Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
analiza potrzeb klienta i przygotowanie dla niego rozwiązań usprawniających procesy administracyjne przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi informatycznych,
doradztwo z funkcjonalności platformy w połączeniu z koncepcją biznesową i techniczną budowanych obiegów dokumentów,
projektowanie, tworzenie i wdrażanie obiegów na platformie BOSFLOW,
integracja BOSFLOW z innymi systemami, np. finansowo – księgowymi,
konfiguracja aplikacji/ obiegów,
przekazywanie wiedzy użytkownikom o obsłudze systemu,
wsparcie klientów podczas projektu wdrożenia i bieżącego użytkowania oprogramowania (1 i 2 linia wsparcia)
analiza potrzeb klienta i przygotowanie dla niego rozwiązań usprawniających procesy administracyjne przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi informatycznych,
doradztwo z funkcjonalności platformy w połączeniu z koncepcją biznesową i techniczną budowanych obiegów dokumentów,
projektowanie, tworzenie i wdrażanie obiegów na platformie BOSFLOW,
integracja BOSFLOW z innymi systemami, np. finansowo – księgowymi,
konfiguracja aplikacji/ obiegów,
przekazywanie wiedzy użytkownikom o obsłudze systemu,
wsparcie klientów podczas projektu wdrożenia i bieżącego użytkowania oprogramowania (1 i 2 linia wsparcia)
analiza potrzeb klienta i przygotowanie dla niego rozwiązań usprawniających procesy administracyjne przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi informatycznych,
doradztwo z funkcjonalności platformy w połączeniu z koncepcją biznesową i techniczną budowanych obiegów dokumentów,
projektowanie, tworzenie i wdrażanie obiegów na platformie BOSFLOW,
integracja BOSFLOW z innymi systemami, np. finansowo – księgowymi,
konfiguracja aplikacji/ obiegów,
przekazywanie wiedzy użytkownikom o obsłudze systemu,
wsparcie klientów podczas projektu wdrożenia i bieżącego użytkowania oprogramowania (1 i 2 linia wsparcia)
Asystent/ Asystentka biura Zarządu ds. administracyjnych i projektów
Rzeszowska 101, Głogów Małopolski
Wygasła: 03.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
kompleksowa obsługa biura spółki:
współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług ogólnofirmowych,
administrowanie powierzchnią biurową spółki,
koordynacja floty samochodów firmowych,
zarządzanie procesem obiegu dokumentów firmowych, np. umów, dokumentów finansowo-księgowych,
codzienne monitorowanie przepływu informacji i współpracy pomiędzy zarządem, a pracownikami, księgowością, managerami, partnerami biznesowymi,
bieżące wsparcie zarządu w zakresie prowadzonych projektów (w tym obsługę korespondencji, spotkań, aktualizację informacji w bazach danych, edycję raportów, przygotowywanie protokołów, umów i zapytań),
wsparcie w procesie budżetowania i raportowania finansowego (planowanie, monitorowanie wykonania, identyfikacja istotnych odchyleń),
realizacja projektów wewnętrznych (np. spotkań integracyjnych, projektów elektronicznego obiegu dokumentów)
analiza potrzeb klienta i przygotowanie dla niego rozwiązań usprawniających procesy kadrowo-płacowe przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi informatycznych,
konfiguracja i parametryzacja systemów pod kątem wymagań użytkowników,
przygotowanie mechanizmów integrujących systemy,
przekazywanie wiedzy użytkownikom o obsłudze systemu,
wsparcie klientów podczas projektu wdrożenia i bieżącego użytkowania oprogramowania (1 i 2 linia wsparcia)
analiza potrzeb klienta i przygotowanie dla niego rozwiązań usprawniających procesy kadrowo-płacowe przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi informatycznych,
konfiguracja i parametryzacja systemów pod kątem wymagań użytkowników,
przygotowanie mechanizmów integrujących systemy,
przekazywanie wiedzy użytkownikom o obsłudze systemu,
wsparcie klientów podczas projektu wdrożenia i bieżącego użytkowania oprogramowania (1 i 2 linia wsparcia)
analiza potrzeb klienta i przygotowanie dla niego rozwiązań usprawniających procesy kadrowo-płacowe przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi informatycznych,
konfiguracja i parametryzacja systemów pod kątem wymagań użytkowników,
