Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Czynny udział we wdrożeniu rozwiązania Dynamics 365 w Grupie Kapitałowej Benefit, w tym zbieranie i opisywanie wymagań oraz opracowywanie rozwiązań w ramach rozwoju systemu w systemie Microsoft Dynamics AX 2012;
Rozwiązywanie bieżących problemów oraz wspieranie użytkowników wewnętrznych w obsłudze wdrożonego systemu;
Doradzanie w zakresie optymalnego wykorzystania systemu, sugerowaniem zmian w procesach, planie kont, konfiguracji itp.;
Wprowadzanie zmian w parametryzacji systemu;
Współpraca z zespołem programistów, analityków, product ownerów w zakresie przekazywania wymagań i tworzenia nowych funkcjonalności;
Testowanie rozwiązań;
Sporządzanie dokumentacji oraz prowadzeniem szkoleń dla użytkowników;
Prowadzenie rolluot-ów wewnątrz grupy kapitałowej Benefit Systems
Współpraca z managerami w zakresie polityki personalnej. Wsparcie takich procesów jak rekrutacja, onboarding, ocena okresowa, programy rozwojowe, ścieżki karier, exit interviews itp,;
Raportowanie, monitorowanie, analizowanie głównych wskaźników z obszaru HR oraz budowanie planów poprawy tych wskaźników;
Rozwój istniejących procesów HR oraz wprowadzanie nowych;
Identyfikacja wyzwań rynku, organizacji i obszaru biznesowego, który będziesz wspierać;
Inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań HR mających na celu podniesienie satysfakcji i zaangażowania pracowników;
Uczestniczenie w realizacji polityki personalnej;
Wspieranie budowania kultury organizacyjnej opartej na wartościach organizacji
Identyfikacja nowych możliwości innowacji, przeprowadzanie badań rynkowych i analiz trendów w poszukiwaniu szans biznesowych
Opracowanie i wdrażanie strategii innowacji, w tym planowania roadmap produktów, priorytetyzacji inicjatyw oraz zarządzania cyklem życia produktu
Współpraca ze wszystkimi działami dla zapewnienia spójności i realizacji celów innowacyjnych
Zarządzanie i wdrażanie projektów innowacji produktowych od fazy koncepcyjnej po wprowadzenie na rynek, w tym zarządzanie zespołami projektowymi, budżetami i harmonogramami
Prototypowanie i testowanie konceptów i produktów, w tym zarządzanie iteracyjnymi cyklami rozwoju, aby zapewnić spełnienie wymagań użytkowników i celów biznesowych
Analiza wyników rynkowych i biznesowych i dla optymalizacji produktów
Zarządzanie wiedzą: promowanie kultury innowacji w organizacji, dzielenie się wiedzą i najlepszymi praktykami, a także wspieranie rozwoju zawodowego zespołów zaangażowanych w procesy
Identyfikacja i zarządzanie ryzykiem wraz z opracowywaniem strategii ich minimalizacji
Współpraca z partnerami zewnętrznymi, takimi jak dostawcy, instytucje badawcze i startupy
Monitorowanie postępu technologicznego i działań konkurencji w celu budowania innowacyjnej przewagi rynkowej
W naszym zespole będziesz odpowiadać za pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
Zajmiesz się sprzedażą Programu MultiLife oraz MultiSport - jednego z głównych świadczeń oczekiwanych na rynku pracy oraz otrzymasz bazę potencjalnych klientów, którą będziesz rozbudowywać
Twoimi codziennymi zadaniami będą przede wszystkim kontakty telefoniczne z klientami, badanie ich potrzeb, przygotowywanie i przedstawianie ofert oraz umawianie i odbywanie spotkań handlowych w formule bezpośredniej lub online
Będziesz prowadzić działania wdrażające Program MultiSport i MultiLife wśród nowych firm
Nasza drużyna to sami super zawodnicy, którzy pomogą Ci stawiać pierwsze kroki w nowej firmie
W trakcie programu wdrożenia wyposażymy Cię w wiedzę o naszych usługach oraz pokażemy Ci naszą strategię sprzedaży
Otrzymasz niezbędny ekwipunek w postaci telefonu, laptopa, bazy potencjalnych klientów, wygodnego stanowiska pracy i wielu innych 😊
W naszym zespole będziesz odpowiadać za pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
Zajmiesz się sprzedażą Programu MultiLife oraz MultiSport - jednego z głównych świadczeń oczekiwanych na rynku pracy oraz otrzymasz bazę potencjalnych klientów, którą będziesz rozbudowywać
Twoimi codziennymi zadaniami będą przede wszystkim kontakty telefoniczne z klientami, badanie ich potrzeb, przygotowywanie i przedstawianie ofert oraz umawianie i odbywanie spotkań handlowych w formule bezpośredniej lub online
Będziesz prowadzić działania wdrażające Program MultiSport i MultiLife wśród nowych firm
Nasza drużyna to sami super zawodnicy, którzy pomogą Ci stawiać pierwsze kroki w nowej firmie
W trakcie programu wdrożenia wyposażymy Cię w wiedzę o naszych usługach oraz pokażemy Ci naszą strategię sprzedaży
Otrzymasz niezbędny ekwipunek w postaci telefonu, laptopa, bazy potencjalnych klientów, wygodnego stanowiska pracy i wielu innych 😊
W naszym zespole będziesz odpowiadać za pozyskiwanie nowych klientów biznesowych;
Zajmiesz się sprzedażą kafeterii MyBenefit oraz otrzymasz bazę potencjalnych klientów, którą będziesz rozbudowywać;
