Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Oferowanie usług pośrednictwa w obrocie nieruchomościami magazynowymi i przemysłowymi oraz usług doradczych najemcom lub kupującym
Aktywne poszukiwanie Klientów i nowych możliwości biznesowych
Prowadzenie transakcji oraz negocjacji umów najmu i sprzedaży nieruchomości
Poszukiwanie nowych nieruchomości oraz utrzymywanie regularnych kontaktów z istniejącymi właścicielami nieruchomości magazynowych i przemysłowych celem rozwoju potencjalnego biznesu
Regularne przygotowywanie i przedstawianie Klientom prezentacji dotyczących rynku nieruchomości oraz innych materiałów marketingowych
Regularne aktualizowanie oraz umieszczanie informacji dotyczących nieruchomości na sprzedaż w w bazie danych oraz na stronie internetowej
Bezpośredni marketing telefoniczny związany z oferowanymi na wynajem i sprzedaż obiektami przemysłowymi i magazynowymi
Wyjazdy służbowe w celu poszukiwania Klientów i pozyskiwania nowych projektów
Przeprowadzania inspekcji nieruchomości z potencjalnymi najemcami lub nabywcami
Monitorowanie rynku nieruchomości magazynowych i przemysłowych i udział w przygotowywaniu raportów rynkowych, analiz porównawczych i innych
Oferowanie usług pośrednictwa w obrocie nieruchomościami magazynowymi i przemysłowymi oraz usług doradczych najemcom lub kupującym
Aktywne poszukiwanie Klientów i nowych możliwości biznesowych
Prowadzenie transakcji oraz negocjacji umów najmu i sprzedaży nieruchomości
Poszukiwanie nowych nieruchomości oraz utrzymywanie regularnych kontaktów z istniejącymi właścicielami nieruchomości magazynowych i przemysłowych celem rozwoju potencjalnego biznesu
Regularne przygotowywanie i przedstawianie Klientom prezentacji dotyczących rynku nieruchomości oraz innych materiałów marketingowych
Regularne aktualizowanie oraz umieszczanie informacji dotyczących nieruchomości na sprzedaż w w bazie danych oraz na stronie internetowej
Bezpośredni marketing telefoniczny związany z oferowanymi na wynajem i sprzedaż obiektami przemysłowymi i magazynowymi
Wyjazdy służbowe w celu poszukiwania Klientów i pozyskiwania nowych projektów
Przeprowadzania inspekcji nieruchomości z potencjalnymi najemcami lub nabywcami
Monitorowanie rynku nieruchomości magazynowych i przemysłowych i udział w przygotowywaniu raportów rynkowych, analiz porównawczych i innych
Oferowanie usług pośrednictwa w obrocie nieruchomościami magazynowymi i przemysłowymi oraz usług doradczych najemcom lub kupującym
Aktywne poszukiwanie Klientów i nowych możliwości biznesowych
Prowadzenie transakcji oraz negocjacji umów najmu i sprzedaży nieruchomości
Poszukiwanie nowych nieruchomości oraz utrzymywanie regularnych kontaktów z istniejącymi właścicielami nieruchomości magazynowych i przemysłowych celem rozwoju potencjalnego biznesu
Regularne przygotowywanie i przedstawianie Klientom prezentacji dotyczących rynku nieruchomości oraz innych materiałów marketingowych
Regularne aktualizowanie oraz umieszczanie informacji dotyczących nieruchomości na sprzedaż w w bazie danych oraz na stronie internetowej
Bezpośredni marketing telefoniczny związany z oferowanymi na wynajem i sprzedaż obiektami przemysłowymi i magazynowymi
Wyjazdy służbowe w celu poszukiwania Klientów i pozyskiwania nowych projektów
Przeprowadzania inspekcji nieruchomości z potencjalnymi najemcami lub nabywcami
Monitorowanie rynku nieruchomości magazynowych i przemysłowych i udział w przygotowywaniu raportów rynkowych, analiz porównawczych i innych
Oferowanie usług pośrednictwa w obrocie nieruchomościami magazynowymi i przemysłowymi oraz usług doradczych najemcom lub kupującym
Aktywne poszukiwanie Klientów i nowych możliwości biznesowych
Prowadzenie transakcji oraz negocjacji umów najmu i sprzedaży nieruchomości
Poszukiwanie nowych nieruchomości oraz utrzymywanie regularnych kontaktów z istniejącymi właścicielami nieruchomości magazynowych i przemysłowych celem rozwoju potencjalnego biznesu
Regularne przygotowywanie i przedstawianie Klientom prezentacji dotyczących rynku nieruchomości oraz innych materiałów marketingowych
Regularne aktualizowanie oraz umieszczanie informacji dotyczących nieruchomości na sprzedaż w w bazie danych oraz na stronie internetowej
Bezpośredni marketing telefoniczny związany z oferowanymi na wynajem i sprzedaż obiektami przemysłowymi i magazynowymi
Wyjazdy służbowe w celu poszukiwania Klientów i pozyskiwania nowych projektów
Przeprowadzania inspekcji nieruchomości z potencjalnymi najemcami lub nabywcami
Monitorowanie rynku nieruchomości magazynowych i przemysłowych i udział w przygotowywaniu raportów rynkowych, analiz porównawczych i innych
Oferowanie usług pośrednictwa w obrocie nieruchomościami magazynowymi i przemysłowymi oraz usług doradczych najemcom lub kupującym
Aktywne poszukiwanie Klientów i nowych możliwości biznesowych
Prowadzenie transakcji oraz negocjacji umów najmu i sprzedaży nieruchomości
