Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, Tik Tok, YouTube, Pinterest i LinkedIn): tworzenie planu, contentu oraz publikowanie materiałów graficznych i tekstowych;
współpraca z grafikiem, drukarniami i agencjami zewnętrznymi;
tworzenie prostych scenariuszy video (stories, reels);
pozyskiwanie influencerów, nadzorowanie współprac i raportowanie efektywności;
wsparcie zespołu przy tworzeniu materiałów marketingowych;
tworzenie krótkich tekstów produktowych, haseł marketingowych;
wsparcie w realizacji eventów i współprac z partnerami;
kreowanie i wdrażanie nowych pomysłów (Twoje pomysły są dla nas ważne 😊);
prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, Tik Tok): tworzenie harmonogramu postów, contentu oraz publikowanie materiałów graficznych i tekstowych;
współpraca z działem graficznym oraz performance;
tworzenie prostych scenariuszy video (stories, reels);
analiza konkurencji oraz grup w mediach społecznościowych;
kreowanie i wdrażanie nowych pomysłów (Twoje pomysły są dla nas ważne 😊);
Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Klienta Biznesowego
Poznań
Wygasła: 30.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami biznesowymi z naszej bazy (sklepy internetowe) oraz rozwój ich portfolia produktowego na platformie Erli.pl;
Pomoc przy wdrożeniu Klientów do platformy Erli.pl;
Analiza sprzedaży Klientów biznesowych;
Doradztwo w zakresie rozszerzenia, promowania i pozycjonowania asortymentu Klientów;
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi
Zarządzanie treścią pod kątem wizualnym na stronie głównej oraz podstronach kategorii za pomocą CMS;
Tworzenie harmonogramu publikacji, współpraca z działami category managerów, grafików i copywriterów, developerów;
Dbałość o merytoryczną, językową i techniczną jakość treści i materiałów graficznych;
Analiza trendów i konkurencji, oraz aktywne poszukiwanie nowych sposobów prezentacji treści w zarządzanym obszarze;
Analiza zachowań użytkowników na zarządzanych stronach;
Analityka sukcesu tworzonego contentu, wyciąganie wniosków celem optymalizacji przyszłych działań;
Raportowanie przebiegu działań analitycznych;
Współtworzenie wysokiej jakości contentu marketingowego skupionego na zagadnieniu sprzedaży, przyczyniającego się do podnoszenia użyteczności strony głównej dla klientów końcowych
Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Klienta Biznesowego
Poznań
Wygasła: 30.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami biznesowymi z naszej bazy (sklepy internetowe) oraz rozwój ich portfolia produktowego na platformie Erli.pl;
Pomoc przy wdrożeniu Klientów do platformy Erli.pl;
Analiza sprzedaży Klientów biznesowych;
Doradztwo w zakresie rozszerzenia, promowania i pozycjonowania asortymentu Klientów;
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi
Zarządzanie treścią pod kątem wizualnym na stronie głównej oraz podstronach kategorii za pomocą CMS;
Tworzenie harmonogramu publikacji, współpraca z działami category managerów, grafików i copywriterów, developerów;
Dbałość o merytoryczną, językową i techniczną jakość treści i materiałów graficznych;
Analiza trendów i konkurencji, oraz aktywne poszukiwanie nowych sposobów prezentacji treści w zarządzanym obszarze;
Analiza zachowań użytkowników na zarządzanych stronach;
Analityka sukcesu tworzonego contentu, wyciąganie wniosków celem optymalizacji przyszłych działań;
Raportowanie przebiegu działań analitycznych;
Współtworzenie wysokiej jakości contentu marketingowego skupionego na zagadnieniu sprzedaży, przyczyniającego się do podnoszenia użyteczności strony głównej dla klientów końcowych
Tworzenie wysokiej jakości contentu skupionego na zagadnieniu sprzedaży, przyczyniającego się do podnoszenia użyteczności strony głównej dla klientów końcowych
Pomoc przy zarządzaniu (oraz docelowo współzarządzanie) treściami na stronie głównej oraz podstronach kategorii
Dbałość o merytoryczną, językową i techniczną jakość treści i materiałów graficznych
Współpraca nad harmonogramem publikacji
