Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zakup i sprzedaż rzepaku na rynku polskim klientom lokalnym oraz na eksport
Współpraca z transportem i logistyką, działem zapewnienia jakości, handlowcami i menedżerami ds. kredytów, aby zapewnić sprawną realizację
Bezpośrednia współpraca z klientami, dostawcami i partnerami biznesowymi, aby zaspokoić ich potrzeby w zakresie rozwiązywania problemów i tworzyć z nimi nowe możliwości biznesowe
Planowanie zakupów i transportu, aby zmaksymalizować zyskowne wykorzystanie zapasów i obiektów magazynowych oraz zmaksymalizować marżę
Sporządzanie raportów dotyczących pozycji i przeglądu rynku na podstawie dostępnych danych i informacji rynkowych
Ścisła współpraca z innymi zespołami zajmującymi się nasionami oleistymi w Europie
Wprowadzanie bieżących danych i generowanie raportów z dostępnych baz i systemów zarządzania umowami
Zakup i sprzedaż rzepaku na rynku polskim klientom lokalnym oraz na eksport
Współpraca z transportem i logistyką, działem zapewnienia jakości, handlowcami i menedżerami ds. kredytów, aby zapewnić sprawną realizację
Bezpośrednia współpraca z klientami, dostawcami i partnerami biznesowymi, aby zaspokoić ich potrzeby w zakresie rozwiązywania problemów i tworzyć z nimi nowe możliwości biznesowe
Planowanie zakupów i transportu, aby zmaksymalizować zyskowne wykorzystanie zapasów i obiektów magazynowych oraz zmaksymalizować marżę
Sporządzanie raportów dotyczących pozycji i przeglądu rynku na podstawie dostępnych danych i informacji rynkowych
Ścisła współpraca z innymi zespołami zajmującymi się nasionami oleistymi w Europie
Wprowadzanie bieżących danych i generowanie raportów z dostępnych baz i systemów zarządzania umowami
Zakup i sprzedaż rzepaku na rynku polskim klientom lokalnym oraz na eksport
Współpraca z transportem i logistyką, działem zapewnienia jakości, handlowcami i menedżerami ds. kredytów, aby zapewnić sprawną realizację
Bezpośrednia współpraca z klientami, dostawcami i partnerami biznesowymi, aby zaspokoić ich potrzeby w zakresie rozwiązywania problemów i tworzyć z nimi nowe możliwości biznesowe
Planowanie zakupów i transportu, aby zmaksymalizować zyskowne wykorzystanie zapasów i obiektów magazynowych oraz zmaksymalizować marżę
Sporządzanie raportów dotyczących pozycji i przeglądu rynku na podstawie dostępnych danych i informacji rynkowych
Ścisła współpraca z innymi zespołami zajmującymi się nasionami oleistymi w Europie
Wprowadzanie bieżących danych i generowanie raportów z dostępnych baz i systemów zarządzania umowami
Partner with key leaders on the execution of complex local people and culture plans – work on site minimum 3 days per week (Bielany Wrocławskie)
Provide partnership and solutions to improve performance, engagement, recruiting and retention to increase productivity and mitigate people risks while also building an inclusive culture
Deploy workforce plans, learning programs, talent acquisition activities and other talent programs and projects at the location
Communicate and adopt complex diversity, equity and inclusion policies and practices in plant locations
Leverage complex reports and dashboards to measure and analyze human resources and business performance metrics at plant locations
Respond to employee and manager inquiries received on site and identify themes, triage every day grievance matters, partner with essential teams to investigate serious and sensitive matters and manage on site audits
Serve as location lead to drive local deployment of related activities and partner across the teams to best serve the client
Independently handle complex issues with minimal supervision, while escalating only the most complex issues to appropriate staff
Partner with key leaders on the execution of complex local people and culture plans – work on site minimum 3 days per week (Bielany Wrocławskie)
Provide partnership and solutions to improve performance, engagement, recruiting and retention to increase productivity and mitigate people risks while also building an inclusive culture
Deploy workforce plans, learning programs, talent acquisition activities and other talent programs and projects at the location
Communicate and adopt complex diversity, equity and inclusion policies and practices in plant locations
Leverage complex reports and dashboards to measure and analyze human resources and business performance metrics at plant locations
Respond to employee and manager inquiries received on site and identify themes, triage every day grievance matters, partner with essential teams to investigate serious and sensitive matters and manage on site audits
Serve as location lead to drive local deployment of related activities and partner across the teams to best serve the client
Independently handle complex issues with minimal supervision, while escalating only the most complex issues to appropriate staff
Partner with key leaders on the execution of complex local people and culture plans – work on site minimum 3 days per week (Bielany Wrocławskie)
Provide partnership and solutions to improve performance, engagement, recruiting and retention to increase productivity and mitigate people risks while also building an inclusive culture
Deploy workforce plans, learning programs, talent acquisition activities and other talent programs and projects at the location
Communicate and adopt complex diversity, equity and inclusion policies and practices in plant locations
Leverage complex reports and dashboards to measure and analyze human resources and business performance metrics at plant locations
Respond to employee and manager inquiries received on site and identify themes, triage every day grievance matters, partner with essential teams to investigate serious and sensitive matters and manage on site audits
Serve as location lead to drive local deployment of related activities and partner across the teams to best serve the client
Independently handle complex issues with minimal supervision, while escalating only the most complex issues to appropriate staff
Marketing and Communication Specialist, Retail channel, Eastern Europe Region
Wołoska 22, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 02.05.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Execute and coordinate multi channel (including e-commerce) marketing communications and promotion efforts for diverse portfolio of brands
Identify and implement marketing strategies and programs in collaboration with sales and technical teams to drive and support launch of new products, services, solutions (7Ps)
Co-create and implement annual marketing and communications plans in line with the brand and digital communication strategy
Provide market intelligence (key customer/end-user trends, competitive environment and customer’s needs) to create and develop strategies by animal species
Collaborate, co-create, provide guidelines and best regional/global practices to support trade marketing community (sales team) capabilities development and ensure marketing & communication plans are effectively fulfilled
Lead brand management (global go-to-market/local product brands) in the region for the assigned channel
Independently solve moderately complex issues with minimal supervision, while escalating more complex issues to appropriate staff
Prowadzenie takich projektów jak np. wdrażanie nowych narzędzi i procesów
Projektowanie i rozwijanie złożonych narzędzi i systemów do modelowania analitycznego
Przeprowadzanie rozbudowanych analiz wymagających ogólnego zrozumienia zasad, koncepcji i praktyk zarządzania danymi i projektowania danych analitycznych
