Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Całodobowy nadzór nad poprawnością funkcjonowania systemów telekomunikacyjnych (system zmianowy 12h, dzięki czemu czas pracy jest bardziej elastyczny)
Współpraca w procesie usuwania awarii, zdalne rozwiązywanie problemów sieciowych oraz koordynacja i wsparcie działań ekip rozwiązujących problem w terenie
Kontrola bieżącego procesu przeprowadzania planowanych prac na elementach sieci telekomunikacyjnej
Ewidencjonowanie i przekazywanie informacji o stanie sieci telekomunikacyjnej do uprawnionych jednostek
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie budżetów, opracowywanie modeli kosztowych i kontrolę kosztów dostarczania usług
Przygotowywanie budżetów Capex/Opex dla jednostki organizacyjnej Customer and Network Projects
Koordynacja przygotowywania i zapewnienie spójności budżetów w innych jednostkach organizacyjnych w ramach Operations
Tworzenie i utrzymywanie modeli kosztowych i metodyki alokacji kosztów
Tworzenie i utrzymywania aktualności kosztów dla elementów będących składnikami oferowanych usług
Opracowywanie rekomendacji w obszarze optymalizacji kosztów
Statystyczna ewaluacja kosztów i tworzenie różnorodnych benchmarków kosztowych
Koordynacja procesów uzgodnień rozliczeń z Klientami
Raportowanie działalności z zakresu powierzonych obowiązków
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie budżetów, opracowywanie modeli kosztowych i kontrolę kosztów dostarczania usług
Przygotowywanie budżetów Capex/Opex dla jednostki organizacyjnej Customer and Network Projects
Koordynacja przygotowywania i zapewnienie spójności budżetów w innych jednostkach organizacyjnych w ramach Operations
Tworzenie i utrzymywanie modeli kosztowych i metodyki alokacji kosztów
Tworzenie i utrzymywania aktualności kosztów dla elementów będących składnikami oferowanych usług
Opracowywanie rekomendacji w obszarze optymalizacji kosztów
Statystyczna ewaluacja kosztów i tworzenie różnorodnych benchmarków kosztowych
Koordynacja procesów uzgodnień rozliczeń z Klientami
Raportowanie działalności z zakresu powierzonych obowiązków
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie budżetów, opracowywanie modeli kosztowych i kontrolę kosztów dostarczania usług
Przygotowywanie budżetów Capex/Opex dla jednostki organizacyjnej Customer and Network Projects
Koordynacja przygotowywania i zapewnienie spójności budżetów w innych jednostkach organizacyjnych w ramach Operations
Tworzenie i utrzymywanie modeli kosztowych i metodyki alokacji kosztów
Tworzenie i utrzymywania aktualności kosztów dla elementów będących składnikami oferowanych usług
Opracowywanie rekomendacji w obszarze optymalizacji kosztów
Statystyczna ewaluacja kosztów i tworzenie różnorodnych benchmarków kosztowych
Koordynacja procesów uzgodnień rozliczeń z Klientami
Raportowanie działalności z zakresu powierzonych obowiązków
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie budżetów, opracowywanie modeli kosztowych i kontrolę kosztów dostarczania usług
Przygotowywanie budżetów Capex/Opex dla jednostki organizacyjnej Customer and Network Projects
Koordynacja przygotowywania i zapewnienie spójności budżetów w innych jednostkach organizacyjnych w ramach Operations
Tworzenie i utrzymywanie modeli kosztowych i metodyki alokacji kosztów
Tworzenie i utrzymywania aktualności kosztów dla elementów będących składnikami oferowanych usług
Opracowywanie rekomendacji w obszarze optymalizacji kosztów
Statystyczna ewaluacja kosztów i tworzenie różnorodnych benchmarków kosztowych
Koordynacja procesów uzgodnień rozliczeń z Klientami
Raportowanie działalności z zakresu powierzonych obowiązków
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie budżetów, opracowywanie modeli kosztowych i kontrolę kosztów dostarczania usług
Przygotowywanie budżetów Capex/Opex dla jednostki organizacyjnej Customer and Network Projects
Koordynacja przygotowywania i zapewnienie spójności budżetów w innych jednostkach organizacyjnych w ramach Operations
Tworzenie i utrzymywanie modeli kosztowych i metodyki alokacji kosztów
Tworzenie i utrzymywania aktualności kosztów dla elementów będących składnikami oferowanych usług
Opracowywanie rekomendacji w obszarze optymalizacji kosztów
Statystyczna ewaluacja kosztów i tworzenie różnorodnych benchmarków kosztowych
Koordynacja procesów uzgodnień rozliczeń z Klientami
Raportowanie działalności z zakresu powierzonych obowiązków
Całodobowy nadzór nad poprawnością funkcjonowania systemów telekomunikacyjnych
Współpraca w procesie usuwania awarii, zdalne rozwiązywanie problemów sieciowych oraz koordynacja i wsparcie działań ekip rozwiązujących problem w terenie
Kontrola bieżącego procesu przeprowadzania planowanych prac na elementach sieci telekomunikacyjnej
Ewidencjonowanie i przekazywanie informacji o stanie sieci telekomunikacyjnej do uprawnionych jednostek
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie budżetów, opracowywanie modeli kosztowych i kontrolę kosztów dostarczania usług
Przygotowywanie budżetów Capex/Opex dla jednostki organizacyjnej Customer and Network Projects
Koordynacja przygotowywania i zapewnienie spójności budżetów w innych jednostkach organizacyjnych w ramach Operations
Tworzenie i utrzymywanie modeli kosztowych i metodyki alokacji kosztów
Tworzenie i utrzymywania aktualności kosztów dla elementów będących składnikami oferowanych usług
Opracowywanie rekomendacji w obszarze optymalizacji kosztów
