Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (377)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 377 )
Akademia Kadrowo Płacowa - Płatny Staż
Cyniarska 6, Bielsko-Biała
Wygasła: 11.05.2024
pełny etat
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Akademia Kadrowo-Płacowa to niepowtarzalna okazja, aby od podstaw rozpocząć swoją przygodę z obszarem kadr i płac. Myślisz o rozwoju swojej kariery właśnie w tym kierunku? Nie wahaj się ani chwili, wyślij swoją aplikację już dziś!
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Graduate Programme - Associate Software Engineer
Prosta 70, Wola, Warszawa
Wygasła: 11.05.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
trainee, assistant
Obowiązki:
Work with our world-class development teams to build the next generation of ADP’s innovative products
Network with professionals who will guide and support you as you enhance your skills and gain experience
Gain real-world experience with today’s leading technologies in programming, scripting, designing, or web development
tworzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej i/ lub naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych u Klientów ADP (zadania adekwatne do posiadanego poziomu umiejętności),
wprowadzanie danych do oprogramowania kadrowo-płacowego ADP,
tworzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej i/ lub naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych u Klientów ADP (zadania adekwatne do posiadanego poziomu umiejętności),
wprowadzanie danych do oprogramowania kadrowo-płacowego ADP,
koordynowanie usług kadrowo-płacowych dla danego Klienta lub grupy Klientów ADP (lokalnych bądź globalnych) ze szczególnym uwzględnieniem terminowości oraz zgodności z ustalonymi procedurami,
wsparcie przy naliczaniu płac i weryfikacja wyników z Klientem,
prowadzenie analiz w obszarze kadrowo-płacowym, ZUS oraz czasu pracy,
przygotowanie dokumentacji (specyfikacji dla nowych rozwiązań, instrukcji dla użytkownika oraz innych dokumentów dotyczących realizowanych procesów) we współpracy z innymi działami firmy,
wprowadzanie uzgodnionych zmian w parametrach płacowych lub w bazie danych Klienta (m.in. zakładanie nowych składników płacowych, tworzenie nowych raportów),
weryfikacja funkcjonalności aplikacji kadrowo-płacowej i testowanie nowych rozwiązań,
budowanie partnerskich relacji, rozwiązywanie problemów i stała troska o wysoki poziom jakości realizowanych usług,
efektywna współpraca z pozostałymi działami firmy na szczeblu lokalnym oraz globalnym
tworzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej i/ lub naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych u Klientów ADP (zadania adekwatne do posiadanego poziomu umiejętności),
wprowadzanie danych do oprogramowania kadrowo-płacowego ADP,
tworzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej i/ lub naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych u Klientów ADP (zadania adekwatne do posiadanego poziomu umiejętności),
wprowadzanie danych do oprogramowania kadrowo-płacowego ADP,
Akademia Kadrowo-Płacowa to niepowtarzalna okazja, aby od podstaw rozpocząć swoją przygodę z obszarem kadr i płac. Myślisz o rozwoju swojej kariery właśnie w tym kierunku? Nie wahaj się ani chwili, wyślij swoją aplikację już dziś!
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Wdrożeń - Moduł Kadrowo - Płacowy
Warszawa
Wygasła: 16.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analiza wymagań klienta
Migracja danych kadrowo-płacowych z baz klienta do systemów ADP
Weryfikacja przeprowadzonych migracji
Przygotowywanie dokumentacji wdrożeniowej
Współpraca z działem programistów nad zmianami i implementacją rozwiązań klienckich
koordynowanie usług kadrowo-płacowych dla danego Klienta lub grupy Klientów ADP (lokalnych bądź globalnych) ze szczególnym uwzględnieniem terminowości oraz zgodności z ustalonymi procedurami,
wsparcie przy naliczaniu płac i weryfikacja wyników z Klientem,
prowadzenie analiz w obszarze kadrowo-płacowym, ZUS oraz czasu pracy,
przygotowanie dokumentacji (specyfikacji dla nowych rozwiązań, instrukcji dla użytkownika oraz innych dokumentów dotyczących realizowanych procesów) we współpracy z innymi działami firmy,
wprowadzanie uzgodnionych zmian w parametrach płacowych lub w bazie danych Klienta (m.in. zakładanie nowych składników płacowych, tworzenie nowych raportów),