Odpowiedzialność za jakość, kompletność i spójność zarządzanych danych
Współpraca z liderami funkcjonalnymi, aby zapewnić zgodność z procesami i procedurami dotyczącymi danych
Ścisła współpraca z takimi zespołami jak: formulacji, marketingu strategicznego i technologii, sprzedaży i zaopatrzenia, cenowym, finansowym
Mogą obowiązywać inne obowiązki zgodne z przydzielonymi
Prowadzenie takich projektów jak np. wdrażanie nowych narzędzi i procesów
Projektowanie i rozwijanie złożonych narzędzi i systemów do modelowania analitycznego
Przeprowadzanie rozbudowanych analiz wymagających ogólnego zrozumienia zasad, koncepcji i praktyk zarządzania danymi i projektowania danych analitycznych
Odpowiedzialność za jakość, kompletność i spójność zarządzanych danych
Współpraca z liderami funkcjonalnymi, aby zapewnić zgodność z procesami i procedurami dotyczącymi danych
Ścisła współpraca z takimi zespołami jak: formulacji, marketingu strategicznego i technologii, sprzedaży i zaopatrzenia, cenowym, finansowym
Mogą obowiązywać inne obowiązki zgodne z przydzielonymi
Prowadzenie takich projektów jak np. wdrażanie nowych narzędzi i procesów
Projektowanie i rozwijanie złożonych narzędzi i systemów do modelowania analitycznego
Przeprowadzanie rozbudowanych analiz wymagających ogólnego zrozumienia zasad, koncepcji i praktyk zarządzania danymi i projektowania danych analitycznych
Odpowiedzialność za jakość, kompletność i spójność zarządzanych danych
Współpraca z liderami funkcjonalnymi, aby zapewnić zgodność z procesami i procedurami dotyczącymi danych
Ścisła współpraca z takimi zespołami jak: formulacji, marketingu strategicznego i technologii, sprzedaży i zaopatrzenia, cenowym, finansowym
Mogą obowiązywać inne obowiązki zgodne z przydzielonymi
Analityk ds. operacji i finansów łańcucha dostaw (Europa Wschodnia)
Wołoska 22, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 14.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapewnienie wsparcia w zakresie finansów regionalnemu zespołowi zarządzającemu zakładami produkcyjnymi
Pomoc lokalnym zespołom oparta na zrozumieniu ryzyka i wyzwań będących częścią prowadzonej działalności oraz wspierających strategie firmy
Zarządzanie procesami księgowania i kontroli wydatków oraz analiza miesięcznych kosztów produkcji i wydajność zakładu
Kontrola i analiza miesięcznej wyceny zapasów oraz wydajności operacyjnej lokalizacji w stosunku do celów
Kontrola przepływu towarów i komunikowanie wyników procesu produkcyjnego odpowiednim interesariuszom
Kontrola dostaw i weryfikacja, czy odbiór surowców jest fakturowany, przeprowadzone zostały inspekcje ważenia, przegląd procedur dotyczących funkcjonowania kontroli produktów i wszystkie reklasyfikacje zapasów
Wsparcie ciągłego doskonalenia zespołu finansowego, kwestionowanie status quo i odgrywanie wiodącej roli w zwiększaniu efektywności i wydajności całego zespołu finansowego
Specjalistyczne doradztwo kolegom z działów HR i biznesom w swoim zasięgu geograficznym, który obejmuje głównie Polskę, a także Czechy, Węgry, Bułgarię, Rumunię i Ukrainę
Identyfikowanie i koordynowanie działań wewnętrznych i zewnętrznych tak, aby umożliwić firmie wywiązanie się z obowiązków związanych z przestrzeganiem przepisów prawnych
Pierwsza linia wparcia w przypadku złożonych pytań dotyczących relacji pracowniczych, dostarczanie wskazówek i udzielanie konsultacji oraz kontrola, czy klienci wewnętrzni korzystają z dostępnych narzędzi i zasobów
Uczestnictwo w szkoleniach i konsultacjach dotyczących relacji pracowniczych i powiązanych tematów, zasad i procedur. Dzielenie się swoją wiedzą ze współpracownikami z działów HR i liderami biznesowymi w zależności od potrzeb
Pomoc w przygotowaniu audytów, raportów i przeglądów zgodności dotyczących lokalnych przepisów i programów
Partner with key leaders on the execution of complex local people and culture plans – work on site minimum 3 days per week (Bielany Wrocławskie)
Provide partnership and solutions to improve performance, engagement, recruiting and retention to increase productivity and mitigate people risks while also building an inclusive culture
Deploy workforce plans, learning programs, talent acquisition activities and other talent programs and projects at the location
Communicate and adopt complex diversity, equity and inclusion policies and practices in plant locations
Leverage complex reports and dashboards to measure and analyze human resources and business performance metrics at plant locations
Respond to employee and manager inquiries received on site and identify themes, triage every day grievance matters, partner with essential teams to investigate serious and sensitive matters and manage on site audits
Serve as location lead to drive local deployment of related activities and partner across the teams to best serve the client
Independently handle complex issues with minimal supervision, while escalating only the most complex issues to appropriate staff
Partner with key leaders on the execution of complex local people and culture plans – work on site minimum 3 days per week (Bielany Wrocławskie)
Provide partnership and solutions to improve performance, engagement, recruiting and retention to increase productivity and mitigate people risks while also building an inclusive culture
Deploy workforce plans, learning programs, talent acquisition activities and other talent programs and projects at the location
Communicate and adopt complex diversity, equity and inclusion policies and practices in plant locations
Leverage complex reports and dashboards to measure and analyze human resources and business performance metrics at plant locations
Respond to employee and manager inquiries received on site and identify themes, triage every day grievance matters, partner with essential teams to investigate serious and sensitive matters and manage on site audits
Serve as location lead to drive local deployment of related activities and partner across the teams to best serve the client
Independently handle complex issues with minimal supervision, while escalating only the most complex issues to appropriate staff
Partner with key leaders on the execution of complex local people and culture plans – work on site minimum 3 days per week (Bielany Wrocławskie)
Provide partnership and solutions to improve performance, engagement, recruiting and retention to increase productivity and mitigate people risks while also building an inclusive culture
Deploy workforce plans, learning programs, talent acquisition activities and other talent programs and projects at the location
Communicate and adopt complex diversity, equity and inclusion policies and practices in plant locations
Leverage complex reports and dashboards to measure and analyze human resources and business performance metrics at plant locations
Respond to employee and manager inquiries received on site and identify themes, triage every day grievance matters, partner with essential teams to investigate serious and sensitive matters and manage on site audits
Serve as location lead to drive local deployment of related activities and partner across the teams to best serve the client
Independently handle complex issues with minimal supervision, while escalating only the most complex issues to appropriate staff
Collaborate with businesses, application data owners and Project team members to define requirements and deploy the global ANH Data Strategy Framework