Analiza trendów i konkurencji, oraz aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań do komunikacji w zarządzanym obszarze
Analiza zachowań użytkowników na zarządzanych stronach
Analityka sukcesu tworzonego contentu, wyciąganie wniosków celem optymalizacji przyszłych działań
wspieranie Dyrektora Handlowego w codziennych zadaniach (prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie spotkań, przygotowywanie materiałów, prezentacji oraz raportów);
wykonywanie prac administracyjnych związanych z tworzeniem dokumentacji, przygotowaniem pism, ofert handlowych, zestawień, kalkulacji, analiz, dokumentów oraz prezentacji;
wspieranie Dyrektora Handlowego w codziennych zadaniach (prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie spotkań, przygotowywanie materiałów, prezentacji oraz raportów);
wykonywanie prac administracyjnych związanych z tworzeniem dokumentacji, przygotowaniem pism, ofert handlowych, zestawień, kalkulacji, analiz, dokumentów oraz prezentacji;
prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, Tik Tok, YouTube, Pinterest): tworzenie planu, contentu oraz publikowanie materiałów graficznych i tekstowych;
współpraca z działem graficznym, copywriterami oraz agencjami marketingowymi;
tworzenie prostych scenariuszy video (stories, reels);
analiza konkurencji oraz grup w mediach społecznościowych;
kreowanie i wdrażanie nowych pomysłów (Twoje pomysły są dla nas ważne 😊);
pozyskiwanie influencerów, nadzorowanie współprac i raportowanie efektywności (otrzymasz wsparcie doświadczonych Kolegów i Koleżanek z zespołu);
wsparcie zespołu przy tworzeniu prostych materiałów marketingowych;
Współtworzenie strategii sprzedażowej i zarządzanie sprzedażą internetową;
Odpowiedzialność za sprzedaż i rozwój na platformach zagranicznych, a także sklepu internetowego;
Zarządzanie polityką cenową, rabatową;
Zarządzanie i rozliczanie działań sprzedażowo-marketingowych;
Prognozowanie dotyczące sprzedaży e-commerce w branży dziecięcej, informowanie o trendach oraz zmianach cen na rynkach PL i UE;
Bieżący monitoring i analiza (sprzedaży, zapasów, trendów, konkurencji), w tym elastyczne reagowanie na zmiany;
Bieżące stymulowanie wzrostu sprzedaży oraz realizacja założonych targetów;
Poszukiwanie efektywnych rozwiązań, narzędzi i pomysłów, które pomogą osiągnąć wspólne cele biznesowe;
Współodpowiedzialność za spójność przekazu marketingowego we wszystkich wykorzystywanych kanałach;
Przekładanie celów biznesowych marki/marek na cele w kanałach Digital, zawierające rekomendacje dotyczące doboru najlepszego rodzaju kanału, technologii;
Definiowanie współczynników KPI w działaniach digitalowych;
wspieranie Dyrektora Handlowego w codziennych zadaniach (prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie spotkań, przygotowywanie materiałów, prezentacji oraz raportów);
wykonywanie prac administracyjnych związanych z tworzeniem dokumentacji, przygotowaniem pism, ofert handlowych, zestawień, kalkulacji, analiz, dokumentów oraz prezentacji;
prowadzenie rachunkowości spółki w formie pełnej księgowości oraz uczestniczenie w rozliczaniu projektów badawczo-rozwojowych
bliski kontakt z działami firmy,
kontrola dokumentów, faktur pod względem rachunkowym formalnym zgodnie z UoR i pozostałymi aktami prawnymi
księgowanie, dekretowanie i rozliczanie faktur sprzedaży i faktur zakupu od dostawców oraz innych dokumentów księgowych, przygotowywanie płatności i przelewów bankowych, księgowanie wyciągów bankowych i innych rozliczeń płatności
rozliczanie należności i zobowiązań wynikających z przepisów wewnętrznych np. delegacje, zaliczki itp
prowadzenie rejestrów m.in. ewidencji środków trwałych oraz gospodarki magazynowej
prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej
uzgadnianie sald należności i zobowiązań z kontrahentami,
przygotowywanie deklaracji podatkowych do US zgodnie z obowiązującymi przepisami
współpraca w zakresie rozliczania projektów badawczo-rozwojowych
przygotowywanie informacji, zestawień i raportów dla Zarządu
wspieranie Dyrektora Handlowego w codziennych zadaniach (prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie spotkań, przygotowywanie materiałów, prezentacji oraz raportów);
