Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Marketing Specialist Consumer Brands Distribution Markets
Warszawa
Wygasła: 23.12.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Collaborating with sales team and TTI partners at ATL / BTL communication and product marketing
Contributing to development of local market promotions / organization of marketing and trade marketing materials
Supporting local teams in the execution of sales activities / contributing to sales and budget objectives
Cooperation with product management and marketing teams to launch new products at distribution markets
Coordinating translations to local languages
Providing necessary products data and marketing materials to TTI partners in product listing process
Pooling and sharing within team and local distribution partners Best Practice Examples from EE/EMEA region
Daily cooperation with all relevant TTI departments and external vendors
Becoming a one stop contact point to local sales teams to streamline the necessary technical expertise on offered products. Active participation in the preparation of product trainings for AEG / RYOBI customers
Working on trade communications – traditional and digital one
Zarządzanie wskazaną kategorią asortymentową - Accessories/ Hand Tools/Storage & Personal Protective Equipment Milwaukee w Regionie Europy Południowo Wschodniej
Realizacja celów budżetowych związanych z obrotem i marżą
Wdrażanie i monitoring akcji promocyjnych
Współpraca z działem finansowym w zakresie kształtowania polityki cenowej
Analiza danych rynkowych i sprzedaży produktów
Wprowadzanie i pozycjonowanie nowych produktów
Wspieranie zespołu sprzedaży szkoleniami produktowymi, planowaniem promocyjnym oraz uczestnictwem w imprezach i spotkaniach z klientami
Współpraca z Centralą Europejską w celu terminowego wprowadzania na rynek nowych produktów i materiałów promocyjnych
Aktywne wsparcie przy kreacji materiałów marketingowych i POS
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. sprzedaży (FME)
Poznań
Wygasła: 22.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Osoba zatrudniona na stanowisku Field Marketing Executive PPE będzie odpowiedzialna za promowanie środków ochrony indywidualnej wśród użytkowników końcowych i partnerów handlowych poprzez prezentacje produktów, udział w eventach oraz sesje szkoleniowe
Demonstrowanie funkcjonalności środków ochrony indywidualnej użytkownikom końcowym, pracownikom działów BHP, działów zakupów i Partnerom Handlowym
Szkolenie użytkowników końcowych i Partnerów Handlowych w zakresie środków ochrony indywidualnej marki Milwaukee
Utrzymywanie wysokiego poziomu wiedzy o produktach i przewagach konkurencyjnych środków ochrony indywidualnej marki Milwaukee
Monitorowanie i raportowanie działań rynkowych
Merchandising produktów Milwaukee w punktach sprzedaży Partnerów handlowych
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. sprzedaży (FME)
Szczecin
Wygasła: 22.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Osoba zatrudniona na stanowisku Field Marketing Executive PPE będzie odpowiedzialna za promowanie środków ochrony indywidualnej wśród użytkowników końcowych i partnerów handlowych poprzez prezentacje produktów, udział w eventach oraz sesje szkoleniowe
Demonstrowanie funkcjonalności środków ochrony indywidualnej użytkownikom końcowym, pracownikom działów BHP, działów zakupów i Partnerom Handlowym
Szkolenie użytkowników końcowych i Partnerów Handlowych w zakresie środków ochrony indywidualnej marki Milwaukee
Utrzymywanie wysokiego poziomu wiedzy o produktach i przewagach konkurencyjnych środków ochrony indywidualnej marki Milwaukee
Monitorowanie i raportowanie działań rynkowych
Merchandising produktów Milwaukee w punktach sprzedaży Partnerów handlowych
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. sprzedaży (FME)
Zielona Góra
Wygasła: 22.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Osoba zatrudniona na stanowisku Field Marketing Executive PPE będzie odpowiedzialna za promowanie środków ochrony indywidualnej wśród użytkowników końcowych i partnerów handlowych poprzez prezentacje produktów, udział w eventach oraz sesje szkoleniowe
Demonstrowanie funkcjonalności środków ochrony indywidualnej użytkownikom końcowym, pracownikom działów BHP, działów zakupów i Partnerom Handlowym
Szkolenie użytkowników końcowych i Partnerów Handlowych w zakresie środków ochrony indywidualnej marki Milwaukee
Utrzymywanie wysokiego poziomu wiedzy o produktach i przewagach konkurencyjnych środków ochrony indywidualnej marki Milwaukee
Monitorowanie i raportowanie działań rynkowych
Merchandising produktów Milwaukee w punktach sprzedaży Partnerów handlowych
Wsparcie w zarządzaniu portfelem produktów i osiąganie celów w zakresie obrotu i marż zysku
Analiza danych rynkowych, konkurencji i sprzedaży produktów w kanałach sprzedaży