Participate in the decision-making process related to (SAP) Master Data standards, solutions, and guidelines
Develop technical documents based on Cargill technologies and ensure they are designed and built to be sustainable and robust
Perform end-to-end data assessments, anticipate changes impact, and understand the dependencies between processes, different master data objects and technology
Provide technical guidance through all SAP Deployment phases like data migration, field mapping, data deduplication, data cleansing, data harmonization, etc
Analyze data setups and integration, suggest improvements and path to implementation
Navigate between different projects and provide input on technical restrictions, synergy and /or impact
Independently handle complex issues with minimal supervision, while escalating only the most complex issues to ANH Data Leadership team
Support testing activities with different technologies, coordinate global data tools rollout or maintenance in the region
Ensure alignment with project timelines, process mapping, solution design and construction, testing, training, implementation, stabilization, and transition to steady state
Report regularly to Data Owners issues, risks, opportunities, and requirements evaluation
Collaborate with businesses, application data owners and Project team members to define requirements and deploy the global ANH Data Strategy Framework
Participate in the decision-making process related to (SAP) Master Data standards, solutions, and guidelines
Develop technical documents based on Cargill technologies and ensure they are designed and built to be sustainable and robust
Perform end-to-end data assessments, anticipate changes impact, and understand the dependencies between processes, different master data objects and technology
Provide technical guidance through all SAP Deployment phases like data migration, field mapping, data deduplication, data cleansing, data harmonization, etc
Analyze data setups and integration, suggest improvements and path to implementation
Navigate between different projects and provide input on technical restrictions, synergy and /or impact
Independently handle complex issues with minimal supervision, while escalating only the most complex issues to ANH Data Leadership team
Support testing activities with different technologies, coordinate global data tools rollout or maintenance in the region
Ensure alignment with project timelines, process mapping, solution design and construction, testing, training, implementation, stabilization, and transition to steady state
Report regularly to Data Owners issues, risks, opportunities, and requirements evaluation
Utrzymywanie stałych klientów oraz pozyskiwanie nowych, dostarczając produkty, usługi i ciekawe rozwiązania - na terenie województwa Zachodniopomorskiego
Opracowywanie i dostarczanie demonstracji produktów, ofert sprzedaży i prezentacji partnerom handlowym i dystrybutorom
Monitorowanie aktywności klientów i konkurencji oraz trendów branżowych
Wspieranie rozwoju biznesu poprzez rozpowszechnianie korzystnych informacji o organizacji oraz jej produktach i usługach
Zarządzanie powierzoną siecią dystrybucyjną, prowadzenie negocjacji handlowych oraz budowanie przewagi konkurencyjnej
Realizacja polityki handlowej firmy na wyznaczonym terenie
Realizacja celów budżetowych oraz odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe
Utrzymywanie stałych klientów oraz pozyskiwanie nowych, dostarczając produkty, usługi i ciekawe rozwiązania - na terenie województwa Zachodniopomorskiego
Opracowywanie i dostarczanie demonstracji produktów, ofert sprzedaży i prezentacji partnerom handlowym i dystrybutorom
Monitorowanie aktywności klientów i konkurencji oraz trendów branżowych
Wspieranie rozwoju biznesu poprzez rozpowszechnianie korzystnych informacji o organizacji oraz jej produktach i usługach
Zarządzanie powierzoną siecią dystrybucyjną, prowadzenie negocjacji handlowych oraz budowanie przewagi konkurencyjnej
Realizacja polityki handlowej firmy na wyznaczonym terenie
Realizacja celów budżetowych oraz odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe
Utrzymywanie stałych klientów oraz pozyskiwanie nowych, dostarczając produkty, usługi i ciekawe rozwiązania - na terenie województwa Zachodniopomorskiego
Opracowywanie i dostarczanie demonstracji produktów, ofert sprzedaży i prezentacji partnerom handlowym i dystrybutorom
Monitorowanie aktywności klientów i konkurencji oraz trendów branżowych
Wspieranie rozwoju biznesu poprzez rozpowszechnianie korzystnych informacji o organizacji oraz jej produktach i usługach
Zarządzanie powierzoną siecią dystrybucyjną, prowadzenie negocjacji handlowych oraz budowanie przewagi konkurencyjnej
Realizacja polityki handlowej firmy na wyznaczonym terenie
Realizacja celów budżetowych oraz odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe
Support global trade operation and compliance team and businesses with classifications disputes, country of origin determinations, regulated product flows, free trade agreement validations and other programs required for compliant cross border trade;
Support businesses as customs regulatory and legislative changes occur;
Conduct import and export risk assessments, providing strategy and planning support for Cargill business units involved in import and export activities;
Retrieve information in response to moderate risk audits and information requests from external customs authorities, verifying with more senior team members;
Perform customs compliance tasks and actively participate on projects associated with customs compliance with minimal supervision, while escalating more complex issues to appropriate staff;
Implement objectives for trade risk management, trade flow and supply chains, using key customs attributes;
Assist with structuring all aspects of corporate customs compliance policies and guidelines, liaising with government and associations to build a reputation of compliance;
Serve as a specialist within the employee and labor relations team to provide relevant and effective consulting services to businesses for the geographic region in scope
Coordinate information and policy sharing, from internal and external sources, to enable businesses to meet their compliance obligations
Act as the expert point of contact for employee relations questions, provide guidance and consultation (also to Plant HR colleagues) and make sure internal clients are using the tools and resources available
Participate in training and consultation on employee relations and compliance related topics, policies and procedures
Help prepare audits, reporting and compliance reviews pertaining to local regulations and programs
Independently solve moderately complex issues with minimal supervision, while escalating more complex issues to appropriate staff
Partner with key leaders on the execution of moderately complex local people and culture plans
Support the identification and implementation of solutions to improve performance, engagement, recruiting and retention to increase productivity and mitigate people risks for the plant while also building an inclusive culture
Support execution of workforce plans, learning programs, talent acquisition activities and other talent programs and projects at the location
Communicate and adopt diversity, equity and inclusion policies and practices in plant locations
Leverage moderately complex reports and dashboards to measure and analyze human resources and business performance metrics at plant locations