Twoimi codziennymi zadaniami będą przede wszystkim kontakty telefoniczne z klientami, badanie ich potrzeb, przygotowywanie i przedstawianie ofert oraz umawianie i odbywanie spotkań handlowych w formule bezpośredniej lub online;
W trakcie programu wdrożenia wyposażymy Cię w wiedzę o naszych usługach oraz pokażemy Ci naszą strategię sprzedaży;
Otrzymasz niezbędny ekwipunek potrzebny do efektywnej pracy;
Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie klientów, a Twój sukces mierzony będzie poziomem ich zadowolenia;
Nasza drużyna to sami super zawodnicy, którzy zawsze udzielą Ci pomocy
Dołącz do Grupy Kapitałowej Benefit Systems i wspieraj rozwój kolejnego benefitu pracowniczego
Jako Manager ds. Współpracy z Partnerami, w bardzo szybko rozwijającej się spółce Lunching.pl, będziesz odpowiadać za rozwój relacji biznesowych oraz pozyskiwanie nowych dostawców, wspierając realizacje celów biznesowych spółki
research potencjalnych dostawców do współpracy za pomocą dostępnych narzędzi;
dostarczanie ofert menu do banku ofert;
prowadzenie negocjacji nt. warunków współpracy z restauracjami w portfelu;
wdrażanie nowych restauracji do Lunching dla nowych i obecnych klientów;
opieka i obsługa dostawców w trakcie współpracy ;
analiza działań konkurencji w regionie;
zarządzanie pracą Specjalisty ds. Współpracy z Partnerami
Kierownik Zespołu Obsługi Klienta (Contact Center)
plac Europejski 2, Wola, Warszawa
Wygasła: 04.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem odpowiedzialnym za mailową i telefoniczną obsługę klientów, w tym motywowanie i rozwijanie kompetencji członków zespołu,
Kreowanie i wdrażanie modyfikacji oraz nowych rozwiązań mających na celu optymalizację procesów obsługowych,
Monitorowanie efektywności wdrożonych rozwiązań,
Koordynacja i udział w projektach rozwojowych związanych z obsługą klienta,
Wyznaczanie wskaźników zwiększających efektywność i jakość procesów obsługi klienta,
Współpraca z zespołami technologicznymi oraz dostawcami zewnętrznymi, w szczególności z firmami dostarczającymi rozwiązania systemowe,
Wsparcie operacyjne we wdrożeniu i rozwoju systemów operacyjnych Contact Center (obsługa telefoniczna, mailowa, chat),
Tworzenie i zarządzanie bazą wiedzy, koordynacja procesu onboarding’u nowych klientów,
Twój sukces będzie mierzony poziomem NPS i satysfakcji Klienta oraz wskaźnikami efektywnościowymi i ilościowymi Biura Obsługi Klienta
W naszym zespole będziesz odpowiadać za kompleksową obsługę klientów biznesowych z użyciem systemu ticketowego i budowanie z nimi długotrwałych relacji
Twoimi codziennymi zadaniami będą kontakty mailowe i telefoniczne z klientami, badanie ich potrzeb, realizacja zleceń oraz prace administracyjne wynikające z obsługi klientów
Wyposażymy Cię w wiedzę o naszych usługach oraz pokażemy Ci naszą strategię gry
Otrzymasz niezbędny ekwipunek potrzebny do efektywnej pracy w postaci telefonu, komputera, bazy klientów, wygodnego krzesła i wielu innych
Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie klienta, a Twój sukces mierzony będzie poziomem jego zadowolenia
Każdego dnia będziesz mierzyć się z nowymi wyzwaniami
Nasza drużyna to sami super zawodnicy, którzy zawsze udzielą Ci pomocy
Jeśli jesteś gotowy podjąć wyzwanie i przyłączyć się do nas - czytaj dalej :)
Przygotowanie i prowadzenie prezentacji dot. programu MultiLife dla pracowników Klienta (online i stacjonarnie w siedzibie Klienta, w języku polskim i angielskim)
Aktywna promocja programu MultiLife w trakcie wydarzeń promocyjnych (konferencje, Dni Otwarte, spotkania z klientami w formule online i stacjonarnej)
Planowanie i organizacja eventów wellbeingowych:
Bezpośredni i stały kontakt z klientem, innymi członkami zespołu zaangażowanymi w realizację oraz dostawcami zewnętrznymi,
Koordynacja zasobów niezbędnych do realizacji eventu: przygotowania oferty i harmonogramu eventu, wysyłkę materiałów marketingowych, po koordynację osób zaangażowanych w wydarzenie;
Uczestnictwo w eventach wellbeingowych: koordynacja eventu stacjonarnego, przygotowanie stoiska promocyjnego, prowadzenie prezentacji;
Opieka nad klientem korzystającym z usług Wellbeing
Kreowanie i wdrażanie strategii mających na celu optymalizację procesów obsługowych z wykorzystaniem narzędzia Intercom (m. in. Product Tours, Chat-bot)
Analiza i upraszczanie procesów w celu zwiększenia efektywności i satysfakcji klientów
Pozyskiwania informacji o potrzebach i oczekiwaniach Klienta zewnętrznego i Interesariuszy wewnętrznych oraz identyfikowanie możliwych rozwiązań oraz podejmowanie odpowiednich działań
Koordynacja projektów rozwojowych związanych z obsługą klienta, w tym wsparcie operacyjne implementacji botów i usługi chatu oraz ich bieżąca konfiguracja wykorzystująca posiadaną wiedzę
