Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (1)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 1 )
Pracownik administracyjno-biurowy
Belgijska 11, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 06.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wsparcie zespołu prawników w zakresie obsługi korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wsparcie komunikacji z uczestnikami postępowania upadłościowego , asysta w zakresie organizacji spotkań w kancelarii, dbanie o dostęp do materiałów biurowych
Obsługa poczty przychodzącej: przyjmowanie korespondencji od listonosza (weryfikacja listów - np. po zakończeniu postępowania odmawiamy przyjęcia, listonosz odnotowuje powód odmowy, podpisanie zwrotek, ostemplowanie datą wpływu), skanowanie korespondencji przychodzącej i rozsyłanie jej do odpowiednich osób przy wykorzystaniu narzędzia typu Kanban, przekazywanie wskanowanej korespondencji do osób zewnętrznych, umieszczanie oryginałów pism w prawidłowych segregatorach, prowadzenie rejestru poczty przychodzącej w excelu lub innym wskazanym programie - wprowadzanie do kalendarza terminów wynikających z przychodzących pism, gromadzenie i wydawanie dokumentów
Obsługa pism wychodzących: przyjmowanie do wysyłki pism wychodzących, kompletowanie załączników, wydruk odpisów i kopii, zszywanie wielostronicowych pism, powielanie pism adresowanych do wielu adresatów, wydruk kopert, wprowadzanie do systemu envelo.pl odpowiednich znaczków do zakupu, sporządzanie list nadawczych i potwierdzeń nadania, prowadzenie rejestru poczty wychodzącej, wysyłka korespondencji w Urzędzie Pocztowym, składanie pism w Biurze Podawczym Sądu, składanie obwieszczeń w Monitorze Sądowym i Gospodarczym, przekazywanie dokumentów do biura rachunkowego, przygotowywanie prostych pism na podstawie wzorów, monitorowanie obwieszczeń w Monitorze Sądowym i Gospodarczym, wydruk wraz z ogłoszeniami ukazującymi się w prasie i w sieci Internet, przygotowywanie pism przewodnich i składanie ich do sądu za pomocą poczty tradycyjnej lub osobiście w Biurze Podawczym Sądu
Asysta w zakresie obsługi interesantów: informowanie uczestników postępowania poprzez email / telefon o terminach planowanych czynności z ich udziałem,, udzielanie podstawowych informacji o etapie postępowania, przekazywanie zawiłych zagadnień do innych współpracowników, uzupełnianie i monitorowanie kalendarza spotkań i zdarzeń wykonywanych poza biurem (rozprawy, akty notarialne), przygotowanie stołu w sali konferencyjnej przed / po spotkaniu
Wsparcie spraw organizacyjnych: planowanie i zakupy materiałów biurowych oraz podstawowych artykułów spożywczych i higienicznych, obsługa urządzeń biurowych, kontakt z serwisami w celu naprawy/uzupełnienia materiałów eksploatacyjnych
Asysta dla innych pozostałych pracowników / współpracowników: wydruki, skany, odszukanie i wydanie dokumentów z segregatorów/akt, weryfikacja pism wychodzących (sprawdzenie pod względem dat, sygnatur, danych osobowych, wyłapanie literówek)