Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (467)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 467 )
Specjalista ds. Planowania i Analiz produktu home decor/Merchandise Controller
Juliusza Słowackiego 224, Matarnia, Gdańsk
Wygasła: 03.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Będziesz prawą ręką i analitycznym wsparciem dla Product Managerów przy wyborze kolekcji home&you. Zadbasz o rzetelną analizę i przygotowanie danych, które pomogą PM-om podjąć właściwe decyzje związane z asortymentem
Wpłyniesz na to, jaka oferta produktowa i w jakiej ilości trafi do naszych Klientów, a także jak będzie kształtować się budżet poszczególnych departamentów
Swoje kompetencje analityczne wykorzystasz podczas tworzenia i rozwijania narzędzi oraz raportów z obszaru sprzedaży oraz łańcucha dostaw
Będziesz trzymać rękę na pulsie i stale monitorować realizację założeń związanych z zaplanowaną sprzedażą, dostawami czy wyprzedażą
Twoim priorytetem będzie dbanie o zapewnienie odpowiedniej ilości produktu, mając na uwadze ograniczoną przestrzeń magazynową
Poszukujemy nowej osoby, która w naszym zespole HR obejmie jedną z kluczowych ról – głównego Rekrutera BBK – właściciela marek home&you i ESSEX
Czym się zajmiesz?
🎯 Samodzielnie poprowadzisz procesy rekrutacyjne end-to-end na wszystkie stanowiska w firmie, tzn:
• wyszukiwanie talentów różnymi kanałami, m. in. metodą direct search,
• współtworzenie i publikacja ogłoszeń, selekcja kandydatów i wywiady telefoniczne,
• organizacja i prowadzenie spotkań rekrutacyjnych (badanie i weryfikowanie m.in. kompetencji miękkich), koordynacja i udział w sesji Assessment Center,
• dbanie o jak najlepsze relacje z kandydatami, które uwzględnia m.in. bieżące udzielanie feedbacku,
• poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań rekrutacyjnych i pomysłów na coraz lepsze docieranie do kandydatów oraz na wykorzystywanie narzędzi do efektywniejszego osiągania celów,
• organizacja procesu onboardingu kandydata w firmie i stale doskonalenie tych działań
🎯 W tej roli bliska współpraca z kadrą managerską to podstawa. Twoim zadaniem będzie dotrzymanie kroku liderom i wsparcie ich w:
• zrozumieniu potrzeb związanych z zatrudnieniem i dopasowaniem profilu kandydata,
• prowadzeniu rozmów rekrutacyjnych,
• podejmowaniu decyzji
🎯 Dodatkowo czeka na Ciebie:
• bliska współpraca z HR Business Partnerami,
• udział w projektach bezpośrednio wpływających na procesy HR,
• wsparcie działań rozwojowych (m.in. administracja szkoleń)
W tej roli będziesz łącznikiem pomiędzy salonami home&you a centralą, odpowiedzialnym za właściwe i efektywne funkcjonowanie salonów home&you w ramach podległego regionu, a dokładniej za:
🎯 skuteczne wdrażanie standardów i procesów, które przekładają się na utrzymanie spójnego wizerunku sklepów i pozytywne postrzeganie naszej marki
🎯 koordynację pracy zespołów sklepowych z nastawieniem na realizację sprzedaży i celów strategicznych
🎯 rozwój i optymalizacje sieci sprzedaży (otwarcia / zamknięcia / reotwarcia)
🎯 rekrutację, wdrożenie i wsparcie nowych Kierowników Salonów
🎯 bieżącą analiza rynku, badanie otoczenia i proponowanie działań pro sprzedażowych
Uda Ci się to jedynie dzięki:
🎯 ścisłej współpracy z Kierownikami Salonów oraz centralą
📌 We współpracy z Brand Managerem i zespołem, będziesz dbać o wyznaczanie kierunku oraz rozwoju komunikacji marki
📌 Na co dzień będziesz zajmować się współtworzeniem identyfikacji wizualnej marki. Mamy tu na myśli tworzenie wszystkich grafik marketingowych. Twoje zadania będą obejmowały pełen proces, począwszy od koncepcji i wizji, aż po wykonanie
📌 Zajmiesz się projektowaniem materiałów graficznych/kreacji reklamowych (online i offline), które będą atrakcyjne wizualnie, spójne z koncepcją marki a także realizujące naszą strategię
Osiągnięcie powyższego nie uda się bez ścisłej współpracy z innymi zespołami (m.in. e-commerce, kreatywny) oraz zewnętrznymi dostawcami i agencjami
Dołączając do zespołu Ani, będziesz mieć bezpośredni wpływ na budowanie marki home&you. W naszych social mediach tworzymy niemalże milionową społeczność, która kocha piękne wnętrza, tak samo jak my ❤
Czym zajmiesz się jako Specjalista ds. Social Media?
