Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (7)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 7 )
Aplication Specialist
Warszawa
Wygasła: 15.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współpraca z Chirurgami, personelem sal operacyjnych i innymi kluczowymi pracownikami służby zdrowia, zapewniając wsparcie w zakresie stosowania produktów Rayner kluczowym klientom firmy
Prowadzenie szkoleń, zgodnie z wymaganiami klientów
Identyfikowanie obszarów wzrostu sprzedaży w ramach kluczowych klientów
Wspieranie działań związanych z programami edukacyjnymi w regionie
Zarządzanie depozytami produktów u kluczowych klientów
Budowanie i utrzymywanie relacji z chirurgami i klinicystami w regionie
Odpowiedzialność za odpowiednie planowanie własnego czasów celu maksymalizacji wydajności, uzgadniając plan działań z menedżerami ds. kluczowych klientów i marketingiem (za akceptację planu działań operacyjnych odpowiada KAM)
Współpraca z menedżerami ds. kluczowych klientów w poszczególnych szpitalach w regionie
Efektywne stosowanie systemu CRM i przestrzeganie procedur administracyjnych w celu dokumentowania skuteczności podejmowanych działań
Współpraca z menedżerem ds. kluczowych klientów w celu opracowania lokalnych planów biznesowych zgodnych z planami i strategią pracy z klientami kluczowymi
Praca zgodnie z wymaganiami polityki i wskazówek firmy dotyczących BHP
Utrzymywanie najwyższego poziomu wiedzy naukowej i produktowej
Jako Key Account Manager będziesz współpracować z wieloma klientami w celu promowania i napędzania sprzedaży produktów Rayner, koncentrując się, ale nie ograniczając się do wzrostu sprzedaży soczewek premium zgodnie ze strategią firmy, będąc odpowiedzialnym za:
Prywatne i publiczne szpitale i kliniki
Lekarzy i chirurgów
Kierownictwo placówek medycznych i administrację placówek, w tym:
Działy zakupów i / lub działy farmacji
Działy przetargów publicznych
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Rayner i jej produktów na rynku
Promowanie naszych produktów i budowanie ich reputacji na rynku
Osiąganie wyników finansowych w swoim terytorium poprzez rozwój i utrzymanie sprzedaży soczewek (premium i jednoogniskowych) i innych produktów
Rozwijanie i wzrost biznesu oraz rozwój relacji z różnymi grupami klientów w terytorium
Negocjacje i perswazję w celu identyfikacji możliwości sprzedaży i przekładania możliwości na sprzedaż
Planowanie i dostarczanie profesjonalnych prezentacji sprzedażowych dla klientów oraz seminariów edukacyjnych, które mogą wpłynąć na decyzje zakupowe
Wywieranie wpływu na klientów i kontrahentów w celu zmiany decyzji zakupowych
Stałe monitorowanie wyników biznesowych dla własnego obszaru i rozwiązywanie wszelkich problemów i wątpliwości
Gromadzenie i wykorzystywanie danych rynkowych w celu podejmowania świadomych decyzji dotyczących potencjalnych źródeł sprzedaży
Analizowanie własnych wyników sprzedaży (ilości, ceny), identyfikowanie potencjalnych zagrożeń oraz tworzenie odpowiednich planów łagodzących ich skutki
Odpowiednie planowanie własnego czasu pracy w celu maksymalizacji wyników biznesowych
Opracowywanie kwartalnych regionalnych planów sprzedaży i wydajności na podstawie zebranych informacji rynkowych w celu przedstawienia i uzyskania akceptacji od Country Managera
Korzystanie z własnej inicjatywy, aby zrozumieć procesy sprzedaży konkurentów i zapewnić, że firma proaktywnie reaguje na wszelkie potencjalne zagrożenia
Rozwijanie własnego obszaru, upewniając Country Manager’a że terytorium jest zarządzane i zbierając wkład od Marketing Manager odnośnie potencjalnych możliwości sprzedażowych
