Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (135)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 135 )
Hydraulik K/M
Warszawa
Wygasła: 30.04.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- wykonywanie drobnych napraw instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz instalacji centralnego ogrzewania;
- kontrolowanie i regulacja parametrów pracy instalacji centralnego ogrzewania oraz centralnej wody użytkowej;
- konserwacja instalacji i urządzeń C.O łącznie z węzłami cieplnymi;
od 6 700 do 7 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pokojowa/Pokojowy
Warszawa
Wygasła: 15.05.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Codzienne utrzymanie w należytym porządku i czystości wyznaczonego terenu
przygotowywanie sal
miejsc spotkań i konferencji zgodnie z obowiązującymi zasadami
sprawna i terminowa obsługa kancelaryjna korespondencji wpływającej do Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (KPRM) i wychodzącej z KPRM w systemie teleinformatycznym do elektronicznego zarządzania dokumentacją, w tym przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, segregowanie, rejestrowanie, prowadzenie ewidencji,
wypożyczanie i wyrejestrowywanie dokumentów ze składów chronologicznych oraz składów informatycznych nośników danych,
obsługa stanowiska Dziennika Podawczego,
pełnienie dyżurów w godz. 16:00-18:00 (w razie potrzeby odpowiednio dłużej) w celu zapewnienia ciągłości pracy Kancelarii Ogólnej KPRM,
informowanie bezpośredniego przełożonego o stanie realizacji wykonywanych zadań oraz potrzebach związanych z ich realizacją,
wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z zastępstwami lub wynikających z doraźnych potrzeb pracodawcy,
niezwłoczne powiadamianie przełożonych o zauważonym wypadku, zagrożeniu życia lub zdrowia ludzkiego
samodzielne prowadzenie obsługi płacowej, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac pracowników i zleceniobiorców oraz ewidencja i rozliczanie absencji zasiłkowych
naliczanie i raportowanie wpłat do PPK
sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i korekt do ZUS
sporządzanie raportów i analiz płacowych na potrzeby wewnętrzne oraz GUS
sporządzanie deklaracji podatkowych PIT-11
wystawianie zaświadczeń o zarobkach, Z-3, RP-7
realizacja czynności związanych z planowaniem budżetu wynagrodzeń dla poszczególnych komórek organizacyjnych
sporządzanie analiz i zestawień płacowych dla potrzeb Dyrektora Centrum oraz dla potrzeb Wydziału Planowania i Analiz
gotowość do realizacji zadań z zakresu obsługi kadrowej
a) Wykonywanie prac w obszarze bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania oraz usuwania usterek urządzeń instalacji elektrycznych w nieruchomościach administrowanych przez COAR w Warszawie, w tym:
wykonywanie prac w zakresie instalacji elektrycznych zgodnie ze swoimi kwalifikacjami zawodowymi,
wykonywanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej i oporności izolacji instalacji elektrycznych do 1 kV,
wymiana lub uzupełnienie źródeł światła w oprawach w pomieszczeniach, przed wejściami do budynku, w oprawach zamontowanych na zewnętrznych ścianach budynku,
naprawa i wymiana opraw, wyłączników, przycisków oświetleniowych, gniazd elektrycznych jednofazowych i trójfazowych, naprawianie, regulowanie lub wymiana automatów schodowych,
wymiana bezpieczników oraz wyłączników instalacyjnych tablicowych budynków,
utrzymywanie w czystości i sprawności technicznej skrzynek rozdzielczych, tablic elektrycznych piętrowych i głównych, zabezpieczanie ich przed dostępem osób niepowołanych, sprawdzenie i ewentualna naprawa umocowania przewodów elektrycznych,
wyszukiwanie przerw i zwarć w instalacji elektrycznej oraz usuwanie przyczyn wraz z wymianą uszkodzonych końcówek w obwodach i liniach zasilających budynku oraz tablicach i rozdzielniach oświetlenia zewnętrznego, dokonywanie okresowych pomiarów instalacji wewnętrznych, WLZ oraz instalacji odgromowej,
sprawdzenie prawidłowości działania układów SZR (system zasilania rezerwowego),
sprawdzenie prawidłowości działania układów pomiarowo-rozliczeniowych, dokonywanie odczytów liczników i powiadamianie o konieczności legalizacji,
uczestniczenie w konserwacji i udział w terminowych przeglądach agregatów prądotwórczych,
odnotowywanie swojej codziennej obecności na terenie obiektów objętych konserwacją w dokumentach konserwacyjnych,
wykrywanie i ewentualna likwidacja nielegalnych podłączeń do obwodów elektrycznych,
pełnienie telefonicznych dyżurów weekendowych (maksymalnie dwa raz w miesiącu) z gotowością do podjęcia zadań służbowych w razie konieczności
b) Monitorowanie zasobów niezbędnych do realizacji zadań własnych i zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu wniosków o dokonywanie zakupów sprzętu, wyposażenia narzędzi i materiałów niezbędnych do wykonywania zadań
