Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
• Wsparcie działu marketingu i sprzedaży w codziennych aktywnościach
• Operacyjna realizacja projektów wynikających z kalendarza marketingowego (pisanie postów, publikowanie treści w social mediach, wysyłka newslettera etc.)
• Techniczna pomoc w tworzeniu nowych produktów: przygotowywanie opisów, koncepcyjne przygotowanie treści graficznych, wprowadzanie produktu na stronę;
• Nadzór nad aktualizacją i poprawnością treści zawartych na stronach www
• Współpraca z grafikami, fotografami - udział w sesjach zdjęciowych i tworzeniu materiałów wizualnych zarówno cyfrowych jak i drukowanych, pomoc w tworzeniu treści na media społecznościowe
• Współtworzenie eventów
• Dbanie o spójność komunikacji i wizerunek marki
• Współpraca z działem Finansowym, Technologicznym, IT
Zadania sprzedażowe:
• Realizacja targetów sprzedażowych, kontrola wyników w podziale na okresy, grupy klientów, rodzaje produktów
• Udział w planowaniu i wdrażaniu nowych produktów i promocji/ ofert specjalnych
• Udział w budowaniu strategii działań wspierających sprzedaż oraz analiza efektywności tych działań
• Tworzenie i utrzymywanie relacji z klientami B2B i B2C
• Planowanie i raportowanie kampanii w wybranych kanałach (social media)
• Analiza wyników kampanii reklamowych w modelu efektywnościowym i wizerunkowym
• Uczestniczenie w spotkaniach i działaniach podejmowanych z agencją marketingową między innymi: uczestniczenie w koncepcyjnym tworzeniu mediaplanu, nadzór i analiza działań agencji, czuwanie nad rozliczeniami
• Wsparcie działu marketingu i sprzedaży w codziennych aktywnościach
• Operacyjna realizacja projektów wynikających z kalendarza marketingowego (pisanie postów, publikowanie treści w social mediach, wysyłka newslettera etc.)
• Techniczna pomoc w tworzeniu nowych produktów: przygotowywanie opisów, koncepcyjne przygotowanie treści graficznych, wprowadzanie produktu na stronę;
• Nadzór nad aktualizacją i poprawnością treści zawartych na stronach www
• Współpraca z grafikami, fotografami - udział w sesjach zdjęciowych i tworzeniu materiałów wizualnych zarówno cyfrowych jak i drukowanych, pomoc w tworzeniu treści na media społecznościowe
• Współtworzenie eventów
• Dbanie o spójność komunikacji i wizerunek marki
• Współpraca z działem Finansowym, Technologicznym, IT
Zadania sprzedażowe:
• Realizacja targetów sprzedażowych, kontrola wyników w podziale na okresy, grupy klientów, rodzaje produktów
• Udział w planowaniu i wdrażaniu nowych produktów i promocji/ ofert specjalnych
• Udział w budowaniu strategii działań wspierających sprzedaż oraz analiza efektywności tych działań
• Tworzenie i utrzymywanie relacji z klientami B2B i B2C
• Planowanie i raportowanie kampanii w wybranych kanałach (social media)
• Analiza wyników kampanii reklamowych w modelu efektywnościowym i wizerunkowym
• Uczestniczenie w spotkaniach i działaniach podejmowanych z agencją marketingową między innymi: uczestniczenie w koncepcyjnym tworzeniu mediaplanu, nadzór i analiza działań agencji, czuwanie nad rozliczeniami