz recyclerów gotówki, a także innych prac instalacyjno-budowlanych z nimi związanych - w szczególności:
1. Bezpośrednia współpraca z Klientami firmy w zakresie tworzenia, uzgadniania i ew. bieżących modyfikacji cyklicznych (tygodniowych, miesięcznych, projektowych, itp.) harmonogramów instalacji, demontaży i wymian urządzeń oraz innych prac instalacyjno-budowlanych z nimi związanych
2. Przekazywanie ww. harmonogramów do realizacji przez kolejne działy firmy (magazyn i logistyka, ekipy instalacyjne, księgowość i finanse) oraz bieżąca współpraca z tymi działami w pełnym zakresie dot. prowadzonych prac i ich właściwej synchronizacji
3. Bieżące wspieranie ekip instalacyjnych przy realizacji ww. prac w terenie – rozwiązywanie lub eskalowanie i organizowanie sprawnego rozwiązywania problemów pojawiających się na bieżąco w miejscach i w trakcie instalacji/wymian/demontaży urządzeń, dokonywanie niezbędnych uzgodnień bieżących, podejmowanie bieżących decyzji odnośnie dalszego przebiegu danej instalacji, itp
4. Kontrola zakresu i poprawności wykonania poszczególnych prac instalacyjnych oraz weryfikacja i akceptacja ich kosztów, wyjaśnianie ew. wątpliwości lub niezgodności z ekipami instalacyjnymi, dokonywanie odp. uzgodnień
5. Przygotowywanie powykonawczych wycen ww. prac i przekazywanie ich do akceptacji Klientów, wyjaśnianie ew. wątpliwości lub niezgodności z Klientami, dokonywanie odp. uzgodnień
6. Przekazywanie zaakceptowanych przez Klientów wycen do działu finansowego w celu ich odpowiedniego zafakturowania wyjaśnianie ew. wątpliwości, dokonywanie odp. uzgodnień
7. Przygotowywanie cyklicznych (przede wszystkim miesięcznych) raportów w pełnym ww. zakresie (ilości i rodzajów wykonanych prac, ich kosztów oraz wycen)
8. Obsługa przetargów ogłaszanych przez Klientów w pełnym zakresie dotyczącym procesów instalacji, demontaży i wymian bankomatów oraz recyclerów gotówki, a także innych prac instalacyjno-budowlanych z nimi związanych
Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym w zakresie bieżącej obsługi księgowej firmy:
• weryfikacja, opisywanie i przygotowywanie bieżących faktur kosztowych do ich odp. zaksięgowania przez zewnętrzne biuro rachunkowe,
• weryfikacja zgodności sald z kontrahentami, partnerami oraz współpracownikami firmy, wyjaśnianie ew. niezgodności,
• nadzorowanie terminowości i prawidłowości obiegu informacji i dokumentów księgowych wewnątrz firmy, oraz pomiędzy firmą a obsługującym ją biurem rachunkowym,
• pozyskiwanie, weryfikacja i przygotowywanie dokumentacji nowych kontrahentów, w celu ich odp. wprowadzenia do systemów księgowych,
• bieżąca obsługa rachunków bankowych firmy – nadzorowanie cash-flow oraz terminowości wpływu należności wraz z ich raportowaniem, optymalizacja terminów wykonywania przelewów wychodzących oraz przygotowywanie ich odp. paczek do zatwierdzenia, itp
• bieżąca współpraca z US, ZUS i biurem rachunkowym w zakresie dotyczącym wymaganych dokumentów, zaświadczeń, potwierdzeń, itp
Współpraca z zewnętrznym biurem kadrowym w zakresie bieżącej obsługi kadrowej firmy:
• pozyskiwanie, weryfikacja i przygotowywanie dokumentacji nowych pracowników, w celu ich odp. wprowadzenia do systemów kadrowych,
• przygotowywanie umów dla nowych pracowników (we współpracy z biurem kadrowym),
• pilnowanie terminowości wykonywania obowiązkowych badań lekarskich, szkoleń BHP, itp. przez pracowników firmy,
• zbieranie i przekazywanie informacji dot. urlopów i zwolnień pracowników firmy, ewidencja i kontrola stopnia wykorzystywania urlopów przez pracowników firmy, ich raportowanie itp
Obsługa spraw administracyjnych:
• współpraca z administratorem budynku biura oraz magazynów firmy, leasingodawcami samochodów, wyposażenia oraz usług IT w zakresie dot. bieżących spraw administracyjnych,
• identyfikacja potrzeb poszcz. działów firmy oraz zakup i ewidencja ich wyposażenia, materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych,
• weryfikacja bieżących kosztów administracyjnych oraz opisywanie i wprowadzanie do systemów faktur ich dotyczących,
• weryfikacja i raportowanie wydatków dokonywanych za pomocą kart firmowych oraz ich opisywanie i przygotowanie do ich odp. zaksięgowania,
Współpraca z zewnętrznymi firmami ubezpieczeniowymi w zakresie dot. bieżących ubezpieczeń majątku oraz działalności firmy:
• kontrola i odnawianie zawartych polis, analiza i optymalizacja ich warunków, zgłaszanie ew. szkód, wyjaśnianie wątpliwości, itp
Magazynier - Logistyk (w zakresie dot. obsługi systemu zamówień i ewidencji magazynowej) bankowych urządzeń samoobsługowych (bankomatów, wpłatomatów i recyklerów gotówki)
Zakres obowiązków:
=> Przyjmowanie do magazynu, oraz wydawanie z magazynu urządzeń, części zamiennych oraz materiałów marketingowych i eksploatacyjnych, wraz z ewidencjonowaniem ich przyjęć i wydań w informatycznym systemie magazynowym
=> Obsługa zamówień od klientów, serwisantów oraz partnerów firmy, zarówno w zakresie logistycznym (w informatycznym systemie obsługi zamówień), jak i magazynowym (zdejmowanie z regałów wysokiego składowania, kompletacja, pakowanie i wydawanie do wysyłki lub transporu)
=> Obsługa wózków magazynowych niskiego oraz wysokiego składowania (składowanie także na regałach 3-poziomowych - w razie potrzeby zapewniamy odp. przeszkolenie zakończone uzyskaniem niezbędnych uprawnień)
=> Prowadzenie bieżącej korespondencji roboczej (mailowej) z klientami, serwisantami oraz partnerami firmy, w języku polskim oraz podstawowym angielskim (niezbędna jest podstawowa znajomość języka angielskiego)
=> Raportowanie wykonywanej pracy w systemie informatycznym
=> Przygotowywanie raportów i zestawień w ww. zakresie (okazjonalnie)