wykonywanie prac na terenie obiektów administrowanych przez COAR w Warszawie w zakresie instalacji gazowych, cieplnych, hydraulicznych i sanitarnych zgodnie ze swoimi kwalifikacjami zawodowymi,
wykonywanie napraw instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz w instalacji c-o,
przeprowadzanie pomiarów szczelności instalacji gazowych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami,
wykonywanie prac spawalniczych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami (spawanie elektryczne, gazowe),
kontrolowanie parametrów pracy instalacji c.o. i c.w.u. w celu zapobiegania niedogrzewaniom lub przegrzewaniom obiektów, oraz utrzymywanie normatywnej temperatury c.w.u., sprawdzenie prawidłowości działania zaworów bezpieczeństwa,
konserwacja instalacji i urządzeń c.o. łącznie z węzłami cieplnymi, w szczególności: płukanie rur i grzejników instalacji, uszczelnianie i wymiana zaworów grzejnikowych, podpionowych i pozostałych na instalacji c. o., z zaworami odcinającymi i odwodnieniami na rozdzielaczach włącznie,
sprawdzenie prawidłowości działania układów pomiarowo-rozliczeniowych, dokonywanie odczytów wodomierzy i powiadamianie o konieczności legalizacji, sprawdzenie prawidłowości działania wodomierza głównego,
uszczelnienie i utrzymanie technicznej sprawności wszystkich zaworów wodnych, oraz wymiana niesprawnych zaworów, łącznie z zaworami odcinającymi na odejściach od pionów, okresowe sprawdzanie szczelności połączeń instalacji i zaworów z jednoczesnym usunięciem nieszczelności,
oczyszczanie i udrażnianie pionów i poziomów kanalizacyjnych, zgłaszanie niedrożności kanalizacji sanitarnej i deszczowej poza połączeniami do obiektów, usuwanie skutków wystąpienia w/w awarii,
pełnienie telefonicznych dyżurów weekendowych (dwa raz w miesiącu) z gotowością do podjęcia zadań służbowych w razie konieczności
Wykonywanie prac związanych z eksploatacją i obsługą budynków, w tym:
a) wykonywanie prac związanych z transportem wewnętrznym: przenoszenie m.in. mebli, sprzętu, wyposażenia urządzeń w obiektach i pomiędzy obiektami administrowanymi przez COAR,
b) wieszanie firanek i zasłon,
c) wykonywanie prac związanych z załadunkiem i rozładunkiem towarów,
d) odbiór worków z odpadami administrowanych budynków,
e) uzupełnianie środków higienicznych w sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych
Wykonywanie prac związanych z utrzymaniem porządku na obszarze terenów zewnętrznych administrowanych przez COAR z wykorzystaniem drobnych narzędzi gospodarczych i ogrodniczych oraz sprzętów i urządzeń tj. mini ciągnik/traktor ogrodowy, kosiarka i podkaszarka do trawników, dmuchawa elektryczna do liści, odkurzacz do liści, piła elektryczna, kosa spalinowa, w tym:
a) codzienne porządkowanie terenu zewnętrznego,
a) grabienie liści w okresie jesiennym,
b) odśnieżanie terenu w okresie zimowym
Wykonywanie prac związanych z pielęgnowaniem terenów zielonych, w zakresie nieobjętym umową z podmiotem zewnętrznym, w tym Pielęgnowanie terenów zielonych, w tym m.in. podkaszanie żywopłotów, tui i bluszczy, doraźne przycinanie gałęzi, usuwanie chwastów z powierzchni chodników, jezdni, przy krawężnikach i murach, podlewanie terenu wokół budynków, podlewane rabat, wsadzanie i przesadzanie roślin, stosowanie zabiegów pielęgnacyjnych z wykorzystanie nawozów i środków ochrony roślin,
Usuwanie drobnych usterek technicznych i napraw sprzętu i wyposażenia niewymagających szczególnych uprawnień czy specjalistycznego sprzętu
Wykonywanie drobnych prac konserwacyjnych,
Zgłaszanie przełożonym zauważonych braków i usterek technicznych w instalacjach: elektrycznych, sanitarnych, centralnego ogrzewania i wyposażeniu
Reagowanie na bieżące potrzeby w sprawach porządkowych i technicznych zgłaszanych przez użytkowników i przełożonych
przejmowanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych COAR do składnicy akt, w tym doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie prawidłowego przygotowania akt do przekazania, niezależnie od tego, czy proces dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw przebiegł w systemie do elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD) czy poza nim,
dbanie o prawidłowe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji zgromadzonej w składnicy akt,
prowadzenie ewidencji składnicy akt,
porządkowanie dokumentacji przechowywanej w składnicy akt, w tym przeprowadzanie skontrum dokumentacji tam zgromadzonej,
udostępnianie dokumentacji na potrzeby komórek organizacyjnych COAR i podmiotów zewnętrznych, w tym przeprowadzanie kwerend archiwalnych,
inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej poprzez przegląd i typowanie dokumentacji do zniszczenia, przygotowanie spisów dokumentacji do zniszczenia, udział w komisyjnej ocenie dokumentacji przeznaczonej do zniszczenia,
opracowanie planów i sprawozdań z działalności składnicy akt,
informowanie bezpośredniego przełożonego o stanie realizacji wykonywanych zadań oraz potrzebach związanych z ich realizacją,
wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z zastępstwami lub wynikających z doraźnych potrzeb pracodawcy,
niezwłoczne powiadamianie przełożonych o zauważonym wypadku, zagrożeniu życia lub zdrowia ludzkiego
Wykonywanie prac związanych z eksploatacją i obsługą budynków, w tym:
a) wykonywanie prac związanych z transportem wewnętrznym: przenoszenie m.in. mebli, sprzętu, wyposażenia urządzeń w obiektach i pomiędzy obiektami administrowanymi przez COAR,
b) wieszanie firanek i zasłon,
c) wykonywanie prac związanych z załadunkiem i rozładunkiem towarów,
d) odbiór worków z odpadami administrowanych budynków,
e) uzupełnianie środków higienicznych w sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych
Wykonywanie prac związanych z utrzymaniem porządku na obszarze terenów zewnętrznych administrowanych przez COAR z wykorzystaniem drobnych narzędzi gospodarczych i ogrodniczych oraz sprzętów i urządzeń tj. mini ciągnik/traktor ogrodowy, kosiarka i podkaszarka do trawników, dmuchawa elektryczna do liści, odkurzacz do liści, piła elektryczna, kosa spalinowa, w tym:
a) codzienne porządkowanie terenu zewnętrznego,
a) grabienie liści w okresie jesiennym,
b) odśnieżanie terenu w okresie zimowym
Wykonywanie prac związanych z pielęgnowaniem terenów zielonych, w zakresie nieobjętym umową z podmiotem zewnętrznym, w tym Pielęgnowanie terenów zielonych, w tym m.in. podkaszanie żywopłotów, tui i bluszczy, doraźne przycinanie gałęzi, usuwanie chwastów z powierzchni chodników, jezdni, przy krawężnikach i murach, podlewanie terenu wokół budynków, podlewane rabat, wsadzanie i przesadzanie roślin, stosowanie zabiegów pielęgnacyjnych z wykorzystanie nawozów i środków ochrony roślin,
Usuwanie drobnych usterek technicznych i napraw sprzętu i wyposażenia niewymagających szczególnych uprawnień czy specjalistycznego sprzętu
Wykonywanie drobnych prac konserwacyjnych,
Zgłaszanie przełożonym zauważonych braków i usterek technicznych w instalacjach: elektrycznych, sanitarnych, centralnego ogrzewania i wyposażeniu
Reagowanie na bieżące potrzeby w sprawach porządkowych i technicznych zgłaszanych przez użytkowników i przełożonych
weryfikacja poprawności danych oraz ewidencja księgowa wyciągów bankowych i dokumentów obrotu gotówkowego i bezgotówkowego;
weryfikacja poprawności danych i ewidencja księgowa dokumentów dot. świadczeń wewnętrznych, przeksięgowań i rozliczeń;
weryfikacja poprawności danych, przygotowywanie i uzgadnianie rejestrów VAT dotyczącego zakupu oraz sprzedaży;
ewidencja kosztów zatrudnienia oraz świadczeń pracowniczych, uzgadnianie sald rozliczeń publicznoprawnych wynikających z ewidencji wynagrodzeń;
ewidencja pozostałych operacji gospodarczych w księgach rachunkowych;
podatkowa dekretacja dokumentów zgodnie z przepisami prawa (VAT, CIT);
bieżąca kontrola i rozliczanie kont rozrachunkowych, przygotowywanie wezwań do zapłaty, not odsetkowych oraz innej dokumentacji dotyczącej windykacji należności;
uzgadnianie zapisów, obrotów, sald kont bilansowych i wynikowych oraz rejestrów księgowych;
uczestniczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych i innych raportów na potrzeby jednostki
wykonywanie prac na terenie obiektów administrowanych przez COAR w Warszawie w zakresie instalacji gazowych, cieplnych, hydraulicznych i sanitarnych zgodnie ze swoimi kwalifikacjami zawodowymi,
wykonywanie napraw instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz w instalacji c-o,
przeprowadzanie pomiarów szczelności instalacji gazowych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami,
wykonywanie prac spawalniczych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami (spawanie elektryczne, gazowe),
kontrolowanie parametrów pracy instalacji c.o. i c.w.u. w celu zapobiegania niedogrzewaniom lub przegrzewaniom obiektów, oraz utrzymywanie normatywnej temperatury c.w.u., sprawdzenie prawidłowości działania zaworów bezpieczeństwa,
konserwacja instalacji i urządzeń c.o. łącznie z węzłami cieplnymi, w szczególności: płukanie rur i grzejników instalacji, uszczelnianie i wymiana zaworów grzejnikowych, podpionowych i pozostałych na instalacji c. o., z zaworami odcinającymi i odwodnieniami na rozdzielaczach włącznie,
sprawdzenie prawidłowości działania układów pomiarowo-rozliczeniowych, dokonywanie odczytów wodomierzy i powiadamianie o konieczności legalizacji, sprawdzenie prawidłowości działania wodomierza głównego,
uszczelnienie i utrzymanie technicznej sprawności wszystkich zaworów wodnych, oraz wymiana niesprawnych zaworów, łącznie z zaworami odcinającymi na odejściach od pionów, okresowe sprawdzanie szczelności połączeń instalacji i zaworów z jednoczesnym usunięciem nieszczelności,
oczyszczanie i udrażnianie pionów i poziomów kanalizacyjnych, zgłaszanie niedrożności kanalizacji sanitarnej i deszczowej poza połączeniami do obiektów, usuwanie skutków wystąpienia w/w awarii,
