Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Udział w tworzeniu, wdrażaniu i usprawnianiu polityki/strategii personalnej spójnie ze strategią firmy i zarządzania zasobami ludzkimi
Nadzór nad realizacją kluczowych procesów HR w ramach istniejących standardów (m.in.: rekrutacja, zatrudnienie, wdrożenie do pracy, ocena okresowa, polityka szkoleniowa, sukcesja, przeglądy wynagrodzeń, budżetowanie, kończenie współpracy), a także usprawnianie tychże procesów
Zarządzanie budżetem działu HR
Współpraca z Zarządem przy podejmowaniu decyzji personalnych oraz wsparcie w postaci doradztwa dla managerów
Reprezentowanie firmy w sprawach związanych z personelem
Udział w procesie budżetowania wynagrodzeń, nadzorowanie prawidłowości wprowadzania zmian w obszarze wynagrodzeń
Współtworzenie systemów: wynagrodzeń, motywacyjnych oraz ocena ich efektywności i rekomendowanie zmian, a także współtworzenie regulaminów, standardów postępowania
Tworzenie narzędzi wspierających rozwój pracowników oraz monitorowanie ich efektywności
Opracowywanie planów szkoleniowych na bazie strategii szkoleń przyjętych w firmie, realizacja szkoleń zgodnie z przyjętymi założeniami, mierzenie efektywności
Prowadzenie rekrutacji wewnętrznych i zewnętrznych we współpracy z działami zgłaszającymi zapotrzebowanie, selekcja kandydatów
Opracowywanie profili kandydatów i profili kompetencji. Wsparcie w tworzeniu zakresów obowiązków i opisów stanowisk
Opracowywanie i prowadzenie działań EB nastawionych na pozyskiwanie nowych pracowników, kształtujących pożądaną kulturę organizacyjną oraz umożliwiających prezentację firmy zarówno w środowisku wewnętrznym jak i zewnętrznym
Prowadzenie działań edukacyjnych i informacyjnych w zakresie wdrażanych zmian organizacyjnych, personalnych
Zarządzanie pracownikami podległego działu poprzez: zapewnienie odpowiedniego doboru kadry do wykonania zadań strategicznych zespołu HR, dbanie o rozwój podległych pracowników, wyznaczanie ścieżek karier, dokonywanie ocen okresowych, wyznaczanie celów i zadań, ocenę efektywności
Prowadzenie regularnej analizy rynku pracy oraz okresowego benchmarku wynagrodzeń
Dokonywanie analiz w obszarze HR w tym m.in.: efektywności pracy, nadgodzin, rotacji, absencji
Raportowanie do RN i Zarządu działań zgodnie z harmonogramem i wytycznymi
Zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów
Archiwizowanie dokumentacji HR w wyznaczonym katalogu na dysku wspólnym oraz systematycznego raportowania w przyjętym systemie
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania maszyn i urządzeń, organizacja utrzymania ruchu maszyn;
Opracowywanie i wdrażanie planu przeglądów prewencyjnych, remontów, modernizacji maszyn, form i urządzeń technicznych, planowanie i przeprowadzanie działań naprawczych;
Zarządzanie zespołem utrzymania ruchu w tym planowanie i organizacja pracy, motywowanie, ocena i rozwój;
Wprowadzanie usprawnień i modyfikacji mających na celu poprawę wyników produkcyjnych, jakościowych i finansowych;
Uczestnictwo we wdrażaniu nowych projektów/ maszyn/ technologii;
Rozpowszechnianie w zespole kultury innowacji i ciągłego doskonalenia;
tworzenie i optymalizacja artykułów wykorzystywanych na blogu, stronach internetowych, stronach zewnętrznych;
opracowywanie treści newsletterów, e-booków, opisów case’ow oraz mailingów;
optymalizacja SEO;
pisanie lub aktualizowanie oferty związanej z usługami firm, aktualizowanie treści na stronie internetowej;
rozwijanie profilu marki w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram), w tym: koordynowanie publikowania treści social mediowych oraz wsparcie w zakresie dostarczania treści możliwych do wykorzystania m.in w social mediach;
współtworzenie i organizacja działań promocyjnych firmy: webinarów, szkoleń online, eventów;