Miesięczne (lub inny, zgodnie z ustaleniami) przeglądy zapasów u Klientów utrzymujących zapasy soczewek w swoich placówkach oraz inicjowanie fakturowania produktów wszczepionych / użytych
Przeglądy zapasów konsygnacyjnych w celu inicjowania wymiany produktów o krótkich terminach ważności
Współpraca z kolegami i dzielenie się informacjami o rynku, które mogą mieć wpływ na inne regiony
Bycie samodzielnym pracownikiem odpowiedzialnym za konkretny region
Finanse, sprzedaż, wyniki i rozwój biznesu powierzonego terytorium
Utrzymywanie odpowiedniego poziomu wiedzy dotyczącej produktów Rayner, pogłębianie wiedzy, udział w szkoleniach oraz testach dotyczących produktów
Jako Key Account Manager będziesz współpracować z wieloma klientami w celu promowania i napędzania sprzedaży produktów Rayner, koncentrując się, ale nie ograniczając się do wzrostu sprzedaży soczewek premium zgodnie ze strategią firmy, będąc odpowiedzialnym za:
Prywatne i publiczne szpitale i kliniki
Lekarzy i chirurgów
Kierownictwo placówek medycznych i administrację placówek, w tym:
Działy zakupów i / lub działy farmacji
Działy przetargów publicznych
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Rayner i jej produktów na rynku
Promowanie naszych produktów i budowanie ich reputacji na rynku
Osiąganie wyników finansowych w swoim terytorium poprzez rozwój i utrzymanie sprzedaży soczewek (premium i jednoogniskowych) i innych produktów
Rozwijanie i wzrost biznesu oraz rozwój relacji z różnymi grupami klientów w terytorium
Negocjacje i perswazję w celu identyfikacji możliwości sprzedaży i przekładania możliwości na sprzedaż
Planowanie i dostarczanie profesjonalnych prezentacji sprzedażowych dla klientów oraz seminariów edukacyjnych, które mogą wpłynąć na decyzje zakupowe
Wywieranie wpływu na klientów i kontrahentów w celu zmiany decyzji zakupowych
Stałe monitorowanie wyników biznesowych dla własnego obszaru i rozwiązywanie wszelkich problemów i wątpliwości
Gromadzenie i wykorzystywanie danych rynkowych w celu podejmowania świadomych decyzji dotyczących potencjalnych źródeł sprzedaży
Analizowanie własnych wyników sprzedaży (ilości, ceny), identyfikowanie potencjalnych zagrożeń oraz tworzenie odpowiednich planów łagodzących ich skutki
Odpowiednie planowanie własnego czasu pracy w celu maksymalizacji wyników biznesowych
Opracowywanie kwartalnych regionalnych planów sprzedaży i wydajności na podstawie zebranych informacji rynkowych w celu przedstawienia i uzyskania akceptacji od Country Managera
Korzystanie z własnej inicjatywy, aby zrozumieć procesy sprzedaży konkurentów i zapewnić, że firma proaktywnie reaguje na wszelkie potencjalne zagrożenia
Rozwijanie własnego obszaru, upewniając Country Manager’a że terytorium jest zarządzane i zbierając wkład od Marketing Manager odnośnie potencjalnych możliwości sprzedażowych
Miesięczne (lub inny, zgodnie z ustaleniami) przeglądy zapasów u Klientów utrzymujących zapasy soczewek w swoich placówkach oraz inicjowanie fakturowania produktów wszczepionych / użytych
Przeglądy zapasów konsygnacyjnych w celu inicjowania wymiany produktów o krótkich terminach ważności
Współpraca z kolegami i dzielenie się informacjami o rynku, które mogą mieć wpływ na inne regiony
Bycie samodzielnym pracownikiem odpowiedzialnym za konkretny region
Finanse, sprzedaż, wyniki i rozwój biznesu powierzonego terytorium
Utrzymywanie odpowiedniego poziomu wiedzy dotyczącej produktów Rayner, pogłębianie wiedzy, udział w szkoleniach oraz testach dotyczących produktów