✔ zarządzaniem naszymi social mediami tj. administrowaniem i moderowaniem profili w takich kanałach jak: Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest, TikTok,
✔ współpracą z influencerami,
✔ samodzielnym budowaniem strategii i planów komunikacji w social mediach w oparciu o kalendarz komunikacji oraz wskaźniki marketingowe,
✔ współtworzeniem planu kampanii reklamowych i proponowaniem kierunków działań w oparciu o założony budżet,
✔ tworzeniem ciekawych i angażujących treści w social mediach przy ścisłej współpracy z zespołem grafików i zespołem produkcji foto/video - nasza społeczność nieustannie rośnie i Ty możesz mieć na to ogromny wpływ,
✔ monitorowaniem efektywności social mediów - analiza wskaźników jest wpisana w to stanowisko i pozwoli na wdrażanie odpowiednich zmian i rozwiązań, które zwiększą skuteczność naszych działań w mediach społecznościowych,
✔ śledzeniem trendów - kto jak kto, ale człowiek od marketingu musi być na bieżąco ze wszystkimi nowinkami,
Udział w tworzeniu kolekcji home&you. Począwszy od wypracowania trendów zgodnych ze strategią produktową, przez pomoc w pozyskaniu pożądanej oferty i przygotowanie dokumentacji projektowej, aż po udział w ostatecznych wyborach produktów, które trafiają do kolekcji
Współpraca z Product Managerem w ramach zespołu cross-obszarowego (produktowo-sprzedażowego), do którego wnosisz wsparcie kreatywne
Czuwanie nad jakością i spójnością stylistyczną kolekcji
Analiza potrzeb klienta i śledzenie trendów obowiązujących w branży home decor
Uczestniczenie w zagranicznych delegacjach i targach branżowych
Poszukujemy nowej osoby, która w naszym zespole obejmie kluczową rolę - Rekrutera home&you
Czym się zajmiesz?
💎 Samodzielnie poprowadzisz procesy rekrutacyjne end-to-end na wszystkie stanowiska w firmie, tzn:
- wyszukiwanie talentów różnymi kanałami, m. in. metodą direct search,
- współtworzenie i publikacja ogłoszeń, selekcja kandydatów i wywiady telefoniczne,
- organizacja i prowadzenie spotkań rekrutacyjnych (badanie i weryfikowanie m.in. kompetencji miękkich), udział w sesjach Assessment Center,
- dbanie o jak najlepsze relacje z kandydatami, stałe udzielanie feedbacku,
- poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań rekrutacyjnych i pomysłów na coraz lepsze docieranie do kandydatów oraz na wykorzystywanie narzędzi do efektywniejszego osiągania celów,
- organizacja procesu onboardingu kandydata w firmie i stale doskonalenie tych działań
💎 W tej roli bliska współpraca z kadrą managerską to podstawa. Twoim zadaniem będzie dotrzymanie kroku liderom i wsparcie ich w:
- zrozumieniu potrzeb związanych z zatrudnieniem i dopasowaniem profilu kandydata,
- prowadzeniu rozmów rekrutacyjnych,
- podejmowaniu decyzji
💎 Dodatkowo czeka na Ciebie:
- bliska współpraca z HR Business Partnerami,
- udział w projektach bezpośrednio wpływających na procesy HR,
- wsparcie działań rozwojowych (m.in. administracja szkoleń)
Dołącz do naszego zespołu jako Przedstawiciel ds. Klientów Kluczowych i wesprzyj nas w osiąganiu celów sprzedażowych oraz budowaniu trwałych relacji z naszymi klientami
Poszukujemy nowej osoby, która w naszym zespole obejmie kluczową rolę - Rekrutera home&you
Czym się zajmiesz?
💎 Samodzielnie poprowadzisz procesy rekrutacyjne end-to-end na wszystkie stanowiska w firmie, tzn:
- wyszukiwanie talentów różnymi kanałami, m. in. metodą direct search,
- współtworzenie i publikacja ogłoszeń, selekcja kandydatów i wywiady telefoniczne,
- organizacja i prowadzenie spotkań rekrutacyjnych, udział w sesji Assessment Center,
- dbanie o jak najlepsze relacje z kandydatami, stałe udzielanie feedbacku,
- poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań rekrutacyjnych i pomysłów na coraz lepsze docieranie do kandydatów oraz na wykorzystywanie narzędzi do efektywniejszego osiągania celów,
- organizacja procesu onbordingu kandydata w firmie i stale doskonalenie tych działań
💎 W tej roli bliska współpraca z kadrą managerską to podstawa. Twoim zadaniem będzie dotrzymanie kroku liderom i wsparcie ich w:
- zrozumieniu potrzeb związanych z zatrudnieniem i dopasowaniem profilu kandydata,
- prowadzeniu rozmów rekrutacyjnych,
- podejmowaniu decyzji
💎 Dodatkowo czeka na Ciebie:
- bliska współpraca z HR Business Partnerami,
- udział w projektach bezpośrednio wpływających na procesy HR,
- wsparcie działań rozwojowych (m.in. administracja szkoleń)
zapewnienie bezpieczeństwa zamawianych produktów zgodnie z prawem unijnym, optymalnego poziomu jakości zamawianych produktów oraz właściwego oznakowania zamawianych produktów,
współpraca z dostawcami z rynków międzynarodowych,
prowadzenie bazy danych,
przeprowadzanie procesów reklamacji w przypadku wykrycia wad jakościowych,
czynny udział w działaniach usprawniających procesy jakościowe,
dbałość o kształtowanie projakościowej świadomości wśród pracowników
Dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. Klientów Kluczowych i wesprzyj nas w osiąganiu celów sprzedażowych oraz budowaniu trwałych relacji z naszymi klientami
Twoimi głównymi zadaniami będą:
🎯 Realizacja planu sprzedażowego i wdrażanie nowych produktów u klientów
Projektowanie rozwiązań integracyjnych: Tworzenie planów integracji, w tym wybór odpowiednich technologii i narzędzi
Implementacja integracji: Wdrażanie rozwiązań integracyjnych, w tym tworzenie interfejsów, transformację danych i zarządzanie przepływem informacji między systemami
