Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
profesjonalna obsługa pacjentów – osobista, telefoniczna, mailowa, w tym umawianie wizyt, prowadzenie dokumentacji elektronicznej, nadzór nad funkcjonowaniem poczekalni, toalety dla pacjentów, porządkiem na korytarzu;
rozliczanie wizyt pacjentów (obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego);
profesjonalna obsługa pacjentów – osobista, telefoniczna, mailowa, w tym umawianie wizyt, prowadzenie dokumentacji elektronicznej, nadzór nad funkcjonowaniem poczekalni, toalety dla pacjentów, porządkiem na korytarzu;
rozliczanie wizyt pacjentów (obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego);
udzielanie informacji o oferowanych usługach;
prowadzenie i koordynowanie kalendarzy lekarzy;
koordynacja procesu rezerwacji gabinetów;
ścisła współpraca z lekarzami, obsługa lekarzy podczas ich pracy, nadzór nad wyposażeniem gabinetów;
bieżąca obsługa sekretariatu firmy - odpowiedzialność za sprawne funkcjonowania biura;
przyjmowanie i obsługa osób przychodzących do firmy;
dbałość o prawidłowy obieg korespondencji, dokumentów i informacji w firmie;
obsługa połączeń telefonicznych i poczty elektronicznej;
obsługa i ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (w tym wysyłki pocztowe i kurierskie);
ścisła współpraca ze wszystkimi działami firmy – bieżące wsparcie zespołów w czynnościach administracyjnych;
obsługa procesu zakupowego artykułów biurowych, spożywczych oraz środków czystości;
Opracowywanie instrukcji obsługi urządzeń i systemów IT
Wsparcie współpracowników w obsłudze systemów
Realizacja planowych przeglądów sprzętów (pilnowanie terminów, kontakt z podwykonawcami, odbiór prac, dbanie o odpowiednie oznakowanie)
Opieka nad dokumentacją podległych urządzeń
Dbałość o poziom obsługi zgłoszeń współpracowników, działanie na rzecz jego podnoszenia, przewidywanie potrzeb współpracownika w trakcie realizacji jego zgłoszenia
Ewidencjonowanie wydanego i zdanego sprzętu powierzonego współpracownikom
Przyjmowanie zgłoszeń zakupowych z obszaru infrastruktury
Zapewnienie ciągłości dostępności materiałów eksploatacyjnych z zakresu infrastruktury
Przygotowanie dokumentacji reklamacyjnej i obsługa procesu reklamacyjnego w przypadku korzystania z gwarancji podległych urządzeń
Odpowiedzialność za politykę gospodarowania odpadami, informowanie o zadach segregacji i pilnowanie ich przestrzegania
Koordynowanie prac konserwatora przy bardziej zaawansowanych naprawach
Przygotowanie niezbędnego sprzętu, kont i uprawnień nowo zatrudnionym pracownikom
Nadawanie uprawnień w systemach informatycznych
Codzienna kontrola temperatur w firmie (loggery badaniowe) i reagowanie w razie zaburzenia procedur i wystąpienia alarmu
Odpowiadanie na alarmy kluczowych systemów firmy
Przygotowanie bieżącego wykorzystania podległej infrastruktury, opiniowanie zgłoszonych pomysłów, planowanie przyszłego wykorzystania pomieszczeń, adaptacja przestrzeni wg potrzeb
Współpracowanie z outsourcingiem IT, zlecanie prac: utrzymaniowych, obsługi zgłoszeń pracowników. Pilnowanie dotrzymywania terminów przez podwykonawców
Planowanie wykorzystania sprzętu i rozbudowa infrastruktury według potrzeb
Informowanie współpracowników o dobrych praktykach w środowisku cyfrowym oraz z zakresu bezpieczeństwa informacji