Statystyczna ewaluacja kosztów i tworzenie różnorodnych benchmarków kosztowych
Koordynacja procesów uzgodnień rozliczeń z Klientami
Raportowanie działalności z zakresu powierzonych obowiązków
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie budżetów, opracowywanie modeli kosztowych i kontrolę kosztów dostarczania usług
Przygotowywanie budżetów Capex/Opex dla jednostki organizacyjnej Customer and Network Projects
Koordynacja przygotowywania i zapewnienie spójności budżetów w innych jednostkach organizacyjnych w ramach Operations
Tworzenie i utrzymywanie modeli kosztowych i metodyki alokacji kosztów
Tworzenie i utrzymywania aktualności kosztów dla elementów będących składnikami oferowanych usług
Opracowywanie rekomendacji w obszarze optymalizacji kosztów
Statystyczna ewaluacja kosztów i tworzenie różnorodnych benchmarków kosztowych
Koordynacja procesów uzgodnień rozliczeń z Klientami
Raportowanie działalności z zakresu powierzonych obowiązków
Monitor, identify needs, and organizes and/or conduct training courses in the field of OH&S, including qualification training courses for electrical maintenance licenses, in the field of safe work at height, related to exposure to electromagnetic fields
Oversee the provision of employees with working clothes and footwear and personal protective equipment, including support in the process of purchasing them, periodical control of their condition, and documenting it
Liaise with the HR Department in the organization of initial, periodic, and control medical examinations, including providing support in describing working conditions in referrals for examinations, monitoring their validity, and managing changes at workstations and their control
Monitor, evaluate, and periodically review existing, new or upcoming legal and corporate requirements, including participating in the process of establishing, adapting, implementing, and maintaining procedures and other documentation regarding the OH&S management system
Provide professional support and advising in the field of OH&S to all employees and contractors, including the application of OH&S regulations and principles, in assessing assumptions and documentation regarding the construction and/or maintenance of work premises and telecommunications infrastructure
Participate in conducting and documenting the occupational risk assessments related to the work performed
Participate in determining the circumstances and causes of accidents at work and in developing conclusions resulting from the investigation of the causes and circumstances of these accidents, and also controls the implementation of these conclusions
Inspect working conditions and compliance with OHS regulations and principles, and participate in internal and external audits of the OH&S management system
Work closely with the teams of the Integrated Management System (Quality, Environment, and OH&S)
Perform other tasks of OH&S service employees resulting from the provisions of law
The main goal of this position is to support the Procurement Manager to maintain procurement for the whole company in Poland as well as related categories and to work with internal stakeholders - in coordination with Corporate Procurement- achieving both competitive costs and terms for Cellnex
Main scope of work is source to contract process – tenders and negotiations, including contracting and analysis
Act according to the Procurement strategy that is aligned with the objectives of the Organizations’ strategy, and give support in competitive bids, contract negotiations, and contracting
Follows, maintains and delivers the Procurement services across the organization, making best use of the procurement resources by working closely to the team
Following targets on CAPEX investments
Provides expertise in cost control, as the procurement function has an important impact on the P&L of the company in Poland
Implements appropriate changes in purchasing governance and policies
Implements strategic sourcing practices, processes and techniques across the organization
Identify suppliers of goods and services
Supports in negotiations of terms with suppliers such as price, quality of goods, deadlines, expectations, etc
Liaise with suppliers and project managers regarding updates and details of goods
Create purchase orders and tally these with supply requests and orders
Analyze invoices to ensure accuracy of goods delivered
Attend meetings with the legal department to ensure any contractual obligations are favorable to the company
Całodobowy nadzór nad poprawnością funkcjonowania systemów telekomunikacyjnych
Współpraca w procesie usuwania awarii, zdalne rozwiązywanie problemów sieciowych oraz koordynacja i wsparcie działań ekip rozwiązujących problem w terenie
Kontrola bieżącego procesu przeprowadzania planowanych prac na elementach sieci telekomunikacyjnej
Ewidencjonowanie i przekazywanie informacji o stanie sieci telekomunikacyjnej do uprawnionych jednostek
run SAP reports (with P&L GLs analytics), add mapping by customer / PBCS line / Department and create pivot table for monthly accruals calculation
prepare files with simple information Act vs FCST/budget by each department
run WBS cost report and add mapping for capex by projects
ZCHE check in SAP (line by line) : If all reversable ZCHE from previous month have been reversed; if all files sent for month end purposes have been booked correctly (correct GL, CC, document type),