samodzielne planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads i Facebook Ads;
udział w przygotowaniu i wdrażaniu kampanii digital marketingowych (e-mail marketing, social media, display) nastawionych na generowanie leadów;
projektowanie i konstruowanie zoptymalizowanych grup montażowych i maszyn
prowadzenie i wspieranie projektów optymalizacji istniejących konstrukcji pod kątem kosztów, standaryzacji i funkcjonalności lub dostosowanie urządzeń do potrzeb i wymagań klienta
wspieranie innych działów w kwestiach mechanicznych i projektowych, analizach ryzyka, analizach przyczyn źródłowych itp
opracowywanie dokumentacji technicznej
zapewnianie zgodności z obowiązującymi normami i przepisami
Będziesz odpowiedzialna/-y za nawiązanie pierwszego kontaktu telefonicznego z potencjalnymi klientami (najczęściej są to działy personalne, HR, People and Culture w dużych firmach), a przez to rozbudowywanie bazy firm, które mogłyby skorzystać z usług oferowanych przez Integrę. Taka rozmowa to jeden z ważniejszych etapów procesu sprzedaży projektów szkoleniowych czy doradczych. To początek budowania relacji z klientem, rozmowy o potrzebach klienta, poznania bliżej firmy klienta, a także przedstawienia oferty Integry i zainicjowanie dalszego kontaktu – rozmowy, spotkania. Wszystko to jest często wstępem do późniejszej współpracy
Jeśli będziesz chętna/-y, możesz też dalej uczestniczyć w procesie sprzedaży, towarzysząc doświadczonym konsultantom HR i managerom projektów w kolejnych rozmowach czy spotkaniach z klientami
Sam /- a na co dzień będziesz brał / -a udział w realizacji różnych kampanii sprzedażowo-marketingowych, w których będziesz mógł / -a wykorzystać także swoje pomysły oraz inicjatywy
Z kategorii mniej przyjemnych, Twoim zdaniem będzie też uzupełnianie danych w systemie oraz tworzenie raportów ze swoich działań. Potrzebujemy tych informacji, bo to ułatwia zarówno Twoją pracę, jak i naszą. Poza tym lubimy mieć porządek i szybki, prosty dostęp do informacji, z których na bieżąco korzystamy
rozwijanie lokalnego rynku sprzedaży na podległym terenie trzech województw (województwo: podlaskie, mazowieckie, lubelskie) poprzez nawiązywanie nowych relacji z klientami (salony optyczne);
prezentowanie i promowanie produktów;
bezpośrednie doradztwo handlowe w zakresie oferowanych produktów, podpisywanie umów/zamówień, monitorowanie płatności;
podtrzymywanie długofalowych relacji ze stałymi klientami;
samodzielne planowanie oraz przeprowadzanie wizyt u klientów;
samodzielne naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy,
rozliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, świadczeń macierzyńskich i rodzicielskich zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i regulaminów wewnętrznych,
weryfikacja danych w systemie kadrowo – płacowym,
sporządzanie dokumentów rozliczeniowych, statystyk i raportów,
samodzielne naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy,
rozliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, świadczeń macierzyńskich i rodzicielskich zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i regulaminów wewnętrznych,
weryfikacja danych w systemie kadrowo – płacowym,
sporządzanie dokumentów rozliczeniowych, statystyk i raportów,
Specjalista ds. organizacyjnych - Business Support
Poznań
Wygasła: 27.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zadania związane z codziennymi sprawami organizacyjnymi w biurze oraz bieżące prace administracyjne;
dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji;
kontakt z urzędami, bankami, instytucjami, dostawcami, zgodnie z aktualnymi potrzebami i zadaniami do wykonania;
załatwianie aktualnych spraw firmowych na mieście;
kontakt z usługodawcami, np. przedłużenia umów na telefony firmowe, wycena nowych abonamentów, wymiana sprzętu telefonicznego;