Współpraca z zespołami produktowymi i technologicznymi w celu integracji narzędzi, procesów oraz w zakresie tzw. product discovery
Monitorowanie efektywności wdrożonych rozwiązań i regularne raportowanie wyników
Tworzenie i zarządzanie bazą wiedzy, koordynacja procesu onboarding użytkownika
Dołącz do Grupy Kapitałowej Benefit Systems i wspieraj rozwój kolejnego benefitu pracowniczego
Jako Specjalista ds. BI i Automatyzacji w bardzo szybko rozwijającej się spółce Lunching.pl, będziesz odpowiadać za optymalizację działania organizacji poprzez rozwijanie i wdrażanie zaawansowanych rozwiązań analitycznych oraz automatyzację kluczowych procesów biznesowych
Będziesz tworzyć intuicyjne analizy i wizualizację danych oraz identyfikować i implementować automatyzacje procesów celem zwiększenia efektywności, oszczędności czasu i poprawy jakości pracy w organizacji
Do Twoich zadań będzie należało również przeprowadzanie analiz potrzeb użytkowników biznesowych w celu dostosowania rozwiązań BI oraz szkolenie użytkowników w zakresie korzystania z narzędzi i dashboardów BI
Zajmiesz się projektowaniem i rozwijaniem zaawansowanych raportów i dashboardów w Power BI dla różnych grup użytkowników
Pod Twoją opieką będzie utrzymanie i optymalizacja istniejących rozwiązań BI, w tym dashboardów i raportów oraz monitorowanie ich wydajności, stabilności i dokonywanie niezbędnych aktualizacji
Będziesz blisko współpracować z zespołami IT i danych, aby zapewnić spójność i wysoką jakość danych
Twoją rolą będzie także monitorowanie trendów rynkowych i nowych technologii w obszarze BI i automatyzacji
Specjalista / Specjalistka ds. Pozyskiwania Klientów B2B
plac Europejski 2, Wola, Warszawa
Wygasła: 22.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
W naszym zespole będziesz odpowiadać za pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
Zajmiesz się sprzedażą Programu MultiLife oraz MultiSport - jednego z głównych świadczeń oczekiwanych na rynku pracy oraz otrzymasz bazę potencjalnych klientów, którą będziesz rozbudowywać
Twoimi codziennymi zadaniami będą przede wszystkim kontakty telefoniczne z klientami, badanie ich potrzeb, przygotowywanie i przedstawianie ofert oraz umawianie i odbywanie spotkań handlowych w formule bezpośredniej lub online
Będziesz prowadzić działania wdrażające Program MultiSport i MultiLife wśród nowych firm
Nasza drużyna to sami super zawodnicy, którzy pomogą Ci stawiać pierwsze kroki w nowej firmie
W trakcie programu wdrożenia wyposażymy Cię w wiedzę o naszych usługach oraz pokażemy Ci naszą strategię sprzedaży
Otrzymasz niezbędny ekwipunek w postaci telefonu, laptopa, bazy potencjalnych klientów, wygodnego stanowiska pracy i wielu innych 😊
Analiza, kontrola, modelowanie i optymalizacja procesów biznesowych,
Udział w spotkaniach projektowych z naszym Zespołem Technologicznym i Klientem w celu zebrania specyfikacji i wymagań dla rozwiązań informatycznych,
Opracowywanie rozwiązania dla potrzeb biznesowych oraz ich rekomendowanie,
Zaangażujemy Cię we współpracę z: kierownikami projektów i właścicielami produktów, żeby rozwijać oprogramowanie, partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi żeby oprogramowanie było kompatybilne technicznie, architektem IT, żeby wspólnie przygotować rekomendacje rozwiązań z zachowaniem ustalonej architektury, użytkownikami końcowymi, żeby wszyscy byli zadowoleni z wytworzonego oprogramowania :)
Monitorowanie jak rozwijają się technologie, po to aby umieć wykorzystać najnowsze rozwiązania w realizowanych projektach,
Specjalista / Specjalistka ds. Pozyskiwania Klientów B2B
Piątkowska 165, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 22.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
W naszym zespole będziesz odpowiadać za pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
Zajmiesz się sprzedażą Programu MultiLife oraz MultiSport - jednego z głównych świadczeń oczekiwanych na rynku pracy oraz otrzymasz bazę potencjalnych klientów, którą będziesz rozbudowywać
Twoimi codziennymi zadaniami będą przede wszystkim kontakty telefoniczne z klientami, badanie ich potrzeb, przygotowywanie i przedstawianie ofert oraz umawianie i odbywanie spotkań handlowych w formule bezpośredniej lub online
Będziesz prowadzić działania wdrażające Program MultiSport i MultiLife wśród nowych firm
Nasza drużyna to sami super zawodnicy, którzy pomogą Ci stawiać pierwsze kroki w nowej firmie
W trakcie programu wdrożenia wyposażymy Cię w wiedzę o naszych usługach oraz pokażemy Ci naszą strategię sprzedaży
Otrzymasz niezbędny ekwipunek w postaci telefonu, laptopa, bazy potencjalnych klientów, wygodnego stanowiska pracy i wielu innych 😊
Czynny udział we wdrożeniu rozwiązania Dynamics 365 w Grupie Kapitałowej Benefit, w tym zbieranie i opisywanie wymagań oraz opracowywanie rozwiązań w ramach rozwoju systemu w systemie Microsoft Dynamics AX 2012;