weryfikacja funkcjonalności aplikacji kadrowo-płacowej i testowanie nowych rozwiązań,
budowanie partnerskich relacji, rozwiązywanie problemów i stała troska o wysoki poziom jakości realizowanych usług,
efektywna współpraca z pozostałymi działami firmy na szczeblu lokalnym oraz globalnym
tworzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej i/ lub naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych u Klientów ADP (zadania adekwatne do posiadanego poziomu umiejętności),
wprowadzanie danych do oprogramowania kadrowo-płacowego ADP,
tworzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej i/ lub naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych u Klientów ADP (zadania adekwatne do posiadanego poziomu umiejętności),
wprowadzanie danych do oprogramowania kadrowo-płacowego ADP,
tworzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej i/ lub naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych u Klientów ADP (zadania adekwatne do posiadanego poziomu umiejętności),
wprowadzanie danych do oprogramowania kadrowo-płacowego ADP,
tworzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej i/ lub naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych u Klientów ADP (zadania adekwatne do posiadanego poziomu umiejętności),
wprowadzanie danych do oprogramowania kadrowo-płacowego ADP,
koordynowanie usług kadrowo-płacowych dla danego Klienta lub grupy Klientów ADP (lokalnych bądź globalnych) ze szczególnym uwzględnieniem terminowości oraz zgodności z ustalonymi procedurami,
wsparcie przy naliczaniu płac i weryfikacja wyników z Klientem,
prowadzenie analiz w obszarze kadrowo-płacowym, ZUS oraz czasu pracy,
przygotowanie dokumentacji (specyfikacji dla nowych rozwiązań, instrukcji dla użytkownika oraz innych dokumentów dotyczących realizowanych procesów) we współpracy z innymi działami firmy,
wprowadzanie uzgodnionych zmian w parametrach płacowych lub w bazie danych Klienta (m.in. zakładanie nowych składników płacowych, tworzenie nowych raportów),
weryfikacja funkcjonalności aplikacji kadrowo-płacowej i testowanie nowych rozwiązań,
budowanie partnerskich relacji, rozwiązywanie problemów i stała troska o wysoki poziom jakości realizowanych usług,
efektywna współpraca z pozostałymi działami firmy na szczeblu lokalnym oraz globalnym
tworzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej i/ lub naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych u Klientów ADP (zadania adekwatne do posiadanego poziomu umiejętności),
wprowadzanie danych do oprogramowania kadrowo-płacowego ADP,
tworzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej i/ lub naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych u Klientów ADP (zadania adekwatne do posiadanego poziomu umiejętności),
wprowadzanie danych do oprogramowania kadrowo-płacowego ADP,
Akademia Kadrowo-Płacowa to niepowtarzalna okazja, aby od podstaw rozpocząć swoją przygodę z obszarem kadr i płac. Myślisz o rozwoju swojej kariery właśnie w tym kierunku? Nie wahaj się ani chwili, wyślij swoją aplikację już dziś!
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Opiekun Klienta Biznesowego - Kadry i Płace
Prosta 70, Wola, Warszawa
Wygasła: 23.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
koordynowanie usług kadrowo-płacowych dla danego Klienta lub grupy Klientów ADP (lokalnych bądź globalnych) ze szczególnym uwzględnieniem terminowości oraz zgodności z ustalonymi procedurami,
wsparcie przy naliczaniu płac i weryfikacja wyników z Klientem,
prowadzenie analiz w obszarze kadrowo-płacowym, ZUS oraz czasu pracy,
przygotowanie dokumentacji (specyfikacji dla nowych rozwiązań, instrukcji dla użytkownika oraz innych dokumentów dotyczących realizowanych procesów) we współpracy z innymi działami firmy,
wprowadzanie uzgodnionych zmian w parametrach płacowych lub w bazie danych Klienta (m.in. zakładanie nowych składników płacowych, tworzenie nowych raportów),
weryfikacja funkcjonalności aplikacji kadrowo-płacowej i testowanie nowych rozwiązań,
budowanie partnerskich relacji, rozwiązywanie problemów i stała troska o wysoki poziom jakości realizowanych usług,
efektywna współpraca z pozostałymi działami firmy na szczeblu lokalnym oraz globalnym
Reviewing and processing payrolls records (current employees, new hires, terminations, leaves of absence, wage changes, transfers etc.)