kontakt z drukarniami i biuroserwisami (zamawianie artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych, gadżetów firmowych, upominków świątecznych, okolicznościowych);
kontrola nad sprzętem IT (monitorowanie stanu posiadanego obecnie i zakup nowego dla nowych pracowników);
pomoc w organizacji podróży służbowych, np. rezerwacji biletów i hoteli;
wsparcie w organizacji spotkań, szkoleń, integracji i różnych wydarzeń firmowych – organizacja sal, sprzętu, catering;
kompleksowa sprzedaż i wsparcie klientów flotowych przy wyborze samochodów osobowych;
doradztwo w obszarze rozwiązań finansowych dla klientów biznesowych;
realizacja celów sprzedażowych z obszaru sprzedaży floty na terenie woj. wielkopolskiego;
pełny proces sprzedaży przy ścisłej współpracy z call center, doradcami finansowymi oraz asystentami;
dbałość o najwyższą jakość obsługi klienta w oparciu o filozofię Omotenashi – japońskiej sztuki gościnności, a także w przypadku spotkań biznesowych poza salonem firmowym;
budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami;
aktywne uczestnictwo w promocji marki poprzez aktywny udział w targach/konferencjach branżowych;
bieżąca analiza rynku i konkurencji w celu zwiększania szans sprzedażowych;
raportowanie działań Kierownikowi działu handlowego
Samodzielne i kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych (w tym: przyjmowanie zgłoszeń/zapotrzebowania na rekrutacje, omawianie profilu kandydata, przygotowanie i publikacja ogłoszeń, poszukiwanie bezpośrednie, preselekcja aplikacji, wywiady selekcyjne, rekomendacje kandydatów dla Hiring Managerów)
Koordynacja współpracy z agencją personalną - jeśli będzie taka potrzeba
Dbanie o pozytywny Candidate Experience
Udział w działaniach Employer Brandingowych
Możliwość udziału w międzynarodowych, ciekawych projektach
analiza zapotrzebowania oraz zapewnianie zaopatrzenia w zakresie surowców, opakowań i towarów handlowych zgodnie z polityką zakupów pracodawcy
składanie zamówień u dostawców, obsługa i kontrola poprawności faktur zakupowych
dbałość o terminowość dostaw
kontrola jakości realizowanych dostaw – we współpracy z Działem Jakości
kontakt z dostawcami w ramach procesu reklamacyjnego
prowadzenie bazy dostawców i jej stały rozwój
współudział w procesach analizy potrzeb zakupowych, analiza ofert dostawców, negocjacje – razem z Kupcem odpowiedzialnym za określone portfolio
stała optymalizacja cen oraz alternatyw dla kupowanych asortymentów, negocjowanie warunków współpracy, budowanie długoterminowych relacji – najwyższa jakość przy najniższej cenie
kontrola dokumentacji dotyczącej zamówień, dostaw, reklamacji, raportowanie okresowe
Manager ds. rozwoju – Learning & Development Manager
Poznań
Wygasła: 12.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Współtworzenie i realizacja wizji oraz strategii działalności akademii (hubu rozwojowego): wyznaczanie trendów rozwojowych, budowanie i utrzymywanie standardów centrum kompetencyjnego
Odpowiedzialność za projektowanie, planowanie i obsługę programów edukacyjnych w ramach Grupy, uwzględniających potrzeby poszczególnych Business Unitów, we współpracy z Dyrektorką ds. rekrutacji i rozwoju, HRM oraz kierownikami działów
Nadzór, monitorowanie, ewaluacja oraz ewentualne zmiany wynikające z oceny wyników efektywności wszystkich wewnętrznych i zewnętrznych programów, inicjatyw oraz procesów związanych z rozwojem kompetencji pracowników
Nawiązywanie współpracy z polskimi i międzynarodowymi firmami szkoleniowymi oraz uczelniami i innymi organizacjami szkolącymi (na przykład: LBS, Oxford) w celu zapewnienia optymalnego mixu oferty szkoleniowej
Współpraca z HR w zakresie rekrutacji, rozwoju i retencji osób zajmujących się rozwojem ludzi w firmie oraz budowanie społeczności rozwojowej
Zarządzanie budżetem szkoleniowym