Rozwiązywanie bieżących problemów oraz wspieranie użytkowników wewnętrznych w obsłudze wdrożonego systemu;
Doradzanie w zakresie optymalnego wykorzystania systemu, sugerowaniem zmian w procesach, planie kont, konfiguracji itp.;
Wprowadzanie zmian w parametryzacji systemu;
Współpraca z zespołem programistów, analityków, product ownerów w zakresie przekazywania wymagań i tworzenia nowych funkcjonalności;
Testowanie rozwiązań;
Sporządzanie dokumentacji oraz prowadzeniem szkoleń dla użytkowników;
Prowadzenie rolluot-ów wewnątrz grupy kapitałowej Benefit Systems
W naszym zespole będziesz odpowiadać za pozyskiwanie nowych klientów biznesowych;
Zajmiesz się sprzedażą kafeterii MyBenefit oraz otrzymasz bazę potencjalnych klientów, którą będziesz rozbudowywać;
Twoimi codziennymi zadaniami będą przede wszystkim kontakty telefoniczne z klientami, badanie ich potrzeb, przygotowywanie i przedstawianie ofert oraz umawianie i odbywanie spotkań handlowych w formule bezpośredniej lub online;
W trakcie programu wdrożenia wyposażymy Cię w wiedzę o naszych usługach oraz pokażemy Ci naszą strategię sprzedaży;
Otrzymasz niezbędny ekwipunek potrzebny do efektywnej pracy;
Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie klientów, a Twój sukces mierzony będzie poziomem ich zadowolenia;
Nasza drużyna to sami super zawodnicy, którzy zawsze udzielą Ci pomocy
Dołącz do Grupy Kapitałowej Benefit Systems i razem z nami rozwijaj kolejny benefit pracowniczy
Jako Customer Service Specialist w bardzo szybko rozwijającej się spółce Lunching.pl, będziesz odpowiadać za kontakt z klientem za pośrednictwem czatu, telefonu oraz maila
Kontakt z restauracją oraz nadzorowanie przygotowywanych i dostarczanych posiłków;
Będziesz odpowiedzialny/a za cały proces opieki i dosprzedaży do naszych klientów z obszaru administracji publicznej, przy stałym wsparciu Zespołu ds. Obsługi Klienta
Codziennym wyzwaniem będzie sprzedaż pełnego portfolio usług Benefit Systems: Karty MultiSport, Kafeterii MyBenefit oraz Programu MultiLife
Wyposażymy Cię w niezbędną wiedzę o sposobach współpracy zespołu Key Account Managerów z potencjalnymi klientami Benefit Systems
Otrzymasz niezbędny ekwipunek potrzebny do efektywnej pracy
Nasza drużyna to sami super zawodnicy, którzy zawsze udzielą Ci pomocy
Specjalista / Specjalistka ds. Pozyskiwania Klientów B2B
plac Europejski 2, Wola, Warszawa
Wygasła: 18.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
W naszym zespole będziesz odpowiadać za pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
Zajmiesz się sprzedażą Programu MultiLife oraz MultiSport - jednego z głównych świadczeń oczekiwanych na rynku pracy oraz otrzymasz bazę potencjalnych klientów, którą będziesz rozbudowywać
Twoimi codziennymi zadaniami będą przede wszystkim kontakty telefoniczne z klientami, badanie ich potrzeb, przygotowywanie i przedstawianie ofert oraz umawianie i odbywanie spotkań handlowych w formule bezpośredniej lub online
Będziesz prowadzić działania wdrażające Program MultiSport i MultiLife wśród nowych firm
Nasza drużyna to sami super zawodnicy, którzy pomogą Ci stawiać pierwsze kroki w nowej firmie
W trakcie programu wdrożenia wyposażymy Cię w wiedzę o naszych usługach oraz pokażemy Ci naszą strategię sprzedaży
Otrzymasz niezbędny ekwipunek w postaci telefonu, laptopa, bazy potencjalnych klientów, wygodnego stanowiska pracy i wielu innych 😊
Czynny udział we wdrożeniu rozwiązania Dynamics 365 w grupie kapitałowej Benefit, w tym zbieranie i opisywanie wymagań oraz opracowywanie rozwiązań w ramach rozwoju systemu w systemie Microsoft Dynamics AX 2012;
Rozwiązywanie bieżących problemów oraz wspieranie użytkowników wewnętrznych w obsłudze wdrożonego systemu;
Doradzanie w zakresie optymalnego wykorzystania systemu, sugerowaniem zmian w procesach, planie kont, konfiguracji itp.;
Wprowadzanie zmian w parametryzacji systemu;
Współpraca z zespołem programistów, analityków, product ownerów w zakresie przekazywania wymagań i tworzenia nowych funkcjonalności;
Testowanie rozwiązań;
Sporządzanie dokumentacji oraz prowadzeniem szkoleń dla użytkowników;
Prowadzenie rolluot-ów wewnątrz grupy kapitałowej Benefit Systems
Ustalanie właściwej metody rekrutacji i selekcji oraz koordynacja procesu rekrutacji;
Współprowadzenie procesów rekrutacyjnych i wspieranie menadżerów na każdym etapie rekrutacji;
Koordynowanie procesu zatrudnienia i onboardingu, i budowanie najlepszego candidate experience;
Wspieranie menadżerów w ich rozwoju, rozwiązywaniu trudnych sytuacji w zespole oraz w procesie wprowadzanych zmian;
Wspieranie Kadry Menadżerskiej w osiąganiu celów biznesowych;
Doradzanie menadżerom w zakresie prawa pracy oraz innych tematach mieszczących się w obszarze HR;
Ocenianie potencjału i identyfikowanie talentów, prowadzenie rozmów rozwojowych, edukowanie Kadry Menadżerskiej w zakresie HR;