Jako Key Account Manager będziesz współpracować z wieloma klientami w celu promowania i napędzania sprzedaży produktów Rayner, koncentrując się, ale nie ograniczając się do wzrostu sprzedaży soczewek premium zgodnie ze strategią firmy, będąc odpowiedzialnym za:
Prywatne i publiczne szpitale i kliniki
Lekarzy i chirurgów
Kierownictwo placówek medycznych i administrację placówek, w tym:
Działy zakupów i / lub działy farmacji
Działy przetargów publicznych
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Rayner i jej produktów na rynku
Promowanie naszych produktów i budowanie ich reputacji na rynku
Osiąganie wyników finansowych w swoim terytorium poprzez rozwój i utrzymanie sprzedaży soczewek (premium i jednoogniskowych) i innych produktów
Rozwijanie i wzrost biznesu oraz rozwój relacji z różnymi grupami klientów w terytorium
Negocjacje i perswazję w celu identyfikacji możliwości sprzedaży i przekładania możliwości na sprzedaż
Planowanie i dostarczanie profesjonalnych prezentacji sprzedażowych dla klientów oraz seminariów edukacyjnych, które mogą wpłynąć na decyzje zakupowe
Wywieranie wpływu na klientów i kontrahentów w celu zmiany decyzji zakupowych
Stałe monitorowanie wyników biznesowych dla własnego obszaru i rozwiązywanie wszelkich problemów i wątpliwości
Gromadzenie i wykorzystywanie danych rynkowych w celu podejmowania świadomych decyzji dotyczących potencjalnych źródeł sprzedaży
Analizowanie własnych wyników sprzedaży (ilości, ceny), identyfikowanie potencjalnych zagrożeń oraz tworzenie odpowiednich planów łagodzących ich skutki
Odpowiednie planowanie własnego czasu pracy w celu maksymalizacji wyników biznesowych
Opracowywanie kwartalnych regionalnych planów sprzedaży i wydajności na podstawie zebranych informacji rynkowych w celu przedstawienia i uzyskania akceptacji od Country Managera
Korzystanie z własnej inicjatywy, aby zrozumieć procesy sprzedaży konkurentów i zapewnić, że firma proaktywnie reaguje na wszelkie potencjalne zagrożenia
Rozwijanie własnego obszaru, upewniając Country Manager’a że terytorium jest zarządzane i zbierając wkład od Marketing Manager odnośnie potencjalnych możliwości sprzedażowych
Miesięczne (lub inny, zgodnie z ustaleniami) przeglądy zapasów u Klientów utrzymujących zapasy soczewek w swoich placówkach oraz inicjowanie fakturowania produktów wszczepionych / użytych
Przeglądy zapasów konsygnacyjnych w celu inicjowania wymiany produktów o krótkich terminach ważności
Współpraca z kolegami i dzielenie się informacjami o rynku, które mogą mieć wpływ na inne regiony
Bycie samodzielnym pracownikiem odpowiedzialnym za konkretny region
Finanse, sprzedaż, wyniki i rozwój biznesu powierzonego terytorium
Utrzymywanie odpowiedniego poziomu wiedzy dotyczącej produktów Rayner, pogłębianie wiedzy, udział w szkoleniach oraz testach dotyczących produktów
Jako Key Account Manager będziesz współpracować z wieloma klientami w celu promowania i napędzania sprzedaży produktów Rayner, koncentrując się, ale nie ograniczając się do wzrostu sprzedaży soczewek premium zgodnie ze strategią firmy, będąc odpowiedzialnym za:
Prywatne i publiczne szpitale i kliniki
Lekarzy i chirurgów
Kierownictwo placówek medycznych i administrację placówek, w tym:
Działy zakupów i / lub działy farmacji
Działy przetargów publicznych
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Rayner i jej produktów na rynku
Promowanie naszych produktów i budowanie ich reputacji na rynku
Osiąganie wyników finansowych w swoim terytorium poprzez rozwój i utrzymanie sprzedaży soczewek (premium i jednoogniskowych) i innych produktów