Testowanie i walidacja: Wykonywanie testów, aby upewnić się, że rozwiązania integracyjne działają zgodnie z oczekiwaniami i spełniają wymagania jakości
Monitorowanie i utrzymanie: Śledzenie i utrzymanie działania integracji, a także reagowanie na ewentualne problemy i awarie
Optymalizacja wydajności: Analiza i optymalizacja rozwiązań integracyjnych w celu zapewnienia jak najwyższej wydajności i efektywności
Dokumentacja: Prowadzenie dokładnej dokumentacji procesów integracji, konfiguracji i zmian
Wsparcie techniczne: Udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom i zespołom IT w kwestiach związanych z integracją
Młodszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Produktu/Młodszy Technolog
Azymutalna 11, Matarnia, Gdańsk
Wygasła: 06.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
zapewnienie bezpieczeństwa zamawianych produktów zgodnie z prawem unijnym, optymalnego poziomu jakości zamawianych produktów oraz właściwego oznakowania zamawianych produktów,
współpraca z dostawcami z rynków międzynarodowych,
prowadzenie bazy danych,
przeprowadzanie procesów reklamacji w przypadku wykrycia wad jakościowych,
czynny udział w działaniach usprawniających procesy jakościowe,
dbałość o kształtowanie projakościowej świadomości wśród pracowników
📌 Obsługa klientów sklepu internetowego home&you – to od Ciebie będzie zależeć jakość ich obsługi zarówno mailowej jak i telefonicznej
📌 Stawianie klienta w centrum – w tej roli ważne jest, aby proaktywnie podejść do każdego zgłoszenia i zaoferować rozwiązanie dostosowane do indywidualnych potrzeb Klienta
📌 Korzystanie z systemów, które wesprą Twoją codzienną pracę
Zarządzanie pracą studia fotograficznego, tworzenie wysokiej jakości zdjęć produktowych i sesyjnych. Nadzór nad wszystkimi aspektami produkcji fotograficznej w studiu i w terenie
Zapewnienie odpowiedniego wyposażenia fotograficznego, oświetlenia studyjnego oraz śledzenie najnowszych technologii i potrzeb związanych z doborem sprzętu
Dążenie do stałego doskonalenia i kreatywnych rozwiązań w dziedzinie fotografii. Wykorzystanie aktualnej wiedzy w zakresie trendów produktowych, zachowań konsumentów i technologii fotograficznych
Ścisła współpraca z Brand Managerem i Dyrektorem Marki w kwestii określania kierunku oraz rozwoju komunikacji marki
Przygotowywanie i zarządzanie budżetem studia, nadzór nad zakupami sprzętu i zaopatrzenia, zarządzanie przepływem produktów do sesji zdjęciowych oraz materiałami eksploatacyjnymi
Skuteczna komunikacja i koordynacja zadaniami między różnymi działami, takimi jak marketing, eCommerce i kreatywny
Dołączając do zespołu, będziesz mieć bezpośredni wpływ na budowanie marki home&you
Czym zajmiesz się jako Senior Graphic Designer w BBK?
📌 We współpracy z Dyrektorem Marki i Brand Managerem będziesz dbać o wyznaczanie kierunku oraz rozwoju komunikacji marki dla zespołu grafików
📌 Na co dzień będziesz zajmować się współtworzeniem identyfikacji wizualnej marki. Mamy tu na myśli tworzenie wszystkich grafik marketingowych z naciskiem na formy video i animacje. Twoje zadania będą obejmowały pełen proces, począwszy od koncepcji i wizji, aż po wykonanie
📌 Zajmiesz się projektowaniem materiałów graficznych/kreacji reklamowych (online i offline), które będą atrakcyjne wizualnie, spójne z koncepcją marki a także realizujące naszą strategię
Osiągnięcie powyższego nie uda się bez ścisłej współpracy z innymi zespołami (m.in. dział e-commerce i photo) oraz zewnętrznymi dostawcami i agencjami
Nadzór nad narzędziami analitycznymi oraz raportującymi, takimi jak GA4, BigQuery, PowerBI, LookerStudio, Firebase i Google Search Console pod kątem jakości pomiaru i prezentacji danych
Ścisła współpraca z Działem eCommerce/Marketingu w dostarczaniu analiz wspierających procesy pozyskiwania i konwersji użytkowników
Nadzór nad analizami źródła ruchu i zachowania użytkowników na różnych etapach ścieżki zakupowej w celu zwiększenia współczynnika konwersji i wartości klienta (LTV)
Śledzenie trendów i insightów rynkowych w celu optymalizacji i rozwoju biznesu
Analiza dużych zbiorów danych w poszukiwaniu prawidłowości i zależności, które wpływają na obszary działania wybranych działów
Rozwijanie obecnych oraz wdrażanie nowych narzędzi analitycznych w firmie, aktywne dzielenie się wiedzą oraz szkolenie innych
Tworzenie strategii marki - opracowanie strategii marketingowej i komunikacyjnej marki, określanie celów marketingowych i planów działań mających na celu kreowanie skali biznesu, budowanie świadomości i wzmacnianie marki. Stawianie klienta w centrum
Zarządzanie wizerunkiem marki - monitorowanie i dbanie o spójność wizerunku marki we wszystkich punktach kontaktu z klientem, w tym na stronie internetowej, w mediach społecznościowych, w sklepach stacjonarnych
Identyfikacja grupy docelowej - analiza klientów i określanie, jakie działania marketingowe dedykować poszczególnym grupom klientów
Zarządzanie zespołem - aktywne wsparcie, rozwijanie kompetencji oraz budowanie zaangażowania w zespole
Komunikacja marketingowa - budowanie marketing mixu, tak, aby maksymalizować wartość biznesową, nadzorowanie tworzenia treści reklamowych, materiałów promocyjnych, reklam wizualnych i innych narzędzi marketingowych, w celu zapewnienia spójności komunikacji marki
Zarządzanie budżetem – planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym
Monitorowanie wyników - analiza wyników działań marketingowych i śledzenie wskaźników efektywności, takich jak sprzedaż, udział w rynku i świadomość marki, w celu oceny skuteczności działań marketingowych
Analiza konkurencji i monitorowanie rynku – śledzenie zmian i zwinne dostosowywanie się do sytuacji, słuchanie tego, co się dzieje i reagowanie w celu ciągłego zwiększania wartości biznesu
🎯 Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizację i funkcjonowanie salonu home&you zgodnie ze strategią i standardami firmy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Działu Sprzedaży B2B (marka Essex)
Magnacka 15, Kowale (pow. gdański)
Wygasła: 29.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Współtworzenie strategii Działu Sprzedaży B2B i zapewnienie realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych
Zarządzanie pracą Działu Sprzedaży B2B, motywowanie do osiągania najlepszych wyników oraz doskonalenie procesów usprawniających funkcjonowanie podległego zespołu
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z kluczowymi klientami
Aktywne nawiązywanie relacji handlowych z nowymi sieciami w ramach Europy Środkowej i Wschodniej
Monitorowanie trendów rynkowych i identyfikacja nowych szans biznesowych
Specjalista ds. Ekspozycji Produktu (Visual Merchandiser)
Azymutalna 11, Matarnia, Gdańsk
Wygasła: 28.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Tworzenie i realizacja koncepcji ekspozycji produktów home&you dostosowanych do strategii promocji marki/polityki sprzedaży/sezonowości (współpraca z Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży)
Dbanie o spójną, tak samo efektowną, jak i efektywną pod względem sprzedaży, ekspozycję towarów w sklepach (tworzenie rozwiązań „szytych na miarę” potrzeb i możliwości sklepów)
Współpraca z Product Managerem w ramach zespołu cross-obszarowego
Opracowywanie instrukcji i standardów ekspozycji produktów
Wizytowanie podległych sklepów w swoim regionie oraz udział w otwarciach salonów
Łączenie uważności na trendy, świadomości celów marki z potrzebami sklepów oraz proponowanie rozwiązań, które kompleksowo opiekują wskazane obszary
Specjalista ds. HR/ Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej
Azymutalna 11, Matarnia, Gdańsk
Wygasła: 27.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współkreowanie i realizacja projektów (np. eventów, konkursów, inicjatyw pracowniczych) budujących wizerunek pracodawcy spójny z kulturą organizacyjną firmy
Współtworzenie treści (copywritting) na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, np. posty na LinkedIn, artykuły do firmowego newslettera, plakaty promujące inicjatywy pracownicze
Wspieranie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych, w tym m.in.: tworzenie ofert pracy i ich publikacja, selekcja kandydatów, wywiady, organizacja rozmów kwalifikacyjnych i przygotowanie dokumentacji
Administrowanie kafeterią benefitów i firmowymi kanałami komunikacji
Bieżące wspieranie zespołu HR w działaniach operacyjnych
Praca na narzędziach w tym m.in. Canva, Power Point, Sharepoint
Udział w tworzeniu kolekcji home&you. Począwszy od wypracowania trendów zgodnych ze strategią produktową, przez pomoc w pozyskaniu pożądanej oferty i przygotowanie dokumentacji projektowej, aż po udział w ostatecznych wyborach produktów, które trafiają do kolekcji
Współpraca z Product Managerem w ramach zespołu cross-obszarowego (produktowo-sprzedażowego), do którego wnosisz wsparcie kreatywne
Czuwanie nad jakością i spójnością stylistyczną kolekcji
Analiza potrzeb klienta i śledzenie trendów obowiązujących w branży home decor
Uczestniczenie w zagranicznych delegacjach i targach branżowych
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizację i funkcjonowanie salonu home&you zgodnie ze strategią i standardami firmy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kontroler Finansowy
Magnacka 15A, Kowale (pow. gdański)
Wygasła: 28.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
pełnienie roli doradczej dla Zarządu i Kadry Menadżerskiej, dostarczanie informacji finansowych i analiz, wspierających podejmowanie strategicznych decyzji biznesowych,
udział w opracowywaniu budżetów, prognoz finansowych i planów działania oraz współpraca z Zarządem w procesie planowania strategicznego,
ścisłe monitorowanie i analiza danych finansowych firmy. Odpowiedzialność za zbieranie, porządkowanie i analizę informacji dotyczących przychodów, kosztów, zysków i strat, w celu dostarczania wiarygodnych danych dla Zarządu i biznesu,
bieżące dzielenie się najlepszymi praktykami, opracowywanie nowych i automatyzacja istniejących narzędzi służących do analiz, raportowania i budżetowania,
analiza kosztów oraz inicjowanie działań optymalizacyjnych i podnoszących efektywność we wspieranym obszarze,
analiza opłacalności planowanych inwestycji / projektów oraz weryfikacja przyjętych założeń
Jesteśmy liderem, który dostarcza produkty w kategorii home decor. Naszą misją jest inspirowanie do otaczania się pięknem, zabawy stylem oraz tworzenia wyjątkowych wystrojów wnętrz
Pragniemy zaprosić ambitną i pełną pasji osobę na stanowisko Product Managera, który będzie nie tylko zarządzał dedykowanym portfelem produktów, ale także kreował przyszłość designu wnętrz
Jeśli jesteś gotów podjąć wyzwanie i wpływać na trendy w branży home decor, to czekamy na Ciebie!