Poszukiwanie nowych nieruchomości oraz utrzymywanie regularnych kontaktów z istniejącymi właścicielami nieruchomości magazynowych i przemysłowych celem rozwoju potencjalnego biznesu
Regularne przygotowywanie i przedstawianie Klientom prezentacji dotyczących rynku nieruchomości oraz innych materiałów marketingowych
Regularne aktualizowanie oraz umieszczanie informacji dotyczących nieruchomości na sprzedaż w w bazie danych oraz na stronie internetowej
Bezpośredni marketing telefoniczny związany z oferowanymi na wynajem i sprzedaż obiektami przemysłowymi i magazynowymi
Wyjazdy służbowe w celu poszukiwania Klientów i pozyskiwania nowych projektów
Przeprowadzania inspekcji nieruchomości z potencjalnymi najemcami lub nabywcami
Monitorowanie rynku nieruchomości magazynowych i przemysłowych i udział w przygotowywaniu raportów rynkowych, analiz porównawczych i innych
Oferowanie usług pośrednictwa w obrocie nieruchomościami magazynowymi i przemysłowymi oraz usług doradczych najemcom lub kupującym
Aktywne poszukiwanie Klientów i nowych możliwości biznesowych
Prowadzenie transakcji oraz negocjacji umów najmu i sprzedaży nieruchomości
Poszukiwanie nowych nieruchomości oraz utrzymywanie regularnych kontaktów z istniejącymi właścicielami nieruchomości magazynowych i przemysłowych celem rozwoju potencjalnego biznesu
Regularne przygotowywanie i przedstawianie Klientom prezentacji dotyczących rynku nieruchomości oraz innych materiałów marketingowych
Regularne aktualizowanie oraz umieszczanie informacji dotyczących nieruchomości na sprzedaż w w bazie danych oraz na stronie internetowej
Bezpośredni marketing telefoniczny związany z oferowanymi na wynajem i sprzedaż obiektami przemysłowymi i magazynowymi
Wyjazdy służbowe w celu poszukiwania Klientów i pozyskiwania nowych projektów
Przeprowadzania inspekcji nieruchomości z potencjalnymi najemcami lub nabywcami
Monitorowanie rynku nieruchomości magazynowych i przemysłowych i udział w przygotowywaniu raportów rynkowych, analiz porównawczych i innych
Oferowanie usług pośrednictwa w obrocie nieruchomościami magazynowymi i przemysłowymi oraz usług doradczych najemcom lub kupującym
Aktywne poszukiwanie Klientów i nowych możliwości biznesowych
Prowadzenie transakcji oraz negocjacji umów najmu i sprzedaży nieruchomości
Poszukiwanie nowych nieruchomości oraz utrzymywanie regularnych kontaktów z istniejącymi właścicielami nieruchomości magazynowych i przemysłowych celem rozwoju potencjalnego biznesu
Regularne przygotowywanie i przedstawianie Klientom prezentacji dotyczących rynku nieruchomości oraz innych materiałów marketingowych
Regularne aktualizowanie oraz umieszczanie informacji dotyczących nieruchomości na sprzedaż w w bazie danych oraz na stronie internetowej
Bezpośredni marketing telefoniczny związany z oferowanymi na wynajem i sprzedaż obiektami przemysłowymi i magazynowymi
Wyjazdy służbowe w celu poszukiwania Klientów i pozyskiwania nowych projektów
Przeprowadzania inspekcji nieruchomości z potencjalnymi najemcami lub nabywcami
Monitorowanie rynku nieruchomości magazynowych i przemysłowych i udział w przygotowywaniu raportów rynkowych, analiz porównawczych i innych
Oferowanie usług pośrednictwa w obrocie nieruchomościami magazynowymi i przemysłowymi oraz usług doradczych najemcom lub kupującym
Aktywne poszukiwanie Klientów i nowych możliwości biznesowych
Prowadzenie transakcji oraz negocjacji umów najmu i sprzedaży nieruchomości
Poszukiwanie nowych nieruchomości oraz utrzymywanie regularnych kontaktów z istniejącymi właścicielami nieruchomości magazynowych i przemysłowych celem rozwoju potencjalnego biznesu
Regularne przygotowywanie i przedstawianie Klientom prezentacji dotyczących rynku nieruchomości oraz innych materiałów marketingowych
Regularne aktualizowanie oraz umieszczanie informacji dotyczących nieruchomości na sprzedaż w w bazie danych oraz na stronie internetowej
Bezpośredni marketing telefoniczny związany z oferowanymi na wynajem i sprzedaż obiektami przemysłowymi i magazynowymi
Wyjazdy służbowe w celu poszukiwania Klientów i pozyskiwania nowych projektów
Przeprowadzania inspekcji nieruchomości z potencjalnymi najemcami lub nabywcami
Monitorowanie rynku nieruchomości magazynowych i przemysłowych i udział w przygotowywaniu raportów rynkowych, analiz porównawczych i innych
Opiniowanie i weryfikowanie projektów kubaturowych w branży architektonicznej i budowlanej
Sporządzanie opinii technicznych (Technical Due Diligence)
Weryfikacja przeglądów okresowych budynków biurowych, przemysłowych i handlowych
Nadzór nad realizacją robót budowlanych zgodnie z ustalonym dla nich budżetem, kryteriami jakościowymi oraz w terminie ustalonym z klientem pracodawcy. Okazjonalnie pełnienie roli Inspektora Nadzoru
Udział w odbiorach obiektów i prac budowlano-instalacyjnych jako doradca rekomendujący
Doradztwo przy wyborze wykonawców prac budowlano - instalacyjnych