Rozwijanie i wzrost biznesu oraz rozwój relacji z różnymi grupami klientów w terytorium
Negocjacje i perswazję w celu identyfikacji możliwości sprzedaży i przekładania możliwości na sprzedaż
Planowanie i dostarczanie profesjonalnych prezentacji sprzedażowych dla klientów oraz seminariów edukacyjnych, które mogą wpłynąć na decyzje zakupowe
Wywieranie wpływu na klientów i kontrahentów w celu zmiany decyzji zakupowych
Stałe monitorowanie wyników biznesowych dla własnego obszaru i rozwiązywanie wszelkich problemów i wątpliwości
Gromadzenie i wykorzystywanie danych rynkowych w celu podejmowania świadomych decyzji dotyczących potencjalnych źródeł sprzedaży
Analizowanie własnych wyników sprzedaży (ilości, ceny), identyfikowanie potencjalnych zagrożeń oraz tworzenie odpowiednich planów łagodzących ich skutki
Odpowiednie planowanie własnego czasu pracy w celu maksymalizacji wyników biznesowych
Opracowywanie kwartalnych regionalnych planów sprzedaży i wydajności na podstawie zebranych informacji rynkowych w celu przedstawienia i uzyskania akceptacji od Country Managera
Korzystanie z własnej inicjatywy, aby zrozumieć procesy sprzedaży konkurentów i zapewnić, że firma proaktywnie reaguje na wszelkie potencjalne zagrożenia
Rozwijanie własnego obszaru, upewniając Country Manager’a że terytorium jest zarządzane i zbierając wkład od Marketing Manager odnośnie potencjalnych możliwości sprzedażowych
Miesięczne (lub inny, zgodnie z ustaleniami) przeglądy zapasów u Klientów utrzymujących zapasy soczewek w swoich placówkach oraz inicjowanie fakturowania produktów wszczepionych / użytych
Przeglądy zapasów konsygnacyjnych w celu inicjowania wymiany produktów o krótkich terminach ważności
Współpraca z kolegami i dzielenie się informacjami o rynku, które mogą mieć wpływ na inne regiony
Bycie samodzielnym pracownikiem odpowiedzialnym za konkretny region
Finanse, sprzedaż, wyniki i rozwój biznesu powierzonego terytorium
Utrzymywanie odpowiedniego poziomu wiedzy dotyczącej produktów Rayner, pogłębianie wiedzy, udział w szkoleniach oraz testach dotyczących produktów
Jako Marketing Manager w Polsce będziesz otrzymywać od Globalnego Zespołu Marketingu biznes plany, inicjatywy marketingowe i materiały dotyczące istniejących i planowanych produktów. Marketingu. Będziesz musiał opracowywać plany lokalne oraz odpowiadać za realizację tych inicjatyw na miejscu
Kluczowe działania
Opracowywanie i wdrażanie lokalnych kampanii marketingowych w ścisłej współpracy z Globalnym Zespołem Marketingu
Tłumaczenie globalnych materiałów marketingowych na język polski. Dostosowywanie ich wyłącznie do wymogów lokalnego prawa i przepisów
Przygotowywanie wszystkich materiałów marketingowych i dystrybucja do zespołów sprzedaży i klientów
Zarządzanie tożsamością marki we wszystkich mediach, materiałach i kanałach sprzedaży w celu zapewnienia całkowitej spójności z kampanią globalną
Organizowanie wystaw / budowanie stoisk na spotkania krajowe
Ścisła współpraca z zespołem Eye Science, w celu zapewnienia zgodność z klinicznymi inicjatywami marketingowymi
Opracowanie i rekomendowanie dostosowanych strategii cenowych dla istniejących i nowych produktów i klientów, we współpracy z menedżerami ds. kluczowych klientów
Wspieranie inicjatywy programu Key Opinion Leaders (poprzez PR i zarządzanie praktyką)
Współpraca z Country Managerem w Polsce w celu zapewnienia dobrego zarządzania budżetem i jego zgodności z Business Planem