Provide support to plant supervisors and employees, act as the first point of contact for related questions, onboard new employees, triage every day grievance matters support leave management and manage on site audits
Independently solve moderately complex issues with minimal supervision, while escalating more complex issues to appropriate staff
Partner with key leaders on the execution of moderately complex local people and culture plans
Support the identification and implementation of solutions to improve performance, engagement, recruiting and retention to increase productivity and mitigate people risks for the plant while also building an inclusive culture
Support execution of workforce plans, learning programs, talent acquisition activities and other talent programs and projects at the location
Communicate and adopt diversity, equity and inclusion policies and practices in plant locations
Leverage moderately complex reports and dashboards to measure and analyze human resources and business performance metrics at plant locations
Provide support to plant supervisors and employees, act as the first point of contact for related questions, onboard new employees, triage every day grievance matters support leave management and manage on site audits
Independently solve moderately complex issues with minimal supervision, while escalating more complex issues to appropriate staff
Partner with key leaders on the execution of moderately complex local people and culture plans
Support the identification and implementation of solutions to improve performance, engagement, recruiting and retention to increase productivity and mitigate people risks for the plant while also building an inclusive culture
Support execution of workforce plans, learning programs, talent acquisition activities and other talent programs and projects at the location
Communicate and adopt diversity, equity and inclusion policies and practices in plant locations
Leverage moderately complex reports and dashboards to measure and analyze human resources and business performance metrics at plant locations
Provide support to plant supervisors and employees, act as the first point of contact for related questions, onboard new employees, triage every day grievance matters support leave management and manage on site audits
Independently solve moderately complex issues with minimal supervision, while escalating more complex issues to appropriate staff
Partner with key leaders on the execution of moderately complex local people and culture plans
Support the identification and implementation of solutions to improve performance, engagement, recruiting and retention to increase productivity and mitigate people risks for the plant while also building an inclusive culture
Support execution of workforce plans, learning programs, talent acquisition activities and other talent programs and projects at the location
Communicate and adopt diversity, equity and inclusion policies and practices in plant locations
Leverage moderately complex reports and dashboards to measure and analyze human resources and business performance metrics at plant locations
Provide support to plant supervisors and employees, act as the first point of contact for related questions, onboard new employees, triage every day grievance matters support leave management and manage on site audits
Independently solve moderately complex issues with minimal supervision, while escalating more complex issues to appropriate staff
Partner with key leaders on the execution of moderately complex local people and culture plans
Support the identification and implementation of solutions to improve performance, engagement, recruiting and retention to increase productivity and mitigate people risks for the plant while also building an inclusive culture
Support execution of workforce plans, learning programs, talent acquisition activities and other talent programs and projects at the location
Communicate and adopt diversity, equity and inclusion policies and practices in plant locations
Leverage moderately complex reports and dashboards to measure and analyze human resources and business performance metrics at plant locations
Provide support to plant supervisors and employees, act as the first point of contact for related questions, onboard new employees, triage every day grievance matters support leave management and manage on site audits
Independently solve moderately complex issues with minimal supervision, while escalating more complex issues to appropriate staff
Partner with key leaders on the execution of complex local people and culture plans
Provide partnership and solutions to improve performance, engagement, recruiting and retention to increase productivity and mitigate people risks while also building an inclusive culture
Deploy workforce plans, learning programs, talent acquisition activities and other talent programs and projects at the location - role will be mostly site based (Bielany Wrocławskie), including few days per month of travels (visits in Dobroszyce)
Communicate and adopt complex diversity, equity and inclusion policies and practices in plant locations
Leverage complex reports and dashboards to measure and analyze human resources and business performance metrics at plant locations
Respond to employee and manager inquiries received on site and identify themes, triage every day grievance matters, partner with essential teams to investigate serious and sensitive matters and manage on site audits
Serve as location lead to drive local deployment of related activities and partner across the teams to best serve the client
Independently handle complex issues with minimal supervision, while escalating only the most complex issues to appropriate staff
Partner with key leaders on the execution of complex local people and culture plans
Provide partnership and solutions to improve performance, engagement, recruiting and retention to increase productivity and mitigate people risks while also building an inclusive culture
Deploy workforce plans, learning programs, talent acquisition activities and other talent programs and projects at the location - role will be mostly site based (Bielany Wrocławskie), including few days per month of travels (visits in Dobroszyce)
Communicate and adopt complex diversity, equity and inclusion policies and practices in plant locations
Leverage complex reports and dashboards to measure and analyze human resources and business performance metrics at plant locations
Respond to employee and manager inquiries received on site and identify themes, triage every day grievance matters, partner with essential teams to investigate serious and sensitive matters and manage on site audits
Serve as location lead to drive local deployment of related activities and partner across the teams to best serve the client
Independently handle complex issues with minimal supervision, while escalating only the most complex issues to appropriate staff
Partner with key leaders on the execution of complex local people and culture plans
Provide partnership and solutions to improve performance, engagement, recruiting and retention to increase productivity and mitigate people risks while also building an inclusive culture
Deploy workforce plans, learning programs, talent acquisition activities and other talent programs and projects at the location - role will be mostly site based (Bielany Wrocławskie), including few days per month of travels (visits in Dobroszyce)