Przygotowywanie i weryfikacja kosztów realizacji robót budowlanych
Przygotowywanie i wdrażanie procedur, polityk, programów mających na celu zapobiegania ryzkom związanym z prowadzoną przez CBRE działalnością,
Monitoring procesów obowiązujących w CBRE w celu zapewnienia ich zgodności z obowiązującymi przepisami,
Pełnienie funkcji pracownika odpowiedzialnego za zapewnienie zgodności działalności CBRE i jej pracowników i współpracowników z przepisami ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, w tym za dokonywanie zawiadomień Generalnego Inspektora Informacji Finansowej wymaganych przepisami ustawy,
Wsparcie w prowadzeniu oceny ryzyka, analizach konfliktów interesów,
Wsparcie w prowadzeniu postępowań wewnętrznych
Wsparcie biznesu w weryfikacji dokumentacji AML
Przeprowadzanie szkoleń pracowników z zakresu zgodności,
Opracowywanie sprawozdań/raportów dotyczących zgodności i realizacji zadań z zakresu zgodności,
Wspieranie Działu w zakresie innych powierzonych działań
Przygotowywanie opinii, audytów, ekspertyz i opracowań dotyczących efektywności energetycznej, wodnej oraz gospodarki odpadami,
Udział w wizjach lokalnych na obiektach Klienta,
Pozyskiwanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia audytu, w tym dokumentacji technicznej,
Bieżące doradztwo w zakresie planowania przedsięwzięć i modernizacji w celu poprawy efektywności energetycznej, wodnej i gospodarki odpadami (wykonywanie oględzin instalacji, urządzeń i budynków), w tym określenie możliwych do uzyskania oszczędności energii, wody oraz redukcji ilości odpadów po ich wdrożeniu,
Szacowanie nakładów inwestycyjnych służących zmniejszeniu zużycia energii i wody oraz ilości odpadów wytwarzanych w budynkach,
Przygotowanie raportów końcowych, w tym w języku angielskim,
Doradztwo w zakresie pozyskania subwencji i kredytów na cele poprawy efektywności energetycznej i wodnej budynków,
Doradztwo w zakresie certyfikacji WiredScore, SmartScore, ActiveScore, Fitwel oraz prowadzenie procesu cetryfikacji. CBRE zapewni niezbędne szkolenia
Set up oraz prowadzenie nowych spółek w okresie ich przejmowania w celu ich ułożenia i odpowiedniego uformowania zespołu
Sprawdzanie i podpisywanie deklaracji podatkowych
Sprawdzanie spółek pod kontem kompletności zapisów oraz dokumentacji księgowej
Wskazywanie zagrożeń podatkowych oraz informowanie o nich współpracowników
Zlecanie współpracownikom korygowania ewentualnych błędów oraz uzupełnianiem braków w dokumentacji
Nadzorowanie zamknięcia poszczególnych miesięcy. Upewnianie się, że wszystkie deklaracje zostały wysłane do urzędów
Nadzorowanie zamknięcia roku w spółkach, organizacja prac, upewnianie się czy wszystkie deklaracje podatkowe zostały na czas złożone w odpowiednim urzędzie
Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad zespołem księgowym oraz partnerem outsourcingowym
Przygotowywanie ofert i umów na usługi księgowe
Kontrola i dbanie o jakość świadczonych usług
Kontrola kosztów (wynagrodzenia, szkolenia, bonusy, wyjazdy służbowe pracowników działu) i przychodów działu księgowości. Podejmowanie działań mających na celu maksymalizację zysku z prowadzonej działalności
Zapewnianie dokładnego i terminowego raportowania do klientów zgodnie z międzynarodowymi standardami IFRS i lokalnymi wymogami ustawowymi
Starszy Konsultant w dziale Wynajmu Powierzchni Biurowych
Łódź
Wygasła: 22.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Prowadzenie procesów doradczych dla klientów, z naciskiem na usługę Reprezentacji Najemców w procesach dotyczących powierzchni biurowych. Wśród przykładowych aktywności, będą:
◾ aktywne pozyskiwanie nowych klientów/najemców biurowych w Łodzi,
◾ opieka oraz utrzymywanie bieżącego kontaktu z obecnymi klientami CBRE,
◾ realizacja procesu doradczego dot. najmu powierzchni biurowych, w tym:
• prezentowanie klientom dostępnych opcji biurowych na rynku łódzkim,
• przygotowywanie prezentacji/materiałów, niezbędnych do realizacji procesu,
• bieżące wsparcie przepływu informacji między stronami oraz dokumentów związanych z obsługą transakcji,
• aktywny udział w negocjacjach warunków najmu na rzecz klientów,
• aktywny udział w negocjacjach umów najmu oraz wsparcie klientów przy ich podpisywaniu,
• uczestnictwo w przetargach dot. sprzedaży usług CBRE w Łodzi,
• bieżąca aktualizacja danych na temat łódzkiego rynku biurowego,
• czynny udział w wydarzeniach oraz spotkaniach, organizowanych na rynku łódzkim, w celu szerzenia ekspertyzy oraz profesjonalnego wizerunku CBRE
wyszukiwanie najemców nieruchomości należących do klientów Pracodawcy;
prowadzenie negocjacji umów najmu w zakresie biznesowym;
prowadzenie marketingu telefonicznego wśród potencjalnych klientów;
kontaktowanie klienta z osobą trzecią zamierzającą nabyć lub wynająć nieruchomość klienta;
wsparcie negocjacji umów najmu i przedstawienie rekomendacji we współpracy z prawnikami klienta;
przygotowywanie i wygłaszanie prezentacji dla klientów firmy;