Wraz z Reward Managerem i HRM współtworzenie niefinansowych, rozwojowych systemów motywacji pracowników
Wraz z HRM i innymi członkami HR współtworzenie systemu / projektów reskillingu i upskillingu oraz programów stażowych
Efektywne zarządzanie projektem nauki języka angielskiego jako narzędzia pracy
Poszukujemy osoby z doświadczeniem w obszarze Lean Manufacturing i Lean Management, potrafiącej budować świadomość/kulturę ciągłego doskonalenia, poszukiwać obszarów do usprawnień, wdrażać praktyczne narzędzia, monitorować wyniki
Kluczowe zadania koncentrują się wokół:
-wspierania kadry menedżerskiej we wdrażaniu zasad Lean Manufacturing;
-identyfikowania obszarów do doskonalenia w działaniach produkcyjnych i nieprodukcyjnych;
-koordynowania procesów optymalizacyjnych;
-ciągłego monitorowania wyników i raportowania;
-prowadzenia wewnętrznych warsztatów z narzędzi Lean (również definiowania potrzeb w tym zakresie)
Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacji pracowników wewnętrznych zgodnie z bieżącymi potrzebami firmy;
Współpraca z Zarządem, HR Managerem oraz przełożonymi działów w zakresie potrzeb rekrutacyjnych i zatrudnienia nowych pracowników;
Budowanie najwyższej dbałości o pozytywne relacje z kandydatami, pracownikami, partnerami biznesowymi oraz podwykonawcami firmy;
Wspieranie podejmowanych działań dot. strategii polityki personalnej, ukierunkowanej na realizację celów biznesowych firmy;
Pomoc w organizacji stanowisk pracy oraz procesu onboardingu dla nowozatrudnionych pracowników wewnętrznych firmy;
Poszukiwanie i proponowanie nowych rozwiązań w zakresie rekrutacji wewnętrznych, ciągłego doskonalenia funkcjonujących procesów w oparciu o monitorowanie trendów rynkowych i branżowych;
kreowanie strategii sprzedażowej wraz ze sprawowaniem nadzoru nad realizacją spójnej polityki sprzedaży w salonach;
nadzór nad wypełnianiem filozofii Omotenashi – japońskiej sztuki gościnności, w której to gospodarz zapewnia swoim gościom niezapomnianych doświadczeń;
zarządzanie kierownikami sprzedaży (rozliczanie z efektów podejmowanych działań, wspieranie, motywowanie, budowanie zaangażowania) oraz dbanie o rozwój pracowników;
bieżąca analiza rynku i sprawne wykorzystywanie szans biznesowych oraz planowanie działań, w celu kreowania i wdrażania adekwatnych do nich zmian oraz kierunków dalszego rozwoju;
odpowiedzialność za m.in.: wykonanie planów sprzedaży i realizacji budżetów (ilość, marża); utrzymanie wskaźników satysfakcji klienta, osiąganie oczekiwanego poziomu zaangażowania pracowników NSP
tworzenie, wdrażanie koordynowanie strategii, procesu, planu i działań związanych z komunikacją w celu zapewnienia dotarcia z informacją do wszystkich istotnych grup odbiorców
formułowanie kluczowych komunikatów, tworzenie inspirujących i wartościowych treści w różnych formatach (prezentacje, artykuły, infografiki, zdjęcia, wideo), w języku polskim i angielskim
współpraca z vendorami, koordynacja pracy agencji zewnętrznych
współpraca z menedżerami w zakresie komunikacji i budowania zaangażowania pracowników
prowadzenie projektów związanych z obszarem Internal Communication oraz Employer Branding
projektowanie i organizowanie wydarzeń dla pracowników
organizacja spotkań z pracownikami
nadzór nad budżetem na komunikację
współpraca z różnymi interesariuszami i działami wewnątrz organizacji, w tym z centralą w UK
• zarządzanie kalendarzem i organizowanie podróży służbowych dla zespołu
• nadzór / realizacja procesów związanych z administracją personalną (wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego)
• zarządzanie biurem, dbanie o zaopatrzenie
• współpraca z vendorami (firmą zajmującą się payrollem, firmą IT)
• koordynacja projektów marketingowych
• wsparcie biznesu w realizacji ich celów
Na czym polega praca?