wykonywanie prac administracyjnych związanych z tworzeniem dokumentacji, przygotowaniem pism, ofert handlowych, zestawień, kalkulacji, analiz, dokumentów oraz prezentacji;
wspieranie Dyrektora Handlowego w codziennych zadaniach (prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie spotkań, przygotowywanie materiałów, prezentacji oraz raportów);
wykonywanie prac administracyjnych związanych z tworzeniem dokumentacji, przygotowaniem pism, ofert handlowych, zestawień, kalkulacji, analiz, dokumentów oraz prezentacji;
prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, Tik Tok, YouTube, Pinterest): tworzenie planu, contentu oraz publikowanie materiałów graficznych i tekstowych;
współpraca z działem graficznym, copywriterami oraz agencjami marketingowymi;
tworzenie prostych scenariuszy video (stories, reels);
analiza konkurencji oraz grup w mediach społecznościowych;
kreowanie i wdrażanie nowych pomysłów (Twoje pomysły są dla nas ważne 😊);
pozyskiwanie influencerów, nadzorowanie współprac i raportowanie efektywności (otrzymasz wsparcie doświadczonych Kolegów i Koleżanek z zespołu);
wsparcie zespołu przy tworzeniu prostych materiałów marketingowych;
Współtworzenie strategii sprzedażowej i zarządzanie sprzedażą internetową;
Odpowiedzialność za sprzedaż i rozwój na platformach zagranicznych, a także sklepu internetowego;
Zarządzanie polityką cenową, rabatową;
Zarządzanie i rozliczanie działań sprzedażowo-marketingowych;
Prognozowanie dotyczące sprzedaży e-commerce w branży dziecięcej, informowanie o trendach oraz zmianach cen na rynkach PL i UE;
Bieżący monitoring i analiza (sprzedaży, zapasów, trendów, konkurencji), w tym elastyczne reagowanie na zmiany;
Bieżące stymulowanie wzrostu sprzedaży oraz realizacja założonych targetów;
Poszukiwanie efektywnych rozwiązań, narzędzi i pomysłów, które pomogą osiągnąć wspólne cele biznesowe;
Współodpowiedzialność za spójność przekazu marketingowego we wszystkich wykorzystywanych kanałach;
Przekładanie celów biznesowych marki/marek na cele w kanałach Digital, zawierające rekomendacje dotyczące doboru najlepszego rodzaju kanału, technologii;
Definiowanie współczynników KPI w działaniach digitalowych;
Stymulowanie rozwoju jednej ze strategicznych kategorii (Dom i ogród; Supermarket; Kultura/Rozrywka, Dziecko/Zabawki lub Kolekcje/Sztuka) na platformie typu marketplace i poza nią;
Odpowiedzialność za strategię merchandisingu w e-commerce;
Kreowanie planów oraz realizacja działań promocyjnych i wsparcia sprzedaży;
Analiza wyników i danych rynkowych oraz rekomendowanie działań usprawniających procesy;
Monitorowanie trendów rynkowych;
Kontrola i realizacja budżetu wsparcia sprzedaży;
Prowadzenie negocjacji handlowych i rozwijanie współpracy z merchantami;
Przygotowanie raportów, analiz i prezentacji w zakresie zarządzanej kategorii
wspieranie Dyrektora Handlowego w codziennych zadaniach (prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie spotkań, przygotowywanie materiałów, prezentacji oraz raportów);
wykonywanie prac administracyjnych związanych z tworzeniem dokumentacji, przygotowaniem pism, ofert handlowych, zestawień, kalkulacji, analiz, dokumentów oraz prezentacji;
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i menedżerskie, w tym:
redagowanie oraz publikacja ofert pracy na portalach rekrutacyjnych
aktywne poszukiwanie kandydatów z wykorzystaniem mediów społecznościowych i poszukiwań bezpośrednich (LinkedIn) oraz niestandardowych metod rekrutacyjnych
skuteczna współpraca z menedżerami w zakresie prowadzonych projektów, budowanie długotrwałych i partnerskich relacji z kadrą zarządzającą
przygotowywanie raportów dotyczących realizacji projektów rekrutacyjnych – badanie efektywności prowadzonych działań
poszukiwanie nowych sposobów na skuteczne dotarcie do kandydatów, tworzenie i wdrażanie nowych narzędzi rekrutacyjnych
współpraca z działem marketingu w zakresie opracowywania spójnych kampanii rekrutacyjnych i wizerunkowych