przygotowywanie strategii najmu dla wskazanych nieruchomości;
przygotowywanie i przekazywanie klientom firmy pisemnych raportów (w formie przyjętej przez klientów) dotyczących postępów w prowadzonych działaniach oraz regularne uczestniczenie w spotkaniach z klientami;
zbieranie i analiza danych dotyczących rynku nieruchomości;
udział w przygotowywaniu materiałów marketingowych, prezentacji oraz ofert dla potencjalnych klientów oraz nawiązywanie kontaktów telefonicznych w celu monitorowania skuteczności wysyłanych ofert;
uczestniczenie w przygotowywaniu raportów rynkowych;
Prognozowaniem i analizą kosztów i przychodów nieruchomości,
Przygotowywaniem bazy danych najmu i raportowaniem wyników sprzedaży w systemie zarządzania nieruchomościami
Realizacją zapisów umów najmu w zakresie waloryzacji czynszu, opłat eksploatacyjnych, naliczania i umarzania odsetek, windykacji, zabezpieczenia umowy najmu
Weryfikacją dokumentacji księgowej
Weźmiesz również udział w spotkaniach z klientami zewnętrznymi
Assisting the Project Management Team across projects generally
Assisting on feasibility studies and writing procurement reports
Producing estimates and cost plans and confidently presenting the outputs to Clients
Clearly identifying change in costs in cost plans and communicating this effectively to Clients
Taking a lead on the tendering and procuring, including managing the pre-qualification stage, producing the tender list, putting the preliminaries together, tender analysis, producing the tender report and compiling the contractual documents
Dealing effectively with the post contract changes and implementing efficient tools to track change and report regularly to clients. Where necessary, major changes to be discussed with specialized Team members to offer support
Taking personal responsibility for making cost checks and carrying out valuations on larger projects and in all cases ensuring that timely and accurate cost checking and valuation takes place
Producing monthly cost reports and presenting them to the client
Inputting into value engineering
Negotiating and agreeing final accounts
Interfacing with the client and other consultants, at all project stages
Support in preparation of PM performance reports on monthly basis
Support in preparation of PM legal documents for transactions (extract from land register, zoning, other)
Support in preparation of PM marketing materials (premises and surplusland leases)
Critical dates and bad debts tracking
Provide information to support processes of internal and external audit of Client's reale estate
Advisory to the Client in area of management of it's real estate portfolio. Coordinating all matters related to management of the reale estate portfolio of the Client
Managing correspondence with the authorities, Landlord's, Tenant's, neighbors of client property's, negotiating easements, other
Assisting the Project Management Team across projects generally
Assisting on feasibility studies and writing procurement reports
Producing estimates and cost plans and confidently presenting the outputs to Clients
Clearly identifying change in costs in cost plans and communicating this effectively to Clients
Taking a lead on the tendering and procuring, including managing the pre-qualification stage, producing the tender list, putting the preliminaries together, tender analysis, producing the tender report and compiling the contractual documents
Dealing effectively with the post contract changes and implementing efficient tools to track change and report regularly to clients. Where necessary, major changes to be discussed with specialized Team members to offer support
Taking personal responsibility for making cost checks and carrying out valuations on larger projects and in all cases ensuring that timely and accurate cost checking and valuation takes place
Producing monthly cost reports and presenting them to the client
Inputting into value engineering
Negotiating and agreeing final accounts
Interfacing with the client and other consultants, at all project stages
Pozyskiwanie informacji na temat rynku nieruchomości pod kątem podaży, popytu, zawieranych transakcji, itp. oraz ich analiza i przetwarzanie na potrzeby CBRE,
Koordynacja i opracowywanie informacji ekonomicznych (np. danych demograficznych, wskaźników ekonomicznych) niezbędnych do raportów i publikacji przygotowywanych przez CBRE,
Przygotowywanie i prezentowanie raportów analitycznych, prezentacji i publikacji dla wewnętrznych potrzeb oraz klientów,
Projektowa współpraca z innymi działami CBRE w Polsce i na świecie
Identyfikowanie nowych możliwości biznesowych. Będziesz również prowadził/a lub brał/a udział w procesach pozyskania powierzchni produkcyjnych i magazynowych dla różnych klientów (najem, opcje własnościowe), lokalizacje nowe, w parkach logistycznych i aktywach klasy B)