Ensuring that all payroll, accounting, and auxiliary system requirements are met (e.g., tax filings, banking requirements, wage garnishments, benefits, stock and pension record keeping)
Following established service level agreements and deadlines for payroll processing
Responsibility for running appropriate reports, analyzing data and determining necessary corrective actions
Effectively applying client payroll policies and procedures
Maintaining payroll system and documentation up-to-date and accurate
Serve as point of contact for your client’s payroll, accounting and human resources department
tworzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej i/ lub naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych u Klientów ADP (zadania adekwatne do posiadanego poziomu umiejętności),
wprowadzanie danych do oprogramowania kadrowo-płacowego ADP,
tworzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej i/ lub naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych u Klientów ADP (zadania adekwatne do posiadanego poziomu umiejętności),
wprowadzanie danych do oprogramowania kadrowo-płacowego ADP,
koordynowanie usług kadrowo-płacowych dla danego Klienta lub grupy Klientów ADP (lokalnych bądź globalnych) ze szczególnym uwzględnieniem terminowości oraz zgodności z ustalonymi procedurami,
wsparcie przy naliczaniu płac i weryfikacja wyników z Klientem,
prowadzenie analiz w obszarze kadrowo-płacowym, ZUS oraz czasu pracy,
przygotowanie dokumentacji (specyfikacji dla nowych rozwiązań, instrukcji dla użytkownika oraz innych dokumentów dotyczących realizowanych procesów) we współpracy z innymi działami firmy,
wprowadzanie uzgodnionych zmian w parametrach płacowych lub w bazie danych Klienta (m.in. zakładanie nowych składników płacowych, tworzenie nowych raportów),
weryfikacja funkcjonalności aplikacji kadrowo-płacowej i testowanie nowych rozwiązań,
budowanie partnerskich relacji, rozwiązywanie problemów i stała troska o wysoki poziom jakości realizowanych usług,
efektywna współpraca z pozostałymi działami firmy na szczeblu lokalnym oraz globalnym
Konsultant ds. relacji z klientem - Payroll / Lista płac
Prosta 70, Wola, Warszawa
Wygasła: 17.11.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
The goal of the position: We are looking for an experienced specialist for our team, for which the staff and wages are not only a job, but also a passion and a plan for the future. The Consultant’s position allows on the one hand to use the substantive knowledge and become an expert in their field, and on the other hand, develop in building relationships with the client, widely understood cooperation and coordination activities
The main tasks in this position will include:
• coordinating HR and payroll services for a given Client / group of ADP clients,
• conducting analyzes in the HR and payroll area, ZUS and working time,
• support in calculating wages and verification of results with the client,
• preparation of documentation (specifications for new solutions,
• instructions for the user and other documents related to the processes carried out) in cooperation with other departments of the company,
• introduction of agreed changes in salary parameters or in the Customer’s database (including setting up new pay components, creating new reports),
• verification of the HR and payroll application functionality and testing of new solutions,
• effective cooperation with other company departments
Kierownik Projektu Wdrożeniowego - Płace / PM Implementation - Payroll
Warszawa
Wygasła: 09.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
realizacja projektów wdrożeniowych dla Klientów uruchomienie usług wraz z określonymi umową produktami w założonym czasie i budżecie,
zarządzanie relacjami i dbanie o poprawną komunikację z Interesariuszami przez cały cykl życia projektu wdrożeniowego,
odpowiedzialność za osiąganie jak najwyższego wskaźnika zadowolenia klienta dla projektów wdrożeniowych,
zarządzanie ryzykiem projektu wdrożeniowego,
identyfikowanie zdarzeń, które mogą mieć wpływ na czas realizacji i zakres projektu oraz podejmowanie działań zapobiegawczych,
odpowiedzialność za finanse związane z projektem świadomość kontraktowej wartości projektu, wystawianie faktur dla Klienta za wdrożone usługi, wystawianie zamówień na prace podwykonawców itd.,
zarządzanie współpracą z podwykonawcami w ramach projektu wdrożeniowego,
zarządzanie zmianą w projekcie wdrożeniowym,
cykliczne raportowanie statusu projektu wdrożeniowego,
kierowanie zespołem wdrożeniowym,
aktywna i otwarta współpraca z korporacją oraz innymi Działami firmy
Senior Project Manager with Background in HR & Payroll
Bielsko-Biała
Wygasła: 02.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Manage a portfolio of complex initiatives that span one or multiple lines of business;
Full project life cycle ownership: develop and manage all aspects of project from planning, external vendor relationships, communications, resources, budget, change, risks and issues;
Manage the day-to-day project activities and resources and chairs the project management team meetings;
Monitor, track and control outcomes to resolve issues, conflicts and critical path deliverables;
Provide status reporting regarding project milestones, deliverable, dependencies, risks and issues, communicating across leadership;
Ensure that projects and programs are proceeding according to scope, schedule, budget and quality standards;
Work alongside functional specialists to assist with the implementation and integration of solutions including methods, techniques, tools, change management, and training;
Analyze business processes that will contribute to the configuration of future solutions;
Coach, mentor, motivate and supervise project team;
Identify and develop trusted relationship with project and program stakeholders and sponsors;
Work creatively and analytically in a problem-solving environment demonstrating teamwork, innovation and excellence;
Establish practices, templates, tools to expand and mature these capabilities for the organization
Senior Project Manager with Background in HR & Payroll
Warszawa
Wygasła: 02.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Manage a portfolio of complex initiatives that span one or multiple lines of business;
Full project life cycle ownership: develop and manage all aspects of project from planning, external vendor relationships, communications, resources, budget, change, risks and issues;
Manage the day-to-day project activities and resources and chairs the project management team meetings;
Monitor, track and control outcomes to resolve issues, conflicts and critical path deliverables;
Provide status reporting regarding project milestones, deliverable, dependencies, risks and issues, communicating across leadership;
Ensure that projects and programs are proceeding according to scope, schedule, budget and quality standards;
Work alongside functional specialists to assist with the implementation and integration of solutions including methods, techniques, tools, change management, and training;
Analyze business processes that will contribute to the configuration of future solutions;
Coach, mentor, motivate and supervise project team;
Identify and develop trusted relationship with project and program stakeholders and sponsors;
Work creatively and analytically in a problem-solving environment demonstrating teamwork, innovation and excellence;
Establish practices, templates, tools to expand and mature these capabilities for the organization
Akademia Kadrowo-Płacowa to niepowtarzalna okazja, aby od podstaw rozpocząć swoją przygodę z obszarem kadr i płac. Myślisz o rozwoju swojej kariery właśnie w tym kierunku? Nie wahaj się ani chwili, wyślij swoją aplikację już dziś!