pełnienie telefonicznych dyżurów weekendowych (dwa raz w miesiącu) z gotowością do podjęcia zadań służbowych w razie konieczności
sprawna i terminowa obsługa kancelaryjna korespondencji wpływającej do Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (KPRM) i wychodzącej z KPRM w systemie teleinformatycznym do elektronicznego zarządzania dokumentacją, w tym przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, segregowanie, rejestrowanie, prowadzenie ewidencji,
wypożyczanie i wyrejestrowywanie dokumentów ze składów chronologicznych oraz składów informatycznych nośników danych,
obsługa stanowiska Dziennika Podawczego,
pełnienie dyżurów w godz. 16:00-18:00 (w razie potrzeby odpowiednio dłużej) w celu zapewnienia ciągłości pracy Kancelarii Ogólnej KPRM,
informowanie bezpośredniego przełożonego o stanie realizacji wykonywanych zadań oraz potrzebach związanych z ich realizacją,
wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z zastępstwami lub wynikających z doraźnych potrzeb pracodawcy,
niezwłoczne powiadamianie przełożonych o zauważonym wypadku, zagrożeniu życia lub zdrowia ludzkiego
sprawowanie bieżącego nadzoru nad zespołem kancelaryjnym w zakresie sprawnej i terminowej obsługi kancelaryjnej korespondencji wpływającej do Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (KPRM) i wychodzącej z KPRM w systemie teleinformatycznym do elektronicznego zarządzania dokumentacją, w tym nad przyjmowaniem i rozdzielaniem korespondencji, segregowaniem, rejestrowaniem, prowadzeniem ewidencji,
sprawowanie bieżącego nadzoru nad wypożyczaniem i wyrejestrowywaniem dokumentów ze składów chronologicznych oraz składów informatycznych nośników danych,
sprawowanie bieżącego nadzoru nad obsługą stanowiska Dziennika Podawczego,
przygotowywanie projektów umów związanych z realizacją przez COAR usługi kancelaryjnej,
koordynacja zgłoszeń pracowników KPRM w zakresie realizacji usługi kancelaryjnej na rzecz KPRM,
nadzór i rozliczanie czasu pracy pracowników zespołu kancelaryjnego,
informowanie bezpośredniego przełożonego o stanie realizacji wykonywanych zadań oraz potrzebach związanych z ich realizacją,
wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z zastępstwami lub wynikających z doraźnych potrzeb pracodawcy,
niezwłoczne powiadamianie przełożonych o zauważonym wypadku, zagrożeniu życia lub zdrowia ludzkiego
wykonywanie prac na terenie obiektów administrowanych przez COAR w Warszawie w zakresie instalacji gazowych, cieplnych, hydraulicznych i sanitarnych zgodnie ze swoimi kwalifikacjami zawodowymi,
wykonywanie napraw instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz w instalacji c-o,
przeprowadzanie pomiarów szczelności instalacji gazowych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami,
wykonywanie prac spawalniczych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami (spawanie elektryczne, gazowe),
kontrolowanie parametrów pracy instalacji c.o. i c.w.u. w celu zapobiegania niedogrzewaniom lub przegrzewaniom obiektów, oraz utrzymywanie normatywnej temperatury c.w.u., sprawdzenie prawidłowości działania zaworów bezpieczeństwa,
konserwacja instalacji i urządzeń c.o. łącznie z węzłami cieplnymi, w szczególności: płukanie rur i grzejników instalacji, uszczelnianie i wymiana zaworów grzejnikowych, podpionowych i pozostałych na instalacji c. o., z zaworami odcinającymi i odwodnieniami na rozdzielaczach włącznie,
sprawdzenie prawidłowości działania układów pomiarowo-rozliczeniowych, dokonywanie odczytów wodomierzy i powiadamianie o konieczności legalizacji, sprawdzenie prawidłowości działania wodomierza głównego,
uszczelnienie i utrzymanie technicznej sprawności wszystkich zaworów wodnych, oraz wymiana niesprawnych zaworów, łącznie z zaworami odcinającymi na odejściach od pionów, okresowe sprawdzanie szczelności połączeń instalacji i zaworów z jednoczesnym usunięciem nieszczelności,
oczyszczanie i udrażnianie pionów i poziomów kanalizacyjnych, zgłaszanie niedrożności kanalizacji sanitarnej i deszczowej poza połączeniami do obiektów, usuwanie skutków wystąpienia w/w awarii,
pełnienie telefonicznych dyżurów weekendowych (dwa raz w miesiącu) z gotowością do podjęcia zadań służbowych w razie konieczności
Realizacja/koordynacja/nadzór nad poniższymi zadaniami:
opis merytoryczny dowodów księgowych, sprawdzanie faktur i innych dokumentów o charakterze kosztowym pod względem formalno-rachunkowym, prawidłowości ujęcia zdarzeń gospodarczych w odniesieniu do planu finansowego komórki organizacyjnej, weryfikacji dla potrzeb VAT, klasyfikacji na potrzeby rachunkowości zarządczej,
wystawianie wniosków zakupowych,
udział w tworzeniu planu finansowego i planu rzeczowo-finansowego Ośrodka,
rozliczanie kart drogowych,
sporządzanie miesięcznych zestawień z przebiegu samochodów służbowych oraz nadzór nad terminowym wykonywaniem obowiązkowych przeglądów technicznych,