Aktywne monitorowanie rynku najmu powierzchni przemysłowych i magazynowych oraz proaktywne pozyskiwanie potencjalnych klientów, poszukujących powierzchni przemysłowych/magazynowych, również za pomocą marketingu telefonicznego
Doradztwo w imieniu klientów w zakresie nieruchomości przemysłowo-magazynowych wraz z poszukiwaniem odpowiednich nieruchomości w imieniu i na rzecz klientów
Przygotowanie i wysyłka materiałów marketingowych do potencjalnych klientów
Przygotowanie materiałów marketingowych dotyczących nieruchomości znajdujących się w bazie (Property Details, Flyer), a także zbieranie informacji o nowych nieruchomościach do wprowadzenia do bazy
Organizowanie wizyt na obiektach dla klientów
Koordynacja czynności związanych z zawieraniem umów przez klientów, uczestnictwo w procesie negocjacji warunków umów
Supporting Property Manager in undertaking the day to day management of office properties
Responds to tenant needs, ensuring that administrative and building technical staff resolve problems promptly
Ensures that services are provided in compliance with policies, procedures, regulations and contractual obligations and standards
Assist in performing periodic regular property inspections. Recommends alterations, maintenance and reconditioning as necessary
Review and recommend approvals for accurate payment of vendor invoices on behalf of the property owner in compliance with the management agreement, CBRE policies
Assist with the preparation of accurate tenant billings
Assists in coordinating tenant move-ins and move-outs, and "walks-through" spaces with tenants and tenant improvement department
Assist in preparing and delivering timely, accurate and complete reports
May assist in producing research data on budget line items or entering budget data provided by manager into budget reports
May gather and confirm preliminary data for accounts receivable aging reports
Performs other duties as assigned. Cooperation with third party services to fulfill company and clients expectations
Able to coordinate different kind of tasks and manage people inside and outside of the organization
Bieżące aktualizowanie i uzupełnianie informacji dot. projektów i klientów w bazach danych
Przygotowywanie prezentacji oraz broszur informacyjnych
Przygotowywanie innych materiałów oraz ofert dla potencjalnych klientów, prowadzenie komunikacji w celu monitorowania skuteczności przedstawionych ofert
Przygotowanie i weryfikowanie dokumentów związanych z obsługą transakcji
Dowiesz się jak przygotowywać analizy i prognozy finansowe
Nauczysz się jak analizować komercyjne umowy najmu
Powiemy Ci jak i gdzie wyszukiwać nieruchomości odpowiadającee wymaganiom naszych klientów
Będziesz uczestniczył w spotkaniach negocjacyjnych, prezentacjach ofert, prezentacjach nieruchomości
Pracując z nami nauczysz się koordynować sprawy związane z podpisywaniem umów z klientami, umowy o zachowaniu poufności oraz inne wymagane dokumenty
Assisting the Project Management Team across projects generally
Assisting on feasibility studies and writing procurement reports
Producing estimates and cost plans and confidently presenting the outputs to Clients
Clearly identifying change in costs in cost plans and communicating this effectively to Clients
Taking a lead on the tendering and procuring, including managing the pre-qualification stage, producing the tender list, putting the preliminaries together, tender analysis, producing the tender report and compiling the contractual documents
Dealing effectively with the post contract changes and implementing efficient tools to track change and report regularly to clients. Where necessary, major changes to be discussed with specialized Team members to offer support
Taking personal responsibility for making cost checks and carrying out valuations on larger projects and in all cases ensuring that timely and accurate cost checking and valuation takes place
Producing monthly cost reports and presenting them to the client
Inputting into value engineering
Negotiating and agreeing final accounts
Interfacing with the client and other consultants, at all project stages
Assist in the development, implementation, reporting and evolution of ESG strategies for Clients
Responsible for the development, benchmarking, implementation and review of appropriate sustainability objectives, targets and improvement programmes for funds/portfolios
Monitor and report on fund/portfolio sustainability performance and progress against sustainability objectives
Lead regular catch-up calls/meetings with Clients. Routinely prepare and present at Client meetings to increase sustainability awareness and engagement
Provide support and technical advice to all stakeholders to enable them to undertake their roles and responsibilities for sustainability
Innovate and lead initiatives to engage and educate tenants/occupiers to increase data coverage and sustainability performance for funds/portfolios