Projektowanie materiałów graficznych na potrzeby mediów społecznościowych oraz do działań digitalowych (mailingi, newslettery, bannery, landing page, animacje, GIFy, infografiki, montaż video itp.),
Obróbka zdjęć (retusz, szparowanie),
Udział w projektowaniu strony internetowej,
Realizacja rysunków i materiałów technicznych (artworki),
Kreacja i realizacja koncepcji oraz rozwiązań wizualnych w obszarze szeroko, rozumianego marketingu i promocji,
wspieranie Dyrektora Handlowego w codziennych zadaniach (prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie spotkań, przygotowywanie materiałów, prezentacji oraz raportów);
wykonywanie prac administracyjnych związanych z tworzeniem dokumentacji, przygotowaniem pism, ofert handlowych, zestawień, kalkulacji, analiz, dokumentów oraz prezentacji;
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i menedżerskie, w tym:
redagowanie oraz publikacja ofert pracy na portalach rekrutacyjnych
aktywne poszukiwanie kandydatów z wykorzystaniem mediów społecznościowych i poszukiwań bezpośrednich (LinkedIn) oraz niestandardowych metod rekrutacyjnych
skuteczna współpraca z menedżerami w zakresie prowadzonych projektów, budowanie długotrwałych i partnerskich relacji z kadrą zarządzającą
przygotowywanie raportów dotyczących realizacji projektów rekrutacyjnych – badanie efektywności prowadzonych działań
poszukiwanie nowych sposobów na skuteczne dotarcie do kandydatów, tworzenie i wdrażanie nowych narzędzi rekrutacyjnych
współpraca z działem marketingu w zakresie opracowywania spójnych kampanii rekrutacyjnych i wizerunkowych
Stymulowanie rozwoju jednej ze strategicznych kategorii (Dom i ogród; Supermarket; Kultura/Rozrywka lub Kolekcje/Sztuka) na platformie typu marketplace i poza nią;
Odpowiedzialność za strategię merchandisingu w e-commerce;
Kreowanie planów oraz realizacja działań promocyjnych i wsparcia sprzedaży;
Analiza wyników i danych rynkowych oraz rekomendowanie działań usprawniających procesy;
Monitorowanie trendów rynkowych;
Kontrola i realizacja budżetu wsparcia sprzedaży;
Prowadzenie negocjacji handlowych i rozwijanie współpracy z merchantami;
Przygotowanie raportów, analiz i prezentacji w zakresie zarządzanej kategorii
projektowanie materiałów graficznych na potrzeby mediów społecznościowych oraz do działań digitalowych (mailingi, newslettery, bannery, landing page, animacje, GIFy, infografiki, montaż video itp.),
obróbka zdjęć (retusz, szparowanie),
udział w projektowaniu strony internetowej,
realizacja rysunków i materiałów technicznych (artworki),
kreacja i realizacja koncepcji oraz rozwiązań wizualnych w obszarze szeroko, rozumianego marketingu i promocji,
Planowanie strategii marketingowej oraz koordynacja realizacji wszystkich działań platformy marketplace
Tworzenie planu marketingowego i planu komunikacji, uwzględniających: strategię komunikacji, sezonowość oraz inicjatywy i trendy sprzedażowe
Współpraca z agencjami oraz z podwykonawcami – współtworzenie koncepcji oraz kreacji marketingowych, nadzór nad powstawaniem wysokiej jakości materiałów
Ścisła współpraca z Działem sprzedaży oraz Product Managementu
Koordynacja i zarządzanie pracą zespołu marketingowego
Tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym
Ustalenie celów marketingowych (KPI)
Analiza potrzeb i procesów zachodzących u klientów, dostarczanie insightów konsumenckich, wiedza oraz analiza aktualnych trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Aktywne i kreatywne szukanie pomysłów na nowe działania sprzedażowe i promocyjne
Współpraca z zespołem marketingowym obsługującym kilka spółek holdingu w ramach Centrum Usług Wspólnych
Planowanie strategii marketingowej oraz koordynacja realizacji wszystkich działań platformy marketplace
Tworzenie planu marketingowego i planu komunikacji, uwzględniających: strategię komunikacji, sezonowość oraz inicjatywy i trendy sprzedażowe
Współpraca z agencjami oraz z podwykonawcami – współtworzenie koncepcji oraz kreacji marketingowych, nadzór nad powstawaniem wysokiej jakości materiałów
Ścisła współpraca z Działem sprzedaży oraz Product Managementu
