Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (144)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 144 )
Specjalistę ds. projektów
Fieldorfa 2, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie analiz strategicznych oraz propozycji planów rozwojowych Szpitala,
Bieżący monitoring możliwości pozyskiwania dla zidentyfikowanych potrzeb rozwojowych Szpitala dofinansowania zewnętrznego w ramach funduszy europejskich, krajowych i samorządowych,
Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie i studiów wykonalności niezbędnych do aplikowania o dofinansowanie,
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej projektów oraz umów do zawarcia z oferentami,
Zarządzanie portfelem projektów realizowanych przez Szpital, w tym przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowo-finansowej projektów,
Bieżąca kontrola zgodności realizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego projektów z zapisami wniosków i umów o dofinansowanie,
Bieżące śledzenie zmian w przepisach i programach unijnych oraz zapewnienie zgodności projektu z wymogami unijnymi oraz przepisami prawa,
Bieżąca współpraca z partnerami realizującymi projekty ze Szpitalem,
Nadzór nad dokumentacją projektową w trakcie trwania projektu i po jego zakończeniu,
Inne zadania związane z pracą w Dziale Organizacji i Jakości
Samodzielne prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych
Udział w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza komisji - nadzór formalno-prawny nad przeprowadzaną procedurą
Kompleksowe przygotowywanie treści dokumentacji wymaganej obowiązującymi prawnymi, w szczególności przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzonej w toku postępowania
Prowadzenie rejestrów oraz dokumentacji wymaganej przepisami wewnętrznymi, w tym jej opiniowania pod względem formalno-prawnym
Kontrola merytoryczna dokumentów finansowo-księgowych w zakresie prowadzonych w Dziale spraw, wystawianie faktur
Przeprowadzanie kasacji sprzętów szpitalnych we współpracy ze Specjalistami ds. inwentaryzacji
Dokonywanie spisów w zakresie prowadzonych przez Dział spraw (tj. kontrola stanu kluczy w komórkach organizacyjnych
Znajomość podstaw Prawa Zamówień Publicznych, przygotowywanie dokumentów tj. projekty umów i opisy przedmiotu zamówienia, nadzór nad właściwym obiegiem umowy (prowadzenie sprawy przez odpowiednie komórki organizacyjne, pozyskiwanie wymaganych opinii i uzgodnień spraw)
Sporządzanie formalnych pism urzędowych i wniosków
Bieżąca współpraca z Dyrekcją Szpitala, szpitalnymi komórkami organizacyjnymi oraz Zarządcą Obiektu
Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego
Prowadzenie ewidencji ŚT i WNiP w księgach papierowych oraz w systemie komputerowym SIMPLE w tym: przygotowanie dokumentów OT, LT, ZMU, naliczenie amortyzacji a także oznakowywanie nalepkami identyfikacyjnymi
Wycena protokołów kasacyjnych
Przygotowywanie dokumentów związanych z ujęciem w księgach rachunkowych różnic inwentaryzacyjnych majątku Szpitala
Sporządzanie arkuszy spisu z natury ŚT oraz środków o niskiej wartości przed ich inwentaryzacją a także wycena arkuszy spisu z natury środków trwałych oraz przygotowywanie dokumentów do rozliczenia inwentaryzacji
Ewidencja wszystkich operacji związanych z gospodarowaniem ŚT i WNiP w systemie finansowo-księgowym SIMPLE zgodnie z Zakładowym Planem Kont
Przygotowanie projektów zarządzeń dotyczących inwentaryzacji majątku Szpitala
Sporządzanie sprawozdań z ewidencji środków trwałych w tym: F-03 Sprawozdanie o stanie i ruchu środków trwałych oraz przygotowanie materiałów na Radę Społeczną dotyczących darowizn ŚT i WNiP i zakupów poza planem inwestycyjnym
Prowadzenie rejestru darowizn
Udział w pracy komisji do spraw przyjmowania darów rzeczowych
Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej i doradztwa w zakresie działalności statutowej, prowadzonej przez podmiot, w zakresie prawa pracy, zamówień publicznych oraz prawa medycznego do samodzielnego prowadzenia spraw,