Aktywne uczestnictwo w budowaniu kultury organizacyjnej;
Udział w badaniu satysfakcji pracowniczej, analiza wyników i tworzeniem planów działania;
Budowanie procesu komunikacji w całej organizacji oraz wspieranie efektywnego przepływu informacji;
Analiza potrzeb szkoleniowych oraz planowanie, organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu rozwoju umiejętności interpersonalnych oraz z zakresu procesów i narzędzi HR;
Raportowanie miękkich wskaźników HR analiza danych i rekomendowanie rozwiązań;
Implementacja rozwiązań oraz nadzorowanie działań z obszaru e-commerce usprawniających procesy sprzedażowe: współtworzenie kampanii marketingowych przy pomocy systemów marketing automation, opracowywanie automatycznych procesów kampanii i komunikacji marketingowej
Praca na wskaźnikach (KPI) oraz nad optymalizacją konwersji, a także analiza zachowań użytkowników połączona z wyciąganiem wniosków i wdrażaniem rozwiązań
Optymalizacja istniejących procesów oraz koordynowanie projektów rozwojowych i wdrażanie nowych rozwiązań oraz narzędzi e-commerce
Analiza rentowności kanałów sprzedaży oraz akcji marketingowych w celu zwiększania udziału sprzedaży poprzez proponowanie kierunków wzrostu i optymalizacji
Koordynowanie działań digital marketingowych w obszarze marketing automation, e-mail marketingu, content writingu oraz rekomendowanie potrzebnych zmian i usprawnień w tym obszarze
Śledzenie zmieniających się trendów w obszarze e-commerce oraz reagowanie na zmiany
Implementacja rozwiązań oraz nadzorowanie działań z obszaru e-commerce usprawniających procesy sprzedażowe: współtworzenie kampanii marketingowych przy pomocy systemów marketing automation, opracowywanie automatycznych procesów kampanii i komunikacji marketingowej
Praca na wskaźnikach (KPI) oraz nad optymalizacją konwersji, a także analiza zachowań użytkowników połączona z wyciąganiem wniosków i wdrażaniem rozwiązań
Optymalizacja istniejących procesów oraz koordynowanie projektów rozwojowych i wdrażanie nowych rozwiązań oraz narzędzi e-commerce
Analiza rentowności kanałów sprzedaży oraz akcji marketingowych w celu zwiększania udziału sprzedaży poprzez proponowanie kierunków wzrostu i optymalizacji
Koordynowanie działań digital marketingowych w obszarze marketing automation, e-mail marketingu, content writingu oraz rekomendowanie potrzebnych zmian i usprawnień w tym obszarze
Śledzenie zmieniających się trendów w obszarze e-commerce oraz reagowanie na zmiany
Zostaniesz zaangażowany/a w realizację projektów webowych począwszy od zbierania wymagań, przez dobór rozwiązań, development, testy i poprawki, finalnie kończąc na uruchomieniu w środowisku docelowym i aktualizowaniu dokumentacji technicznej
Utrzymywaniem aplikacji i systemów – monitoring, naprawa błędów i optymalizacja
Będziesz angażowany/a w ustalenie zasad współpracy i integracji pomiędzy systemami, którymi będziesz się opiekował/a
Czasem poprosimy Cię żebyś został/a naszym technologicznym ekspertem zarówno w firmie jak i w kontaktach z firmami zewnętrznymi
Monitorowaniem, jak rozwijają się technologie internetowe tak, żebyś mógł/a wykorzystać najnowsze rozwiązania w realizowanych projektach
Dołącz do Grupy Kapitałowej Benefit Systems i wspieraj rozwój kolejnego benefitu pracowniczego
Jako HR Manager w bardzo szybko rozwijającej się spółce Lunching.pl, będziesz odpowiadać za kształtowanie i realizację strategii HR, tworzącej dobre miejsce pracy i wspierającej realizacje celów biznesowych spółki
Będziesz budować i rozwijać procesy HR i tworzyć narzędzia wspierające biznes w realizacji polityki personalnej
Twoim zadaniem będzie zapewnienie zgodności polityki personalnej z przepisami prawa
Zajmiesz się obszarem wynagrodzeń i będziesz dbać o jego zgodność z rynkiem oraz konkurencyjność, ale także o wewnętrzną spójność i wyznaczanie polityki organizacji w tym zakresie m.in. monitorowanie ew. gender pay gap etc
Zapewnisz dostarczanie do firmy zewnętrznej danych niezbędnych do wyliczenia i wypłacenia wynagrodzeń oraz zaopiekujesz się obszarem administracji personalnej
Twoim zadaniem będzie także planowanie i koordynacja działań związanych z rozwojem pracowników oraz opracowywanie i realizacja programów szkoleniowych i rozwojowych
Wspólnie z zespołem rekrutacji GK Benefit Systems, będziesz kształtować i realizować politykę rekrutacyjną i wizerunkową spółki. Twoim zadaniem będzie także współpraca w tym zakresie z hiring managerami, a także wsparcie ich w tworzeniu opisów stanowisk
Zajmiesz się facylitacją kształtowania kultury organizacyjnej firmy i jej wartości
Do Twoich zadań będzie także należała organizacja wewnątrzspółkowych celebracji
Będziesz współpracować z działem prawnym w celu zapewnienia zgodności działań HR z przepisami prawa
Pod Twoją opieką będzie budżet HR
Na bieżąco będziesz monitorować zmiany w przepisach dotyczących zatrudnienia i zarządzania zasobami ludzkimi, aby zapewnić zgodność działań HR ze zmianami prawa