Analytics per account - keeping detail analysis of few accounts with most manual input (provisions)
Review of open orders, keeping track of capital plan utilization
Keeping track of active list of sites, POPs and emission services based on standard reports
Running reports during month end to explain unusual bookings
Review and reconciliation of transfer balances between legacy SAP and new SAP system
Contributing to team’s daily efforts in the area of commercial and investment projects execution,
Supporting other team members in strategic commercial and business development projects’ coordination,
Working with other team members on preparation of documents, memos and materials for meetings with clients and partners,
Conducting market researches to identify new business development opportunities,
Conducting market analyses to understand better competitive and economic environment and find creative ways of how Cellnex can contribute with its assets and experience to country’s digital transformation and economic development
Head of Talent & Engagement Area - Senior People Partner
Marcina Kasprzaka 4, Wola, Warszawa
Wygasła: 02.09.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
Senior role of direct Partner to the business in People related processes and cases in the Talent Area, Directs the strategy within HR area at a country level, such as recruitment, development and talent management, ensuring a proper adherence between culture and company's objectives
Support and sustain a vibrant, high-performing culture which serves as an asset for the business and drives success – role of strategic People partner for the Business
Identify opportunities and lead initiatives to improve our culture and organizational trends aligned with Corporate guidelines
Lead the recruitment strategy and source, attract and onboard excellent profiles
Builds the approach to learning, development and progression, defining role and competency frameworks and empowering colleagues to reach their full potential
Define and manage the approach to feedback, reviews and performance management (HPM & IDP)
Support Local and Global People Strategy with organizational development and planning, leadership development and internal communications
Coach managers across the business in best practices, in particular around recruitment, development and performance management
Ensure our people processes support diversity and inclusivity
Managing Talent Acquisiton & Development & Engagement Team
Manage the end-to-end recruitment process for higher positions, partnering with hiring managers to define job requirements, sourcing and attracting top-tier executive candidates, conducting interviews, and overseeing the selection process
Specjalista ds. Budżetowania i Kontroli Kosztów / Budgeting and Cost Control Specialist
Gdynia
Wygasła: 31.08.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie budżetów, opracowywanie modeli kosztowych i kontrolę kosztów dostarczania usług
Przygotowywanie budżetów Capex/Opex dla jednostki organizacyjnej Customer and Network Projects
Koordynacja przygotowywania i zapewnienie spójności budżetów w innych jednostkach organizacyjnych w ramach Operations
Tworzenie i utrzymywanie modeli kosztowych i metodyki alokacji kosztów
Tworzenie i utrzymywania aktualności kosztów dla elementów będących składnikami oferowanych usług
Opracowywanie rekomendacji w obszarze optymalizacji kosztów
Statystyczna ewaluacja kosztów i tworzenie różnorodnych benchmarków kosztowych
Koordynacja procesów uzgodnień rozliczeń z Klientami
Raportowanie działalności z zakresu powierzonych obowiązków
Collect and maintain the set of business reporting requirements
Implement BI reports based on the above requirements
Analyze existing reports and optimize them for standardization across the company
Set up and maintain BI tools, infrastructure, and integration with company data sources
Work with data warehouse architects, data scientists, and data collection application engineers. Propose data schema and data flow optimization for reporting performance and enhancement as needed
Contributing to team’s daily efforts in the area of commercial and investment projects execution,
Supporting other team members in strategic commercial and business development projects’ coordination,
Working with other team members on preparation of documents, memos and materials for meetings with clients and partners,
Conducting market researches to identify new business development opportunities,
Conducting market analyses to understand better competitive and economic environment and find creative ways of how Cellnex can contribute with its assets and experience to country’s digital transformation and economic development
Młodszy Asystent w Dziale Finansów / Finance Assistant
Warszawa
Wygasła: 24.03.2023
pełny etat, część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
praca hybrydowa
praktykant / stażysta, asystent
Obowiązki:
Jeśli chciałbyś/chciałabyś rozwijać się w obszarze finansów (szczególnie w Tax lub Financial Administration), jesteś zmotywowany/zmotywowana do nauki i rozwijania swojego potencjału, mówisz w j. angielskim (min. poziom B2) i możesz pracować z nami min. 25h tygodniowo, to już dziś aplikuj do naszego Działu Finansów. Masz możliwość wyboru swojej ścieżki między obszarami Financial Administration, Tax a Management Control
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Project Manager