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Płac
Prosta 70, Wola, Warszawa
Wygasła: 25.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych u Klientów ADP,
sporządzanie deklaracji do ZUS i US,
kontakt z klientem globalnym w sprawie realizowanych usług oraz wsparcie merytoryczne,
praca z dużą ilością danych wprowadzanych do systemu przy użyciu dostępnych narzędzi,
opracowywanie raportów i analiz,
przygotowanie, weryfikacja i archiwizacja dokumentacji płacowej,
kontakt z urzędami oraz organami kontroli,
efektywna współpraca z zespołem oraz pozostałymi działami firmy
tworzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej i/ lub naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych u Klientów ADP (zadania adekwatne do posiadanego poziomu umiejętności),
wprowadzanie danych do oprogramowania kadrowo-płacowego ADP,
tworzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej i/ lub naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych u Klientów ADP (zadania adekwatne do posiadanego poziomu umiejętności),
wprowadzanie danych do oprogramowania kadrowo-płacowego ADP,
As a member of the GlobalView Senior Lead Consultant team you are responsible for consulting with Clients to develop the blueprint and capture the clients’ system specifics for the successful integration with GlobalView
Analysis & Consultation
Implement the client’s solution using ADP’s Implementation Methodology and the ADP GlobalView product
Perform blueprinting workshops to gather information on the client’s requirements
Design and document the client’s solution including their business requirements and any program specifications required according to ADP’s documentation guidelines
Integration & Testing
Liaise with clients throughout the data cleansing, mapping and conversion phase and provide any assistance required including reconciliation
Maintain up to date knowledge of the SAP Products, of SAP related news and any developments to the product and its competitors
Possess SAP Payroll Configuration skills
Project Planning/Management Activities
Liaise with the ADP Project Manager (Consulting) assigned to the project and Line Manager, providing regular status updates and early warning of any slippage/ problems that may occur
Provide relevant training and knowledge sharing opportunities for members of the Implementation Team, this can include informal on-the-job training
Keep clients blueprints, configuration worksheets, client specific configuration documentation and training material up to date
Liaise with internal groups including Basis, Client Services, Application Support, Project Management and Product Management to ensure that client’s receive the highest levels of client service
Perform Quality Assurance reviews on blueprints and configuration of the client’s system
Works in close relationship with Implementation Consultant, off/near shore team
Understand the target market – by persona, by segment, by geography
Identify key competitor strategies and ensure that ADP has a compelling and differentiated position in the market
Create marketing plan aligned to ESI central strategy as well as to local country needs
Drive integrated marketing campaign that delivers growth – leveraging ESI and Global tools and resources and/or creating something from scratch which speaks directly to the target market as needed
Partner with Sales, Enablement and Country Management to create a shared sense of ownership, a joint calendar of activity and metrics by which we measure success
Communicate and educate the sales team regarding new and planned marketing activities including global, regional, and local programs
Play active role in marketing communication
Partner with regional product marketing to develop tools, programs in a box, training and content to successfully highlight local products in the marketing mix
Partner with the ESI public relations team, and PL/DE PR vendor to support relevant stories, coverage, and brand building in the local market
Manage the Budget allocated for Growth Initiatives and drive the best allocation for digital budget
Forecast, measure, analyse, report on impact and ROI of programs
Evaluate, select, and manage local physical/virtual event-related vendors that contribute to local demand creation programs
Partner with ADP marketing operations teams and ESI vendors to support outcomes across digital, web (SEM), eDM marketing, contributing the content and expertise to enhance ROI
Develop and implement (with sales) target account strategies to support account-based selling
Marketing content: localize global marketing assets by adding appropriate localisation, develop case study for reference clients, sales collaterals, selling tools
We are looking for an experienced specialist for our team, for which the staff and wages are not only a job, but also a passion and a plan for the future. The Consultant’s position allows on the one hand to use the substantive knowledge and become an expert in their field, and on the other hand, develop in building relationships with the client, widely understood cooperation and coordination activities
The main tasks in this position will include:
• coordinating HR and payroll services for a given Client / group of ADP clients,
• conducting analyzes in the HR and payroll area, ZUS and working time,
• support in calculating wages and verification of results with the client,
• preparation of documentation (specifications for new solutions,
• instructions for the user and other documents related to the processes carried out) in cooperation with other departments of the company,
• introduction of agreed changes in salary parameters or in the Customer’s database (including setting up new pay components, creating new reports),
• verification of the HR and payroll application functionality and testing of new solutions,
• effective cooperation with other company departments
Akademia Kadrowo-Płacowa to niepowtarzalna okazja, aby od podstaw rozpocząć swoją przygodę z obszarem kadr i płac. Myślisz o rozwoju swojej kariery właśnie w tym kierunku? Nie wahaj się ani chwili, wyślij swoją aplikację już dziś!
