Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (167)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 167 )
Informatyk
Wrocław
Wygasła: 09.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Administrowanie system TETA ERP Constellation
Stały nadzór nad legalnością licencji i oprogramowania komputerowego zainstalowanego i wykorzystywanego w Spółce
Utrzymanie i monitorowanie ciągłości pracy baz danych
Administrowanie i utrzymanie systemów operacyjnych zainstalowanych na serwerach,
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów platformy serwerowej,
Archiwizacja systemów i baz danych
Utrzymanie i monitorowanie ciągłości pracy systemów informatycznych,
Proponowanie zmian do działania aplikacji i procesów biznesowych,
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacji,
Usuwanie zgłoszonych błędów oprogramowania; w przypadku braku możliwości usunięcia błędu oprogramowania - zgłaszanie takich błędów dostawcom i koordynowanie procesu naprawy,
Kontrola dostępu i weryfikację zabezpieczeń systemu przed ingerencją osób trzecich,
Instalacja i administracja systemami antywirusowymi,
Obsługa eksploatacyjna, naprawy i konserwacja sprzętu informatycznego
Stały nadzór nad legalnością licencji i oprogramowania komputerowego zainstalowanego i wykorzystywanego w Spółce
Utrzymanie i monitorowanie ciągłości pracy baz danych
Administrowanie i utrzymanie systemów operacyjnych zainstalowanych na serwerach,
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów platformy serwerowej,
Archiwizacja systemów i baz danych
Utrzymanie i monitorowanie ciągłości pracy systemów informatycznych,
Proponowanie zmian do działania aplikacji i procesów biznesowych,
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacji,
Usuwanie zgłoszonych błędów oprogramowania; w przypadku braku możliwości usunięcia błędu oprogramowania - zgłaszanie takich błędów dostawcom i koordynowanie procesu naprawy,
Kontrola dostępu i weryfikację zabezpieczeń systemu przed ingerencją osób trzecich,
Instalacja i administracja systemami antywirusowymi,
Obsługa eksploatacyjna, naprawy i konserwacja sprzętu informatycznego
Prowadzenie wszelkich czynności związanych z nieruchomościami Spółki w tym z konserwacją i remontami bieżącymi budynków oraz urządzeń Spółki, oraz w wynajmowanych obiektach
Terminowe zlecanie przeglądów obiektów i urządzeń podlegających dozorom
Współpraca z Inspektorem PPOŻ, realizacja zaleceń
Nadzorowanie prac firm zewnętrznych w zakresie zleconych im zadań, zapewnienie prawidłowości wykonywanych prac oraz ich zgodności z przepisami. Rozliczanie wykonanych przez nie prac lub usług
Nadzór i kontrola nad usługami związanymi z funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości
Określanie zakresu prac mających na celu bieżącą konserwację nieruchomości, w tym zlecanie napraw budynków oraz urządzeń technicznych
Nadzór nad usuwaniem skutków awarii w obiektach Spółki
Nadzór nad dokumentacją techniczną i budowlaną nieruchomości
Prowadzenie spraw związanych z dostawą mediów i odbiorem nieczystości komunalnych
Nadzór nad utrzymaniem należytego porządku i czystości na terenie Spółki
Dokonywanie zakupów artykułów niezbędnych dla funkcjonowania Spółki
Wnioskowanie o dokonywanie zakupów inwestycyjnych dot. obniżenia kosztów funkcjonowania obiektów
Dokonywanie zakupu oraz przydzielanie i wydawanie pracownikom odzieży roboczej i ochronnej, a także sprzętu ochrony osobistej
Prowadzenie gospodarki surowcami wtórnymi
Sporządzanie, zgodnie z przepisami prawa, okresowych statystyk i raportów w zakresie prowadzonych zagadnień
Prowadzenie wszelkich czynności związanych z nieruchomościami Spółki w tym z konserwacją i remontami bieżącymi budynków oraz urządzeń Spółki, oraz w wynajmowanych obiektach
Terminowe zlecanie przeglądów obiektów i urządzeń podlegających dozorom
Współpraca z Inspektorem PPOŻ, realizacja zaleceń
Nadzorowanie prac firm zewnętrznych w zakresie zleconych im zadań, zapewnienie prawidłowości wykonywanych prac oraz ich zgodności z przepisami. Rozliczanie wykonanych przez nie prac lub usług
Nadzór i kontrola nad usługami związanymi z funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości
Określanie zakresu prac mających na celu bieżącą konserwację nieruchomości, w tym zlecanie napraw budynków oraz urządzeń technicznych
Nadzór nad usuwaniem skutków awarii w obiektach Spółki
Nadzór nad dokumentacją techniczną i budowlaną nieruchomości
Prowadzenie spraw związanych z dostawą mediów i odbiorem nieczystości komunalnych
Nadzór nad utrzymaniem należytego porządku i czystości na terenie Spółki
Dokonywanie zakupów artykułów niezbędnych dla funkcjonowania Spółki