📌 odpowiedzialność za zarządzanie całym cyklem życia produktu,
📌 realizacja strategii sprzedaży podległych grup produktowych,
📌 udział w planowaniu kolekcji, rozwój portfolio produktów dostosowywanych do potrzeb klientów,
📌 zarządzanie wielofunkcyjnym, macierzowym zespołem kupców, projektantów, technologów, w środowisku ciągłej zmiany. Bliska współpraca z planerem, alokatorem i VM
📌 zarządzanie budżetem zakupowym,
📌 odpowiedzialność za politykę cenową, marżę oraz rotację towarów,
📌 bieżąca analiza: wyników sprzedażowych, potrzeb klienta, trendów i konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości rozwoju produktów
tworzenie i realizacja strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
zarządzanie wszystkimi kanałami komunikacji,
wspieranie liderów w komunikacji wewnętrznej,
planowanie i zarządzanie aktywnościami świadomościowo-wizerunkowymi (ESG, EB),
śledzenie dobrych praktyk rynkowych oraz zmieniających się regulacji i trendów w zakresie komunikacji zrównoważonego rozwoju i komunikacji korporacyjnej,
planowanie i koordynowanie wydarzeń firmowych i innych działań integracyjnych,
dostarczanie analiz i prezentacji na potrzeby Zarządu,
planowanie i koordynacja budżetu obszaru komunikacji
tworzenie i realizacja strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
zarządzanie wszystkimi kanałami komunikacji,
wspieranie liderów w komunikacji wewnętrznej,
planowanie i zarządzanie aktywnościami świadomościowo-wizerunkowymi (ESG, EB),
śledzenie dobrych praktyk rynkowych oraz zmieniających się regulacji i trendów w zakresie komunikacji zrównoważonego rozwoju i komunikacji korporacyjnej,
planowanie i koordynowanie wydarzeń firmowych i innych działań integracyjnych,
dostarczanie analiz i prezentacji na potrzeby Zarządu,
planowanie i koordynacja budżetu obszaru komunikacji
tworzenie i realizacja strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
zarządzanie wszystkimi kanałami komunikacji,
wspieranie liderów w komunikacji wewnętrznej,
planowanie i zarządzanie aktywnościami świadomościowo-wizerunkowymi (ESG, EB),
śledzenie dobrych praktyk rynkowych oraz zmieniających się regulacji i trendów w zakresie komunikacji zrównoważonego rozwoju i komunikacji korporacyjnej,
planowanie i koordynowanie wydarzeń firmowych i innych działań integracyjnych,
dostarczanie analiz i prezentacji na potrzeby Zarządu,
planowanie i koordynacja budżetu obszaru komunikacji
📌 Obsługa klientów sklepu internetowego home&you – to od Ciebie będzie zależeć jakość ich obsługi zarówno mailowej jak i telefonicznej
📌 Stawianie klienta w centrum – w tej roli ważne jest, aby proaktywnie podejść do każdego zgłoszenia i zaoferować rozwiązanie dostosowane do indywidualnych potrzeb Klienta
📌 Korzystanie z systemów, które wesprą Twoją codzienną pracę
Specjalista ds. Planowania i Analiz produktu home decor/Merchandise Controller
Azymutalna 11, Matarnia, Gdańsk
Wygasła: 03.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Będziesz prawą ręką i analitycznym wsparciem dla Product Managerów przy wyborze kolekcji home&you. Zadbasz o rzetelną analizę i przygotowanie danych, które pomogą PM-om podjąć właściwe decyzje związane z asortymentem
Wpłyniesz na to, jaka oferta produktowa i w jakiej ilości trafi do naszych Klientów, a także jak będzie kształtować się budżet poszczególnych departamentów
Swoje kompetencje analityczne wykorzystasz podczas tworzenia i rozwijania narzędzi oraz raportów z obszaru sprzedaży oraz łańcucha dostaw
Będziesz trzymać rękę na pulsie i stale monitorować realizację założeń związanych z zaplanowaną sprzedażą, dostawami czy wyprzedażą
Twoim priorytetem będzie dbanie o zapewnienie odpowiedniej ilości produktu, mając na uwadze ograniczoną przestrzeń magazynową
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim lub francuskim
Magnacka 15A, Kowale (pow. gdański)
Wygasła: 31.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Czym zajmiesz się jako Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w BBK?