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Kadr i Płac
Cyniarska 6, Bielsko-Biała
Wygasła: 23.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
tworzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej i/ lub naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych u Klientów ADP (zadania adekwatne do posiadanego poziomu umiejętności),
wprowadzanie danych do oprogramowania kadrowo-płacowego ADP,
tworzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej i/ lub naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych u Klientów ADP (zadania adekwatne do posiadanego poziomu umiejętności),
wprowadzanie danych do oprogramowania kadrowo-płacowego ADP,
The In-Country Client Account Manager (ICAM) is a payroll service position focusing on payroll and customer service responsibilities. The ICAM works on a portfolio of Clients and interfaces with internal teams being on location with the ADP Best of Breed country partner. The ICAM is responsible for all critical steps to provide our Clients a seamless payroll process from input to pay date. The ICAM will participate in ongoing client account services training and will be responsible for contributing to internal projects while developing and learning their ongoing client base. The ICAM is also responsible for understanding each client specific process to provide key recommendations for improvements and efficiency gains. This position reports to the Onboarding Lead for the first 3-6 months and then will report into the Supervisor of Client Services. The ICAM is responsible for ensuring the overall quality, accuracy, and on-time delivery of specified country payroll while increasing client satisfaction
Essential Duties & Responsibilities:
Participates in ongoing training sessions on company protocols for payroll management and client services for the first 3-6 months of initial start date
Assists with internal projects and working alongside other departments to achieve companywide goals while training on Celergo’s processes and protocols
Works effectively within the team to ensure all department deadlines and payroll deadlines are met
Responsible for generating reports to analyze, audit, reconcile and verify country specific payroll data
Strong communication and cross cultural skills to collaborate with international team members
Responsible for the accuracy and timeliness of each Client’s payroll
Complete and deliver monthly checklist metrics:
Ensure timely completion
Ensure step by step processes are followed
Ensure payrolls are paid on time
Ensure invoices are billed accurately
Manage controls (client and internal changes):
Ensure that all documentation is up to date
Ensure all deliverables are completed timely and accurately
Provide clients with:
Strong critical problem solving results
Strong, long-term relationships
Ensure each client payroll calendar is managed timely and effectively with both the client and partners
Ensure client deliverables and Service Level Agreements (if present) are being completed timely and accurately
Serve as client advocate and collaborate internally and externally as needed to ensure client needs are understood and expectations are met
Is responsible for reviewing and communicating payroll changes between the Client and local Payroll vendors
Is responsible for auditing the local vendor’s payroll calculations
ICAM will be responsible for managing all aspects and steps of the funding process
Maintains open items logs and tracks improvements to ensure all open items are closed
Maintains country specific system access to the respective in-country platforms to look up and verify client queries in real-time
Holds key country specific knowledge based on compliance regulations for processing payroll
Understand the target market – by persona, by segment, by geography
Identify key competitor strategies and ensure that ADP has a compelling and differentiated position in the market
Create marketing plan aligned to ESI central strategy as well as to local country needs
Drive integrated marketing campaign that delivers growth – leveraging ESI and Global tools and resources and/or creating something from scratch which speaks directly to the target market as needed
Partner with Sales, Enablement and Country Management to create a shared sense of ownership, a joint calendar of activity and metrics by which we measure success
Communicate and educate the sales team regarding new and planned marketing activities including global, regional, and local programs
Play active role in marketing communication
Partner with regional product marketing to develop tools, programs in a box, training and content to successfully highlight local products in the marketing mix
Partner with the ESI public relations team, and PL/DE PR vendor to support relevant stories, coverage, and brand building in the local market
Manage the Budget allocated for Growth Initiatives and drive the best allocation for digital budget
Forecast, measure, analyse, report on impact and ROI of programs
Evaluate, select, and manage local physical/virtual event-related vendors that contribute to local demand creation programs
Partner with ADP marketing operations teams and ESI vendors to support outcomes across digital, web (SEM), eDM marketing, contributing the content and expertise to enhance ROI
Develop and implement (with sales) target account strategies to support account-based selling
Marketing content: localize global marketing assets by adding appropriate localisation, develop case study for reference clients, sales collaterals, selling tools