Warszawa
Wygasła: 15.03.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
Is responsible for developing and managing commercial projects targeted to expand the company’s sales pipeline within the Public & Transport segment
Coordinates interdisciplinary projects, cooperating with representatives of various teams and departments within the organization (including Finance, Legal, Operations)
Contributes business analyses experience and financial skillset to support segment’s activities
Proactively seeks new business development opportunities
Coordinates business development and sales projects, with a strategic impact on the company’s business in Poland: takes the responsibility for project coordination within the organization, and is able to manage day-to-day operational relationship with external partners and clients,
Conducts Business Development activities: proactively identifies and defines commercial opportunities,
Prepares presentations and offers for prospective clients and partners, leveraging on input from various teams and departments within the company,
Supports Head of the Unit in commercial planning and strategic planning for the Unit’s activities and priorities
Całodobowy nadzór nad poprawnością funkcjonowania systemów telekomunikacyjnych
Współpraca w procesie usuwania awarii, zdalne rozwiązywanie problemów sieciowych oraz koordynacja i wsparcie działań ekip rozwiązujących problem w terenie
Kontrola bieżącego procesu przeprowadzania planowanych prac na elementach sieci telekomunikacyjnej
Ewidencjonowanie i przekazywanie informacji o stanie sieci telekomunikacyjnej do uprawnionych jednostek
Defines procedures, processes and tools to enable the accurate planning, reporting and analysis of Tax. Enables and supports the proper development of best in class practices to deliver on time
MAIN FUNCTIONS:
Supports to implement Corporate Tax strategy to align with the Country and works with outsourced consultants where needed to implement them within the projects environment
Preparation of tax returns and corrections of declarations mainly in the area of VAT, CIT and PON
Preparation and verification of VAT, CIT and RET returns, ensures completeness and accuracy of underlying data used to support these returns
Obtains data from stakeholders during tax investigations and supports on appropriate and timely resolve of open queries
WHT transaction analysis and acceptance of foreign payments where necessary
Works with non-financial teams where needed to support the verification of agreements and cooperation with other organizational units of the company in regards to tax requirements
Analysis of tax processes and procedures, supporting the implementations of changes to IT systems, including those resulting from regulatory changes
Koordynacja prac zespołu odpowiedzialnego za utrzymanie i rozwój systemów wsparcia operacyjnego
Zapewnienie dostępności podległych systemów i usług zarówno dla użytkowników wewnętrznych (rygor OLA) jak i klientów zewnętrznych (rygor SLA)
Zapewnienie rozwoju podległych systemów zgodnie z potrzebami zgłaszanymi przez użytkowników
Analiza rynku, dostępnych produktów, rozwiązań i trendów
Wybór optymalnych rozwiązań pod kątem technicznym, funkcjonalnym, ekonomicznym oraz utrzymaniowym
Podejmowanie decyzji o sposobie realizacji wymagań
Prowadzenie procesu wyboru parterów technologicznych i konsultantów zewnętrznych
Dostosowanie architektury podległych systemów do standardów korporacyjnych, udział w projektach transformacyjnych
Koordynacja projektów (m.in. integracje systemów, wdrażanie nowych wersji oprogramowania, dostosowywanie systemów do zmian w otoczeniu)
Współpraca z dostawcami systemów i usług (zlecenia zmian w systemach, ustalanie zakresu i zasad, rozliczanie, odbiory, ocena jakościowa dostarczonych produktów i usług, ocena zgodności ze standardami, koordynacja wdrożeń)
Współpraca z klientami. Dostarczanie produktów i usług zgodnie z zawartymi umowami
Zapewnienie usług wsparcia technicznego dla podległych systemów
Zapewnienie bezpieczeństwa teleinformatycznego podległych systemów
Wprowadzanie standardów i dobrych praktyk, inspirowanie zespołu
Koordynacja prac zespołu developerów w zakresie rozwoju i utrzymania oprogramowania
Aktywny udział w pracach developerskich (opcja, % czasu do ustalenia)
Zapewnienie rozwoju podległych systemów zgodnie z potrzebami zgłaszanymi przez użytkowników
Zapewnienie wsparcia technicznego dla podległych systemów przy współpracy z partnerami zewnętrznyni
Analiza rynku, dostępnych produktów, rozwiązań i trendów
Wybór optymalnych rozwiązań pod kątem technicznym, funkcjonalnym, ekonomicznym oraz utrzymaniowym
Udział w procesie selekcji parterów technologicznych i konsultantów zewnętrznych
Wsparcie bieżących projektów (m.in. integracje systemów, wdrażanie nowych wersji oprogramowania, dostosowywanie systemów do zmian w otoczeniu)
Współpraca z dostawcami systemów i usług (zlecenia zmian w systemach, ustalanie zakresu i zasad, rozliczanie, odbiory, ocena jakościowa dostarczonych produktów i usług, ocena zgodności ze standardami, koordynacja wdrożeń)
Współpraca z Architektem Telco oraz domeny IT
Wdrażanie standardów i dobrych praktyk. Inspirowanie zespołu
Data analysis and generation of country site management reports
Preparation of monthly reports, ad-hoc reports, or validation of base station depreciation, or expenses for salesmen (our costs)