💎 Zaopiekujesz się klientami sklepu internetowego home&you. Będziesz służyć dobrą radą, wsparciem, a także będziesz rozwiązywać ich problemy związane z zapytaniami dotyczącymi produktów - to od Ciebie będzie zależeć jakość obsługi zarówno mailowej jak i telefonicznej
💎 Będziesz korzystać z systemów, które wesprą Twoją pracę, a także pozwolą na rozwiązywanie problemów klientów w efektywniejszy sposób
💎 Będziesz stawiać klientów w centrum - dobrze wiemy jak ważne w tej roli jest proaktywne podejście do każdego zgłoszenia i zaoferowanie rozwiązań dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klienta
Specjalista ds. analiz produktu/Merchandise Controller
Azymutalna 11, Matarnia, Gdańsk
Wygasła: 22.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
📌 będziesz prawą ręką i analitycznym wsparciem dla Product Managerów przy wyborze kolekcji home&you. Zadbasz o rzetelną analizę i przygotowanie danych, które pomogą PM-om podjąć właściwe decyzje związane z asortymentem,
📌 wpłyniesz na to, jaka oferta produktowa i w jakiej ilości trafi do naszych Klientów, a także jak będzie kształtować się budżet poszczególnych departamentów,
📌 swoje kompetencje analityczne wykorzystasz podczas tworzenia i rozwijania narzędzi oraz raportów z obszaru sprzedaży oraz łańcucha dostaw,
📌 będziesz trzymać rękę na pulsie i stale monitorować realizację założeń związanych z zaplanowaną sprzedażą, dostawami czy wyprzedażą,
📌 Twoim priorytetem będzie dbanie o zapewnienie odpowiedniej ilości produktu, mając na uwadze ograniczoną przestrzeń magazynową
zapewnienie: bezpieczeństwa zamawianych produktów zgodnie z prawem unijnym, optymalnego poziomu jakości zamawianych produktów oraz oznakowania zamawianych produktów,
współpraca z dostawcami z rynków międzynarodowych,
prowadzenie bazy danych,
przeprowadzanie procesów reklamacji w przypadku wykrycia wad jakościowych,
czynny udział w działaniach usprawniających procesy jakościowe,
dbałość o kształtowanie projakościowej świadomości wśród pracowników
Jako IT Service Manager, będziesz odpowiedzialny między innymi za zarządzanie procesami w cyklu życia usług IT
Zespół, do którego aplikujesz, dąży do doskonałości operacyjnej poprzez automatyzację i optymalizację zachodzących procesów. Możesz stać się członkiem bardzo ambitnego i produktywnego zespołu, który realizuje cele strategiczne rozwijając jednocześnie własne zainteresowania
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
IT Security Architect
Magnacka 15A, Kowale (pow. gdański)
Wygasła: 08.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Pracując jako IT Security Architect, będziesz odpowiedzialny między innymi za zaprojektowanie rozwiązań oraz standardów w zakresie bezpieczeństwa systemów IT w celu podnoszenia poziomu cyberbezpieczeństwa
Zespół, do którego aplikujesz, dąży do doskonałości operacyjnej poprzez automatyzację i optymalizację zachodzących procesów
Aplikując do nas możesz stać się członkiem bardzo ambitnego i produktywnego zespołu, który realizuje cele strategiczne rozwijając jednocześnie własne zainteresowania
Dołączając do zespołu Kasi, będziesz mieć bezpośredni wpływ na budowanie marki home&you
Czym zajmiesz się jako Specjalista ds. Komunikacji Produktu online w BBK?
📌 Będziesz odpowiadać za przygotowywanie planu komunikacji produktu (m.in. kolekcje, sezonowe grupy towarowe) we współpracy z Działem Rozwoju Produktu
📌 Zajmiesz się synchronizacją działań komunikacyjnych w kanałach: strona www, newsletter, blog
📌 Zaangażujesz się we współtworzenie strategii contentowej dla serwisów i przejmiesz odpowiedzialność za kalendarz publikacji
📌 Na co dzień będziesz zajmował się także tworzeniem kreatywnych treści i tekstów na potrzeby komunikacji online, w tym: współtworzeniem landing page’y i artykułów na bloga czy haseł reklamowych
📌 Będziesz współtworzyć strategię marketingową i kreatywne planowanie działań marketingowych
📌 Nieodłącznym elementem Twojej pracy będzie także śledzeniem trendów w komunikacji oraz wdrażanie nowych i świeżych pomysłów (kto jak kto, ale człowiek od marketingu musi być na bieżąco ze wszystkimi nowinkami w branży)
Osiągnięcie powyższego nie uda się bez ścisłej współpracy z Roksaną - Specjalistą ds. Social Media i Działem e-Commerce
Dołączając do zespołu Kasi, będziesz mieć bezpośredni wpływ na budowanie marki home&you
Czym zajmiesz się jako Senior Graphic Designer w BBK?
📌 Na co dzień będziesz zajmować się współtworzeniem identyfikacji wizualnej marki
📌 Zajmiesz się projektowaniem materiałów graficznych/kreacji reklamowych (online i offline)
📌 We współpracy z dyrektorem kreatywnym i kierownikiem marketingu będziesz dbać o wyznaczanie kierunku oraz rozwój komunikacji marki
📌 Będziesz koordynować pracę 2-osobowego zespołu grafików
📌 Nieodłącznym elementem Twojej pracy będzie monitorowanie działań konkurencji, śledzenie najnowszych trendów w grafice i reklamie online
Osiągnięcie powyższego nie uda się bez ścisłej współpracy z innymi zespołami (m.in. dział marketingu, e-commerce i photo) oraz zewnętrznymi dostawcami i agencjami
Dołączając do zespołu Kasi, będziesz mieć bezpośredni wpływ na budowanie marki home&you
Czym zajmiesz się jako Specjalista ds. Projektów Marketingowych w BBK?