Koordynacja i zarządzanie pracą zespołu marketingowego
Tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym
Ustalenie celów marketingowych (KPI)
Analiza potrzeb i procesów zachodzących u klientów, dostarczanie insightów konsumenckich, wiedza oraz analiza aktualnych trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Aktywne i kreatywne szukanie pomysłów na nowe działania sprzedażowe i promocyjne
Współpraca z zespołem marketingowym obsługującym kilka spółek holdingu w ramach Centrum Usług Wspólnych
Planowanie strategii marketingowej oraz koordynacja realizacji wszystkich działań platformy marketplace
Tworzenie planu marketingowego i planu komunikacji, uwzględniających: strategię komunikacji, sezonowość oraz inicjatywy i trendy sprzedażowe
Współpraca z agencjami oraz z podwykonawcami – współtworzenie koncepcji oraz kreacji marketingowych, nadzór nad powstawaniem wysokiej jakości materiałów
Ścisła współpraca z Działem sprzedaży oraz Product Managementu
Koordynacja i zarządzanie pracą zespołu marketingowego
Tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym
Ustalenie celów marketingowych (KPI)
Analiza potrzeb i procesów zachodzących u klientów, dostarczanie insightów konsumenckich, wiedza oraz analiza aktualnych trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Aktywne i kreatywne szukanie pomysłów na nowe działania sprzedażowe i promocyjne
Współpraca z zespołem marketingowym obsługującym kilka spółek holdingu w ramach Centrum Usług Wspólnych
Planowanie strategii marketingowej oraz koordynacja realizacji wszystkich działań platformy marketplace
Tworzenie planu marketingowego i planu komunikacji, uwzględniających: strategię komunikacji, sezonowość oraz inicjatywy i trendy sprzedażowe
Współpraca z agencjami oraz z podwykonawcami – współtworzenie koncepcji oraz kreacji marketingowych, nadzór nad powstawaniem wysokiej jakości materiałów
Ścisła współpraca z Działem sprzedaży oraz Product Managementu
Koordynacja i zarządzanie pracą zespołu marketingowego
Tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym
Ustalenie celów marketingowych (KPI)
Analiza potrzeb i procesów zachodzących u klientów, dostarczanie insightów konsumenckich, wiedza oraz analiza aktualnych trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Aktywne i kreatywne szukanie pomysłów na nowe działania sprzedażowe i promocyjne
Współpraca z zespołem marketingowym obsługującym kilka spółek holdingu w ramach Centrum Usług Wspólnych
Planowanie strategii marketingowej oraz koordynacja realizacji wszystkich działań platformy marketplace
Tworzenie planu marketingowego i planu komunikacji, uwzględniających: strategię komunikacji, sezonowość oraz inicjatywy i trendy sprzedażowe
Współpraca z agencjami oraz z podwykonawcami – współtworzenie koncepcji oraz kreacji marketingowych, nadzór nad powstawaniem wysokiej jakości materiałów
Ścisła współpraca z Działem sprzedaży oraz Product Managementu
Koordynacja i zarządzanie pracą zespołu marketingowego
Tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym
Ustalenie celów marketingowych (KPI)
Analiza potrzeb i procesów zachodzących u klientów, dostarczanie insightów konsumenckich, wiedza oraz analiza aktualnych trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Aktywne i kreatywne szukanie pomysłów na nowe działania sprzedażowe i promocyjne
Współpraca z zespołem marketingowym obsługującym kilka spółek holdingu w ramach Centrum Usług Wspólnych
Planowanie strategii marketingowej oraz koordynacja realizacji wszystkich działań platformy marketplace
Tworzenie planu marketingowego i planu komunikacji, uwzględniających: strategię komunikacji, sezonowość oraz inicjatywy i trendy sprzedażowe
Współpraca z agencjami oraz z podwykonawcami – współtworzenie koncepcji oraz kreacji marketingowych, nadzór nad powstawaniem wysokiej jakości materiałów
Ścisła współpraca z Działem sprzedaży oraz Product Managementu
Koordynacja i zarządzanie pracą zespołu marketingowego
Tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym
Ustalenie celów marketingowych (KPI)
