Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (2)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 2 )
Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac
Grzybowska 80/82, Wola, Warszawa
Wygasła: 24.03.2024
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Stanowisko z dużymi możliwościami rozwoju! (Przeczytaj, ważne!)
Poszukujemy Specjalistki / Specjalisty ds. kadr i płac do naszego biura rachunkowego BD Partner w Warszawie
Jesteśmy rozwijającym się biurem rachunkowym z dużym doświadczeniem (od 2008 roku), obsługującym jednoosobowe działalności gospodarcze oraz nieduże spółki
W naszej firmie panuje miła i przyjazna atmosfera - zarówno w zespole, jak i między nami a klientami. Zatrudniamy tylko takie osoby, które chętnie wpasują się w ten klimat
Poszukujemy doświadczonej osoby, która będzie odpowiadać za rozliczanie ZUS przedsiębiorców, ich pracowników, prowadzenie teczek pracowniczych, obliczaniu PIT-4 itp. Jest to w pełni samodzielne stanowisko z dostępną pomocą asystencką
Stale się rozwijamy i staramy się automatyzować niektóre czynności, dlatego ograniczamy "wklepywanie" do minimum, korzystając z takich programów jak Płatnik Manager czy panel podatkipodatki.pl. Dbamy też o nasz wizerunek prowadząc profile na social media, tworząc podcast ("Niezbędnik Przedsiębiorcy") i dzieląc się wiedzą z młodymi ludźmi. Dodatkowo, dzięki temu że z miesiąca na miesiąc stajemy się nieco większą firmą, będziesz mieć możliwość budowania w przyszłości swojego zespołu kadrowo-płacowego i zarządzania nim
W naszym biurze rachunkowym celujemy wysoko i dbamy o bardzo dobre relacje z klientami. Przede wszystkim staramy się być dla nich partnerem w biznesie. Dlatego wymagamy pro klienckiego podejścia i doświadczenia w pracy w biurze rachunkowym lub z jednoosobowymi działalnościami gospodarczymi
Preferujemy (szczególnie na początku) pracę stacjonarną w naszym warszawskim biurze, ale dopuszczamy też rozwiązania z pracą zdalną, o ile nadal utrzymujemy pełną dostępność, kontakt i nie wpływa to negatywnie na jakość pracy
Do Twoich obowiązków będzie należeć:
* Dbanie o ZUS naszych klientów i ich pracowników
* Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników i zleceniobiorców
* Rozliczanie wynagrodzeń, świadczeń oraz przygotowywanie list płac pracowników i zleceniobiorców
* Rozliczanie ZUS jednoosobowych działalności gospodarczych oraz spółek
* Zgłaszanie do ZUS przedsiębiorców, ich pracowników, zleceniobiorców oraz umów o dzieło
* Prowadzenie kadrowej i płacowej bazy danych osób zatrudnionych oraz bieżąca ich aktualizacja
* Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON
* Bezpośrednia obsługa i kontakt z klientami
* Odpowiadanie na pytania w stylu "Skąd taki duży ZUS w tym miesiącu?"
* Prace roczne związane z obsługą kadrowo- płacową (m.in. przygotowywanie i wysyłka deklaracji PIT-11 itp.)
Poszukujemy asystenta / asystentki zarządu do biura rachunkowego BD Partner w Warszawie
Jesteśmy rozwijającym się biurem rachunkowym, obsługującym jednoosobowe działalności gospodarcze oraz nieduże spółki. Dużą część naszych klientów stanowią młodzi przedsiębiorcy - często są to influencerzy, twórcy internetowi, artyści muzyczni i wytwórnie. Staramy się świadczyć nasze usługi na tym poziomie, na jakim sami chcielibyśmy być obsłużeni
W naszej firmie panuje miła i przyjazna atmosfera - zarówno w zespole, jak i między nami a klientami. Zatrudniamy tylko takie osoby, które chętnie wpasują się w ten klimat
Stanowisko póki co jest asystenckie, ale z możliwością rozwoju w przyszłości na pozycję administratora całego biura. Szukamy osoby, która nie tylko będzie wykonywać polecenia, ale także wykazywać inicjatywę i pomysłowość w pełnieniu swoich obowiązków. Takie zachowania na pewno będą doceniane
Do Twoich obowiązków będzie należeć:
* obsługa e-mail
* wystawianie i wysyłka faktur
* przygotowywanie umów i pełnomocnictw dla klientów
* obsługa administracyjna klientów
* prowadzenie kalendarza spotkań
* przygotowywanie notatek ze spotkań
* przypominanie o ważnych terminach i zadaniach
* spisywanie instrukcji i procedur
* przygotowanie prostych zestawień księgowych dla klientów