Wsparcie we wprowadzaniu i pozycjonowaniu nowych produktów, przegląd cen i asortymentu wraz z aktualizacją
Wspieranie zespołu sprzedaży prezentacjami sprzedaży, szkoleniami produktowymi, planowaniem promocyjnym oraz uczestnictwem w imprezach i spotkaniach z klientami
Wspieranie zespołów funkcyjnych; sprzedaż, finanse, obsługa klienta w zakresie działań związanych z produktem i marketingiem
Współpraca z europejskimi zespołami ds. zarządzania produktami i marketingu w celu terminowego wprowadzania na rynek nowych produktów i materiałów promocyjnych
Aktywne wsparcie przy kreacji materiałów marketingowych i POS
Uaktualnianie naszych platform internetowych i mediów społecznościowych o treści promocyjne i produktowe
Wsparcie w organizacji corocznych imprez i wystaw dla klientów
Poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży produktów Milwaukee przeznaczonych do prac związanych z Roof&Wood na rynku lokalnym (Polska Północna) zgodnie z planem sprzedaży
Utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami
Ciągłe monitorowanie, analiza i szacowanie obrotu, rentowności i zobowiązań płatniczych klientów
Wprowadzanie nowości produktowych
Współpraca z działem marketingu
Szkolenia dotyczące produktów dla Partnerów Handlowych
Profesjonalne doradztwo dla Partnerów Handlowych
Promocja produktów podczas dni otwartych oraz imprez targowych
Regularne wizyty w punktach sprzedaży (dbałość o pozytywny wizerunek marki Milwaukee)
Zarządzanie swoim portfelem klientów zgodnie ze strategią biznesową firmy oraz ustalonymi celami i zadaniami
Prezentacja gamy elektronarzędzi i akcesoriów zarówno nowym jak i obecnym klientom w celu utworzenia długoterminowych relacji handlowych
Prezentacja efektywnych rozwiązań dla klientów i wsparcie techniczne w zakresie innowacyjnej gamy produktów i usług Milwaukee
Prowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych z zakresu przewag konkurencyjnych i bezpiecznego użytkowania produktów Milwaukee
Zapewnienie ciągłej promocji wszystkich produktów i usług firmy poprzez regularne kontakty z obecnymi i potencjalnymi klientami oraz śledzenie potencjalnych klientów w poszukiwaniu nowych możliwości biznesowych
Planowanie działań w CRM mające na celu dalszy rozwój klientów istniejących i pozyskiwanie nowych
Codzienna szczegółowa aktualizacja CRM
Utrzymywanie wysokiego poziomu wiedzy o rynku, produktach i ich zastosowaniu
Udział w targach, pokazach, wystawach i wydarzeniach korporacyjnych
Wykonywanie wszelkich innych obowiązków dodatkowych zgodnie z wymaganiami kierownika liniowego
Zarządzanie swoim portfelem klientów zgodnie ze strategią biznesową firmy oraz ustalonymi celami i zadaniami
Prezentacja gamy elektronarzędzi i akcesoriów zarówno nowym jak i obecnym klientom w celu utworzenia długoterminowych relacji handlowych
Prezentacja efektywnych rozwiązań dla klientów i wsparcie techniczne w zakresie innowacyjnej gamy produktów i usług Milwaukee
Prowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych z zakresu przewag konkurencyjnych i bezpiecznego użytkowania produktów Milwaukee
Zapewnienie ciągłej promocji wszystkich produktów i usług firmy poprzez regularne kontakty z obecnymi i potencjalnymi klientami oraz śledzenie potencjalnych klientów w poszukiwaniu nowych możliwości biznesowych
Planowanie działań w CRM mające na celu dalszy rozwój klientów istniejących i pozyskiwanie nowych
Codzienna szczegółowa aktualizacja CRM
Utrzymywanie wysokiego poziomu wiedzy o rynku, produktach i ich zastosowaniu
Udział w targach, pokazach, wystawach i wydarzeniach korporacyjnych
Wykonywanie wszelkich innych obowiązków dodatkowych zgodnie z wymaganiami kierownika liniowego
Zarządzanie swoim portfelem klientów zgodnie ze strategią biznesową firmy oraz ustalonymi celami i zadaniami
Prezentacja gamy elektronarzędzi i akcesoriów zarówno nowym jak i obecnym klientom w celu utworzenia długoterminowych relacji handlowych
Prezentacja efektywnych rozwiązań dla klientów i wsparcie techniczne w zakresie innowacyjnej gamy produktów i usług Milwaukee
Prowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych z zakresu przewag konkurencyjnych i bezpiecznego użytkowania produktów Milwaukee
Zapewnienie ciągłej promocji wszystkich produktów i usług firmy poprzez regularne kontakty z obecnymi i potencjalnymi klientami oraz śledzenie potencjalnych klientów w poszukiwaniu nowych możliwości biznesowych
Planowanie działań w CRM mające na celu dalszy rozwój klientów istniejących i pozyskiwanie nowych
Codzienna szczegółowa aktualizacja CRM
Utrzymywanie wysokiego poziomu wiedzy o rynku, produktach i ich zastosowaniu
Udział w targach, pokazach, wystawach i wydarzeniach korporacyjnych
Wykonywanie wszelkich innych obowiązków dodatkowych zgodnie z wymaganiami kierownika liniowego
Job Site Solutions Specialist Construction - Equipment - MX
lubelskie