Przygotowywanie opinii prawnych na potrzeby pracodawcy,
Przygotowywanie i opiniowanie projektów umów, porozumień i wewnętrznych aktów prawnych,
Zastępstwo procesowe w sądach i przed innymi organami,
Pozostała pomoc prawna w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 1166) lub ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 1184, 1268)
Współpraca z Ordynatorami, Pielęgniarkami Oddziałowymi oraz lekarzami z Oddziałów Szpitala
Współpraca z urzędami, organami administracji państwowej oraz organizacjami pozarządowymi w celu zapewnienia odpowiedniej opieki i wsparcia pacjentom i ich rodzinom
Zajmowanie się sprawami pacjentów nieubezpieczonych, samotnych, znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej
Badanie środowiska chorego, jego sytuacji życiowej, rodzinnej
Prowadzenie poradnictwa dla rodzin pacjentów z zakresu opieki po szpitalnej w domu oraz w placówkach zapewniających całodobową pomoc
Podejmowanie działań w celu umieszczenia dzieci, wobec których zachodzi podejrzenie stosowania przemocy lub niewłaściwej opieki ze strony rodziców w odpowiednich placówkach opiekuńczych oraz objęcie takich rodzin dozorem kuratorskim lub wsparciem z MOPS
Prowadzenie rejestru zgłoszonych spraw pacjentów
Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego
Pracownik Sekcji Księgowości – Księgowy lub Specjalista
Fieldorfa 2, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 15.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Dekretacja zgodnie z Zakładowym Planem Kont faktur zakupu oraz innych dokumentów podlegających ewidencji księgowej z równoczesną następną kontrolą pod względem formalnym i rachunkowym oraz korygowanie stwierdzonych uchybień
Ewidencja dokumentów zakupu lub innych w systemie finansowo-księgowym
Bieżąca analiza dokonywanych księgowań, oraz uzgadnianie sald na wszystkich kontach syntetycznych i analitycznych stosownie do powierzonego zakresu
Okresowa inwentaryzacja sald rozrachunków oraz prowadzenie korespondencji dotyczącej rozliczeń
Przekazywanie zadekretowanych dokumentów do zatwierdzenia przez Głównego Księgowego i Dyrektora lub ich zastępców zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów finansowo-księgowych
Archiwizowanie akt stanowiących dokumentację, za którą pracownik jest odpowiedzialny
Zastępstwo w opisywaniu komórek merytorycznych w Rejestrze wpływu faktur
Zastępstwo w prowadzeniu rejestru umów z dostawcami towarów i usług:
przyjmowanie z kancelarii podpisanych przez obie strony umów z dostawcami i odbiorcami;
wprowadzanie umów do komputerowego systemu ewidencyjnego z określeniem nazwy kontrahenta, numeru umowy, okresem na jaki została umowa zawarta oraz zakresem merytorycznym przedmiotu umowy;
przekazywanie umów kierownikom poszczególnych komórek organizacyjnych odpowiedzialnym za realizację bądź kontrolę ich wykonania
Zastępstwo przy obsłudze kasy Szpitalnej
Opracowywanie wszelkich informacji i zestawień lub/i sporządzanie w obowiązujących terminach sprawozdawczości, not obciążeniowych oraz księgowych, raportów finansowych – na podstawie prowadzonej ewidencji księgowej
Śledzenie zmian w przepisach mających zastosowanie podczas wykonywania pracy, nieustanne dokształcanie się
Wykonywanie innych czynności, zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami, nie ujętych w niniejszym zakresie, a zleconych przez bezpośredniego przełożonego, Głównego Księgowego lub Dyrektora
Współpraca z Ordynatorami, Pielęgniarkami Oddziałowymi oraz lekarzami z Oddziałów Szpitala
Współpraca z urzędami, organami administracji państwowej oraz organizacjami pozarządowymi w celu zapewnienia odpowiedniej opieki i wsparcia pacjentom i ich rodzinom
Zajmowanie się sprawami pacjentów nieubezpieczonych, samotnych, znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej
Badanie środowiska chorego, jego sytuacji życiowej, rodzinnej