Ensure coordination on Program Management processes affecting other areas of the company
Promote the identification and extension of best practices in Program Management
Data sources: several data sources, including some inconsistent (last 1% of records) and many missing (last 1% of records) - you need to skillfully combine, manage and draw the right conclusions
Utrzymanie na wymaganym poziomie sprawności, niezawodności i bezpieczeństwa urządzeń telekomunikacyjnych obsługiwanych (stacji bazowych, radiolinii, routerów etc.) na powierzonym obszarze. Utrzymanie sprawności systemów stowarzyszonych z siecią telekomunikacyjną w tym urządzeń klimatyzacyjnych, zasilających DC oraz AC do 1kV. Zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla napraw urządzeń wyniesionych na obsługiwanym terenie. Odbiory i wspieranie odbiorów nowych elementów sieci lub ich funkcjonalności. Pomoc w koordynacji działań zespołu. Wspieranie wiedzą i doświadczeniem pozostałych pracowników Rejonu Utrzymania Sieci
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. negocjacji i zarządzania umowami
Poznań
Wygasła: 11.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zarządzanie dokumentacją najmu dla infrastruktury telekomunikacyjnej
Analiza zapisów umów i aktualizacja danych w systemach
Optymalizacja kosztów i warunków podpisywanych umów, renegocjacje umów najmu i dzierżawy, obniżanie kosztów posiadania infrastruktury sieciowej
Bieżące uzgodnienia z wynajmującymi w odniesieniu do postanowień umownych
Przygotowywanie wybranych nieruchomości do zakupu, negocjacje warunków zakupu
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w ramach zadań zleconych w obszarze umów najmu, w tym nadzór nad ich działaniami, monitorowanie postępów, analiza i raportowanie wyników
Współpraca operacyjna z innymi działami wewnątrz organizacji jak również po stronie klientów
Dbanie o dobre relacje z wynajmującymi/zarzadzanie konfliktami
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie budżetów, opracowywanie modeli kosztowych i kontrolę kosztów dostarczania usług
W szczególności:
Przygotowywanie budżetów Capex/Opex dla jednostki organizacyjnej CNP
Koordynacja przygotowywania i zapewnienie spójności budżetów w OnTower i Towerlink oraz innych jednostkach wchodzących w skład Cellnex Polska dostarczających usługi Klientom
Tworzenie i utrzymywanie modeli kosztów i metodyki alokacji kosztów
Tworzenie i utrzymywania aktualności kosztów dla elementów będących składnikami usług (Cellnex Components)
Opracowywanie rekomendacji w obszarze optymalizacji kosztów
Statystyczna ewaluacja kosztów i tworzenie różnorodnych benchmarków kosztowych
Koordynacja procesów uzgodnień rozliczeń z Klientami
Raportowanie działalności z zakresu powierzonych obowiązków
Definiowanie zakresu, kosztów i terminów projektów dostarczających rozwiązania dla Klientów
Prowadzenie analiz odrzuconych ofert, identyfikacja potencjalnych przyczyn i opracowywanie rekomendacji działań w celu usprawnienia procesu ofertowania
Proaktywne poszukiwanie nowych usług, które mogą być skomercjalizowane
Raportowanie działalności z zakresu powierzonych obowiązków
Całodobowy nadzór nad poprawnością funkcjonowania systemów telekomunikacyjnych
Współpraca w procesie usuwania awarii, zdalne rozwiązywanie problemów sieciowych oraz koordynacja i wsparcie działań ekip rozwiązujących problem w terenie
Kontrola bieżącego procesu przeprowadzania planowanych prac na elementach sieci telekomunikacyjnej
Ewidencjonowanie i przekazywanie informacji o stanie sieci telekomunikacyjnej do uprawnionych jednostek
Inżynier ds. Sprzętu Radiokomunikacyjnego - Radio Communications Equipment Engineer
Warszawa
Wygasła: 01.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Osoba pracująca na tym stanowisku jest odpowiedzialna za testowanie, standaryzowanie i wdrażanie rozwiązań w obszarze radiowej sieci dostępowej (RAN). Opracowywanie standardów konfiguracyjnych, kontrolę zgodności ze standardami telekomunikacyjnymi i pokrewnymi obowiązującymi w Polsce oraz w ramach właściwych organizacji europejskich i światowych
Śledzenie rozwoju rozwiań w RAN na rynku dostawców, wykonywanie analiz przydatności rozwiązań, udział w tworzeniu wymagań do przetargów, ocena ofert dostawców. Przygotowanie, specyfikacja i uczestnictwo w testach odbiorczych
Opracowanie procedur testowania rozwiązań, prowadzenie testów laboratoryjnych i terenowych weryfikacja zgodności rozwiązań ze standardami oraz ocena ich efektowności i wydajności
Opracowanie standardów i rekomendacji związanych z planowaniem, projektowaniem, wymiarowaniem, konfiguracją i optymalizacją rozwiązań
Opracowanie standardów i rekomendacji związanych kompatybilnością elektromagnetyczną
Wsparcie Działu Planowania i Optymalizacji Sieci w zakresie planowania, projektowania, specyfikowania, wymiarowania, konfiguracji i optymalizacji rozwiązań
Wsparcie Działu Strategii i Inżynierii Sieci w zakresie tworzenia strategii budowy sieci
Raportowanie działalności z zakresu powierzonych obowiązków
Całodobowy nadzór nad poprawnością funkcjonowania systemów telekomunikacyjnych
Współpraca w procesie usuwania awarii, zdalne rozwiązywanie problemów sieciowych oraz koordynacja i wsparcie działań ekip rozwiązujących problem w terenie
Kontrola bieżącego procesu przeprowadzania planowanych prac na elementach sieci telekomunikacyjnej
Ewidencjonowanie i przekazywanie informacji o stanie sieci telekomunikacyjnej do uprawnionych jednostek