Respond to requests for information regarding existing ESG strategy performance from rating and reporting agencies, current or prospective investors and other stakeholders
Monitor changes in legislation and best practice to ensure continuing legal compliance and best practice in the EU / Poland
Provide ESG advice as needed
Providing data and reporting to industry benchmarks, certifications and initiatives (e.g. GRESB)
zarządzanie projektami w sektorze biurowym, w tym przygotowywanie specyfikacji technicznej, wybór podwykonawców, zarządzanie procesem projektowania, nadzorowanie budowy, przeprowadzanie odbiorów powierzchni i zarządzanie procesem relokacji,
monitorowanie postępów w realizowanych projektach za pomocą dostępnych narzędzi, w tym przygotowywanie wstępnych, okresowych i końcowych raportów, zgodnie ze standardami CBRE weryfikacja kosztów robót budowlanych,
zapewnianie zgodności realizowanych prac z wymogami klienta, aktualnymi przepisami, zasadami bezpieczeństwa oraz wewnętrznymi regulacjami CBRE,
okazjonalnie przeprowadzanie inspekcji budowlanych oraz sporządzanie opinii technicznych (Technical Due Diligence),
prowadzenie lub udział w procesie ofertowania - przygotowywanie, prezentowanie oraz negocjowanie ofert dotyczących usług Działu Doradztwa Budowlanego,
bieżąca współpraca z innymi działami CBRE w zakresie ofertowania oraz realizowania projektów dla klientów,
identyfikowanie i przekazywanie możliwości świadczenia klientom również usług innych działów CBRE
zarządzanie projektami w sektorze biurowym, w tym przygotowywanie specyfikacji technicznej, wybór podwykonawców, zarządzanie procesem projektowania, nadzorowanie budowy, przeprowadzanie odbiorów powierzchni i zarządzanie procesem relokacji,
monitorowanie postępów w realizowanych projektach za pomocą dostępnych narzędzi, w tym przygotowywanie wstępnych, okresowych i końcowych raportów, zgodnie ze standardami CBRE weryfikacja kosztów robót budowlanych,
zapewnianie zgodności realizowanych prac z wymogami klienta, aktualnymi przepisami, zasadami bezpieczeństwa oraz wewnętrznymi regulacjami CBRE,
okazjonalnie przeprowadzanie inspekcji budowlanych oraz sporządzanie opinii technicznych (Technical Due Diligence),
prowadzenie lub udział w procesie ofertowania - przygotowywanie, prezentowanie oraz negocjowanie ofert dotyczących usług Działu Doradztwa Budowlanego,
bieżąca współpraca z innymi działami CBRE w zakresie ofertowania oraz realizowania projektów dla klientów,
identyfikowanie i przekazywanie możliwości świadczenia klientom również usług innych działów CBRE
Prowadzenie i uaktualnianie bazy danych umów najmu w formie papierowej i elektronicznej
Wystawianie faktur sprzedaży
Nadzorowanie dostarczania lub uzupełniania przenajemców zabezpieczeń wynikających z umowy najmu
Monitorowanie zaległości w płatnościach oraz windykacją
Przygotowywanie przelewów bankowych w bankowości elektronicznej
Utrzymywanie kontaktów z najemcami we wszystkich sprawach związanych z umowami najmu oraz płatnościami
Realizowanie zapisów umów najmu w zakresie m.in. indeksacji czynszów, rozliczeń opłat eksploatacyjnych, rozliczenia czynszu od obrotów, naliczania i anulowania odsetek
Ścisła współpraca z działem księgowym (w tym analiza i uzgadnianie kont księgowych i rozrachunków)
Przygotowywanie raportów finansowych i udziałem w procesie budżetowania nieruchomości
You will undertake the day to day management of the office building (11 000 GLA) located in Bydgoszcz and you will also support Property Manager of another office building located in Gdańsk
Cooperate with third party services to fulfill company and client's expectations
Coordinate different kind of tasks and manage people inside and outside of the organization
Draw up a business plan plus prepare OpEx, CapEx and marketing budgets for the property
Liaise with the tenants, client and it's banks where appropriate, on all day to day matters
Active manage of receivables collection
Prepare of PM performance reports together with Lease Administrator on monthly and quarterly basis
Cooperate with client in all lease management connected issues and implementation of leasing data into clients system
Handle the correspondence with tenants and authorities
You will prepare inquiries and compare the prices of suppliers' services
Identify asset enhancing opportunities across the portfolio
Coordinate all facets of project management (budget, schedule, procurement, quality & risk) for individual real estate projects including planning, design, construction, occupancy and closeout:
Supervise interior fit-out office projects from beginning to completion by meeting deadlines and standard qualities, costing and monitoring budget, quotation, tender process and site supervision
Coordinating, scheduling, budgeting with sub-contractors, vendors and consultants
Liaising with customers, contractors and landlords