Communicate and adopt complex diversity, equity and inclusion policies and practices in plant locations
Leverage complex reports and dashboards to measure and analyze human resources and business performance metrics at plant locations
Respond to employee and manager inquiries received on site and identify themes, triage every day grievance matters, partner with essential teams to investigate serious and sensitive matters and manage on site audits
Serve as location lead to drive local deployment of related activities and partner across the teams to best serve the client
Independently handle complex issues with minimal supervision, while escalating only the most complex issues to appropriate staff
Establish strategies to provide strategic vision to the project team utilizing extensive knowledge of build project management practices and ensures best practices are incorporated into project delivery to champion safety, meet regulatory requirements and deliver build projects with excellence
Organize and coordinate low to medium complexity projects utilizing the project management framework to achieve project objectives
Oversee project progress and key metrics to mitigate risk and increase project performance
Prepare, administer and control operational aspects of assigned projects
Lead the selection of tools and techniques to proactively control project outcomes to deliver a successful project
Partner collaboratively with business stakeholders to ensure the business value and technical benefits are enabled
Establish, implement and assess the status of projects and budgets, handle schedules and prepare status reports
Develop plans and deliver results in a fast-changing business or regulatory environment, while leading and developing a team of experienced professionals and supervisors, coaching and making decisions related to talent management hiring, performance and disciplinary actions. You will also collaborate with managers and supervisors in your organization to ensure staff selections align with current and future needs
Establish strategies to provide strategic vision to the project team utilizing extensive knowledge of build project management practices and ensures best practices are incorporated into project delivery to champion safety, meet regulatory requirements and deliver build projects with excellence
Organize and coordinate low to medium complexity projects utilizing the project management framework to achieve project objectives
Oversee project progress and key metrics to mitigate risk and increase project performance
Prepare, administer and control operational aspects of assigned projects
Lead the selection of tools and techniques to proactively control project outcomes to deliver a successful project
Partner collaboratively with business stakeholders to ensure the business value and technical benefits are enabled
Establish, implement and assess the status of projects and budgets, handle schedules and prepare status reports
Develop plans and deliver results in a fast-changing business or regulatory environment, while leading and developing a team of experienced professionals and supervisors, coaching and making decisions related to talent management hiring, performance and disciplinary actions. You will also collaborate with managers and supervisors in your organization to ensure staff selections align with current and future needs
Establish strategies to provide strategic vision to the project team utilizing extensive knowledge of build project management practices and ensures best practices are incorporated into project delivery to champion safety, meet regulatory requirements and deliver build projects with excellence
Organize and coordinate low to medium complexity projects utilizing the project management framework to achieve project objectives
Oversee project progress and key metrics to mitigate risk and increase project performance
Prepare, administer and control operational aspects of assigned projects
Lead the selection of tools and techniques to proactively control project outcomes to deliver a successful project
Partner collaboratively with business stakeholders to ensure the business value and technical benefits are enabled
Establish, implement and assess the status of projects and budgets, handle schedules and prepare status reports
Develop plans and deliver results in a fast-changing business or regulatory environment, while leading and developing a team of experienced professionals and supervisors, coaching and making decisions related to talent management hiring, performance and disciplinary actions. You will also collaborate with managers and supervisors in your organization to ensure staff selections align with current and future needs
Establish strategies to provide strategic vision to the project team utilizing extensive knowledge of build project management practices and ensures best practices are incorporated into project delivery to champion safety, meet regulatory requirements and deliver build projects with excellence
Organize and coordinate low to medium complexity projects utilizing the project management framework to achieve project objectives
Oversee project progress and key metrics to mitigate risk and increase project performance
Prepare, administer and control operational aspects of assigned projects
Lead the selection of tools and techniques to proactively control project outcomes to deliver a successful project
Partner collaboratively with business stakeholders to ensure the business value and technical benefits are enabled
Establish, implement and assess the status of projects and budgets, handle schedules and prepare status reports
Develop plans and deliver results in a fast-changing business or regulatory environment, while leading and developing a team of experienced professionals and supervisors, coaching and making decisions related to talent management hiring, performance and disciplinary actions. You will also collaborate with managers and supervisors in your organization to ensure staff selections align with current and future needs
Establish strategies to provide strategic vision to the project team utilizing extensive knowledge of build project management practices and ensures best practices are incorporated into project delivery to champion safety, meet regulatory requirements and deliver build projects with excellence
Organize and coordinate low to medium complexity projects utilizing the project management framework to achieve project objectives
Oversee project progress and key metrics to mitigate risk and increase project performance
Prepare, administer and control operational aspects of assigned projects
Lead the selection of tools and techniques to proactively control project outcomes to deliver a successful project
Partner collaboratively with business stakeholders to ensure the business value and technical benefits are enabled
Establish, implement and assess the status of projects and budgets, handle schedules and prepare status reports
Develop plans and deliver results in a fast-changing business or regulatory environment, while leading and developing a team of experienced professionals and supervisors, coaching and making decisions related to talent management hiring, performance and disciplinary actions. You will also collaborate with managers and supervisors in your organization to ensure staff selections align with current and future needs