Definiowanie zakresu, kosztów i terminów projektów dostarczających rozwiązania dla Klientów
Prowadzenie analiz odrzuconych ofert, identyfikacja potencjalnych przyczyn i opracowywanie rekomendacji działań w celu usprawnienia procesu ofertowania
Proaktywne poszukiwanie nowych usług, które mogą być skomercjalizowane
Raportowanie działalności z zakresu powierzonych obowiązków
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie budżetów, opracowywanie modeli kosztowych i kontrolę kosztów dostarczania usług
W szczególnośc :
Przygotowywanie budżetów Capex/Opex dla jednostki organizacyjnej CNP
Koordynacja przygotowywania i zapewnienie spójności budżetów w OnTower i Towerlink oraz innych jednostkach wchodzących w skład Cellnex Polska dostarczających usługi Klientom
Tworzenie i utrzymywanie modeli kosztów i metodyki alokacji kosztów
Tworzenie i utrzymywania aktualności kosztów dla elementów będących składnikami usług (Cellnex Components)
Opracowywanie rekomendacji w obszarze optymalizacji kosztów
Statystyczna ewaluacja kosztów i tworzenie różnorodnych benchmarków kosztowych
Koordynacja procesów uzgodnień rozliczeń z Klientami
Raportowanie działalności z zakresu powierzonych obowiązków
Specjalista ds. Pozwoleń w Dziale Realizacji Projektów Sieciowych
Warszawa
Wygasła: 03.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynacja, monitoring procesów inwestycyjnych realizowanych przez dostawców usług „Pod klucz” tj. budowy i rozbudowy stacji bazowych telefonii komórkowej w zakresie formalno-prawnym
Kontrola wraz z Inżynierem ds. Koordynacji Inwestycji standardów i kompletności dokumentów oraz pozwoleń dotyczących procesu inwestycyjnego przekazanych przez Dostawcę Usług Turn Key
Wsparcie działań Dostawcy Usług Turn Key w kontaktach ( składaniem odwołań , skarg) z urzędami i administracją w nietypowych przypadkach prowadzonych procesów formalno- prawnych
Współpraca z innymi operatorami telekomunikacyjnymi i klientami Towerlink odnośnie przygotowania stacji współdzielonych w procesie inwestycyjnym
Monitoring procesu uzgodnień technicznych oraz procedur wprowadzania na obiekty Towerlink oraz zejścia innych podmiotów ( klientów)
Kontrola działań Dostawców Usług Turn Key w zakresie zgodności wykonywanych przez nich prac z wymaganiami Towerlink Poland odnośnie uzyskiwania pozwoleń środowiskowych, nadzór w zakresie procedur i monitorowania środowiskowego na wszystkich etapach funkcjonowania obiektów
Współpraca z zespołami realizacyjnymi i planistycznymi w zakresie parametrów oddziaływania na środowisko. Ich monitorowania procedur pomiarowych i BHP
Szkolenia/instruktaże Dostawców Usług Turn Key odnośnie procesów, standardów i procedur
Udział w kontrolach inwestycji prowadzonych przez uprawnione urzędy, obsługa korespondencji związanej z inwestycjami. W szczególności z związanych z procesem odwoławczym na poziomie administracyjnym
Wsparcie i współpraca z biurem prawnym Towerlink w zakresie procesów odwoławczych na poziomie WSA i NSA
Monitorowanie, raportowania na podstawie dostępnych aplikacji wspomagających procesy inwestycyjne w zakresie aktualizowania danych, harmonogramów, itp. Cellman, SAP, Proteus, Celina
Tworzenie pozytywnego wizerunku Spółki, włącznie z merytoryczną współpracą w zakresie rozwiązywania konfliktów, w które zaangażowana jest Spółka
Wykonywanie obowiązków zgodnie z zasadami obowiązującego prawa oraz ochrona informacji, w szczególności tych, które nie są informacją publiczną na mocy prawa lub wewnętrznych unormowań Spółki
Odpowiedzialność za przestrzeganie obowiązku dbania o dobro zakładu pracy, ochronę mienia oraz zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę (zgodnie z Art. 100 par. 2 pkt. 4 kp)
Całodobowy nadzór nad poprawnością funkcjonowania systemów telekomunikacyjnych
Współpraca w procesie usuwania awarii, zdalne rozwiązywanie problemów sieciowych oraz koordynacja i wsparcie działań ekip rozwiązujących problem w terenie
Kontrola bieżącego procesu przeprowadzania planowanych prac na elementach sieci telekomunikacyjnej
Ewidencjonowanie i przekazywanie informacji o stanie sieci telekomunikacyjnej do uprawnionych jednostek
Head of Business Intelligence Team (Kierownik Zespołu ds. Analityki Biznesowej)
Warszawa
Wygasła: 26.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Osoba zatrudniona na to stanowisko będzie odpowiedzialna za zbudowanie zespołu zajmującego się analityką biznesową, który będzie wspierał podejmowanie opartych na wiedzy, optymalnych decyzji biznesowych i zarządczych
Obszar odpowiedzialności zespołu:
Opracowanie i budowanie aplikacji do pozyskiwania, gromadzenia, przechowywania, przetwarzania i analizy danych biznesowych
Zarządzanie zasobami danych, tworzenie i utrzymywanie funkcjonalności oraz infrastruktury do przetwarzania i przechowywania danych
Identyfikacja zewnętrznych źródeł danych, walidacja danych, tworzenie i optymalizacja modeli cyfrowej reprezentacji aktywów
Zapewnienie jakości, aktualności, spójności i niezawodności danych i dostarczanych wyników analiz
Analiza potrzeb i wymagań użytkowników w obszarze analityki biznesowej
Dostarczanie różnorodnych raportów, wyników analiz, metryk i trendów
Współpraca z centralą firmy w obszarze analityki biznesowej
Raportowanie działalności z zakresu powierzonych obowiązków
Leads, supports and contributes to the Sales process during project bid preparation (strategy, approach, partnership, scope, pricing, risk mitigation, etc.)