Odbędziesz 3 miesięczny płatny staż w największej na polskim rynku firmie z obszaru outsourcingu usług kadrowo-płacowych
Uzyskasz bogatą i zróżnicowaną merytoryczną oraz praktyczną wiedzę z obszaru kadr i płac
Poznasz między innymi takie zagadnienia jak: obieg dokumentów, teczka osobowa pracownika, prowadzenie dokumentacji kadrowej, wprowadzanie danych do systemu, weryfikowanie danych kadrowo-płacowych, generowanie raportów, tworzenie analiz
Będziesz mógł otrzymać możliwość podjęcia stałego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę po zakończeniu Programu
W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Cel stanowiska: Do naszego zespołu poszukujemy osób, dla których kadry i płace to nie tylko praca, ale również pasja i plan na przyszłość. W swoich strukturach posiadamy wiele różnych możliwości zdobywania, wykorzystywania i rozwijania posiadanej wiedzy oraz umiejętności z tego zakresu. Nie ważne na jakim etapie swojej kariery zawodowej jesteś — wyślij swoją aplikację, a my postaramy się przedstawić Ci najbardziej odpowiednią ofertę pracy, która w pełni pozwoli wydobyć Twój potencjał
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku może należeć:
tworzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej i/lub naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych u Klientów ADP (zadania adekwatne do posiadanego poziomu umiejętności),
wprowadzanie danych do oprogramowania kadrowo-płacowego ADP,
ADP is hiring a Poland business Chief Accountant. At ADP we are driven by your success. We engage your unique talents and perspectives. We welcome your ideas on how to do things differently and better. In your efforts to achieve, learn and grow, we support you all the way. If success motivates you, you belong at ADP
We strive for every interaction to be driven by our CORE values: Insightful Expertise, Integrity is Everything, Service Excellence, Inspiring Innovation, Each Person Counts, Results-Driven, & Social Responsibility. Our strategy is driven by our Win As One strategic objective encompassing Simplify, Innovate & Grow directives
This is a key senior role overseeing the General Accounting and Financial Reporting function for the Polish Businesses and part of the Polish Excom
This role is responsible for implementing and maintaining a system of internal controls that will ensure that company assets are adequately safeguarded and that all financial reporting is prepared in compliance with all financial policies, Poland and US GAAP
Responsibilities
Responsible for the financial accounting and reporting of 1 Polish legal entities, ensuring these are maintained in compliance with resp Polish GAAP policies and US GAAP (for consolidation purposes). Scope able to evolve as Polish ADP business grow in size and/or geographically
Oversees the general accounting function, which includes Accounts Payable, inter-company accounting, cash management/reconciliation, financial reporting, balance sheet management and maintaining a strong SOX compliant control environment
Accountable for ensuring that policies and procedures (internal controls) are in place to provide reasonable assurance that the company assets are protected
Manages and coordinates work relating to both internal and external audits in the periodic review of the company financial records. Proactively being responsible for the implementation of agreed upon recommendations, related to areas of responsibility, resulting from the audit findings
Lead for technical accounting under local and US GAAP, providing expertise and guidance to the Polish business
To embed a culture of continuous improvement in order to achieve efficient and effective processes in order to establish best practice in both systems and processes throughout the Polish business. Also, working with the Southern Europe Accounting Director assisting in establishing standardization across the Organization
Lead and develop the Financial Accounting team, managing directly finance staff in multiple Poland (2 in Warsaw)
Working with internal and external tax advisors ensure the Polish ADP businesses is fully tax compliant in all appropriate areas, in particular Corporate tax, VAT and transfer pricing. Ensure full involvement on any tax planning requirements
Partner with the Head of FP&A and ensure a close working relationship is maintained with the FP&A team
Build and maintain strong working relationships with all stakeholders particularly within the Polish, German and EMEA Head Office
The In-Country Client Account Manager (ICAM) is a payroll service position focusing on payroll and customer service responsibilities. The ICAM works on a portfolio of Clients and interfaces with internal teams being on location with the ADP Best of Breed country partner. The ICAM is responsible for all critical steps to provide our Clients a seamless payroll process from input to pay date. The ICAM will participate in ongoing client account services training and will be responsible for contributing to internal projects while developing and learning their ongoing client base. The ICAM is also responsible for understanding each client specific process to provide key recommendations for improvements and efficiency gains. This position reports to the Onboarding Lead for the first 3-6 months and then will report into the Supervisor of Client Services. The ICAM is responsible for ensuring the overall quality, accuracy, and on-time delivery of specified country payroll while increasing client satisfaction