Wnioskowanie o dokonywanie zakupów inwestycyjnych dot. obniżenia kosztów funkcjonowania obiektów
Dokonywanie zakupu oraz przydzielanie i wydawanie pracownikom odzieży roboczej i ochronnej, a także sprzętu ochrony osobistej
Prowadzenie gospodarki surowcami wtórnymi
Sporządzanie, zgodnie z przepisami prawa, okresowych statystyk i raportów w zakresie prowadzonych zagadnień
• Analiza stanu bezpieczeństwa w firmie, warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż., przedstawianie cyklicznych raportów i zaleceń
• Przygotowywanie dokumentacji i nadzór nad prowadzeniem ewidencji i kompletacji dokumentacji z obszaru BHP i ppoż. wynikającej z przepisów prawnych i wewnętrznych potrzeb firmy
• Kontrola prawidłowości zabezpieczeń obiektów Spółki pod względem bezpieczeństwa pożarowego, prawidłowego przechowywania materiałów łatwopalnych
• Reprezentowanie organizacji podczas kontroli oraz audytów zewnętrznych w zakresie bezpieczeństwa pracy i ppoż
• Przewodniczenie komisji ds. BHP
• Opracowywanie materiałów szkoleniowych oraz prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych
• Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, opracowanie dokumentacji, wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków
• Aktualizowanie i przygotowywanie ocen ryzyka zawodowego dla nowych i istniejących stanowisk pracy
• Doradztwo w zakresie doboru wyposażenia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na stanowiskach oraz aktualizacja ocen ryzyka zawodowego wraz z badaniami warunków pracy
• Dokonywanie zakupu oraz przydzielanie i wydawanie pracownikom odzieży roboczej i ochronnej, a także sprzętu ochrony osobistej
W zakresie administracji
• Prowadzenie wszelkich czynności związanych z nieruchomościami Spółki w tym z konserwacją i remontami bieżącymi budynków oraz urządzeń Spółki
• Nadzorowanie prac firm zewnętrznych w zakresie zleconych im zadań, zapewnienie prawidłowości wykonywanych prac oraz ich zgodności z przepisami. Rozliczanie wykonanych przez nie prac lub usług
• Nadzór i kontrola nad usługami związanymi z funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości
• Określanie zakresu prac mających na celu bieżącą konserwację nieruchomości, w tym zlecanie napraw budynków oraz urządzeń technicznych
• Prowadzenie ewidencji zgłaszanych przez pracowników poszczególnych komórek organizacyjnych- usterek na terenie przedsiębiorstwa oraz nadzór nad usuwaniem tych usterek
• Nadzór nad usuwaniem skutków awarii w obiektach Spółki
• Nadzór nad dokumentacją techniczną i budowlaną nieruchomości
• Prowadzenie spraw związanych z dostawą mediów i odbiorem nieczystości komunalnych
• Nadzór nad utrzymaniem należytego porządku i czystości na terenie Spółki
• Dokonywanie zakupów artykułów niezbędnych dla funkcjonowania Spółki
• Prowadzenie gospodarki surowcami wtórnymi
• Sporządzanie, zgodnie z przepisami prawa, okresowych statystyk i raportów w zakresie prowadzonych zagadnień
Nadzór nad całością rozrachunków w Grupie Kapitałowej z tytułu sprzedaży towarów i usług dokonywanej we wszystkich jej lokalizacjach poprzez bieżące kontakty i ścisłą współpracę z odbiorcami, sądami, instytucjami egzekucyjnymi i finansowymi
Kontrola poprawności salda konta głównego i sald kont analitycznych dotyczących rozrachunków z odbiorcami na koniec każdego okresu sprawozdawczego
Analiza i uzgodnienie – w ścisłej współpracy z kancelarią prawną - rozrachunków skierowanych na drogę sądową
Naliczanie odbiorcom odsetek za zwłokę w zapłacie należności, sporządzanie not odsetkowych i ich ewidencja księgowa
Dokonywanie kompensat wzajemnych zobowiązań i należności z kontrahentami
Sporządzanie wymaganych zestawień i analiz dotyczących należności
Dokonywanie koniecznych odpisów aktualizujących wartość należności (w tym także skierowanych na drogę sądową)
Podejmowanie działań windykacyjnych oraz przedkładanie Zarządowi propozycji zmierzających do skutecznego egzekwowania należności
Monitoring odbiorców pod względem terminowego regulowania należności
Stosowanie procedur windykacyjnych w tym sporządzanie w odpowiednich terminach przypomnienia o zapłacie, wezwania do zapłaty lub przesądowego wezwania do zapłaty
Sporządzanie harmonogramów i porozumień dotyczących ratalnej spłaty wierzytelności w oparciu o uzgodnienia z dłużnikami
Monitoring zadłużeń odbiorców z tytułu wadiów i zabezpieczeń, podejmowanie działań zgodnych z procedurami włącznie z kierowaniem spraw na drogę postępowania sądowego
Sporządzanie odpowiednich raportów dla Zarządu dotyczących spraw sądowych i komorniczych , jednostkowych zestawień należności dla wybranych grup odbiorców
Stałe podwyższanie kwalifikacji zawodowych w zakresie powierzonych obowiązków