📌 Pod Twoimi skrzydłami będą projekty z zakresu cross-marketingu, omnichannel czy wdrażania kampanii marketingowych, które będziesz opiekować od A do Z
📌 Będziesz odpowiadać za planowanie, koordynowanie oraz wdrażanie projektów wizerunkowych marki home&you
📌 Zajmiesz się współtworzeniem kampanii reklamowych w ramach prowadzonych projektów
📌 Zaangażujesz się w tworzenie strategii marketingowej i kreatywne planowanie działań marketingowych
📌 Nieodłącznym elementem Twojej pracy będzie śledzenie trendów- kto jak kto, ale człowiek od marketingu musi być na bieżąco ze wszystkimi nowinkami
dołączając do Działu Przygotowania Produktu, wraz z Dyrektorem Zakupów, będziesz mieć bezpośredni wpływ na budowanie marki home&you i realizację strategii biznesowej,
Twoim priorytetem będzie aktywne wsparcie kupców w wypracowaniu i realizacji strategii zakupowej, stałe rozwijanie kompetencji kupieckich oraz budowanie zaangażowania w zwinnym zespole,
ważna jest dla nas współpraca, dlatego Twoim zadaniem będzie zarówno dbanie o relacje i komunikację z kluczowymi dostawcami, jak i ze wszystkimi osobami zaangażowanymi w realizację procesu zakupowego,
kompetencje analityczne wykorzystasz między innymi podczas tworzenia i rozwijania narzędzi zakupowych, a dodatkowo na co dzień, będziesz mieć bezpośredni wpływ na usprawnianie i optymalizację procesów zakupowych,
będziesz trzymać rękę na pulsie i na bieżąco monitorować (konkurencję, kraje produkcji, ceny sprzedaży, rynki produkcji, ceny zakupów)
Będziesz prawą ręką i analitycznym wsparciem dla Product Managerów przy wyborze kolekcji home&you. Zadbasz o rzetelną analizę i przygotowanie danych, które pomogą PM-om podjąć właściwe decyzje związane z asortymentem
Wpłyniesz na to, jaka oferta produktowa i w jakiej ilości trafi do naszych Klientów, a także jak będzie kształtować się budżet poszczególnych departamentów
Swoje kompetencje analityczne wykorzystasz podczas tworzenia i rozwijania narzędzi oraz raportów z obszaru sprzedaży oraz łańcucha dostaw
Będziesz trzymać rękę na pulsie i stale monitorować realizację założeń związanych z zaplanowaną sprzedażą, dostawami czy wyprzedażą
Twoim priorytetem będzie dbanie o zapewnienie odpowiedniej ilości produktu, mając na uwadze ograniczoną przestrzeń magazynową
udział w procesie budżetowania oraz współtworzenia strategicznych planów rozwoju firmy,
wspieranie decyzji biznesowych poprzez dostarczanie odpowiednich analiz, w tym prognoz i estymacji przychodów, kosztów i wyników finansowych oraz rekomendacje w zakresie optymalizacji procesów i poprawy efektywności,
monitorowanie i raportowanie wykonania budżetu przychodów i kosztów, realizacji wskaźników efektywności oraz rekomendowanie działań korygujących,
przygotowywanie analiz opłacalności, ocen planowanych inwestycji/projektów oraz weryfikacja założeń na różnych etapach realizacji inwestycji,
opracowywanie nowych i modyfikacja istniejących narzędzi służących do analiz, raportowania i budżetowania,
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizację i funkcjonowanie salonu home&you zgodnie ze strategią i standardami firmy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Content Marketingu i Social Media
Azymutalna 11, Matarnia, Gdańsk
Wygasła: 26.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Dołączając do zespołu Kasi, będziesz mieć bezpośredni wpływ na budowanie marki home&you. W naszych social mediach tworzymy niemalże milionową społeczność, która kocha piękne wnętrza, tak samo jak my ❤
Dołącz do nas i stań na jej czele! Czym zajmie się Specjalista ds. Social Media i Content Marketingu w BBK?
📌 zarządzaniem naszymi social mediami tj. administrowaniem i moderowaniem profili w takich kanałach jak: Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest,
📌 samodzielnym budowaniem strategii i planów komunikacji w social mediach w oparciu o kalendarz komunikacji oraz wskaźniki marketingowe,
📌 współtworzeniem planu kampanii reklamowych i proponowaniem kierunków działań w oparciu o założony budżet,
📌 tworzeniem ciekawych i angażujących treści w social mediach przy ścisłej współpracy z zespołem grafików i zespołem produkcji foto/video - nasza społeczność nieustannie rośnie i Ty możesz mieć na to ogromny wpływ,
📌 monitorowaniem efektywności social mediów - analiza wskaźników jest wpisana w to stanowisko i pozwoli na wdrażanie odpowiednich zmian i rozwiązań, które zwiększą skuteczność naszych działań w mediach społecznościowych,
📌 śledzeniem trendów - kto jak kto, ale człowiek od marketingu musi być na bieżąco ze wszystkimi nowinkami
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym home&you
Magnacka 15A, Kowale (pow. gdański)
Wygasła: 26.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
📌 obsługa klientów sklepu internetowego home&you – to od Ciebie będzie zależeć jakość ich obsługi zarówno mailowej jak i telefonicznej,
📌 stawianie klienta w centrum – w tej roli ważne jest, aby proaktywnie podejść do każdego zgłoszenia i zaoferować rozwiązanie dostosowane do indywidualnych potrzeb Klienta,
📌 korzystanie z systemów, które wesprą Twoją codzienną pracę
🎯 Odpowiedzialność za maksymalizację sprzedaży poprzez zarządzanie powierzchnią handlową - przestrzenią, którą mamy do wykorzystania we wszystkich kanałach sprzedaży
W jaki sposób? Poprzez odpowiednie rozlokowanie towaru, biorąc pod uwagę typ, ilość i rodzaj asortymentu
🎯 Trzymanie ręki na pulsie, bieżąca analiza sprzedaży i efektywności wykorzystania powierzchni handlowej oraz rekomendowanie działań zwiększających potencjał sprzedażowy
🎯 Ścisła współpraca z Alokatorami oraz Działem Rozwoju Produktu, Visual Merchandisingu i Sprzedaży
🎯 Wspólnie z Moniką, specjalistką do zadań specjalnych, będziesz dbać o pozytywny wizerunek firmy jako Pracodawcy. Co przez to rozumiemy?