Essential Duties & Responsibilities:
Participates in ongoing training sessions on company protocols for payroll management and client services for the first 3-6 months of initial start date
Assists with internal projects and working alongside other departments to achieve companywide goals while training on Celergo’s processes and protocols
Works effectively within the team to ensure all department deadlines and payroll deadlines are met
Responsible for generating reports to analyze, audit, reconcile and verify country specific payroll data
Strong communication and cross cultural skills to collaborate with international team members
Responsible for the accuracy and timeliness of each Client’s payroll
Complete and deliver monthly checklist metrics:
Ensure timely completion
Ensure step by step processes are followed
Ensure payrolls are paid on time
Ensure invoices are billed accurately
Manage controls (client and internal changes):
Ensure that all documentation is up to date
Ensure all deliverables are completed timely and accurately
Provide clients with:
Strong critical problem solving results
Strong, long-term relationships
Ensure each client payroll calendar is managed timely and effectively with both the client and partners
Ensure client deliverables and Service Level Agreements (if present) are being completed timely and accurately
Serve as client advocate and collaborate internally and externally as needed to ensure client needs are understood and expectations are met
Is responsible for reviewing and communicating payroll changes between the Client and local Payroll vendors
Is responsible for auditing the local vendor’s payroll calculations
ICAM will be responsible for managing all aspects and steps of the funding process
Maintains open items logs and tracks improvements to ensure all open items are closed
Maintains country specific system access to the respective in-country platforms to look up and verify client queries in real-time
Holds key country specific knowledge based on compliance regulations for processing payroll
Akademia Kadrowo-Płacowa to niepowtarzalna okazja, aby od podstaw rozpocząć swoją przygodę z obszarem kadr i płac. Myślisz o rozwoju swojej kariery właśnie w tym kierunku? Nie wahaj się ani chwili, wyślij swoją aplikację już dziś!
ADP is hiring a Poland business Chief Accountant. At ADP we are driven by your success. We engage your unique talents and perspectives. We welcome your ideas on how to do things differently and better. In your efforts to achieve, learn and grow, we support you all the way. If success motivates you, you belong at ADP
We strive for every interaction to be driven by our CORE values: Insightful Expertise, Integrity is Everything, Service Excellence, Inspiring Innovation, Each Person Counts, Results-Driven, & Social Responsibility. Our strategy is driven by our Win As One strategic objective encompassing Simplify, Innovate & Grow directives
This is a key senior role overseeing the General Accounting and Financial Reporting function for the Polish Businesses and part of the Polish Excom
This role is responsible for implementing and maintaining a system of internal controls that will ensure that company assets are adequately safeguarded and that all financial reporting is prepared in compliance with all financial policies, Poland and US GAAP
Responsibilities
Responsible for the financial accounting and reporting of 1 Polish legal entities, ensuring these are maintained in compliance with resp Polish GAAP policies and US GAAP (for consolidation purposes). Scope able to evolve as Polish ADP business grow in size and/or geographically
Oversees the general accounting function, which includes Accounts Payable, inter-company accounting, cash management/reconciliation, financial reporting, balance sheet management and maintaining a strong SOX compliant control environment
Accountable for ensuring that policies and procedures (internal controls) are in place to provide reasonable assurance that the company assets are protected
Manages and coordinates work relating to both internal and external audits in the periodic review of the company financial records. Proactively being responsible for the implementation of agreed upon recommendations, related to areas of responsibility, resulting from the audit findings
Lead for technical accounting under local and US GAAP, providing expertise and guidance to the Polish business
To embed a culture of continuous improvement in order to achieve efficient and effective processes in order to establish best practice in both systems and processes throughout the Polish business. Also, working with the Southern Europe Accounting Director assisting in establishing standardization across the Organization
Lead and develop the Financial Accounting team, managing directly finance staff in multiple Poland (2 in Warsaw)
Working with internal and external tax advisors ensure the Polish ADP businesses is fully tax compliant in all appropriate areas, in particular Corporate tax, VAT and transfer pricing. Ensure full involvement on any tax planning requirements
Partner with the Head of FP&A and ensure a close working relationship is maintained with the FP&A team
Build and maintain strong working relationships with all stakeholders particularly within the Polish, German and EMEA Head Office