Analiza potrzeb i procesów zachodzących u klientów, dostarczanie insightów konsumenckich, wiedza oraz analiza aktualnych trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Aktywne i kreatywne szukanie pomysłów na nowe działania sprzedażowe i promocyjne
Współpraca z zespołem marketingowym obsługującym kilka spółek holdingu w ramach Centrum Usług Wspólnych
Planowanie strategii marketingowej oraz koordynacja realizacji wszystkich działań platformy marketplace
Tworzenie planu marketingowego i planu komunikacji, uwzględniających: strategię komunikacji, sezonowość oraz inicjatywy i trendy sprzedażowe
Współpraca z agencjami oraz z podwykonawcami – współtworzenie koncepcji oraz kreacji marketingowych, nadzór nad powstawaniem wysokiej jakości materiałów
Ścisła współpraca z Działem sprzedaży oraz Product Managementu
Koordynacja i zarządzanie pracą zespołu marketingowego
Tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym
Ustalenie celów marketingowych (KPI)
Analiza potrzeb i procesów zachodzących u klientów, dostarczanie insightów konsumenckich, wiedza oraz analiza aktualnych trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Aktywne i kreatywne szukanie pomysłów na nowe działania sprzedażowe i promocyjne
Współpraca z zespołem marketingowym obsługującym kilka spółek holdingu w ramach Centrum Usług Wspólnych
Planowanie strategii marketingowej oraz koordynacja realizacji wszystkich działań platformy marketplace
Tworzenie planu marketingowego i planu komunikacji, uwzględniających: strategię komunikacji, sezonowość oraz inicjatywy i trendy sprzedażowe
Współpraca z agencjami oraz z podwykonawcami – współtworzenie koncepcji oraz kreacji marketingowych, nadzór nad powstawaniem wysokiej jakości materiałów
Ścisła współpraca z Działem sprzedaży oraz Product Managementu
Koordynacja i zarządzanie pracą zespołu marketingowego
Tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym
Ustalenie celów marketingowych (KPI)
Analiza potrzeb i procesów zachodzących u klientów, dostarczanie insightów konsumenckich, wiedza oraz analiza aktualnych trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Aktywne i kreatywne szukanie pomysłów na nowe działania sprzedażowe i promocyjne
Współpraca z zespołem marketingowym obsługującym kilka spółek holdingu w ramach Centrum Usług Wspólnych
Planowanie strategii marketingowej oraz koordynacja realizacji wszystkich działań platformy marketplace
Tworzenie planu marketingowego i planu komunikacji, uwzględniających: strategię komunikacji, sezonowość oraz inicjatywy i trendy sprzedażowe
Współpraca z agencjami oraz z podwykonawcami – współtworzenie koncepcji oraz kreacji marketingowych, nadzór nad powstawaniem wysokiej jakości materiałów
Ścisła współpraca z Działem sprzedaży oraz Product Managementu
Koordynacja i zarządzanie pracą zespołu marketingowego
Tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym
Ustalenie celów marketingowych (KPI)
Analiza potrzeb i procesów zachodzących u klientów, dostarczanie insightów konsumenckich, wiedza oraz analiza aktualnych trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Aktywne i kreatywne szukanie pomysłów na nowe działania sprzedażowe i promocyjne
Współpraca z zespołem marketingowym obsługującym kilka spółek holdingu w ramach Centrum Usług Wspólnych
Planowanie strategii marketingowej oraz koordynacja realizacji wszystkich działań platformy marketplace
Tworzenie planu marketingowego i planu komunikacji, uwzględniających: strategię komunikacji, sezonowość oraz inicjatywy i trendy sprzedażowe
Współpraca z agencjami oraz z podwykonawcami – współtworzenie koncepcji oraz kreacji marketingowych, nadzór nad powstawaniem wysokiej jakości materiałów
Ścisła współpraca z Działem sprzedaży oraz Product Managementu
Koordynacja i zarządzanie pracą zespołu marketingowego
Tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym
Ustalenie celów marketingowych (KPI)
Analiza potrzeb i procesów zachodzących u klientów, dostarczanie insightów konsumenckich, wiedza oraz analiza aktualnych trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Aktywne i kreatywne szukanie pomysłów na nowe działania sprzedażowe i promocyjne