Wicedyrektor w Dziale Relacji z Klientami (Obszar Nowej Sprzedaży)
plac Europejski 2, Wola, Warszawa
Wygasła: 02.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
dyrektor
Obowiązki:
Będziesz zarządzać kilkoma zespołami odpowiedzialnymi za sprzedaż (Warszawa i oddziały)
Do Twoich zadań będzie należało kształtowanie procesów i wskaźników zwiększających efektywność pracy oraz współtworzenie strategii sprzedażowych, a także ustalanie celów i planów działania
Twoim obowiązkiem będzie akceptacja ofert handlowych oraz aktywne uczestnictwo w procesie negocjacji i finalizowania umów handlowych
Twoim zadaniem będzie monitorowanie rynku, identyfikacją trendów i nowych możliwości biznesowych
Codziennym wyzwaniem będzie motywowanie, współpraca i dbanie o rozwój Twojego zespołu
Będziesz brać udział w dodatkowych ogólnofirmowych projektach
Specjalista/Specjalistka ds. Pozyskiwania Klientów B2B
Mogilska 65, Grzegórzki, Kraków
Wygasła: 26.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
W naszym zespole będziesz odpowiadać za pozyskiwanie nowych klientów biznesowych;
Zajmiesz się sprzedażą Programu MultiLife oraz MultiSport - jednego z głównych świadczeń oczekiwanych na rynku pracy oraz otrzymasz bazę potencjalnych klientów, którą będziesz rozbudowywać;
Twoimi codziennymi zadaniami będą przede wszystkim kontakty telefoniczne z klientami, badanie ich potrzeb, przygotowywanie i przedstawianie ofert oraz umawianie i odbywanie spotkań handlowych w formule bezpośredniej lub online;
Będziesz prowadzić działania wdrażające Program MultiSport i MultiLife wśród nowych firm;
Nasza drużyna to sami super zawodnicy, którzy pomogą Ci stawiać pierwsze kroki w nowej firmie;
W trakcie programu wdrożenia wyposażymy Cię w wiedzę o naszych usługach oraz pokażemy Ci naszą strategię sprzedaży;
Otrzymasz niezbędny ekwipunek w postaci telefonu, laptopa, bazy potencjalnych klientów, wygodnego stanowiska pracy i wielu innych 😊
Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem odpowiedzialnym za mailową i telefoniczną obsługę klientów z sektora klientów kluczowych,
Kształtowanie procesów i wskaźników zwiększających efektywność procesów obsługi,
Będziesz odpowiadać za monitorowanie jakości obsługi klientów oraz analizę i planowanie działań mających na celu ciągłe podwyższenie jakości obsługi klientów (NPS, badanie satysfakcji klienta)
Codziennym wyzwaniem będzie motywowanie, współpraca i dbanie o rozwój Twojego zespołu,
Twój sukces mierzony będzie poziomem retencji klientów oraz poziomem ich zadowolenia,
Będziesz brać udział w dodatkowych ogólnofirmowych projektach
Czynny udział we wdrożeniu rozwiązania Dynamics 365 w grupie kapitałowej Benefit, w tym zbieranie i opisywanie wymagań oraz opracowywanie rozwiązań w ramach rozwoju systemu w systemie Microsoft Dynamics AX 2012;
Rozwiązywanie bieżących problemów oraz wspieranie użytkowników wewnętrznych w obsłudze wdrożonego systemu;
Doradzanie w zakresie optymalnego wykorzystania systemu, sugerowaniem zmian w procesach, planie kont, konfiguracji itp.;
Wprowadzanie zmian w parametryzacji systemu;
Współpraca z zespołem programistów, analityków, product ownerów w zakresie przekazywania wymagań i tworzenia nowych funkcjonalności;
Testowanie rozwiązań;
Sporządzanie dokumentacji oraz prowadzeniem szkoleń dla użytkowników;
Prowadzenie rolluot-ów wewnątrz grupy kapitałowej Benefit Systems
W naszym zespole będziesz odpowiadać za pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
Zajmiesz się sprzedażą Programu MultiLife oraz MultiSport - jednego z głównych świadczeń oczekiwanych na rynku pracy oraz otrzymasz bazę potencjalnych klientów, którą będziesz rozbudowywać
Twoimi codziennymi zadaniami będą przede wszystkim kontakty telefoniczne z klientami, badanie ich potrzeb, przygotowywanie i przedstawianie ofert oraz umawianie i odbywanie spotkań handlowych w formule bezpośredniej lub online
Będziesz prowadzić działania wdrażające Program MultiSport i MultiLife wśród nowych firm
Nasza drużyna to sami super zawodnicy, którzy pomogą Ci stawiać pierwsze kroki w nowej firmie
W trakcie programu wdrożenia wyposażymy Cię w wiedzę o naszych usługach oraz pokażemy Ci naszą strategię sprzedaży
Otrzymasz niezbędny ekwipunek w postaci telefonu, laptopa, bazy potencjalnych klientów, wygodnego stanowiska pracy i wielu innych 😊
Dołącz do Grupy Kapitałowej Benefit Systems i wspieraj rozwój kolejnego benefitu pracowniczego
Jako HR Manager w bardzo szybko rozwijającej się spółce Lunching.pl, będziesz odpowiadać za kształtowanie i realizację strategii HR, tworzącej dobre miejsce pracy i wspierającej realizacje celów biznesowych spółki
Będziesz budować i rozwijać procesy HR i tworzyć narzędzia wspierające biznes w realizacji polityki personalnej