W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Cel stanowiska: Do naszego zespołu poszukujemy osób, dla których kadry i płace to nie tylko praca, ale również pasja i plan na przyszłość. W swoich strukturach posiadamy wiele różnych możliwości zdobywania, wykorzystywania i rozwijania posiadanej wiedzy oraz umiejętności z tego zakresu. Nie ważne na jakim etapie swojej kariery zawodowej jesteś — wyślij swoją aplikację, a my postaramy się przedstawić Ci najbardziej odpowiednią ofertę pracy, która w pełni pozwoli wydobyć Twój potencjał
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku może należeć:
tworzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej i/lub naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych u Klientów ADP (zadania adekwatne do posiadanego poziomu umiejętności),
wprowadzanie danych do oprogramowania kadrowo-płacowego ADP,
Odbędziesz 3 miesięczny płatny staż w największej na polskim rynku firmie z obszaru outsourcingu usług kadrowo-płacowych
Uzyskasz bogatą i zróżnicowaną merytoryczną oraz praktyczną wiedzę z obszaru kadr i płac
Poznasz między innymi takie zagadnienia jak: obieg dokumentów, teczka osobowa pracownika, prowadzenie dokumentacji kadrowej, wprowadzanie danych do systemu, weryfikowanie danych kadrowo-płacowych, generowanie raportów, tworzenie analiz
Będziesz mógł otrzymać możliwość podjęcia stałego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę po zakończeniu Programu
Systems Engineer Specialist for Business Excellence
Bielsko-Biała
Wygasła: 26.02.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
The role is responsible for the successful planning, coordination and implementation or enhancements of Service Delivery Systems and related projects to ensure business goals and objectives are accomplished within designated timeframes and budgets. Driving the development and adoption of our Service Delivery Systems through capturing and executing on voice of associate and voice of client feedback, improving and optimizing our internal communications to support the adoption of change
Analyze business processes, identify enhancement opportunities and assess feasibility in close collaboration with business process owners and experts as well as central product owners
Cooperation with central Teams in terms of raising local requirements, detected bugs, testing results
Partner with business stakeholders to prioritize and deliver assigned requirements
User management, parameterization and data update in business support systems
Supervision over enabled systems
Systems Change management according to the users’ needs
Execution and monitoring of the Client Loyalty Program and strong focus on improving the NPS
Assessing, prioritizing, authorizing, and scheduling changes as part of the change control process
Organizing and performing tests of new solutions
Support the operational teams during the UAT and roll-out phases
Communication in terms of systems change management, documentations/manuals update,
Analysis of functionalities within business support systems, detecting non-conformances, quest for new solutions, contribution in designing new solutions
Reporting, analysis, presentations
Maintaining support systems documentation
Providing trainings
Taking actions in order to improve the organization so it could gain a competitive advantage
Cooperation with other departments in order to achieve common goals and to constantly improving the service level
Troubleshooting assistance
A specialist; responsible for supporting the Poland Business Excellence & Transformation team
Systems Engineer Specialist for Business Excellence
Warszawa
Wygasła: 26.02.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
The role is responsible for the successful planning, coordination and implementation or enhancements of Service Delivery Systems and related projects to ensure business goals and objectives are accomplished within designated timeframes and budgets. Driving the development and adoption of our Service Delivery Systems through capturing and executing on voice of associate and voice of client feedback, improving and optimizing our internal communications to support the adoption of change
Analyze business processes, identify enhancement opportunities and assess feasibility in close collaboration with business process owners and experts as well as central product owners
Cooperation with central Teams in terms of raising local requirements, detected bugs, testing results
Partner with business stakeholders to prioritize and deliver assigned requirements
User management, parameterization and data update in business support systems
Supervision over enabled systems
Systems Change management according to the users’ needs
Execution and monitoring of the Client Loyalty Program and strong focus on improving the NPS
Assessing, prioritizing, authorizing, and scheduling changes as part of the change control process
Organizing and performing tests of new solutions
Support the operational teams during the UAT and roll-out phases
Communication in terms of systems change management, documentations/manuals update,
Analysis of functionalities within business support systems, detecting non-conformances, quest for new solutions, contribution in designing new solutions
Reporting, analysis, presentations
Maintaining support systems documentation
Providing trainings
Taking actions in order to improve the organization so it could gain a competitive advantage
Cooperation with other departments in order to achieve common goals and to constantly improving the service level
Troubleshooting assistance
A specialist; responsible for supporting the Poland Business Excellence & Transformation team