Establish strategies to provide strategic vision to the project team utilizing extensive knowledge of build project management practices and ensures best practices are incorporated into project delivery to champion safety, meet regulatory requirements and deliver build projects with excellence
Organize and coordinate low to medium complexity projects utilizing the project management framework to achieve project objectives
Oversee project progress and key metrics to mitigate risk and increase project performance
Prepare, administer and control operational aspects of assigned projects
Lead the selection of tools and techniques to proactively control project outcomes to deliver a successful project
Partner collaboratively with business stakeholders to ensure the business value and technical benefits are enabled
Establish, implement and assess the status of projects and budgets, handle schedules and prepare status reports
Develop plans and deliver results in a fast-changing business or regulatory environment, while leading and developing a team of experienced professionals and supervisors, coaching and making decisions related to talent management hiring, performance and disciplinary actions. You will also collaborate with managers and supervisors in your organization to ensure staff selections align with current and future needs
Execute and coordinate multi-channel marketing, communications and promotion efforts for diverse portfolio of brands
Identify and implement marketing strategies and programs in collaboration with sales and technical teams to launch new products, services and solutions (7Ps)
Create and implement an annual plan for marketing and communications in line with the brand and digital communication strategy
Provide information about market, key trends, competitive environment and customer’s needs to create and develop strategies by animal species
Lead, develop and coordinate the work of direct report to ensure marketing & communication plan is fulfilled (team management)
Support internal communications and activities to achieve business objectives and increase employees’ engagement
Support development of guidelines, tools, templates and instructions to ensure compliance of sensitive customs data
Contribute to customs data projects, special trade programs and implement regulatory requirements
Support process improvements that identify significant customs benefits and mitigates risks
Use technical knowledge to determine the preferential origin qualification in EMEA (FTA), review customs data and provide insights to business, operational and functional partners
Support external queries, ruling and audits related to customs, etc
Independently handle complex issues with minimal supervision, while escalating only the most complex issues to appropriate staff
Obsługa dokumentacji księgowej i finansowej, księgowanie faktur zakupu (głównie surowcowych i transportowych), wyjaśnienie wszelkich niezgodności między fakturą dostawcy a danymi w systemie, kontakt z dostawcami
Wykonywanie podstawowych obowiązków księgowych tj. sprawdzenie wezwań do zapłaty, potwierdzanie sald z dostawcami, uzgadnianie kont księgowych, archiwizacja dokumentów, uczestnictwo w pracach związanych z zamknięciem miesiąca i roku
Przygotowanie dokumentów do kontroli, audytów, innych działów
Organizacja podstawowych kwestii i problemów pod bezpośrednim nadzorem, jednocześnie eskalując bardziej złożone problemy do odpowiedniego personelu
Obsługa dokumentacji księgowej i finansowej, księgowanie faktur zakupu (głównie surowcowych i transportowych), wyjaśnienie wszelkich niezgodności między fakturą dostawcy a danymi w systemie, kontakt z dostawcami
Wykonywanie podstawowych obowiązków księgowych tj. sprawdzenie wezwań do zapłaty, potwierdzanie sald z dostawcami, uzgadnianie kont księgowych, archiwizacja dokumentów, uczestnictwo w pracach związanych z zamknięciem miesiąca i roku
Przygotowanie dokumentów do kontroli, audytów, innych działów
Organizacja podstawowych kwestii i problemów pod bezpośrednim nadzorem, jednocześnie eskalując bardziej złożone problemy do odpowiedniego personelu
Osoba na tym stanowisku jest odpowiedzialna za:
- przepływ
archiwizację
sprawdzanie umów sprzedaży i zakupu dla wyznaczonych lokalizacji;
- rejestrację wszystkich dokumentów przychodzących oraz wprowadzanie zmian w umowach w systemie;
- współpracę z zespołami sprzedaży
handlu
łańcucha dostaw
działem prawnym i kredytowym w wielu lokalizacjach
aby zapewnić dokładne administrowanie dokumentów;
- dokładne przetwarzanie umów sprzedaży i zakupu oraz wprowadzanie ich do systemów ERP dla kilku lokalizacji;
- sprawdzanie poszczególnych punktów zapisanych w umowach; w przypadku niejasności w zapisie organizacja bezpośredniego kontaktu z odpowiedzialnymi działami w celu znalezienia rozwiązania;
- przetwarzanie wszelkich zmian w umowach sprzedaży i zakupu w systemie w oparciu o informacje otrzymane od zespołów sprzedaży
handlu i łańcucha dostaw
po zweryfikowaniu możliwego wpływu i konsekwencji;
- dokonywanie zmian/korekt w umowach w oparciu o informacje otrzymane od zespołu sprzedaży;
- wsparcie w procesie automatyzacji procesów administracyjnych;
- obsługę złożonych problemów biurowych
administracyjnych
technicznych lub związanych z obsługą klienta pod minimalnym nadzorem
eskalując tylko najbardziej złożone problemy do odpowiedniego personelu;
- inne przydzielone obowiązki
Zarządzanie procesem zakupów Indirect z wydatkami od 100k Euro w obszarach OPEX (usługi potrzebnie dla utrzymania pracy zakładu i biura) – na terenie Polski
Ścisła współpraca z działami Utrzymanie Ruchu i Administracja, aby osiągnąć kluczowe cele w zakresie bezpieczeństwa, kosztów i harmonogramu
Odpowiedzialność za zakupy i negocjacje cen dla podległej kategorii zakupowej, między innymi zakupów: usługi związane z działaniem biura i dbania o teren zakładu (sprzątanie, ochrona, zabezpieczenie zakładu przed szkodnikami, usługi serwisowe dot. urządzeń, prace konserwacyjne, remontowe, mechaniczne, techniczne itd.)
Optymalizacja działań zakupowych, w tym: renegocjacje umów, poszukiwanie nowych dostawców i alternatywnych rozwiązań, poszukiwanie oszczędności
Współpraca z kupcami odpowiedzialnymi za inne kategorie na terenie Polski: analiza wspólnych tematów, potencjalnych optymizacji i działań na korzyść firmy
Zapewnienie lokalnej wiedzy nt. kategorii dla globalnego zespołu zakupów w zakresie wydatków regionalnych, interesariuszy i całokształtu zamówień
Planowanie i przeprowadzenie rocznych regularnych przetargów usług/prac. Analiza i selekcja ofert, wybór i podpisywanie umów z dostawcami
Stały kontakt z regionalnymi dostawcami i poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań związanych z oszczędnościami
Tworzenie analiz i raportów dla wydatków na terenie Polski
diagnozowanie oraz usuwanie powstałych w procesie produkcji usterek maszyn i urządzeń
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/-ka ds. handlowych
Wołoska 22, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 18.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
Bieżące wprowadzanie danych i generowanie specjalistycznych raportów
Codzienne raportowanie pozycji
Kalkulacja marży zakupowej
Praca na plikach zakupowych, w tym kontrola wolumenów wszystkich produktów
Wsparcie w zaplanowaniu zakupu w celu optymalizacji zapasów oraz powierzchni składowych
Bieżąca komunikacja i współpraca z działami: transportu, logistyki, jakości, windykacji i kontroli kredytowej w celu zapewnienia skutecznej realizacji kontraktowej
Badanie i analizowanie różnych możliwości transportu na rynku, w celu maksymalizacji zysków
