Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
Partner ds. content marketingu oraz e-PR
Igołomska 8B, Nowa Huta, Kraków
Wygasła: 09.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
Główny cel pracy
Budowa eksperckiego wizerunku marki BERNDSON i jej Trenerów w mediach oraz realizacja i współtworzenie Strategii Marketingowej Marki BERNDSON
Zadania na stanowisku
Partner ds. content marketingu oraz e-PR odpowiada za realizację i współtworzenie Strategii Marketingowej Marki:
▪ Podejmowanie działań w zakresie budowania wizerunku marki oraz zwiększenie jej rozpoznawalności wśród Klientów
▪ Zarządzanie mediami czyli: budowanie wizerunku eksperta poprzez działania content marketingowe w social mediach oraz w internecie
▪ Odpowiedzialność za realizację nowoczesnych kampanii
w mediach społecznościowych oraz nadzór nad jakością i aktualnością materiałów online
▪ Przygotowywanie merytorycznych i angażujących treści w odpowiedzi na realne potrzeby biznesu: przygotowywanie postów, artykułów, informacji prasowych, wywiadów, wypowiedzi eksperckich itp
▪ Tworzenie materiałów edukacyjnych i promocyjnych w celu dotarcia do nowych klientów, subskrybentów, promocji usługi szkoleniowej oraz budowania świadomości marki Berndson
▪ Współpraca z firmami zew. w zakresie opracowania materiałów graficznych, audio / video, sesji zdjęciowych i filmowych itp. na potrzeby budowania i rozwoju wizerunku marki
▪ Prowadzenie profilu firmowego w social mediach (FB, LI, Instagram, You Tube)
▪ Analizowanie kluczowych wskaźników efektywności prowadzonych działań, prowadzenie stałego monitoringu, podejmowanie działań optymalizacyjnych i w razie potrzeby sugerowanie ewentualnych zmian
▪ Bieżące monitorowanie rynku oraz działań konkurencji. Analizowanie sytuacji i zachowań konkurencji działającej na rynku szkoleniowym
▪ Zarządzanie budżetem marketingowym poprzez bieżące kontrolowanie kosztów prowadzonych działań marketingowych (budżet marketingowy – 100-300 tyś PLN / rocznie)
▪ Monitorowanie aktywności na portalach i w mediach społecznościowych oraz pełnienie roli moderatora
Współpraca
▪ Współpraca wewnętrzna: Zarząd, Dział sprzedaży, Dział merytoryczny: Trenerzy i Eksperci merytoryczni
▪ Współpraca zewnętrzna: kontakt z klientami, partnerami handlowymi, agencjami reklamowymi, dziennikarzami itp
Narzędzia pracy
▪ Komputer/laptop
▪ Telefon
Informacja dodatkowa
▪ Jeśli pojawią się dodatkowe oczekiwania, ze strony kandydata firma jest otwarta podejść do tematu indywidualnie