przygotowanie mechanizmów integrujących systemy,
przekazywanie wiedzy użytkownikom o obsłudze systemu,
wsparcie klientów podczas projektu wdrożenia i bieżącego użytkowania oprogramowania (1 i 2 linia wsparcia)
analiza potrzeb klienta i przygotowanie dla niego rozwiązań usprawniających procesy kadrowo-płacowe przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi informatycznych,
konfiguracja i parametryzacja systemów pod kątem wymagań użytkowników,
przygotowanie mechanizmów integrujących systemy,
przekazywanie wiedzy użytkownikom o obsłudze systemu,
wsparcie klientów podczas projektu wdrożenia i bieżącego użytkowania oprogramowania (1 i 2 linia wsparcia)
analiza potrzeb klienta i przygotowanie dla niego rozwiązań usprawniających procesy kadrowo-płacowe przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi informatycznych,
konfiguracja i parametryzacja systemów pod kątem wymagań użytkowników,
przygotowanie mechanizmów integrujących systemy,
przekazywanie wiedzy użytkownikom o obsłudze systemu,
wsparcie klientów podczas projektu wdrożenia i bieżącego użytkowania oprogramowania (1 i 2 linia wsparcia)
definiowanie, uzgadnianie i analiza wymagań biznesowych i danych, w oparciu, o które zaprojektujesz koncepcję rozwiązania odpowiadającego na cele i problemy klientów;
modelowanie i prezentacja procesów biznesowych (np. UML, BPMN)/ dokumentacji biznesowej i technicznej/;
tworzenie cyklicznych raportów i analiz przy wykorzystaniu MS Excel, MS Power Point, MS Visio, systemów Bussines Intelligence;
wizualizacja danych i automatyzacja raportów do analizy, interpretacja i podejmowanie decyzji biznesowych;
testy, wdrażanie i stabilizacja rozwiązań biznesowych, poprzez monitorowanie, analizę i interpretację KPI;
aktywny udział w doskonaleniu i rozwijaniu produktów i usług dostarczanych do klientów;
bieżąca współpraca i bezpośrednia komunikacja telefoniczna i mailowa z klientem oraz zespołem projektowym;
prowadzenie szkoleń dla użytkowników przy wykorzystaniu systemów dziedzinowych i narzędzi Bussines Intelligence;
definiowanie, uzgadnianie i analiza wymagań biznesowych i danych, w oparciu, o które zaprojektujesz koncepcję rozwiązania odpowiadającego na cele i problemy klientów;
modelowanie i prezentacja procesów biznesowych (np. UML, BPMN)/ dokumentacji biznesowej i technicznej/;
tworzenie cyklicznych raportów i analiz przy wykorzystaniu MS Excel, MS Power Point, MS Visio, systemów Bussines Intelligence;
wizualizacja danych i automatyzacja raportów do analizy, interpretacja i podejmowanie decyzji biznesowych;
testy, wdrażanie i stabilizacja rozwiązań biznesowych, poprzez monitorowanie, analizę i interpretację KPI;
aktywny udział w doskonaleniu i rozwijaniu produktów i usług dostarczanych do klientów;
bieżąca współpraca i bezpośrednia komunikacja telefoniczna i mailowa z klientem oraz zespołem projektowym;
prowadzenie szkoleń dla użytkowników przy wykorzystaniu systemów dziedzinowych i narzędzi Bussines Intelligence;
definiowanie, uzgadnianie i analiza wymagań biznesowych i danych, w oparciu, o które zaprojektujesz koncepcję rozwiązania odpowiadającego na cele i problemy klientów;
modelowanie i prezentacja procesów biznesowych (np. UML, BPMN)/ dokumentacji biznesowej i technicznej/;
tworzenie cyklicznych raportów i analiz przy wykorzystaniu MS Excel, MS Power Point, MS Visio, systemów Bussines Intelligence;
wizualizacja danych i automatyzacja raportów do analizy, interpretacja i podejmowanie decyzji biznesowych;
testy, wdrażanie i stabilizacja rozwiązań biznesowych, poprzez monitorowanie, analizę i interpretację KPI;
aktywny udział w doskonaleniu i rozwijaniu produktów i usług dostarczanych do klientów;
bieżąca współpraca i bezpośrednia komunikacja telefoniczna i mailowa z klientem oraz zespołem projektowym;
prowadzenie szkoleń dla użytkowników przy wykorzystaniu systemów dziedzinowych i narzędzi Bussines Intelligence;
definiowanie, uzgadnianie i analiza wymagań biznesowych i danych, w oparciu, o które zaprojektujesz koncepcję rozwiązania odpowiadającego na cele i problemy klientów;
modelowanie i prezentacja procesów biznesowych (np. UML, BPMN)/ dokumentacji biznesowej i technicznej/;
