Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
prowadzenie dokumentacji medycznej;
praca zdalna - w pełnym wymiarze czasu pracy - umowa na czas nieokreślony;
jedna zmiana w godzinach 08.00 do 15.35;
wynagrodzenie brutto od 6700 zł;
Obsługa pacjentów - umawianie na wizyty (osobiście
telefonicznie)
informowanie pacjentów o wszelkich zmianach w umówionych wcześniej wizytach lekarskich
wydawanie wyników badań
opieka nad pacjentami i ich rodzinami oraz udzielanie kompleksowych informacji na temat funkcjonowania placówki i świadczonych w niej usługach medycznych
odbieranie telefonów od pacjentów / oddzwanianie do pacjentów
Obsługa pacjentów - umawianie na wizyty (osobiście
telefonicznie)
informowanie pacjentów o wszelkich zmianach w umówionych wcześniej wizytach lekarskich
wydawanie wyników badań
opieka nad pacjentami i ich rodzinami oraz udzielanie kompleksowych informacji na temat funkcjonowania placówki i świadczonych w niej usługach medycznych
odbieranie telefonów od pacjentów / oddzwanianie do pacjentów
Planowanie zabiegów rehabilitacyjnych i prowadzenie ich
udzielanie porad fizjoterapeutycznych i prowadzenie ćwiczeń ogólnousprawniających
od 5 776 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Rejestratorka medyczna
Bolesławiec
Wygasła: 31.07.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Obsługa pacjentów - umawianie na wizyty (osobiście
telefonicznie)
informowanie pacjentów o wszelkich zmianach w umówionych wcześniej wizytach lekarskich
wydawanie wyników badań
opieka nad pacjentami i ich rodzinami oraz udzielanie kompleksowych informacji na temat funkcjonowania placówki i świadczonych w niej usługach medycznych
odbieranie telefonów od pacjentów / oddzwanianie do pacjentów
Obsługa pacjentów - umawianie na wizyty (osobiście
telefonicznie)
informowanie pacjentów o wszelkich zmianach w umówionych wcześniej wizytach lekarskich
wydawanie wyników badań - opieka nad pacjentami i ich rodzinami oraz udzielanie kompleksowych informacji na temat funkcjonowania placówki i świadczonych w niej usługach medycznych
odbieranie telefonów od pacjentów / oddzwanianie do pacjentów