Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (34)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 34 )
Grafik / Graficzka Nadruków Odzieży Dziecięcej
Aleje Jerozolimskie 185, Ochota, Warszawa
Wygasła: 03.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Projektowanie grafik na odzież dziecięcą i akcesoria z wykorzystaniem różnych technik: rysunek odręczny i artystyczny, grafiki wektorowe, photoprinty, techniki mieszane;
Udział w przygotowaniu założeń projektowych do kolekcji (tematyka, kolorystyka, wzornictwo, materiały);
Współpraca z projektantem podczas tworzenia kolekcji;
Znajomość aktualnych trendów w odzieży dziecięcej;
Analiza konkurencji pod względem obowiązujących trendów w nadrukach odzieżowych;
Wsparcie przy sporządzaniu specyfikacji technicznych i komunikacji z dostawcami;
Monitoring i sprawdzanie pod względem jakościowym i wizualnym zaprojektowanej odzieży od momentu powstania projektu do produkcji;
Wsparcie działu marketingu w prezentacji gotowego produktu, np. podczas sesji zdjęciowych
odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie e-sklepu;
odpowiedzialność za organizację i zarządzanie e-sklepem (analiza, planowanie, realizacje, nadzór);
odpowiedzialność za dostępność towarów w e-sklepie oraz wprowadzanie produktów, cen, tworzenie nazw i opisów, zarządzanie kategoriami;
aktualizacja oferty produktowej;
rozwój i optymalizacja e-sklepu;
obsługa autorskiego oprogramowania CMS;
współpraca przy tworzeniu strategii i rozwiązań mających na celu rozwój sprzedaży i marketingu;
monitorowanie i analiza rynku oraz raportowanie działań;
monitorowanie najważniejszych parametrów sklepu takich jak konwersja, czas wizyty, zaangażowanie, wartość koszyka;
współpraca z działem marketingu w celu wdrażania odpowiednich działań mających na celu zwiększenie widoczności produktów, konwersji, optymalizacji contentu