tworzenie cyklicznych raportów i analiz przy wykorzystaniu MS Excel, MS Power Point, MS Visio, systemów Bussines Intelligence;
wizualizacja danych i automatyzacja raportów do analizy, interpretacja i podejmowanie decyzji biznesowych;
testy, wdrażanie i stabilizacja rozwiązań biznesowych, poprzez monitorowanie, analizę i interpretację KPI;
aktywny udział w doskonaleniu i rozwijaniu produktów i usług dostarczanych do klientów;
bieżąca współpraca i bezpośrednia komunikacja telefoniczna i mailowa z klientem oraz zespołem projektowym;
prowadzenie szkoleń dla użytkowników przy wykorzystaniu systemów dziedzinowych i narzędzi Bussines Intelligence;
definiowanie, uzgadnianie i analiza wymagań biznesowych i danych, w oparciu, o które zaprojektujesz koncepcję rozwiązania odpowiadającego na cele i problemy klientów;
modelowanie i prezentacja procesów biznesowych (np. UML, BPMN)/ dokumentacji biznesowej i technicznej/;
tworzenie cyklicznych raportów i analiz przy wykorzystaniu MS Excel, MS Power Point, MS Visio, systemów Bussines Intelligence;
wizualizacja danych i automatyzacja raportów do analizy, interpretacja i podejmowanie decyzji biznesowych;
testy, wdrażanie i stabilizacja rozwiązań biznesowych, poprzez monitorowanie, analizę i interpretację KPI;
aktywny udział w doskonaleniu i rozwijaniu produktów i usług dostarczanych do klientów;
bieżąca współpraca i bezpośrednia komunikacja telefoniczna i mailowa z klientem oraz zespołem projektowym;
prowadzenie szkoleń dla użytkowników przy wykorzystaniu systemów dziedzinowych i narzędzi Bussines Intelligence;
Twoim głównym zadaniem będzie praca na styku biznesu i technologii oraz poszukiwanie produktów IT automatyzujących procesy i wspierających mądre zarządzanie jednostkami ochrony zdrowia w Polsce
Twoja praca będzie polegała na:
» poszukiwaniu, analizie i benchmarku rynkowym produktów IT dedykowanych do sektora ochrony zdrowia,
» analizie potrzeb i wyzwań przed jakim stoją decydenci jednostek ochrony zdrowia,
» kreowaniu i zarządzaniu portfolio produktów,
» wdrażaniu produktów do oferty firmy,
» opracowaniu strategii sprzedaży i pozyskaniu pierwszych klientów dla nowych produktów,
» opracowanie komunikacji marketingowo-sprzedażowej,
» wsparcie zespołu handlowego w pierwszych projektach sprzedażowych
o współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług ogólnofirmowych,
o administrowanie powierzchnią biurową spółki,
o koordynacja floty samochodów firmowych,
o koordynowanie procesu obiegu dokumentów firmowych, np. umów, dokumentów finansowo-księgowych,
» codzienna koordynacja przepływu informacji i współpracy pomiędzy zarządem, a pracownikami, księgowością, managerami, partnerami biznesowymi,
» organizowanie i obsługa spotkań zespołów,
» przygotowywanie protokołów i weryfikowania uzgodnień ze spotkań,
» wsparcie w opracowywaniu i prezentacji raportów/ analiz/ dokumentacji na potrzeby informacji zarządczej i zarządzania produktami, sprzedażą zarówno cykliczne jak i ad-hoc przy wykorzystaniu MS Excel i systemów Bussines Intelligence,
» wsparcie w procesie budżetowania i raportowania finansowego (planowanie, monitorowanie wykonania, identyfikacja istotnych odchyleń),
» koordynacja projektów wewnętrznych (np. w zakresie sprawozdawczości zarządczej, spotkań integracyjnych)
Młodszy Analityk biznesowy - Konsultant ds. wdrożeń
dolnośląskie
Wygasła: 07.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Twoim głównym zadaniem będzie wspieranie zespołu projektowego platformy workflow w:
» analizie potrzeb klienta i przygotowaniu dla niego rozwiązań usprawniających procesy administracyjne przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi informatycznych,
» doradztwie z funkcjonalności platformy w połączeniu z koncepcją biznesową i techniczną budowanych obiegów dokumentów,
» projektowaniu, tworzeniu i wdrażaniu obiegów na platformie BOSFLOW,
» integracji BOSFLOW z innymi systemami, np. finansowo – księgowymi,
» konfiguracji aplikacji/ obiegów,
» przekazywaniu wiedzy użytkownikom o obsłudze systemu,
» pomocy klientom podczas projektu wdrożenia i bieżącego użytkowania oprogramowania (1 i 2 linia wsparcia)