Twoim zadaniem będzie zapewnienie zgodności polityki personalnej z przepisami prawa
Zajmiesz się obszarem wynagrodzeń i będziesz dbać o jego zgodność z rynkiem oraz konkurencyjność, ale także o wewnętrzną spójność i wyznaczanie polityki organizacji w tym zakresie m.in. monitorowanie ew. gender pay gap etc
Zapewnisz dostarczanie do firmy zewnętrznej danych niezbędnych do wyliczenia i wypłacenia wynagrodzeń oraz zaopiekujesz się obszarem administracji personalnej
Twoim zadaniem będzie także planowanie i koordynacja działań związanych z rozwojem pracowników oraz opracowywanie i realizacja programów szkoleniowych i rozwojowych
Wspólnie z zespołem rekrutacji GK Benefit Systems, będziesz kształtować i realizować politykę rekrutacyjną i wizerunkową spółki. Twoim zadaniem będzie także współpraca w tym zakresie z hiring managerami, a także wsparcie ich w tworzeniu opisów stanowisk
Zajmiesz się facylitacją kształtowania kultury organizacyjnej firmy i jej wartości
Do Twoich zadań będzie także należała organizacja wewnątrzspółkowych celebracji
Będziesz współpracować z działem prawnym w celu zapewnienia zgodności działań HR z przepisami prawa
Pod Twoją opieką będzie budżet HR
Na bieżąco będziesz monitorować zmiany w przepisach dotyczących zatrudnienia i zarządzania zasobami ludzkimi, aby zapewnić zgodność działań HR ze zmianami prawa
Dołącz do Grupy Kapitałowej Benefit Systems i razem z nami rozwijaj kolejny benefit pracowniczy
Jako Customer Service Specialist w bardzo szybko rozwijającej się spółce Lunching.pl, będziesz odpowiadać za kontakt z klientem za pośrednictwem czatu, telefonu oraz maila
Kontakt z restauracją oraz nadzorowanie przygotowywanych i dostarczanych posiłków;
Dołącz do Grupy Kapitałowej Benefit Systems i wspieraj rozwój kolejnego benefitu pracowniczego
Jako Manager ds. Współpracy z Partnerami, w bardzo szybko rozwijającej się spółce Lunching.pl, będziesz odpowiadać za rozwój relacji biznesowych oraz pozyskiwanie nowych dostawców, wspierając realizacje celów biznesowych spółki
research potencjalnych dostawców do współpracy za pomocą dostępnych narzędzi;
dostarczanie ofert menu do banku ofert;
prowadzenie negocjacji nt. warunków współpracy z restauracjami w portfelu;
wdrażanie nowych restauracji do Lunching dla nowych i obecnych klientów;
opieka i obsługa dostawców w trakcie współpracy ;
analiza działań konkurencji w regionie;
zarządzanie pracą Specjalisty ds. Współpracy z Partnerami
Dołącz do Grupy Kapitałowej Benefit Systems i wspieraj rozwój kolejnego benefitu pracowniczego
Jako Manager ds. Współpracy z Partnerami, w bardzo szybko rozwijającej się spółce Lunching.pl, będziesz odpowiadać za rozwój relacji biznesowych oraz pozyskiwanie nowych dostawców, wspierając realizacje celów biznesowych spółki
research potencjalnych dostawców do współpracy za pomocą dostępnych narzędzi;
dostarczanie ofert menu do banku ofert;
prowadzenie negocjacji nt. warunków współpracy z restauracjami w portfelu;
wdrażanie nowych restauracji do Lunching dla nowych i obecnych klientów;
opieka i obsługa dostawców w trakcie współpracy ;
analiza działań konkurencji w regionie;
zarządzanie pracą Specjalisty ds. Współpracy z Partnerami
Specjalista/Specjalistka ds. Pozyskiwania Klientów B2B
Mogilska 65, Grzegórzki, Kraków
Wygasła: 23.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
W naszym zespole będziesz odpowiadać za pozyskiwanie nowych klientów biznesowych;
Zajmiesz się sprzedażą Programu MultiLife oraz MultiSport - jednego z głównych świadczeń oczekiwanych na rynku pracy oraz otrzymasz bazę potencjalnych klientów, którą będziesz rozbudowywać;
Twoimi codziennymi zadaniami będą przede wszystkim kontakty telefoniczne z klientami, badanie ich potrzeb, przygotowywanie i przedstawianie ofert oraz umawianie i odbywanie spotkań handlowych w formule bezpośredniej lub online;
Będziesz prowadzić działania wdrażające Program MultiSport i MultiLife wśród nowych firm;
Nasza drużyna to sami super zawodnicy, którzy pomogą Ci stawiać pierwsze kroki w nowej firmie;
W trakcie programu wdrożenia wyposażymy Cię w wiedzę o naszych usługach oraz pokażemy Ci naszą strategię sprzedaży;
Otrzymasz niezbędny ekwipunek w postaci telefonu, laptopa, bazy potencjalnych klientów, wygodnego stanowiska pracy i wielu innych 😊
Specjalista/Specjalistka ds. Pozyskiwania Klientów B2B
plac Europejski 2, Wola, Warszawa
Wygasła: 13.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
W naszym zespole będziesz odpowiadać za pozyskiwanie nowych klientów biznesowych;
Zajmiesz się sprzedażą Programu MultiLife oraz MultiSport - jednego z głównych świadczeń oczekiwanych na rynku pracy oraz otrzymasz bazę potencjalnych klientów, którą będziesz rozbudowywać;
Twoimi codziennymi zadaniami będą przede wszystkim kontakty telefoniczne z klientami, badanie ich potrzeb, przygotowywanie i przedstawianie ofert oraz umawianie i odbywanie spotkań handlowych w formule bezpośredniej lub online;