Przede wszystkim to kontakt między działem HR w Wielkiej Brytanii a pracownikami obejmujący administrację personalną, payroll, pakiety benefitowe i wsparcie przy onboardingu: pomoc w zakładaniu kont, organizowanie sprzętu
To także zarządzanie biurem i wsparcie kadry menedżerskiej oraz całego zespołu w zakresie bieżących wydarzeń, koordynacja działań pomiędzy firmą a centralą brytyjską i partnerami franczyzowymi. To również bycie punktem kontaktowym dla wszystkich przybywających gości
Ponadto:
• aktualizowanie dokumentów otrzymanych od zespołu globalnego (polityki, procedury, inne informacje);
• sporządzanie zamówień / fakturowanie na potrzeby kadr / biura;
• zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura: zakupy, umowy serwisowe z firmami sprzątającymi, instalacyjnymi, informatycznymi, papierniczymi, kontakt z firmą zarządzającą budynkiem, organizacja poczty, przyjmowanie / wysyłanie przesyłek, zarządzanie laptopami/telefonami;
Zarządzanie podległym zespołem, organizowanie i rozdzielanie pracy, a także kontrola jej wykonania (skuteczność, efektywność, terminowość);
Współpraca z Działem Inżynieryjnym w zakresie instalacji oraz odbioru maszyn i urządzeń;
Odpowiedzialność za podległy park maszynowy;
Monitorowanie infrastruktury technicznej, opracowywanie harmonogramu okresowych przeglądów technicznych, analiza przyczyn i skutków awarii;
Zapewnienie ciągłości ruchu maszyn i urządzeń produkcyjnych w celu zrealizowania zakładanych wskaźników KPI oraz budżetu;
Nadzór nad prawidłową i bezpieczną eksploatacją urządzeń technicznych poprzez użytkowanie zgodne z przepisami energetycznymi, BHP i przeciwpożarowymi oraz Ochrony Środowiska;
Tworzenie planu i nadzór nad naprawami, konserwacją oraz zapobieganie awarii maszyn oraz linii produkcyjnych (działania prewencyjne);
Wybór dostawców i negocjowanie warunków zakupów;
Nadzór nad dokumentacją maszyn oraz dokumentacją z podejmowanych działań;
Rozwój, optymalizacja i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze utrzymania ruchu (TPM);
Monitorowanie i inicjowanie działań doskonalących (projekty oszczędnościowe);
Współpraca z działem produkcji w zakresie poprawy wydajności;
Współpraca z firmami zewnętrznymi;
Realizacja budżetu działu;
Monitorowanie i ustalanie szkoleń dla pracowników;
Zarządzanie magazynem części zamiennych oraz zamówieniami;
Opracowywanie, wdrażanie i aktualizacja procedur, formularzy i instrukcji zgodnie z obowiązującymi standardami w IRS PL;
Monitorowanie i ulepszanie wskaźników KPI w odniesieniu do dostępności technicznej wykonania planów prewencji oraz zarządzaniem częściami zamiennymi
Eksploatacja zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcjami urządzeń elektroenergetycznych takich jak: generatory, transformatory, rozdzielnie wysokiego, średniego, niskiego) napięcia, akumulatornie, układy sterowania;
Odpowiedzialność za utrzymanie w pełnej sprawności technicznej i ruchowej urządzeń elektroenergetycznych, układów zasilania, napędów elektrycznych i układów sterowania urządzeń;
Nadzór nad pracami konserwacyjnymi, remontowymi i usuwanie awarii urządzeń elektroenergetycznych;
Organizacja i nadzór nad pracami inwestycyjnymi z zakresu montażu maszyn i urządzeń;
Analiza pracy maszyn i urządzeń, ich awaryjność oraz strat energetycznych;
Zbieranie i analiza danych z urządzeń pomiarowych i zabezpieczeń;
Eksploatacja zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcjami urządzeń elektroenergetycznych takich jak: generatory, transformatory, rozdzielnie wysokiego, średniego, niskiego) napięcia, akumulatornie, układy sterowania;
Odpowiedzialność za utrzymanie w pełnej sprawności technicznej i ruchowej urządzeń elektroenergetycznych, układów zasilania, napędów elektrycznych i układów sterowania urządzeń;
Nadzór nad pracami konserwacyjnymi, remontowymi i usuwanie awarii urządzeń elektroenergetycznych;
Organizacja i nadzór nad pracami inwestycyjnymi z zakresu montażu maszyn i urządzeń;
Analiza pracy maszyn i urządzeń, ich awaryjność oraz strat energetycznych;
Zbieranie i analiza danych z urządzeń pomiarowych i zabezpieczeń;