Realizacja i koordynacja zadań w zakresie bezpieczeństwa procesowego, ppoż. i ATEX, śledzenie zmian w tym obszarze oraz przygotowanie wymaganej dokumentacji
Udział w analizach bezpieczeństwa procesowego dla instalacji przemysłowych, przeprowadzania ocen ryzyka procesowego
Identyfikacja i wdrażanie zmian w celu wspierania ciągłego doskonalenia złożonych programów i procesów w zakresie środowiska, zdrowia i bezpieczeństwa
Realizacja zadań w zakresie ochrony środowiska, m.in. zbieranie danych środowiskowych z działalności jednostek organizacyjnych do sprawozdań środowiskowych (opłaty za korzystanie ze środowiska, KOBIZE) oraz nadzór nad prowadzeniem gospodarki odpadami (BDO)
Współpraca z regionalnymi i krajowymi podmiotami zajmującymi się środowiskiem
Bieżąca współpraca z innymi działami w celu realizacji zadań związanych w bezpieczeństwem procesowym, bezpieczeństwem pracy i ochroną środowiska
Pomoc analitykom w wykonywaniu pomiarów i badań za pomocą specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego m.in. za pomocą analizatorów bliskiej podczerwieni
Zapewnienie personelowi laboratorium wsparcia technicznego w razie koniczności przy innych analizach laboratoryjnych
Przeprowadzanie badań, zmierzających do określenia jakości surowców oraz wyrobów gotowych: pasz i koncentratów, pomoc w monitorowaniu i audytowaniu wyników laboratoryjnych
Przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa pracy w laboratorium oraz wszelkich metodyk analitycznych i procedur operacyjnych w laboratorium
Udział w audytach i pomoc w przygotowaniu wymaganych dokumentów, zapewniając kompletną, aktualną i zweryfikowaną dokumentację laboratoryjną
Organizacja podstawowych kwestii i problemów analitycznych bądź dokumentacyjnymi pod bezpośrednim nadzorem, jednocześnie eskalując bardziej złożone problemy do odpowiedniego personelu
Pomoc analitykom w wykonywaniu pomiarów i badań za pomocą specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego m.in. za pomocą analizatorów bliskiej podczerwieni
Zapewnienie personelowi laboratorium wsparcia technicznego w razie koniczności przy innych analizach laboratoryjnych
Przeprowadzanie badań, zmierzających do określenia jakości surowców oraz wyrobów gotowych: pasz i koncentratów, pomoc w monitorowaniu i audytowaniu wyników laboratoryjnych
Przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa pracy w laboratorium oraz wszelkich metodyk analitycznych i procedur operacyjnych w laboratorium
Udział w audytach i pomoc w przygotowaniu wymaganych dokumentów, zapewniając kompletną, aktualną i zweryfikowaną dokumentację laboratoryjną
Organizacja podstawowych kwestii i problemów analitycznych bądź dokumentacyjnymi pod bezpośrednim nadzorem, jednocześnie eskalując bardziej złożone problemy do odpowiedniego personelu
Pomoc analitykom w wykonywaniu pomiarów i badań za pomocą specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego m.in. za pomocą analizatorów bliskiej podczerwieni
Zapewnienie personelowi laboratorium wsparcia technicznego w razie koniczności przy innych analizach laboratoryjnych
Przeprowadzanie badań, zmierzających do określenia jakości surowców oraz wyrobów gotowych: pasz i koncentratów, pomoc w monitorowaniu i audytowaniu wyników laboratoryjnych
Przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa pracy w laboratorium oraz wszelkich metodyk analitycznych i procedur operacyjnych w laboratorium
Udział w audytach i pomoc w przygotowaniu wymaganych dokumentów, zapewniając kompletną, aktualną i zweryfikowaną dokumentację laboratoryjną
Organizacja podstawowych kwestii i problemów analitycznych bądź dokumentacyjnymi pod bezpośrednim nadzorem, jednocześnie eskalując bardziej złożone problemy do odpowiedniego personelu
Odpowiedzialność za dokładne przetwarzanie umów sprzedaży i zakupu oraz wprowadzanie ich do systemu planowania zasobów przedsiębiorstwa dla kilku lokalizacji
Sprawdzanie poszczególnych punktów zapisanych w umowach. W przypadku niejasności w zapisie organizacja bezpośredniego kontaktu z odpowiedzialnymi działami w celu znalezienia rozwiązania
Przetwarzanie wszelkich zmian w umowach sprzedaży i zakupu w systemie w oparciu o informacje otrzymane od zespołów sprzedaży, handlu i łańcucha dostaw, po zweryfikowaniu możliwego wpływu i konsekwencji
Dokonywanie zmian/korekt w umowach w oparciu o informacje otrzymane od zespołu sprzedaży
Zrozumienie systemów cenowych w celu dokładnego przeliczenia umów surowcowych na umowy dotyczące produktów końcowych oraz zapewnienia pełnego i dokładnego przeglądu umów
Wsparcie w procesie automatyzacji procesów administracyjnych
Obsługa złożonych problemów biurowych, administracyjnych, technicznych lub związanych z obsługą klienta pod minimalnym nadzorem, eskalując tylko najbardziej złożone problemy do odpowiedniego personelu
Odpowiedzialność za dokładne przetwarzanie umów sprzedaży i zakupu oraz wprowadzanie ich do systemów ERP dla kilku lokalizacji
Sprawdzanie poszczególnych punktów zapisanych w umowach. W przypadku niejasności w zapisie organizacja bezpośredniego kontaktu z odpowiedzialnymi działami w celu znalezienia rozwiązania
Przetwarzanie wszelkich zmian w umowach sprzedaży i zakupu w systemie w oparciu o informacje otrzymane od zespołów sprzedaży, handlu i łańcucha dostaw, po zweryfikowaniu możliwego wpływu i konsekwencji
Dokonywanie zmian/korekt w umowach w oparciu o informacje otrzymane od zespołu sprzedaży
Zrozumienie systemów cenowych w celu dokładnego przeliczenia umów surowcowych na umowy dotyczące produktów końcowych oraz zapewnienia pełnego i dokładnego przeglądu umów
Wsparcie w procesie automatyzacji procesów administracyjnych
Obsługa złożonych problemów biurowych, administracyjnych, technicznych lub związanych z obsługą klienta pod minimalnym nadzorem, eskalując tylko najbardziej złożone problemy do odpowiedniego personelu
Realizacja i koordynacja zadań w zakresie bezpieczeństwa procesowego, ppoż. i ATEX, śledzenie zmian w tym obszarze oraz przygotowanie wymaganej dokumentacji
Udział w analizach bezpieczeństwa procesowego dla instalacji przemysłowych, przeprowadzania ocen ryzyka procesowego
Realizacja obowiązków służby BHP na terenie zakładu
Identyfikacja i wdrażanie zmian w celu wspierania ciągłego doskonalenia złożonych programów i procesów w zakresie środowiska, zdrowia i bezpieczeństwa
Realizacja zadań w zakresie ochrony środowiska, m.in. zbieranie danych środowiskowych z działalności jednostek organizacyjnych do sprawozdań środowiskowych (opłaty za korzystanie ze środowiska, KOBIZE) oraz nadzór nad prowadzeniem gospodarki odpadami (BDO)
Współpraca z regionalnymi i krajowymi podmiotami zajmującymi się środowiskiem, zdrowiem i bezpieczeństwem, aby wspierać zarządzanie ocenami oddziaływania na miejsce, pozwoleniami na eksploatację i pozwoleniami na budowę
Promowanie kultury bezpieczeństwa, przeprowadzanie szkoleń
Bieżąca współpraca z innymi działami w celu realizacji zadań związanych w bezpieczeństwem procesowym, bezpieczeństwem pracy i ochroną środowiska
Ocena złożonych zagrożeń, możliwości i skutków dla środowiska, zdrowia i bezpieczeństwa, korzystając ze swojej wiedzy na temat najlepszych praktyk branżowych, norm i przepisów oraz doradztwo w zakresie potencjalnych skutków dla interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych
Validate and coordinate import/export transactional requirements, fulfilling regulatory requirements and executing customs clearance supporting GTC Team
Work with GTC Team members, Customs brokers, Customs authorities and other governmental agencies (sanitary, veterinary, phytosanitary etc.)