Prowadzenie poradnictwa dla rodzin pacjentów z zakresu opieki po szpitalnej w domu oraz w placówkach zapewniających całodobową pomoc
Podejmowanie działań w celu umieszczenia dzieci, wobec których zachodzi podejrzenie stosowania przemocy lub niewłaściwej opieki ze strony rodziców w odpowiednich placówkach opiekuńczych oraz objęcie takich rodzin dozorem kuratorskim lub wsparciem z MOPS
Prowadzenie rejestru zgłoszonych spraw pacjentów
Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego
Prowadzenie ewidencji ŚT i WNiP w księgach papierowych oraz w systemie komputerowym SIMPLE w tym: przygotowanie dokumentów OT, LT, ZMU, naliczenie amortyzacji a także oznakowywanie nalepkami identyfikacyjnymi
Wycena protokołów kasacyjnych
Przygotowywanie dokumentów związanych z ujęciem w księgach rachunkowych różnic inwentaryzacyjnych majątku Szpitala
Sporządzanie arkuszy spisu z natury ŚT oraz środków o niskiej wartości przed ich inwentaryzacją a także wycena arkuszy spisu z natury środków trwałych oraz przygotowywanie dokumentów do rozliczenia inwentaryzacji
Ewidencja wszystkich operacji związanych z gospodarowaniem ŚT i WNiP w systemie finansowo-księgowym SIMPLE zgodnie z Zakładowym Planem Kont
Przygotowanie projektów zarządzeń dotyczących inwentaryzacji majątku Szpitala
Sporządzanie sprawozdań z ewidencji środków trwałych w tym: F-03 Sprawozdanie o stanie i ruchu środków trwałych oraz przygotowanie materiałów na Radę Społeczną dotyczących darowizn ŚT i WNiP i zakupów poza planem inwestycyjnym
Prowadzenie rejestru darowizn
Udział w pracy komisji do spraw przyjmowania darów rzeczowych
Samodzielne prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych
Udział w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza komisji - nadzór formalno-prawny nad przeprowadzaną procedurą
Kompleksowe przygotowywanie treści dokumentacji wymaganej obowiązującymi prawnymi, w szczególności przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzonej w toku postępowania
Prowadzenie rejestrów oraz dokumentacji wymaganej przepisami wewnętrznymi
Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami
Organizowanie ewidencji księgowej, podatkowej, dotyczącej wynagrodzeń i ubezpieczeń
Nadzór nad terminowym regulowaniem zobowiązań, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
Nadzór nad prawidłową ewidencją majątku Szpitala
Egzekwowanie należności i dochodzenie roszczeń spornych
Dokonywanie kontroli wewnętrznej w zakresie powierzonych obowiązków
Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych
Współpraca z zewnętrznymi instytucjami i organami podatkowymi
Sporządzanie sprawozdań finansowych Szpitala zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym przepisami prawa finansów publicznych, prawa bilansowego i podatkowego
Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami
Organizowanie ewidencji księgowej, podatkowej, dotyczącej wynagrodzeń i ubezpieczeń
Nadzór nad terminowym regulowaniem zobowiązań, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
Nadzór nad prawidłową ewidencją majątku Szpitala
Egzekwowanie należności i dochodzenie roszczeń spornych
Dokonywanie kontroli wewnętrznej w zakresie powierzonych obowiązków
Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych
Współpraca z zewnętrznymi instytucjami i organami podatkowymi
Sporządzanie sprawozdań finansowych Szpitala zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym przepisami prawa finansów publicznych, prawa bilansowego i podatkowego
Samodzielne prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych
Udział w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza komisji - nadzór formalno-prawny nad przeprowadzaną procedurą
Kompleksowe przygotowywanie treści dokumentacji wymaganej obowiązującymi prawnymi, w szczególności przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzonej w toku postępowania
Prowadzenie rejestrów oraz dokumentacji wymaganej przepisami wewnętrznymi