Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (92)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 92 )
Specjalista / Specjalistka ds. content marketingu
Warszawa
Wygasła: 17.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Content Specialist to ktoś:
- z pasją do marketingu, ecommerce i nieustanną chęcią nauki
- z wybitnymi umiejętnościami copywriterskimi
- doskonale rozumiejący wagę storytellingu, budowania społeczności i dodawania wartości w strategii marketingowej
- z nadzwyczajnym poziomem kreatywności i dbałości o szczegóły
- potrafiący samodzielnie wyznaczać krótkoterminowe cele i je realizować
- z doskonałym wyczuciem trendów kulturowych i rynku wellness
- potrafiący łączyć pracę kreatywną z podejściem analitycznym i pracą na danych
Zakres obowiązków:
- tworzenie zachwycających i unikatowych treści, które wyglądają i sprzedają
- tworzenie i zarządzanie procesem produkcji treści (artykuły na blog, treści na stronę www, newsletter materiały eksperckie typu e-booki czy raporty)
- przygotowywanie treści (copy, grafika, animacje) na potrzeby komunikacji marki (reklamy, landingi, sociale, e-mail, strony produktowe, print i tak dalej)
- zarządzanie wysyłką newsletterów
- analizowanie wyników działań content marketingowych, wyciąganie wniosków i optymalizacja procesu
- udział w projektach SEO
- współpraca z innymi działami w firmie oraz partnerami zewnętrznymi
Specjalista / Specjalistka ds. contentu i Social Media
Warszawa
Wygasła: 24.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
tworzenie zachwycających i unikatowych treści, które wyglądają i sprzedają
tworzenie i zarządzanie procesem produkcji treści (artykuły na blog, treści na stronę www, newsletter materiały eksperckie typu e-booki czy raporty)
przygotowywanie treści (copy, grafika, animacje) na potrzeby komunikacji marki (reklamy, landingi, sociale, e-mail, strony produktowe, print i tak dalej)
zarządzanie mediami społecznościowymi i wysyłką newsletterów
analizowanie wyników działań content marketingowych, wyciąganie wniosków i optymalizacja procesu
udział w projektach SEO
współpraca z innymi działami w firmie oraz partnerami zewnętrznymi
skuteczne realizowanie strategii marki i wdrażanie ‘tone of voice’ w komunikacji z użytkownikiem
Współtworzenie i wdrażanie strategii i planu marketingowego
Odpowiedzialność za komunikację marki we wszystkich punktach styku
Współodpowiedzialność za budowę wizerunku i świadomości marki oraz dbanie o Customer Experience (również w kontekście wprowadzania nowych produktów do oferty)
Współpraca z innymi działami firmy i podwykonawcami (np. ecommerce, logistyka, customer happiness, influencer marketingiem)
Nadzorowanie działań Social Media, Content Marketing, PR i współpraca z podwykonawcami w tych obszarach
Mierzenie efektywności i optymalizacja działań w zakresie kosztów i wyników
Zarządzaniem budżetem marketingowym
Analiza rynku i trendów w obszarze ecommerce i wellness
współuczestniczenie w wyznaczaniu KPI pod działania na TT
realizacja, publikacja i nadzorowanie materiałów
bieżąca edukacja dotycząca tej platformy oraz korzystanie z trendów w sposób zgodny z misją i charakterem marki
Zakładamy min. 5 TT w tyg więc nie jest to praca na cały etat natomiast zdecydowanie może się taką stać (chętnie zwiększymy liczbę publikacji jeżeli będę spełniać wyznaczane cele)
Realizacja planów sprzedażowych, przygotowanie raportów i analiz
Wdrażanie strategii sprzedażowej, współtworzenie planu marketingowego z działami Marketingu i PR z uwzględnieniem działań sprzedażowych
Odpowiedzialność za pracę działu, jego rozbudowa i planowanie rozwoju
Zarządzenie budżetem i optymalizacja kosztów
Analiza wyników i raportowanie efektywności realizowanych działań, testy nowych rozwiązań
Odpowiedzialność za realizację oraz wyniki działań SEM i SEO, w tym m.in.: Google Ads, Facebook Ads, afiliacje, mailigi zewnętrzne i inne działania
Odpowiedzialność za rozbudowę bazy mailingowej, generowanie nowych leadów i email marketing
Wdrażanie rozwiązań mających na celu optymalizację współczynnika konwersji, wzrost sprzedaży naszych produktów oraz usługi subskrypcji, zwiększenie retencji
Odpowiedzialność za działania w obszarze marketing automation (email, sms, web push, personalizacja onsite, mobile), ocena ich efektywności i nieustanna optymalizacja,
Stałe poszukiwanie nowych kanałów pozyskiwania ruchu, klientów i zamówień; zarządzanie ofertą produktową na platformach marketplace
Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie ecommerce, zgłaszanie błędów, zarządzanie produktami i treścią na platformie, optymalizacja procesu zakupowego i dalszy rozwój platformy
Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy celem zapewnienia płynności realizowanych projektów
Analiza rynku, zachowań konkurencji i trendów w obszarze e-commerce, rynku DTC oraz CBD
Realizacja planów sprzedażowych, przygotowanie raportów i analiz
Wdrażanie strategii sprzedażowej, współtworzenie planu marketingowego z działami Marketingu i PR z uwzględnieniem działań sprzedażowych