Współpraca z Key Account Managerami w Polsce w celu zapewnienia, że materiały marketingowe są dostarczane do zespołu sprzedaży i spełniają jego wymagania
Bycie Championem lokalnego rynku. Szczególnie ważne jest wpływanie na Globalny Zespół Marketingu w celu zapewnienia optymalizacji skuteczności kampanii globalnych w danym kraju
Utrzymywanie odpowiedniego poziomu wiedzy dotyczącej produktów Rayner, pogłębianie wiedzy, udział w szkoleniach oraz testach dotyczących produktów
Kluczowe Wskaźniki Efektywności
Realizacja wszystkich inicjatyw marketingowych wspierających działania sprzedażowe w celu osiągnięcia celów finansowych określonych w rocznym biznes planie dla danego kraju
Wpływanie na Globalny Marketing w celu zapewnienia optymalizacji skuteczności wszystkich działań marketingowych
Jako Key Account Manager będziesz współpracować z wieloma klientami w celu promowania i napędzania sprzedaży produktów Rayner, koncentrując się, ale nie ograniczając się do wzrostu sprzedaży soczewek premium zgodnie ze strategią firmy, będąc odpowiedzialnym za:
Prywatne i publiczne szpitale i kliniki
Lekarzy i chirurgów
Kierownictwo placówek medycznych i administrację placówek, w tym:
Działy zakupów i / lub działy farmacji
Działy przetargów publicznych
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Rayner i jej produktów na rynku
Promowanie naszych produktów i budowanie ich reputacji na rynku
Osiąganie wyników finansowych w swoim terytorium poprzez rozwój i utrzymanie sprzedaży soczewek (premium i jednoogniskowych) i innych produktów
Rozwijanie i wzrost biznesu oraz rozwój relacji z różnymi grupami klientów w terytorium
Negocjacje i perswazję w celu identyfikacji możliwości sprzedaży i przekładania możliwości na sprzedaż
Planowanie i dostarczanie profesjonalnych prezentacji sprzedażowych dla klientów oraz seminariów edukacyjnych, które mogą wpłynąć na decyzje zakupowe
Wywieranie wpływu na klientów i kontrahentów w celu zmiany decyzji zakupowych
Stałe monitorowanie wyników biznesowych dla własnego obszaru i rozwiązywanie wszelkich problemów i wątpliwości
Gromadzenie i wykorzystywanie danych rynkowych w celu podejmowania świadomych decyzji dotyczących potencjalnych źródeł sprzedaży
Analizowanie własnych wyników sprzedaży (ilości, ceny), identyfikowanie potencjalnych zagrożeń oraz tworzenie odpowiednich planów łagodzących ich skutki
Odpowiednie planowanie własnego czasu pracy w celu maksymalizacji wyników biznesowych
Opracowywanie kwartalnych regionalnych planów sprzedaży i wydajności na podstawie zebranych informacji rynkowych w celu przedstawienia i uzyskania akceptacji od Country Managera
Korzystanie z własnej inicjatywy, aby zrozumieć procesy sprzedaży konkurentów i zapewnić, że firma proaktywnie reaguje na wszelkie potencjalne zagrożenia
Rozwijanie własnego obszaru, upewniając Country Manager’a że terytorium jest zarządzane i zbierając wkład od Marketing Manager odnośnie potencjalnych możliwości sprzedażowych
Miesięczne (lub inny, zgodnie z ustaleniami) przeglądy zapasów u Klientów utrzymujących zapasy soczewek w swoich placówkach oraz inicjowanie fakturowania produktów wszczepionych / użytych
Przeglądy zapasów konsygnacyjnych w celu inicjowania wymiany produktów o krótkich terminach ważności
Współpraca z kolegami i dzielenie się informacjami o rynku, które mogą mieć wpływ na inne regiony
Bycie samodzielnym pracownikiem odpowiedzialnym za konkretny region
Finanse, sprzedaż, wyniki i rozwój biznesu powierzonego terytorium
Utrzymywanie odpowiedniego poziomu wiedzy dotyczącej produktów Rayner, pogłębianie wiedzy, udział w szkoleniach oraz testach dotyczących produktów