prowadzenie i rozliczanie magazynów gospodarczych, opału, pozyskanego drewna, paliwa, narzędziowni, opakowań i zrębek,
prowadzenie dokumentacji związanej z zużyciem paliw (sprawozdania),
prowadzenie kasy Ośrodka - przyjmowanie wpłat gotówkowych, wypłata zaliczek na poczet zakupów, sporządzanie na bieżąco raportów kasowych, odprowadzanie i pobieranie gotówki z banku zgodnie z obowiązującymi procedurami, nadzór nad utrzymywaniem pogotowia kasowego, należyte przechowywanie gotówki,
sporządzanie analityki wniosków zakupowych oraz zaangażowania na umowach,
analityka wydatków z umów zawartych w OW - nadzór i odpowiedzialność za realizację umów,
sporządzanie i weryfikacja spisów z natury,
kontrola zgodności cen zakupionych towarów i usług z obowiązującą umową z dostawcą/wykonawcą,
kontrole magazynów zlecane przez Kierownika OW, wyrywkowe oraz okresowe,
nadzór nad terminową realizacją opłat: RTV, ZAiKS, za sprzedaż alkoholu, podatkami i opłatami lokalnymi, opłatami za wywóz nieczystości,
zastępowanie współpracowników (biuro) podczas ich nieobecności (urlopy, zwolnienia lekarskie)
Realizacja/koordynacja/nadzór nad poniższymi zadaniami:
opis merytoryczny dowodów księgowych, sprawdzanie faktur i innych dokumentów o charakterze kosztowym pod względem formalno-rachunkowym, prawidłowości ujęcia zdarzeń gospodarczych w odniesieniu do planu finansowego komórki organizacyjnej, weryfikacji dla potrzeb VAT, klasyfikacji na potrzeby rachunkowości zarządczej,
wystawianie wniosków zakupowych,
udział w tworzeniu planu finansowego i planu rzeczowo-finansowego Ośrodka,
rozliczanie kart drogowych,
sporządzanie miesięcznych zestawień z przebiegu samochodów służbowych oraz nadzór nad terminowym wykonywaniem obowiązkowych przeglądów technicznych,
prowadzenie i rozliczanie magazynów gospodarczych, opału, pozyskanego drewna, paliwa, narzędziowni, opakowań i zrębek,
prowadzenie dokumentacji związanej z zużyciem paliw (sprawozdania),
prowadzenie kasy Ośrodka - przyjmowanie wpłat gotówkowych, wypłata zaliczek na poczet zakupów, sporządzanie na bieżąco raportów kasowych, odprowadzanie i pobieranie gotówki z banku zgodnie z obowiązującymi procedurami, nadzór nad utrzymywaniem pogotowia kasowego, należyte przechowywanie gotówki,
sporządzanie analityki wniosków zakupowych oraz zaangażowania na umowach,
analityka wydatków z umów zawartych w OW - nadzór i odpowiedzialność za realizację umów,
sporządzanie i weryfikacja spisów z natury,
kontrola zgodności cen zakupionych towarów i usług z obowiązującą umową z dostawcą/wykonawcą,
kontrole magazynów zlecane przez Kierownika OW, wyrywkowe oraz okresowe,
nadzór nad terminową realizacją opłat: RTV, ZAiKS, za sprzedaż alkoholu, podatkami i opłatami lokalnymi, opłatami za wywóz nieczystości,
zastępowanie współpracowników (biuro) podczas ich nieobecności (urlopy, zwolnienia lekarskie)
Specjalista do Zespołu Najmów i Administrowania Nieruchomościami
Powsińska 69/71, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 11.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
sporządzanie i uzgadnianie dokumentacji związanej z wynajmowaniem powierzchni podmiotom zewnętrznym w obiektach administrowanych przez Centrum, w tym sporządzenie umów, protokołów i aneksów do umów,
sporządzanie wniosków do organu nadzorującego Centrum o wyrażenie zgody na najem nieruchomości,
uczestniczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dot. remontów, przeglądów, konserwacji oraz innych usług i dostaw związanych z właściwością Wydziału, w tym:
a) przeprowadzanie rozeznania rynku,
b) szacowanie wartości zamówienia,
c) przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi uregulowaniami Centrum, w tym sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na podstawie wkładów merytorycznych uzyskanych od właściwych pracowników Wydziału, oraz opracowywanie projektu umowy,
uczestniczenie w postępowaniach, jako członek komisji przetargowych
wykonywanie prac na terenie obiektów administrowanych przez COAR w Warszawie w zakresie instalacji gazowych, cieplnych, hydraulicznych i sanitarnych zgodnie ze swoimi kwalifikacjami zawodowymi,
wykonywanie napraw instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz w instalacji c-o,
przeprowadzanie pomiarów szczelności instalacji gazowych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami,
wykonywanie prac spawalniczych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami (spawanie elektryczne, gazowe),
kontrolowanie parametrów pracy instalacji c.o. i c.w.u. w celu zapobiegania niedogrzewaniom lub przegrzewaniom obiektów, oraz utrzymywanie normatywnej temperatury c.w.u., sprawdzenie prawidłowości działania zaworów bezpieczeństwa,
konserwacja instalacji i urządzeń c.o. łącznie z węzłami cieplnymi, w szczególności: płukanie rur i grzejników instalacji, uszczelnianie i wymiana zaworów grzejnikowych, podpionowych i pozostałych na instalacji c. o., z zaworami odcinającymi i odwodnieniami na rozdzielaczach włącznie,