Współpraca z zespołem marketingowym obsługującym kilka spółek holdingu w ramach Centrum Usług Wspólnych
Planowanie strategii marketingowej oraz koordynacja realizacji wszystkich działań platformy marketplace
Tworzenie planu marketingowego i planu komunikacji, uwzględniających: strategię komunikacji, sezonowość oraz inicjatywy i trendy sprzedażowe
Współpraca z agencjami oraz z podwykonawcami – współtworzenie koncepcji oraz kreacji marketingowych, nadzór nad powstawaniem wysokiej jakości materiałów
Ścisła współpraca z Działem sprzedaży oraz Product Managementu
Koordynacja i zarządzanie pracą zespołu marketingowego
Tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym
Ustalenie celów marketingowych (KPI)
Analiza potrzeb i procesów zachodzących u klientów, dostarczanie insightów konsumenckich, wiedza oraz analiza aktualnych trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Aktywne i kreatywne szukanie pomysłów na nowe działania sprzedażowe i promocyjne
Współpraca z zespołem marketingowym obsługującym kilka spółek holdingu w ramach Centrum Usług Wspólnych
Planowanie strategii marketingowej oraz koordynacja realizacji wszystkich działań platformy marketplace
Tworzenie planu marketingowego i planu komunikacji, uwzględniających: strategię komunikacji, sezonowość oraz inicjatywy i trendy sprzedażowe
Współpraca z agencjami oraz z podwykonawcami – współtworzenie koncepcji oraz kreacji marketingowych, nadzór nad powstawaniem wysokiej jakości materiałów
Ścisła współpraca z Działem sprzedaży oraz Product Managementu
Koordynacja i zarządzanie pracą zespołu marketingowego
Tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym
Ustalenie celów marketingowych (KPI)
Analiza potrzeb i procesów zachodzących u klientów, dostarczanie insightów konsumenckich, wiedza oraz analiza aktualnych trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Aktywne i kreatywne szukanie pomysłów na nowe działania sprzedażowe i promocyjne
Współpraca z zespołem marketingowym obsługującym kilka spółek holdingu w ramach Centrum Usług Wspólnych
Planowanie strategii marketingowej oraz koordynacja realizacji wszystkich działań platformy marketplace
Tworzenie planu marketingowego i planu komunikacji, uwzględniających: strategię komunikacji, sezonowość oraz inicjatywy i trendy sprzedażowe
Współpraca z agencjami oraz z podwykonawcami – współtworzenie koncepcji oraz kreacji marketingowych, nadzór nad powstawaniem wysokiej jakości materiałów
Ścisła współpraca z Działem sprzedaży oraz Product Managementu
Koordynacja i zarządzanie pracą zespołu marketingowego
Tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym
Ustalenie celów marketingowych (KPI)
Analiza potrzeb i procesów zachodzących u klientów, dostarczanie insightów konsumenckich, wiedza oraz analiza aktualnych trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Aktywne i kreatywne szukanie pomysłów na nowe działania sprzedażowe i promocyjne
Współpraca z zespołem marketingowym obsługującym kilka spółek holdingu w ramach Centrum Usług Wspólnych
Planowanie strategii marketingowej oraz koordynacja realizacji wszystkich działań platformy marketplace
Tworzenie planu marketingowego i planu komunikacji, uwzględniających: strategię komunikacji, sezonowość oraz inicjatywy i trendy sprzedażowe
Współpraca z agencjami oraz z podwykonawcami – współtworzenie koncepcji oraz kreacji marketingowych, nadzór nad powstawaniem wysokiej jakości materiałów
Ścisła współpraca z Działem sprzedaży oraz Product Managementu
Koordynacja i zarządzanie pracą zespołu marketingowego
Tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym
Ustalenie celów marketingowych (KPI)
Analiza potrzeb i procesów zachodzących u klientów, dostarczanie insightów konsumenckich, wiedza oraz analiza aktualnych trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Aktywne i kreatywne szukanie pomysłów na nowe działania sprzedażowe i promocyjne
Współpraca z zespołem marketingowym obsługującym kilka spółek holdingu w ramach Centrum Usług Wspólnych