Experience in coordinating between design, drawings, materials and fitting out works processing
Good interpersonal, presentation and communication skills
Competent in Autocad, Microsoft office, MS Project
Please write down your detail projects list in your resume for our reference
zarządzanie projektami w sektorze biurowym, w tym przygotowywanie specyfikacji technicznej, wybór podwykonawców, zarządzanie procesem projektowania, nadzorowanie budowy, przeprowadzanie odbiorów powierzchni i zarządzanie procesem relokacji,
monitorowanie postępów w realizowanych projektach za pomocą dostępnych narzędzi, w tym przygotowywanie wstępnych, okresowych i końcowych raportów, zgodnie ze standardami CBRE
weryfikacja kosztów robót budowlanych,
zapewnianie zgodności realizowanych prac z wymogami klienta, aktualnymi przepisami, zasadami bezpieczeństwa oraz wewnętrznymi regulacjami CBRE,
okazjonalnie przeprowadzanie inspekcji budowlanych oraz sporządzanie opinii technicznych (Technical Due Diligence),
prowadzenie lub udział w procesie ofertowania - przygotowywanie, prezentowanie oraz negocjowanie ofert dotyczących usług Działu Doradztwa Budowlanego,
bieżąca współpraca z innymi działami CBRE w zakresie ofertowania oraz realizowania projektów dla klientów,
identyfikowanie i przekazywanie możliwości świadczenia klientom również usług innych działów CBRE
Support in preparation of PM performance reports on monthly basis
Support in preparation of PM legal documents for transactions (extract from land register, zoning, other)
Support in preparation of PM marketing materials (premises and surplusland leases)
Critical dates and bad debts tracking
Provide information to support processes of internal and external audit of Client's reale estate
Advisory to the Client in area of management of it's real estate portfolio. Coordinating all matters related to management of the reale estate portfolio of the Client
Managing correspondence with the authorities, Landlord's, Tenant's, neighbors of client property's, negotiating easements, other
Przygotowywanie wzorów pism, upoważnień, pełnomocnictw oraz prowadzeniem korespondencji
Prowadzenie bazy danych najemców, klientów działu Property Management oraz ich aktualizacją
Opisywanie oraz ewidencją faktur, kontrolą zgodności faktur z umową lub zleceniem wykonania prac; opisywaniem faktur zakupowych, a następnie procesowanie ich w systemie myFin
Aktualizacja tabel, raportów, zestawień, danych oraz wprowadzanie danych do systemów
Archiwizowanie dokumentów
Dystrybucja dokumentów finansowych do najemców, kontrahentów i innych podmiotów pracujących i świadczących usługi na terenie nieruchomości
Weźmiesz udział w sporządzaniu raportów i prezentacji
Przygotowywanie do wysyłki korespondencji wychodzącej z firmy i organizowanie mailingów
Koordynaca spraw związanych z podpisywaniem umów z klientami
Wspieranie pracowników działu w ich codziennych obowiązkach
Przygotowywanie wzorów pism, upoważnień, pełnomocnictw oraz prowadzeniem korespondencji
Prowadzenie bazy danych najemców, klientów działu Property Management oraz ich aktualizacją
Opisywanie oraz ewidencją faktur, kontrolą zgodności faktur z umową lub zleceniem wykonania prac; opisywaniem faktur zakupowych, a następnie procesowanie ich w systemie myFin
Aktualizacja tabel, raportów, zestawień, danych oraz wprowadzanie danych do systemów
Archiwizowanie dokumentów
Dystrybucja dokumentów finansowych do najemców, kontrahentów i innych podmiotów pracujących i świadczących usługi na terenie nieruchomości
Weźmiesz udział w sporządzaniu raportów i prezentacji
Przygotowywanie do wysyłki korespondencji wychodzącej z firmy i organizowanie mailingów
Koordynacja spraw związanych z podpisywaniem umów z klientami
Wspieranie pracowników działu w ich codziennych obowiązkach
Cost or Project Management delivery service to corporate occupier and developer clients
Coordination, implementation, execution, control and completion of specific projects ensuring consistency with CBRE company strategy, commitments and goals
Manage the definition of project scope, budget, goals and deliverables
Manage the definition of project tasks and resource requirements
Manage the development of project programmes and overall strategy plans
Manage the assembly and coordination of project team members as required to suit complexity of the project
Track project deliverables using appropriate tools. Utilise new CBRE PM platforms and incorporate these into daily project delivery activities
Manage the monitoring and reporting on progress of the projects to all stakeholders
Present reports defining project progress, budgets, problems and solutions
Actively seek and gather cost data from the market
Participate in the implementation and management of project changes
Participate in providing efficient and timely support to other CBRE service lines where required to assist in securing instruction