Contributes to the development of the Segment Plans, the Commercial Accounts Plan and the Action Plans to achieve the commercial goals
Cooperates closely with Commercial Team members, especially in field of price building, marketing, DAS (Distributed Antenna Systems)
Delivers regular, high quality and transparent reporting of activity and results (including but not limited to presales activities, customer engagement, pipeline, forecast and results)
Achieves revenue targets by increasing revenue spend per account
Works pro-actively and independently, with guidance in the form of policies and guidelines and with coaching from senior experts
Supports the whole commercial team in achieving team goals and country targets
Zarządzanie procesem Purchase to Pay (PTP) dla wszystkich spółek w grupie Cellnex Poland
Współpraca z zewnętrzną międzynarodową firmą księgową - nadzór nad poprawnością i kompletnością księgowań (IFRS), analiza i wyjaśnianie nieprawidłowości, tworzenie wytycznych, wyjaśnianie specyficznych dla Polski wymagań księgowych i podatkowych
Udział w procesie zamykania miesiąca i raportowania do Centrali
Współtworzenie i wdrażanie instrukcji i procedur z obszaru PTP
Ścisła współpraca z Zespołem Umów Najmu i Płatności (Site Management), Działem Zakupów (Procurement), Działem Kontrolingu, Działem HR oraz innymi jednostkami zaangażowanymi w proces PTP
Udział w procesie realizacji płatności we współpracy z zewnętrzną księgowością oraz globalnym działem Treasury
Zapewnianie lokalnego wsparcia dla Centrali w zakresie czynności związanych z płatnościami, podatkami, płacami, itp
Szacowanie przepływów pieniężnych, udział w raportowaniu
Przygotowywanie różnego rodzaju raportów ad hoc na potrzeby zespołu lokalnego oraz Centrali
Współpraca z audytem zewnętrznym
Wspieranie integracji nowych spółek w kraju z korporacyjnym systemem SAP
Pełnienie roli Specjalisty ds. zakupów w zakresie związanym z zarządzaniem daną kategorią
Wsparcie Category Managerów przy tworzeniu Purchase Planu
Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Kategorii oraz Klientem wewnętrznym w zakresie związanym z wykonywaniem, zamawianiem i realizacją zakupów w danej podkategorii
Bezpośrednia współpraca z Klientem Wewnętrznym
Opracowanie oraz wdrożenie strategii kategorii zakupowej, jej regularna aktualizacja oraz bieżąca analiza trendów cenowych i monitorowania innowacji w zakresie koordynowanej kategorii zakupowej
Prowadzenie postępowań zakupowych (w tym opracowywanie strategii postępowania, przygotowanie i wysyłanie zapytań ofertowych, koordynowanie pytań i odpowiedzi, monitorowanie zainteresowania, zbieranie, weryfikowanie, porównywanie i analizowanie ofert oraz prowadzenie dokumentacji zakupowej)
Negocjowanie warunków handlowych oraz warunków realizacji z kontrahentami
Przygotowywanie umów (w tym umów ramowych i partnerskich) lub zamówienia we współpracy z działem prawnym
Budowanie dobrych i długotrwałych relacji z kontrahentami i partnerami handlowymi, np. poprzez udział w targach i szkoleniach
Analiza rynku kontrahentów, współpraca z dotychczasowymi kontrahentami oraz poszukiwanie nowych
Przygotowywanie danych oraz raportów na potrzeby Działu Zakupów zleconych przez Przełożonego
Wprowadzanie danych do systemów informatycznych
Przestrzeganie procedur obowiązujących w Spółce
Prowadzenie dokumentacji dot. zawierania zamówień i umów, w tym umów ramowych oraz umów partnerskich
Przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych
Działania administracyjne: koordynacja właściwego obiegu dokumentacji zakupowej, prowadzenie korespondencji w zakresie niezbędnym do uzyskania wymaganych akceptacji
Inne zadania wyznaczane przez Przełożonego związane z działalnością Działu Zakupów
Całodobowy nadzór nad poprawnością funkcjonowania systemów telekomunikacyjnych
Współpraca w procesie usuwania awarii, zdalne rozwiązywanie problemów sieciowych oraz koordynacja i wsparcie działań ekip rozwiązujących problem w terenie
Kontrola bieżącego procesu przeprowadzania planowanych prac na elementach sieci telekomunikacyjnej
Ewidencjonowanie i przekazywanie informacji o stanie sieci telekomunikacyjnej do uprawnionych jednostek
Planowanie, parametryzacja i optymalizacja sieci radiowej w standardach 2G, 3G, 4G i 5G
Określanie konfiguracji zespołów antenowych oraz typów urządzeń nadawczo-odbiorczych dla poszczególnych stacji bazowych. Opiniowanie projektów technicznych projektowanych stacji
Analiza i przetwarzanie danych statystycznych
Praca w terenie związana z testami sieci w celu utrzymania odpowiednich wskaźników jakościowych oraz identyfikacji źródeł zakłóceń zewnętrznych