📌 Przejmiesz odpowiedzialność za koordynowanie wszelkich inicjatyw pracowniczych (spotkań integracyjnych, konkursów, rywalizacji sportowych i innych wydarzeń) od pomysłu przez realizację, aż po rozliczenie
📌 Będziesz współtworzyć komunikację wewnętrzną oraz zewnętrzną tj.: realizować projekty komunikacyjne i tworzyć treści w taki sposób, by budować zaangażowanie Pracowników, a także dbać o aktualność informacji w zewnętrznych i wewnętrznych kanałach informacyjnych (Teams, Sharepoint, Linkedin)
🎯 Wesprzesz Kasię, naszą Ninja rekrutacji. Na początku będziesz odpowiadać za selekcję, tworzenie short listy i prowadzenie wstępnych rozmów z kandydatami, jednak z czasem będziesz samodzielnie prowadzić procesy rekrutacyjne
🎯 Wesprzesz Olę, naszą HR Business Partner w bieżących zadaniach, dzięki czemu szybko nauczysz się naszego biznesu i wszelkich procesów funkcjonujących w BBK
odpowiedzialność za proces budżetowania oraz współtworzenie strategicznych planów rozwoju firmy,
wspieranie decyzji biznesowych poprzez dostarczanie odpowiednich analiz, w tym prognoz i estymacji przychodów, kosztów i wyników finansowych oraz rekomendacje w zakresie optymalizacji procesów i poprawy efektywności,
monitorowanie i raportowanie wykonania budżetu przychodów i kosztów, realizacji wskaźników efektywności oraz rekomendowanie działań korygujących,
przygotowywanie analiz opłacalności, ocen planowanych inwestycji/projektów oraz weryfikacja założeń na różnych etapach realizacji inwestycji,
monitorowanie realizacji celów strategicznych oraz identyfikacja i analiza kluczowych ryzyk,
ocena standingu finansowego klientów B2B,
rozwój modelu rachunkowości zarządczej i procesu raportowania zarządczego (operacyjnego i strategicznego) – w tym tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych, dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej,
opracowywanie nowych i modyfikacja istniejących narzędzi służących do analiz, raportowania i budżetowania,
osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizację i funkcjonowanie salonu home&you zgodnie ze strategią i standardami firmy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Planowania i Analiz
Azymutalna 11, Matarnia, Gdańsk
Wygasła: 05.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
🎯 Będziesz prawą ręką i analitycznym wsparciem dla Product Managerów przy wyborze kolekcji home&you. Zadbasz o rzetelną analizę i przygotowanie danych, które pomogą PM-om podjąć właściwe decyzje związane z asortymentem
🎯 Wpłyniesz na to, jaka oferta produktowa i w jakiej ilości trafi do naszych Klientów, a także jak będzie kształtować się budżet poszczególnych departamentów
🎯 Swoje kompetencje analityczne wykorzystasz podczas tworzenia i rozwijania narzędzi oraz raportów z obszaru sprzedaży oraz łańcucha dostaw
🎯 Będziesz trzymać rękę na pulsie i stale monitorować realizację założeń związanych z zaplanowaną sprzedażą, dostawami czy wyprzedażą
🎯 Twoim priorytetem będzie dbanie o zapewnienie odpowiedniej ilości produktu, mając na uwadze ograniczoną przestrzeń magazynową
Stanowisko HR Business Partnera w home&you jest dla nas kluczowe, dlatego szukamy kolejnej osoby do naszego zespołu
🎯 W tej roli bliska współpraca z kadrą managerską to podstawa. Twoim zadaniem będzie dotrzymanie kroku liderom i wsparcie ich w realizacji zadań takich jak:
📌 budowanie roli i autorytetu lidera, rozwijanie kompetencji managerskich oraz utrzymywanie zmotywowanego zespołu,
📌 projektowanie struktur organizacyjnych dostarczających określoną wartość biznesową, wskazywanie potencjalnych zagrożeń związanych ze zmianą i ich zabezpieczanie,
📌 przygotowanie komunikacji i wdrażanie zmian w życie z zaangażowaniem zespołu,
📌 definiowanie potrzeb rozwojowych liderów i ich zespołów, biorąc pod uwagę kontekst biznesowy
🎯 Jako ekspert będziesz blisko współpracować z Zarządem w zakresie kształtowania kultury organizacyjnej home&you
🎯 Staniesz na czele wielu projektów, które bezpośrednio wpływają na procesy HR
🎯 Zaangażujesz się w procesy rekrutacyjne na stanowiska wyższego szczebla
🎯 Aktywnie będziesz wspierał rozwój ludzi prowadząc rozmowy coachingowe, szkolenia i warsztaty wewnątrz organizacji
współpraca z Kupcem w procesie przygotowania i realizacji zakupów asortymentu home decor,
prowadzenie korespondencji mailowej w języku angielskim z dostawcami (pozyskiwanie danych dotyczących produktów, ustalanie terminów dostaw, wyjaśnianie rozbieżności),
prowadzenie, uzupełnianie i nadzorowanie baz danych
tworzenie opisów kategorii i produktów: krótkie teksty dla sklepów internetowych w atrakcyjny sposób zachęcające do zakupu, zoptymalizowane pod kątem wytycznych SEO,
aktywny udział w aktualizacji (przebudowie) aktualnej strony internetowej,