Ensure compliance with free-time demurrage and maintain relationships with standard partners
Independently review or prepare documents, based on Cargill’s working instructions and Standard Operations Procedures and to meet legal, customs and fiscal requirements for import/export clearance
Manage client interaction and business partnerships to support GTC and implement agreed solutions
Execute trade activities, maintaining partnerships, to meet global trade compliance goals
Perform data (management, analysis and reporting) requirements to analyze risk trends based on audits, and monitor various metrics and customs reports
Handle basic issues and problems under direct supervision, while escalating more complex issues to appropriate staff
Execute controls to align with risk-control framework and guidance from centers of expertise to resolve cross-border issues
Serve as subject matter expert for trade compliance, with support from senior team members, to inform partners of changing government regulations and trade practices
Perform routine customs related information gathering and analysis by applying a basic understanding of HS classification, trade agreement and cross-border trade compliance
Support risk analysis and process improvements with senior team members, perform trade compliance reviews and post-transaction testing to adhere to defined processes and controls
Prepare periodic reports related to trade compliance, metrics and dashboards and assist with internal and external reporting and analysis
Identify and resolve issues in coordination with appropriate resources, and evaluate the need for internal escalation, support documentation, implementation and maintenance of processes which capture and mitigate significant customs benefits and risks
Help train team members to ensure program compliance
Execute continuous improvement strategy across locations with limited oversight
Handle basic issues and problems under direct supervision, while escalating more complex issues to appropriate staff
Obsługa dokumentacji księgowej i finansowej, księgowanie faktur zakupu (głównie surowcowych i transportowych), wyjaśnienie wszelkich niezgodności między fakturą dostawcy a danymi w systemie, kontakt z dostawcami
Wykonywanie podstawowych obowiązków księgowych tj. sprawdzenie wezwań do zapłaty, potwierdzanie sald z dostawcami, uzgadnianie kont księgowych, archiwizacja dokumentów, uczestnictwo w pracach związanych z zamknięciem miesiąca i roku
Przygotowanie dokumentów do kontroli, audytów, innych działów
Organizacja podstawowych kwestii i problemów pod bezpośrednim nadzorem, jednocześnie eskalując bardziej złożone problemy do odpowiedniego personelu
Rozliczanie kosztów analitycznych na potrzeby działu jakości
Odpowiedzialność za wsparcie w logowaniu prób laboratoryjnych
Przeprowadzanie rutynowych ilościowych i jakościowych inspekcji oraz badań laboratoryjnych surowców, produktów w trakcie procesu i produktów końcowych
Interpretowanie i dokumentowanie wyników testów w aktywnych bazach danych i przekazywanie wyników klientom wewnętrznym zgodnie z wymaganiami
Przeprowadzanie kontroli kalibracji, konserwacji zapobiegawczej i prostej naprawy oprzyrządowania analitycznego, aktualizując bieżące karty charakterystyki dotyczące specyfikacji klienta
Bieżący kontakt z działem jakości i bezpieczeństwa żywności, formulacji, a także laboratoriami zewnętrznymi
Wsparcie Regionalnego Kierownika Laboratorium w przygotowywaniu zestawień kosztów dla klientów: działu sprzedaży, jak i laboratoriów z obszaru EMEA (Węgry, Rumunia, Ukraina)
Doraźne wsparcie specjalisty ds. analiz bliskiej podczerwieni (NIR) przy obróbce prób na potrzeby przedstawicieli handlowych i/lub klientów
Rozliczanie kosztów analitycznych na potrzeby działu jakości
Odpowiedzialność za wsparcie w logowaniu prób laboratoryjnych
Przeprowadzanie rutynowych ilościowych i jakościowych inspekcji oraz badań laboratoryjnych surowców, produktów w trakcie procesu i produktów końcowych
Interpretowanie i dokumentowanie wyników testów w aktywnych bazach danych i przekazywanie wyników klientom wewnętrznym zgodnie z wymaganiami
Przeprowadzanie kontroli kalibracji, konserwacji zapobiegawczej i prostej naprawy oprzyrządowania analitycznego, aktualizując bieżące karty charakterystyki dotyczące specyfikacji klienta
Bieżący kontakt z działem jakości i bezpieczeństwa żywności, formulacji, a także laboratoriami zewnętrznymi
Wsparcie Regionalnego Kierownika Laboratorium w przygotowywaniu zestawień kosztów dla klientów: działu sprzedaży, jak i laboratoriów z obszaru EMEA (Węgry, Rumunia, Ukraina)
Doraźne wsparcie specjalisty ds. analiz bliskiej podczerwieni (NIR) przy obróbce prób na potrzeby przedstawicieli handlowych i/lub klientów
Rozliczanie kosztów analitycznych na potrzeby działu jakości
Odpowiedzialność za wsparcie w logowaniu prób laboratoryjnych
Przeprowadzanie rutynowych ilościowych i jakościowych inspekcji oraz badań laboratoryjnych surowców, produktów w trakcie procesu i produktów końcowych
Interpretowanie i dokumentowanie wyników testów w aktywnych bazach danych i przekazywanie wyników klientom wewnętrznym zgodnie z wymaganiami
Przeprowadzanie kontroli kalibracji, konserwacji zapobiegawczej i prostej naprawy oprzyrządowania analitycznego, aktualizując bieżące karty charakterystyki dotyczące specyfikacji klienta
Bieżący kontakt z działem jakości i bezpieczeństwa żywności, formulacji, a także laboratoriami zewnętrznymi
Wsparcie Regionalnego Kierownika Laboratorium w przygotowywaniu zestawień kosztów dla klientów: działu sprzedaży, jak i laboratoriów z obszaru EMEA (Węgry, Rumunia, Ukraina)
Doraźne wsparcie specjalisty ds. analiz bliskiej podczerwieni (NIR) przy obróbce prób na potrzeby przedstawicieli handlowych i/lub klientów
Kierowanie wdrożeń SAP GTS i powiązanych procesów oraz upewnianie się, że konfiguracja systemu i procesy w całej organizacji są zgodne z wymaganiami i zatwierdzane przez osoby decyzyjne
Identyfikowanie i prowadzenie działań optymalizacyjnych, współpracująca z ekspertami merytorycznymi w dziale Global Trade Compliance Upewnij się, że wdrożone zmiany projektowe i procesowe są zgodne z ramami kontroli wewnętrznej i globalną organizacją procesów
Ścisła współpraca z zespołami w celu usprawnienia procesu (obsługa, zbieranie feedbacku, dalsze usprawnienia)
Monitorowanie postępu prac oraz poprawności działania systemu, wprowadzenie na bieżąco nowych rozwiązań