Współpraca z innymi zespołami spółki w celu realizacji nałożonych celów w tym planów rozbudowy i optymalizacji sieci
Planowanie, parametryzacja i optymalizacja sieci radiowej w standardach 2G, 3G, 4G i 5G
Określanie konfiguracji zespołów antenowych oraz typów urządzeń nadawczo-odbiorczych dla poszczególnych stacji bazowych. Opiniowanie projektów technicznych projektowanych stacji
Analiza i przetwarzanie danych statystycznych
Praca w terenie związana z testami sieci w celu utrzymania odpowiednich wskaźników jakościowych oraz identyfikacji źródeł zakłóceń zewnętrznych
Współpraca z innymi zespołami spółki w celu realizacji nałożonych celów w tym planów rozbudowy i optymalizacji sieci
Cellnex Telecom is Europe’s leading operator of wireless telecommunications and broadcasting infrastructures with a portfolio of c. 129,000 sites. Cellnex operates in Spain, Italy, Netherlands, France, Switzerland, the UK, Ireland, Portugal, Austria, Denmark, Sweden and Poland
MISSION:
Participates in the development and implementation of Corporate Global resources strategy across all the countries and companies acquired, in order to guarantee the fulfillment of the regulations, policies and practices of the organization related with the HR area. Participates in Mergers and Acquisitions (M&A) in the scouting and due diligence process, as well as following the project in the integration in Cellnex Telecom
MAIN FUNCTIONS:
▪ Participates in all human capital aspects of M&A, integrating the HR vision in the process, working in the Due Diligence (DD) teams focusing on:
a. Ensure information exchange in due diligence processes to support decision making and signing-closing in terms of labor relation matters
b. The Employment/Labour DD report as well as other Resources Area specialties such as Environment report and Health and Safety report
▪ Works in the coordination of the HR integration of the new acquired companies, in order to ensure its implementation aligned with the Industrial Model of Cellnex Telecom, and ensuring compliance with the objectives defined in the business plan
▪ Acts as a PMO within the first steps of the integration process
▪ Coordinate the implementation of Corporate Human Resources procedures and policies at country level
▪ Coordinates recruiting, training and development between the Corporate Global Team and Local HR teams
▪ Leads coordination of any other Corporate functions and the countries
▪ Helping to implement any single policy or instructions from Corporate
▪ Defines and develops Global Mobility policies considering safety, labour, tax, compensation and any other matter
▪ Ensure alignment of Corporate policies and practices with labor regulation in countries, and identify potential risks of non-compliance
Nadzorowanie i zarządzanie zgłaszanym ze strony operatorów i klientów zapotrzebowaniem na budowy/rozbudowy i modernizacje instalacji telekomunikacyjnych
Ustalanie terminów realizacji projektów, standardów jakości i kosztów związanych z ich realizacją
Współpraca z obszarami komercjalizacji sieci w zakresie przygotowania ofert spełniających oczekiwania klientów, zarówno pod względem jakości obsługi, jak i kosztów
Współpraca z operatorami, zbieranie ich oczekiwań, raportowanie postępu zleconych prac
Monitorowanie w sposób przekrojowy wszystkich projektów klientów, zapewniając realizację założonych celów w zakresie czasu, jakości i kosztów
Przewidywanie przyszłych potrzeb klientów w zakresie wzrostu i ewolucji ich sieci, podejmowanie odpowiednich działań planistycznych
Projektowanie dla klientów rozwiązań technicznych dla projektów ich sieci w oparciu o mapę drogową, portfolio produktów i rozwiązań, a także na podstawie informacji o kliencie i oczekiwanym przez niego rozwiązaniu
Przygotowanie analiz kosztowych w oparciu o wykaz materiałów, koszty usług i opracowania wykonane przez inne zespoły. Przygotowanie założeń finansowych dla celów ofertowania produktów i rozwiązań
Promowanie innowacyjnych rozwiązań w celu usprawnienia procesów projektowania rozwiązań dla klientów
Rozwój Centrum Kompetencyjnego służącego do wspierania zespołów sprzedaży, przedsprzedaży, w wiedzę, narzędzia, procesy, dokumentację techniczną i najlepsze praktyki
Całodobowy nadzór nad poprawnością funkcjonowania systemów telekomunikacyjnych
Współpraca w procesie usuwania awarii, zdalne rozwiązywanie problemów sieciowych oraz koordynacja i wsparcie działań ekip rozwiązujących problem w terenie
Kontrola bieżącego procesu przeprowadzania planowanych prac na elementach sieci telekomunikacyjnej
Ewidencjonowanie i przekazywanie informacji o stanie sieci telekomunikacyjnej do uprawnionych jednostek