Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (8)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 8 )
Specjalista / Specjalistka ds. finansów i administracji
Wrocław
Wygasła: 19.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie narzędzi do zarządzania finansami spółki w tym budżetów inwestycyjnych i przepływów finansowych
Koordynacja odrębnych rejestrów faktur dla BFD oraz generalnego wykonawcy w ramach Inwestycji (rejestr faktur prowadzony musi być regularnie. Każdego dnia spływające faktury powinny być ewidencjonowane w uzgodnionej z BFD formie;
Koordynacja dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej (cała korespondencja powinna być oznakowana pieczęcią wpływu z datą wpływu oraz wpisana do dziennika korespondencji w wersji elektronicznej w uzgodnionej formie;
Koordynacja przekazywania faktur do płatności oraz do księgowości;
Przygotowanie dokumentów bankowych związanych z kredytem inwestycyjnym i rachunkami powierniczymi;
Koordynacja tworzenia biznesplanu dla bieżących i przyszłych inwestycji;
Koordynacja rejestru dokumentacji związanej z flotą samochodową w wersji elektronicznej w uzgodnionej formie (marka, rok produkcji, dokumenty zakupowe - w tym celne, ubezpieczenia, przeglądy, dokumenty rejestracyjne i in.);
Koordynacja i zarządzanie dostępnością narzędzi elektronicznych w Spółce (komputery, drukarki, oprogramowanie itp.);
Współpraca z dostawcą usług księgowo kadrowych;
Koordynacja usług prawniczych zlecanych przez BFD;
Tworzenie i prowadzenie rejestru kadrowego i kartotek pracowników;
Koordynacja i prowadzenie spraw kadrowych, przygotowywanie dokumentów (w zakresie nieobjętym zakresem świadczeń innych dostawców usług)
Realizacja wynagrodzeń i należności publicznoprawnych związanych z zatrudnieniem oraz wykonawcami (PIT, ZUS, inne);
Koordynacja i monitorowanie realizacji czynności obowiązkowych Spółki wynikających zwłaszcza z prawa podatkowego oraz handlowego;
Prowadzenie kalendarza i rejestru urlopów pracowników i współpracowników Spółki
Kontrola i zarządzanie finansami spółki w oparciu o dostępne narzędzia w formacie Excel w tym: tworzenie i koordynacja budżetów inwestycyjnych, koordynacja rejestru umów, protokołów przerobu i faktur, tworzenie i modyfikacja narzędzi do zarządzania finansami spółki
Koordynacja odrębnych rejestrów faktur
Koordynacja przekazywania faktur do płatności oraz do księgowości
Współpraca z dostawcą usług księgowo-kadrowych
Przygotowanie dokumentów bankowych związanych z kredytem inwestycyjnym i rachunkiem powierniczym
Udział w tworzeniu biznesplanu dla bieżących i przyszłych inwestycji
Współpraca z dostawca usług prawniczych
Koordynacja rejestru dokumentacji związanej z flotą samochodową
Koordynacja dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Realizacja wynagrodzeń i opłat kadrowych (PIT, ZUS, inne)
Prowadzenie kalendarza i rejestru urlopów
Planowanie i realizacja programów szkoleń dla wszystkich pracowników
Planowanie i realizacja programu firma przyjazna pracownikom (m.in. wydarzenia, udogodnienia, czas relaksu)
Tworzenie i prowadzenie rejestru czynności obowiązkowych spółki i dokumentów (uchwały, sprawozdania, umowy, inne)
Koordynacja i monitorowanie czynności obowiązkowych spółki
Przygotowywanie na czas dokumentów obowiązkowych spółki
Budowa i zarządzanie narzędziami administracyjnymi i ich oprawą graficzną
Redagowanie i wdrażanie polityk firmowych i instrukcji
Raportowanie do Dyrektora ds. Finansów, Kadr i Planowania Inwestycji
Koordynacja i zarządzanie dostępnością narzędzi elektronicznych w spółce (komputery, drukarki, oprogramowanie itp.)
Miejsce pracy: biuro przy ul. Kardamonowej, Wrocław
przygotowanie i zarządzanie harmonogramem inwestycji,
zarządzanie zespołem ds. realizacji robót budowlanych, dobór zasobów, delegowanie i egzekwowanie obowiązków, ocena kompetencji,
czynny, merytoryczny udział w procesie przygotowania dokumentacji projektowej i uzyskiwania wszystkich niezbędnych pozwoleń i decyzji administracyjnych,
czynny udział w procesach przetargowych,
zarządzanie i koordynacja przygotowaniem materiałów wsadowych do budowy budżetu inwestycji przy współpracy z działem finansowym,
planowanie i kierowanie wszystkimi robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach inwestycji,
zarządzanie firmami wykonawczymi, prowadzenie narad oraz odpowiedzialność za obowiązki kontraktowe uczestników procesu inwestycyjnego,
raportowanie cykliczne do zarządu spółki,
systematyczna kontrola jakości robót realizowanych przez wykonawców,
nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP na placu budowy,
prowadzenie dokumentacji budowy,
odbiór wykonywanych przez wykonawców robót ulegających zakryciu bądź zanikających oraz zapewnienie dokonania wymaganych przepisami lub ustalonych w umowach z wykonawcami prób i sprawdzeń instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych, etc.,
potwierdzenie zakończenia budowy i gotowości do odbioru końcowego/użytkowania odpowiednim wpisem do dziennika budowy oraz uczestniczenie w czynnościach odbiorowych,
skoordynowanie wszystkich stron odpowiedzialnych za przygotowanie dokumentacji powykonawczej budynków w ramach inwestycji i przekazanie dokumentacji,
wstrzymanie robót budowlanych w przypadku stwierdzenia wykonywania robót niezgodnie z projektem lub możliwości powstania w wyniku prowadzonych robót zagrożenia bezpieczeństwa ludzi,
występowanie o wprowadzenie zmian w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy,
koordynacja projektów wykonawczych w zakresie ustaleń i rozwiązań technicznych
Prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Przygotowywanie i koordynacja umów z organami administracji publicznej i gestorami mediów w zakresie wydawanych decyzji administracyjnych związanych z prowadzonymi przez spółkę inwestycjami
Wsparcie Zarządu oraz współpracowników w zakresie spraw administracyjno-biurowych
Realizowanie płatności faktur oraz przekazywanie ich do księgowości
Zaopatrzenie biura sprzedaży w artykuły biurowe, spożywcze, higieniczne
Prowadzenie rejestru dokumentacji związanej z flotą samochodową
Prowadzenie rejestru czynności obowiązkowych spółki i dokumentów (uchwały, sprawozdania, umowy, inne)
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura budowy oraz biura sprzedaży