Wygasła: 16.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zarządzanie swoim portfelem klientów zgodnie ze strategią biznesową firmy oraz ustalonymi celami i zadaniami
Prezentacja gamy elektronarzędzi i akcesoriów zarówno nowym jak i obecnym klientom w celu utworzenia długoterminowych relacji handlowych
Prezentacja efektywnych rozwiązań dla klientów i wsparcie techniczne w zakresie innowacyjnej gamy produktów i usług Milwaukee
Prowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych z zakresu przewag konkurencyjnych i bezpiecznego użytkowania produktów Milwaukee
Zapewnienie ciągłej promocji wszystkich produktów i usług firmy poprzez regularne kontakty z obecnymi i potencjalnymi klientami oraz śledzenie potencjalnych klientów w poszukiwaniu nowych możliwości biznesowych
Planowanie działań w CRM mające na celu dalszy rozwój klientów istniejących i pozyskiwanie nowych
Codzienna szczegółowa aktualizacja CRM
Utrzymywanie wysokiego poziomu wiedzy o rynku, produktach i ich zastosowaniu
Udział w targach, pokazach, wystawach i wydarzeniach korporacyjnych
Wykonywanie wszelkich innych obowiązków dodatkowych zgodnie z wymaganiami kierownika liniowego
Developing a complete understanding of key account needs
Anticipating key account changes and improvements
Managing communications between key clients and internal teams
Strategic planning to improve client results - development and co-development of annual sell-in budget for key clients
Negotiating contracts with the client and establishing a timeline of performance
Establishing and overseeing internal budgets with the company and external budgets with the client
Collaborating with the field sales team to maximize sell-out and profit by up-selling or cross-selling
Planning and presenting reports on account progress, goals, and quarterly initiatives to share with team members, line managers, and possible use in future case studies or company training
Preparing and sharing inside the TTI sales analysis, business summary and market/competition activity
Meeting all client needs and deliverables according to proposed timelines
Analyzing client data to provide customer relationship management
Cooperation with Product Management Team on Sell-in and Sell-out Planning and Execution
Cooperation with Trade Marketing Team on store level execution (Promotion, POSM, Fixed Assets)
Cooperation with Finance and Logistic to ensure best customer service level
Support other departments with regular feedback from the market in an organized manner
- Praca z agecją PR i mediami branżowymi (przygotowywanie materiałów, artykułów i informacji prasowych według kalendarza)
- Komunikacja wewnętrzna – we współpracy z agencją (przygotowywanie materiałów do komunikacji wewnętrznej)
- Praca z mediami na rynku polskim i adaptacja działań na rynki CEE (Rumunia, Węgry, Czechy, Słowacja)
Social Media & Influencer Marketing
- Social Media Marketing & Influencer Marketing – praca z influencerami branżowymi i ambasadorami marki we współpracy z agencją Social Media, realizacja kampanii z twórcami internetowymi
Działania operacyjne wewnątrz działu marketingu
- Praca z plikami excel, zadania biurowe związane z działaniami działu marketingu, wewnętrzne zamówienia
- Analiza efektywności swoich działań i raportowanie
-Monitorowanie konkurencji na rynku i śledzenie najnowszych trendów rynkowych
- Wspieranie działu marketingu w działaniach z zakresu Content Marketing
- Udział w nowych projektach
- Rekomendowanie optymalnych rozwiązań, nowych narzędzi i wdrażanie zmian
Developing a complete understanding of key account needs
Anticipating key account changes and improvements
Managing communications between key clients and internal teams
Strategic planning to improve client results - development and co-development of annual sell-in budget for key clients
Negotiating contracts with the client and establishing a timeline of performance
Establishing and overseeing internal budgets with the company and external budgets with the client
Collaborating with the field sales team to maximize sell-out and profit by up-selling or cross-selling
Planning and presenting reports on account progress, goals, and quarterly initiatives to share with team members, line managers, and possible use in future case studies or company training
Preparing and sharing inside the TTI sales analysis, business summary and market/competition activity
Meeting all client needs and deliverables according to proposed timelines
Analyzing client data to provide customer relationship management
Cooperation with Product Management Team on Sell-in and Sell-out Planning and Execution
Cooperation with Trade Marketing Team on store level execution (Promotion, POSM, Fixed Assets)
Cooperation with Finance and Logistic to ensure best customer service level
Support other departments with regular feedback from the market in an organized manner