sprawdzenie prawidłowości działania układów pomiarowo-rozliczeniowych, dokonywanie odczytów wodomierzy i powiadamianie o konieczności legalizacji, sprawdzenie prawidłowości działania wodomierza głównego,
uszczelnienie i utrzymanie technicznej sprawności wszystkich zaworów wodnych, oraz wymiana niesprawnych zaworów, łącznie z zaworami odcinającymi na odejściach od pionów, okresowe sprawdzanie szczelności połączeń instalacji i zaworów z jednoczesnym usunięciem nieszczelności,
oczyszczanie i udrażnianie pionów i poziomów kanalizacyjnych, zgłaszanie niedrożności kanalizacji sanitarnej i deszczowej poza połączeniami do obiektów, usuwanie skutków wystąpienia w/w awarii,
pełnienie telefonicznych dyżurów weekendowych (dwa raz w miesiącu) z gotowością do podjęcia zadań służbowych w razie konieczności
Realizacja/koordynacja/nadzór nad poniższymi zadaniami:
opis merytoryczny dowodów księgowych, sprawdzanie faktur i innych dokumentów o charakterze kosztowym pod względem formalno-rachunkowym, prawidłowości ujęcia zdarzeń gospodarczych w odniesieniu do planu finansowego komórki organizacyjnej, weryfikacji dla potrzeb VAT, klasyfikacji na potrzeby rachunkowości zarządczej,
wystawianie wniosków zakupowych,
udział w tworzeniu planu finansowego i planu rzeczowo-finansowego Ośrodka,
rozliczanie kart drogowych,
sporządzanie miesięcznych zestawień z przebiegu samochodów służbowych oraz nadzór nad terminowym wykonywaniem obowiązkowych przeglądów technicznych,
prowadzenie i rozliczanie magazynów gospodarczych, opału, pozyskanego drewna, paliwa, narzędziowni, opakowań i zrębek,
prowadzenie dokumentacji związanej z zużyciem paliw (sprawozdania),
prowadzenie kasy Ośrodka - przyjmowanie wpłat gotówkowych, wypłata zaliczek na poczet zakupów, sporządzanie na bieżąco raportów kasowych, odprowadzanie i pobieranie gotówki z banku zgodnie z obowiązującymi procedurami, nadzór nad utrzymywaniem pogotowia kasowego, należyte przechowywanie gotówki,
sporządzanie analityki wniosków zakupowych oraz zaangażowania na umowach,
analityka wydatków z umów zawartych w OW - nadzór i odpowiedzialność za realizację umów,
sporządzanie i weryfikacja spisów z natury,
kontrola zgodności cen zakupionych towarów i usług z obowiązującą umową z dostawcą/wykonawcą,
kontrole magazynów zlecane przez Kierownika OW, wyrywkowe oraz okresowe,
nadzór nad terminową realizacją opłat: RTV, ZAiKS, za sprzedaż alkoholu, podatkami i opłatami lokalnymi, opłatami za wywóz nieczystości,
zastępowanie współpracowników (biuro) podczas ich nieobecności (urlopy, zwolnienia lekarskie)
Realizacja/koordynacja/nadzór nad poniższymi zadaniami:
opis merytoryczny dowodów księgowych, sprawdzanie faktur i innych dokumentów o charakterze kosztowym pod względem formalno-rachunkowym, prawidłowości ujęcia zdarzeń gospodarczych w odniesieniu do planu finansowego komórki organizacyjnej, weryfikacji dla potrzeb VAT, klasyfikacji na potrzeby rachunkowości zarządczej,
wystawianie wniosków zakupowych,
udział w tworzeniu planu finansowego i planu rzeczowo-finansowego Ośrodka,
rozliczanie kart drogowych,
sporządzanie miesięcznych zestawień z przebiegu samochodów służbowych oraz nadzór nad terminowym wykonywaniem obowiązkowych przeglądów technicznych,
prowadzenie i rozliczanie magazynów gospodarczych, opału, pozyskanego drewna, paliwa, narzędziowni, opakowań i zrębek,
prowadzenie dokumentacji związanej z zużyciem paliw (sprawozdania),
prowadzenie kasy Ośrodka - przyjmowanie wpłat gotówkowych, wypłata zaliczek na poczet zakupów, sporządzanie na bieżąco raportów kasowych, odprowadzanie i pobieranie gotówki z banku zgodnie z obowiązującymi procedurami, nadzór nad utrzymywaniem pogotowia kasowego, należyte przechowywanie gotówki,
sporządzanie analityki wniosków zakupowych oraz zaangażowania na umowach,
analityka wydatków z umów zawartych w OW - nadzór i odpowiedzialność za realizację umów,
sporządzanie i weryfikacja spisów z natury,
kontrola zgodności cen zakupionych towarów i usług z obowiązującą umową z dostawcą/wykonawcą,
kontrole magazynów zlecane przez Kierownika OW, wyrywkowe oraz okresowe,
nadzór nad terminową realizacją opłat: RTV, ZAiKS, za sprzedaż alkoholu, podatkami i opłatami lokalnymi, opłatami za wywóz nieczystości,
zastępowanie współpracowników (biuro) podczas ich nieobecności (urlopy, zwolnienia lekarskie)
weryfikacja poprawności danych oraz ewidencja księgowa wyciągów bankowych i dokumentów obrotu gotówkowego;
weryfikacja poprawności danych i ewidencja księgowa dokumentów dot. świadczeń wewnętrznych, przeksięgowań i rozliczeń;
weryfikacja poprawności danych, przygotowywanie i uzgadnianie rejestrów VAT dotyczącego zakupu oraz sprzedaży;
ewidencja pozostałych operacji gospodarczych w księgach rachunkowych;
podatkowa dekretacja dokumentów zgodnie z przepisami prawa (VAT, CIT);