Odpowiedzialność za pracę działu, jego rozbudowa i planowanie rozwoju
Zarządzenie budżetem i optymalizacja kosztów
Analiza wyników i raportowanie efektywności realizowanych działań, testy nowych rozwiązań
Odpowiedzialność za realizację oraz wyniki działań SEM i SEO, w tym m.in.: Google Ads, Facebook Ads, afiliacje, mailigi zewnętrzne i inne działania
Odpowiedzialność za rozbudowę bazy mailingowej, generowanie nowych leadów i email marketing
Wdrażanie rozwiązań mających na celu optymalizację współczynnika konwersji, wzrost sprzedaży naszych produktów oraz usługi subskrypcji, zwiększenie retencji
Odpowiedzialność za działania w obszarze marketing automation (email, sms, web push, personalizacja onsite, mobile), ocena ich efektywności i nieustanna optymalizacja,
Stałe poszukiwanie nowych kanałów pozyskiwania ruchu, klientów i zamówień; zarządzanie ofertą produktową na platformach marketplace
Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie ecommerce, zgłaszanie błędów, zarządzanie produktami i treścią na platformie, optymalizacja procesu zakupowego i dalszy rozwój platformy
Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy celem zapewnienia płynności realizowanych projektów
Analiza rynku, zachowań konkurencji i trendów w obszarze e-commerce, rynku DTC oraz CBD
Zarządzanie ecommerce (w tym m.in. nadzorowanie i optymalizacja procesów e-commerce, rozwijanie funkcjonalności e-sklepu, współpraca z zespołem odpowiadającym za błędy techniczne, odpowiedzialność za znajdujące się na ecommerce treści, bezpieczeństwo i wyniki sprzedażowe, udział w ustalaniu polityki cenowej i mechanizmów promocji, opracowywanie strategii SEO i SEM we współpracy z agencją oraz Performance Specialist)
Wdrażanie rozwiązań mających na celu optymalizację współczynnika konwersji, wzrost sprzedaży naszych produktów oraz usługi subskrypcji, zwiększenie retencji
Marketing automation (w tym email, sms, web push, personalizacja onsite, mobile), ocena ich efektywności i nieustanna optymalizacja
Stałe poszukiwanie nowych kanałów pozyskiwania ruchu, klientów i zamówień
Analiza wyników i raportowanie efektywności realizowanych działań, testy nowych rozwiązań
Analiza trendów i zachowań konkurencji
Ścisła współpraca z pozostałymi działami dla zapewnienia sprawnego funkcjonowania e-sklepu i realizacji celów firmy
Realizacja planów sprzedażowych, przygotowanie raportów i analiz
Wdrażanie strategii sprzedażowej, współtworzenie planu marketingowego z działami Marketingu i PR z uwzględnieniem działań sprzedażowych
Odpowiedzialność za pracę działu, jego rozbudowa i planowanie rozwoju
Zarządzenie budżetem i optymalizacja kosztów
Analiza wyników i raportowanie efektywności realizowanych działań, testy nowych rozwiązań
Odpowiedzialność za realizację oraz wyniki działań SEM i SEO, w tym m.in.: Google Ads, Facebook Ads, afiliacje, mailigi zewnętrzne i inne działania
Odpowiedzialność za rozbudowę bazy mailingowej, generowanie nowych leadów i email marketing
Wdrażanie rozwiązań mających na celu optymalizację współczynnika konwersji, wzrost sprzedaży naszych produktów oraz usługi subskrypcji, zwiększenie retencji
Odpowiedzialność za działania w obszarze marketing automation (email, sms, web push, personalizacja onsite, mobile), ocena ich efektywności i nieustanna optymalizacja,
Stałe poszukiwanie nowych kanałów pozyskiwania ruchu, klientów i zamówień; zarządzanie ofertą produktową na platformach marketplace
Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie ecommerce, zgłaszanie błędów, zarządzanie produktami i treścią na platformie, optymalizacja procesu zakupowego i dalszy rozwój platformy
Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy celem zapewnienia płynności realizowanych projektów
Analiza rynku, zachowań konkurencji i trendów w obszarze e-commerce, rynku DTC oraz CBD
Współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowej i marketingowej
Współtworzenie planu marketingowego i odpowiedzialność za wyniki;
Poszukiwanie / testowanie nowych kanałów pozyskania klienta;
Współodpowiedzialność za budowę wizerunku marki online i offline oraz dbanie o Customer Experience (również w kontekście wprowadzania nowych produktów do oferty);
Nadawanie kierunku działań i nadzór nad pracą oraz efektywnością Działu Marketingu (w skład którego wchodzi: eCommerce, PR i Marketing), tworzenie procesów;
Współpraca z innymi działami firmy (m.in. Logistyka, Customer Happiness, Office) oraz zapewnienie płynności realizowanych wspólnie działań;
Nadzorowanie działań w obszarach: eCommerce, SEM i SEO, Marketing Automation, Social Media, Content Marketing, PR i współpraca z podwykonawcami w tych obszarach;
Odpowiedzialność za wyniki i stałe poszukiwanie możliwości do wdrażania ulepszeń;
Mierzenie efektywności i optymalizacja realizowanych działań w zakresie kosztów i wyników sprzedaży; realizacja planów sprzedażowych i poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży i dróg do rozwoju;