Identify and support delivery of opportunities to cross sell other CBRE service lines
Sprawdzanie i przygotowywanie analiz i prognoz finansowych
Przygotowywanie materiałów doradczych dla potencjalnych klientów;
Analiza umów najmu pod kątem zgodności wynegocjowanych warunków finansowych
Aktualizacja danych o klientach w systemie ClientIQ;
Uczestniczenie w wyszukiwaniu nieruchomości odpowiadających wymaganiom klientów Pracodawcy;
Uczestniczenie wspierające w spotkaniach negocjacyjnych, prezentacjach ofert;
Procesowanie płatności w tym uzyskiwanie numeru JOB, współpraca przy przygotowywaniu Pipeline, przygotowywaniu dokumentu Invoice Request i listy Accruali;
Koordynacja spraw związanych z podpisywaniem umów z klientami Działów, umów o zachowaniu poufności, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa finansowego oraz wypełnianie innych zobowiązań określonych w Polityce przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu oraz RODO;
Wspieranie pracowników w ich codziennych obowiązkach, a w szczególności w organizacji podróży służbowych, szkoleń , rozliczanie kosztów, obsłudze korespondencji;
Nadzór nad prowadzeniem KOB, książek instalacji i urządzeń zgodnie z wymogami prawa polskiego
Nadzorowanie pracy Kierowników obiektów biurowych lub magazynowych oraz pracowników serwisu technicznego
Współpraca z firmami serwisowymi obsługującymi obiekty ( konieczna jest znajomość umów dotyczących utrzymania, nadzoru i konserwacji, jakie zawiera się z firmami zewnętrznymi)
Wspieranie Zarządców w zakresie prawidłowego funkcjonowania budynków: prewencja, nadzór, konserwacja oraz naprawy wszystkich instalacji i urządzeń technicznych, w tym również zabezpieczających (instalacje wykrywania pożarów, automatycznych systemów gaśniczych itp.)
Udział w planowaniu budżetu utrzymania budynku oraz kontroli i analizy kosztów utrzymania budynku
Wspieranie Zarządców w zakresie poszukiwania firm zewnętrznych potrzebnych do obsługi i konserwacji obiektów (analiza rynku, negocjacje, rekomendacja optymalnego rozwiązania)
Nadzór nad pracami inwestycyjnymi
Kontrola statusu dokumentacji związanej z działalnością użytkowników obiektów oraz zużycia mediów
Poszukiwanie rozwiązań zmierzających do optymalizacji funkcjonowania budynku
Codzienne wspieranie pracy Agentów Działu Nieruchomości Magazynowych, przygotwywaniem prezentacji, zestawień, raportów dla klientów
Pomoc w redagowaniu materiałów informacyjnych i ofert dla klientów - formatowaniem treści, korektą grafiki
Generowanie i opracowywanie raportów z bazy danych nieruchomości i klientów
Monitorowanie rynku powierzchni magazynowych pod kątem ostatnich transakcji i nowych projektów, współpracą z Działem Analiz Rynkowych, zbieraniem danych
Wspieranie agentów w procesie przygotowywania umów z klientami (prowadzenie korespondencji z klientami, formatowanie treści umów, kompletowanie wymaganych załączników, koordynowanie współpracy z Działem Prawnym, przekazywanie kompletu dokumentów do podpisu)
Weryfikowanie potencjalnych klientów pod kątem bezpieczeństwa finansowego (sprawdzenie danych rejestrowych podmiotu; czy umowa została podpisana przez podmioty uprawnione do reprezentacji spółki; wypełnianie zobowiązań i przygotowywanie dokumentacji według wewnętrznych regulaminów, nałożonych ustawą o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu; sprawdzanie wiarygodności kontrahentów w korporacyjnych bazach; rejestrowanie umów w wewnętrznym systemie finansowym)
Wsparcie marketingu działowego oraz działań PR zwłaszcza w przygotowywaniu treści publikowanych na portalach społecznościowych
Zapewnienie profesjonalnej obsługi administracyjnej Biura Administracji Galerii Handlowej,
Koordynowanie kalendarza i korespondencji Dyrektora Galerii Handlowej,
Tworzenie raportów i zestawień,
Wsparcie współpracy Dyrektora Galerii Handlowej z Asset Managerem, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji,
Archiwizowanie dokumentów,
Udzielanie informacji partnerom wewnętrznym i zewnętrznym,
Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy poprzez odpowiednią organizację pracy oraz
w kontaktach z Najemcami i Interesantami,
Monitorowanie zaopatrzenia biura,
Współpraca z Dyrektorem Galerii Handlowej w zakresie, przygotowania regularnych konkursów ofert na usługi biurowe, kontrola, analiza i optymalizacja budżetu Biura Administracji,
Współpraca i wspieranie Dyrektora Galerii Handlowej w nadzorze nad firmami serwisowymi obsługującymi Galerię Handlową, m.in. ochrony i firmy sprzątającej,
Współpraca i wspieranie Dyrektora Galerii Handlowej w przygotowywaniu umów,
Przyjmowanie korespondencji przychodzącej do firmy, rejestrowanie jej i przekazywanie odpowiednim pracownikom oraz odpowiedzialność za terminowy i prawidłowy obieg dokumentów, obsługa korespondencji wychodzącej,
Koordynacja obsługi gości, interesantów oraz najemców i firm zewnętrznych w zakresie awizacji prac