bieżąca kontrola i rozliczanie kont rozrachunkowych, przygotowywanie wezwań do zapłaty, not odsetkowych oraz innej dokumentacji dotyczącej windykacji należności;
uzgadnianie zapisów, obrotów, sald kont bilansowych i wynikowych oraz rejestrów księgowych;
uczestniczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych i innych raportów na potrzeby jednostki
organizacja działań rekrutacyjnych, w tym publikowanie ogłoszeń, komunikacja
z kandydatami, opracowanie narzędzi do oceny kompetencji, udział/prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, administrowanie dokumentacją,
udział w prowadzeniu social mediów w zakresie publikacji informacji z obszaru HR,
organizowanie szkoleń zamkniętych dla pracowników firmy, prowadzenie rejestru szkoleń,
przeprowadzanie weryfikacji kompetencji miękkich z użyciem metodologii psychometrycznej kategorii C (tylko w przypadku wybrania do zatrudnienia psychologa),
udział w innych procesach realizowanych w Wydziale Kadrowo – Płacowym
weryfikacja poprawności danych oraz ewidencja księgowa wyciągów bankowych i dokumentów obrotu gotówkowego;
weryfikacja poprawności danych i ewidencja księgowa dokumentów dot. świadczeń wewnętrznych, przeksięgowań i rozliczeń;
weryfikacja poprawności danych, przygotowywanie i uzgadnianie rejestrów VAT dotyczącego zakupu oraz sprzedaży;
ewidencja pozostałych operacji gospodarczych w księgach rachunkowych;
podatkowa dekretacja dokumentów zgodnie z przepisami prawa (VAT, CIT);
bieżąca kontrola i rozliczanie kont rozrachunkowych, przygotowywanie wezwań do zapłaty, not odsetkowych oraz innej dokumentacji dotyczącej windykacji należności;
uzgadnianie zapisów, obrotów, sald kont bilansowych i wynikowych oraz rejestrów księgowych;
uczestniczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych i innych raportów na potrzeby jednostki
Starszy specjalista ds. remontów w Wydziale Administrowania
Powsińska 69/71, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 11.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
organizowanie remontów i zakupów remontowych w branży budowlanej, w tym tworzenie opisów przedmiotów zamówienia, przygotowywanie wkładów merytorycznych do SWZ, tworzenie i opiniowanie umów w uzgodnieniu z Wydziałem odpowiedzialnym za zamówienia publiczne
nadzorowanie terminów realizacji remontów zgodnie z zawartymi umowami
przeprowadzanie okresowych analiz przebiegu robót i podejmowanie czynności zmierzających do usprawnienia procesu wykonawstwa
współuczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych robót
weryfikowanie i opisywanie pod względem merytorycznym poprawności wystawionych faktur,
uczestniczenie w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów zakupów i remontów
administrowanie urządzeniami: FortiGate w zakresie (firewall, global portect, ids/ips) oraz ruterami opartymi na open source,
administracja przełącznikami oraz ruterami firm: HP, Cisco,
utrzymanie ciągłości pracy sieci: ISCSI, LAN i WIFI w zakresie części logicznej jak i fizycznej,
diagnostyka i rozwiązywanie problemów sieci dostępowej i transportowej,
planowane, akceptacja, konfiguracja i rozbudowa elementów sieci oraz infrastruktury,
analizowanie zdarzeń i incydentów bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych,
reagowanie na incydenty informatyczne i usuwanie skutków zaistniałych zagrożeń cybernetycznych,
wykrywanie podatności i zarządzanie podatnościami w systemach teleinformatycznych,
udział w projektach i wdrożeniach w zakresie rozwoju infrastruktury i systemów sieciowych,
współpraca z firmami zewnętrznymi,
dokumentowanie zmian konfiguracji,
realizowanie procedur Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji,
rzetelne prowadzenie dokumentacji i rejestrów dotyczących bieżącej obsługi użytkowników, w szczególności wniosków i protokołów zgodnie z ustalonymi procesami i procedurami,
organizacja działań rekrutacyjnych, w tym publikowanie ogłoszeń, komunikacja z kandydatami, opracowanie narzędzi do oceny kompetencji, udział/prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, administrowanie dokumentacją,
udział w prowadzeniu social mediów w zakresie publikacji informacji z obszaru HR,
organizowanie szkoleń zamkniętych dla pracowników firmy, prowadzenie rejestru szkoleń,
przeprowadzanie weryfikacji kompetencji miękkich z użyciem metodologii psychometrycznej kategorii C (tylko w przypadku wybrania do zatrudnienia psychologa),
udział w innych procesach realizowanych w Wydziale Kadrowo – Płacowym
przygotowywanie projektu planu finansowego Wydziału na dany rok budżetowy, zgłaszanie propozycji wydatków,
stałe monitorowanie wydatków i dochodów, zaangażowania oraz dostępności środków zgodnie z planem finansowym, wnioskowanie o zmiany we wnioskach oraz w planie finansowym,
planowanie zamówień publicznych Wydziału, opracowywanie planu zamówień publicznych, wnioskowanie o zmiany w planie zamówień publicznych,
przygotowywanie bieżących analiz, zestawień oraz raportów dotyczących pracy Wydziału,
przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy i usługi – przygotowywanie analizy potrzeb i wymagań, sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, opracowywanie projektu umowy, szacowanie wartości zamówienia
Pracownik biblioteki w Wydziale Administrowania Siedzibą Kancelarii
Warszawa
Wygasła: 29.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Udostępnianie zbiorów bibliotecznych,
Aktywowanie, aktualizacja, rozliczanie kont czytelniczych, utrzymywanie kontaktu z czytelnikami,
Prowadzenie działalności informacyjnej dot. biblioteki i jej zbiorów, udzielanie informacji bibliograficznych dla użytkowników zgodnie ze specjalizacją biblioteki,
Gromadzenie, ewidencjonowanie i opracowanie nabytków bibliotecznych,
Inwentaryzacja zbiorów bibliotecznych,
Porządkowanie i selekcja księgozbioru, troska o jego zabezpieczenie,
Współpraca z innymi instytucjami w zakresie zadań biblioteki
administrowanie urządzeniami: FortiGate w zakresie (firewall, global portect, ids/ips) oraz ruterami opartymi na open source,
administracja przełącznikami oraz ruterami firm: HP, Cisco,
utrzymanie ciągłości pracy sieci: ISCSI, LAN i WIFI w zakresie części logicznej jak i fizycznej,
diagnostyka i rozwiązywanie problemów sieci dostępowej i transportowej,
planowane, akceptacja, konfiguracja i rozbudowa elementów sieci oraz infrastruktury,
analizowanie zdarzeń i incydentów bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych,
reagowanie na incydenty informatyczne i usuwanie skutków zaistniałych zagrożeń cybernetycznych,
wykrywanie podatności i zarządzanie podatnościami w systemach teleinformatycznych,
udział w projektach i wdrożeniach w zakresie rozwoju infrastruktury i systemów sieciowych,
współpraca z firmami zewnętrznymi,
dokumentowanie zmian konfiguracji,
realizowanie procedur Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji,
rzetelne prowadzenie dokumentacji i rejestrów dotyczących bieżącej obsługi użytkowników, w szczególności wniosków i protokołów zgodnie z ustalonymi procesami i procedurami,
zapewnienie codziennej profesjonalnej obsługi gastronomicznej w dwóch restauracjach (w tym organizacja konferencji, spotkań i innych wydarzeń),
koordynacja pracy Wydziału Gastronomicznego, w tym organizacja pracy, - koordynacja grafików, zapewnianie warunków do efektywnej i odpowiedniej jakościowo pracy,
zarządzanie pracownikami: dbanie o ich rozwój, motywowanie, udzielanie informacji zwrotnej,
zapewnienie właściwego obiegu dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej związanej z pracą Wydziału,
realizacja zakupów do 130 tys. zł wg procedur wewnętrznych,
planowanie finansowe, nadzór i kontrola nad wydatkowaniem środków finansowych
nadzór i kontrola nad rzeczowymi składnikami majątkowymi przydzielonymi do użytkowania
administrowanie urządzeniami: FortiGate w zakresie (firewall, global portect, ids/ips) oraz ruterami opartymi na open source,
administracja przełącznikami oraz ruterami firm: HP, Cisco,
utrzymanie ciągłości pracy sieci: ISCSI, LAN i WIFI w zakresie części logicznej jak i fizycznej,
diagnostyka i rozwiązywanie problemów sieci dostępowej i transportowej,
planowane, akceptacja, konfiguracja i rozbudowa elementów sieci oraz infrastruktury,
analizowanie zdarzeń i incydentów bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych,
reagowanie na incydenty informatyczne i usuwanie skutków zaistniałych zagrożeń cybernetycznych,
wykrywanie podatności i zarządzanie podatnościami w systemach teleinformatycznych,
udział w projektach i wdrożeniach w zakresie rozwoju infrastruktury i systemów sieciowych,
współpraca z firmami zewnętrznymi,
dokumentowanie zmian konfiguracji,
realizowanie procedur Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji,
rzetelne prowadzenie dokumentacji i rejestrów dotyczących bieżącej obsługi użytkowników, w szczególności wniosków i protokołów zgodnie z ustalonymi procesami i procedurami,
przygotowanie do malowania starych i nowych podłoży tynkowych, betonowych, ceglanych, drewnianych, metalowych oraz ze stopów metali,
malowanie tynków wewnętrznych odpowiednimi farbami, zależnie od podłoża,
naprawianie i malowanie tynków zewnętrznych farbami elewacyjnymi,
malowanie farbą olejną lub akrylową lub lakierowanie stolarki budowlanej i elementów drewnianych,
malowanie farbą antykorozyjną elementów metalowych,
malowanie pokryć dachowych, rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich,
dbanie o jakość wykonywanych robót malarskich,
organizowanie własnego stanowiska pracy, określanie zakresu robót, kolejności ich wykonania, przygotowanie materiałów i narzędzi do realizacji robót malarskich zgodnie z przepisami bhp i p.poż, ergonomii i ochrony środowiska,
wykonywanie robót pomocniczych towarzyszących malowaniu powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych, powierzchni betonowych, ceglanych, drewnianych, stalowych, metalowych,