Będziesz prowadzić działania wdrażające Program MultiSport i MultiLife wśród nowych firm;
Nasza drużyna to sami super zawodnicy, którzy pomogą Ci stawiać pierwsze kroki w nowej firmie;
W trakcie programu wdrożenia wyposażymy Cię w wiedzę o naszych usługach oraz pokażemy Ci naszą strategię sprzedaży;
Otrzymasz niezbędny ekwipunek w postaci telefonu, laptopa, bazy potencjalnych klientów, wygodnego stanowiska pracy i wielu innych 😊
Jednym z naszym produktów jest Kafeteria MyBenefit – platforma internetowa wspierająca działy HR w zarządzaniu świadczeniami pozapłacowymi. W codziennej pracy usprawniamy i ulepszamy nasz produkt, aby jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby rynku;
Będziesz tworzyć nowe funkcjonalności oraz rozwijać już istniejącą wersję włącznie z monitoringiem, poprawą błędów i optymalizacją;
Będziesz monitorować, jak rozwijają się technologie tak, żebyś mógł/a wykorzystać najnowsze rozwiązania w realizowanych projektach;
W ramach projektów będziesz odpowiedzialny za integrację z innymi systemami
Obsługa spraw w obszarze danych osobowych zgodnie ze standardami obowiązującymi w GK Benefit Systems oraz we współpracy z Inspektorem Ochrony Danych oraz Działem Prawnym;
Opiniowanie procesów pod kątem ich zgodności z przepisami dot. danych osobowych;
Przygotowywanie klauzul informacyjnych, klauzul zgód, umów powierzenia oraz innych dokumentów;
Udział w wyjaśnianiu naruszeń (incydentów) ochrony danych osobowych i sporządzanie dokumentacji w tym zakresie;
Udział w procesie oceniania kontrahentów Spółki w zakresie danych osobowych;
Udział w tworzeniu i prowadzeniu rejestrów i procedur dotyczących ochrony danych osobowych;
Udział w audytach z zakresu ochrony danych osobowych, przeprowadzanie oceny skutków dla ochrony danych oraz analiz privacy by design;
Prowadzanie szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych;
Współpraca z innymi działami Spółki w zakresie ochrony danych osobowych
Planowanie i wdrażanie polityki HR, narzędzi, procesów i rozwiązań HR istotnych dla firmy pracującej w rozproszonej strukturze
Zarządzanie kilkuosobowym Zespołem HRBP i Specjalistów HR
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych średniego i wysokiego szczebla, a także utrzymanie wysokiego standardu rekrutacji w strukturach terenowych
Wspieranie Kadry Menadżerskiej w osiąganiu celów biznesowych (rekrutacje, zatrudnienia, onboarding, motywowanie, prawo pracy, zarządzanie zespołem itp.)
Doradztwo w obszarze długofalowej polityki zatrudnienia, kosztów personalnych oraz wsparcie procesu budżetowania
Zbudowanie planu rozwoju i sukcesji dla kluczowych stanowisk (ocenianie potencjału i identyfikowanie talentów, prowadzenie rozmów rozwojowych, edukowanie Pracowników i Współpracowników w zakresie HR i nie tylko)
Analiza potrzeb szkoleniowych oraz planowanie i organizowanie szkoleń z zakresu rozwoju umiejętności interpersonalnych oraz z zakresu procesów i narzędzi HR
Wsparcie przy budowaniu i wdrażaniu systemów motywacyjnych spójnych ze strategią firmy
Rekomendowanie i podejmowanie działań zmierzających do podnoszenia zaangażowania i efektywności pracowników
Zarządzanie strategią employer branding w celu zapewnienia pozytywnego wizerunku pracodawcy
Prowadzenie badania satysfakcji pracowniczej, analiza wyników i tworzeniem planów działania
Aktywne uczestnictwo w budowaniu kultury organizacyjnej
Ścisła współpraca i dbanie o przepływ informacji wewnątrz zespołu HR oraz z pozostałymi Działami w organizacji
Prowadzenie projektów i/lub uczestniczenie w wewnętrznych projektach HR
Raportowanie miękkich wskaźników HR, analiza danych i rekomendowanie rozwiązań
👉 Lunching.pl to dynamicznie rosnąca spółka, która w ramach grupy Benefit Systems rozwija nowy benefit pracowniczy. Naszym celem jest, by lunche od pracodawcy stały się równie popularnym świadczeniem jak karta sportowa MultiSport. Już teraz obsługujemy pracowników setek biur i fabryk w Polsce i co roku podwajamy naszą skalę. Zapraszamy do naszego zespołu osoby, które lubią uczestniczyć w ambitnych przedsięwzięciach i są gotowe na szybki rozwój
Aktualnie poszukujemy osób, które dołączą do Zespołu SDR (Sales Development Representatives). Nasi Specjaliści odpowiadają za inicjowanie kontaktu z potencjalnymi Klientami, czyli innymi firmami, zbadanie ich potrzeb oraz umówienie spotkania handlowego
Do codziennych zadań na tym stanowisku należy:
✅ Nawiązywanie kontaktów z dyrektorami/kami działów HR lub osobami zarządzającymi w firmie poprzez telefon, mail, LinkedIn, itp.,
✅ Rozpoznanie potrzeb firm w zakresie benefitów i zainteresowanie klienta naszym rozwiązaniem,
✅ Umawianie spotkań handlowcom z osobami zainteresowanymi naszym rozwiązaniem,
✅ Budowanie bazy i aktualizowanie danych dotyczących klientów w naszym wewnętrznym systemie